8868 посетителей онлайн
19 622 147
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Про мажорів

А давайте поговоримо про мажорів. Отих синочків різних "шишок", які розважаються в тилу з купленими довідками і не хочуть служити у війську. І просто хлопців, у яких "життя вдалося" і вони поводяться аналогічно.

Особисто мені на глибинному рівні на них так пофіг, що аж незручно. Ну, бо кожен відповідає за себе сам і не відповідає за інших, якщо це тільки не його підлеглі. Це не мені, а їм, тим мажорам, після війни плюватимуть в очі. Тим більше, що їх порівняно небагато - думаю, якби всіх загнати в ЗСУ, вийшло б не більше бригади, а якщо тільки "елітних", наймажоріших мажорів - не більше батальйону. Тобто, суттєво змінити ситуацію на фронті вони навряд чи зможуть. Це так само, як деякі люди кажуть - давайте заберемо заплату у депутатів і дамо військовим. Простий підрахунок: у 2023 році на оплату праці всім народним депутатам і їхнім помічникам у бюджет закладено трохи менше, ніж 690 млн. гривень. Я не знаю точно, скільки зараз людей служать у ЗСУ. Але, припустимо, 800 тис. Якщо абсолютно всю зарплатню депутатів і їхніх помічників, до копійки, поділити між військовими, то кожен військовий міг би отримати доплату у розмірі 72 гривні на місяць.

При всьому тому марно заперечувати, що наявна ситуація з мажорами таки деморалізує більшість пересічних громадян. Мовляв, чого ми маємо служити, а вони ні. З міркувань справедливості, щоб люди її відчули і охочіше йшли до війська, мажорів слід мобілізовувати, і в першу чергу - дітей відомих осіб.

Я розумію, що СРСР - такий собі приклад для наслідування, але сини Сталіна, Хрущова, Мікояна - воювали, і деякі загинули. При всьому цьому, на мою думку, діти окремих людей, що займають ключові посади в державі, цікаві для ворога, не повинні воювати на передовій, щоб вороги не захопили їх в полон з метою тиску на батьків - наприклад, для отримання інформації. Який-небудь генерал з ГШ, про існування якого поза армією ніхто й не знає - якщо його сина схоплять і будуть відрізати пальці - з великою долею імовірності вороги знатимуть всі плани нашого контрнаступу.

Тобто, це питання суперечливе. Але є повно інших мажорів, ніяк не пов'язаних з державними таємницями і ворогу не цікавих, за якими давно плаче армія. Підрозділ, в якому служитиме такий хлопчина, напевно буде забезпечений усім, чого душа забажає, тож від мажорів в армії самі плюси. Але головна їхня користь - мотиваційна.

Насправді, у нашому суспільстві і з цим буде складно. Припустимо, якась частина мажорів вже мобілізувалися. (Таких, насправді, і зараз немало, просто в окопі вони менш помітні, ніж у Буковелі). Як повідомити суспільству, що діти відомих політиків чи олігархів теж служать? Наше суспільство - не подарунок. Які б репортажі з окопів йому не показували, а наші люди скажуть, що ці хлопці служать фіктивно і зі зброєю лише селфяться - ну бо про пересічного солдата Василя ж не знімають сюжети, а про цього знімають! Аргумент на всі 100%. Щоб його подолати, потрібно багато часу і багато "представників еліти" у війську. В ідеалі, щоб вони - з будь-яких міркувань, хоч заради піару чи повоєнних "плюшок" - пішли служити добровільно. Якщо ні - керівництву держави слід проявити політичну волю з елементами політичного тиску і загнати певну кількість здорових і багатих молодиків на фронт. Тоді й "пересічні" громадяни підуть більш охоче.

А хто з чоловіків відсидівся за кордоном, утікши після 24 лютого - тих пропоную після повернення позбавити виборчих прав років мінімум на 10.

Топ комментарии
+22
Комент, з Цензора, покладений в архів десь між Іловайськом і Дебальцевим, тобто написаний в 2015 році:

"https://censor.net/user/232312

Чому на початку 2014 року масово формувались добробати і люди вишиковувались у величезні черги під військкоматами? Тому що вони повірили, що після Майдану все буде по-іншому і ці люди відправлялись на фронт захищати вже нову Україну, а не ригівське ОПГ. Та нажаль вже через кілька місяців стало ясно, що нічого не зміниться, тому мотивація воювати значно впала.
Серйозна проблема також полягає в тому, що більшості людей в Україні просто нічого захищати, тому що їм фактично нічого не належить. Свого житла у більшості молодих сімей немає, бо заробити на нього при нинішніх зарплатах нереально. Заводи, фабрики, корисні копалини, обленерго і облгази належать олігархам, які грабують народ тарифами. ЛІси, прибережні зони річок і морів фактично привласнені внутрішніми окупантами. Де в кого із селян ще залишилась земля, але скоро і це виправлять. З давніх часів так повелося, що воїн захищає не якусь абстрактну Батьківщину, а конкретні речі - свої родові угіддя, свій дім, своє господарство. З яких і складається Батьківшина. Українцям нічого не належить, їм нема що захищати. Влада усе забрала в українців, а тепер дорікає ним, що вони такі погані, не хочуть воювати та ще й масово виїжджають працювати закордон за нормальну зарплату, а не за подачки місцевих олігархів."
показать весь комментарий
10.03.2023 17:09 Ответить
+20
Автор військовослужбовець. Дійсний. Читати вміємо, чи тільки писати ??
показать весь комментарий
10.03.2023 14:32 Ответить
+18
Вся спава у тому, що ми нічим не відрізняємось від мордору, такий собі мордор-2, ті самі радянські військкомати з тими самими мордатими зажравшимися вояками печерських пагорбів, ті самі совкові ВЛК з їх корумпованими лікарями, те саме закриття кордонів і підвищення призивного віку до 60 років ( в мордорі до 50-ти), тей самий недолугий указ (не закон) про мобілізаціяю не для всіх з можливістю набивати кармани від вояків ТЦК до митників і погранців на кордоні. А все тому що наша зелена корупційна влада зовсім не довіряє своєму народові, тому і "маємо те що маємо" ...
показать весь комментарий
10.03.2023 19:59 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Ніхто ні в кого не плюватиме. Більше того, прямо зараз є випадки, коли дружина в Польщі, чоловік на війні яка невідомо коли закінчиться, і вони знаходять собі нову долю скажімо так. І судячи з розмов в чатах, ці випадки не поодинокі, їх доволі багато.

Якщо тут стане зовсім сумно, вони просто поїдуть звідси, якщо є гроші це реально зробити.
Позбавляти когось виборчих прав це свавілля. Якщо проти будь-якої соціальної групи крім відвертих сепаратистів та колаборантів буде застосовуватись така міра покарання, можна одразу звідси збиратись, причому з істерикою. Спочатку зацькують тих хто поїхав, потім тих хто не повернувся ще до 24го, потім тих, хто не був на війні, потім за правами почнуть забирати нерухомість. А потім хто погано кричав на зборах Віват Зе! будуть забирати в концтабір.
Ні, дякую, це вже було в історії і попри початкові успіхи, скінчилось погано.
Змотивуйте їх добровільно піти на фронт, запиліть відосіки і все зміниться.
показать весь комментарий
11.03.2023 04:25 Ответить
Відосики з фронту з мажорами навряд-чи вийде зробити, бо їх туди не затягнеш ніяк, а от скандали з тими, хто під шумок вийшов з тюрми , скоро будуть. Це стосується відомих обдовбаних мажорів-ДТП-шників минулих років таких, як харківська мажорка Зайцева. А так звичайно треба гребти мажорів у армію - байдуже, що особисто в них мотивації ніякої, зате для підрозділу точно буде користь - будуть і авто з найновішим обладнанням для медеваку, і дрони, і генератори з бензопилами, і нормальний зв'язок у таких підрозділах, де синочки-мажорчики служать, тільки треба так зробити щоб без варіантів - або тюрьма і сюжет на тв або фронт (можна тихо без сюжету, або за бажанням), а на це все треба політична воля. І давно вже всі медкомісії треба віддати на аутсорс іноземним клінікам, бо задовбали вже тими липовими довідками.
показать весь комментарий
11.03.2023 10:20 Ответить
А чим, власне, такі цінні ті виборчі права? Ми обираємо на 5 років фактично тимчасового монарха і тимчасових лордів, які в цей 5-річний період можуть творити будь яке лайно і з ними нічого не можна вдіяти.

А коли 5-річний період закінчується, у них передбачений імунітет за все, що вони творили. Політик несе лише так-звану "політичну відповідальність" за свої помилки і зловживання. "Політична відповідальність" на практиці означає - жодної відповідальності.

Без дієвого механізму відкликання політика виборче право це фікція. Лише з дамокловим мечем відкликання, який постійно висить над головою, політота нарешті перестане бути королями і лордами а стане таки найманими менеджерами.
показать весь комментарий
11.03.2023 10:33 Ответить
Ефективніше було-б не обмежувати виборчі права окремих категорій, а збільшити права інших: наприклад, постановити, що голос військового на виборах зараховується як 5 звичайних голосів.
показать весь комментарий
11.03.2023 12:33 Ответить
В цілому згоден, механізм відкликання повинен бути. Але недосконалість системи не означає, що диктатура хоч військових, хоч пролетаріата це краще. Ні, набагато гірше. Яйця по 17 будуть нормою, міністри як і президенти довічними, корупція навіть не буде розслідуватись, а над країною буде тотальний жах. От покритикував пані Білозірську, яка тоді вже буде Рейхсфюрерін і зник в таборах назавжди. Я якщо і жартую, то зовсім трішечки. Диктатури працюють саме так. І найефективніша з них (нові дороги, могутня на той час зброя, передова наука) тільки довела, що помилки які притаманні будь-якій диктатурі, можуть бути катастрофічними. У нас вже були в Раді герої Майдану, от Гаврилюк скажімо, чи Тетяна Чорновол. І що? Та нічого, крім нових автівок у окремих особистостей.
показать весь комментарий
11.03.2023 16:10 Ответить
100000%
показать весь комментарий
11.03.2023 14:15 Ответить
Дуже поважаю авторку і повністю згоден з нею.навіть звання мажор треба заслужити на полі бою а інакше це дорого вдягнене чмо.
показать весь комментарий
11.03.2023 06:36 Ответить
Так, чмо. Але те чмо виживе,збереже здоров'я матиме гроші та добру роботу. А герої які зараз воюють втрачають життя, здоров'я. А пенсія інваліда 2200 грн...
показать весь комментарий
11.03.2023 12:51 Ответить
Коли людина одягає форму то іде не вмирати а служити своїй країні і народу а вмерти можна і від передозу аборозбитись на дорогій машині. Особливо придуркувато це виглядає під час війни.
показать весь комментарий
11.03.2023 16:41 Ответить
Те мажор гомно при грошах і іх нехто ненакаже а гинетемуть бідни прости люди так завзди і нехто ничого незминить а говорити це просто бла бла виж зминити неможете ничого тики говорите толку небуле тут писля вийни розруха корупция повиижають люди людям жити треба зараз не через 50 рокив тут і правильно виіжають
показать весь комментарий
11.03.2023 13:57 Ответить
Мажори є у війську, немало. Але не в окопах. На штабних та командних посадах, де нема загрози і є гроші.
показать весь комментарий
11.03.2023 14:46 Ответить
"Це не мені, а їм, тим мажорам, після війни плюватимуть в очі."

--
Цікаво побачити як ти будеш плювати мажору в очі, якщо він їде на крузаку, а ти лежиш в могилі.
показать весь комментарий
11.03.2023 16:02 Ответить
Знаєш скільки пророків за дев'ять років пророкувало пані олені могилу?треба з вас гроші брати
показать весь комментарий
11.03.2023 16:43 Ответить
З якого дива мені бажати їй смерті? Хай живе довго і щасливо.
показать весь комментарий
11.03.2023 19:51 Ответить
Про право голосувати-я на сьогодні знаю 5-6 сімей айтішніків,не мажорів, які сьогодні готові відмовитись від виборчих прав,і вже завтра з сім"ями виїхати з країни,якщо випустять.Я не даю їм оцінку,це просто реальність яка є в Україні зараз.Їм є за що їхати та за що жити. Нелегально нехочуть.Якщо умова легального виїзду -громадянствво,готові й на це,тільки щоб з сім"єю втекти від війни.І точно-якщо на них будуть давити ті хто пройшов війну-емігрують.
показать весь комментарий
11.03.2023 16:07 Ответить
Взагалі не уявляю, скільки людей поїде як тільки відкриють кордони. Кадри полювання воєнкомів на людей розійшлися всією країною. У мене перед будинком двір мертвий, вже місяць, жодної людини, як після ядерної війни. Хлопці виходять випити горілки і поспілкуватись тільки вночи, коли полювання немає, з ліхтариками.
показать весь комментарий
11.03.2023 16:19 Ответить
Наша влада у військовому становищі може конфіскувати будь-який актив і спрямувати його на потреби збереження суверенітету та територіальної цілісності, але вона конфіскувала проблемні активи Бені та інших олігархів, заплативши їм великі бариші, теж, гадаю, за солідний відкат.
Наша влада навіть не потрудилася конфіскувати активи олігархів московії - усі тихесенько вирішили із солідними собі відкатами

За даними DW на окупованих територіях природних ресурсів на 1.5трлн доларів і можна було нашим захисникам суверенітету та територіальної цілісності давати не брязкальця-нагороди чи порожні слова "перемога", а акції на всіх майбутніх підприємствах на звільненому Донбасі. Уявляєте яка мотива? Та з усього світу до нас кинулися б натовпи найманців як за часів золотої лихоманки. У нас би армія була в 10 разів більша за московську, озброєна, мотивована, зла і цього пригожину просто з'їли б живцем.

Натомість по тв у м'яких кріслах політики якусь хню про перемогу несуть, а Українська правда у статті соціолога Зелю називає безумовного лідера військового стану, це при тому, що є маса волонтерських фондів і добробатів, а МО таких же розмірів(це що відомо), якщо не більше розкрадання) Яких процесів лідером є Зеля? Чиста замовка, аж гидко!
показать весь комментарий
11.03.2023 17:17 Ответить
Цей недолугий опус здебільшого направлений на перекладання відповідальності на пройоби тих хто зараз у руля і не несе відповідальності взагалі ніякої.
А щодо людей..
Справедливість це не тоді коли треба забити корову коли сусідська корова здохла. Бо саме так і саме такі лозунги були в радянську епоху у тодішніх Шарікових. І це призвело до застою у майже 80 років. Дякую наїлися.
Якщо такі люди будуть в політиці, то зі свідомими людьми і їх сім'ями які розуміють які зараз намагаються ввести трансформаціі, можна буде попрощатися.
Ви кажете права вибору. Я що вони дали за 30 років? Шоу кожні 5 років? Жодної відповідальності за вчинки що призвели до сьогоднішнього дня?
Ви серьозно?
показать весь комментарий
11.03.2023 17:42 Ответить
Ви тільки вдумайтесь, кілька місяців тому показували сюжети, де люди у яких не було світла жалілися на ті дома де була електрика.
Що це було?
Справедливість?
Так русня пдраси і обламували життя всіх. Але отаке по відношенню до співгромадян...
Що, практика доносів знову 'на часі' (с) ?
показать весь комментарий
11.03.2023 17:54 Ответить
Пєсєц ... Так ! Хрущовки відключають, а нові будинки ні. Це як ?? Це справедливість ??
Або цілий квартал панельних будинків вирубають, а посередині стоїть свічка нового будинку для "небідних" і сяє, як новорічна ялинка.
С ... ка ... Це справедливість ??
показать весь комментарий
11.03.2023 18:20 Ответить
Якщо ви трохи знайомі з електрикою то розумієте що не все так просто. Цей окремий будинок може бути під'єднаний до іншої мережі. Де вимикання відбувається за іншим графіком. Тобто для того щоб була' спраедливість" потрібно щоб той домішко був без світла за двома граіюфіками? Це як приклад.
Ви скажете, то хай вмикають у кварталі всіх якось. Але це ускладнює логістики постачання енергії та створю неконтрольований хаос.
Але взяти і поділити(с) легше, егеж? Прості рішення(с)
Сподіваюсь ви не маєте командирський чин і не приймаєте рішення у владі, якщо цього не розумієте.
показать весь комментарий
11.03.2023 21:44 Ответить
Блін ... Може бути і таке. А що робити жителям, які у темноті сиділи ? От вони і реагують.

До речі. Бувають будинки підключені до двох мереж. Періодично бувають збої - одне парадне зі світлом, інше без. І починається ...
показать весь комментарий
11.03.2023 23:15 Ответить
Карочє ... Недолуга робота системи призову і комплектування сил оборони проявила усі негаразди у суспільстві.

Дзеркало суспільства.
показать весь комментарий
11.03.2023 17:54 Ответить
Це дзеркало системи, а не суспільства.
Будь ти хоч тричі свідомим громадянином але коли за тебе вирішують як тобі жити і як вмирати при цьому тебе ж звинувачуючи в усіх своїх пройобах, це ніяк не суспільство.
показать весь комментарий
11.03.2023 17:56 Ответить
Для цього і придумують закони, щоб регулювати конфлікти інтересів. А далі як складається, як працює правоохоронна система, як суспільство толерує корупцію.
показать весь комментарий
11.03.2023 18:22 Ответить
Не діють закони. Точніше діють вибірково. Де закон про заборону виїзду всіх чоловіків? Це обмеження регулюється виключно законом. Натомість є лише указ. Від виконавчого а не законодавчого органу влади. А знаєте чому?
Бо після війни з кого питати за беззаконня?
То ж бо і воно.
показать весь комментарий
11.03.2023 18:27 Ответить
пєсєц ... Я пишу: "А далі як складається, як працює правоохоронна система, як суспільство толерує корупцію."

Ви пишеш: "Не діють закони. Точніше діють вибірково."
показать весь комментарий
11.03.2023 19:29 Ответить
Он, Шевченка з Нацбанку, який втік з країни після оголошення в розшук випустили з країни. При зачинених кордонах.
Окей, не беремо це питання.
Візьмемо інше.
Що там з яйцями по 17?
Окей, інше, чи покарані ті співробітники, з Одеси за намагання викрасти людину посеред дня? В, догану словесну дали? Ви серьозно, за кіднепінг?
І таких прикладів тьма. І це ще не беручи до уваги подіі до 2022 року.
показать весь комментарий
11.03.2023 18:32 Ответить
Блін ... Це і є прояви неефективної роботи правоохоронної системи, або недостатнього законодавчого забезпечення призовної системи.

Ха ! А згадайте як виїзджали батько і син https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D1%83%D0%B1%D1%96%D0%BB%D0%B5%D1%82_%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80_%D0%92%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Олександр та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D1%83%D0%B1%D1%96%D0%BB%D0%B5%D1%82_%D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%BE_%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Дмитро Дубілети ...
показать весь комментарий
11.03.2023 19:34 Ответить
Що там з військовими пенсіонерами в 40 років? Служать чи такі ж недоторканні як і деякі інші державні касти?
показать весь комментарий
11.03.2023 21:47 Ответить
Не знаю за всіх. Може частина на фронтах, хто патріоти і не бояться. Може у ТРО. Частина мабуть в різній охороні.
показать весь комментарий
11.03.2023 23:10 Ответить
При всем уважении в автору, Олена за деревьями леса не видит.
Не имеет никакого значения где сейчас "мажоры". Имеет значение только одно: сгнившие от тотальной коррупции ВСЕ государственные институции. Если бы этого не было, то закон был бы один для всех - равный. И вопроса с мажорами просто бы не существовало. Мобилизовывали бы всех: И Васю тракториста из колхоза и сына министра. И не важно чем бы занимался сын министра: Кто-то должен и технику ремонтировать и казармы строить и еду готовить и т.п. Важно, что украинцы бы увидели что в стране есть закон и он один для всех.
показать весь комментарий
11.03.2023 18:38 Ответить
О, пані Олено, з почином вас! Бог в поміч так би мовити!
https://spravanomer.org/rozshuk-uhylyantiv/uhylyanty-lvivskoyi-oblasti/

Запропонуйте закон по позбавленню майна всіх ухилянтів, можна в принципі громадянства, дітей, ну і досить. Сила та справедливість! І порядок. Світ буде в захваті.

Але як альтернативу хочу запропонувати широку суспільну дискусію, як боронити країну. Бо інакше всім притомним треба негайно приймати певні рішення, бо часу обмаль. Дуже скоро нам усім прийде перемога, з таким підходом. Взагалі всім, не тільки "ухилянтам". Росіяни ламають нас зсередини. Військові на вулицях сприймаються майже як ворог. Це треба негайно зупинити. Ми перемогли єдністю і взаємодопомогою Майдана, хоча тоді було те саме. Двадцять тисяч стояло на Грушевського, бились ну скільки, людей 500-1000, але єдність баранів з левами дозволила перемогти орду всередині країни. Це єдиний шлях.
показать весь комментарий
12.03.2023 04:01 Ответить
Так виходить що всі тцкашниеи то агенти рашки ? Отож і не дарма людей у формі вже сприймають як ворогів.
показать весь комментарий
12.03.2023 11:48 Ответить
Затриманих ухилянтів штрафують і під конвоєм відправляють служити.
показать весь комментарий
13.03.2023 08:38 Ответить
Это ты 19 тысяч тех, кто пришел на Грушевского и хоть и не кидал брусчатку в мусоров, но так же получал светошумовые гранаты в глаза и под угрозой уголовного преследования стоял на морозе часами называешь баранами? Или тех, кто дрова, еду, деньги и медикаменты привозил? Или тех, кто прост о пришел на Майдан, а псы януковича (теперь ясно, что путина), его до смерти замучили?
показать весь комментарий
17.03.2023 06:14 Ответить
Я розмовляю мовою і обертами, яка зрозуміла всім з ПС, щоб дійшло. Не маю ніякого бажання вас образити. Якщо ви там були, знімаю капелюха, всі тягнули свій хрест по силі своїй. Який смачний борщ дівчата варили в Профспілках, ммм..) А бруківку якось бачив передавала дівчина в норковій шубі разом з бабусями і відверто бомжацького вигляду чоловіками. Так, там був весь народ, і тому встояли. А зараз нас штучно розділяють, розколюють, а деякі ще це й підтримують.
показать весь комментарий
17.03.2023 14:39 Ответить
Проблема української влади вона не в персоналіях, вона системна. Персоналії можуть змінюватися, а от система залишається недемократичною. Ми повинні скасувати суперпрезиденскі повноваження і максимально їх обмежити. Фактично країною повинен керувати прем'єр, якого обирають фракції, представлені в раді. Тобто на першому етапі перейти від президентської до парламентської форми. Крім того, судова гілка не повинна підпорядковуватися ОПі, а мати наглядову раду в тому числі від ЄС, якщо ми туди прагнемо і від громадських організацій. Крім того в конституційний суд повинні входити судді також по квоті ради, громадськості, суддівської спільноти і президента. Найгірше, що сьогодні фактично всі ці гілки влади керуються одноосібно московським кротом Єрмаком. Але помирати за цю недолугу систему змушують чомусь не слуг народу і їх прихильників, а всіх, хто навіть не голосував за цю зелену кодлу. Іще раз повторюю, що життя в системі, яка використовується виключно для збагачення купки олігархів і їх слуг дуже небезпечно для здоров'я звичайних людей, які думають, що їх не зачепить той мафіозний молох, який пожирає людей задля купки приводних упирів.
показать весь комментарий
12.03.2023 10:06 Ответить
У нас парламентсько-президенська республіка. Зазвичай одразу після виборів починаються тертя між Презом, ВР і КМ. Одразу.

Зараз, тобто у 2019 р., склалася унікальна ситуація.
показать весь комментарий
13.03.2023 08:40 Ответить
Ніфіга подібного.
У нас зараз диктатура.
Де уряд, виконавчий по суті орган присвоїв собі права які має тільки верховна рада.
показать весь комментарий
15.03.2023 05:44 Ответить
Наразі військовий стан, а не диктатура. Відповідно обмеження. Інакше був би черговий Майдан, чи два-три послідовно.

ВР працює і приймає закони чи постанови. Зараз її робота закрита і не висвітлюється, як у мирний час. Погано це, чи норм. справа інша.

От ОП у нас точно перебирає повноваження. З КМ усе більш-менш.
показать весь комментарий
15.03.2023 12:23 Ответить
Військовий стан це не зміна устрою, а у нас саме купка людей прихватизувала всю владу, так закрутивши гайки що пздць., їх будуть розкручувати десятиріччями. Доречі в Ізраїлі зараз ідуть одні з найбільших мітингів-протестів(на який так лбьлять посилатися, але це замовчують). Як там, у них же постійна війна? (с)
Це називається подвійні стандарти.
показать весь комментарий
15.03.2023 15:07 Ответить
І доречі ви кажете військовий стан. Де печатка та підпис? Хто потім за цей бардак відповідатиме?
Немає такого як більш менш, це блін не дифузія як явище, а приймання законів та постанов, вони або є або їх нема.
показать весь комментарий
15.03.2023 15:11 Ответить
Стільки разів вже тут прочитав слово "мажор"... але так і не зрозумів критеріїв, за якими це визначається. Для когось мажор - це особа, умовно, на новому Mercedes, а для когось просто проїзжаючий поруч не в маршрутці. Для когось це діти, наприклад, голови Нафтогазу, для інших діти начальника жеку/села. Для коголь мажори навіть ті, хто живе у більш-менш ********* будинку, не панельці. Сподіваюсь автор зможе сформулювати кого саме вважає "мажорами", більш конкретніше, а не абстрактними поняттями.
показать весь комментарий
12.03.2023 13:56 Ответить
Страница 2 из 2