5025 посетителей онлайн
9 411 35
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Чим законопроект 9223 відрізняється від законів "16 січня"

цензура,інтернет

Мене хочуть посадити на 7 років.

А я ще за попередні "справи" не відсидів. Законопроект "9223" - це ніщо інше, як злизування кремлівських методів, направлених на цензуру.

Тобто одна річ , коли фейсбучка під чітким наглядом пана ФЬодорова видаляє мій абсолютно стриманий допис про Шмигаля, який за кошти платників податків і міжнародну фінансову допомогу дозволяє собі літати в інші країни на Boeing-737, а зовсім інша, коли завтра до мене в бліндаж приїде прокуратура і вручить підозру за критику влади.
( думаю завтра точно не приїде 😁)

Чим цей законопроект по ментальному духу відрізняється від законів "16 січня"? - абсолютно нічим.

Але в даному випадку я хочу копнути трошки глибше, а саме торкнутися авторів:

1. Георгій Мазурашу, який відомий своєю заявою про те, що "Якщо схід хоче до росії" - то це їх право. Щоправда після скандалу на цей рахунок заявив буцімто сторінка фейкова. Мінцифри дуже просто забанити будь-який мій допис, але нереально видалити фейкову сторінку "слуги", яка існує вже 4 роки?)

2. Сергій Кузьміних, якого НАБУ затримали на хабарі.

3. Максим Павлюк, який 5 років поспіль декларує свої виграші в лотерею.

4. Відомий закарпатський корупціонер, Михайло Лаба .

5. Відомий черкаський ідіот, чия родина ще в 2015 році була тісно пов‘язана з Партією Регіонів, а Черкаська набережна красується незаконним закладом "Бочка" його батька.

Очевидність полягає у тому що для більш скандального складу авторів не вистачає хіба що Колі Тищенко, Люби Шпак , Дубінського і Медведчука.

І варіантів тут два:
-або йде прощупування ґрунту на реакцію суспільства на подібні речі, накшталт як свого часу це робили за допомогою токсичного Арестовича.

-або група осіб, які пропонують даний законопроект є агентами кремля і хочуть внести смуту у суспільство, яке має об‘єднуватись для перемоги над ворогом замість суперечок про деструктив.

В будь-якому випадку ситуація вимагає від суспільства жорсткої реакції і не сприйняття.

Саме тому маю щире сподівання що Гарант Конституційних прав і свобод жорстко відреагує і не допустить розколу у суспільстві в такий складний час.

Україна ж не росія і очікувати лайтової реакції від українського суспільства на подібні речі було б , як мінімум, не етично.

Топ комментарии
+42
Виходить зелені будують кацапію. Все копіюють. Оце попали. Там кацапи і тут..
А ще потвора з плюсів- Наталка продовжує наполягати на діалогу з расєянами. Ніби вони полізли, бо ми з ними з 2014 не спілкувались.
показать весь комментарий
24.04.2023 20:41 Ответить
+32
Порівнюючи пула і зєлю я все більше розумію їхню ментальну схожість. І той і інший грають у сильних альфа ссавців і той і інший не можуть терпіти інакшої думки і живуть у вакуумі який їм забезпечують дуполізи. Але головна схожість цих двох то є безумовно надлишковий егоцентризм і презирство до людського (але ні в якому випадку не до свого!) Життя. Тобто призирство до життя холопів і плєбєєв. У пуйле це яскраво висвітилося у слова про підводний човен курськ та розстріл школярів у беслані, а зєля за 7-8 мільярдів на місяць просто не попередив українців про напад, після чого сталася паніка в перші часи і дні нападу, яка призвела до численних жертв серед цивільного населення. Але саме обурливе, що зєля настільки дубовий у відсутності моралі або хоч краплі людяності, що він без будь яких вагань возить на місця свого злочину поважних західних гостей і розказує їм про варварство кацапів...Ще дуже показовий приклад людяності зєлі це катастрофа гвинтокрила монастирського, який може дозволити собі літати над густонаселеними кварталами. Так ось в результаті цієї катастрофи, коли гвинтокрил впав на дитсадок, окрім монастирського і його світи загинули троє неповнорічних дітей у дитсадку і багатодітна мати. І що ви думаєте, зєля прийшов до кого на похорон? Ну здогадайтеся самі...
показать весь комментарий
24.04.2023 21:16 Ответить
+22
Скоріш за все "гарант конституції", який об неї вже неодноразово витер ноги,
цей законопроект і замовив, попрердньо порадившись із своїм куратором дЄрьмаком.
показать весь комментарий
24.04.2023 21:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Виходить зелені будують кацапію. Все копіюють. Оце попали. Там кацапи і тут..
А ще потвора з плюсів- Наталка продовжує наполягати на діалогу з расєянами. Ніби вони полізли, бо ми з ними з 2014 не спілкувались.
показать весь комментарий
24.04.2023 20:41 Ответить
одні й ті самі нелюди будують в Україні те саме що побудували в росії.
показать весь комментарий
24.04.2023 20:51 Ответить
це ви на кого натякаєте?
показать весь комментарий
25.04.2023 00:10 Ответить
G2
показать весь комментарий
25.04.2023 08:37 Ответить
Ну так один народ же.
показать весь комментарий
25.04.2023 07:23 Ответить
Треба підтягуватися до ОП з капроновими свинками. Зеленого кольору. Автор тоді був дурний, коли "тягнув" за це зелене блювотиння?!
показать весь комментарий
24.04.2023 20:52 Ответить
Дай Бог щоб тільки прощупували. Бо по моєму все набагато гірше. Відірваність від реальності влади може спровокувати трагедію, чергову трагедію.
показать весь комментарий
24.04.2023 21:08 Ответить
яка відірваність, вони нагло вибудовують подобіє рашки, роблячи нас рабами, Зеленського вічним президентом, а слуг єдіной украіной, благо є що грабувати, декларацій досі нема. кому ж критика потрібна
показать весь комментарий
25.04.2023 18:19 Ответить
Відірваність в тім що вони вважають що це можливо. Янукович теж так вважав. І майдан це не наша перемога а наша трагедія. Бо найкращиц бій той який не відбувся.
показать весь комментарий
25.04.2023 21:15 Ответить
Порівнюючи пула і зєлю я все більше розумію їхню ментальну схожість. І той і інший грають у сильних альфа ссавців і той і інший не можуть терпіти інакшої думки і живуть у вакуумі який їм забезпечують дуполізи. Але головна схожість цих двох то є безумовно надлишковий егоцентризм і презирство до людського (але ні в якому випадку не до свого!) Життя. Тобто призирство до життя холопів і плєбєєв. У пуйле це яскраво висвітилося у слова про підводний човен курськ та розстріл школярів у беслані, а зєля за 7-8 мільярдів на місяць просто не попередив українців про напад, після чого сталася паніка в перші часи і дні нападу, яка призвела до численних жертв серед цивільного населення. Але саме обурливе, що зєля настільки дубовий у відсутності моралі або хоч краплі людяності, що він без будь яких вагань возить на місця свого злочину поважних західних гостей і розказує їм про варварство кацапів...Ще дуже показовий приклад людяності зєлі це катастрофа гвинтокрила монастирського, який може дозволити собі літати над густонаселеними кварталами. Так ось в результаті цієї катастрофи, коли гвинтокрил впав на дитсадок, окрім монастирського і його світи загинули троє неповнорічних дітей у дитсадку і багатодітна мати. І що ви думаєте, зєля прийшов до кого на похорон? Ну здогадайтеся самі...
показать весь комментарий
24.04.2023 21:16 Ответить
Скоріш за все "гарант конституції", який об неї вже неодноразово витер ноги,
цей законопроект і замовив, попрердньо порадившись із своїм куратором дЄрьмаком.
показать весь комментарий
24.04.2023 21:17 Ответить
У тупих неуч просто немає іншого варіанту панувати, крім диктатури.

Адже всі вони були неучами: і ленін, якого вигнали з університету за двійки, і вусата **** з його церковною семінарією, і підлога піт, і мао, і фідель і династія північнокорейських кимів... ну і наші два персонажі з тієї ж компанії. ..

Всі ці суки, в першу чергу, знищували розумних, мислячих громадян, високих фахівців, творчу інтелігенцію, письменників журналістів. Тому що культура - совість суспільства. А совість цим виродкам ні до чого. Адже в них самих її немає ні в кого... Тому мислячі особи небезпечні для їхньої влади та налагодженого пограбування народу...

Виграти політичну конкуренцію мозгами вони просто не в змозі (бо мозгів немає)... Тільки тупою силою - кийком.

Ті, хто може крикнути, що Король голий - їм ні до чого і мають бути посаджені, знищені, витіснені з країни . Що й намагаються зробити
показать весь комментарий
25.04.2023 10:38 Ответить
Зеленський "не втік", бо розраховував наступні 30років бути Лукашенкою-2
показать весь комментарий
24.04.2023 21:53 Ответить
А куди б воно калічне втікло, кому потрібен президент - біглянець який лизав три роки дупу путіну і якого путін кинув як лоха останього.
З нього б реготав увесь політикум Заходу, а тут він роль патріота грає, хоча і малорос.
показать весь комментарий
25.04.2023 14:09 Ответить
Приймуть Закон, і на Цензорі зникнуть усі коментарі окрім зежополізів. Особливо, коли посадять першу сотню. Тай й Цензор зникне теж.
Автор говорить "В будь-якому випадку ситуація вимагає від суспільства жорсткої реакції і не сприйняття Источник:
Але яким чином ця реакція має відбутися? Статтями Бутусова та ютуб сюжетами Трибушної, Шабуніна, Романенко та Бігус? Цього замало. Це меншість.
показать весь комментарий
24.04.2023 23:36 Ответить
Цензор розміщений в США, і мав у дупі всі поползновєнія зєльоной шобли
показать весь комментарий
25.04.2023 00:16 Ответить
Є ні, як мінімум Тор використовувати вміють всі, майже всі. Зміна акаунту і нехай вираховують хто пише з Аргентини з діаспори, а хто з Ковеля) Цензор безсмертний. Але! Всі порохоботи починають нервувати тільки якщо на троні не Петро і можуть бути якісь утиски, сама свобода слова як цінність їх не цікавить. От в чому наша проблема як нації. Якби абсолютно такий же законопроект був поданий БПП, в умовному 2017, тут були б оплески і безліч схвальних коментарів. І що з цим робити?
показать весь комментарий
25.04.2023 17:45 Ответить
КОЛИ писати навчився , а думати ні!(( що з цим робити? а , ще й право голосу маєш(((
показать весь комментарий
25.04.2023 19:18 Ответить
Ні, шановний Nick Heinen. З Вашого коментаря витікає, що читачі Цензора в більшості стадо (бо тут більше скупчення порохоботів). Але я незгодний. Стадо дивиться Марафон. Цензор трохи більше орієнтований на людей з клепкою в голові. А якщо є клепка - то й найвища цінність- свобода слова, свобода особистості, верховенство Закону. В якщо б Порох висунув такий законопроект, то впевнений, що більшість читачів підняли б хай. Сьогодні один президент, завтра другий, але ці 3 речі - це довічні цінності. А ті, для кого це не так, або виїхали в рашу, або колаборанти, що вже виявились та ще виявляться, або - верхівка нашої влади
показать весь комментарий
25.04.2023 20:28 Ответить
Какая разніца
показать весь комментарий
25.04.2023 02:32 Ответить
"Гарант Конституційних прав і свобод", як тут високопарно сказано, системно і наполегливо копіює путлєровську росію в Україні. Це не бачать хіба що сліпі чи дурні.
показать весь комментарий
25.04.2023 08:40 Ответить
берега попутала ця шобла точно....ну як таким дибілами можна бути .невже історія нічого не вчить....
показать весь комментарий
25.04.2023 10:07 Ответить
Ні, шановний Дмитре, це третій варіант.

Скажіть собі: олігархічна банда , що висунула у президенти картонну дурілку , вона економічно і ментально - аж тріщить - зацікавлена у перетворенні України на решку і в тому, щоб це злиття зацементувати диктатурою на багато років - і все стане гранично ясно.

Це забезпечує їх надприбутки та вічний грабіж бюджету.

Тому - з самого початку... з Оманського лижного походу... зелеправління і донині...і скільки їй дозволять - це фінансове угруповання - через своїх маріонеток у владі, послідовно здійснює цю мету.

І не важливо, через кого вони зондують суспільство і ким підписують проекти законів.

Це бені - х**лові совкові закони...А висунуті із ширинки маріонетки можуть бути будь-хто... Аби гроші.
показать весь комментарий
25.04.2023 10:14 Ответить
Дерьмак и зелёная гидота управляют Украиной так же как и ихние кремлёвские кураторы
показать весь комментарий
25.04.2023 10:26 Ответить
Ой! Не будіть зелені лихо, поки воно тихо! 14-й рік вас так нічому і не навчив?!
показать весь комментарий
25.04.2023 10:34 Ответить
Авто - гуморист з гумористів!!!! Оцей жарт зробив мені ранок, та й весь день: "Саме тому маю щире сподівання що Гарант Конституційних прав і свобод жорстко відреагує і не допустить розколу у суспільстві в такий складний час". Давно так не сміявся!
показать весь комментарий
25.04.2023 11:33 Ответить
Збудеться мєчьта зебілів! Як вони казали і кажуть - " за тобою прийде сбу!" А, потім , може і за ними...
показать весь комментарий
25.04.2023 12:19 Ответить
Тут вже і скептики протверезіють,бо на порозі тоталітаризм на чолі з ермаком.
показать весь комментарий
25.04.2023 13:40 Ответить
ніхто і ніколи не протверезіє!!! зебілізм - невиліковний! навіть , смерть не виліковує(((
показать весь комментарий
25.04.2023 19:20 Ответить
Малороса вибрали президентом, це відповідь на всі питання, регіонали це його рівень.
Де агітатори проти Свинарчуків і авторитаризму шоколадного бариги, чи поряд з Зеленим лайном це вже несуттєве. А таки Порох поряд з зеленським таки взірець моралі і патріотизму.
показать весь комментарий
25.04.2023 14:07 Ответить
Ермак хочет Майдан, и не хочет переизбрания Байдена. Такими законами плюют в физиономию американцам, чтобы они поменяли власть у себя: мол Байден помогает диктаторам и эта помощь обходится США в сотни миллиардов. Обыватель не будет шибко долго разбираться, что такое зеленский и его зеленые гиены. Просто проголосуют за Трампа. И назавтра война закончится, но Украины не будет. Всем хорошо, только вот куда зебобики убегут в этот раз? Заграница уже не поможет. Пора Байдену вплотную заняться вопросом, раз уж решил баллотироваться на следующих выборах, поскольку это будет одна из центральных тем во время избирательной компании.
показать весь комментарий
25.04.2023 15:22 Ответить
маю щире сподівання що Гарант Конституційних прав і свобод жорстко відреагує і не допустить розколу у суспільстві в такий складний час.
Про шо ви кажете?Гарант не любить критику ,тому йому цей закон буде до вподоби...
показать весь комментарий
25.04.2023 20:59 Ответить
Це страшне неподобство з боку депутатів. Нам хочуть позакривати роти, як у ворожій росії. Влада часто шкодить Україні, так що якраз і заслуговує, щоб її критикувати. Прийняття драконівського закону може призвести до масових заворушень і розколу в суспільстві. Інакше кажучи, вищеназваний законопроєкт (якщо він буде схвалений) загрожуватиме національній безпеці...
показать весь комментарий
07.05.2023 21:04 Ответить