9705 посетителей онлайн
29 864 161
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

М’ясорубка та дуболомні оптимісти

Думав, що я так надсадно ригаю від контузії, але ні, просто після чергового бойового виходу подивився новини, виявляється у нас все добре і ми майже перемагаємо. У мене на немитих руках кілька діб підряд сиділа кров поранених і двохсотих - вирвані щелепи, пробиті животи, рвані боки, посічені ноги і руки, не говорячи про кульові...

Відморожені пальці ніг, руки, що вже не могли заряджати магазин, пучки не чули патрон. Три доби без сну, на землі, без води - ми гризли лід з обрізаних пляшок. Адреналін дуже сушить. По нам працювало практично все крім фосфору. Б'ють точно, професійно і кваліфіковано, б'ють так, що ти не можеш навіть підповзти до триста і вони просто стікають кров'ю і швидко завмирають. П*дори переорюють артилерією посадки, поля, роблять це методично, планово і зі знанням. Коли скинули з дронів, я бачив, наче в повільному кіно, що в окопі, за 2 метри від мене, вони займаються і вибухають. І я живий, а два молодих парня 21 і 23 хриплять під моїми ногами в по-східному чорній ночі. І ти вже нічого не можеш зробити. Нічого. А перед виїздом ти говорив з ним про щось там, в них була хороша пацаняча бравада, сильний стрижень, я не чув, щоб вони колись на щось нарікали і завжди лізли в саму серцевину... Їм би тільки жити починати... І після відбитої атаки власноруч витягував їх з окопу, поклав і вони лежали з відкинутими головами біля незібраних соняхів, що завмерли з насінням всередині своїх лиць як метафора вбитої потенційності. І голос керівника операції звучав чисто, рівно, без стрибків хвилювання:" Парні, позицію нужно удержать". Ти чув його і ставало на серці рівно - хтось там думає про тебе, ти не самотній в цій промерзлій навіки ямі, підтримує артою, коли вже невмоготу. Ти його ніколи не бачив, але після двіжу хотів підійти і познайомитись, і тільки... його рація замовкла - 200. Коли зрізали з нього шолом - втиснута вглиб яма в голові.

Ті, хто говорять про покращення, просто не розуміють що кажуть. Зараз, коли я пишу це під крапельницею, дивлюсь в облуплену стелю імпровізійного госпіталя, саме зараз і зараз і тепер когось тягнуть живого чи вже ні, прихиляються від прильоту, чи до мозоля тиснуть на гашетку кулемета. Зараз! Мені іноді просто хочеться лягти, покласти десь голову і почекати, коли вагнера зайдуть сюди, подивитись як пітушитимуть в темних кутках цих дуболомних оптимістів. Зараз як ніколи слід бути уважним до війська, до його запитів, бо в багатьох втома наклалась на втому і так багато разів, вона вже стала твоєю сестрою, треба сконцентруватися ВИКЛЮЧНО на перемозі, не розслаблятися і пхнути до крайнього. Зараз тут м'ясорубка, і це не метафора, наче 10 раунд боксу, де перемогу забере витривалий, але вся команда має працювати на це. Цим парням не потрібно розповідати про патріотизм і дух нації, бо вони і є втіленням цього, ще й можуть позичити, в кого малувато, їм не треба відчіпного "тримайтеся", чи "молимось за вас". Треба антидронові пушки, мавіки, машини, всі інструменти, якими можна двохсотити. Цей допис (sic!) не є проханням про допомогу, хочу щоб ви розуміли, що нема перекосу в перемогу, є дике, осатаніле і люте рубалово, де вже ніхто ні на що не зважає, а годує війну жирною смертю.

Цензор.НЕТ Изображение

Vae victis - горе переможеним.

Пам'ятайте це!!!

Топ комментарии
+47
Дайте міністру оборони це прочитати, особливо про мавики. Нехай вибачится перед цим хлопцем та всією армією
показать весь комментарий
29.01.2023 12:33 Ответить
+46
Дуболомні отпимісти це люди котрі сидять в більше менш безпечникх місцях в тилу в Україні,чи десь за кордоном,дивляться різних експертів про те,що кожен день у нас перемога за перемогою, захід підганяє 300 танків і скоро ми будем на красній площі і все буде добре,людей занурюють в теплу ванну грубо говорячи,і вони в це все вірять,і це можливо і правильно в період такої страшної війни,але у нас ніде не розкажуть про наші втрати і ті жахіття які відбуваються і у нас на лінії зіткнення, у новинах тільки говорять про більш менш відомих людей котрі загинули на фронті,але ніхто не розказує про простих хлопців, тому що їх багато, ніхто не розказує про наші втрати в техніці,а вони є і досить багато,ми чуємо тільки щодня що ми знищили стільки то і стільки то кацапської техніки,ми не чуємо про масовані обстріли градами,артою і більш срашними речами наших позицій,ми чуємо лиш те,що сьогодні ми знищили опорні пункти і боєсклади за допомогою Хаймарсів і так далі,і у людей складається враження,що перемога уже зовсім близько,втрати ніби є,але у кацапів в 10 раз більше,воювати вони не вміють і всі тікають,економіка у них розсипається і скоро вони будуть лопухи там їсти.... одним словом люди перебувають у відірваній реальності, а якщо ти їм заперечуєш і говориш,що не все так просто і до перемоги ще дуже далеко то вони не хочуть про таке навіть думати
показать весь комментарий
29.01.2023 10:22 Ответить
+36
Дякуємо Вам за все
показать весь комментарий
29.01.2023 10:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
не у кожного
показать весь комментарий
30.01.2023 14:53 Ответить
Помню,как тут ржали над чмобами, мол мясо, бухие,без оружия, хаха, хо-хо. Вот только чмобиков призвали 300 тыс. а пьяных и без оружия было чел 300. т.е. остальные 299700 - придут и будут крутить мясорубку войны. И это только начало. Кацапы с лёгкостью призовут ещё 500тыс. И оденут, денег и запасов хватит.
показать весь комментарий
29.01.2023 11:51 Ответить
В пакети их оденут, черние для мусора.
Так как в параше остались газ66 и форма со Второй Мировой - сразу с гражданки в мусорние пакети. Безо всякого ржания.
И ето не начало - ето конец московской орде.
показать весь комментарий
29.01.2023 12:07 Ответить
"С легкостью призовут", и "И это только начало".

С легкостью не призовут. Это хоть и оболваненная помойка, но не бесправный нарот СССР.

А по поводу начала - полностью согласен. Это начало конца империи.

Ведь даже, чтоб как-то удерживать то, что сейчас удалось откусить - уже понадобились сотни тысяч мобиков. Это чьи-то папки и сыновья вырванные из нормальной жизни, и отправленные за горизонт мерзнуть в окопах.

Если будут расширятся их территории (не говоря уже о конвеере пакетов назад), то им понадобятся на десятелетия вперед миллионы долбо@****, которых отправят на чужбину под ружье охранять краденное.

Про такую победу мечтают их мамки на кухнях?
показать весь комментарий
29.01.2023 12:15 Ответить
Они не особо мечтают о победе. Как до 2014г. и не думали о Крыме. Они подчиняются воле власти. В стране вашего врага власть сумела представить себя неумолимой силой, против которой бесполезно, чрезвычайно опасно и просто глупо спорить. Никому не приходит в голову протестовать против океана, хотя он насылает ураганы, а иногда и цунами. Но он же и кормит. Так и здесь. Власть там жестокая, коррумпированная, насквозь лживая, несправедливая. Но лучше такая, чем никакой. Они будут подчиняться власти, несмотря на жертвы, до тех пор, пока власть будет демонстрировать силу и неумолимость. Как только она покажет слабость - все рухнет, быстро, как при Горбачеве
показать весь комментарий
29.01.2023 20:51 Ответить
Зараз буде новина про повістки, і місцеве біосміття типу "Пайдьом на Крим" буде верещати -"ні па закону", "беспрєдєл"..(
показать весь комментарий
29.01.2023 11:52 Ответить
Ще одне кацапидло!
показать весь комментарий
29.01.2023 11:55 Ответить
Не обзивати порядну людину, а зробити все, що можемо, для припинення обкрадання армії. Ми це можемо, бо ми тут, поряд з мародерами. Про це мова
показать весь комментарий
29.01.2023 12:19 Ответить
Слава, честь і забезпечення рідним воїнам ЗСУ!!! Зобов"язати ЗМІ і на всіх каналах хай прочитають народу цей допис. Всі багатомільйонні шоу за державний кошт заборонити, хто хоче демонструвань - то за їх рахунок! Державні кошти - лише на оборону, захист і перемогу України! Тих чинуш і депутатів, що відпочивають за кордоном, або "лікуються" там сім"ями коли український народ давиться сльозами війни - назад в Україну не впускати! Зась всім різновидам пограбунку країни, Армії! Всі сили віддамо для Перемоги!
показать весь комментарий
29.01.2023 12:26 Ответить
Подзвоніть в ЄдинийТелеМарафон там Вас почують і все як Ви кажете так і зроблять
показать весь комментарий
30.01.2023 00:21 Ответить
Правда війни і рожеві окуляри зелених злодюжок...
показать весь комментарий
29.01.2023 12:33 Ответить
Це одна частина правди і вона важлива. В той же час звільнений Херсон та безліч інших населених пунктів, потоплена "Москва", звільнений Зміїний, це теж правда. Згідно останніх досліджень найбільший хайп в інформпросторі забувається приблизно за місяць, і потрібен новий хайп, так працює ******* свідомість суспільства. Якщо не брати до уваги депресію останніх поразок, то ми таки виграємо, хоча й дуже великою ціною. І так, кожна міна в наш бліндаж, яка розірвала когось на шматки це трагедія, але це не означає, що у ворога все чудово і він перемагає. Просто там людоїдський режим і писати такі речи заборонено. Там те ж саме, і наша арта з Хаймерсами працює не гірше, і там такі самі з відірваними кінцівками. Просто ставлення до людей в рази гірше, у нас це цінність, а там розхідний матеріал.

Загалом, ми можемо програти, якщо влада не візьметься за голову і не знайде кардинально іншій підхід в керуванні країною.
показать весь комментарий
29.01.2023 13:55 Ответить
Часто читаю коменти як пишуть що "хлопці гинуть, багато гине нажаль, але перемога буде і крапка", і люди навіть не уявляють собі що в їхньому розумінні перемога і яким чином вона буде здобута. Читав як кепкують над россійським ВПК, термінаторами, Ка-52, ланцетами, що це вафлі із гівна, які нічого не здатні показати на полі бою, а те що на россійський пабліках вже десятки відео де ця зброя викошує усі наші спроби атакувати біля Сватово-Креміна і завдає втрат нікого не хвилює. Орки мають зараз усе, від гарматного м'яса з колоній до технічного забезпечення армії з дронами, артою, тепловізорами і т.д То що перемога нам з неба впаде ?
Замість того щоб на пабліках в соцмережах постити якусь фігню для дебілів, кепкування, меми, краще б привертали увагу на проблеми в армії, пропонували рішення, популяризовали волонтерство та ініціативність.
Якщо хочемо щось змінити на краще, починати треба з інфопростору, і такі статті як у Богдана повинні з'являтися частіше, потрібно нагадувати людям, що якщо не почнемо мислити, працювати, діяти, впливати на суспільство, політику на успіх збройних сил то не тільки не повернемо втрачені землі а і втратимо незалежність.
показать весь комментарий
29.01.2023 14:36 Ответить
У автора правильна різьба. І нарізка гніву праведного теж хороша. Впораємося.
показать весь комментарий
29.01.2023 14:52 Ответить
Дуболомный оптимизм в тяжелой ситуации это естественная защитная реакция. Животные скрывают свою боль, чтобы не выглядеть уязвимыми. Это повышает шансы на выживание.
Конечно дураков в Украина хватает, но думаю большинство украинцев понимают как сейчас тяжело на войне
показать весь комментарий
29.01.2023 16:06 Ответить
"Дуболомный оптимизм" у виконанні резнікових, арахамій, зеленських та іншого лайна - злочин! Це і крадіжки (щурі заздрять), і зрада (іуда відпочиває), і обморожені кінцівки воїнів (бо на 100% забезпечені зимовою)..... Стримана допомога партнерів - наслідок тотальної брехні та корупції (теж оптимістчної) зепокидьків.
"Дуболомный оптимизм" 73 = з 2019 року явище вже не соціальне, а клінічне!
показать весь комментарий
30.01.2023 14:45 Ответить
Гарна статья особливо зараз для підняття духа воїнів і мобілізаціонного резерва який вже не стоїть в чергах до военкомату а шукае як закосити від арміі. Статьями такого типу у 2019р дуболомні патріоти привели до влади беніних зелених
показать весь комментарий
29.01.2023 16:19 Ответить
Думаете народ не знает что происходит на самом деле, у всех воюют знакомые, близкие, друзья. Это как в советском союзе. У официоза своя реальность, у народа своя.
показать весь комментарий
29.01.2023 16:32 Ответить
Кажучи про "дуболомних оптимістів" автор, ймовірно, мав на увазі владних "мольфарів" подібних Буданову та тих гнид, які, віруючи передбаченням цих "мольфарів", вже розпочали підготовку до виборів народних депутатів та депутатів місцевих рад у цьому 2023 році.
показать весь комментарий
29.01.2023 16:26 Ответить
Вибори у 2023 р. ?? Справді ?? Ну це може десь у окремих громадах, а не по усій Україні.
показать весь комментарий
29.01.2023 20:54 Ответить
Раджу хоча б в мінімальному об'ємі ознайомитись з "матеріальною базою"
https://rpr.org.ua/news/koly-v-ukraini-maiut-vidbutysia-cherhovi-parlaments-ki-vybory-v-2023-chy-2024-rotsi/
показать весь комментарий
29.01.2023 21:28 Ответить
Ух ... Скільки тексту ! Ну, побачимо, що юристи влади навирішують. І головне - чи закінчаться бойові дії до літа ??
показать весь комментарий
29.01.2023 21:38 Ответить
Допускати ймовірність того, що бойові дії можуть завершитись до літа 2023 року - це теж саме, що добровільно записатись до згаданих у блозі оптимістів...
показать весь комментарий
29.01.2023 21:52 Ответить
Так, звичайно. Але насправді ймовірність є.
показать весь комментарий
29.01.2023 23:05 Ответить
Може, багатьом не сподобається, але я от про що подумав. В мене виникають певні протріччя. У нас постійно говорять про те, що от росіяни своїх солдат зовсім не бережуть, за людей навіть не вважають і для командування вони тупо м'ясо, пиль. А от у наааас турбота якої нема ніде і цінність кожного солдата понад усе.
Але чомусь касапи, завжди коли виникала загроза оточення чи великих втрат не кидали вперед м'ясо, якого у них повно, а відводили війська: Херсон, Ізюм, Лиман, північ України.
А от ми тримаємося за якийсь райцентр, протягом кількох місяців несемо щоденні втрати в сотні людей, вперто вчепились за клапоть землі, де ворог має значну вогневу перевагу і пристрілявся, перетворює все в кашу.
Хочеться, принаймні, вірити, що таке тривале утримання Бахмуту такою ціною має дійсно мега-стратегічне значення. Інакше у мене якісь нехороші думки виникають.
показать весь комментарий
29.01.2023 16:58 Ответить
По сравнению с россиянами, украинское командование и правда выглядит мега адекватно.
Где еще держать оборону как не на Донбассе который за 8 лет превратили в сплошной укрепрайон.
показать весь комментарий
29.01.2023 17:37 Ответить
Согласен полностью:нужно убить как можно больше Чмобиков-тех кого в Парашке насильно затянули в армию. Именно их смерти могут вызвать в Парашке хоть какой-то резонанс. На дохлфх контрактников и зеков-россиянам начхать. Оставим укрепленные позиции-русня из пушек будет бить уже по неукрепленным позиициям по городам.Да-это мясорубка. Но какие варианты? Отходить до середины лета пока не получим танки? Отход только если у солдат закончились боеприпасы и нет физической возможности держать оборону. Обменять Донбасс оставив его, на мир в Украине-уже не выйдет. Нет вариантов кроме как держать оборону так где это фищзически возможно
показать весь комментарий
30.01.2023 11:21 Ответить
Кацапам це дуже потрібно.
показать весь комментарий
29.01.2023 19:32 Ответить
Якби русня могла там тримати оборону , вона за жодних обставин не відходила б .
В Лимані вони трималися мало не зубами , за кожен клапоть землі , і відійшли коли ситуація для них стала вже зовсім катастрофічною . Іхні пропагандони мало не плакали від досади . Кадирка злетів з катушок , а генерал лапін поплатився посадою . І навряд чи це сталося тому що він пожалів - м'яса на оборону Лиману .
Херсон так само .
Наші відійшли з Сєвєродонецька і Лисичанська , бо втримати їх не було шансів .
З Бахмута не відходять очевидно тому що в Генштабі вважають що тут шанси ще є .
показать весь комментарий
29.01.2023 19:51 Ответить
В нас же анонсовано війну за території. Економити людей ніхто не обіцяв.
показать весь комментарий
29.01.2023 20:52 Ответить
Может быть, это потому, что враг везде имеет огневое преимущество? И если не держаться за каждый райцентгр, то очень быстро от Украины останется только узкая полоса земли вокруг Ужгорода?
показать весь комментарий
30.01.2023 01:43 Ответить
Россияне теряют людей в атаке, украинцы при обороне. А в остальном все так.
показать весь комментарий
30.01.2023 08:22 Ответить
На харківському напрямку хтось злив інфу ,що буде наступ і кацапські офіцери звалили в 2 години ночі, солдат кинули. Ті потім драпали на всьому чому можна. Тому не треба. Так ворог бере посадки,невеликі села і при цьому вбиває наших солдат і це треба розуміть.
І реальність не така як в твітері а більше схожа на ці слова ,що написав цей хлопець. Але є і в нас перемоги ,російська армія перемелюється і її вже перемололи ту ,що заходила в лютому. Але по техніці в них армія,яка планувала дійти до португалії , тобто дуже велика .
показать весь комментарий
30.01.2023 11:23 Ответить
Мне, из далека (я не украинец), кажется что держать Бахмут правильная стратегия. Доказательством являются частые смены российских генералов, начальства, то ЧВК, то армия. Значит у них не получается как хотят. Их надо перемалывать чтобы опять был бардак в российском командовании. Это не закончит войну, но это их ослабляет а значит даёт возможности на победу.
показать весь комментарий
30.01.2023 13:02 Ответить
Дуже боляче все це читати, але ж це війна з диким звіром, що прийшов убивати ...
І немає іншого способу вижити як не перемогти.
Вдячний автору, що дає зрозуміти якою ціною дістається мир в нашому домі.
показать весь комментарий
29.01.2023 17:00 Ответить
Вкрай необхідно багатьом вправить мізки, інакше перемога буде тільки в Марафоні
показать весь комментарий
30.01.2023 00:49 Ответить
Ну я розумію коли якась х..ня звучить з уст арєстовіча , але ж в мережі - сотні відеороликів з поля бою , від самих же воїнів , від тих хто зараз в окопах , і в усіх звучить в кінці - ми обов'язково переможемо , Слава Україні . !! Тобто це ті оптимісти яким автор пропонує заткнутись .
В мене більш немає слів .
показать весь комментарий
29.01.2023 19:08 Ответить
Армія це лише зліпок суспільства. І якщо суспільство толерантно відноситься до кумівства, хабарництва і клановості то чому ви вирішили що в армії буде все інакше? Навпаки, армія це закрита структура і прикриваючись таємницею можна робити все що завгодно не боячись відповідальності, а якщо тебе піймали за руку, як рєзнікова на закупівлях, то кричати що ви неправильно рахуєте. Крім того наша армія це армія радянського типу, в якій людей не рахували, а економили снаряди. Так і нічого не змінилось, так само економлять снаряди. Але є одне але, воювати скоро буде нікому, наразі тільки зєля з єрмаком в атаку підуть...
показать весь комментарий
29.01.2023 20:35 Ответить
Яка б не була трагічна стаття ... Якщо таке буде на фронті, то у тилу буде відносно тихіше. Так було, так є і так буде.

Допоки не закінчиться війна.
показать весь комментарий
29.01.2023 20:58 Ответить
Якщо таке буде на фронті то незабаром ніким буде цей фронт захищати... і фронт кацапи перенесуть в наш тил...
показать весь комментарий
29.01.2023 21:36 Ответить
Те про що написав автор. зараз відбувається тільки на тер Доецьк. і Луг. областей. На півдні та сході таких боїв немає.
показать весь комментарий
29.01.2023 23:06 Ответить
Проблема України це невігластво людей, віра в дива і відстороненість від реальних політичних процесів. Так вони можуть вийти на Майдан але в результаті до влади приходять ті самі шахраї політики тільки в профіль. Немає сталих традицій політичного життя, коли партії одноднєвки приходять до влади і захоплюють усі гілки, а потім ми дивуємось, чому все вкрадено, зруйновано і вас гонять на забій, тому що нічого не має. А на рахунок армії ми зараз живемо в інформаційному вакуумі, тому що влада і генерали брешуть нам в обличчя і про втрати і про резерви і про відновлення. Але ми самі дозволили їм так до нас ставитись, як до витратного матеріалу, тому що за кожним кроком влади по узурпації і диктатурі треба було бити по руках, а тепер нам вішають локшину на вуха з усіх держканалів Тай ще за наш рахунок.
показать весь комментарий
29.01.2023 21:03 Ответить
После Майдана приходит нормальная власть, но мудрый нарид вместо этого возвращает рыгов и прочих бандитов. И потом удивляется отчего-же Майданы не работают.
показать весь комментарий
30.01.2023 08:20 Ответить
всегда поражает откуда у блоггеров в окопе под капельницей время писать такие опусы, да ещё восхищается коцапскими артиоеристами, мол как складно лощут, а от вагнера вообще в экстазе придут и всех запетушат... стокгольмский синдром?
показать весь комментарий
29.01.2023 22:47 Ответить
Перерви у боях і ротації там відбуваються. Він зараз у "польовому" госпіталі.
показать весь комментарий
29.01.2023 23:09 Ответить
Яка різниця. На Конституцію уже наклали. Тепер коли захотять тоді і будуть вибори , або взагалі не будуть.
показать весь комментарий
30.01.2023 06:21 Ответить
Це тебе **** забанити треба . Правильно він пише і багато хто про це знає. Пацани скидуються і за свої гроші купляють і прибори нічного баченя і приціли і грілки і БПЛ і ще на що хватає ,а такі п***ти з своєю владою тільки гроші розкрадають і групи оформляють . Пане Богдане ви ще про госпіталь не написали де як небудь підлатають і навіть тих що втратили слух гонять на передову. Який це солдат уже. Але вісім начхати. Щоб була заміна -треба готувати , а це лишні росходи які можна вкрасти . Як можна кидати на передову одних і тих же пацанів. Це так бережуть. Та їм п**й. Коли всіх вибють вони договоряться десь посерединці. Як я не навижу цих 73% . Вони привели цю війну і і-за них гинуть кращі люди.
показать весь комментарий
30.01.2023 06:36 Ответить
Подивились коломойські Зе клоуни на зміни які робились при Пороху в армії і суспільстві і вирішали, ні, це не скрєпно. Наше суспільство виховано пострадянською - радянською школою де питання про безпеку і комфорт в польових умовах були на рівні зради. ЖИТИ ЯК СКОТИ І ПОМИРАТИ ЯК ЛЄМІНГИ В ТУНДРІ ТИСЯЧАМИ - ЦЕ СТІЛЬ КАЦАПІВ, нам таке навіщо. Вигрібаємо зараз за совкове мислення....
показать весь комментарий
29.01.2023 23:03 Ответить
жалко что нельзя блоххера забанить...
показать весь комментарий
30.01.2023 02:44 Ответить
Иди его на фронте забань, он на демобилизацию, а ты на его место. Переможник.
показать весь комментарий
30.01.2023 03:57 Ответить
****, звідки ви такі дебіли беретесь?
показать весь комментарий
30.01.2023 04:16 Ответить
Тобто ті хто вірить у перемогу України та зберігає оптимізм той дуболомний оптиміст. Воїну дякую за службу, але м'яко кажучи не розумію як с таким настроєм можна воювати. Взагалі дуже багато, в останній час з'явилося так званих выйськових-правдорубів, які насправді знецінюють досягнення ВСУ у цілому.
показать весь комментарий
30.01.2023 03:09 Ответить
Таке враження, що офіс Зеленського не хоче перемоги, а лише створює видимість в медійному просторі. Більшість проблем на початок війни, так досі й залишаються невірішеними. Єдине що працює як годинник- це переможна пропаганда. Таке враження що ця влада просто ні на що не спроможна.
показать весь комментарий
30.01.2023 04:13 Ответить
Ну так они же ничего не изменили. Наоборот еще кучку воров назначили.
показать весь комментарий
30.01.2023 08:19 Ответить
вони це роблять методично з 2019 року
показать весь комментарий
30.01.2023 11:25 Ответить
Спасибо за такие сильные публикации. Очень важно чтобы было понятно какой ценой даётся противостояние.
Постояный медийный оптимизм очень раздражает, особенно из далека. Но других масштабных источников информации нет.
показать весь комментарий
30.01.2023 13:19 Ответить
Страница 2 из 2