12959 посетителей онлайн
23 909 88
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Про необхідність мобілізації

зсу,мобілізація

Про Соледар чекаємо офіційних повідомлень. Хоча на Deepstatеmap.live можна побачити ситуацію на сьогодні.

Я про інше, я про необхідність мобілізації, бажаємо ми того , чи ні, це відбудеться.

Класно на диванах обговорювати події на фронті, яка бригада краще, яка не зовсім, хто залишив позиціі, хто утримав, що звільнили, що втратили. Коли це обговорюють ті хто дотичний, причетний, то одна справа, мають право, а от коли це робить колективний арестович, чи приблудна челядь, чи незадоволена відсутністю світла маса, це повна лажа, це не правильно, це реляційне заспокійливе - "Війна десь там, скоро ми Крим повернемо, Кубань - наш!".

Росіяни провели мобілізацію, доречі, вони будуть проводити мобілізаційні заходи скільки захочуть, ресурсу в людях - безкінечність, не Китай, але овер д…уя. Добре - погано, але мобілізованих навчать, прикладів досталь, сміхуйочки про мобіків-чмобіків закінчуються з першими розривами снарядів поряд і звуком руху ворожої броні.

Хто ж буде міняти виснажені бригади, деякі з них всі 10 місяців в суцільних боях, як це вирішити без мобілізації? Так, не одразу на фронт, так, потрібне навчання, залагодження, але це вже потрібно.

Не будемо готові, будуть петляти "наймужніші", то допетляються, може бурят двері з ноги відкрити. Не може війна стосуватися одних і зовсім не чіпати інших. То готуйтеся.

Як на мене, коли мене питають про нашу Перемогу, "коли вже вона відбудеться?", відповідаю, все тільки починається, замало гасел і дебільних реляцій в телевізорі, Перемога виборюється на полі бою.

Перед тим як пиз…нути про те, як ми в цьому році вийдемо на кордони 1991 року, то через військкомат надайте відповідь.

Топ комментарии
+28
Проблема не в необхідності мобілізації. Пан Колесник тут не правий. Проблема в навченості та вмотивованості. Ну мобілізували навесні 300+ тисяч. І що? В мене знайомі в батальйоні, де тупо нічого не вчили і ні до чого (уставного) не примушували - валандались "в обороні з боку білорусі") літо та осінь. А в грудні - бах - під бахмут. Результат - 2/3 бата поранені та вбиті за пару тижнів. Більшість - з-за елементарного небажання власноруч (а не чекати трактора) рити собі укриття одразу як зупинився . В зсу - зріз суспільства - кожен перший вважає, що хтось йому все повинен забезпечити. І дупу теж підтирати йому повинен дядя... Я розумію, в пана птср і тилові криси жеруть та п'ють в три горла. Але "давайте всіх мобілізуємо" - це шлях до "з голою думою на кулемети", що практикує загарбние якраз...
показать весь комментарий
17.01.2023 21:12 Ответить
+23
згідний повністю, дуже багато дураків котрі надивляться так званих "експертів" котрі занурюють всіх їх у теплу ванну,і розказують як росіяни тікають,як у них нічого не літає,не їде і не стріляє,яко вони пачками здаються у полон і як скоро ми будемо уже на красній площі в москві святкувати перемогу, а по факту орки мобілізують купу мяса і будуть кидати для того щоб захопити Україну,але дураки які розслабилися і лежать в теплій ванні думають,що війна уже доходить кінця і їм так точно не треба буде нікуди іти
показать весь комментарий
17.01.2023 19:54 Ответить
+14
Всеобщая не нужна. Но кто будет перемалывать весной-летом дополнительно мобилизованных орков? И да, людей до этого времени еще нужно научить хотя-бы элементарному.
показать весь комментарий
17.01.2023 21:27 Ответить
Комментировать
Сортировать:
згідний повністю, дуже багато дураків котрі надивляться так званих "експертів" котрі занурюють всіх їх у теплу ванну,і розказують як росіяни тікають,як у них нічого не літає,не їде і не стріляє,яко вони пачками здаються у полон і як скоро ми будемо уже на красній площі в москві святкувати перемогу, а по факту орки мобілізують купу мяса і будуть кидати для того щоб захопити Україну,але дураки які розслабилися і лежать в теплій ванні думають,що війна уже доходить кінця і їм так точно не треба буде нікуди іти
показать весь комментарий
17.01.2023 19:54 Ответить
На жаль, навіть тут Цензорі більшість дописувачів саме такі малі діти. Але коли мова їде про скасування заборони чоловікам виїзду закордон, усі ці "діти-патріоти" затопчуть кожного, хто напише що це НЕМОЖЛИВО, війна!
показать весь комментарий
17.01.2023 20:35 Ответить
Ці дописувачі мабуть вже за кордоном.
показать весь комментарий
17.01.2023 20:38 Ответить
Так на это почти полгода работал целый штат всяких говноэкспертов. А видосики величайшего победуна?
показать весь комментарий
17.01.2023 21:24 Ответить
Тему невиконання наказів і дезертирів підняв Залужний, гєнштаб доповідав у Раді. Дивимось в ютубі першоджерела Це думку цих експертів тут обговорюють? Шото хлопці вас на тому Арестовичі заклинило. Може ну його? Із Залужним в цих виразах подискутуйте
показать весь комментарий
18.01.2023 17:56 Ответить
Добре сказано.
показать весь комментарий
17.01.2023 20:21 Ответить
не згоден та не вважаю взагалі за потрібне проводити додаткову мобілізацію .
ба більше відсотків 30 необхідно демобілізувати .... бо ихні морально-психологічні якості тільки заважають і відволікають. ******* війна високотехнологічна і кількістю тут нічого не вирішиш, то так воюють тільки дурні пацаки.
показать весь комментарий
17.01.2023 21:59 Ответить
в ******** війні на одного пехотинця потрибує 20 цівільних щоб забезпечити його, а пацакам щє аукниться із тотальна мобілізація, десь через три місяці, коли в тилу почнеться нестача робочих рук. дайте трохи часу.
показать весь комментарий
17.01.2023 22:03 Ответить
То покажи як треба воювати...
показать весь комментарий
18.01.2023 15:50 Ответить
держслужбовці поняття широке. За статевою структурою на 80 % це жінки. Продовжувати ??
показать весь комментарий
17.01.2023 23:44 Ответить
А 20 % зовсім ніщо ?
показать весь комментарий
18.01.2023 00:08 Ответить
У кожної 80% прикоритниці є чоловіки-альфонсіки, синулькі тощо. І всі вони мають відповідні індульгєнції.
Їм нікуди не треба тікати, бо їх і тут ніхто не чіпає. Нащо їм закордон, якщо не для відпочинку та шопінгу. У них ВСЕ тут. Без пропітанія від корита їм не вижити.
показать весь комментарий
18.01.2023 15:18 Ответить
Не придумуйте. 80% це звичайні люди з ЗП може середньою по країні (є більша, є менша). У них у всіх різні долі. У нас колега втратила чоловіка на війні і будинок їх бомбанули.

Не плутайте з чиновниками-держслужбовцями, які займають вищі посади. Або ті, хто дійсно має посади з великими корупційно-кримінальними можливостями.
показать весь комментарий
18.01.2023 17:05 Ответить
"Маленький Українець" - це (дослівно!)і є той самий "малорос", у якого мордяка відкривається свою Батьківщину називати "укрмордор".
показать весь комментарий
18.01.2023 09:38 Ответить
Проблема не в необхідності мобілізації. Пан Колесник тут не правий. Проблема в навченості та вмотивованості. Ну мобілізували навесні 300+ тисяч. І що? В мене знайомі в батальйоні, де тупо нічого не вчили і ні до чого (уставного) не примушували - валандались "в обороні з боку білорусі") літо та осінь. А в грудні - бах - під бахмут. Результат - 2/3 бата поранені та вбиті за пару тижнів. Більшість - з-за елементарного небажання власноруч (а не чекати трактора) рити собі укриття одразу як зупинився . В зсу - зріз суспільства - кожен перший вважає, що хтось йому все повинен забезпечити. І дупу теж підтирати йому повинен дядя... Я розумію, в пана птср і тилові криси жеруть та п'ють в три горла. Але "давайте всіх мобілізуємо" - це шлях до "з голою думою на кулемети", що практикує загарбние якраз...
показать весь комментарий
17.01.2023 21:12 Ответить
Всеобщая не нужна. Но кто будет перемалывать весной-летом дополнительно мобилизованных орков? И да, людей до этого времени еще нужно научить хотя-бы элементарному.
показать весь комментарий
17.01.2023 21:27 Ответить
не потрібна , треба краще забезпечити тих вмотивованих що є.
показать весь комментарий
17.01.2023 22:07 Ответить
А мотивовані хіба не гинуть?!
показать весь комментарий
17.01.2023 22:52 Ответить
гинуть.... но не тотально .
показать весь комментарий
18.01.2023 02:49 Ответить
Ну они же не бесконечны, те, кто мотивирован и кто с начала войны воюет. А по улицам у нас дофига воландается "волонтеров" и "больных", и "с бронёй". Печально,что в 30 млн.стране даже миллион с трудом наскребают
показать весь комментарий
18.01.2023 08:32 Ответить
читайте уважно.... з кожних 100 мобілізованих поки що воюють 28 !
тому ще 28 можливість відсортувати.
показать весь комментарий
18.01.2023 08:50 Ответить
в настоящее время за границей находятся миллионы украинцев призывного возраста из которых, при поддержке стран нато, можно подготовить и сформировать не менее 20-30 резервных армий.
к сожалению этого не происходит, теряется драгоценное время (((
когда их масса попрет, а это произойдет непременно, будет поздно.
война будет долгой и кровавой
показать весь комментарий
17.01.2023 21:48 Ответить
Мабуть вони не дуже хотять воювати, якщо виїхали.
Як їх будуть доправляти назад, примусово , як і тут ?
Якщо б кордони були відкриті - було б видно реальну кількість бажаючих воювати.
показать весь комментарий
17.01.2023 23:28 Ответить
не бреши і не задавай дурні питання
показать весь комментарий
18.01.2023 21:53 Ответить
Воу-воу, палехше. Часть из них уже не вернется - это к бабке не ходи. С хера ли они должны рисковать жизнью и будущим своих семей за чужие жопы? Просто потому что граждане Украины? Неубедительный аргумент. Об этих людях можно уже забыть.
показать весь комментарий
18.01.2023 09:56 Ответить
сам з окопу вже пишеш, так розумію? )))
показать весь комментарий
18.01.2023 16:43 Ответить
у тебе на спині. дивись тільки не обісрися
показать весь комментарий
18.01.2023 21:23 Ответить
показать весь комментарий
18.01.2023 21:37 Ответить
о, сполошився черговий диванний вояка

коли там канікули закінчують? чи не час тобі назад до навчання? )))
показать весь комментарий
20.01.2023 15:03 Ответить
Кем этот пан працюе ? Картоплю на кухне чище? Его б за ухо и в суд..за то шо роздиляе народ ..вин мабуць не памятае скильки рокив без ротации тривала война з нимеччиной ..мобилизация тривае и у нас но мотивована и не возьмут кого попало...так что пан автор закрой рогами твой рот
показать весь комментарий
17.01.2023 22:10 Ответить
Цей пан "працює" в ЗСУ мабуть на "печерських пагорбах" , а я думав, що в ЗСУ служать...
показать весь комментарий
17.01.2023 22:16 Ответить
мабуць не памятае скильки рокив без ротации тривала война з нимеччиной - це типу, давайте ще 3-5 млн покладемо ??

"без ротації" - брехня, ротація це стандартний захід в усих арміях, навіть у ЧА Союзу.
показать весь комментарий
17.01.2023 23:41 Ответить
Ти шото вообще прихуел! Уже сказки за "ротации" савецкой армии погнал рассказывать! Там винтовка одна на пятерых была, а ты про ротации! Там одна ротация была - в землю (и то если будет кому закапывать)
показать весь комментарий
24.01.2023 18:32 Ответить
1. Так, богатирі, могли цілодобово і без відпусток провоювати 4,5 роки. Жгі єсчьо !
2. Угу ... Людей поклали неміряно, але до Берліна дійшли.
показать весь комментарий
24.01.2023 23:04 Ответить
В военкомате )))
показать весь комментарий
18.01.2023 10:06 Ответить
Все правильно. Народ на чесних виборах обрав державних менеджерів, вони й спланують усе, як треба. Бо в простих людей для таких планувань нема ні важелів, ні ресурсів. Чи автор закликає виходити на вулицю, і вимагати воєнного планування?
показать весь комментарий
17.01.2023 22:51 Ответить
Ой, тут у вас неточність вкралася - якраз вибрані на останніх виборах ніколи як слід не спланують.
Але запитання до автора блогу - підтримую.
показать весь комментарий
17.01.2023 22:58 Ответить
Народ обрав президента і депутатів. Менеджерів ОП ніхто не обирав. В ОП працювали/працюють
і зрадники, і корупціонери, і негідники. А вимагати треба якості управління державою у воєнний час і справедливості.
показать весь комментарий
17.01.2023 23:18 Ответить
Треба.
показать весь комментарий
17.01.2023 23:34 Ответить
У ОП один начальник - Президент. От з нього і треба питати.
показать весь комментарий
17.01.2023 23:42 Ответить
Судячи по всіх діях ОП там один начальник-дермак. А зеля так, на публіку працює.
показать весь комментарий
19.01.2023 06:07 Ответить
НІТ.
показать весь комментарий
17.01.2023 22:56 Ответить
Підтримую, пане Миколо! Мобілізація потрібна. А перед відправкою у зону бойових дій -
серйозна і тривала підготовка. Не все у нас гаразд із цим. Влада має виправляти свої
злочини-помилки. Слава Україні!
показать весь комментарий
17.01.2023 22:59 Ответить
Закликає мобілізовувати, а сам сидить в США, а не в окопі під Бахмутом.
показать весь комментарий
18.01.2023 11:24 Ответить
Американський флаг, це може означати старлінк.
показать весь комментарий
18.01.2023 12:16 Ответить
А може не означати.
Тут звіздаболів кожен другий.
показать весь комментарий
18.01.2023 13:21 Ответить
(c)

(c)

"Чому досі не допитаний Порошенко про домовленості з Путіним, стосовно того коридору?" (с)

"«Чому ніхто не сидить за Іловайськ та Дебальцево?!», Володимир Олександрович, це ж ви Порошенко питали на стадіоні? От і я тепер питаю, чому досі ніхто не сидить за Іловайськ та Дебальцево?" (с)

_________________________________

Як вам приколюється? Нормально? Хочпоржали?
показать весь комментарий
18.01.2023 00:14 Ответить
може томущо він сам їм і керує. але так щоб ніхто не знав і не бачив
показать весь комментарий
18.01.2023 21:07 Ответить
заодно і спитати за марік, Херсон...за весь південь за тиждень, за Чонгар...та мало за що можна запитати.
показать весь комментарий
19.01.2023 06:12 Ответить
так ребята. у нас свободная страна или что? кто хочет уехать, добровольно, снимай гражданство и мотай. но бояться все эти патриоты, что государство окажется нужна лишь 23 % .
показать весь комментарий
18.01.2023 03:47 Ответить
Цікаво, чи автор опусу читав хоч би цей заголовок:
"Боєць ЗСУ, байкер, режисер Євгеній Смирнов: "Я б не хотів поруч із собою в окопах бачити людину, яку силоміць відправили на війну. Я б не зміг їй довіряти, а на війні без довіри неможливо"? Источник: .
Думати треба ж, а не закликати копіювати методи ***** з минулих століть.
І не лайкати бездумно хахлів-малоросів типу Адрія Сагана.
показать весь комментарий
18.01.2023 07:25 Ответить
Можу навести аргумент, що зараз в армії близько 90% не вмотивованих вже.
показать весь комментарий
18.01.2023 12:17 Ответить
Необхідно мобілізовувати дітей еліти, тих, хто підтримує мобілізацію незалежно від статі та віку, а також тих, кому потрібен Крим та Донбас.
показать весь комментарий
18.01.2023 11:20 Ответить
Вы до сих пор верите, что ***** нужны ТОЛЬКО Крым и Донбасс? Что еще ему готовы отдать?
показать весь комментарий
18.01.2023 18:44 Ответить
думаю да.
показать весь комментарий
18.01.2023 19:05 Ответить
Да нет, ему нужна ВСЯ Украина, как минимум... Польша, Страны Балтии...
показать весь комментарий
18.01.2023 19:44 Ответить
Мобілізація принесе користь якщо після підготовки український солдат буде знищувати мінімум 5 мобіків РФ. Але якщо тебе просто навчать стріляти із АК щоб рівноцінно розмінюватися з окупантами то вибачайте, але довго там не протянемо.
показать весь комментарий
18.01.2023 11:53 Ответить
до сраки той АК. 90-95% відсотків втрат на фронті - це осколкові та вибухові травми. більшість часу той жалюгідний автоматик є обузою.
показать весь комментарий
18.01.2023 12:57 Ответить
Наперед повідомляю, що мій старший син з березня минулого року в ВСУ. Пішов добровольцем, маючи 48 років. Це щоб різна звіздота не гавкала: "А ти! А ти сам!"
Люди мають СВІДОМО знати, за що вони воюють, а не бути мобілізованими силою "всівониоднаковим" бидлом, яке може зрадити в самий важкий момент.
До того ж не кожний навіть самий свідомий патріот може бути воїном. Це не всім дано від природи. Чим таких посилати на передову (вони, звісно, підуть), використати їхній патріотизм з користю для України, а не угробити їх в першому ж бою. За свої 75 років я не раз бачив начеб то сміливих людей, які ціпеніли при явній небезпеці, або впадали в паніку. Далеко не всі здатні справитись з первісним страхом смерті.
показать весь комментарий
18.01.2023 12:15 Ответить
Не може бути такого, аби воювали всі - є реально хворі чи вкрай слабкі та боягузливі від народження люди (таких видно ще з дитячого садочка і вони все життя страждають від булінгу та самотності), які просто не здатні воювати навіть під страхом смерті. Виловити їх можна, а от зробити з них солдатів не вийде за жодних обставин - час та амуніцію буде змарновано на тих, хто одразу втече з мокрими штанами або вчинить самогубство. Пан Микола справді хоче бачити таких "побратимів" поруч? Звісно, фізично та морально слабких мали б виявляти на етапі комісії, але ж там не переймаються - хто не заплатив, той придатний. Зате, у нас величезна армія здорових, навчених силовиків сидить в тилу маючи великі зарплати, пільги та ранній вихід на пенсію. Може, з них буде більше користі на передовій, ніж з цивільних?
показать весь комментарий
18.01.2023 12:46 Ответить
Зробити ротацію. Особовий склад, половину МВС, відправити в армію, вони вже навчені, а їм на заміну набрати нових, не обстріляних. Вони навчаться у тих хто залишився.
Ось вам 100 000 здорових вмотивованих бійців.
показать весь комментарий
18.01.2023 12:59 Ответить
Ментів на передову
показать весь комментарий
18.01.2023 14:21 Ответить
Ментов? да жил в Крыму - они сразу перебежали в Росиию
показать весь комментарий
18.01.2023 19:08 Ответить
Побійтесь Бога! Прокурори і мусорня розбігатись будуть ще до контакту на полі бою
показать весь комментарий
18.01.2023 14:09 Ответить
А хіба мобілізація не триває зараз? Авторе, скажіть будь ласка коли вона закінчувалася? Але мене **** трафить від того що досі ніхто не переймається тим аби хоча б азам людей підготувати. Вмотивовані кажете? Та яким би ти не був 300 раз вмотивованим патріотом, не вміючи обладнати позиції, вести спостереження, користуватися рацією, не знаючи власного маневру без прямого наказу (що є написано і передбачено в Статуті та не потребує персонального доведення), з вірогідністю 90% не переживеш перший бій.
Мотивація буває різною. Когось рухає любов до країни, до свободи. Когось тягне романтика (при першій зустрічі з реальністю вона кудись зникає), когось силою в АТБ на касі воєнком за руку впіймав. А хтось робить свою роботу бо він ПРОФЕСІОНАЛ. За 2 місяці інтенсивної підготовки у майже будь-якій людині можна виховати відчуття власного професіоналізму. Поки ми не почнемо робити з мобілізованих професіоналів, буде тільки гірше. Подумайте лише, скільки людей ми могли не втратити. Ми не маємо такого запасу людей як у свинособак. І не можемо дозволяти собі практику «одноразових мобіків».
показать весь комментарий
18.01.2023 13:33 Ответить
Яка мобілізація? У нас он спортсмени вештаються по всьому світу і засмучуються, що не в той клуб продали або через травму не можуть взяти участь у якихось змаганнях
показать весь комментарий
18.01.2023 14:07 Ответить
КІЛЬКІСТЬ ЧИ ЯКІСТЬ ?
Зе клоуни вперто вибирають кількість
От ообі і ціна за руйнування ЗСУ часів Пороха
показать весь комментарий
18.01.2023 14:19 Ответить
автор попутал всеобщую мобилизацию с всеобщей воинской повинностью..имхо нам надо уже сейчас пересматривать комплектацию ВСУ, служить должны ВСЕ! допустим год от 20 до 50... а так если сразу всех и не понятно на какой срок во что их одевать и чем кормить?
показать весь комментарий
18.01.2023 14:27 Ответить
Так никто ж не спорит про необходимость мобилизации. Но возникает ряд вопросов:
Почему не мобилизуют силовиков (налоговая, полиция, прокуратура. .) Их у нас сколько сотен тысяч?
Почему это в брони все гос. работники? Это чем они так незаменимы? Эти безлельники?
Где воюет хоть один родственик высших чинов власти?
Может вместе с народом, который содержит всю эту братью налогами и они повоюют?
показать весь комментарий
18.01.2023 16:02 Ответить
Стаття повна херня. Здивований, що знайшлося стільки "одобрямсів". Напевно це люди, які думають, що чим більше цифра на бумазі, тим ближче і вирогідніше перемога.

1) Необхідна мобілізація - а вона закінчувался? Га??? Напевно автор не бачив як виловлюють чоловіків, роздають повістки у людних місцях, самі роздаючі ховаються у скорих. Бо ж на цензорі це не показуюють, а на єдиному гівнофоні тим більш. Бо ж в нас мантра "в нас воюють вмотивовані бійці за свою країну, не те що ті срані орки".

2) Вже намобілізовували чи то 700 тисяч, чи навіть мільон, ніхто навіть точно не знає. Скільки ж ще потрібно?
Це при тому, що воюємо проти кацапів кількістю 150-200-250 тис вже більшу частину війни, тобто завжди більшою кількістю ніж вони. Лише останні місяці їм додали ще 300 тис., і це все одно меньше ніж у нас.

3) А що там сталося з бравурними звітами про навчання українських військових закордоном, про які нам розповідали що це буде ого-го, бо то ж не кацапський чмобік, якого одразу ж кидають у бій ненавченим? Чи то були чергові казки вєнського лісу?
Мабуть вони будуть тренуватися навіть коли війна кінчиться, а в нас так само будуть кидати не навчених і не мотивованих.
показать весь комментарий
18.01.2023 16:31 Ответить
1. Залужний казав що людей вистачає, не вистачає зброї. То хто саме тут бреше?
2. На одного воїна треба десять платників податків, в наших реаліях може й більше, набагато. Нема економіки - всі їдуть до Польщі по таборах їсти мівіну, і вже не повертаються.
показать весь комментарий
18.01.2023 18:52 Ответить
Мобілізувати треба тих хто може і буде воювати . А гребти всіх підряд , як на кацапії , це - дурниця .
Казав мій один знайомий , який зараз під Донецьком - прислали мені ботаніків , нах вони мені ,, всього бояться , автомат в руках не втримають , десь в кілометрі від позицій міна вибухне - залазять в бліндаж і хрін ти їх звідти викуриш . Одна морока з такими .
Не всі люди однакові ,, іти під кулі психологічно готові не всі .
Будь яке суспільство ділиться на воїнів і так би мовити -"ботаніків" . Такі "воїни" , швидше - тягар для командирів . М'ясо , з якого толку - аж ніякого ..
На жаль , ця проблема існує завжди , і вона актуальна для будь якої воюючої країни світу . І як її вирішувати - хз . Ніхто в світі мабуть не знає .
показать весь комментарий
18.01.2023 18:57 Ответить
А ви в знайомого не питали, чи ботаніків вчили чогось до того? Чи просто з макдональдса витягли і привезли під Донецьк? Воїна можна зробити майже з кожної людини. У чоловіків є природній потяг до зброї. Але для цього треба людину підготувати, щоб вона відчувала себе мисливцем, а не жертво
показать весь комментарий
18.01.2023 21:00 Ответить
Не питав .
Не судіть всіх по собі , у багатьох чоловіків зброя не викликає а ні найменшого захоплення ..
А по друге - справа в психології . Люди різні Вже сформовану людину дуже важко переналаштувати .
На моє глибоке переконання , сформоване на власному досвіді , ботан від народження , ніколи не зможе замінити - воїна від народження .
показать весь комментарий
18.01.2023 22:05 Ответить
Характер не тот. Есть люди со стержнем, есть обычные, а есть тряпки. А война делает это разделение только острее
показать весь комментарий
19.01.2023 03:08 Ответить
1.Мобілізація ніколи не зупинялася .
2. Аналіз підготовки мобілізованих моїх друзів та рідних (дехто вже загинув) - нижче плінтуса і таке враження, що для галочки.
показать весь комментарий
18.01.2023 19:35 Ответить
Мобілізація триває як би 11 місяців вже скоро рік буде.
показать весь комментарий
18.01.2023 20:01 Ответить
Мобилизация никогда и не прекращалась, даже на новогодние праздники.
Кто будет менять выснажени бригады? Миллион народу в силах обороны мало? 100 бригад и 100 отдельных батальонов не хватает для ротации? Если так, то нужно набирать еще.
показать весь комментарий
18.01.2023 22:54 Ответить
Мобілізація це примусовий призов чоловіків і жінок. Ключове слово примусовий. Ви коли небудь робили щось під примусом? І як вам результат? Я, наприклад, коли мене примушували в дитинстві їсти плювався, думаю зараз небагато змінилось. Коли зараз в окопах гинуть ітшники або актори, це означає, що ми країна лузер, або країна фейк, де твоя робота нікому не потрібна. В будь якій нормальній країні кожною справою займаються фахівці і ми бачимо результати, але коли клоуни, або перефразуючи Леніна кухарки починають керувати державою тоді інтелект не потрібен, потрібно м'ясо на забій. Результати? Скоро нікому буде обслуговувати навіть каналізацію не кажучи вже за комп'ютери. Згадую вислів матроскіна з мультика "шарік ти балбєс" нажаль ми всі українці балбеси, коли обрали позицію моя хата з краю, нажаль за таку недолугість маємо розплачуватися кров'ю
показать весь комментарий
19.01.2023 06:39 Ответить
М'ясом не переможемо бо на Росії ресурсу м'яса більше.
Так замінить бійців треба. Але мобілізація закінчиться тим що вмотивованих загартованих досвідчених воїнів замінять на м'ясо. Що буде тоді в обороні? Про наступ тут навіть не йдеться

Підготовка, оснащення, добре навчені командири і це все має бути незупиний процес, така собі карсусель. Не схопити на вулицях 300к людей і кинути їх в бій, а постійно поповнювати лави, вчити оснащувати, замінювати втомлених.
показать весь комментарий
19.01.2023 14:16 Ответить