4624 посетителя онлайн
8 352 45
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Щодо нагород

антон,гевак

Прошу уваги до того, що напишу, щодо нагород. Вчора був рік як віддав своє життя за Україну наш командир взводу, старший лейтенант, морпіх Антон Гевак, наш Перун, мій друг.

Він загинув 5 березня 2022 в с.Зачатівка Волноваського р-ну Донецької області поблизу елеватора у бою з бронеколоною рашистів, яка прорвалася в село. Схопив Nlaw і побіг на елеватор, звідки зробив прицільне попадання по танку, але потім у вуличній перестрілці отримав кульове поранення, від якого загинув. Він завжди говорив про те, що шлях воїна - це його свідомий вибір, а такий шлях закінчується в бою. Сподівалася, що він ще довго буде для нас прикладом і натхненням, яким завжди був, але він закінчив свій шлях у бою. Того дня штурм вдалося відбити, у тому числі завдяки його сміливим діям.

Цензор.НЕТ Изображение

А тепер я скажу одну річ, яка жахливо давить мене, коли згадую свого командира. Його досі посмертно не нагородили ЖОДНОЮ нагородою.

Цензор.НЕТ Изображение

Антон у армії без перерви з 2012 року, тобто зі своїх 18 років. У 2014 він воював з перших днів як розвідник у складі 8 полку ССО. З 2015 пішов учитися в Академію на офіцера, яку успішно закінчив, і з 2019-го став командиром взводу в нашому батальйоні. До речі, брав участь як командир у спільних операціях із ГУР, як і наш взвод і рота, на передовій на Луганщині ще в час ООС, не буду писати, що це були за операції, але вони мали успіх... Він був зразковим бойовим кадровим офіцером, яких напевно після цього останнього року вже не залишилося. Справжнім морпіхом. У перші дні повномасштабки командував екіапажом з джавеліном біля Нікольського, на північ від Маріуполя. Навчив нас усього, що стосується розвідки, з ним було нестрашно йти будь-куди. Він дуже потрібен нам зараз, але залишився жити тільки в пам'яті та розповідях.

Цензор.НЕТ Изображение

Він був першою втратою нашого 140 розвідувального батальйону морської піхоти у повномасштабну війну, і його зразкову багаторічну службу нашій армії не відзначили жодною нагородою. Це при тому, що я точно знаю, і маю документ, що командування підрозділу подавало його неодноразово до відзначення державними нагородами. А минув уже цілий рік.

Цензор.НЕТ Изображение

Міністерство оборони України

Головне управління розвідки Міністерства оборони України

Мені соромно за цю ситуацію перед Антоном та його батьками. Пишу про цю історію з їхнього дозволу. Я не буду згадувати останні скандали з високими нагородами недостойним персонам, бо вони не заслуговують бути в одному тексті з його ім'ям і пам'яттю.

Але я дуже прошу всіх, хто має стосунок до відзначення нагородами, виправити цю просто неймовірну несправедливість. У мене все.

Пробач за це. Постійно згадую тебе.

Til Valhal Перун

Топ комментарии
+15
Til Valhal !

...влада.. ніяка ... не чинила справедливо ,

Завжди були ті, хто ближче до " тіла " або ті , що ближче до тіла того , хто ближче до " тіла ".

Дякую Автору за турботу про Пам'ять Друга і Командира,

В Вічності нічого не стирається

Нагородою і подякою вам.. його Побратимам і рідним , буде Пам'ять про Героя .

До Перемоги !

Дякую
показать весь комментарий
07.03.2023 13:26 Ответить
+12
Мені соромно, як громадянці України, за владу яка предсталяє мою Країну, коли Справжні Герої, котрі віддали своє життя за Україну не отрмимують відзнаку, тоді як Буданов роздає на ліво і на право неПОймиКОму.. Вічна ДЯКА та Слава Справжнім Героям 💙💛
показать весь комментарий
07.03.2023 19:12 Ответить
+11
Прийшла пора запровадити найвищу військову нагороду за доблесть та відвагу як Рицарський Хрест .Приймати рішення про нагороду і нагороджувати , повинні моральні авторитети нашого народу яких підтримує все суспільство. Бо в нас орденоносців та медалістів таких наприклад як Ю. Бойко , хоч греблю гати . В свій час кучма почав роздавати державні нагороди , що вони стали втрачати свою високу цінність
показать весь комментарий
07.03.2023 20:48 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Ученые еще не так давно считали
Гены передают по наследству
От родителей детям
Внешность
Продолжительность жизни
Наследуются болезни
А сейчас ученые заговорили
О том,что наследуются
Базовые характеристики человека,связанные напрямую с моралью
Доброта
Сострадание
Смелость
Всякий раз,читая про гибель прекрасного человека
Я думаю - а оставил ли он нам своих детей?
Чтобы продолжался род прекрасных украинских мужчин и женщин......
показать весь комментарий
07.03.2023 13:04 Ответить
чому антинаучна маячня завжди пишеться російською?
показать весь комментарий
07.03.2023 13:17 Ответить
Бо це Галя, її нещодавно виписали з дурдому.
показать весь комментарий
07.03.2023 13:21 Ответить
А Ви дійсно психіатр?
показать весь комментарий
07.03.2023 19:00 Ответить
Які риси характеру можуть передаватися у спадок?

Допитливість. Ви помічали, що деякі люди дуже допитливі, ******* подорожувати, пізнавати нове і незвідане? Вся справа в особливому гені - DRD4-7R, саме він відповідає за прояви цих якостей у людини і є досить рідкісним, так як на всій планеті носіями є всього лише 20% населення.

Доброта. В організмі людини існує ген, який відповідає за вироблення окситоцину - гормону щастя, а від цього залежить наскільки людина і буде схильна до емпатії.

Лінь. За рівень активності людини відповідає набір з 36 генів, які можуть вам дістатися у спадок. Звичайно, не потрібно списувати на гени будь-який прояв ліні з вашого боку і виправдовувати цим свою бездіяльність, але той факт, що активність або пасивність людини визначається генетично, не залишає сумнівів.

Стресостійкість. Здатність швидко і правильно реагувати в стресових ситуаціях також передається від батьків до дітей. Існує ген, який допомагає людині не втрачати самовладання і не панікувати в надзвичайних ситуаціях.
показать весь комментарий
08.03.2023 15:06 Ответить
Сірожа не будь лінивим і будь допитливим, може будеш більше знати
показать весь комментарий
08.03.2023 15:07 Ответить
о антинаучна маячня українською - вже прогрес. До речі DRD4-7R є чинником розсіяності уваги у людини, а ніфіга не "допитливості". І рідкісним він не є. https://en.wikipedia.org/wiki/Dopamine_receptor_D4
показать весь комментарий
08.03.2023 15:55 Ответить
, так "маячня" судя из вашего допису и ссылку на

https://en.wikipedia.org/wiki/Dopamine_receptor_D4 https://en.wikipedia.org/wiki/Dopamine_receptor_D4

все-таки научная?
показать весь комментарий
08.03.2023 16:06 Ответить
ви прочитали що там написано? і шанс яких відхилень збільшує саме ця варіація гену?
показать весь комментарий
08.03.2023 21:34 Ответить
сирожа , гребаний ти мудило , то не галю , то тебе з дурки достроково виписали --- ти раптом не родич гади савченко , воно також недоликований гермофродит як ти
показать весь комментарий
08.03.2023 15:39 Ответить
Но осиці яблука не родять. Народна мудрість. Думаю вона це мала на увазі.
показать весь комментарий
07.03.2023 14:56 Ответить
Тому шо " ґєни"!
показать весь комментарий
07.03.2023 15:37 Ответить
Так, тому що гени. Свій генетичний код людина отримує назавжди.
показать весь комментарий
08.03.2023 15:11 Ответить
Україномовних писак, що копіпастять з російської, у нас достатньо.
показать весь комментарий
07.03.2023 19:07 Ответить
Маєте щось сказати по суті питання, чи вас турбує виключно мова допису?
Вам шашечки, чи вам їхать?
показать весь комментарий
08.03.2023 16:10 Ответить
Не турбує! "Турбує" не мова допису, а зміст: "...чому антинаучна маячня завжди пишеться російською". Мова про українських "учених", що копіпастять російську маячню. Є такі у нас. Дякую!
показать весь комментарий
08.03.2023 16:54 Ответить
А ви думаєте, що копіпастити можна тільки з великага и магучега?
Що на ньому увесь світ клином зійшовся.
показать весь комментарий
08.03.2023 19:36 Ответить
Ні!
показать весь комментарий
08.03.2023 19:49 Ответить
Тип характера однозначно передается по наследству.
Наблюдая за еще совем маленьким ребенком, мы уже видим какие черты характера он получил в наследство.
показать весь комментарий
08.03.2023 14:57 Ответить
а чому твойо поганяло , дятел, пишеться аглицькою
показать весь комментарий
08.03.2023 15:31 Ответить
Тому що дятел
показать весь комментарий
08.03.2023 19:19 Ответить
колись один ветеран 2-ї світової, весь як йолка у медалях, зізнався під чарку моєму приятелеві, що був писарем у полку і коли нагорода надходила в штаб, а той військовий вже загинув, він переписував нагороду на себе. Можливо і на таких як він.
Тому так і виходить.
Слова честь та совість необхідно витравити зі словників, бо вони дуже муляють слух у вік цифрової жижаталізації мізків.
показать весь комментарий
07.03.2023 13:17 Ответить
В нас в селі був дід весь в медалях,орденах.А як казала моя бабуся той дід не воював зовсім а коли лінія фронту проходила повз нас він їздив збирав загиблих і знімав з них медалі.Плтім після війни ходив весь в орденах.Нікому до того діла не було,бо знали хто він та що а ось перед нами малечею він виглядав справжнім героєм
показать весь комментарий
07.03.2023 22:57 Ответить
Til Valhal !

...влада.. ніяка ... не чинила справедливо ,

Завжди були ті, хто ближче до " тіла " або ті , що ближче до тіла того , хто ближче до " тіла ".

Дякую Автору за турботу про Пам'ять Друга і Командира,

В Вічності нічого не стирається

Нагородою і подякою вам.. його Побратимам і рідним , буде Пам'ять про Героя .

До Перемоги !

Дякую
показать весь комментарий
07.03.2023 13:26 Ответить
Це при тому, що я точно знаю, і маю документ, що командування підрозділу подавало його неодноразово до відзначення державними нагородами. А минув уже цілий рік. оце мене дуже бентежить, хтось за це відповідає в тому МО, або куди подають документи на нагородження, напевне за це відповідає не одна людина..., невже всі вони дуже зайняті або їм не вистачає робочого часу, нехай працюють понаднормово, або скоротять перерви на перекур, чай та каву..., реформи про які так піклується Резніков, треба робити тут і зараз та у всіх напрямках...
показать весь комментарий
07.03.2023 13:38 Ответить
Вічна пам'ять Герою !
показать весь комментарий
07.03.2023 13:50 Ответить
Віслюку і маладим рєґіонам ("слугам") потрібне насєлєніє "какаразніца", а не громадяни.
показать весь комментарий
07.03.2023 14:34 Ответить
Дуже багато людей докладають можна сказати титанічних зусиль для того щоб отримати державну нагороду. Саме так, зусилля прикладаються не для захисту країни а саме для нагороди. І отримавши нагороди ці люди знецінюють іх. Я думаю що Антон Гевак служив і воював не заради нагороди, тому він більш достойний нагород чим ті що знецінюють іх. І взагалі нам потрібна окрема нагорода для тих хто віддав життя захищаючи Україну. Яку мали би право отримати тільки загиблі воїни. А то не кожен хоче бути в списку Героїв України разом із Бойком та іншими " герями".
показать весь комментарий
07.03.2023 14:50 Ответить
Низкий поклон 🙏🏻❤️Светлая Вечная Память Слава Герою Антону Геваку 💙💛
показать весь комментарий
07.03.2023 14:51 Ответить
Дівчина- захисниця просить відзначити загиблого.
Більше нічого.
показать весь комментарий
07.03.2023 15:02 Ответить
Бо при владі сцу кі які нагороджують долбо.бів з 95 кварталу, блогерів яки їх піарять і пишуть в коментах що це посміховисько зеленський найвеличниший і порівняють його з Черчелем а приваів їх до влади отой самий нарід 75% який зараз ховается по заграницям і розказуе що моя хата з краю і я тут ні до чого чекаем перемоги щоб знов вибрати того долбо..ба до влади якого їм нарисуе коломойский в телемаровоні.
показать весь комментарий
07.03.2023 16:08 Ответить
Ти вже зає..ав своїми 73%. Харе колоть нарід, чучело.
показать весь комментарий
08.03.2023 09:23 Ответить
Це хто кого зає..ав зєленськими 73%?

Вони самі кого хочеш за..буть своєю нахрапистостю і бажанням "прибарахлится" за будь-який рахунок
показать весь комментарий
08.03.2023 15:15 Ответить
ВІЧНА СЛАВА ГЕРОЮ! про "************" грю не забуло.... суцільний "кварталь" з члєнограєм майже 4 роки...
показать весь комментарий
07.03.2023 18:49 Ответить
А комусь дві медалі за півроку🤷‍♂️

Президент Володимир Зеленський 15 серпня підписав указ про нагородження військовослужбовців за мужність і самовіддані дії, виявлені у захисті державного суверенітету і територіальної цілісності України, а також вірність військовій присязі.

Нагородити медаллю "За військову службу Україні"
КУРТЕНКОВУ Аліну Леонідівну - лейтенанта юстиції

Нагородити медаллю "Захиснику Вітчизни"

КУРТЕНКОВУ Аліну Леонідівну - старшого лейтенанта юстиції

Президент України В.ЗЕЛЕНСЬКИЙ

2 березня 2023 року
показать весь комментарий
07.03.2023 18:55 Ответить
Мені соромно, як громадянці України, за владу яка предсталяє мою Країну, коли Справжні Герої, котрі віддали своє життя за Україну не отрмимують відзнаку, тоді як Буданов роздає на ліво і на право неПОймиКОму.. Вічна ДЯКА та Слава Справжнім Героям 💙💛
показать весь комментарий
07.03.2023 19:12 Ответить
Прийшла пора запровадити найвищу військову нагороду за доблесть та відвагу як Рицарський Хрест .Приймати рішення про нагороду і нагороджувати , повинні моральні авторитети нашого народу яких підтримує все суспільство. Бо в нас орденоносців та медалістів таких наприклад як Ю. Бойко , хоч греблю гати . В свій час кучма почав роздавати державні нагороди , що вони стали втрачати свою високу цінність
показать весь комментарий
07.03.2023 20:48 Ответить
Вже писала : доки у нас з'явиться справжня, а не скоморошна влада (і коли це ще буде) , потрібно повернути для початку звання "Народний герой" з врученням срібного тризуба. Це громадська нагорода, ніяк не пов'язана з владою. Щоправда, і привілеїв ніяких, окрім народного визнання вдячності. Такі люди, як Антон Гевак не можуть бути непоміченими, забутими українцями.
показать весь комментарий
08.03.2023 12:46 Ответить
Мало, очень мало награждают воинов.

Нужно награждать намного, и намного больше.
показать весь комментарий
08.03.2023 14:49 Ответить
Потрібно нагороджувати тих, кого народ вважає героями, тоді буде зовсім інша "картина".
показать весь комментарий
08.03.2023 15:17 Ответить
За що Зеленський нагородив своїх друзів?

Виявляється, ОПа засекретила "заслуги" цих орденоносців

бо «розголошення інформації про цих осіб може мати серйозні ризики загрози для їх життя».
????

Нагороджувати непричетних, карати невинуватих...
показать весь комментарий
08.03.2023 15:21 Ответить
Ми вже бачили факт, коли нагороджений луганський журналіст-сепаратист, шанувальник "вєжлівих людєй-арміі расєї" був представлений до нагороди за сфальсифікованим поданням, якого не затверджувало й не подавало Держтелерадіо.

Тому журналісти звернулися до опи із запитом про надання копії представлення до нагороди.

І ОПа "законослухняно" засекретила ці відомості. Заявили, що "розголошення інформації про цих осіб в умовах режиму воєнного стану може мати серйозні ризики загрози для їх життя та здоров'я, безпеки їх родин та близьких".
Українців уже за цілковитих ідіотів мають? Яка загроза? Вони бійці невидимого фронту, розвідники, диверсанти проти ворога?

показать весь комментарий
08.03.2023 15:29 Ответить