8970 посетителей онлайн
11 818 70
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Мінські угоди: де зрада?

минские,соглашения

Трохи довго, але важливо. Про ті Мінські угоди, які так звично називати "зрадницькими". Тільки факти:

1. Мінські угоди не передбачали територіальних втрат. Ні Криму, ні Донбасу. А навпаки - повернення їх мирним шляхом.

Де зрада?

2. Мінські угоди передбачали виведення російських військ з територіі Донбасу. І порушив це путін. Де зрада?

3. А хто не хотів виконувати мінські домовленості? Не Україна. Кремль хотів їх позбутися, не Україна. Росію вони тримали в покорі, не Україну.

4. Саме Мінські домовленості продемонстрували всьому світу, що Путін недоговороздатний, і це сильний хід Києва. Де ж зрада?

5. мінські угоди дали нам найдорожче - час. Час створити сучасну армію натівського зразка. ЗСУ, яке рік тому виявилося спроможним захистити краіну.

І це зовсім інша армія, аніж та, що була порізана і продана за безцінь (техніка і танки), знищена (ракети і снаряди) і просто доведена до краю міністром оборони - громадянином Росіі Лєбєдєвим і попередніми урядами.

Чи ви пам’ятаєте босі і голі батальйони хлопців, що формувалися з Майдану, в основному волонтерами, бо в держказні був нуль?

Я пам’ятаю.

В 2019 новій владі дісталася сучасна натівська армія, з унікальними українськими розробками - артилерійська система Вільха, ракети Нептун. Багдани, Стугни, Корсари та інше.

Так. Щоб це створити, потрібен був час. І ми його виграли, завдяки Мінським угодам. Всі п’ять років разом з партнерами наполягаючи на виведенні російських військ.

Ми здобули дипломатичну підтримку, збудували армію і об’єднали суспільство національною свідомістю - так, мовою, вірою, культурою.

І на це теж потрібен був час.

Мінські угоди - давали шанс уникнути великої війни. І це про сотні тисяч збережених життів…

І ще. Завдяки мінським домовленостям Україна дорослішала, а демократія утверджувалася в державі. І в Україні були чесні і справедливі вибори, завдяки яким був обраний шостий президент.

Тому "зрадницькі мінські угоди" - це примітивне кліше, яке дуже подібне до ще одного ще недавно улюбленого юмористами кліше: " Бо путін нападе". Багато хто сміявся. Зараз не смішно.

Це кліше точно варто було б переосмислити в країні з 20% окупавоної території і такою кількістю жертв і руйнувань.

І зраду напевно варто пошукати в іншому місці. Може там, де лейтенант Баканов?

Топ комментарии
+38
Повністю з Вами погоджуюсь! Клятий Порошенко та Ко - закінчені негідники, які замість реформування арміїї будували дороги, замість посилення лінії оборони постійно пропонували розведення військ та розмінування територій, наприклад, як біля Золотого. А ще, ці ненажерливі баригі будували бізнес на крові, розробляючи Стугни П, Вільху, Богдану. Як добре, що з приходом Зе команди всі ці криваві розробки було припинено.
показать весь комментарий
25.02.2023 10:40 Ответить
+30
Я удивляюсь
Почему до сих пор ни один знаменитый украинский журналист
Не снял фильм про Минск
Не взял интервью у французского президента Франсуа Олланда
О том - как все было на самом деле в Минске
МИНСК
МИНСКИЕ ДОГОВОРЕННОСТИ СПАСЛИ УКРАИНУ! !!
Если бы этого не произошло
Мы уже не были бы Украиной
У нас президентом бы был Медведчук
Я не знаю
Как ПОРОШЕНКО удалось перехитрить путина
Подписать Минские соглашения
Которые практически лишали путина возможности
Сделать то,что он задумал
У путина после Минска
Личная война с Порошенко
Потому что путин знает
Он проиграл Порошенко
показать весь комментарий
25.02.2023 12:20 Ответить
+30
Про що ми сперечаємося? Зараз вже є з чим порівняти.
Є Мінські домовленості після яких Україна отримала час та перезапустила оборонну промисловість, відновила Армію, запровадила безвіз з ЄС не боючись, що всі кудись потікають, економіка почала зростати, були розпочаті реформи, а з 2014 по 2019 були завершені розробки, тестування та доведені до запуску у виробництво ракетні програми, заводи мали завантаження у 3 зміни, країна рухалась в НАТО, був прийнятий надважливий закон про використання української мови, який роками до того блокувався пятою колоною. Країна розвивалася та поступово просувалася до НАТО та ЄС, укріплюючи свою оборонку та Армію, з працюючою економікою, позбувшись за 5 років газової залежності від москалоти, про що раніше ніхто й рота навіть не розкривав. А ці взяли та зробили...
І є Оманські домовленості, про зміст яких ми не знаємо, але результати яких ми вже бачимо та відчуваємо. Оманські домовленості були про те, щоб знищити все, що Україніі вдалося досягти з 2014 по 2019, а бажано й знищити Україну, як незалежну державу. І все було для того зроблено з січня 2020 по 24.02.2022. Була в турборежимі фактично зруйнована оборонна промисловість через припинення фінансування, скорочена кількість Армії, замінене керівництво розвідки, яке планувало операцію по "вагнерівцям", операція була зірвана за наказом ОП, народу промивали мізки що війни не буде, а будуть "шашличкі", расєя на нас не нападьот, бо мишебратья, преЗЕдент очолив антиНАТОвську та антиамериканську риторику, одразу після інаугурації Байдена на нього та на Порошенка в Україні була заведена карна справа!!! За позовом агента ФСБ Деркача. Все це були кроки по виконанню Оманських домовленостей, які й стали базою для початку широкомасштабної агресії 24.02.2022. Зараз ті, хто готував та приймав участь у Оманських домовленостях різко перевзулися, перестали голитися, вдяглися в кальсони а ля мілітарі та грають роль "патріотів", хоча ще декілька років тому вони свідомо чи несвідомо були частиною тієї москальської антиукраїнської пропагандиської машини, яка намагалася знищити українську ідентичність, основи держави (Армія.Мова.Віра.) за збереження якої зараз і воюють хлопці в окопах, а волонтери та громадяни в тилу.
показать весь комментарий
25.02.2023 13:46 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Тактика виправдовування ніколи не спрацьовує.
Особливо,перед реальними ворогами-зрадниками.
показать весь комментарий
25.02.2023 09:36 Ответить
Повністю з Вами погоджуюсь! Клятий Порошенко та Ко - закінчені негідники, які замість реформування арміїї будували дороги, замість посилення лінії оборони постійно пропонували розведення військ та розмінування територій, наприклад, як біля Золотого. А ще, ці ненажерливі баригі будували бізнес на крові, розробляючи Стугни П, Вільху, Богдану. Як добре, що з приходом Зе команди всі ці криваві розробки було припинено.
показать весь комментарий
25.02.2023 10:40 Ответить
А я думав, що хрипуватий зеНарік зрадник України, поставивши на ключові посади фсбшних холуїв, узурпувавши всі гілки влади, викачує бабло з бюджету зі своєю молодою опзж-командою.
показать весь комментарий
25.02.2023 14:10 Ответить
Екскременте! По-перше - не "бред", а маячня, не "стид", а сором. А, в цілому, твій висер нагадує сарказм часів брежнівського застою - "Прокляті Романови! 300 років царювали й не змогли на 70 років хліба запасти!"
показать весь комментарий
25.02.2023 11:08 Ответить
Все так. Але наполеонами не визнається
показать весь комментарий
25.02.2023 10:28 Ответить
Вибори в ОРДЛо під час окупації не за українським законодавством,призначення суддів прокурорів не за українським законодавством, створення загонів ,,народної міліції,, , мовне самовизначення...
показать весь комментарий
25.02.2023 10:28 Ответить
Де зрада? Дії всіх ПРЕЗИДЕНТІВ до війни є цілковитою зрадою. НІХТО з них не займався армією, озброєнням і взагалі державою так, як це повинен робити президент. А тому такий результат.
До речі, це вже другий раз. В 1917 році ситуація була практично ідентична. Ви пам,ятаєте тодішній результат?
показать весь комментарий
25.02.2023 10:47 Ответить
А когда война началась?
показать весь комментарий
26.02.2023 08:34 Ответить
Боневтік їх не читав. Він перед Безлєром виступав в Горлівці, з москви не вилазив в 14 році. Але як Петро його тримає!!! До психолога треба щоб Лєнка відвела. Може попустить.
показать весь комментарий
25.02.2023 11:15 Ответить
У Лєнки колорадська совковість ще дужче проявляється, ніж у боневтіка.
Хоча, куди уж дужче...
показать весь комментарий
25.02.2023 11:49 Ответить
Та немає ніякої зради. Віслюк і Ко хочуть і далі грабувати Україну. Ось і все пояснення хриплого поносу на пресусі.
показать весь комментарий
25.02.2023 11:22 Ответить
Я удивляюсь
Почему до сих пор ни один знаменитый украинский журналист
Не снял фильм про Минск
Не взял интервью у французского президента Франсуа Олланда
О том - как все было на самом деле в Минске
МИНСК
МИНСКИЕ ДОГОВОРЕННОСТИ СПАСЛИ УКРАИНУ! !!
Если бы этого не произошло
Мы уже не были бы Украиной
У нас президентом бы был Медведчук
Я не знаю
Как ПОРОШЕНКО удалось перехитрить путина
Подписать Минские соглашения
Которые практически лишали путина возможности
Сделать то,что он задумал
У путина после Минска
Личная война с Порошенко
Потому что путин знает
Он проиграл Порошенко
показать весь комментарий
25.02.2023 12:20 Ответить
франсуа олланд вспоминал в интервью как ***** кричал на ПОРОХА ,,я вас уничтожу,, и тот факт что у нас было шесть лет на подготовку это заслуга ПОРОШЕНКА ---никакой зрады там не было , если бы вова почитал внимательно что там подписал 5й ПРЕЗИДЕНТ то вова не молол бы херню на прессконф. и не позорился перед кучей сми со всего мира -- все люди у кого есть интернет зайдите и почитайте минские соглашения
показать весь комментарий
26.02.2023 06:03 Ответить
Дєвушка, а ви можете писати нормально, а не репом?
А то вас читаєш - і відчуваєш себе на концерті гурту Гангстарбайтери.
показать весь комментарий
26.02.2023 08:42 Ответить
Молодой человек!
Можете не читать мой рэп
Кто вас заставляет?
показать весь комментарий
26.02.2023 12:18 Ответить
О, знову...
показать весь комментарий
26.02.2023 12:49 Ответить
А зрада в голові того, хто готовий був зрадити - зеленського!
До кінця не вийшло БОНЕДАЛИ!
показать весь комментарий
25.02.2023 12:20 Ответить
Зрада - у мізках "зелених"совків, у їх нестримній жадобі влади і грошей...
показать весь комментарий
25.02.2023 12:36 Ответить
баканов, дерьмак..... чим пустіша голова - тим більш тарганів зради може туди заповзти.
показать весь комментарий
25.02.2023 12:51 Ответить
Бюджет Міноборони тоді був не більший ніж при зелених, дороги теж будували не менш активно, замість портнова був медведчук. Голосувати потрібно було за бат.Свобода, який роками попереджав що таке кацап, що робити щоб він не поліз, сьогодні власними життями вже рік захищає ваші нажрані сраки у найгарячіших точках фронту.
показать весь комментарий
25.02.2023 13:11 Ответить
на кілометр дороги при Гройсмані витрачали в 3 рази менше грошей,ніж при зеленському.Тому не бреши.І бюджет армії при зеленському розкрадався,а при Порошенку Армія будувалася
показать весь комментарий
25.02.2023 19:34 Ответить
Ваша проблема в нерозумінні простого факту: управляти може лише людина, яка має для цього відповідні компетенції. Для управління мають бути відповідний характер, розум, ділові якості і тільки потім патріотизм і мораль. Ну не може будь хто управляти державою, не буває чудес. І якщо вже порівнювати всіх Президентів України то Порошенко відповідав цій посаді найкраще і досягнув на ній найкращих результатів, хоча отримав в управління країну в найгіршому стані.
показать весь комментарий
26.02.2023 09:51 Ответить
БАКАНОВ, БАКАНОВ... КАКОЙ БАКАНОВ!?
показать весь комментарий
25.02.2023 13:25 Ответить
Про що ми сперечаємося? Зараз вже є з чим порівняти.
Є Мінські домовленості після яких Україна отримала час та перезапустила оборонну промисловість, відновила Армію, запровадила безвіз з ЄС не боючись, що всі кудись потікають, економіка почала зростати, були розпочаті реформи, а з 2014 по 2019 були завершені розробки, тестування та доведені до запуску у виробництво ракетні програми, заводи мали завантаження у 3 зміни, країна рухалась в НАТО, був прийнятий надважливий закон про використання української мови, який роками до того блокувався пятою колоною. Країна розвивалася та поступово просувалася до НАТО та ЄС, укріплюючи свою оборонку та Армію, з працюючою економікою, позбувшись за 5 років газової залежності від москалоти, про що раніше ніхто й рота навіть не розкривав. А ці взяли та зробили...
І є Оманські домовленості, про зміст яких ми не знаємо, але результати яких ми вже бачимо та відчуваємо. Оманські домовленості були про те, щоб знищити все, що Україніі вдалося досягти з 2014 по 2019, а бажано й знищити Україну, як незалежну державу. І все було для того зроблено з січня 2020 по 24.02.2022. Була в турборежимі фактично зруйнована оборонна промисловість через припинення фінансування, скорочена кількість Армії, замінене керівництво розвідки, яке планувало операцію по "вагнерівцям", операція була зірвана за наказом ОП, народу промивали мізки що війни не буде, а будуть "шашличкі", расєя на нас не нападьот, бо мишебратья, преЗЕдент очолив антиНАТОвську та антиамериканську риторику, одразу після інаугурації Байдена на нього та на Порошенка в Україні була заведена карна справа!!! За позовом агента ФСБ Деркача. Все це були кроки по виконанню Оманських домовленостей, які й стали базою для початку широкомасштабної агресії 24.02.2022. Зараз ті, хто готував та приймав участь у Оманських домовленостях різко перевзулися, перестали голитися, вдяглися в кальсони а ля мілітарі та грають роль "патріотів", хоча ще декілька років тому вони свідомо чи несвідомо були частиною тієї москальської антиукраїнської пропагандиської машини, яка намагалася знищити українську ідентичність, основи держави (Армія.Мова.Віра.) за збереження якої зараз і воюють хлопці в окопах, а волонтери та громадяни в тилу.
показать весь комментарий
25.02.2023 13:46 Ответить
можно подписаться под каждой строкой +++++++ СЛАВА УКРАИНЕ ---говорят что народ всегда прав --- наш опыт доказывает обратное если оглянуться на 19год
показать весь комментарий
26.02.2023 06:09 Ответить
Зеля шукає зраду там, де насправді обіграми ***** і отримали час на відновлення держави, яку ця зелена продажна шобла з 2019 року системно руйнувала готуючи Україну під капітуляцію. Ця зелена потвора заслуговує на буцигарню разом зі своїм творцем Бенею, а в сусідніх «апартаментах» повинні сидіти решта слуг
показать весь комментарий
25.02.2023 14:47 Ответить
Та нічого він не шукає! Попросили б пояснити, що з Мінськими Угодами не так, він би не зміг!
Йому просто написали, що добре, а що погано.
Памятаєте, на стадіоні дебати, і папірець «маі вапроси»?
Тут те саме…
показать весь комментарий
25.02.2023 15:04 Ответить
100%!!!!!!
Папирець на стадионе - це щось!
Незабываемо
А обратили внимание - какое кресло ему подобрали
И как он сидит в этом кресле
Как Сталин на фотографиях
Он уже себя почувствовал
ГЕНЕРАЛИССИМУСОМ!
показать весь комментарий
25.02.2023 17:28 Ответить
показать весь комментарий
25.02.2023 14:56 Ответить
І в чому цікаво Порох був не правий ?
показать весь комментарий
25.02.2023 19:17 Ответить
Ми зараз живемо в альтернативі мінським угодам)
показать весь комментарий
26.02.2023 09:07 Ответить
Про мінські угоди у Вовиному спічі-звичайна заготовка. Як і про «знищив олігархів», російських агентів в Раді( ніби хтось заважав взяти їх за барки раніше), і про російські телеканали, хоч і не ясно, які саме.
Там є ключові слова, і піпл схаває
Оскільки Вова дві фрази без папірця говорити так і не навчився, він заготовки просто вивалив на стіл, всі зразу…
показать весь комментарий
25.02.2023 15:00 Ответить
показать весь комментарий
25.02.2023 15:01 Ответить
але не підписав.А росія підписала
показать весь комментарий
25.02.2023 19:35 Ответить
Обговорювати "мінські угоди" - це як пиляти тирсу,тобто марна справа.Все проїхали та поховали,бо якщо їх по справжньому аналізувати,то як мінімум три пункти від пані Сюмар будуть маніпуляцією та викривленням.Я про інше.Хтось зрозумів,що сталося на пресс-конференціі,після питання журналістки 5-каналу?Судячи з коментів -НІ.Ситуація показала РАШИСТАМ куди треба бити,щоб розхитати країну і ЗНОВУ її поділити та стравити прихильників різних політсил.Як на мене,то як там у Шекспіра:"Чума на ОБА ваших дома".
показать весь комментарий
25.02.2023 15:07 Ответить
Так,не всі зрозуміли,що на питання журналістки 5 каналу "Де Баканов ?",президент дав вичерпну відповідь "Яка різниця,де Баканов,а от ваш власник-олігарх...."
показать весь комментарий
25.02.2023 21:51 Ответить
Секунду, питання Криму було "винесено за дужки". Це хіба не територіальна втрата?
показать весь комментарий
25.02.2023 16:05 Ответить
рф цілеспрямовано розгойдала військовий конфлікт на Донбасі, щоб питання Криму навіть не підіймалося, і це їм вдалося, в тому числі завдяки мінським угодам. У 2018 році на болотах навіть чемпіонат світу з футболу пройшов, тобто про ніякі дієві санкції та світову ізоляцію не йшлося. Нагадаю, що вже наступного року на гаслах закінчити війну та покінчити з корупцією у нас до влади прийшла зелена команда "професіоналів", дії якої привели до повномасштабного вторгнення. Ось що буває, коли замість фахових політиків обирають акторів, які замість виваженої політики у військовий час клеять дурня та будують дороги...
показать весь комментарий
26.02.2023 09:57 Ответить
Саме так. Президент Порошенко - сильний дипломат і державний діяч. Саме сильна зовнішня і внутрішня політика під час його каденції зупинила орків на рубежі позиційної війни слабої інтенсивності.

А прийшов Зеленський - орки відчули слабкість, непослідовність, байдужість та безпринципність влади і завдали рішучого удару.
показать весь комментарий
25.02.2023 16:49 Ответить
показать весь комментарий
25.02.2023 17:12 Ответить
Як би так розумненько і мирно зробити, щоб виштовхати цих крис. Бо дуже важко народу перемагати ворогів, коли країну зсередини гризе продажна корупція!
показать весь комментарий
25.02.2023 18:42 Ответить
ТЕЗУ ПРО "ЗРАДНИЦЬКІ МІНСЬКІ УГОДИ" ПРИДУМАЛИ ТБ КАНАЛИ КОЛОМОЙСЬКОГО І РОЗГАНЯЛИ ЦЕ ЛАЙНО ПО ТРУБАХ ДОКИ НАВІТЬ БОМЖІ НА ВУЛИЦІ НЕ СТАЛИ ВВАЖАТИ МІНСЬКІ УГОДИ ЗРАДОЮ.
показать весь комментарий
25.02.2023 19:15 Ответить
Зеленский-имитатор реформ,борьбы с коррупцией, наличия института президента. Он так и не стал украинцем и патриотов. Это большая беда для страны иметь такого нарцисса у власти. А что лично он делал, когда Порошенко защищал Украину,подписывая Минские соглашения? Человек без совести. Забыл, кто поддерживает канал 1+1? Позорище. Нельзя допустить его переизбрания.
показать весь комментарий
25.02.2023 20:06 Ответить
Мінські угоди це ЗСУ.
Зеля не любить ні те, ні інше.
показать весь комментарий
25.02.2023 20:43 Ответить
Якщо все так ОК, навіщо тоді стільки виправдовуєтеся? Щодо рехформ, так у нас куди не станеш скрізь «нарехформовано» чистого місця годі й шукати..
показать весь комментарий
25.02.2023 21:47 Ответить
зрада була в омані.і три рокі заглядання в очі путіна
показать весь комментарий
25.02.2023 22:33 Ответить
Народ,чи може хтось скинути посилання на документ,котрий назвають тими мінськими угодами?
показать весь комментарий
25.02.2023 23:17 Ответить
Я впевнений на 100% , що ЗерезЕдент в очі не бачив ,, Мінських угод"
і ніколи їх не читав , бо крім ,, Скотів , перепрошую ,, Сватів "
і вечірніх відосиків від Литвина , він нічого не читає 😠
Але кремлівська методичка запала в душу блазня 😡
показать весь комментарий
25.02.2023 23:48 Ответить
якщо зраду не називати зрадою то і зради немає, ага.
показать весь комментарий
25.02.2023 23:49 Ответить
Супер написано! Все так і є!
показать весь комментарий
26.02.2023 00:22 Ответить
Путлєр вже оцінив - "З мінськими угодами його обдурили".. тому зусилля тупих зєлєтроллів подоляка марні.. просто свідчать про низький інтеллєктуальний рівень засуджувачів мінських угод.
показать весь комментарий
26.02.2023 00:25 Ответить
В кінці кінців - жодна Зєлегніда не встала на захист Дебальцево у 2015 році... Зараз ситуація в Бахмуті відтворюється.. обидві трасси постачання перекриті орками.. Бахмут на 2/3 оточено.. Будемо спостерігати відхід ВСУ з Бахмуту.. бажано без здачі в полон..
показать весь комментарий
26.02.2023 00:28 Ответить
А їх хтось з присутніх взагалі читав?

"Забезпечити помилування і амністію шляхом введення в силу закону, що забороняє переслідування і покарання осіб у зв'язку з подіями, що мали місце в окремих районах Донецької та Луганської областей України."
Всім помилування, Безлерам, Моторолам, та звісно можливість обиратись до ВР.

" - Право на мовне самовизначення;"
Ну якщо з цим немає проблем, і це не зрада, то поїхали знову запросимо в Раду "Русский - второй государственный", а потім перший державний, а потім єдиний.

"- Сприяння з боку центральних органів влади транскордонного співробітництва в окремих районах Донецької та Луганської областей з регіонами Російської Федерації;"

- Створення загонів народної міліції за рішенням місцевих рад з метою підтримання громадського порядку в окремих районах Донецької та Луганської областей;

От за що не подобаються виборці ПП, так це за вождізм. Якщо він скаже завтра про необхідність розвивати партнерство та співробітництво з РФ, як всі одразу почнуть співати оди найвеличнішому. Якщо з трибуни пролунає заклик віддати Маріуполь РФ, то з'явиться безліч "аргументів" на користь цієї пропозиції. Можна хоча б до чогось відноситися критично? Різниці з росіянами нуль.
показать весь комментарий
26.02.2023 02:00 Ответить
Читали ,конечно
Все ,что вы перечислили
Хотел путин
Но " ХОТЕЛКИ " путина
Никто не собирался выполнять
И не выполнил
Наоборот
За время передышки
Подняли экономику
Укрепили армию
Получили безвиз
А если бы не подписали на бумажке
ХОТЕЛКИ ПУТИНА
То уже осенью 2014 русские танки
Стояли бы на Крещатике
В Харькове
Ну может - во Львове бы не стояли
Политика и дипломатия - вещь непростая
Обвести вокруг пальца путина
До Порошенко не удавалось никому
показать весь комментарий
26.02.2023 02:25 Ответить
1. Мінські угоди не передбачали територіальних втрат.

Tи про Мiнськ-1 чи Мінськ-2?

Мінські угоди - це недопущення відновлення суверенітету України на частині її території. Більше того, це ліквідація суверенітету київської влади, тому що мінські угоди вимагають змінювати конституцію відповідно до побажань східного сусіда.
показать весь комментарий
26.02.2023 02:18 Ответить
Мінські угоди,-це те,завдяки чому хохли могли жерти,спати,срати,не помічаючи війни,війна у них почнеться на 8 років пізніше.

Мінські угоди,-це коли першим пунктом,-виведення російських окупаційних військ,і всі інші пункти після цього,-неважливі.
Мінські угоди не імплементовані верховною радою.
РФ в односторонньому порядку вийшла з виконання мінських угод,проголосивши незалежність окупованих територій.

Мінські угоди,-це обдурена рф,за визнанням Роланда,Меркель,і путіна.
показать весь комментарий
26.02.2023 07:28 Ответить
суверінітет=територіальна цілісність? в певні моменти можна пожертвувати пішаком, на папері безумовно. щоб безбройному заспокоїти дикого звіра, запобігти знищенню. я б так само повівся. деколи, в подібних ситуаціях приходиться навіть тікати. пятий і ми з ним вистояли в 14-му і вбереглися від розгрому.
показать весь комментарий
26.02.2023 14:05 Ответить
Почнемо з того, що мінськи угоди це мертвонароджене дитя. Ані Росія ані Україна не збиралися їх виконувати. Це просто папірець про заморожування війни. Хоча ні, брешу, зєля і його патріотична команда весь час до 24 лютого лобіювали використання мінських умов одноосібно Україною. А ви не пам'ятаєте? Визнання виборів в ОРДЛО при взаємодії з ООН? І якби все пройшло по сценарію зе шобли, пушилін і пасечнік були б зараз не військовими злочинцями, а легітимними представниками в верховній раді України народу бамбасу, який трикляті укри і бандерівці гнобили 8 років. І все йшло до тих виборів, поки ці кляті українці замість того, щоб цілуватися у Десна з московськими повіями і їх зеленими вподобайками не стали виходити на Майдан і виступати проти злиття нашої батьківщини в унітаз зрадницької зеленою владою. А так все добре починалося для бєні-зєлі, нові доларові купюри так приємно хрустіли в кишенях.
показать весь комментарий
26.02.2023 08:22 Ответить
"Мінські угоди" - мир в угоду імперскості путіна.

1. Мінські угоди не передбачали територіальних втрат. Ні Криму, ні Донбасу. А навпаки - повернення їх мирним шляхом.

Де зрада?

Відповідаємо. Крим був винесения за рамки Мінських угод. Тобто у порошенко і К проблеми анексії Криму не існувало. Донбасу - в угодах представленні, як ЛДНР - тобто порошенко легалізовув імперську гру путіна - роздіяляй і воллодарюй.

2. Мінські угоди передбачали виведення російських військ з територіі Донбасу. І порушив це путін. Де зрада?

Відповідаємо. По якій процедурі передабачалося? Після проведення виборів, тобто вибору під контролем Кремля.

3. А хто не хотів виконувати мінські домовленості? Не Україна. Кремль хотів їх позбутися, не Україна. Росію вони тримали в покорі, не Україну.

Точно? 22.02.22 путін денансує мінські угодиЮ посилаючись на ЛДНР. Чому він денансує - тому, що він вважає угоди невигідними чи тому, що заявляв до цього - що Україна не виконує угоди?
Останнє - Україна не виконує угоди. путін багато уклав угод, що не вигідні його були імперскості? Це про це хто справді писав текст мінських угод. По іншому, нова фаза війни 24.02.22 почалася, тому що жертва не виконала ультиматум - мінські угоди.

Дуже не дивно, що весь текст виправдання побудований з НЕпосиланням на тексти (мінських угод ДВІ штуки), а на проблеми, які зараз вирішує Україна. Дуже дивно, що "забули" цю "перемогу" привязати і мапою розвитку окупації України до "угод" та після.

--------------------------------------------

Квіточка. Зараз, що зеленський, що порошенко грають в підкидного дурня із суспісльством - покладають вину за ситуацію один на одного. Кожний відповідає за себе. Різниця у винні в них в тому, що Зеленський з 2019 діяв ВЖЕ в рамках "мінських угод", а ось свиню - самі "Мінські угоди" підсунув Порошенко. Порошенко визначив ситуацію 22.02.22 - чи Україна виконує "Мінські угоди" по правилах Кремля чи знову фаза війни. Мало того порошенко ДАВ вибір "угодами" путіну ЧАС і МІСЦЕ почати нову фазу війни. Харківські угоди - питання Криму януковича теж підтримував порошекно... так, що дуже послідовний.
показать весь комментарий
26.02.2023 08:54 Ответить
4. Саме Мінські домовленості продемонстрували всьому світу, що Путін недоговороздатний, і це сильний хід Києва. Де ж зрада?

(цей аргумент вже по Фрейду)) Ще раз - 22.02.22 путін денансує мінські угоди, посилаючись на ЛДНР. Чому він денансує - тому, що він вважає угоди невигідними чи тому, що заявляв до цього - що Україна не виконує угоди?
путін починає війну по протоколу - він денансує угоди. Це недоговороздатний чи "гра по своїх правилах"?

5. мінські угоди дали нам найдорожче - час. Час створити ******* армію натівського зразка. ЗСУ, яке рік тому виявилося спроможним захистити краіну.

Коротко -

Україна не впроваджує стандарти НАТО. Таке враження, що 8 років війни не було, - Бутусов


Впровадження у Збройних Силах стандартів НАТО, про яке говорить їхнє керівництво, відбувається лише на словах. Джерело:

---------------

Написала цей коментар особа, яка в травні 2014 передбачила в тексті, що порошенко піде на підписання сумнівних угод з путіним... в день інагурації порошенко на президенство.
показать весь комментарий
26.02.2023 09:08 Ответить
Бутусов? Да? Авторитет? Експерт в сфері військового права?
Можливо. Як для кого. Для деякої частини 73/43%зебілів - може бути.
показать весь комментарий
26.02.2023 18:16 Ответить
1. брехня. Санкції за Крим в 14-19роках лише поширювались. Інша справа, що світ тоді не був готовий до повномасштабних санкцій - та хоча би тому, що США в 2016-му очолив Трамп, а до того Байден грав лише другу (а не першу, як нині) скрипку в уряді США. І це даплеко не єдина причина слабкості санкцій на касапів в ту пору.
2.брехня. Не було чіткого порядку пунктів в мінських протоколах, не було навіть їх нумерації (порівняйте з т.зв. "мирним планом" Китаю, є в ЗМІ); викладення необхідних кроків врегулювання було, а послідовності що за чим - були передбачені досить таки туманно. Але що головне, Україна наполягала, що передовсім мало статись гуманітарне врегулювання, а вже за ним - політичне. Два інших з чотирьох учасників-підписантів протоколів з цим публічно погоджувалися і Україну за відмову виконувати протоколи в односторонньому порядку не засуджували.
3.брехня. У всьому. Ультиматум *****, наприклад, не стосувався мінських угод. Він відносився до НАТО "забирайся геть, з України передовсім". Всю іншу брехню спростовувати ... - це ж скільки ще треба часу витратити?
показать весь комментарий
26.02.2023 18:28 Ответить
Шкода, що в лиху годину у чинного президента немає внутрішніх сил та розуму подолати свої комплекси. Годі ображатися на слушну критику, пан Зеленський, час вже діяти на користь свому народу та думати стратегічно на роки вперед, як це робив попередник для зміцнення держави! Поки що від вас жодного конструктиву не було, ви тільки реагуєте на обставини.
показать весь комментарий
26.02.2023 10:55 Ответить
коли писали ті угоди зеленськтй разом з кварталом давав гастролі в расеі. знімав сватив на гроша фсб..голоборотькой прикидася називав украіну повіей..жінка його платила гроші сепарам за показ переміщеня зсу в рублях. томос називав термосом.. украінців недолугими і тупими для мене така людина ніколи не буде президентом . це скоріш недорозуміння на місці президента...
показать весь комментарий
26.02.2023 11:08 Ответить
Так скажіть будь ласка чому досі не посадили Порошенка та Коломойського.
Чому Бойко ходить і не сидить скільки ще буде Український Народ повний страждати і воювати через тих паскуд і не жити а на колінах стояти щоб,кусок хліба отримати а вони дмуть мою Україну мою землю .

Ненавиджу Ненавиджу їх всіх Аду їм жити усім .
показать весь комментарий
26.02.2023 21:39 Ответить