9543 посетителя онлайн
25 490 50
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Історія Фортеці добігає кінця

Історія Фортеці добігає кінця

Ситуація у Бахмуті неймовірно складна. Як повідомляє Міноборони Великої Британії, росія продовжила наступ у центрі Бахмута, і має там певні успіхи та, ймовірно, захопила західний берег річки Бахмутка. Також, як передає британська розвідка: “Існує реалістична ймовірність того, що на місцевому рівні група “вагнер” і командири російського міністерства оборони призупинили свою триваючу ворожнечу та покращили співпрацю”. Це означає, що, можливо, окупанти отримали потрібну кількість снарядів, нарощують інтенсивність штурмів та продовжують просування, щоб оточити Збройні сили України та призвести до масової загибелі серед нашого особового складу. 

Ми утримували місто достатньо довго для того, щоб евакуювати цивільних та нанести нищівний удар по силах противника. Зараз ми повинні рахувати інший основний показник - втрати противника проти власних втрат особового складу та засобів. І цей показник в Бахмутській операції вже не на нашу користь. А з існуючою нестачею снарядів прориви оборони можуть статись будь-якої миті.

На жаль Бахмут - це вже не місто. Вщент зруйновані усі будівлі, інфраструктура, дороги, немає ні води, ні світла. Колись квітуче місто перетворене російськими терористами на топографічну точку на воєнній мапі.

Тож якнайшвидший вихід та перегрупування наших військ на підготовлених вигідніших оборонних позиціях є неминучим. Та на жаль, серед наших генералів є ті, хто досі чомусь сприймає відхід з Бахмуту як особисту поразку, тому наполягає на направленні у місто нових сил.  

Немає сумніву, що усе військово-політичне керівництво держави досконало володіє ситуацією. Необхідність якнайшвидшого виходу з міста розуміє і Президент Володимир Зеленський, який вже фактично оголосив про вихід із Бахмуту, сказавши під час прес конференції з польським лідером Анджеєм Дудою у Варшаві: “...І якщо буде момент ще гарячіших подій і небезпека, що ми можемо втратити особовий склад через оточення - безумовно будуть відповідні правильні рішення генерала [генерал-полковника Олександра Сирського] на місці”.

Момент настав!

Представник Ради з нацбезпеки США Джон Кірбі у своєму брифінгу заявив, що якщо Бахмут впаде - “це не змінить динаміку бою зі стратегічної точки зору”.

Сьогодні ми повинні сконцентрувати усі наші найкращі сили на забезпеченні успішного контрнаступу, тож ми маємо берегти та сконцентрувати весь свій існуючий найкращий особовий склад, військовий потенціал та ресурси, щоб мати успіх на стратегічно важливих напрямках. 

На тлі не вдалих переговорів Президента Франції Макрона з головою КНР Сі Цзіньпіном ми бачимо що початок процесу реальних переговорів ще не скоро. Тому ми маємо вистояти і укріпити свою воєнну міць. Кожне життя нашого захисника безцінне. Тому кожен військовий крок має бути виваженим. 

Топ комментарии
+12
Треба почекати що скаже Безугла та Верещук. Буймістер не розумніша за них.
показать весь комментарий
08.04.2023 21:05 Ответить
+12
Якщо військовими операціями буде керувати Боневтік, нас нічого гарного не чекає...
показать весь комментарий
09.04.2023 08:32 Ответить
+10
Не відомо чи є добре підготовлені позиції для оборони поза Бахмутом. Якщо є і вони дуже підготовлені по знищенню москалянських орків то відійти на них це добре. Всі ж розуміють тактику москалів в тому що вони ж і надалі будуть атакувати.
показать весь комментарий
08.04.2023 19:20 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Оборона Бахмута своє завдання виконала. Надіюсь стратегічне.
показать весь комментарий
08.04.2023 12:33 Ответить
"Зараз ми повинні рахувати інший основний показник - втрати противника проти власних втрат особового складу та засобів. І цей показник в Бахмутській операції вже не на нашу користь"(с) - я, наприклад, не знаю цього... мені цифри невідомі. Але вони відомі Генштабу. Якщо Людмила права, не обманює (бо ще в той час, коли Разумков/Ахметов були був заодно з Зе - за нею в екрані ТБ я неодноразово помічав спроби надурити пересічного виборця) - то потрібно безглузді втрати припиняти, і негайно.
показать весь комментарий
08.04.2023 13:42 Ответить
5 березня туди перекинули волинян. Через місяць на похоронах кількох з них, сказали, що пів їхнього взводу уже нема в живих.
показать весь комментарий
10.04.2023 08:09 Ответить
Не відомо чи є добре підготовлені позиції для оборони поза Бахмутом. Якщо є і вони дуже підготовлені по знищенню москалянських орків то відійти на них це добре. Всі ж розуміють тактику москалів в тому що вони ж і надалі будуть атакувати.
показать весь комментарий
08.04.2023 19:20 Ответить
"...На тлі не вдалих переговорів Президента Франції Макрона з головою КНР Сі Цзіньпіном..."
===================================================
У МакАрона переговори з китайцем були надзвичайно вдалі. Укладено купу економічних угод, що, по суті, технологічно підсилюють Китай. Саме для цього він туди їздив.
показать весь комментарий
08.04.2023 20:52 Ответить
УВАГА! - КАЦАПОБОТ!
показать весь комментарий
08.04.2023 21:10 Ответить
Треба почекати що скаже Безугла та Верещук. Буймістер не розумніша за них.
показать весь комментарий
08.04.2023 21:05 Ответить
Але вона швидко з зеленими розійшлась.
показать весь комментарий
10.04.2023 08:13 Ответить
Так зване "вирівнювання фронту" здачею Бахмуту означатиме крім інших також і воєнну поразку перед рашистськими військами, оскільки таким чином суттєво укріплюється їх весь лівий фланг.
Це дозволить ворогу концентрацією сил і засобів притиснути Сіверське угрупування українських військ до Сіверського Донця й далі оточити чи витіснити їх, а потім, прикриваючись з правого флангу річкою, прорватись аж до Слов'янська, створивши також загрозу оточення й розгрому і Лимансько-Торецького угрупування ЗСУ.
Це по-перше.
А по-друге, - якщо навіть припустити відхід українських військ на позиції біля агломерації Слов'янск-Краматорськ, то ворожа авіація закидатиме плануючими ФАБами ці міста, перетворюючи їх на руїни, як це робиться зараз у Бахмуті.
Тому, допоки не буде вирішена проблема із отриманнням у союзників України далекобійних ракет "повітря-повітря" на платформі F-16, щоби не підпускати літаки ворога ближче ніж за 70 км до лінії зіткнення, то потрібно тримати наші позиції у Бахмуті!
показать весь комментарий
08.04.2023 21:47 Ответить
Ось поїдь і тримай до останньої краплі крові, стратег.
Легко розпоряджатися чужими життями якщо самому ніщо не загрожує.
показать весь комментарий
09.04.2023 09:41 Ответить
пРезидент зеленский уже пару месяцев , как методично уничтожает в малозначимом Бахмуте украинский потенциал контрнаступления.
показать весь комментарий
08.04.2023 22:26 Ответить
Наскільки відомо зі ЗМІ, Залужний ще місяць тому наполягав на відведенні військ з Бахмуту, щоб зберегти найбільш боєздатні частини та сконцентрувати їх для нашого контрнаступу. https://www.pravda.com.ua/news/2023/03/6/7392182/ Але, схоже на те, що "найвеличніший лідОр" настільки глибоко увійшов в роль хєнєралісімуса, що скориставшись своїм формальним правом, взяв керування бойовими діями на себе...
показать весь комментарий
09.04.2023 00:08 Ответить
«Шаную міцність, хоробрість та незламність наших воїнів у Бахмуті. Оборонна операція на цьому напрямку має надважливе стратегічне значення для стримування ворога. Вона ключова у стійкості оборони всього фронту», - https://www.google.com/amp/s/www.ukrinform.ua/amp/rubric-ato/3682359-oboronna-operacia-na-bahmutskomu-napramku-mae-strategicne-znacenna-zaluznij.html заявив генерал Залужний.
показать весь комментарий
09.04.2023 11:37 Ответить
Тому половина втрат наших військових, саме під Бахмутом. Саме звідти привозять хоронити.
показать весь комментарий
10.04.2023 08:17 Ответить
Будемо сподіватись на здоровий глузд, адекватність, майстерність вищого військового керівництва та тримати кулаки за всіх наших захисників!
показать весь комментарий
09.04.2023 00:48 Ответить
який контр-наступ, коли оборну не втримуємо?
Якщо співвідношення втрат обороняючихся до наступуючих - 1:3, це ж скільки наших буде гинути у тому контр-наступі порівняно з тим що зараз...
Так, бережіть людей перш за все.
показать весь комментарий
09.04.2023 07:24 Ответить
таке ж питання - якщо на оборону Бахмута послали найкращі сили і обороняємо всією Україною, але доводиться відходити, то про який широкий контрнаступ ми тоді мріємо?
показать весь комментарий
09.04.2023 08:10 Ответить
На оборону послали 50+. Тероборону.
показать весь комментарий
10.04.2023 08:19 Ответить
підбадьорюють людей...
не можна давати Заходу "втомитися від Українського питання". Переслідувати кожного політика, хто тілки-но роззявить про "навіщо нам та Україна". Але й час обмежений.
показать весь комментарий
12.04.2023 03:09 Ответить
Щось я тій членкині не дуже довіряю....
показать весь комментарий
09.04.2023 07:28 Ответить
влада нічогісінько не зробила щоб з Бахмута зробити фортецю.все на людей скинули продажні фсбешні уїбани.
показать весь комментарий
09.04.2023 07:34 Ответить
Якщо військовими операціями буде керувати Боневтік, нас нічого гарного не чекає...
показать весь комментарий
09.04.2023 08:32 Ответить
Потрібно паралельно із захистом українських територій - захоплювати російські. Хоча б у пропагандистських цілях.👈 (Для кацапів - це буде дуже болісно).
показать весь комментарий
09.04.2023 09:11 Ответить
Ні.
Це їм допоможе мобілізувати ще більше баранів.
показать весь комментарий
12.04.2023 03:05 Ответить
вони їх мобілізують хоч так , хоч так, скільки зможуть - незалежно від чого завгодно.
показать весь комментарий
12.04.2023 09:54 Ответить
Ситуація у Покровську неймовірно складна. Ситуація у Констянтинівці неймовірно складна. Ситуація у Слов'янську неймовірно складна. Ситуація у Краматорську неймовірно складно. Ситуація у Запоріжжі неймовірно складна. Ситуація на усьому лівобережжі Дніпра неймовірно складна. Час виводити війська. Момент настав!

Ось, що буде далі. Приклади Волновахи, Попасної, Лисичанська, Сєвєродонецька нічому не навчили.
показать весь комментарий
09.04.2023 09:30 Ответить
Найбільшою проблемою під час II Світової війни для військ як радянських, так і німецьких, було втручання в військове планування двох "геніїв всіх часів і народів" Гітлера та Сталіна. Так і зараз, наскільки я розумію, ідея тримати Бахмут незважаючи на жертви, належить чотирижди уклоністу та підтрмана членососом Сірським. Боюсь щоб вся ця істрія не закінчилась поганим кінцем, як це вже не раз бувало через недолугість чи зраду.
показать весь комментарий
09.04.2023 09:36 Ответить
Сірський це той, що Соледар? Тади усьо по плану...
показать весь комментарий
09.04.2023 09:56 Ответить
І свого часу Дебальцево.
показать весь комментарий
10.04.2023 08:21 Ответить
Звичайно, адже всі місяці героїчної оборони поза містом будувалась багаторівнева смуга оборони на кшталт лінії Мажино, тому можна сміливо відступати.
Не буду валась.
Як не будувалась? А що робили?
Відосики, пресс-конференції, тури по європам.
Грицько, кидай ту пукалку ну її ту Україну, запрягай коней бери корів, Степан знає таємну стежку до поляків.
показать весь комментарий
09.04.2023 11:07 Ответить
Очень странная статья. Если бы от очередного "диванного эксперта", я бы и не заморачивался. Но от народного депутата ...?
" ...втрати противника проти власних втрат особового складу та засобів. І цей показник в Бахмутській операції вже не на нашу користь Джерело:

1. Серьезно? Генштаб лично вам общую статистику предоставил? Или данные как у всех нас: "Общался со знакомым от туда ..."
2. Допустим, инфа достоверная. Получается Генштаб, всевозможные спикеры ВСУ, военные эксперты и т.п. врут всей стране и миру? Такая "мелочь" не интересует народного депутата? "Не на часi"?
3. Соледар, Красная гора, Красногоровка, Водяне ... Теперь Бахмут. Откуда нам еще надо отступить, т.к. "большие потери"? Вот интересно: Какой город Украины, с т.з. народного депутата, необходимо защищать "до последней капли крови"?
4. А почему случился "3,14здец в Бахмуте"? Не, не интересно народному депутату? Враг продавливал нашу оборону малыми, обученными и хорошо координированными штурмовыми группами. Посадку за посадкой. А потом из артиллерии выносили наши опорники, сделанные из говна и палок. И Генштаб ничего не смог противопоставить этой "генальной" стратегии. Эти вопросы не интересны народному депутату? Из Бахмута надо уходить? Ню, ню ...
5. И о соотношении потерь. Моб. ресурс РФ в 5 раз больше, чем Украины. Т.е. для "размена в ноль" соотношение потерь должно быть 5:1. А для победы - 10:1. Такая "мелочь" не интересует народного депутата?

Из Бахмута надо уходить? Ню, ню ...
показать весь комментарий
09.04.2023 11:28 Ответить
Знов - за рибу гроші . !!
Ну добре , таваришко - аналітєг ,, За вашим планом - відступаємо з Бахмуту до Констянтинівки . І що далі ??
Якщо у вас не вистачає клепки цього зрозуміти то я вам намалюю подальшу картину маслом - а далі кацапня приходить туди і робить з нею те саме що й з Бахмутом . І при її обороні , гинутимуть не менше наших військових ніж зараз в Бахмуті .
Далі відступаємо до Краматорська , вони підходять до Краматорська і рівняють з землею і його . Далі Слов'янськ , те саме ,, а потім ще і ще , і так далі . ! То куди ще нам відступити щоб кацапня вже нарешті втихомирилась і перестала закидати наші окопи своїм м'ясом .? І перестала руйнувати міста . ! До Дніпра ? До Києва , чи куди ще ??
Ви якщо пропонуєте якусь альтернативу то будь-те ласкаві , заодно її і обгрунтовуйте .
показать весь комментарий
09.04.2023 12:03 Ответить
..у цій ситуації цивІльним (нехай і з висОкою ксивою) краще мовчати
показать весь комментарий
09.04.2023 12:33 Ответить
Патриот Украины и правду пишут на лента-ру?! Ні, телевізійна служба новин Венери говорить правду. Підтверджується 99,99%.
показать весь комментарий
10.04.2023 09:04 Ответить
Підіть, відбийте назад!
показать весь комментарий
10.04.2023 08:01 Ответить
Радянське керування військами і радянська військова доктрина не виправдовує себе, бо загибель кожного Українського бійця то непомірна втрата. Мінувати, мінувати, мінувати і ще раз мінувати Бахмут.
показать весь комментарий
09.04.2023 21:28 Ответить
Ну зараз СРАТЬєхі навалять гори достовірних висновків та прогнозів!!!
Це ще абдристович з сярьогою серлящем на не підтягнулися…
показать весь комментарий
10.04.2023 00:12 Ответить
Цензор, навіщо публікувати такі провокативні дописи?
показать весь комментарий
10.04.2023 08:00 Ответить
Ну щоб обісрати дії зелених. це ж очевидно )
показать весь комментарий
10.04.2023 09:32 Ответить
Пані Буймістер можна було б полком командувати, а вона в депутати пішла
показать весь комментарий
10.04.2023 09:54 Ответить