8960 посетителей онлайн
11 465 53
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

За що по закону відповідає міністр оборони

міноборони

Міністр оборони має опікуватись проблемами війни в повному обсязі, як це передбачено статтею 15 закону про Нацбезпеку.

Піарники міністра Резнікова під час війни намагаються переконати суспільство, що міністр відповідає, мабуть, тільки за закордонні візитів, спілкування з партнерами та прес-релізи. Таке враження, що міністр оборони у нас керує тільки відділом міжнародного співробітництва. Насправді, міністру прямо підпорядковуються ЗСУ, саме міністр визначає воєнну та кадрову політику армії, організацію та розподіл ресурсів, військово-технічну політику тощо, і усі ці проблеми у армії існують, а міністр та його захисники намагаються їх не помічати. Для тих людей, хто не знає які обов'язки має міністр оборони, я цитую закон України "Про національну безпеку", який визначає зону відповідальності МО:

"Закон України про Національну безпеку.

Стаття 15. Міністерство оборони України

...

2. До повноважень Міністерства оборони України належать організація в силах оборони заходів оборонного планування, визначення засад воєнної, військової кадрової та військово-технічної політики у сфері оборони, здійснення в установленому порядку координації діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування щодо підготовки держави до оборони.

4. Міністерство оборони України є центральним органом виконавчої влади та військового управління, у підпорядкуванні якого перебувають Збройні Сили України та Державна спеціальна служба транспорту.

6. Міністр оборони України за посадою входить до складу Ради національної безпеки і оборони України і відповідає за формування державної політики у сфері оборони, оборонне планування, програмний та ресурсний менеджмент, військову кадрову політику, ефективне та належне використання оборонних ресурсів, всебічне забезпечення життєдіяльності, функціонування, розвиток та застосування Збройних Сил України.

8. Міністр оборони України здійснює керівництво Міністерством оборони України, військово-політичне і адміністративне керівництво Збройними Силами України безпосередньо та через першого заступника Міністра оборони України, заступників Міністра оборони України, а також через Головнокомандувача Збройних Сил України".

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2469-19#Text

Тому коли ви чуєте слова, що міністр армією не керує, це все Генштаб, спокійно можете викривати невігласів цитатою з закона про Нацбезпеку.

Міністр формує політику держави, і відповідає за армію разом з військовим командуванням.

Міністр має відповідати за ситуацію в армії, в окопах на передовій в тому числі, за кадрову політику, за озброєння. Будь-який дипломат замість Резнікова може так само вести міджнародні перемовини, країни НАТО будуть вести перемовини з тим, кого Україна впоноважила. А міністр має відповідати за усі проблеми війни.

Топ комментарии
+20
Резников мог бы быть хорошим министром обороны, но ему яйца мешают (по 17 грн.) и похоже что они так стоили еще в 2021 году. А не убирает его зеля всего по одной причине: штаты и королевство двигают свою кандидатуру, а не лох пока сопротивляется, но все равно уступит. Какой Буданов, какой другой зеленый кандидат. В ОПе старались просрать страну, но уже им не дадут. Как мне нравится внешнее управление против которого пропетлять не удастся.
показать весь комментарий
07.02.2023 16:39 Ответить
+19
Рєзніков хороший танцюрист, тільки погано танцює. Можна ще у цьому ж ключі...
показать весь комментарий
07.02.2023 15:37 Ответить
+18
проблема в тому, що ця влада є токсичною. Саме тому бажаючих співпрацювати, навіть в умовах війни, - немає.
показать весь комментарий
07.02.2023 16:51 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Рєзніков - хороший бюрократ, але поганий менеджер.
показать весь комментарий
07.02.2023 15:25 Ответить
Рєзніков хороший танцюрист, тільки погано танцює. Можна ще у цьому ж ключі...
показать весь комментарий
07.02.2023 15:37 Ответить
Але кого ставити на його місце - не зрозуміло.

Перетягувати на силу Буданова до МО також не добре. Він, здається, на своєму місці.
показать весь комментарий
07.02.2023 15:55 Ответить
проблема в тому, що ця влада є токсичною. Саме тому бажаючих співпрацювати, навіть в умовах війни, - немає.
показать весь комментарий
07.02.2023 16:51 Ответить
Золоті слова ++++
дійсно , нормальні люди не бажають працювати із зеленим кодлом
клептоманів і косоголових покидьків , які займаються крадіжками всього
що погано лежить ,навіть гумдопомогою😠
показать весь комментарий
07.02.2023 23:32 Ответить
золоті слова...)) з язику зняв ...)) зачьотний комент.
показать весь комментарий
08.02.2023 09:17 Ответить
Много кого. Но власти нужны лояльные, а не компетентные. А в итоге получаем воровство яиц.
показать весь комментарий
07.02.2023 16:59 Ответить
Опупеть! Тоб то в Україні існує тільки дві людини, що можуть бути міністрами оборони? Не, хлопче, ти не креативний, тобі Рєзніков платить гроші нізащо.
показать весь комментарий
07.02.2023 17:45 Ответить
Це тільки так здається.
показать весь комментарий
07.02.2023 18:22 Ответить
Ты 🤖🤢, таких , как РЕЗНИКОВ больше НЕ НАДО ! Юрий Бутусов - прекрасный кандидат , Таня Черновол, Генерал Кривонос …………
показать весь комментарий
07.02.2023 20:50 Ответить
показать весь комментарий
07.02.2023 18:59 Ответить
Хороший бюрократ и плохой менеджер это одно и тоже. Это в спящей после второй мировой Европе можно позволить себе такую роскошь... В воюющей стране Министр Обороны обязан быть военным и у нас есть такие люди.
показать весь комментарий
07.02.2023 19:24 Ответить
"Зелена"влада -це влада зграї дилетантів,де стоить дилетант на дилетанті та дилетантами поганяє,тому щоб не виделятися від цієї зграї Резніков веде себе як справжній дилетант,тобто таким чином він показує,що він "свій"у "зеленій" команді,але бути дилетантом на важливій посаді- це різновид безвідповідальності,якщо не зради національним інтересам укрїнського народу.
показать весь комментарий
07.02.2023 16:00 Ответить
Ні, це не делетанти - це злочинці, що спеціально дискредитують Україну на всіх фронтах, крадуть, саботують роботу і ставлять їх спеціально членограй з дєрмаком.
показать весь комментарий
07.02.2023 17:42 Ответить
Мегабарыга на мегабарыге и АГЕНТ КОЗЫРЬ ими ПОГАНЯЕТ , попутно принимая МЗДУ и строя ГУЛАГ , по подобию **********
показать весь комментарий
07.02.2023 20:54 Ответить
я впевнена, що ніякий наш міністр оборони цю статтю не читав, а якщо читав, то відразу й забув, тому що "многа буков"..., мало що там пишуть про ті обов'язки..., я гадаю, що ті, хто призначає міністрів на такі посади теж не підозрюють про наявність цієї статті, а так взагалі десь та щось чули..., це дуже серйозні та широкі обов'язки, а в нас міністри оборони звикли виконувати якусь 1,2 функції в яких вони більш-менш розбираються, а інше, то потім, колись, може я вже й не буду міністром..., вони ж за посади не тримаються...
показать весь комментарий
07.02.2023 16:15 Ответить
Резніков якось написав, як він працює------------------------зеленський дає завдання Залужному. Той пише, що для цього потрібно і передає це резнікову. А цей пише нашим союзникам------------поставте нам те і те. Наприклад-----він восени писав в НАТО----------срочно потрібно 200 000 комплектів зимової форми.
показать весь комментарий
08.02.2023 06:25 Ответить
РЕЗНІКОВ - це ФУНТ, ширма
показать весь комментарий
07.02.2023 16:21 Ответить
Мало хто знає, що у США паралельно існують дві військові структури - Міністерство Оборони та Міністерство Армії.
Перше займається суто справами військовими, друге навчанням, постачанням, розвитком техніки та нових видів озброєнь, науковими дослідженнями та ін. та ін. Усім, що стосується військової справи, крім самої війни.
Діяльність Резнікова якось ближче саме до цього профілю - Міністр Армії, але ніяк не Міністр Оборони.
показать весь комментарий
07.02.2023 16:34 Ответить
@

>Мало хто знає, що у США паралельно існують дві військові структури - Міністерство Оборони та Міністерство Армії.

Трохи не так. Управління Армії - це підрозділ Департаменту оборони (The Department of Defense).

Он їх скільки тут, підрозділів (це б стільки у нашого Резнікова чи хто там буде, мало бути заступників при цій моделі):

https://www.federalregister.gov/agencies/air-force-department Air Force Department

https://www.federalregister.gov/agencies/army-department Army Department

https://www.federalregister.gov/agencies/defense-acquisition-regulations-system Defense Acquisition Regulations System

https://www.federalregister.gov/agencies/defense-contract-audit-agency Defense Contract Audit Agency

https://www.federalregister.gov/agencies/defense-criminal-investigative-service Defense Criminal Investigative Service

https://www.federalregister.gov/agencies/defense-information-systems-agency Defense Information Systems Agency

https://www.federalregister.gov/agencies/defense-intelligence-agency Defense Intelligence Agency

https://www.federalregister.gov/agencies/defense-investigative-service Defense Investigative Service

https://www.federalregister.gov/agencies/defense-logistics-agency Defense Logistics Agency

https://www.federalregister.gov/agencies/defense-mapping-agency Defense Mapping Agency

https://www.federalregister.gov/agencies/defense-special-weapons-agency Defense Special Weapons Agency

https://www.federalregister.gov/agencies/engineers-corps Engineers Corps

https://www.federalregister.gov/agencies/national-geospatial-intelligence-agency National Geospatial-Intelligence Agency

https://www.federalregister.gov/agencies/national-security-agency-central-security-service National Security Agency/Central Security Service

https://www.federalregister.gov/agencies/navy-department Navy Department

https://www.federalregister.gov/agencies/uniformed-services-university-of-the-health-sciences Uniformed Services University of the Health Sciences

Навряд чи нам ця схема підходить. В Україні і так забагато бюрократів.
показать весь комментарий
07.02.2023 17:38 Ответить
Я трохи помилився у структурах, але переважно по суті прав.
Три головні складові Міністерства Оборони США - Міністерство Армії, Міністерство ВМФ та Міністерство ВПС. І якщо Міністерство ВМФ та Міністерство ВПС займаються всіма справами флоту та авіації, і бойовими і тиловими, то у Міністерства Армії трохи інші функції. І це саме навчання, постачання, розробка та все інше, що стосується сухопутних військ. А бойова складова - це вже безпосередньо на Міноборони
показать весь комментарий
07.02.2023 19:10 Ответить
Резников мог бы быть хорошим министром обороны, но ему яйца мешают (по 17 грн.) и похоже что они так стоили еще в 2021 году. А не убирает его зеля всего по одной причине: штаты и королевство двигают свою кандидатуру, а не лох пока сопротивляется, но все равно уступит. Какой Буданов, какой другой зеленый кандидат. В ОПе старались просрать страну, но уже им не дадут. Как мне нравится внешнее управление против которого пропетлять не удастся.
показать весь комментарий
07.02.2023 16:39 Ответить
Обнадежьте , пожалуйста , кого предлагают наши партнеры?
показать весь комментарий
07.02.2023 20:57 Ответить
Бойові дії, їх планування та ведення, використовуючи наявні ресурси та засоби - генштаб та головнокомандувач.
Міністр оборони це не робить.
Керування армією міністром оборони здійснюється в сенсі матеріально-технічного забезпечення, його належного стану та рівня, ВПК. Також забезпечення людським ресурсом, підготовка, оснащення, комплектування.
Але резніков самообмежив свої функції прийомами донорської зброї та піаром на ній.
показать весь комментарий
07.02.2023 17:48 Ответить
Внешнее управление сделало супердержавами Германию и Японию , я считаю ,что у нас нет чиновников сравнимых с немецкими , американскими или японскими по честности ,выполнению своих обязанностей, законов . Много воров , грубиянов ,бездельников. Чем выше пост , тем чиновник больший гад .Я за внешнее управление.
показать весь комментарий
07.02.2023 18:00 Ответить
У вас проблема с ростом?
показать весь комментарий
08.02.2023 01:02 Ответить
Та Рєзніков же зовсім не до чого - він тільки за Леопарди домовлявся, а то все зами.
показать весь комментарий
07.02.2023 18:24 Ответить
показать весь комментарий
07.02.2023 22:41 Ответить
Ще раз про кадрову політику зе шобли, або щоб було зрозуміліше, мафії при владі. В найближчий круг зеро входять особливо довірені особи, причому такі люди, як Єрмак виконують крім виключно кримінальних функцій, як то розставлення своїх людей на всіх грошових посадах, так і функції нагляду за зєлєй, тобто це ключова довірена фігура коломойського, щоб слід ти за паяцем, бо крок вліво, крок вправо і може виплисти на бочку такий компромат, що жодна пралка не відмиє. Ну і звичайно в опє президента відомі хабарники і рєшали типу татарова і Тимошенко, на яких ще генпрокурора венедіктова справи за хабарництво по наказу зєлі закривала. Тобто ближньому колу, включаючи головного хабарника армії рєзнікова дозволено все, тому і перебрався рєзнікова в мінрегіон, а ви що думали, у в'язницю? Боже які наївні! Більше всього в мафії цінується відданість, а справді відданих зеро хабарників і рєшали небагато, тому і розкидатися такими цінними кадрами наполеончик не буде.
показать весь комментарий
07.02.2023 18:38 Ответить
рє(е?)зніков - мін-р оборони цивільний (вперше), якщо змінювати - на цивільного (буданов - не цивільний)
показать весь комментарий
07.02.2023 19:10 Ответить
Це лисе чмо, навіть, набоями забеспечити не може або не хоче.

показать весь комментарий
07.02.2023 20:08 Ответить
В тому й жахіття,й критична небезпека. Стосовно підрозділів ТРО, як небуло ніякого забезпечення рік тому,так,зараз,на нулі їх використовують,але незабезпечують. Служби тила,озброєня нема
показать весь комментарий
07.02.2023 22:46 Ответить
лысый просто профнепригоден, и скинул все зеле который тоже...
показать весь комментарий
07.02.2023 21:35 Ответить
Маємо справу з сумнівними особами при сумнх діяннях.
показать весь комментарий
07.02.2023 22:47 Ответить
Все верно : НЕЗНАНИЕ СВОИХ ОБЯЗАННОСТЕЙ НЕ ОСВОБОЖДАЕТ ОТ ОТВЕТСТВЕННОСТИ. Бо кто тебе доктор, шо ты поперся на такую должность...Разве шо для крысьих потоков. Дык, полюбос, получи фашист гранату.
показать весь комментарий
08.02.2023 00:58 Ответить
Таки так , менше піару - більше реальної роботи .
показать весь комментарий
08.02.2023 03:02 Ответить
https://defence-ua.com/news/u_genshtabi_zsu_pojasnili_chomu_ne_zakupajut_vilhu_v_doz_popadajut_lishe_najbilsh_neobhidni_potochni_potrebi-2169.html
показать весь комментарий
08.02.2023 07:30 Ответить
Бойовими діями командує Головнокомандувача Збройних Сил України Залужний. Міноборони, РНБО, Президент делегували йому керувати ЗСУ. Так, вони можуть теж командувати, але смислу мало, якщо їм довелося б виправляти накази Залужного та його підлеглих постійно - тоді вже простіше було б його змінити.

Однак, так, Залужний дуже зайнятий роботою і, цілком ймовірно, може не помічати деяких (навіть багатьох) випадкових чи навіть СИСТЕМНИХ недоліків. І тому обов'язок Міноборони не тільки забезпечувати потреби ЗСУ (в т.ч. прохання/запити Залужного), але і КОНТРОЛЮВАТИ і ПІДСТРАХОВУВАТИ Залужного. І так, ПОСТІЙНО АНАЛІЗУВАТИ роботу системи оборони з метою виявляти і виправляти недоліки і змінювати СИСТЕМУ, щоб наблизити її до СТРАТЕГІЧНИХ ЦІЛЕЙ (як, наприклад, стандарти НАТО).

1. Погоджуюсь, що дипломатія задля отримання воєнних ресурсів - це дуже мала частина функцій Міноборони, яку може виконувати навіть не Міноборони, а МЗС.

2. Погоджуюсь із Юрієм Бутусовим про те, що Міноборони НЕОБХІДНО СТВОРИТИ СИСТЕМУ СПІЛКУВАННЯ І ЗВОРОТНЬОГО ЗВ'ЯЗКУ, яка дала би можливість військовослужбовцям УСІХ РІВНІВ ІЄРАРХІЇ ЕФЕКТИВНО доносити свої ПРОПОЗИЦІЇ, скарги, іншу інформацію до міністра оборони (та інших керівників різного рівня, але важливо - в т.ч. найвищого) без цензури і обмежень з боку командирів. Щоб не було "поламаного телефона". І якщо, наприклад, Залужний не звертав увагу на відсутність забезпечення військ безпілотниками для розвідки за рахунок ресурсів Міноборони, то Міноборони має завдяки такій системі виявити і виправити цей недолік (чи інші). Така СИСТЕМА СПІЛКУВАННЯ буде навіть більш ЕФЕКТИВНОЮ, аніж міністру їздити на фронт, тому що охопить більше військовослужбовців.
Частково цю функцію виконують соцмережі і ЗМІ, зокрема, Цензор.НЕТ, при цьому розширюючи множину учасників, залучаючи не тільки військовослужбовців, але й цивільних. Однак це не дуже системне явище.

3. Дуже ВАЖЛИВИЙ напрямок - ПРОПОЗИЦІЇ ЗМІН для СИСТЕМИ ОБОРОНИ. Юрій Бутусов вже описував різні ЗМІНИ, які варто зробити в різних частинах СИСТЕМИ ОБОРОНИ. Однак, схоже, що ці пропозиції як від Юрія Бутусова, так і від інших людей, схоже, не здійснюються. Навіть, не обговорюються СИСТЕМНО: з чітким формулюванням цілей, порівняльними таблицями "як є" і "як може бути", з аналізами, доказами, висновками і проектами здійснення. А це - дійсно - одна з найважливіших функцій, яку потрібно мати Міноборони. Однак цієї функції, схоже, не було раніше (при всіх попередніх керівниках), немає її і досі.

4. Треба визначити (на основі постійного моніторингу і аналізу) найбільш вирішальні види зброї і САМОСТІЙНО ВИРОБЛЯТИ 3-5-7 ці найбільш важливих видів зброї і *********** для неї У ДОСТАТНІЙ КІЛЬКОСТІ.
показать весь комментарий
08.02.2023 07:44 Ответить
( Я не вважаю СИСТЕМНОЮ пропозицію Юрія Бутусова "замінити міністра оборони (на невідомо кого)". )
показать весь комментарий
08.02.2023 07:46 Ответить
Останній абзац п. 2 - це ознака професіоналізму міністра Резнікова і одна з причин, чому його не потрібно звільняти: тому що цей міністр чує (бачить) думку громадянського суспільства, в т.ч. військовослужбовців різних рівнів, щодо оборони і намагається враховувати зауваження і пропозиції суспільства. - А це і є замінник і наближення до "системи спілкування" (двостороннього зв'язку).
показать весь комментарий
08.02.2023 07:59 Ответить
Є не менш цікавіша тема для пана Бутусова - про ситуацію, чому "раптом" 8271 та влаштування "мясорубки" в стилі смерті фабрики "вагнера" створене в ЗСУ...

"Цікаво", а як склалася ситуація, що війська еРаФії ведуть наступ із Луганського напрямку?
Ще осінню було видно, як із білорусі бульбафюрер передає танки та техніку на комплектування нових частин в напряпку Курськ-Воронеж. Ще осінню було видно, що територія білорусі використовується для навчання нової хвилі могилізації для нових сил.

Тепер наступ із Лугансткого напрямку несподіванка? Наступ із цього напрямку не дає наносити флангові удари в районі Бахмута? Правда ситуація під Бахмутом не раптом?

Ніяких ударів по території білорусі не було. Мало того, десь в Київі хтось лобіював не введення санкцій проти білорусі лукашенко.

Зате осінню "есперди" і офіційційні особи "годували" суспісльство загрозою 2го наступу на Київ?Тобто вводили всіх в оману?

Тут не просто не помилка Генштабу це злочин...рано чи пізно прізвища та посади стануть відомі.

В цьому плані 8271 та ситуація із кидання в "мясорубку" піхоти та частин ЗСУ стає логічним - хтось на посадах дуже хоче допомогти захопити Луганську та Донецьку область... ситуація із Херсоном не має повторитися.

Може оцінка ситуації помилкова? Може пан Бутусов проаналізує ситуації із осені та стан на лютий 2023 чи це не випадковість ?
показать весь комментарий
08.02.2023 10:19 Ответить
Ну так хреновый закон. В Европе полно министров обороны - гражданских, как они могут армией командовать?
показать весь комментарий
08.02.2023 10:53 Ответить


Denys Tsaruk

@den_tsaruk

·

https://twitter.com/den_tsaruk/status/1623235584436076545 2 год

Якби зєлєнскій так рятував Ярослава Журавля, як рятує зараз мародера рєзнікова, то може і повномасштабної війни б не було

показать весь комментарий
08.02.2023 13:06 Ответить
Я не о Резникове, а о функции министра. Зачем существует разделение на министерство и генштаб.

Натовские специалисты так объясняют. Если вы найдете гения, который справится с двумя функциями, то психика человека так устроена, что он, планируя использование армии, всегда будет мечтать о том, что ему бы хотелось иметь и уделять реализации своих мечтаний большую часть времени. Поэтому генштаб должен львиную долю времени заниматься планированием будущих войн или текущих, исходя из того, что у него есть на сегодняшний день. В идеале руководитель генштаба должен поставить в своей голове блок на мечтания.

Руководитель министерства наоборот должен постоянно думать о будущем, какой будет характер войны через 10-20-30 лет, что нужно делать сегодня и завтра, что бы дать армии в будущем необходимое для войны будущего.

Ну, а когда война грянула, то министр львиную долю времени должен уделять текущему обеспечению армии. Сейчас не 2-я Мировая, когда СССР, Германия и США (последние за троих работали) успевали производить и обеспечивать свои армии с колес. Интенсивность такая, что обеспечить можно только со складов. А наши склады быстро опустели. Что может сделать любой ( в том числе новый) на месте министра? Вызвать одного, другого зама, отвечающего за текущее производство и спросить сколько мы производим и какие ближайшие перспективы. Получив ответ, сказать себе - та ну нах.. мне тратить время на мизерное производство. Есть замы - пусть работают. А я буду ездить с протянутой рукой. Больше толку будет.
показать весь комментарий
08.02.2023 14:17 Ответить
Схоже, НАЙВАЖЛИВІША тема на сьогодні, яку НЕОБХІДНО НЕГАЙНО ВИПРАВИТИ Резнікову, Залужному, Зеленському, - це НЕДОСТАТНЯ КІЛЬКІСТЬ МІН 82 мм на фронті -
показать весь комментарий
10.02.2023 08:21 Ответить
Arty Green дуже переконливо показав, що НЕОБХІДНО НЕГАЙНО забезпечити фронт мінами 82 мм. В ДОСТАТНІЙ (або надлишковій) КІЛЬКОСТІ -

Враховуючи факт, що йдеться про фронт, приходимо до висновку, що цей провал є помилкою не тільки Міноборони, а й Генштабу!
(І, зрозуміло, що ще й РНБО та президента, як контролю та координації). ...
показать весь комментарий
10.02.2023 14:22 Ответить
І ЦЯ ТЕМА з очевидністю ПОКАЗУЄ ПРИНЦИПОВУ ПОМИЛКУ В АРХІТЕКТУРІ СИСТЕМИ ОБОРОНИ - ВІДСУТНІСТЬ ЕФЕКТИВНОГО ЗВ'ЯЗКУ З КАНАЛАМИ ПОЗА ІЄРАРХІЄЮ:

Зовсім НЕ НОВО, що в структурі ієрархії зв'язок (як прямий, так і зворотний) глушиться на різних рівнях з особистих мотивів людей, які там займають посади. Виправити це явище - цю СИСТЕМНУ ПОМИЛКУ ІЄРАРХІЇ - мені бачиться нереалістичною недосяжною метою. Як мінімум, поки що там працюють люди, а не автоматика.

АЛЕ МОЖНА ОБІЙТИ цю вічну хворобу! - Думаю, що ЯКЩО (КОЛИ) в учасників (командирів і навіть рядових) різних рівнів буде МОЖЛИВІСТЬ ЕФЕКТИВНО ПЕРЕДАВАТИ ІНФОРМАЦІЮ НА БУДЬ-ЯКИЙ ІНШИЙ РІВЕНЬ ІЄРАРХІЇ (або на кілька рівнів відразу - типу, хмари за темами) В ОБХІД ІЄРАРХІЧНОЇ СТРУКТУРИ, ТО і кількість, і тяжкість наслідків подібних СИСТЕМНИХ ПОМИЛОК ЗМЕНШИТЬСЯ БАГАТОКРАТНО.

Думаю, якщо (коли) у командирів навіть найменших груп буде можливість донести до Генштабу інформацію про свої локальні, але КРИТИЧНО ВАЖЛИВІ проблеми, для яких ВОНИ ПРОПОНУЮТЬ готове обґрунтоване РІШЕННЯ ( ! ) (як у статті Арті Гріна - ), то подібні проблеми (і їхні наслідки) будуть виправлені швидко відразу після їхньої появи, а швидше за все, навіть ДО ЇХНЬОЇ ПОЯВИ.
показать весь комментарий
10.02.2023 14:35 Ответить
... ВОЛОНТЕРИ працюють якраз ЗА ТАКОЮ СХЕМОЮ - ЗВОРОТНИЙ ЗВ'ЯЗОК ПОЗА ІЄРАРХІЮ:

Волонтери запитують потреби НЕ у генералів та інших високих начальників - волонтери запитують про потреби на місцях - у солдатів та молодших командирів в окопах. Схоже, у цьому причина ВИСОКОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ І РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ЇХНЬОЇ РОБОТИ.

(Бо поки генерали продовжують вважати розвідувальні дрони "весільними" і непотрібними, а Міноборони цілий рік вірить цим генералам і не постачає їх на фронт (а Генштаб теж не помічає цю тему взагалі), волонтери постачають ці (найбільш ефективні) засоби людям в окопи.)

Але схоже, що волонтери не можуть забезпечувати війська мінометними мінами 82 мм чи іншими ************ та зброєю. І якщо вже держава забороняє їм це робити, то ЩОБ РОБОТА БУЛА ЕФЕКТИВНОЮ І РЕЗУЛЬТАТИВНОЮ, забезпечувати війська зброєю і ************ держава (Міноборони, Генштаб, РНБО, Президент) ПОВИННА САМОСТІЙНО, але теж ЗА СХЕМОЮ ВОЛОНТЕРІВ, тобто ОТРИМУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ПОТРЕБИ ВІД ЛЮДЕЙ З ОКОПІВ.
показать весь комментарий
10.02.2023 14:43 Ответить
До речі, подібну систему "транс-ієрархічної взаємодії" (умовно "зворотний зв'язок поза ієрархією") можна використовувати не тільки для уточнення потреб забезпечення,

АЛЕ І ДЛЯ УТОЧНЕННЯ ЧИ навіть ВИПРАВЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ загалом,

тобто, ДЛЯ УТОЧНЕННЯ ЧИ ВИПРАВЛЕННЯ НАКАЗІВ керівників вищого рівня з урахуванням ПРОПОЗИЦІЙ, точної інформації, можливостей і потреб від командирів нижчого рівня, особливо, людей з окопів. (А також для паралельної взаємодії з сусідніми підрозділами одночасно з інформуванням командирів по ієрархічній структурі.)

Це схоже на наближення до тої схеми, про яку вже давно писав Юрій Бутусов, яка передбачає максимальне залучення і врахування ініціативи виконавців (сержантів, рядових і т.д.) до процесів аналізу і ухвалення рішень для їх уточнення чи навіть виправлення.
Думаю, для цього необхідна ефективна технічна система обміну інформацією і деяка зміна процесів.
Схема спрощено така:
1. Зверху приходить стратегічна ціль і задача - як її досягти - це стратегічна потреба.
2. Виконавці знизу дають відповідь - зворотний зв'язок: нам для цього потрібно (не вистачає) ще цього і того (а ось це - зайве), і ми вважаємо, що більш ефективно можна зробити трохи інакше - отак (з урахуванням наших можливостей у полі).
3. Вище командування
3. А) погоджується з пропозиціями знизу і підтверджує можливість забезпечення додаткових потреб або
3. Б) не погоджується і вносить зміни у початковий план (чи наказ).

ЧОМУ Є СМИСЛ у такій "довгій" взаємодії замість просто віддати наказ і виконати його без обговорень, уточнень і змін?
- ТОМУ ЩО якщо виконавці не забезпечені необхідними для цього ресурсами або наказ неможливо виконати з інших причин (наприклад, щось не враховано), то виконавці ВСЕ ОДНО НЕ ВИКОНАЮТЬ ЙОГО, ПРИЧОМУ РЕЗУЛЬТАТОМ БУДЕ НЕ ТІЛЬКИ втрата позицій або інші НАСЛІДКИ НЕВИКОНАННЯ, АЛЕ НА ДОДАЧУ ЦЕ БУДЕ ЩЕ Й НЕСПОДІВАНКОЮ ДЛЯ ВИЩОГО КЕРІВНИЦТВА, яке не знатиме про неможливість виконати наказ АЖ ПОКИ дізнається про ФАКТ УЖЕ ПІСЛЯ ТОГО, ЯК ВСЕ ВІДБУЛОСЯ!
(Тобто, приблизно з тих же причин, що і в інших системах управління, наприклад, в бізнесі - для того, ЩОБ ЗНАЧНО ЗБІЛЬШИТИ ЙМОВІРНІСТЬ УСПІХУ.)
показать весь комментарий
10.02.2023 16:32 Ответить
Схема спрощено така:
1. Зверху приходить стратегічна ціль і задача - як її досягти - це стратегічна потреба.
2. Виконавці знизу дають відповідь - зворотний зв'язок: нам для цього потрібно (не вистачає) ще цього і того (а ось це - зайве), і ми вважаємо, що більш ефективно можна зробити трохи інакше - отак (з урахуванням наших можливостей у полі).
3. Вище командування
3. А) погоджується з пропозиціями знизу і підтверджує можливість забезпечення додаткових потреб або
3. Б) не погоджується і вносить зміни у початковий план (чи наказ).

ЧОМУ Є СМИСЛ у такій "довгій" взаємодії замість просто віддати наказ і виконати його без обговорень, уточнень і змін?
- ТОМУ ЩО якщо виконавці не забезпечені необхідними для цього ресурсами або наказ неможливо виконати з інших причин (наприклад, щось не враховано), то виконавці ВСЕ ОДНО НЕ ВИКОНАЮТЬ ЙОГО, ПРИЧОМУ РЕЗУЛЬТАТОМ БУДЕ НЕ ТІЛЬКИ втрата позицій або інші НАСЛІДКИ НЕВИКОНАННЯ, АЛЕ НА ДОДАЧУ ЦЕ БУДЕ ЩЕ Й НЕСПОДІВАНКОЮ ДЛЯ ВИЩОГО КЕРІВНИЦТВА, яке не знатиме про неможливість виконати наказ АЖ ПОКИ дізнається про ФАКТ УЖЕ ПІСЛЯ ТОГО, ЯК ВСЕ ВІДБУЛОСЯ!
(Тобто, приблизно з тих же причин, що і в інших системах управління, наприклад, в бізнесі - для того, ЩОБ ЗНАЧНО ЗБІЛЬШИТИ ЙМОВІРНІСТЬ УСПІХУ.)
показать весь комментарий
10.02.2023 16:36 Ответить
ЧОМУ Є СМИСЛ у такій "довгій" взаємодії замість просто віддати наказ і виконати його без обговорень, уточнень і змін?
- ТОМУ ЩО якщо виконавці не забезпечені необхідними для цього ресурсами або наказ неможливо виконати з інших причин (наприклад, щось не враховано), то виконавці ВСЕ ОДНО НЕ ВИКОНАЮТЬ ЙОГО, ПРИЧОМУ РЕЗУЛЬТАТОМ БУДЕ НЕ ТІЛЬКИ втрата позицій або інші НАСЛІДКИ НЕВИКОНАННЯ, АЛЕ НА ДОДАЧУ ЦЕ БУДЕ ЩЕ Й НЕСПОДІВАНКОЮ ДЛЯ ВИЩОГО КЕРІВНИЦТВА, яке не знатиме про неможливість виконати наказ АЖ ПОКИ дізнається про ФАКТ УЖЕ ПІСЛЯ ТОГО, ЯК ВСЕ ВІДБУЛОСЯ!

( Тобто, приблизно з тих же причин, що і в інших системах управління, наприклад, в бізнесі - для того, ЩОБ ЗНАЧНО ЗБІЛЬШИТИ ЙМОВІРНІСТЬ СВОГО УСПІХУ. )
показать весь комментарий
10.02.2023 16:43 Ответить