9861 посетитель онлайн
10 431 86
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Покоління загублене в часі

санта,регеша

- Ти вчора коли ліг спати?

- А, як стволка по нам почала працювати, дров підкинув і ліг.

- А встав сьогодні о котрій?

- Ну, пів пакета градів лягло десь тут, і вже не заснув…

- Сьогодні який день?

- Сонячний!

- Це я бачу. День неділі який?

- Середа.

- Як - середа? Вчора ж, ніби, субота була…

- Неділі півтори тому, коли по нам отвєтка, після четвертого пострілу, прийшла…

- Друже, це позавчора було.

- Да? А таке враження, що давно вже…

- Командир, ти мені в довідці, там де дата, написав "листопада".

- І що тебе в цьому курвить?

- Так, вже половина грудня пройшла…

- За тиждень вже 40 днів по Барсу…

- Не може бути. Ніби вчора тільки поховали…

- Ти так змінився…

- А, коли ми бачилися востаннє?

- Ще в 14-му, на Майдані.

- Не дивно. Пішов на війну в 40 років, а зараз вже 48. Кілька життів пройшло…

- Ти щось планував на Різдво?

- А, коли воно?

- Вже завтра.

- Да? Тоді, планував. Дожити до нього…

Покоління загублене в часі. Втрачене покоління. Життя без часу, в обмеженому просторі, схоже на дим з цигарок, в промінчику світла тьмяного ліхтарика. Та й хер з ним, аби не даремно

Santa

Топ комментарии
+13
Фанаты Арестовича тебя поддержат... Им реальная жизнь слишком драматична для их слабой нервной системы.
показать весь комментарий
24.12.2022 15:23 Ответить
+7
Разница в том, что ты сможешь мудро рассуждать, где есть истина минимум отсидев в окопе столько, сколько отсидел Санта. А пока закрой *****. Без обид...
показать весь комментарий
24.12.2022 20:34 Ответить
+6
Так і є, хтось міг стати письменником, хтось лікарем, хтось поліцейським, хтось вчителем, банкіром, програмістом, актором, співаком... Кожен хто пішов на війну з неї не повернеться, повертаються вже інші люди. Втрачені життя, долі, покоління, руїни від країни на війні яка вже йде 8 років і схоже буде тривати ще стільки ж, дехто в дорослому житті крім війни вже нічого й не знає.
показать весь комментарий
24.12.2022 20:07 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Обязательно Санта что-то должен написать и 31-го. Нужно же держать украинцев в безнадеге и уныние.
показать весь комментарий
24.12.2022 15:12 Ответить
Фанаты Арестовича тебя поддержат... Им реальная жизнь слишком драматична для их слабой нервной системы.
показать весь комментарий
24.12.2022 15:23 Ответить
Две крайности. Истина посередине, но посередине это не про Санту и Арестовича
показать весь комментарий
24.12.2022 20:04 Ответить
Разница в том, что ты сможешь мудро рассуждать, где есть истина минимум отсидев в окопе столько, сколько отсидел Санта. А пока закрой *****. Без обид...
показать весь комментарий
24.12.2022 20:34 Ответить
Мудак ты Дима. Человек, ЛИЧНО сидящий в окопе, имеет право говорить, что ему вздумается.
показать весь комментарий
25.12.2022 10:12 Ответить
Ти свято де зустрічаєш? На теплому дивані?
показать весь комментарий
25.12.2022 11:53 Ответить
Не бачу причин критикувати саме за цей текст.
Схоже, що ви читали його неуважно і не до кінця.
показать весь комментарий
25.12.2022 12:47 Ответить
А ви я бачу не читали всіх блогів Санти і не розумієте, що цей пан намагаєтся робити з українським суспільством вже не один місяць.
показать весь комментарий
25.12.2022 13:01 Ответить
Інших не читала. Якщо тут буде інший текст, з яким я буду незгодна, я так і напишу.
показать весь комментарий
25.12.2022 13:06 Ответить
Дуже рекомендую вам почитати якщо буде час. І зрозумієте тенденції
показать весь комментарий
25.12.2022 13:16 Ответить
Талановитий текст
показать весь комментарий
26.12.2022 00:06 Ответить
Сейчас идет речь о выживании страны. И сидящий в тылу трус не имеет никаких моральных прав поучать того, кто находится сейчас на переднем крае. В лучшем случае тихонечко молчи, заглушая чувство вины донатами или волонтерством. Поэтому мой совет закрыть *****, является точным, универсальным и своевременным.
показать весь комментарий
25.12.2022 12:51 Ответить
А ты знаешь где я был или есть?
показать весь комментарий
25.12.2022 12:58 Ответить
Конечно знаю, психологический профиль очевиден. Поэтому и даю совет.
показать весь комментарий
25.12.2022 13:09 Ответить
Мне ваш тоже, как и общий уровень интеллекта
показать весь комментарий
25.12.2022 13:17 Ответить
Посидь тоді ти вісім років в окопах і напиши нам потім повні оптимізму статті.Ми чекаємо.
показать весь комментарий
25.12.2022 15:18 Ответить
Не треба писати повні оптимізму статті. Чому пан Регеша ні словом не згадав чудові операції ВСУ в Харьківській та Херсонських областях? Чому в нього тільки зрада?
показать весь комментарий
25.12.2022 16:46 Ответить
Яка зрада ?
Міни на Чонгарі, ракети закатані в асфальт, Дія розроблена з російськими програмістами, дружба Зеленського з 2014 з Прігожиним і Кадировим, ще залишилось Пріват бородатій Коломойщі віддати для повного щастя. Де зрада ? Яка зарада.
показать весь комментарий
25.12.2022 18:30 Ответить
Не треба придурюватися. Ті хто з влади не підготувався належним чином до війни мають бути покарані. Яке це відношення має до виключного негативу з боку Санти? Начебто наша армія взагалі ні на що не здатна і нічого не відвойовує, а тільки під обстрілами сидить. Він не згадує про будь-який позитив взагалі. Питання тоді нахіба він взагалі воює і за що?
показать весь комментарий
25.12.2022 18:42 Ответить
Слова обирай уважніше, якого ти приколупався до вояка.
Іди воююй краще нього, а потім звезди.
показать весь комментарий
25.12.2022 18:49 Ответить
Сперва добейся, так? Я живу у вільній країні і маю право критикувати будь-кого. Цей пан працює на деструктив і від своїх слів я не відмовлюся. В нас багато хто серед військових тверезо оцінює ситуацію, а не впадає в "зраду" як Регеша або "перемогу" як Арестович
показать весь комментарий
25.12.2022 18:52 Ответить
Я Лахту посилаю на* завжди, Лахту видно здалеку
показать весь комментарий
25.12.2022 19:00 Ответить
нет. истина еще хуже. ибо большая часть просто не выходит в публичное пространство.
показать весь комментарий
25.12.2022 21:51 Ответить
Бутусов вводи одобрительный лайки за статьи. Эта самая проникновенная за 300 дней, как кацапы должны были взять Киів.
показать весь комментарий
24.12.2022 16:54 Ответить
Така можливість є. Внизу під статтею. На даний момент є 22 вподобайки ( лайки ).
показать весь комментарий
25.12.2022 11:55 Ответить
потужно сказав
показать весь комментарий
24.12.2022 17:27 Ответить
Нікчеми, боягузи, запроданці, наглота чомусь "мають право" критикувати психологічний стан воїна, який з 2014 року на фронті. Але не забувають вихваляти себе вату: посаджені ними "мільйони" дерев на своїх власних діляночках з побудованими власними будиночками для власної сім"ї. Ось тільки вилікувані діти під сумнівом? Чи може просто бізнес? Справжній лікар ніколи не дозволить собі критикувати поведінку воїна, він допоможе воїну. Чи нє?
показать весь комментарий
25.12.2022 08:12 Ответить
Якщо у героя проблеми з психічним станом - то йому треба не аплодувати, а швиденько убирати з передка.
Бо він таких діл там наробить, що потім не розгребеш.
Справжній лікар завжди каже правду, незважаючи на персоналії.
А про допис автора скажу так - краще мовчати, ніж оту депресуху розмазувати по грудях.
Не треба думати, що всі тут плавають в шоколаді і нічого не розуміють.
Всі все розуміють. І всі вдячні нашим захисникам. Але розгоняти "скупую мужскую слезу" то не дуже добре характеризує чоловіка і захисника.
"Судите не по словам их, а по делам их"
показать весь комментарий
25.12.2022 09:44 Ответить
Можливо "новиє мужествєнниє ліца" замінять Санту на "передку"? Чи нє? Сцикотно... "Судите не по словам их, а по делам их" (ваша цитата). Вона повнітю характеризує ваші "дела" і здобутки (і швець, і жнець, і на дуді грець - садівник, будівельник, дитячий лікар і "о чудо" - " вчитель" ввоїнів добровольців ???????).
показать весь комментарий
25.12.2022 11:08 Ответить
А ти що думаєш ротації немає чи що? Санту міняють і не раз міняли, бо в нього спина хвора і він час від часу лікуєтся
показать весь комментарий
25.12.2022 12:39 Ответить
Давайте спробуємо розібратись.
Ви ставите в доброчинність те, що поважний Санта з 14-го року в окопах.
Але виникає питання - дуже "неудобное" питання - а що, йому більше робити нічого?
"Есть такая профессия - Родину защищать"?
Ні, просто поважний Санта - адреналіновий наркоман. Це не погано і не добре, це так є. Не буду розтлумачувати, що воно таке є,
Бути в окопах це те, що він ВМІЄ робити краще всього. І те, що йому подобається більше усього. І на данному історичному відрізку це для нас всіх добре.
Але у такого типу людей є одна вада - їх враз накриває депресняк коли весь адреналін з кори наднирковиків використовується і треба час, щоб напрацювалась нова порція.
І от якраз у такі моменти і з'являються такі дописи.
Так що ви не нервуйтесь, а сприймайте критику допису як терапію - гнів добре стимулює напрацювання адреналіну .
показать весь комментарий
25.12.2022 12:52 Ответить
Чудово розписали ви. Але в нас люди ще не надто орзумні, щоб сприумати такі тексти. В нас ще думають в парадигмі зрада-перемога. І якщо будь-що пише учасник війни то це апріорі правильно і більш того ця людина свята та безгрішна
показать весь комментарий
25.12.2022 13:03 Ответить
Якщо порівнювати ваші і їхні гріхи, то воїни в порівнянні з вами - безгрішні. Вони захищають Україну і наших дітей від вижившого з розуму кацапофашиста. А такі, як ви, внуки "дєдов коториє ваєвалі" ......надцять разів перефарбовані, можете тільки привести війну, сльози, розруху в Україну, що ви успішно зараз робите своєю поведінкою на ваших посадах, які оплачують все ті ж "не надто орзумні, щоб сприумати такі тексти" (ваша цитата).
показать весь комментарий
25.12.2022 14:18 Ответить
Ні, не перефарбований. Голосував завжди за проукраїнські партії та кандидатів. На останніх виборах голосував за Пороха, також приходив на мітинги під суд коли Пороха посадити хотіли. Яких посадах? Ви просто хворі на зраду головного мозку от і все. Ви не можете тверезо мислити нажаль. Дуже важко вести дискусію з такими людьми як ви.
показать весь комментарий
25.12.2022 14:24 Ответить
Дмитро Шевченко та Азазело - кацапські тролі. Працюєте напару, лайкаєте один одному. Ви не могли і не можете голосувати чи підтримувати проукраїнські партії та кандидатів. Ви професійні запроданці. В ЛДНР ФСБ дуже добре платить тролям, зрадникам України, які знають українську мову. Розводити срач на Цензорі - це ваша основна робота. Запроданці, біжіть за своїми святковими "срібняками".
показать весь комментарий
25.12.2022 15:51 Ответить
То ми сусіди - я мешкаю у Княжицькій тер. громаді.
показать весь комментарий
25.12.2022 18:28 Ответить
Не знаю як у вас там у Княжичах, але сьогодні я зрозумів, що в плані нашої енергетики кацапи скажімо так смокчуть і дуже дуже смокчуть
показать весь комментарий
25.12.2022 18:34 Ответить
Ви побачили " депресняк" в дописі Санти? Я-ні. Констатація факту. Коли людина занурена в дуже важливу працю навіть в мирний час, чи в те, щчим вона захоплена -втрачає відчуття часу. Вже неділя? Я і не помітив, як тиждень промайнув. А у бійців на фронті немає вихідних - субот та неділь. Всі події - такі, як в дописі Санти. Від чого час рахувати?
Мені шкода вас. Ви не знаєте а ні всепоглнаючого натхнення, ані суцільного смутку, ані важкої праці з повною концентрацією на невизначенний час. Н:е розумієте і навіть уявити життя на фронті не можете. Тільки заздрість і злоба тилового блазня.
За таких " тилових " Азазел" та Дмитрів Шевченків" втрачають здорв!я і життя справжні воїни. Сором.
показать весь комментарий
25.12.2022 15:06 Ответить
Всю жизнь я слышу, как трусливые ублюдки оправдывают свою трусость нормальностью и инстинктом самосохранения. Мол они и есть норма, а вот те, кто кого-то спасает, рискуя собой , делают это исключительно ради наркотического удовольствия, вызванного адреналином. Пожалуй это естественно для человеческой натуры, никто не хочет чувствовать себя трусливым ублюдком, намного проще сделать смелых людей шизами или наркоманами. Все бы ничего, но к сожалению трусливые люди мгновенно становятся коллаборантами, мол что поделать , я был вынужден, мне угрожали. Потом их отправляют в тюрьму и они искренне удивляются за что, они же были вынуждены... Ну а что касается окопной войны на Донбассе, то рассуждать там о адреналине может только полный идиот. Даже обсуждать не стану.
показать весь комментарий
25.12.2022 15:43 Ответить
https://24tv.ua/kyivnews/ru/v_kieve_proizoshla_strelba_ranen_izvestnyj_zhurnalist_foto_i_video_n1149549 https://24tv.ua/kyivnews/ru/v_kieve_proizoshla_strelba_ranen_izvestnyj_zhurnalist_foto_i_video_n1149549


Навряд ли поменяете свое мнение относительно Регеши, ну а вдруг.
показать весь комментарий
25.12.2022 16:51 Ответить
https://vladimir.tsargrad.tv/news/boec-vsu-vyshel-iz-sebja-i-otchital-zaluzhnogo-s-arestovichem_614843

Вот еще через ВПН можно зайти почитать. В свое время он стал героем свинособаских СМИ, постоянными разгонами зрады. Обсирал Залужного и не раз. Но на это пофиг, правда?
показать весь комментарий
25.12.2022 17:16 Ответить
Не хвилюйся - коли посидиш під обстрілами арти, авіації, Градів у окопах/бліндажах з загибелю вчорашнії товарищів, то подивимся який ти "кіборг" з металу
Коло твого дому Гради, Іскандери, С 300, Смерчі з Ураганами падали чи для тебе це екзотика
показать весь комментарий
25.12.2022 18:34 Ответить
https://www.facebook.com/rehesha.volodymyr/posts/pfbid0W4t6G8FfeURVC7QYerdqQ1RUsfgGRWhx4BntGGpCaf8VUsEy5uq9j1VuYJWmMhNVl https://www.facebook.com/rehesha.volodymyr/posts/pfbid0W4t6G8FfeURVC7QYerdqQ1RUsfgGRWhx4BntGGpCaf8VUsEy5uq9j1VuYJWmMhNVl


Підтримуєш цей допис Санти? В нього таких багато, але цей напевне найвідоміший після якого він став зіркою кацапських ЗМІ
показать весь комментарий
25.12.2022 18:46 Ответить
Порох теж зірка кацапських ЗМІ геній
показать весь комментарий
25.12.2022 18:50 Ответить
Давай посилання панічне від Пороха, яке цитують кацапські ЗМІ. Так ти допис Санти підтримуєш, де він просто зневажає наших артелеристів та авіаторів, а також Залужного?
показать весь комментарий
25.12.2022 18:54 Ответить
Що ти мелеш, нормальний допис, чи тобі з Лахти видніше.
показать весь комментарий
25.12.2022 18:59 Ответить
Наша арта щоденно звітує про знищені танки та арту ворога, а я за два місяці побачив найближчий до цілі прихід за 80 метрів, і це було щастя - ворожий танк нарешті зрозумів, що цілять в нього, і припинив стрільбу. До цього «прямого влучання» коректури вимірювалися сотнями метрів.

- Друзі, ви сьогодні стріляли тупо в сусіднє від їх позицій поле, метрів за 800 від цілей.

- Пішов ти. Ми відпрацювали по координатах. Цілі знищено.

- Вам дати відео, де ці цілі не зрозуміли навіть, що стріляють по ним?

- Засунь те відео собі… І взагалі, ти хто такий?

- Дві вертушки щоденно виходять на рубіж, задирають носи, і з критичної дистанції випускають БК в голе поле…

- Закрий рота! Ти хочеш позбутися підтримки авіації?

Ну якщо це для тебе нормальний, то ти з Лахти. Більш того сюдачи з вдалих наших операцій по звільненню Харківщини і Правобережжя Херсонщини, то пан Регеша п.дун.

алужні, арєстовичі, маркуси та подібні їм , звертаюся до вас:

Я пишаюся, що живу в один час з такими героями, як ви. Ви всюди перемагаєте, а такі неуки як ми всюди потерпаємо. Наша арта не так точно стріляє як ваша, наша авіація відпрацьовує в «молоко», наші танки не такі стрімкі в атаці, наша піхота не так героїчно вмирає, у нас немає вдалих контрнаступів…

Ось ще. Ну що не було у нас контранступів?
показать весь комментарий
25.12.2022 19:04 Ответить
Адресу я тобі написав
показать весь комментарий
25.12.2022 19:11 Ответить
Коли немає аргументів, а скоріш мізків, то поводятся як ти.
показать весь комментарий
25.12.2022 19:15 Ответить
Ще раз нагадати ? )
показать весь комментарий
25.12.2022 19:21 Ответить
Що ти дурник? Ні не потрібно.
показать весь комментарий
25.12.2022 19:24 Ответить
Лахта подоляцька пішла нах
показать весь комментарий
25.12.2022 19:26 Ответить
Кацап, опохмелись боярою
показать весь комментарий
25.12.2022 19:31 Ответить
Так і є, хтось міг стати письменником, хтось лікарем, хтось поліцейським, хтось вчителем, банкіром, програмістом, актором, співаком... Кожен хто пішов на війну з неї не повернеться, повертаються вже інші люди. Втрачені життя, долі, покоління, руїни від країни на війні яка вже йде 8 років і схоже буде тривати ще стільки ж, дехто в дорослому житті крім війни вже нічого й не знає.
показать весь комментарий
24.12.2022 20:07 Ответить
Саме так наші славні герої вступають у Вальхаллу, як у вічну блискавичність - втрачають лінійний час, забувають про мирське і йдуть слідом блискавки!
показать весь комментарий
24.12.2022 23:55 Ответить
Покоління яке ще досі не визначилось з пріоритетами. Хто наші герої? Яке місце ми хочемо посісти у світі? Ми воюємо не тому, що в нас є якісь супер ресурси, або якісь технологічні досягнення, а тому що ворог вважає українців поганими кацапами, просто якимись неправильними. І, до речі, має на це купу підстав. Від олігархічної структури влади, де національними ресурсами розпоряджається купка кланів, які поділили країну між собою і лише використовують те, що залишилося від радянської імперії не вкладаючись у розвиток. Це втрачене покоління людей, яке вважає перемогу радянського союзу і нашою перемогою в тому числі, хоча де факто, ми, українці, програли другу світову, тому що змінили коричневий фашизм на червоний. І коли сьогоднішня українська влада будує неприкриту диктатуру, прикриваючись війною, за початок якої і її наслідки вона досі не понесла ніякої відповідальності я наголошую на тому, що ми в черговий раз будуємо світле майбутнє не для українців, як нації і її народу, а для тієї купки упирів, які будуть під патріотичними гаслами посилати нас на забій заради свого нікчемного політичного виживання і бабла, яке перемагає все. Так що, дорогі українці, як будете гинути або на фронті або замерзати в тилу не забувайте дякувати своїй мудрій владі яку ви обрали демократично і чесно, але при тому чомусь ця влада працює не на нас, а на олігархів і себе улюблену.
показать весь комментарий
25.12.2022 10:23 Ответить
Вибачте, але 8 мільонів українців, які полягли за радянську перемогу, таки варті того, щоб вважати це і нашою перемогою.
А то у вас як у тому анекдоті - "то я б зараз баварське пиво пив би на Хрещатику".
І досі вже рефлексувати на той совок. Ви ще поридайте, як мало було смартфонів у 1913-му році.
Генеруйте ідеї як зробити (і робіть!!!) краще, а не волайте кто винен в тому, що не зробили.
показать весь комментарий
25.12.2022 10:54 Ответить
"Це втрачене покоління людей, яке вважає перемогу радянського союзу і нашою перемогою в тому числі, хоча де факто, ми, українці, програли другу світову, тому що змінили коричневий фашизм на червоний..."
показать весь комментарий
25.12.2022 11:15 Ответить
Классическое ИПСО. Модератор забаньте ублюдка. Ну а пока не забанили попробую обьяснить:

1) Украинцы воюют НЕ за олигархов или Зеленского, они воюют за существование независимой Украины и, фактически, за нормальное будущее своих детей. Проигрыш в войне означает попадание в тоталитарное фашистское государство.

2) Украинцы никогда не допустят установление какой-либо диктатуры, Янукович уже пытался, но "адреналиновые маньяки" этого не допустили.

Понятно обьяснил?

показать весь комментарий
25.12.2022 15:52 Ответить
на 50$ спорим, что мы допустим диктатуру?
показать весь комментарий
25.12.2022 21:54 Ответить
Ми українці дивна нація - допускаємо до влади бєспрєдєльщіків щоб вони робили бєспрєдєл і коли пєтля диктатури затягується, тільки тоді "мудрий" нарід розуміє що знову лоханувся і йде звільняти Україну. Приклад Майданів гарно свідчить про це.
Діктатури не буде, але якою ціною, бо окрім Перемоги ще треба буде розбиратися зі всією ОЛІГАРХІЄЮ України і ії маріонетками на місцях .... Захід нічого не скаже, бо поважає демократію, думку народу, а не автократію, культ особистості.
показать весь комментарий
26.12.2022 02:05 Ответить
це вже все. з цієї узурпації виходу вже не буде. можете запам ятати мої слова. ми приречені.
показать весь комментарий
26.12.2022 10:41 Ответить
Є гарний вихід і единий - воювати з олігархічною владою до останього на ії повне знищення.
І це буде скоро.
показать весь комментарий
26.12.2022 15:36 Ответить
Ми українці сьогодні схожі на СРСР у другу світову війну. Тому що Америка і Британія допомагали комуністам не тому, що вони любили колхози і ГУЛАГ, а тому, що смерті радянських солдат відміняли смерті англійських і американських вояків. Так і ми, українці, воюючи сьогодні з рашкою, відміняємо смерті польських, латиських, літовських, естонських а також усіх натівських солдат. Ми, українці, на сьогодні це витратний матеріал. Поки НАТО витрачає снаряди і гармати ми витрачаємо свій народ, а якщо буди чесним, то ми платимо своїм життям за життя людей у золотому мільярді. А ще більше ми платимо своїм життям за свою недолугість, обравши в керівництво людей, яким глибоко наплювати скільки українців залишиться в результаті цієї війни.
показать весь комментарий
25.12.2022 10:54 Ответить
Які пропозиції? Здатись кацапам, щоб вони катували, гвалтували, вбивали наших дітей, не кажучи вже про дорослих?
показать весь комментарий
25.12.2022 11:58 Ответить
ніяких. ми у пастці і всі реальні виходи - погані.
показать весь комментарий
25.12.2022 21:55 Ответить
Знаєте є такий анекдот, що коли менеджер каже співробітнику фірми, що ніхто крім нього цю роботу виконати не зможе, то це означає не те, що службовець такий класний, а те що такого дурня на фірмі менеджер не знайшов. Тому коли мені кажуть як ми героїчно гинемо і б'ємося з вороги, це означає тільки те, що ми в світовій ієрархії знаходимося поряд з зулусами, яких як відомо, не треба жаліти. Ми не можемо протиставити ворогові ******* зрк, дрони, ракети і зброю. Все на що ми спроможні, це героїчно померти. Яке як каже класика, героїзм потрібен там, де все проср...ли. Тому ми нація героїв!. Від себе можу лише додати нація вимираючих героїв. І так, для того щоб з гордістю вмерти за свою країну обов'язково треба закрити кордони для рабів і навидавати людожерськими законів, тому що бажаючих красиво вмерти не так і багато....
показать весь комментарий
25.12.2022 11:17 Ответить
Запомни ИПСОшный ублюдок - те рашисты, которые драпали с Киева, Харькова, Чернигова , Херсона и т.д. с тобой бы поспорили. Сказали бы ,мягко говоря, что ты слишком оптимистичен Ситуация такова, что ВСУ не просто оказалась эффективнее чем "вторая армия мира", но и завладела стратегической инициативой. Оказалось, что российская армия это совок, а деньги на новейшие вооружения были распилены и превратились в испанские виллы. Знаешь что сейчас обсуждают все твои коллеги российские пропагандисты? КУДА ударит ВСУ в ближайшее время. И да, это неотвратимо, побрызгаем красненькой (с)
показать весь комментарий
25.12.2022 16:00 Ответить
Бойові будні. Гарне перо у автора. Тільки не можу погодитись, що покоління втрачене. Вони - наші герої, призвані долею: вміло працювали до подій, роботяги, тепер вміло воюють, а після перемоги будут працювати на мирній землі, як чорти, зі запалом.
показать весь комментарий
25.12.2022 15:13 Ответить
Ні, воно втрачене, всі помруть, всім капець, а якщо не погоджуєтесь, то ви кацапський троль
показать весь комментарий
25.12.2022 16:49 Ответить
Авжеж народ - Герой. Але колективний Захід вимушений давати зброю не народу а керівництву. Ну ви б дали Єрмаку хоча б один танк не кажучи про F-16? Корчинській сказав: українець боїться міліцейського бобіка більше за кацапській танк...
показать весь комментарий
25.12.2022 19:03 Ответить
Корчинський ще той чорт дугінський.
На Майдані якось ментів не боялись, а навпаки.
показать весь комментарий
26.12.2022 02:08 Ответить
Я чесно кажучи не дуже розумію чому героїв України воєнкоматчики відлавлюють по громадській місцях як дезертирів, де піймали, там і нагородили повісткою? Чому самий вільний народ не випускають за кордон як останніх рабів? Чому армія в нас робочє-селянська, а еліта воює виключно з генделиками в буковелі або за кордоном? Чому наші бійці настільки вмотивовані, що слуги коломойського наприймали закони, що скоро в тюрмі буде вільніше, ніж в армії? Чому звичайні люди і волонтери допомагають армії, а влада за наші податки допомагає грошами ахмєтову і коломойському а також фітнес тренерам і різним привладним бл.ям? Чому ми здали Херсон за 6 годин без жодного пострілу, а відвойовували 8 місяців з величезними втратами? Чому електрика пропадає всюди, окрім тих місць, де живуть керманичі нашої країни? Ви знаєте, цей список можна продовжувати дуже довго, але навіть все вищевказане ********* на думку що не все так добре, як нам вішають по ТБ в данському королівстві.
показать весь комментарий
26.12.2022 04:09 Ответить
Регешу в ремарківство потягло ?
Втрачене покоління 😢😢😢
показать весь комментарий
26.12.2022 04:36 Ответить
" Да ? Тоді планував. Дожити до нього ... "

Доживіть ,будь ласка ,доживіть всі ,доживіть до перемоги ,
доживіть до відбудови оновленої ,демократичної України !
показать весь комментарий
26.12.2022 09:36 Ответить