11446 посетителей онлайн
7 868 23
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Армії потрібні бізнесмени

Так-так, саме зараз, саме під час війни.

Так-так, саме ті, які: "Я плачу податки і створюю робочі місця"

Тільки люди з діловим мисленням можуть налагодити ефективні горизонтальні стосунки між підрозділами. Налагодити їх з такими самими як і вони, говорити на одній мові, діловій мові розвитку, масштабування і вирішення питань, і потреб. З вертикальними в армії всьо збсь, без змін, їбуча стіна.

Тільки об'ємне мислення ділової людини дасть можливість розвиватися і створювати щось нове, ефективне, налагоджене і щоб не збоїло.

Бо інакше - тут бардак як був, так і залишається. Ну як бардак. Не бардак. Все чітко. Чітко - армєйка. Армєйка яка має за аксіому - людина з мітками на погонах апріорі розумніша за того, в кого тих міточок на погонах менше, або ж взагалі немає. І іі рішення та бачення - єдино вірне, а всі інші - ідіоти.

❗️Скоріш за все воно то й правильно, бо армія, бо війна. В бою саме так і має бути.

А от за межами поля бою - в гру мають вступати бізнесмени, менеджери. Мають плести свої тенета вирішення питань і взаємодій.

**не плутати з вирішенням особистих питань і особистих інтересів - таких одразу на палю

Пост натхненний подіями деякої давнини. Коли ти приходиш з пропозицією, а тобі кажуть, що в нас вже таке є, ну майже таке і майже є. Ну ось же ж дивіться, по паперах - все є. А то шо воно не працює і ви ніхуя не знаєте про існування цього (хоча в мене з цим має бути ПРЯМА ЩОДЕННА взаємодія), то то вже та й таке. Головне - що воно є.🤦‍♂️ Ти починаєш структурно спускатися вниз, а там в душі не єбуть хто ти і що ти від них хочеш, та й взагалі - в них інші завдання

*** усі "воно", "це", "цього" - абсолютно умовні і абстрактні. Цей приклад підходить в 9 з 10 ситуацій в армії.

Я не закликаю завернути увесь середній бізнес по мобілізації, але б по одній діловій людині в кожен підрозділ - не завадило б. І вони між собою швиденько налагодять відносини і порозуміння. І у всіх все буде, і всі будуть знать де швиденько взяти *абстракція

Армія - це армія, не плутай грішне з правидним! ---- Скаже десь 50% відсотків тих, хто прочитає цей пост.

"Ну-ну" - відповім я з посмішкою Мона Лізи.

Let the армійський суровий hate begin

Топ комментарии
+7
По-перше, має бути повага до людей, до усіх військослужбовців. Особливо від командирів.
Тоді і люди натхненні и злагода в колективі. А у нас закони за непокору прийняли. Тобто командир і є твій бог. Це принижує та придушує ініціативу. Хто такі закони прийняв? Вірно!

Коли армійське керівництво об'єднається поміж собою і почне бути реальною силою, а не підконтрольне єрмаку, тоді і до низу все владнається. Отже: довіра та взаємоповага. Багато подвигів твориться всупереч наказам, бо самі командири часто не розуміють або не мають кваліфікації.
показать весь комментарий
13.05.2023 11:56 Ответить
+5
Чесні патріоти бізнесмени, а не крадії аферисти
показать весь комментарий
13.05.2023 13:07 Ответить
+4
Посил у статті правильний
показать весь комментарий
13.05.2023 18:44 Ответить
Комментировать
Сортировать:
По-перше, має бути повага до людей, до усіх військослужбовців. Особливо від командирів.
Тоді і люди натхненні и злагода в колективі. А у нас закони за непокору прийняли. Тобто командир і є твій бог. Це принижує та придушує ініціативу. Хто такі закони прийняв? Вірно!

Коли армійське керівництво об'єднається поміж собою і почне бути реальною силою, а не підконтрольне єрмаку, тоді і до низу все владнається. Отже: довіра та взаємоповага. Багато подвигів твориться всупереч наказам, бо самі командири часто не розуміють або не мають кваліфікації.
показать весь комментарий
13.05.2023 11:56 Ответить
та все правильно Ви пишете пане Ніколо Волошнов (( але широкий загал немає і крихти уявлення що потребує глибокого реформування ((
і ні в якому разі не по так званому стандарту НАТО (( динаміка війни стала іншою.((
я повністю з Вами згоден пане Волошнов , і сама так мислю , і вмію працювати
в "горизонті" , але хто Вас з нами почує ????
показать весь комментарий
13.05.2023 15:31 Ответить
Командири все розуміють просто часто буває, що розпорядження з верху приходять неадекватні, які неможливо вирішити за рахунок нестачі ресурсу, а вищому командуванню похер, наказ є і його треба виконати навіть якщо це не можливо. Оця вертикаль наказів це довбаний совок, якщо щось вимагають то треба забезпечити всім необхідним для виконання, а не догані клепати на право і наліво і погрожувати адміністративною і кримінальною відповідальністю, якщо контрактники з цією фігнею ще якось миряться бо вже давно служать, то мобілізовані м'яко кажучи ох#євають від таких підходів. Особливо люди з бізнесу. Тобто набрали людей мобілізували їх бо вони потрібні державі, люди пішли, а з них зробили рабів, які повинні виконувати накази будь яким чином, частіше за свій кошт, бо забезпечення і ресурсів як правило на виконання задачі немає. І ще ці їбануті перевірки постійні. У нас в армії диктатура, особливо після того закону про посилення відповідальності.
показать весь комментарий
14.05.2023 11:16 Ответить
1000 +.
показать весь комментарий
14.05.2023 21:30 Ответить
Чесні патріоти бізнесмени, а не крадії аферисти
показать весь комментарий
13.05.2023 13:07 Ответить
А чи є такі питання риторичне.
показать весь комментарий
13.05.2023 13:41 Ответить
напевно мають бути
але це точно не люди коломойського і не ставленики ОПи
ну і не колишні регіанали і комуністи
показать весь комментарий
13.05.2023 13:43 Ответить
Ну от займіться бізнесом - і будете ви
показать весь комментарий
13.05.2023 13:51 Ответить
1000 + ))
показать весь комментарий
13.05.2023 15:38 Ответить
Юристи та манагери з 95-го кварталу не канають?
Резніков, Єрмак? Ні?
показать весь комментарий
13.05.2023 17:16 Ответить
Посил у статті правильний
показать весь комментарий
13.05.2023 18:44 Ответить
А який він? Бо автор щось намудрив
показать весь комментарий
14.05.2023 04:00 Ответить
Посил про те що треба підходи міняти з совка на більш ******* націлені на результат по факту, а не на папері.
показать весь комментарий
14.05.2023 12:04 Ответить
Ага, тільки перед цим треба спалити статут зсу і послати командування подалі.
показать весь комментарий
13.05.2023 20:19 Ответить
Щось схоже вже було у 1919. Відомо чим закінчилося.
показать весь комментарий
14.05.2023 03:59 Ответить
Так і зараз все до того йде, бунтів досі немає тому що немає лідеру який би підняв незадоволених. Понабирали сотні тисяч людей і намагаються їх адаптувати під совок. Не можна зробити з цивільних одразу військового, який бездумно буде виконувати накази, якими б вони не були. І загроза якоюсь там відповідальністю не допоможе. Мені погрожували що на виході таку характеристику зроблять що жодна компанія мене на роботу не візьме. Проблема в тому що я завжди працював на іноземців, а після війни взагалі релокейт зроблю вже точно.
показать весь комментарий
14.05.2023 11:27 Ответить
а в армии и так куча бизнесменов- вон яйца по 17 гр продают
показать весь комментарий
14.05.2023 07:30 Ответить
Згоден з автором цілком,в ідеалі армія повинна бути приватною корпорацією,яку держава наймає для захисту.Державна армія-то як радянські колгоспи:одни не могли прогодувати,другі-захистити.І це мова не тільки про Україну.
показать весь комментарий
14.05.2023 08:57 Ответить
Запорізькі козаки взагалі своїх командирів вибирали. І довгий час це була дуже ефективна армія. Аж поки москалі не розбестили старшину, роздаючи їй землі, дворянство, різноманітні привілеї та право передавати свої посади в спадщину. В результаті розгром Січі москалями, ганебне рабство.

Я розумію, що ******* армії всі вкрай централізовані та ієрархчні. Але ніщо не вічне, а все нове - це добре забуте старе. Можна було б спробувати ввести виборність принаймі молодших командирів, серед людей яким довіряють бійці та які мають відповідний бойовий досвід. І закупівлі робити не централізовано, через міністерство, а щоб кожна частина для себе.

Зрозуміло, що наше суспільство архаїчне і закостеніле і ця ідея не має жодного шансу на реалізацію. Але принаймі я її вкину.
показать весь комментарий
14.05.2023 10:36 Ответить
Тут біда в тому, що мобілізували купу офіцерського складу, що за усю свою ту колишню "службу" (до війни) більше нічого не робили, як що-небуть "списували" для себе...
показать весь комментарий
14.05.2023 12:30 Ответить
Різниця між державним устроєм і бізнес системою в тому що державна система більш бюрократична і вимагає звітності на папері в більшості випадків, всі чиновники і відповідальні страхують себе паперами (інструктаж провів, звіт зробив) одним словом перекладання відповідальності з одного на іншого, так як зараз в армії, при тому що на результат по великому рахунку пофігу, головне не бути тим останнім який себе не підстрахував якоюсь відмазкою і зазвичай винні у всьому виконавці на самому низу. В бізнесі створюють умови і головне результат, бюрократія в нормальній структурі мінімізована і ніякі відмазки не канають , тому результат як правило краще ніж у державній структурі. Тому я згоден в цілому з автором, але проблема в системі, яку треба змінити, просто людей набрати з бізнесу не допоможе якщо вони будуть обмежені статутами і загружені паперами.
показать весь комментарий
14.05.2023 11:01 Ответить
Ставлю на те, що і "робочі місця та податки" проїбемо, і в армії ніяких змін не буде, якщо бізнесменів в армію забрати. Майор скаже "що єта тут за самодіяльність - я сказав від паркану і до обіду - так і робіть". А то на губу. І всьо.
показать весь комментарий
14.05.2023 20:03 Ответить