8735 посетителей онлайн
10 219 14
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

"США на межі дефолту". Що це означає для України?

сша

А ви готові до заголовків "США на межі дефолту", "Союзники більше не здатні підтримувати Україну" і "Путін знов всіх переграв". Якщо ні, то приготуйтеся.

США наближається до боргової стелі.

Це означає, що США вийдуть на цифру максимально допустимого боргу згідно закону і не зможуть без законодавчих змін залучати боргове фінансування. Це станеться десь в червні. А для нормального функціонування бюджету це потрібно. Потрібно постійно залучати нові борги.

А це означає, що скоро згадки про дефолт США на квадратний метр зростуть в геометричній прогресії. А кількість економічних срачів, в тому числі на тему "у нас немає грошей, а ми фінансуємо Україну", які будуть тиражувати корисні ідіоти Путіна, виросте до небес. Буде багато голосів про те, що долар тепер точно нікому не потрібен. Переважно від тих, хто отримає за такі коментарі в доларах. Певний час, може так статися, США навіть буде жити в рамках обмеженого фінансування, коли певна кількість держ службовців буде сидіти вдома, бо не буде з чого платити їм зарплату. Добре що цього разу це червень і сидіти вдома чи відпочивати в цей час приємніше, ніж восени.

Що це означає? Та нічого, насправді. Рано чи пізно, парламентарії в Вашингтоні домовляться і проголосують. Піднімуть ту боргову стелю. Просто збільшать ліміт залучення боргу. І США той борг дуже легко залучить. І відновить всі бюджетні платежі, навіть якщо їх на деякий час доведеться зупинити.

Це не перший раз США досягають стелі. І кожен раз ми бачимо ту саму картину. І дуже багато шуму. Який часткове долітатиме до України. І зараз більше, ніж зазвичай. Просто тому, що захід і в першу чергу США мають провідну роль у фінансуванні українського бюджету і військовій підтримці.

І кожен раз один і той самий фінал. Бо парламентарі в США не дурні і самі не будуть собі стріляти в ногу. Нікому в Вашингтоні не потрібен дефолт на рівному місці. Тому після тижнім активних торгів зазвичай всі голосують.

Чи є це ризиком для економіки США? Незначним, але є. Теоретично це може посилити хвилювання щодо рецесії. Добре, що це створить додатковий тиск на вартість нафти, передаючи привіт Путіну. Чиї посіпаки голосніше інших будуть згадувати про дефолт США.

Чи означає те, що США досягають стелі боргу, що вони не зможуть фінансувати Україну чи тягар підтримки України для США занадто великий? Ні і ні. По-перше, цієї стелі вони досягають регулярно. І робили це і без фінансування України. По-друге, частка витрат на Україну така мізерна серед усіх витрат США, що про це навіть згадувати смішно. Американські платники податків не відчувають цього взагалі. Для бюджету США фінансування України – то статистична похибка. І це той випадок, коли бідність України є нашим плюсом, бо підтримувати певний рівень соціальних стандартів в бідній країні набагато легше, ніж в багатій.

Топ комментарии
+7
Американські церкви євангельських християн підтримують Україну в своїх молитвах, та й не тільки в молитвах, не кажучи вже про те , що члени церков є виборцями.
показать весь комментарий
02.05.2023 22:29 Ответить
+7
Такие проблемы США решали много раз за свою историю.
О чем пан Фурса и пояснил .
показать весь комментарий
03.05.2023 08:18 Ответить
+6
Экономика как бы работает чуть иначе. Но это слишком сложно. Собственно эта логика привела к тому что Путин думает что Россия может прожить без Запада, а Китай решил что он мировой гегемон.
показать весь комментарий
03.05.2023 05:10 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Американські церкви євангельських християн підтримують Україну в своїх молитвах, та й не тільки в молитвах, не кажучи вже про те , що члени церков є виборцями.
показать весь комментарий
02.05.2023 22:29 Ответить
Экономика как бы работает чуть иначе. Но это слишком сложно. Собственно эта логика привела к тому что Путин думает что Россия может прожить без Запада, а Китай решил что он мировой гегемон.
показать весь комментарий
03.05.2023 05:10 Ответить
Они уже живут без Запада. Собственно из-за этого и начали принимать абсурдные меры, вроде назначения цен на энергоносители в других странах. Вы можете представить как Китай назначает (причем минимальную) цену на американскую нефть? Год назад человека который сказал такое упекли бы в психушку.
показать весь комментарий
03.05.2023 08:32 Ответить
Ничего абсурдного в экономическом эмбарго нет. Его применяли с давних пор в торговых войнах.
показать весь комментарий
03.05.2023 09:18 Ответить
Ну то мабуть це треба розкручувати вже зараз там в ЗМІ. Чомусь "незалежний білоруський журналіст-фріленсер" може писати статті в Associated Press про "дитячі табори нацистів в Україні", а наш фріленсер не може написати статтю з нашим баченням. Треба приділити цьому увагу, системно, щоб єлекторат заздалегідь був в курсі, що маніпуляція, а що ні.
показать весь комментарий
03.05.2023 07:23 Ответить
Не кепкувати пану Фурсі варто було б, а визнати, що у США фінансові проблеми, а це не є добре ні для них, ні для нас.
показать весь комментарий
03.05.2023 07:33 Ответить
Поки в США є станок який друкує долари якими свою чергу користується весь Світ доти Штатам нічого не загрожує як би цього не хотіло різне ХУ чи СІ!!!
показать весь комментарий
03.05.2023 08:14 Ответить
Такие проблемы США решали много раз за свою историю.
О чем пан Фурса и пояснил .
показать весь комментарий
03.05.2023 08:18 Ответить
Мені іноді здається шо США це спеціально робить шоб ватанам було про що писати.
показать весь комментарий
03.05.2023 09:16 Ответить
Шухер "тысячи американских чиновников не получают зарплаты" помню лично.
В пределах десяти лет назад.
показать весь комментарий
03.05.2023 10:25 Ответить
Дефолта нет и не будет. Но вы держитесь, не сваритесь и хорошего всем настроения.
показать весь комментарий
03.05.2023 11:30 Ответить
> Для бюджету США фінансування України - то статистична похибка

Зате лякалок в інфопросторі від трампістів, ніби ми з рота бідних американців забираємо останній кусок хліба.
показать весь комментарий
03.05.2023 11:31 Ответить
Стаття автори наче заспокійлива. Але немає пояснення цьому явищу. Нащо тоді встановлювати обмеження ? Записали б "держборг може бути будь-яким, нам по ..."
показать весь комментарий
03.05.2023 12:44 Ответить