4922 посетителя онлайн
10 473 61
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Популізм і 30 тис. доплати військовим

зсу,британія

Тут почали розказувати про популізм, стосовно доплат в 30тис.грн військовослужбовцям.

Так ось Шановні, Популізм - це коли на початку війни ви всім військовим обіцяєте одні умови фінансування, а потім різко їх обрізаєте…

Популізм це коли у вас всі поранені в військових частинах, які виведені за штат, отримують від 400-700 грн на місяць, тільки за звання та вислугу років.

Популізм коли на фоні зниження фінансування військових, чиновники оборонної сфери вихваляється, що цим зекономив шалені кошти, це при тому, що його підлеглих фіксують на гарячому з відкатами в дивані.

Популізм, коли ви називаєте суму в 1 трильйон гривень, які треба знайти на повернення виплат, вважаючи, що більщість не вміє рахувати, бо 1млн.військовослужбовців помножити на 30 тис.грн, та на 12 місяців це 360 млрд. грн., а не трильйон. це враховуючи той факт, що частина військових не перестала отримувати 30 тис., наприклад ВСП та СБУ….

Стосовно питання де їх знайти, так про це вже не раз казали, дороги, откати, яйця, яблука і так далі….

Не всі в цій країні сприймають стиль правління Охлократії, не всі Охлос…

Честь маю, сержант ДШВ….

Топ комментарии
+31
Популізм - це коли протягом року за 1000 км від бойових дій поліцейські мусарня отримує доплату 30 тис. за те, що попиває кофійок і кошмарить водіїв, популізм - це коли у військомати ТЦК понабирали своїх кумів\сватів\братів мордатих військових печерських пагорбів, які здатні лише кошмарити власний народ і набивати свої кармани кривавими грошима купуючи шикарні іномарки ... Далі перераховувати?
показать весь комментарий
12.04.2023 06:22 Ответить
+22
100%

Не всі в цій країні сприймають стиль правління Охлократії, не всі Охлос…
Джерело:

Але теперішня "влада" це яскраві представники охлосу, втілення охлосу, уособлення охлосу, надія охлосу. І будують вони в Україні не демократію, а охлократію, знищуючи демократичну сутність українського народу та української держави.
показать весь комментарий
12.04.2023 01:57 Ответить
+21
Цілком згоден. Дякую
показать весь комментарий
12.04.2023 01:25 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Цілком згоден. Дякую
показать весь комментарий
12.04.2023 01:25 Ответить
100%

Не всі в цій країні сприймають стиль правління Охлократії, не всі Охлос…
Джерело:

Але теперішня "влада" це яскраві представники охлосу, втілення охлосу, уособлення охлосу, надія охлосу. І будують вони в Україні не демократію, а охлократію, знищуючи демократичну сутність українського народу та української держави.
показать весь комментарий
12.04.2023 01:57 Ответить
Будують вони діктатуру. Їм нαςρατи на τой οχλος.
показать весь комментарий
12.04.2023 08:13 Ответить
Популізм - це коли протягом року за 1000 км від бойових дій поліцейські мусарня отримує доплату 30 тис. за те, що попиває кофійок і кошмарить водіїв, популізм - це коли у військомати ТЦК понабирали своїх кумів\сватів\братів мордатих військових печерських пагорбів, які здатні лише кошмарити власний народ і набивати свої кармани кривавими грошима купуючи шикарні іномарки ... Далі перераховувати?
показать весь комментарий
12.04.2023 06:22 Ответить
Теж так думаю. І якби не скиглення тилових оборонців, то 30-ку і не повернули. Їх татусі у міністерствах та відомствах занепокоєні, що синочки які сидять в ТРО, постійно клянчать гроші на бензин та їжу. А замість того, щоб ловити по вулицям та роздавати повістки, могли б і у ТРО пошукати кандидатів у Бахмут. Але ж там табу - неможна.
показать весь комментарий
12.04.2023 08:24 Ответить
А чому ви лише "мусорів" згадали?

Людина мала зарплату 50 000 грн, двоє малих дітлахів, винаймала квартиру. Прийшла повістка, зараз тренується на полігоні. То дружина з дітьми має ночувати на вокзалі?

Може те перебування на вокзалі буде спільне разом із слугами народу, митниками, податківцями, суддями, Офісом Президента,...
показать весь комментарий
12.04.2023 14:56 Ответить
Мала 50 000 зарплатню? То чому вже не 100 000 щоб ще більш розчулити охлос який сидячи в тилу страждає від маленької зарплатні і весь час скиглить що мало? Кому мало, то хай проситься на передок....
Хоча, звичайно, деякі категорії дійсно потребують виплат, а не огульно всі бажаючі.
показать весь комментарий
12.04.2023 17:37 Ответить
Ну нехай 25 000. Призвали, то отримуєш 14 000, а не призвали - сидиш у жінки під спідницею і отримуєш 25 000. Логіка просто металева

А ви якого дідька із України втекли? Хату розбомбило?
показать весь комментарий
12.04.2023 21:00 Ответить
А для чого проситись "на передок", якщо ще не пройшов навчання, злагодження,...? Сидите за кордоном і хочете "м'яса", який не лише собою ризикує, а і побратимів "підставляє" своїм невмінням.
показать весь комментарий
12.04.2023 21:08 Ответить
Подивіться на зарплати "чесних" суддів, премії чиновників. Може ваші батьки із їх когорти, тому і огризаєтесь, бо боїтесь, що у них зможуть забрати і тоді прощай життя мажорчика-скоробагатька-злодія?
показать весь комментарий
12.04.2023 21:14 Ответить
А міг би промовчати і зійти за розумного. Давай, пропукай нам за фінанси, які з 360 млрд роблять трильйон
показать весь комментарий
12.04.2023 08:31 Ответить
чогось згадався анекдот...

- агов, режисере, ти здурів так багато на батальні сцени акторів запрошувати?

- нема чого хвилюватися, стріляти будуть справжніми снарядами...

...

коли держава сипалася волали про допомогу і пропонували усі гроші світу а тепер оговталися і зрозуміли що для себе, коханих не вистачає.
показать весь комментарий
12.04.2023 08:51 Ответить
Вже притримали той закон.
Не буде військовим премій.
Зеленим треба армію трольні годувати. Наприклад твіттер запросив 85 доларів за річну синю галочку, яка надає вагомі привілеї, вищі рейтинги і читабельність. От майже всі зелені нею обзавелись. Штатні писаки, блогери, волонтери, тощо. Дуже багато. Отака рівність.
У військових є закон і обов'язки. А гроші тролям і дуполизам.
показать весь комментарий
12.04.2023 08:55 Ответить
Не зовсім так - просто один депутат з Голосу видвинув законопроект, якій блокує прийняття цього рішення про доплати.
А розглянути його швидко не можуть, бо регламент не дозволяє то зробити швидко.
Так що депутат-сержант та адепти може трохи видихнути - зрада відміняється.
показать весь комментарий
12.04.2023 09:28 Ответить
Під час війни у військовий стан, регламент "не дозволяє". Це вже навіть не смішно... у тих кого мобілізували немає вихідних, не можуть побачитися з близькими, несуть службу в совковій армії. А у когось там свята, вихідні і регламент... Справедливість аж зашкалює... може хтось на шашлички ще хоче в травні сходити? Аж бісить вже все це...
показать весь комментарий
12.04.2023 10:33 Ответить
Цей депутан вже давно не в Голосі, а в зграї "великих патріотів", які відкололись від "Голосу" ще у 2021 році і створили об'єднання "Справедливість". Вони неодноразово підмахуванні ОПі та Єрмаку в голосуваннях проти інтересів держави Україна.

Оце воно, Цабаль Володимир.

показать весь комментарий
12.04.2023 11:04 Ответить
* Вони неодноразово були помічені в підмахуванні ОПі
показать весь комментарий
12.04.2023 11:10 Ответить
Дякую.
Вибачте, але я в сортах гімна не дуже обізнаний.
показать весь комментарий
12.04.2023 15:26 Ответить
не обізнаний, але ****** шо "зрада відміняється"! містер **********
показать весь комментарий
13.04.2023 00:26 Ответить
Не хвилюйтесь так - всі люди припускаються помилок.
І ви також.
показать весь комментарий
13.04.2023 06:57 Ответить
я дуже поважаю чинних військових, але коли влада, або хтось від влади під час війни говорить про 1 трильйон, то нехай вже так і буде..., трильйон так трильйон...
показать весь комментарий
12.04.2023 09:08 Ответить
Нічого собі, ну СБУ зрозуміло, але за що до цих пір платять ВСПшникам???
показать весь комментарий
12.04.2023 09:17 Ответить
А мені про СБУ зовсім не зрозуміло. Біла кістка чи що? Багато з них сидять в кабінетах і продовжують рубати гроші на бізнесі, контрабанді....на всьому де можна.
Це їм такі привілеї що владу охороняють від народу?
показать весь комментарий
12.04.2023 17:45 Ответить
Бо цепні собаки.
показать весь комментарий
13.04.2023 01:20 Ответить
В зонах небойових дій всі пузаті і пихаті мусора, "військові" з тцк, які десятиріччами отримували зарплати, протираючи штани і святкуючи 23 фєвраля, мчс- ники теж, - всі ці вгодовані державним забезпеченням, - отримують по 30 к премій. За те, що замість себе мобілізують, вихоплюють людей на вулицях, щоб самим залишитися в свїх теплих затишних кабінетиках.
показать весь комментарий
12.04.2023 09:28 Ответить
В зонах небойових дій ( до речі - а як це - НЕбойових дій?) ще дохіба хероїв, які створюють штучні затори на пару кілометрів на Житомірці та Одеській трасі при в'їзді в Київ. Мабуть за рік вже стільки шпійонів зловили.....
От їм точно за такі героїчні небойові дії 30К мало - треба по 300К давати.
показать весь комментарий
12.04.2023 10:20 Ответить
Небойові - це такі області, які не були окуповані, чи переважно пошкоджені " прильотами", де менти, пожежні, тцк - живуть цілком мирним безхмарним життям, і отримують такі ж надбавки, як ті, для яких ці надбавки передбачені - ті, що розбирають завали, гасять пожежі, звільняють окуповані території, й враховуючи саме і військових з фронтів.
показать весь комментарий
12.04.2023 10:53 Ответить
Дякую, Юлія Віталіївна, щоб я без вас робив... Так і помер би невигласом ..
(Ржунімагу)
показать весь комментарий
12.04.2023 11:40 Ответить
Звісно ж, дякуйте! Бо в вас і з орфографією так собі. Невіглас.
показать весь комментарий
12.04.2023 11:50 Ответить
Так не було в кого вчитися - ви ж у підпіллі, все боретесь з хмарами та вітряними млинами.
показать весь комментарий
12.04.2023 12:45 Ответить
..ще трохи - і тобі лопата по **** прилетить
показать весь комментарий
13.04.2023 00:28 Ответить
Товариш Шаріков, ідіть вже до своєї очистки котів відловлювати.
показать весь комментарий
13.04.2023 06:59 Ответить
Небойові це військові з Херсонської, Запорізької, Харківської областей.
показать весь комментарий
13.04.2023 07:54 Ответить
У нас що військовий стан не по всій Україні? Нехай знімають військовий стан в зонах де немає бойових дій і тоді ніяких притензій, я одразу звільнусь за станом здоров'я по закону
показать весь комментарий
12.04.2023 10:43 Ответить
Я думаю, ящо слово "популізм" замінити на "саботаж", все стане логічнішим.
показать весь комментарий
12.04.2023 10:01 Ответить
Поліція має йти так само служити, як і попи. Це знущання виділяти ці категорії.
показать весь комментарий
12.04.2023 10:12 Ответить
Маю надію, що всі люди розумні розуміють причину зменшення доплат військовим. Це та причина яка ніде не називається вголос - у нас під контрнаступ збільшилася чисельність військових. І відповідно тих грошей що є, стало не вистачати. Парламент добавив грошей на армію щоб покрити нову чисельність, але на тих умовах що й були, тобто без доплат в 30 тис. На доплати грошей в бюджеті скоріше за все нема, бо й на збільшення чисельності їх не особливо то й було. Розмови про яйця міноборони це звичайно правильно, але навряд чи це покриє необхідні видатки хоч на відсоток. Я за повернення доплат, як що ці гроші є, друкування грошей НБУ не варіант. Ті гроші, що дають партнери ми не можемо використовувати на оборону, замкнуте коло...
показать весь комментарий
12.04.2023 11:57 Ответить
Скоріше всього , що все йде до " не варіанту". Або дива.
показать весь комментарий
12.04.2023 21:31 Ответить
В деяких чиновників зп з шістьма нулями. Разом з голосуванням про повернення виплат, проголосували про обмеження таких зарплат. Южаніна з партію ЄС перед голосуванням вносила пропозиції звідки взяти ті гроші. Зокрема перестати будувати нові дороги(не ремонт, а саме будівництво), не фінансувати приватні канали.
показать весь комментарий
13.04.2023 08:05 Ответить
Вони й загнули аж трильйон , в надії на те що - суспільство злякається такої величезної суми і запротестує , бо почне думати що це тепер будуть відбирати гроші у пенсіонерів і соціалку ..
показать весь комментарий
12.04.2023 12:22 Ответить
Не комментарий,а умный еврейский эпос,а потому еврейский,что евреи,в большинстве своем, умные,что пытается доказать автор комментария. Отсюда , по логике комментария , следует предъявить претензии к БП,ВП,ХВП - украинцам,но это будет не совсем правильно? А потому что в Украине сложилась кланово-олигархическая ситема ,притом такая ,что некого выбирать. Какой выбор,когда соревнуются барыга -олигарх Порошенко и "кот в мешке"-политический авантюрист -клоун Зеленский? Разве украинский народ виноват ,что его поставили перед таким "выбором"?
показать весь комментарий
12.04.2023 14:36 Ответить
так
показать весь комментарий
12.04.2023 22:25 Ответить
ответь себе лучше на вопрос: "разве народ виноват что он *******"?

за "барыга-олигарх Порошенко" получишь зелёную какашку на прокорм
показать весь комментарий
13.04.2023 00:30 Ответить
Добра у вас там трава ....
показать весь комментарий
12.04.2023 15:30 Ответить
Підтримую, ще забули добавити, що самі премії також далеко не усім потрібно виплачувати, наприклад співробітникам ТЦК, мусорам (ну може окрім нацвардії), пожежникам на Закарпатті, прикордонникам на західному кордоні і т.д. і т.п.
А то навіть прибиральниця у якійсь службі НС десь на закарпатті отримує надбавку у 30тис, бо по штату рахується, то тут не те що трильйона, тут усіх грошей світу невистачить.
показать весь комментарий
12.04.2023 14:36 Ответить
вони спеціально внесли безглузду правку разом з мусорами, проголосували її, а тепер скиглять що немає грошей.
показать весь комментарий
12.04.2023 16:14 Ответить
(Что нє дєлаєт дурак, всє он дєлаєт нє так...) Як завше звалили усе до купи. До чого к військовим прпреміям прокуроґатура МВС(небойові частини)?
Ось вам десь 100 000*30 000 3 млрд₴/ міс.
Нащо тримати у штаті ВЧ невідому (але велику) кількість "умовно придатних" після бойових травм, хвороб, поранень.
І це лише те що просто лежить на поверхні...
показать весь комментарий
12.04.2023 19:28 Ответить
мабуть самі вже заплутались у 3 березах популізму.

" ... всі поранені в військових частинах, які виведені за штат, отримують від 400-700 грн на місяць, тільки за звання та вислугу років..." - оце місце більшість точно не зрозуміла.

Це хто ? Яких відправили додому і вони вже не служать ?
показать весь комментарий
12.04.2023 22:29 Ответить
Ті хто на лікуванні.
показать весь комментарий
13.04.2023 08:08 Ответить
на лікуванні ..? може там якісь особливості ? На лікарняному цивільним тільки премії не платять, а так нараховують у середньому за останні 3 місяці.
показать весь комментарий
13.04.2023 11:19 Ответить
крім того, кожного на місяць-два-три виводять за штат ??
показать весь комментарий
13.04.2023 11:25 Ответить
єто не отпрысок того погребинского , который при евнуховиче и ...... драл ()()пу за руССкий мир?
показать весь комментарий
13.04.2023 08:10 Ответить
Спочатку треба читати, а потім писати.
показать весь комментарий
13.04.2023 09:55 Ответить