9218 посетителей онлайн
28 529 77
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Про скасування 30 тис для військовослужбовців у тилу

гроші,зсу,виплати

Зовні рішення виглядає справедливим. Проте, лише для тих, хто далекий від реального стану справ в ЗСУ.

Переважна більшість тих, хто знаходиться у ППД військових частин - це поранені і покалічені, які всупереч здоровому глузду були визначені військово-лікарськими комісіями як "обмежено придатні" і залишені на службі (для прикладу - втрата кінцівки, ока, фрагменту черепа - для ВЛК це взагалі не аргумент, щоб звільнити людину з лав ЗСУ).

Позбавити інвалідів премії і посадити їх та їхні сім'ї на майже жебрацьку зарплатню в 20к - м'яко кажучи суперечливий крок, проте міноборони чомусь на нього зважилося.

Хтось із нас насправді зміг би повернутися до своїх цивільних справ і не відчувати нестачі грошей, проте, як я вже казав, ВЛК не списує майже нікого. При цьому система воєнної медицини адекватної допомоги хворим надати не здатна. Тут чинники і перевантаженість госпіталів, і почасти, нажаль, непрофесійність лікарів - все до купи.

Більше того: обмежено придатних мобілізовують з гражданки і відправляють на війська. Так, ніби таких тут не вистачає 🙃

Я цілий рік не хотів і не наважувався писати про проблеми в ЗСУ.

Але шиза вже просто переходить всі можливі межі.

Зато сміємося з тупих росіян.

Ну сміємося далі, що ж.

В нас же ж все сильно краще.

Топ комментарии
+15
я думаю це вони роблять навмисно - щоб підірвати ЗСУ.системно шкодять.
показать весь комментарий
04.02.2023 20:53 Ответить
+13
Свату, с простреленными ногами, прострелена рука, перебиты нервы, на костылях, ******** с мсек харькова, дали 3 группу. ТВАРИ недобитые!
показать весь комментарий
04.02.2023 22:57 Ответить
+11
Читайте уважно! ВЛК визнає обмежено придатними. Отже зобов'язані служити. А так згідний - кріпаки.
показать весь комментарий
04.02.2023 20:07 Ответить
Комментировать
Сортировать:
А че тут думать? Бабосики в стране закончились. Шутка ли - полстраны не работает. На такой срок войны никто из зеленого квартала не рассчитывал.
показать весь комментарий
04.02.2023 19:34 Ответить
агент кацапии
показать весь комментарий
04.02.2023 21:19 Ответить
На зп військовим дає США. Просто ******* зеленим меньше стали давать ,от вони в карман і залізли
показать весь комментарий
05.02.2023 02:22 Ответить
Насколько я слышал, одним из условий предоставления финпомощи, является использование ее на любые нужды, кроме военных.
показать весь комментарий
05.02.2023 07:37 Ответить
Да, но некоторая финпомощь идет конкретно на оплату учителей, врачей и мадсестер, другая - частично на соц выплаты - например пенсии и др, так что денег у нынешней так называемой "украинской власти" должно хватать, но в карман для военных они полезли - от безнаказанности, в том числе.
показать весь комментарий
05.02.2023 12:00 Ответить
Правильно. На бюджетников помощь и выделяется, включая переселенцев. Денег не может хватать, потому что в нашей стране трудоспособное население составляет максимум 40% (если бы еще не воровали - было бы просто замечательно). Остальные - это дети, пенсионеры (очень много) и прочие студенты. Активный рабочий возраст - 25-60 лет. После массового исхода беженцев отнимите от этого количества еще. Плюс мужчины, которые не рискуют устраиваться на официальную работу в свете текущей мобилизации. В общем, если официально с уплатой всех налогов и ЕСВ и работает в стране сейчас миллионов 8-10, то это уже здорово. Но прокормить такую страну, как Украина, в условиях войны и обеспечить солдат на передовой зарплатой в 100000 грн - это нереально. Поэтому военным урезали пайку - кент на донбассе третий месяц ждет выплаты. Не знаю - у всех так или нет, но у них в части вот так.
показать весь комментарий
05.02.2023 12:30 Ответить
(
показать весь комментарий
04.02.2023 19:46 Ответить
Взагалі незрозуміле рішення не звільнювати визначених влк непридатними до несення служби. Це знущання робити зі скалічених на війні воїнів кріпаків. Нелюдська система.
показать весь комментарий
04.02.2023 20:01 Ответить
Читайте уважно! ВЛК визнає обмежено придатними. Отже зобов'язані служити. А так згідний - кріпаки.
показать весь комментарий
04.02.2023 20:07 Ответить
Так мало їм тих хто став на фронті обмежено придатними, так вони ще таких же з цивільного життя тягнуть. Бо розумово обмежені. Якась диверсійна робота.
показать весь комментарий
04.02.2023 23:38 Ответить
Могу сказать по Киеву - нет. Даже когда мы прибыли на "смотрины" в часть, одно из первых указаний местного командования- не скрывать хронических заболеваний и других ограничений по здоровью и физическому развитию - им там дополнительные проблемы не нужны
показать весь комментарий
05.02.2023 12:04 Ответить
По Львову скажу що таких *******, особливо якщо ти не місцевий.
показать весь комментарий
05.02.2023 12:50 Ответить
Рано чи пізно військомат пристроїть
показать весь комментарий
06.02.2023 07:44 Ответить
Коли паспорт отримували, пагано конституцію читали. Може для вас дивина, але разом з Правами, в вам є і Обов'язки! У вас реально був вибір - увійти в систему, з правами та обов'язками, чи ні. Всі вибирають - в систему. Але дууукже добре намагаються забути про обов'язки, прекрасно пам'ятаючі про свої реальні, а також вигадані права. Зараз - час обов'язків
показать весь комментарий
06.02.2023 06:36 Ответить
Ну і як можна було відмовитись від паспорта, розкажи схему. 😁
показать весь комментарий
06.02.2023 07:25 Ответить
Дуже просто - не отримуєш паспорта, не звертаєшся у відповідні органи, живеш просто в землянці, НЕ користуєшся НІЧИМ, що надає держава. Не попадаєшся на очі представникам правоохоронних органів.

Можливі наслідки: якщо попав в руки правоохоронців, проходиш процедуру ідентифікації особи. Якщо відмовляєшся співпрацювати - тебе направляють або в психіатричну лікарню (звідки швидко просто випускають), або в тюрму, де після невеличкого строку отримуєш довідку про звільнення, яка є заміною паспорту по формі, але не є заміною паспорту в сенсі громадянства - система про тебе все рівно нічого не знає. Знов живеш в землянці.

Все. Ти нікому нічого невинен. І система тебе фактично ігнорує.

Тож в чому проблема?
показать весь комментарий
09.02.2023 21:56 Ответить
Я проти того, щоб воїнам зменшували з/п. Але ці 30 тисяч доплачують і тим, хто до війни і високого звання воїн мають дуже далеке відношення.
І автор трохи перегнув палицю, про майже жебрацькі 20 тисяч, зараз в країні середня з/п 13 тисяч, це у тих, у кого взагалі робота залишилась.
показать весь комментарий
04.02.2023 20:16 Ответить
13000...так він дома,і має якісь додаткові можливості допомогти сімї.а солдат хтозна де,і сімя виживає як може.так що краще 13 і дома.
показать весь комментарий
04.02.2023 20:51 Ответить
ви читати вмієте? я написав оце -> "Я проти того, щоб воїнам зменшували з/п"
показать весь комментарий
04.02.2023 21:05 Ответить
На відео тут на Цензорі з Одеси всі бачили як бугаї в балаклавах та без, масово крутять і кидають в машини чоловіків призовного віку. Відкупитись разово у них коштує від 500 грн. до 100 доларів. І при цьому отримували 40-50 тисяч грн., з яких 10 тисяч в місяць платять керівнику, щоб бути при РТЦК СП (військкоматі), а при кожному від 50 чоловік роти охорони, які цим займаються, бо працівників штатних там не багато. Що вони тепер будуть робити, бідненькі. Ой-вей!
показать весь комментарий
05.02.2023 01:27 Ответить
А тут - это где? Ссылку пожалуйста с комментами цензора.
показать весь комментарий
05.02.2023 12:06 Ответить
500 грн.
показать весь комментарий
06.02.2023 14:10 Ответить
Як що робити? Підвищать свої "тарифи".
показать весь комментарий
05.02.2023 17:23 Ответить
Не знаю, как там в Одессе, но в нашей роте охраны всего 12 человек, я инвалид войны 2-й группы, остальные 11 человек инвалиды войны 3-й группы, всех остальных после месяца учёбы в нашей роте забирают на фронт, начальству мы никаких денег не платим, да и не просил никто.
показать весь комментарий
05.02.2023 22:54 Ответить
В Одесі такі бугаї, переважно в балаклавах, що та мова про якусь інвалідність навіть не йде.
показать весь комментарий
06.02.2023 14:07 Ответить
Я тут в армії вже 11 місяць в тилу і багато бачив хто служить заробляв навіть більше ніж те що платили навіть з тридцяткою.
показать весь комментарий
05.02.2023 12:53 Ответить
ви мабуть трохи прибрехали, що "багато бачив хто служить заробляв навіть більше ніж те що платили навіть з тридцяткою" бо в Україні тих хто заробляв більше 50к всього пару відсотків. тобто це одна, дві, максимум три людини на сотню. Ну або офіційна статистика бреше, і ті люди не платили податків, або ті люди брехали вам.
показать весь комментарий
05.02.2023 13:11 Ответить
Доволі правильна постановка питання автора, бо не можна порівнювати круглодобових 7дн.х24год.х 11 міс. у військових частинах чи на спец об"єктах "в тилу" , де кожний раз може прилетіти і кожної тривоги бійці, навіть до середньої зарплати по країні. Бо це мінімум повинно бути 3 зарплати (8 год. х3) , а ще нічні. До речі для тих хто вважає дії МО правильним, то замініть тих, хто майже рік у частинах, не бачать сімей. Можливо для декого 20тис. це добре, а не дипломованих спеціалістів, які не косили, а пішли у військкомати по 1-й повістці. А щодо 2-го питання: то ситуація доволі серйозна, хворі, після поранення, а ще з перенесеною контузією (це люди, які потребують конче належного лікування і реабілітації) а цього немає. Ще є категорія військових у частинах хворих, які не можуть нести службу, але яких ВЛК направили на службу, бо багатьох відмазали. Ті люди не отримують лікування (а це згідно Конвенції ЄСПЛ ознаки катування), здебільшого сердечники, гіпертоніки, відомий випадкок, коли воїн втратив зір з 90% (при мобілізації) до 10%, а його ніхто не лікує (від слова ніхто) і він не у в/ч , а на спецоб"єкті круглодобово. А за які шиші лікуватись, а сім"ї годувати ( вдома 2 дітей). Тому такий підхід до істотного врізання грошового забезпечення -це диверсія проти армії. Можна було зробити деякі зміни (на рівні 10 тис.) залежно від умов несення служби, але ж не вводити нову категорію надбавок у 50тис. грн. для штабістів і так званих управлінців. А можливо краще би спочатку обмежити мільйонні виплати для керівників державних підприємств, зарплати керівникам, заступникам міністрів, іншим чиновникам міністерств з 400-500 тис. до 50тис. , аналогічно зменшити депутатам . Про це частково говорить Закон 2014 року "Про запобігання фінансової катастрофи..." А так, 2 нікчеми з МВС(Клименко), МО(Резников) наказами внесли зміни до постанови уряду. !!! Отак, друзі, от коли Ваші діти будуть 11 міс. у військах, тоді й пишіть. Ветеран, пенсіонер.
показать весь комментарий
05.02.2023 18:26 Ответить
Щоб мої діти не воювали, я не обирав довбойобів, які все прої..ли. Ви все гарно написали, але ви написали не тій людині. Мої дії не довели країну до такої ситуації, і не я урізаю з/п.
показать весь комментарий
05.02.2023 18:33 Ответить
Колективний українець обрав у владу довбо*обів - це очевидний факт. Не відносите себе до "колективного українця"? Ну ок.
показать весь комментарий
06.02.2023 06:40 Ответить
Я звик відповідати за свої дії і за дії тих, за кого я відповідаю, а не за чужі. І звик сам вирішувати свої проблеми, які виникають через необдумані дії інших людей.
показать весь комментарий
06.02.2023 07:35 Ответить
Довіри немає. Враження, що все робиться в ребро захисникам. Грошей немає?! Так є резерв: купа держслужбовців з зарплатами вище 200т.грн. =5,5т. дол., /і всього 20т.грн. воїнам?! /; купа тих, хто живе "на широку ногу" - не по доходам; ввести повну конфіскацію хабарникам / вище 200т. грн./ і крадіям та корупціонерам; пенсії теж не вище 200т.грн. і для тих, що раніше призначені! Немає розстрілу за злочини, бо ми демократична країна, прагнемо в ЄС і НАТО. Але дивитись на злочини і безкарне ослаблення країни народ не збирається. Треба це негідникам зрозуміти. Та й совість мати.
показать весь комментарий
04.02.2023 20:38 Ответить
в Америці за деякі злочини, правда не в усіх штатах - смертна кара: струмом, або газова камера, а Америка демократична країна. За корупцію в таких крупних розмірах можуть а кілька сотен років посадити, з кофіскацією.
показать весь комментарий
04.02.2023 22:39 Ответить
З такими зарплати не більше кількох відсотків на держслужбі.
показать весь комментарий
04.02.2023 23:41 Ответить
У мене товарищ охороняє військове містечко. Він так не придатний 150 зріст в алкоголік. Ніколи тверезий не буває. От ви і порахуйте скільки йому потрібно на випивку. І чи вистачить 20 тисяч з його хворобою? А іншого мобілізували в Львові. Він на заході України кухарем працює вже 8 місяців. То скажіть якщо кухарем за 20 тисяч далеко від рідного дому то гідна зарплатня? Я повністю згодний з автором зараз війни потрібно стригти гроші, он скільки володька наш краде. Він молодець бо такий шанс розбогатіти раз на життя.
показать весь комментарий
05.02.2023 09:52 Ответить
Воїнам 100к, а не 20к. 20к - то не воїнам, а тим, хто влаштувався у тепле місце подалі від фронту.
показать весь комментарий
05.02.2023 17:13 Ответить
Краще вже в тюрму, ніж армію- підводиться все до такого вибору
показать весь комментарий
04.02.2023 20:45 Ответить
я думаю це вони роблять навмисно - щоб підірвати ЗСУ.системно шкодять.
показать весь комментарий
04.02.2023 20:53 Ответить
Ну тобто людина з мусарні чи ТРО сидить другий рік за 500 км від фронту, отримує 43000грн, кожні вихідні дома, безкоштовно харчується, одягається часто теж безкоштовно, і тепер вона не проживе на 15000 грн??? А таких в Україні не один десяток тисяч...
показать весь комментарий
04.02.2023 22:38 Ответить
Так отож. Тут палка о двох кінцях. З одного боку - мобілізовані, які може і не на 0, але все одно відірвані від роботи, сімей, дома. Ці мають отримувати 30к. А з іншого - різна розкормлена ******* з військкоматів, ТРО і т.п., яка за хабарі туди попала, щоб отримувати 30к, броню від відправки на фронт - а зараз незаконно повістки виписують на вулиці.
показать весь комментарий
04.02.2023 23:13 Ответить
Я та самая раскормленная ******* с роты охраны при военкомате, отвоевал в АТО три года, с 14 по 16 год, инвалид войны 2-й группы, 24 утром был в военкомате, просился на фронт в своё бывшее подразделение, не взяли, сказали с инвалидностью только в роту охраны, нас тут 12 человек, я с второй группой инвалидности, остальные 11 с третьей группой инвалидности.
показать весь комментарий
05.02.2023 23:03 Ответить
Моя повага і вдячність вам! Але ви самі все чудово розумієте - про кого я пишу. Таких як Ви, далі охорони не пускають. А там воєенкоми, красавці, що повістки роздають тощо.
показать весь комментарий
05.02.2023 23:13 Ответить
Ну что касается военкомата, то там работают практически те же что были до войны, новых не прибавилось.
показать весь комментарий
05.02.2023 23:30 Ответить
Не гребіть всіх одним гребінцем,є бойові частини ТрО, які не вилазять із нуля, проте, в силу географічного розташування їх штабів,ППД і тому подібного не отримують такого фінансування. А офіцерський склад тилового персоналу теж виконує немало важливу функцію, фінслужба, ДФТГ, кадри тощо,- від них немало залежить. Знаючи систему зсередини, скажу, що проблеми в іншому...писати про це не можна
показать весь комментарий
09.02.2023 07:02 Ответить
"Кожні вихідні вдома" - а вони в нас є, ці вихідні? На рахунок "одягається часто теж безкоштовно" - це просто смішно)
показать весь комментарий
05.02.2023 16:34 Ответить
Десятки тисяч ментів сидять на заході України і отримують по 50 000.
показать весь комментарий
06.02.2023 03:19 Ответить
Вступив в ТРО 25 числа, винаймаю квартиру в Києві. Хотів списатися по здоров'ю ще влітку, але мої хвороби взагалі не внесли в особисті справи. Вихідних взагалі немає. Одяг не завжди видають вчасно, доводилося інколи купувати за власний кошт щоб не змерзнути. Їжа так собі. В цивільному житті отримував в 4 рази більше ніж зараз в ТРО, тому я тільки радий відмовитися від цих 43к та повернутися до цивільно життя. Ну і зараз ТРО женуть на фронт тільки так, не варто будувати собі ілюзій що вони всі за 500км від фронту.
показать весь комментарий
06.02.2023 07:09 Ответить
Свату, с простреленными ногами, прострелена рука, перебиты нервы, на костылях, ******** с мсек харькова, дали 3 группу. ТВАРИ недобитые!
показать весь комментарий
04.02.2023 22:57 Ответить
ппц, у меня знакомому какой-то чиряк вырезали, так он порешал 3 группу за пару зеленых... а тут такое - 2 группа железно должна быть
показать весь комментарий
05.02.2023 21:43 Ответить
Хто заважає змінити роботу ВЛК? Чому не воюють самі вмотивовані: поліція, митники, погранці, прокурори, держохоронці, держслужбовці? На них Конституція не розповсюджується завдяки якихось постанов нашого уряду і президента? Воюють самі бідні і хворі...
показать весь комментарий
04.02.2023 23:05 Ответить
Зато сміємося з тупих росіян
.Ну сміємося далі, що ж.
В нас же ж все сильно краще

Саме так все і є!!!

показать весь комментарий
04.02.2023 23:28 Ответить
Майже жебрацька зп в 20 тис. гривень? Мене це зачепило.
показать весь комментарий
05.02.2023 00:47 Ответить
У мене товарищ охороняє військове містечко. Він так не придатний 150 зріст в алкоголік. Ніколи тверезий не буває. От ви і порахуйте скільки йому потрібно на випивку. І чи вистачить 20 тисяч з його хворобою? А іншого мобілізували в Львові. Він на заході України кухарем працює вже 8 місяців. То скажіть якщо кухарем за 20 тисяч далеко від рідного дому то гідна зарплатня?
показать весь комментарий
05.02.2023 09:50 Ответить
"От ви і порахуйте скільки йому потрібно на випивку"
Ви це сейозно? Ми ваємо алкашу на горілку забеспечувати? Такий хрон-охоронець = відсутність охоронця. Так й нехай спробує в іншому місці знайти роботу алкаша-охоронця за 20 тисяч. Знайшов теж тепле місце, де нічого не потрібно робити аж за 50к.

"То скажіть якщо кухарем за 20 тисяч далеко від рідного дому то гідна зарплатня?"
Це цілком нормальна зарплатня для якогось кухаря. Він же не шеф-повар у крутому ресторані, вірно? Він просто кухар. І 50 к просто кухарю - це теж занадто велика зарплатня - він такої ніде не отримає в Україні, якщо він не шеф.
показать весь комментарий
05.02.2023 17:06 Ответить
Згідна з Вами - 20 тис. грн. цілком нормальна зарплатня для якогось кухаря, якщо він не шеф-кухар в крутому ресторані. А якщо готує в польових умовах на величезну кількість людей? Якщо тривалість робочого тижня - від 100 годин, а деякі готують щодня беззмінно? Скільки б він отримував в цивільному житті?
показать весь комментарий
11.02.2023 15:44 Ответить
Я щось не бачив черг служити навіть за 43. Тому так, жебрацька.
Якщо не вистачає грошей - не розумію навіщо тримати купу непридатних людей для кількості (і я зараз не лише про поранених, інвалідів і т.д, а й про алкашей і прочіх придурків. Включаючи начальників-командирів - там купа таких самих бездарів та алкашні. Позвільняйте тих хто не бажає, наведіть порядок серед тих хто залишився і толку більше буде і грошей.
"Маленька совецька армія ніколи не переможе велику совецьку армію". Наші розпіарені воєнначальники судячи зі всього десь почули цю поговрку, але завдяки своєму феноменальному айкю зрозуміли її по своєму. Все в армії параші з чого ржуть пабліки - чмобіки, відсутність підготовки, покраска трави, видраювання несправної техніки (головне щоб красиво блищщало в боксі), кидання на фронт непідготовлених і т.д. - все це я бачу навкруги. І ржать я з цього перестав з того самого моменту як мене мобілізували. Все йде до того що влітку будемо мірятися у кого з нас більше мяса . Головне встигнути загрядотряди огранізувати, щоб вже точно все як у русні. Бо на 8271 я б сильно не надіявся.
показать весь комментарий
05.02.2023 12:21 Ответить
Якщо людині платят 13 тис і він працює то це його вибір жебрака кріпака довбойоба . В зсу вибору нема кажу як є . Як вам відпустка на ротаціїї в 5 діб . ?Три місяці хз де а потім 5 діб )))) казарма постійна щоб кудись піти треба дозвіл. І на ротації отримаю 20 тис ..... Сучі виродки . Дах їде нах ,. .... Від довбойобів. . Майже 55 тис заробляв до армії з курсом приблизно 20 грн за дол. І в перші дні війни я не питав скілкі заплатять. Пішов і все . . А де хто всрався
показать весь комментарий
05.02.2023 10:10 Ответить
а ви ким працювали, якщо не секрет? де платять 55 тисяч?
показать весь комментарий
05.02.2023 12:23 Ответить
Да куди, такі ми способні, прям 55 тис. платять, а я з двома вищими освітами все життя, більше 15 тис ніколи не отримував, хоча я в своїй справі майже вундеркінд, а за те, в чому я не спеціаліст, я не беруся, я займаюся своїм ділом - на яке я вчився 7 років на стацірнарі в універі і яке в мене получається робить, і я не барижу, не калимлю і не халтурю, а офіційно працюю все життя на офіційних роботах, і з кожної копійки своїх доходів плачу податки, і так все життя, і ні кого ніколи не обдурив (в т.ч. і державу не обдурював), і жодного доюна чи хабаря ніколи не взяв і не візьму. І не моя вина, що в нас все держиться на таких як я простих роботягах, а багатіють на таких як я ті, хто в більшості не достойний тих чесних і простих людей, які працюють на благо багатого дяді якогось. То от ви можливо і є тим багатим дядею, який паразитує на чужій праці!
показать весь комментарий
05.02.2023 16:37 Ответить
2 вищі освіти, вундеркінд і 15к? Ви себе дуже не цінуєте.
Якщо не секрет - в якій сфері працюєте?
показать весь комментарий
05.02.2023 17:02 Ответить
Краще заздріть чужим доходам мовчки, можливо, будете здаватися розумним) 15 тис. з двома вищими освітами здатен заробляти хіба якийсь лінивець, який неспроможний напружити мозкові звивини, щоб отримувати пристойний дохід.
показать весь комментарий
11.02.2023 15:46 Ответить
Тут в киеве продавцы в новусе по 9-10к за 24 смен получают по 12часов и ниче не ноют,вижу тут одни мамкины милионеры собрались
показать весь комментарий
05.02.2023 20:36 Ответить
ти хотіло сказати, що треба прийти в новус до цих продавців, тобто до тебе, і пару стрічок кулемета над твоєю головою вистріляти так, щоб ти одразу цеглами почав срати, щоб для тебе було наглядне порівняння З/П між працівниками "новуса" і ЗАХИСНИКАМИ УКРАЇНИ (ЗСУ, ССО, ТРО, Нацгвардія та ін.) і об'єктивне розуміння кому які зарплати повинні бути???
показать весь комментарий
06.02.2023 20:09 Ответить
Я за передок ничего не говорил можно даже и поднять за счет сторожей тыловиков ,им и 15к грн за глаза.с херали повар в черновицкой военчасти 40к получает,не дохера ли?помойму до хрена
показать весь комментарий
06.02.2023 23:36 Ответить
"посадити їх та їхні сім'ї на майже жебрацьку зарплатню в 20к"

Вибачте, з якого періоду зп в 20к стала в Україні жебрацькою?
Дотого ж це скорійше вдарить не по поранених, а по тих військових, хто сховався від фронту тунелі на Закарпатті захищати.
показать весь комментарий
05.02.2023 17:00 Ответить
Я бачу в коментарях не мало цивілів, та різних "хероїв", що не спромоглись рік тому дійти до військомату ("героїчний енурез заважав"), але які підтримують урізання виплат військовим. Багато у нас виявляється фахівців які вже розбираються добре, хто бойовий, тиловий, кому скільки платити, але рік тому вам панове настільки було лячно, що ви відкинули самі думки про можливість служити, (забули, що ви чоловіки і це обов'язок захищати країну), але зараз повідкривали свої пельки... Панове дописувачі "херої ухилянти" - давайте, будь ласка, шикуйтесь і топайте у військомат, відслужите/повоюєте з рік - (як і де накаже Батьківщина), отримаєте 10 днів відпустки і право відкривати писок, бо якби не ті кому зараз урізають виплати - ви би не факт, що могли зараз тексти писати...
показать весь комментарий
06.02.2023 00:14 Ответить
Тим, хто воює - ніхто нічого не збирається урізати - 100 тисяч захисники маєть отримувати без питаннь.
А от тим, хто сторожем працює у військовій частині в Львівській області чи тунелі на Закарпатті охороняє - немає за що 50к платити.
показать весь комментарий
06.02.2023 15:07 Ответить
Так и будем оборону держать. Пушка есть-снарядов нет, почему?- тыловики не подвезли. Продукты есть, но голодные,-почему?..........Одежда теплая есть, но мерзнем, почему? .....
показать весь комментарий
06.02.2023 05:46 Ответить
Просто треба всім скаліченим, кого кинули з виплатами вийти на Майдан, хай ці уроди при владі подивляться на свої вчинки. А якщо будуть лякати військовим станом, то нехай журналісти покажуть це неподобство на весь світ. І не треба лякатись зеленого гівна
показать весь комментарий
06.02.2023 07:41 Ответить
20 тисяч - майже жебрацька, а як жити бабусі, що отримує 2?
показать весь комментарий
06.02.2023 08:33 Ответить
зєлєнскій 🤡 просто хоче знищити ЗСУ тай Україну в цілому, воно завербована кацапами , і все робить що кацапи накажуть, в міру своїх можливостей звичайно, кацапський агент єрмак і татаров контролюють цю зелену шушваль.
показать весь комментарий
09.02.2023 12:05 Ответить