4413 посетителей онлайн
16 168 167
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Мобілізація в Україні: чи правильно силою тягти людей до військомату?

Хотів поговорити сьогодні про серйозне. А конкретно – про новий наш підхід до мобілізації. Який, відверто кажучи, мені не подобається. І я можу пояснити, чому не подобається – як історик і як військовий.

Почнемо з того, що, фактично, видів мобілізації існує лише два. Перший вид – це мобілізація примусова, другий вид – це мобілізація добровільна. І всі можливі їхні комбінації з перевагою в один чи інший вид.

Ви, певно, знаєте, і бачите регулярно, як працює набір у Сполучених Штатах добровольців. Ви знаєте, що американці, і Пентагон, і різні роди і види сил оплачують піар, оплачують офіси у різних регіонах країни, знімають фільми, якось допомагають цій зйомці фільмів. Проводять масштабні агітаційні пропагандистські кампанії, для того, щоб тисячі, сотні, десятки – як пощастить – американських юнаків сказали самі собі, що "моє майбутнє – це майбутнє в армії, або флоті, або в авіації", і пішли на рекрутинговий пункт, стали рекрутами і потрапили до армійської машини.

Там навіть іде внутрішнє змагання за потенційних рекрутів. І кожен вид чи рід сил, намагається там відкривати свої офіси, якось яскраво працювати. На деяких виставках там стоять красиві дівчата у формі, які роздають візитівки: "приходь до нас служити, приміром, у морську піхоту". Щоб конкурувати з морською піхотою, флотська авіація допомагає знімати фільми з Томом Крузом, де він сідає у красивий літак, летить, всіх бомбить і всіх перемагає.

На іншому боці цієї камуфляжної райдуги знаходиться примусова мобілізація. Ви всі чудово знаєте, як вона виглядає. І ви знаєте про це з новин про Росію. І, на жаль, в останній час, і з наших новин також. Це коли на вулицю виходять воєнкоми, роздають повістки на зупинках, в клубах, намагаються вручити їх юнакам, які потрапили під підозру в якихось злочинах. Я абсолютно точно, як військовий, як просто людина з якоюсь логікою, розумію, що бувають в житті країни ситуації, коли всі засоби вже вичерпано, і ми вимушені проводити примусову мобілізацію.

Тож ми, мабуть, вже відпрацювали всі можливості для того, щоб залучити до армії тих, хто хоче в ній бути? Або – потенційно хоче в ній бути. Тому що, з моєї точки зору, як молодшого сержанта, як командира відділення, мені було б значно легше працювати з особовим складом, який мотивований бути в армії, який знає, що він тут робить, заради чого він тут, аніж з людьми, яким замість суду за зґвалтування видали повістку в армію, і тепер я з ним маю щось робити. І я маю вирішувати проблему, яку перекинула на мене поліція або суд, або хтось ще. Ну, логіку ви розумієте, так?

На одному кінці цієї райдуги вмотивовані люди, на іншому краю не мотивовані і ті, з ким, скоріш за все, доведеться "валандатись" набагато більше, ніж якби його просто не було б. Тому що за ним потрібно буде стежити, навчати, мотивувати, вкладати у нього час, зусилля, ресурси набагато більше, ніж на людей з попередньої ланки. Для того проводилася масована і спрямована системна мобілізаційна агітаційна кампанія. Тобто, на всіх засобах, де можна було, розвішували плакати. Виступи були на радіо, статті в газетах. Виступи, коли з’явилося телебачення, то вже, звичайно, і на телебаченні. Але я не бачу зараз такої кампанії. Хоча вони абсолютно точно мали бути. І така кампанія абсолютно точно спрацювала б.

Я сам особисто стикався у 2014 році, коли приходив до військкомату на початку березня записуватися добровольцем, і зараз із цим стикнулися багато моїх знайомих. Вони кажуть, що, послухайте, коли розпочалася велика війна, у лютому минулого року, ми прийшли записуватися до військкомату. Там був якийсь зошит, ми продиктували людині у погонах свої ім’я, прізвище, номер документу, продиктували свій номер телефону. Нам сказали, що нам передзвонять і запросять.

Тож, фіналізуючи все, що я казав, можливо, тим, хто зараз відповідає за мобілізацію або інформаційну політику, треба спочатку зробити інформаційну кампанію – раз. І підняти всі старі записи щодо добровольців – два. І тільки після цього починати хапати людей на вулицях. Тому що ви маєте розуміти не гірше за мене, що такий підхід до мобілізації лякає людей. Люди починають боятися армії. Люди починають боятися людей у камуфляжі, люди починають боятися свої ж власні Збройні сили.

А мені, як частині цих Збройних сил, хотілося б, щоб мене не боявся свій же народ. Я абсолютно впевнений, що нормальний системний підхід до мобілізації дасть і необхідну кількість людей, і ці люди будуть мотивовані. І ці люди будуть найбільш ефективними. Набагато менше буде з ними проблем, ніж з тими, кого хапають на вулицях. І тому, в черговий раз звертаюсь до тих, хто відповідає за мобілізацію та інформаційну політику. Може, все ж таки, дати шанс добровольцям потрапити до армії? Тому що так було б краще для всіх нас. Ось і все, що я хотів вам сказати сьогодні.

Допомагайте ЗСУ. Вірте в ЗСУ!

Топ комментарии
+30
Некомпетентне і корумповане керівництво МО є причиною цього сорому (і не тільки), що в свою чергу є наслідком такого самого політичного керівництва держави.
показать весь комментарий
17.02.2023 11:57 Ответить
+22
Для влади "оманських мародерів" виділяти гроші на популяризацію та рекламу служби в Армії "не на часі", по-перше, вони йшли у владу для того, щоб Україна взагалі лишилась без Армії, а по-друге десятки мільйонів вже виділені Лєнке Кравец на чергові тупі шоу для бидла та своїм пацанам на москальськомовні Фрідоми та інше вбоге лайно...
показать весь комментарий
17.02.2023 12:14 Ответить
+20
Ні, в державі бардак бо 73% населення дебіли.
Маєте заперечення?
показать весь комментарий
17.02.2023 13:24 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Конечно шучу... Диабетики пусть на армейском складе мешки с сахаром пересчитывают (или на заводе по производству рафинада рафинад расфасовывают) - хотя бы воровства не будет. Астматики пусть носят танковые гусеницы (они вообще не пахнут).
Я уже старенький - мне нельзя.
К тому же, я не в Канаде, а в России (анонимайзер, сэр).
показать весь комментарий
19.02.2023 12:35 Ответить
Самому не стыдно? Из страны агрессора нас учишь ,как воевать, чтобы победить путина чужими руками. Серьёзно?
показать весь комментарий
19.02.2023 15:12 Ответить
Нет. Я хорошо это делать умел. Да и сейчас умею. К тому же, я - умный.
Так что учитесь, пока не поздно.

Стратегма № 12
Даже малейшую слабость
Непременно нужно использовать.
Даже малейшую выгоду
Ни в коем случае нельзя упускать.
Маленькая слабость противника -
Это маленькое преимущество у меня.
показать весь комментарий
19.02.2023 15:45 Ответить
Украина победит по -любому в этой войне, если не произойдет какого-то незапланируемого "черного лебедя."
показать весь комментарий
19.02.2023 15:56 Ответить
А вообще, меня забавляют люди, которые любят называть себя умным и выставлять, что они умнее других) так себе аргумент в споре. Тогда я скажу, что я умнее, потому что я так считаю, фиг оспоришь)
показать весь комментарий
19.02.2023 16:51 Ответить
Не лопаты больше нужны, а свое производство оружия. Хотя бы минометов
показать весь комментарий
19.02.2023 15:58 Ответить
Дорогой товарищ С. Шешеня!!!
Средняя "рабочая память" человека составляет 7 последовательных мыслей. "+" "-" 2 от нормали, считаются допустимым отклонением.
Но, всё-таки, человеку со значением "5" следует задуматься о том, что в его жизни не так.
К чему я это?
А к тому, что на 5 постов назад отмотайте по ветке, и перечитайте.
показать весь комментарий
19.02.2023 16:40 Ответить
Я отмотал на 7 , на корневой ваш пост и решил дополнить
показать весь комментарий
19.02.2023 16:49 Ответить
Мой первый пост был именно о необходимости интенсификации промышленного производства в стране. Есть много способов для этого. Привлечение трудовых резервов (в т.ч. и тех, что маются дурью и ленью, ссылаясь на болезни и умственную неполноценность) один из них.
Минометы ведь делает промышленность? Не сельское хозяйство, не торговля и не сфера потребительских услуг?
показать весь комментарий
19.02.2023 18:40 Ответить
Правильно. Интенсификация промышленного производства, желательно военного снаряжения , оружия и боеприпасов, дронов, военных инженерных механизмов. Но все почему-то, и вы в том числе советуют направить тех, кто не хочет служить- лопатой махать, ямы рыть, гусеницы таскать, а почему не на завод? Вы сами себе противоречите.
показать весь комментарий
19.02.2023 19:41 Ответить
Да вовсе и нет. Объясняю. Вот есть танкоремонтный завод, например. Работает на нем рабочий, таскает те же танковые гусеницы. И готов он в армию идти или в полевую ремонтную мастерскую (поврежденные танки "на ход ставить"). А его не отпускают, говорят, мол, нужен ты, братец, на своем родном заводе (гуски ведь тоже кто-то таскать должен), а заменить тебя некем: в этот грохот за такую зарплату мало желающих. Вот в менеджеры или организаторы презентаций "Укроборонпрома" - вагон желающих. Отбою нет (и кстати, делают таки презентации, а танки не делают). А рядом, на улице, обитает клоун, который ничего сложнее пивной кеги не видел, работать он не хочет (на немочь ссылается), на фронт тоже не стремится (там нету бесплатного пива "Оболонь"). Вот пусть пара немочных клоунов и таскает гусеницы, а нужный нам человек освободится для нужной для победы работы (службы).
Это и называется перераспределением трудовых ресурсов.
Вот ниже по ветке на фото английские женщины танк "Матильда" собирают. Ты что думаешь они это делают быстрее квалифицированных рабочих, которые работали на заводе Фаулер и К (или еще десятке заводов) до войны? Никак нет. Хуже делали и медленнее. Но квалифицированные рабочие в других местах нужны были (война прожорлива). Вот и сидело целое министерство и вело постоянный учет, контроль, распределение (перераспределение), переброску рабочей силы, необходимой для войны. Необходимой для победы. Ибо, как я говорил выше: побеждают не солдаты на поле боя, побеждают рабочие на заводах. Так и говорят: "ковать победу".
показать весь комментарий
20.02.2023 03:54 Ответить
Користь чи шкода від мобілізації чоловіків призовного віку під час війни. Що робити? Дії Президента https://www.youtube.com/watch?v=NmDWO8H1TpM

Призвати потрібно силовиків-пенсіонерів, яких зараз біля 1 млн., вони мають пенсії\пільги\виплати, тобто вмотивовані, далі потрібно призвати всіх військоматівців, за рік вони вже так "вмотивовані" хабарями, що пора вже і на передок, за ними призвати хоч половину мусорів, може хоч там розуму наберуться...
показать весь комментарий
17.02.2023 15:45 Ответить


На превеликий жаль автор правий! Але одними змінами "підходів" ситуацію з мобілізацією не не зміниш. І реальна ситуація набагато гірша ніж Ви її тут представляєте.

Я знаю массу людей, які йшли добровольцями в перші дні війни і їх не брали, а зараз вони ні за які гроші не хочуть іти воювати. Ті ж хто був прийнятий до ЗСУ, ТРО шкодують про прийняте рішення.

Цю ситуацію не врятує зміна "підходів" !
показать весь комментарий
17.02.2023 15:51 Ответить
як поводяться з солдатами в армії, всі бачили, мені навіть говорили страшні речі, від орків ми не дуже відкотились, ніякого зразку НАТО, на жаль, і що посилали людей на убой (за медальку) зі словами: мені ще мобілізованих пришлють...+ закон...все, нема добровольців...тобто дурачків...просто державу знову просеремо оркам ((( на жаль...
показать весь комментарий
17.02.2023 18:11 Ответить
На поверхности пан Гудименко прав на 100%, никому не нужны ленивые, никчемные и не мотивированные, все хотят иметь вокруг себя энергичных, решительных, готовых к любым тягостям и лишениям. Но как много он знает? Как много может знать сержант, командир отделения? На самом ли деле в стране еще остались сотни тысяч мотивированных патриотов годных к военной службе? Хочу верить, что да. А вдруг нет? "Я уверен", то так себе аргумент. Может ли Генштаб исходить из таких соображений, - раз младший сержант уверен, значит проблем нет? Понятно , что нужно менять систему набора, понятно, что не должно быть таких диких сцен, как в Одессе, но не все так просто- дал рекламу с девочками и вопрос решен!
В США, если кто не в курсе, на пике войны в Ираке у армии и корпуса морпех были жуткие проблемы с комплектованием. Да, вот так же, люди просто не шли, боялись. Тому военным приходилось выворачиваться на изнанку, вплоть до того, что не отпускали на гражданку уже выслуживших контракт, поднимали возрастную планку до 45 лет (и выше для тех, кто с опытом), снижали необходимый уровень айкю, брали отсидевших. И это при том, что население в США ровно в десять раз больше чем в Украине.
показать весь комментарий
17.02.2023 15:51 Ответить
ну, він же не тільки молодший сержант. і навіть не в першу чергу. уявіть собі, скажімо, молодшого сержанта - професора ядерної фізики. чи може звичайний молождший сержант щось знати про ядерну фізику? начебто ні. а якщо він професор? так і тут.
показать весь комментарий
17.02.2023 17:04 Ответить
За профессора физики вы конечно правы на 100%. Но Юрий ведь не профессор даже социологии, если я не ошибаюсь? И не профессор военных наук. Откуда ему знать, сколько людей необходимо, сколько есть, какие они, на что годятся?
Не знаю, кто он по специальности, здесь написано - "публицист". Ну мы с вами тоже можем быть публицистами - заведем блог в интернете и будем там свои мысли публиковать. Может то будут правильные мысли, а может и нет. Так и здесь - идея у него правильная, вопрос только или она осуществимая.
показать весь комментарий
17.02.2023 17:39 Ответить
Этот парень, автор, просто готовиться к выборам. Поэтому все о чем подобные "демсокири" будут писать не имеет никакой ценности, кроме популистичного пиара своей партии.
показать весь комментарий
17.02.2023 19:43 Ответить
Видишь ,я вчера оказался вангой, только написал тебе мысль, что толку с насильной мобилизации нет. Без качественной подготовки и обучения, мобики просто зря умрут, и не принесут никакой пользы. А сегодня уже посты пошли на эту тему на Цензоре: https://censor.net/ua/news/3400707/ternopolyanyn_bogdan_pokitko_otrymav_povistku_i_za_4_dni_pislya_vidpravky_na_shid_zagynuv_pid_bahmutom
показать весь комментарий
19.02.2023 12:41 Ответить
І що там написано, що солдата із порушенням усіх нормативних документів, що до порядку проходження курсу молодого бійця і без присяги відправили у лінійну частину, та ще на фронт? Тоб то усі командири, що підписували відповідні накази, свідомо добровільно підписували собі вироки по карній сраві? Там багато командирів у ланцц задіяно, і допустити, що усі вони одночасно втратили розум і заради одного бійця піти суд- маячня. Факт ів лише два-був мобілізований, загинув, усе що всередені, без результату розслідування - маніпуляції.
показать весь комментарий
19.02.2023 12:59 Ответить
Геніальна логіка, аплодую)) По-перше, присяга ніяк не впливає на рівень подготовки. По-різному її дають, дуже по-різному буває. По-друге, з ваших слів ми нічого не знаємо, хто у "чорному ящику", все інше маніпуляції? Рафік повністю невиновен? Але ніт. Вже давно придумано людством методи работи з чорним ящиком.
показать весь комментарий
19.02.2023 17:06 Ответить
Сержант много может знать.Учти,что много мобилизованных с вышкой и в чине сержанта.Я ,к примеру,даже школу сержантов заканчивал.А сколтко офицеров,особенно пиджаков,которые вообще понятия не имеют о службе?Вот это зло.
показать весь комментарий
18.02.2023 00:11 Ответить
Твои предложения, что делать с пиджаками?
показать весь комментарий
19.02.2023 17:08 Ответить
Армія Америки теж має проблеми з новобранцями. У минулому році вона набрала лише 75% від кількості солдатів, на яких вона прагнула.
Тільки 9% молодих людей зараз виявляють схильність до служби,
Але скорочується і пул молодих людей, які відповідають базовим стандартам для вступу на військову службу.
Лише 23% американців у віці від 17 до 24 років мають право приєднатися без надання відмови. За даними Пентагону, це менше, ніж 29% за останні роки. Ожиріння і вживання наркотиків є поширеними дискваліфікуючими факторами.
показать весь комментарий
18.02.2023 04:09 Ответить
А в нас немає діскваліфікуючих факторів, в тому різниця. ВЛК всіх пише годними. І жирних і наркоманів і діабетиків і дістрофіків, і 55 річних з інсультами і грижами. З однієї сторони, росіян просто банально більше. Тому з однієї сторони, ми не можемо дуже перебирати харчами. З другої сторони на фронті толку ноль буде з тих, хто автомата або снаряда підняти не зможе, або навіть ходити довго не зможе. Або буде обколотий і п'яний валятися. Людський ресурс, це наразі найбільша проблем України в цій війні.
показать весь комментарий
18.02.2023 08:03 Ответить
Це все інтернет, все сидять і жирють)
показать весь комментарий
18.02.2023 08:04 Ответить
Добровольці закінчились.
Насильно воювати не змусиш. Вихід?
Пропустити все чоловіче населення через тримісячні інтенсивні військові збори.
Обовязково хтось відчує, що війна це його і стане добровольцем.
А величезний процент після нормальної підготовки навчиться воювати і головне контролювати страх, не буде петляти від повісток. От саме на останніх і треба робити ставку.
Ну а вже кому не дано, хто зрадник, хто невиліковний боягуз- тягнутимуть економіку.

Кнут і пряник.
Без служби в зсу закрита дорога в чиновники, мєнти, судді і т.д. і т.п.
Відмовляєшся від повістки- автоматично позбавляєшся пенсії, безкоштовної медицини, субсидії і т.д. і т.п.
Ще крамольна думка: закордон їдуть лише ті сімї, чоловіки яких воюють.

Але в тюрму нікого не саджати, і по тролейбусах облав не робити на потєху кацапам
показать весь комментарий
17.02.2023 16:46 Ответить
Втілюємо суспільство з фільму star troopers Пола Верховена?
показать весь комментарий
18.02.2023 22:43 Ответить
Не згадали ще про центри комплектування та лікарів, які без проблем відправлять хворих, боягузливих та слабких воювати, аби виконати план, а що далі - їх не цікавить, бо не їм морочитися, що з цими боягузливими "дистрофіками" (яких не хоче бачити у своєму підрозділі жоден адекватний командир) робити.
показать весь комментарий
17.02.2023 17:00 Ответить
Я їх не називав лікарями. Це в кращому випадку лЄкарі або ветеринари-коновали.
показать весь комментарий
17.02.2023 17:46 Ответить
Давайте подивимось правді в очи - на дворі 1937 рік. Людей без суду і слідства хапають дебелі жлоби і тягнуть в чорний воронок бус. Люди починають писати в чатах коли бачать "пікселів" на вулиці "покидьки, тварюки, наволоч", і ця ненависть до воєнкомів з совдепівськими методами починає підсвідомо переноситись на будь-якого "пікселя", хоча може це справжній герой зі Сходу, який просто на лікуванні. Тобто це диверсія, психологічна спецоперація, за яку хтось з ворогів отримає нагороду.

Ми втрачаємо здобутки революції, легітимізуючи такі методи, ми де факто запрошуємо до поліції жлобів часів Януковича, які знову будуть бити народ кийками. І байдуже що тепер вони будуть в вишиванках, це навіть гірше, бо буде закладати в свідомість - вишиванка це ворог, паскуда, варвар. Мобілізаційний ресурс - 11 мільйонів, за даними Global Firepower, він ще навіть не починав вичерпуватись. То хто власне все це робить, звідки вуха ростуть?
показать весь комментарий
17.02.2023 17:12 Ответить
Нема ресурсу 11 мільонів, це разом із стариками і дітьми) Або разом з жінками)
показать весь комментарий
18.02.2023 07:54 Ответить
Помиляєтесь. 22 мільйони. Кожен рік досягають призивного віку півмільйона. Рейтинг 23 року, 29 місце в світі. Для прикладу Польща 34 місце, Канада 38. Ізраїль 92, вічна війна, і нікого по вулицям не хапають.

показать весь комментарий
19.02.2023 00:45 Ответить
Ну камон, які 22 мільони резерв? Треба завжди самому перевіряти такі скріни. Порахуємо. Скільки було населення України до 24.02 2022. Хай навіть 40 мільонів. Хоча це дуже-дуже-дуже завищені цифри. Бо мільони виїхали на заробітки ще багато років тому. Скільки мільйонів ми втратили на окупованих територіях? Але нехай 40. Відкинемо жінок, іх 21 мільйон, лишається 19 мільйонів чоловіків разом з дідусями і немовлятами. ВІдкинемо пожилих і дітей, залишиться 10 мільйонів чоловіків. ( по даним 2019 року в Україні було 11 мільонів чоловіків віком від 15 до 64 років) , нам треба 18-60 залишиться 10( беру знову більше з запасом) Але ніяк, на всі мої старання- ніяк не вийде 22 мільйони)) І знову, ці 10 треба переполовинити, бо інваліди, багатодітні, броня, хворі, наркомани, та інше. Тому я і кажу ваші дані, то мабуть разом з жінками і дітьми. Взагалі казав ГУР- ресурс 5 мільйонів, 3 того треба плясати, це більше схоже на реальність. В росії майже в 5 разів більше, тому нам йти з ними в тупий розмін аж ніяк не можна.
показать весь комментарий
19.02.2023 17:25 Ответить
Чи є страх власної загибелі чи важкого каліцтва головним демотиватором для того українського загалу, що не бажає мобілізуватись на війну з рашистською пітьмою?
Певне що ні.
Скоріш за все, головні чинники тут - це не бажання полишати свій звичний спосіб життя та, врешті, природня лінь. Ну, мождиво іще - страх стати обузою для своїх товаришів по збої, осоромитись до неприйнятного рівня.
Адже у кожної людини в житті були випадки, коли вона могла загинути просто так, по дурному через накладку кількох негативних моментів чи навіть через якусь прикрість. Сьогодні, коли йде війна і в птаха смерті у розпалі свої жнива, про це якось недоречно й казати.
Бо у всіх тих, хто підсвідомо відчуває за собою подих ангела-охоронця, є немислимішою уява про власну загибель у теплому морі від отруйної риби чи від невдалого падіння на гірськолижному спуску, аніж від кулі ворожого снайпера після пуску у весь зріст зенітної ракети по літаку з верхівкою пітьми на борту.
показать весь комментарий
17.02.2023 18:06 Ответить
Тут треба подивитися на тих, кого ми захищаємо? Чи довіряєте ви людям, які займають вищі щаблі влади? Як по мені, я тим, хто наверху не довіряю. Тому що фактично наша влада це загарбники.Що роблять загарбники? Збирають з людей данину, в тому числі і забиваючи людей в солдати, які повинні захищати загарбників і їх статки. Загарбники грабують Україну і на награбовані кошти купують собі краще життя в місцях, де і сонце тепліше і закони працюють для всіх. Мобілізація це данина владі натурою, тобто людьми, а простіше кажучи жертвоприношення. Але зєля або бєня на роль богів якось не дотягують,та приносити жертви бандюкам і злидням я вважаю недоцільним. Бєнє і зєлє треба приносити ту субстанцію, із якої вони зліплені, тобто гівно.
показать весь комментарий
17.02.2023 18:15 Ответить
Ми захищаємо не владу, а Батьківщину. Жінок, дітей, матерів. Україну-саме її існування. Нашу націю, мову, землі, ліси, річки. А "не піду на війну, тому що ненавиджу цю владу"-це цинічні відмазки. Владу можна переобрати. А от втратити країну-можна на десятиріччя або взагалі-назавжди.
показать весь комментарий
18.02.2023 08:12 Ответить
Я думаю, більшість з тих хто у лютому-березні ходили до ТЦК вже служать. А війна надовго і добровольців не вистачить. Наші ТЦК та мобілізаційна система взагалі працюють по радянській моделі часів холодної війни. Тобто хапають першого зустрічного, руки ноги є - шуруй в піхоту. Рекрутингу як такого нема. І справа навіть не у інформаційній кампанії (хоча вона потрібна), а у тому що ніхто не дивиться кого і куди відправляє служити.
Наша армія чомусь мобілізуючи людей не розглядає іх як потенційних колег по роботі. От ви хочете працювати з алкашем? Чи наріком? Чи педофілом якимось?
При нормальному підході, можна було б все по людськи організувати. Прийшла людині повістка. Прийшов у ТЦК. Пройшов ВЛК, здав психологічні тести та MMPI (!!!). Потім, коли є результати ВЛК і тестів все заноситься у реєстр. Кадри військових частин заходять у реєстр і як у інтернет-магазині обирають собі людей по ВОС, віку, показниках здоров'я та морально-діловим якостям. Таке реально зробити. І не складно зовсі
показать весь комментарий
17.02.2023 19:06 Ответить
В нас планова система набору, звідси і методи.. Якби на марафоні 20% часу показували, що твориться після москалів і що чекає нас, сидячих на дивані.... Тим часом 31.12.2022р прийнято порядок обліку військовозобовязаних, в якому вказано, що на 1500 зобовязаних має припадати 1 працівник ТЦК. Звіти мають здавати щорічно до 15-го лютого. Система совково-паперова і гнила.
показать весь комментарий
17.02.2023 23:13 Ответить
І я маю вирішувати проблему, яку перекинула на мене поліція або суд?

- Так, не переймайся, 7,62 підходить
показать весь комментарий
17.02.2023 23:30 Ответить
Якщо нема довіри, то нема бажання вмирати за дядю. Бо!
Вибачте за цинізм, Але! Скільки в Україні людей військової професії що не на фронті? Увага! Вони всі утримуються цивільними. Отже питання : чому люди в погонах виловлюють цивільних які їх отримують ??!! Напевно має бути навпаки: я тебе годую , я тобі даю дах, можливість навчання, пенсії, надбавки в замін на "якщо що щось," мене захищати. То і є суспільний соціальний договір. Але виходить все навпаки.
Наприклад візьмемо західні кордони України. Скільки там прикордонників? Навіщо їх там стільки з калашами на грудях? Ми що з Польщею воювати збираємось чи зі Словаччиною? Чи З Венгрією? Бо відкрити паспорт поставити печатку, закрити паспорт може любий цивільний . Все. ..і я ще не згадую скільки в нас військових чиновників в різних структурах. .. всі ці дяді навчалися військовій справі і наразі війни вони перші мусять бути бути на нулю а не виконувати роль секретарок, бо виконувати ці ролі можуть цивільні, які не пішли робити військову кар'єру саме тому що не відчувають себе в ролі вояки. Отже МО мусить задуматись над цим питанням а не тримати всіх за дурних як то робиться з закупівлями для війська, бодай 'їм можна все згодувати , все одне їм вмирати! ( Пробачте то не я так думаю) Бо ! Будь яка людина, БУДЬ яка людина ! може заплатити саму найвищу ціну, АЛЕ !!! Знати за що вона то робить, бо життя є одне і подарене Богом і тільки їм єдиним і класти його за просто так то навіть неповага до того хто їого тобі подарував. Отже висока ціна зараз - ліпше майбутня новій генерації. Але якось того не спостерігається на прикладах наданих мною вище.
показать весь комментарий
18.02.2023 00:28 Ответить
Читаю розумні коментарі і думаю.На що всі розраховують.Давайте по порядку.Коли з великим зусиллям вдалось заморозити конфлікт мінськом вам не подобалось. Вибирали щоб посміятись.
Як би ви не відбріхувались але при другому нормальному президенту війни не було би. Тепер коли частина свідомих людей , незважаючи на те що витворяють ті , кого ви вибрали , через силу стримують кацапню ви ховаєтесь під лавку і знаходите різні відмовки щоб не йти на фронт. Замітьтете що я не захищаю хряків з військоматів , різних охоронців і решту всякого сміття. Але якщо , мені не хочеться вірити що так може бути , але якщо Україна програє війну. Що тоді . Тоді ти один з другим станете рабом. Ні ти зараз будеш пояснювати який ти крутий і ти можеш так і так, але це помилка. Ти станеш бурятом і якщо путлер а можливо який хутлер віддасть тобі наказ йти воювати за його інтереси то ти побіжиш , ти не будеш писати таких розумних коментарів. За все треба платити і ніхто не пропетляє. Не хочеш раз захистити свою Батьківщину , а потім навести порядок в державі то в тебе не буде ні держави ні порядку. За кордоном уже йдуть хвилювання. Люди розуміють що ті які втекли до них не будуть якщо потрібно і їхню державу боронити тому такі їм не потрібні і скоріше всього після війни їх звідти викинуть. Влада яку ви вибирали все робить для того щоб України не було тому навіть мобілізація така. Більше всього виловлюють на заході. Вони вважають що западенці майдани влаштовують . А ви їм підігруєте.
показать весь комментарий
18.02.2023 06:24 Ответить
Ви кажете постійно: ви, ви,ви. Ви- це хто? Дуже небезпечно себе відділяти від інших)
показать весь комментарий
18.02.2023 07:52 Ответить
То давайте вже будемо чесними.
На початку каденції Зельоний шукав змоги ужитися з шаленим сусідом мирним шляхом.
Хто кричав про очко Куйла та середину України?
Хто паплюжив Мінські угоди?
Саме ми з вами.
От і маємо добру війну замість плохого миру.
показать весь комментарий
18.02.2023 08:22 Ответить
Дякую Вам
показать весь комментарий
18.02.2023 06:56 Ответить
Так, нажаль. Я навіть чув, що завдяки такий розумній політиці воєнкомів ТЦК, люди наразі почали менше донатити на ЗСУ! Бо вони почали асоціювати ТЦК з ЗСУ, знову ж такі, нажаль. А донати, це дуже-дуже важливо у цій війні. Влада майже нічим не забеспечує ЗСУ, крім грошового забеспечення і ***********, і ті по лімітах вже урізає. Майже все спорядження: носки, труси, ліки, грузовики, дрони, опалення, генератори, тепловізори, снайперські приціли, бензопили, планшети, шини- все волонтери за донати купляють. А у влади немає грошей на забезпечення, немає грошей на агітаційну роботу служби у збройних сил. Зато є в них гроші на телеканал ДОМ, на яйця по 17, і на картоплю по 30.
показать весь комментарий
18.02.2023 07:48 Ответить
Логічно, донатити на бусік щоб на ньому приїхали за тобою ж - треба бути зовсім тупим.
показать весь комментарий
18.02.2023 09:40 Ответить
Ні я не проти донатів, я дуже хочу щоб Україна перемогла. Але влада робить таки помилки, що ставить перемогу під загрозу.
показать весь комментарий
18.02.2023 10:34 Ответить
Головна проблема нинішнього керівництва країни і всієї вертикалі МО, полягає у тому, що їм реально похєр на людей, їм головний - результат і власний зиск. Вони живуть у галімому совку з гаслом "ми за ценой нє постоім". В Україні катастрофа з демографією, і замість того аби закидати кацапів трупами наших громадян, яких стає все менше, чиновники постійно мають думати, як з меншими втратами отримати максимальний ККД на фронті. Поясніть: нахєра ловити на вулиці людей і мобілізовувати їх силою? Нахєра приймати закони, які принижують гідність мобілізованого? Нахєра знижувати зарплату мобілізованого до рівня охоронця в АТБ? Невже так важко створити якийсь відкритий онлайн реєстр вакансій армії і перестати грати у наперстки воєнкома? Чому я, як кваліфікований програміст/автослюсар/лікар/хімік/інженер маю ковирятися у лайні, якщо я можу писати софт для дронів з покращення їхніх ТТХ, можу рятувати життя пораненим, можу придумувати формули для вибухівки, можу ремонтувати панцергаубиці тощо? Для того аби люди самі йшли у армію потрібно створити умови їхнього розвитку, а не приниження. Зараз в Україні море безробітних чоловіків - дайте тим, хто НЕ хоче воювати можливість крутити гайки, рити окопи, будувати, а тим хто вмотивований воювати створіть умови з дуже якісного навчання. Від цього виграють усі. Однак хто цим буде займатися? Мародер рєзніков зі своїми баригами? Чи клоун-відосік Ze? А може чорносрака мавпа хламідія, яка тут аби прібарахлітся?
показать весь комментарий
18.02.2023 08:14 Ответить
Саме так, люди не скільки бояться смерті, скільки не принести користі ніякої і приниження гідності. Замість стати першокласним спецом -інженером, або механіком в ЗСУ, -бути нікчемним пехотинцем, який навіть вирити окопа і стріляти не вміє, вислуховувати мати і образи від сержанта, і в депресії згинути у першому бою. Не принесши ніякої користі.
показать весь комментарий
18.02.2023 08:40 Ответить
Совкова армія яка існує в Україні на інше не здатна. Вона може тільки давити масою не зважаючи на втрати.
показать весь комментарий
18.02.2023 09:38 Ответить
А прл нєпрікасаємих мажорів знов ніхто анічичирк.
показать весь комментарий
18.02.2023 08:30 Ответить
Добровольці давно закінчились. І фільми патріотичні знімати ніколи. Шлях лиш один - примусова мобілізація. На жаль.
показать весь комментарий
18.02.2023 08:43 Ответить
Чому росіян біля 300 000 воює, а нас кажуть більше мільона вже в ЗСУ, а не можемо дати відсіч? Може всеж такі рішає якість, а не кількість?
показать весь комментарий
18.02.2023 09:13 Ответить
Э ще 300 тис поліцецських. Майже вся та сила що у русні. Ще й як вмотивована. От їх і треба мобілізувати.
показать весь комментарий
18.02.2023 13:49 Ответить
"центри коплектації"?? це не військкомат, а ПВК (або юридична компанія) . Те, що намагаються хапати людей на вулиці та виписувати на коліні повістки - 100 % кримінал.
Випадково ЦЕ? Ні звичайно!👈 Влада знає, що після війни - ветерани стануть для неї проблемою, і тому всі учасники війни виявляться, ніби поза законом.👈
показать весь комментарий
18.02.2023 09:11 Ответить
Вже рік країна воює за цивілізаційний європейській вибір, але є одне але, хоча воно і не одне, чоловіків не випускають закордон, незважаючи на типу "гендерну рівність", та примусово, як в середньовіччі, мобілізують в армію, при тому, що ворог так не робить. Здається, що добровольці воюють за те щоб в Україні люди були вільними, вільними в усьому, - де і як жити, в тому числі воювати чи тікати від війни, чи це не так? І не таку країну збираємось будувати? Знову примус?
показать весь комментарий
18.02.2023 10:53 Ответить
Спочатку влада сама демотивує людей а потім плаче,мовляв, ентузіазм закінчився... Люди отримують інфу не з дебіломарафонів. А напряму в кожного є знайомі вояки. І всі знають що мобілізація назараз це "руська рулєтка". Попадеш у нормальну частину ОК. Попадеш у жопну-писець. Вже рік йде війна(дев'ять насправді) а в галузі мобілізації просто дупа.
показать весь комментарий
19.02.2023 23:52 Ответить
Страница 2 из 2