17890 посетителей онлайн
13 886 186
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Дивіться

війна

Така історія. Відомий український журналіст опублікував дуже важке відео, де наші українські воїни опинялися на замінованому полі і тяжко, драматично, кровопролитно намагаються звідти вибратися.

Але багатьом українцям в коментарях настільки несподобався такий контент, злива невдоволення була настільки сильною, що журналіст змушений був видалити відео.

В хід пішов увесь можливий спектр аргументів, від маніпулювання відчуттями близьких бійців, до бога, демотивації, секретності і суспільної моралі.

Вам не подобається на це дивитись, ніжні ви мої? А нам не подобається брати в цьому участь. Нам не подобається дивитись, як частки мозку командира розлітаються у всі боки і окоропляють тебе з ніг до голови. Нам не подобається тримати за пояс пораненого побратима, щоб він не злетів з кузова пікапу, коли ми намагаємось на усіх швидкостях вивезти його з під інтенсивного обстрілу. Нам не подобається опинитися наодинці з штурмовою групою ворога в одній траншеї. Нам не подобається тягнути окривавлених побратимів, чуючи їх стогін і невимовні крики болю. Нам не подобається випарковувати посеред ночі автомобіль на замінованій дорозі.

А ще знаєте, що нам не подобається? Нам не подобається, що тепер треба придумати, щось красиве і креативне, щоб закрити збір. Треба придумати, якось вразити глядачів, щоб вони скинулися на той пікап, чи мавік. Треба якийсь сувенір військовий придумати для донатів, прапор там, гільзу, чи тубус від РПГ. Бо ви, ніжні мої, теж втомлюєтесь, коли "тримаєте економічний фронт". Дехто, кажуть, чверть зарплати переводить на донати. Але хочете я відкрию вам маленький секрет? Ми втрачаємо на війну і половину своїх зарплат.

- Якщо що, я дозакрию зі своїх - постійно чую таку фразу.

Так от, не закривайте очі, дивіться як пацани стрибають по мінному полю, як вони стікають кров'ю, як в них відлітають кінцівки, як вони в лихоманці намагаються накрутити той турнікет на рештки своєї ноги. Бо це і є реальність того, що двідбуваєтья прямо зараз з нашою з вами Батьківщиною. В соцмережах так чекали, коли вже той контрнаступ? Так ось це він і є. Дивіться. Якщо не вистачає духу прийти їм на допомогу, то не закривайте собі і іншим очі, бо інакше так і думатимете, що війна це красиві, люті бійці, на новенькій техніці і гори трупів ворога навколо. Дивіться.

Топ комментарии
+28
Не хочу обижать , хотя никакой важности я не осознаю! А моя фраза в переводе на простой язык выражает всего две мысли - согласие с мыслью автора блога и порицание действий нашей власти . Насчет конкретики , то в начале вторжения я сам в теробороне был и очень недалеко от передовой , и как хочется держать автомат со снятым предохранителем испытал лично . И даже пару раз разбегались когда думали что град на нас летит. Я просто защищал свой дом! Без подготовки , без обмундирования, без питания , без оплаты.В старой куртке , старых сапогах и штанах.И помогал нашим воинам выгружать и распаковывать ракеты град 66.6 кг. А они мне говорили - куда ты старый лезешь! Ну не такой уж я и старый , хотя таких как я в СССР не мобилизовали даже во время войны . А автомат я взял именно что бы не сидеть в фильтрационном лагере и был готов убивать и понимал что могу быть убитым .Тогда я думал что война прочистит мозги нашему правительству , ну и людям тоже.Как оказалось я был наивен как в 16 лет!Правительство чувствует себя в войне как рыба в воде , а погибает действительно цвет нации! Так что с тобой Alex я тоже согласен на 100% , только не надо сразу ярлыки клеить.У каждого свои тараканы в голове и самое главное здесь оставаться человеком и вести себя соответственно.А насчет полезного - ну пытаюсь как то прокормить семью , хотя мог бы действительно принести много пользы в технической области , но как показал мой опыт ТРО это никому не нужно !Нужно просто мясо и больше денег выжать из запада , что бы больше разокрасть .Беда в том, что мое время потихоньку заканчивается , а жизнь проходит мимо , более 30 лет в жопу , без надежды на будущее , с постоянными переменами и к сожалению не к лучшему!И это годы самой активной жизни! И воровать не научился !И жопы лизать тоже! Зато послать могу! Если считаю нужным! В общем закругляюсь . А ребятам на передовой - удачи , она су*а очень капризная штука и там очень нужна !!
показать весь комментарий
27.06.2023 23:26 Ответить
+20
Какой нежный у нас народ! Пусть там бойцы умирают и страдают, но не дай бог это опубликовать. Не дай бог ещё до некоторых дойдет, что мы 2 год живём в состоянии войны! Отдельный привет свидетелям контрнаступу, которые гонят вперёд вперёд ВСУ и ноют зрадофильные песенки каждую минуту, попивая чаек где-то в Польше. Думаете, если спрятать голову в песок, то реальность изменится? Думаете, если вы не видите кровь, то война это так, просто любопытное телешоу? Ау, идёт война. Полноценная,конкретная война. На выживание. Или мы или они.
показать весь комментарий
27.06.2023 22:23 Ответить
+17
зачем такой контрнаступ, Воин?

эта земля не стоит ни здоровья ни жизней украинских военных!!!

если ничего не готово для контрнаступа, то надо сидеть в обороне, а не лезть по минным полям ...
показать весь комментарий
27.06.2023 20:46 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Обивателя витягли з кімнати з рожевими поні..... Я вважаю що такі відео потрібні. Аби люди розуміли як воно....
Найдивніше як люди сприймають реальність. Повно відео як орків шматує вибухами, горять живцем. І всім ОК. Вони насправді думають ,що з нашими такого не відбувається????
показать весь комментарий
28.06.2023 09:57 Ответить
Дякую за правду!
Краще гірка правда ніж приторно-солоденька брехня від боневтіка, арестовічєй з будановими і інших вгодованих тилових рембів.
показать весь комментарий
27.06.2023 22:33 Ответить
А от туфту нести не треба, добре ? Чомусь в Грузii в 2008 нiхто капiтулюючим грузинам в потилицю не стрiляв, навiть бiльше того, Грузия зараз себе нормально чухае.

Коли тебе спочатку вирiшили дещо приструнити, а ти вмикнув бетмена - будь готов огрiбати по пицi по повнiй. Ще й над трупом поглумляться.

Якби не ці наші воїни-захисники - то в нас би була цiла iнфраструктура, мicта не були б розтрощенi, поля i лicа не були б замiнованi на 50 рокiв вперед, не було б еко-катастроф, кладовища не пестрiли би як воiнами так i цивiльними, фертильнi дiвчата не свалили б за кордон, не було б згвалтувань i зайвих вбиств що е в кожнiй (!) абсолютно вiйнi, не було б беззаконня як зараз, не було б заоблачних цiн на комуналку, блокувань рахункiв за 200 грн боргу, i заборон на кожний пердеж.

Загальноприйняте поняття захисту - це ефективна протидiя з мiнiмальними побочними ефектами (втратами). Ти хiба коли захищаешся вiд комарiв - спалюеш житло ? Мабуть нi.

То ж скажи менi, шановний, що саме ти маеш на увазi пiд "захистом" ? Тiльки будь-ласка без емоцiйноi пурги, звинувачень у порошизмi\рашизмi\зеленiзмi\фсбiзмi i iнших - по сутi будь-ласка, перше-друге-трете.
показать весь комментарий
28.06.2023 10:15 Ответить
Тил не може тиснути на владу, тому що влада заборонила на неi тиснути.
показать весь комментарий
28.06.2023 10:18 Ответить
Что значит заборонить заборону ?
Это уголовная статья - заборонять заборони.
показать весь комментарий
28.06.2023 11:47 Ответить
Что значит "такi" заборони, и что значит "не сприймало" ?
Мадам, есть УГОЛОВНЫЙ КОДЕКС. Это - закон Украины.

Вы сейчас призываете не сприймати законы Украины что ли ?)
показать весь комментарий
28.06.2023 15:40 Ответить
Ты вообще историю хоть немного знаешь ?) Только не по туфте которую тебе в учебнике втюхивают, а из независимых источников, например французских и польских современников тех или иных событий ?)

Кто там от кого хотел освобождаться ?)

Опустим вопрос идентификации народа как украинского (напомню, казаки - не украинцы), но назови-ка мне хотя бы одного руководителя "українців", то бишь гетьмана, который а) не думал в первую очередь о личных мотивах; б) думал об Украине как о суверенном государстве; в) не стремился ее подложить под кого-то, чаще всего под Россию ?

Поговорку "на двух козакiв три гетьмана та один зрадник" - придумали именно в те времена. А ты про 300 лет тут втираешь.
показать весь комментарий
28.06.2023 15:51 Ответить
Або тобi просто подобаеться 1937-й, тiльки з iншими прiзвищами
показать весь комментарий
28.06.2023 15:53 Ответить
Вот вот, я именно об этом и говорю.
Дело не в 300 лет, а в том что 300 лет прошло, а такие как ты - так и не научились действовать сообща. Все у вас враги, кроме вас самих.
показать весь комментарий
28.06.2023 23:04 Ответить
Ватных или нет, а на вопрос он ответить так и не смог. Просто потому что ответа нет.
Тут не может быть речи ни о каких 300-та годах, потому что украинская самоидентификация - явление молодое.

В ватных методичках написано что

1550...
П. Сагайдачный - поляк.
Д. Вишневецкий - поляк.
И. Брюховецкий - поляк.
С. Наливайко - поляк.
Б. Хмельницкий - поляк, шляхтич
И. Выговский - поляк, шляхтич
П. Дорошенко - поляк.
И. Богун - поляк.
Ф. Орлик - поляк.
И. Скоропадский - поляк, при чем пророссийский, как и Хмельницкий
К. Разумовский - русский. Братишка морганатического пихаря ее величества Лизки.
И. Калнышевский - русский.
П. Скоропадский - русский.
...1918

А що написано про цих громадських дiячiв у твоiх патрiотичних методичках ?)
показать весь комментарий
28.06.2023 23:26 Ответить
Що означае термiн "погодитесь", i як виглядае "не погодитись" ?

Ну, я багато з чим не погоджуюсь, як i всi iншi.
Але на даний момент: а) введений вiйськовий стан, що вiдмiняе деякi норми Конституцii, зокрема право на збори для "непогодження"; б) е кримiнальний кодекс, де е вiдповiднi статтi, наприклад 109; в) е полiцiя i суди, якi наразi так чи iнакше пiдпорядковуються зелi.

Тобто завтра же сотня "незгодних" пiде у СIЗО, а через мiсяць до суду i на кiчу на 15 рокiв.
А проводити непогодження у таких масштабах як той державний переворот 2014 р. - по-перше нiкому, бо це потребуе дохуа грошей, а по друге тодi ми самi повторимо iсторiю 1917 р., тiльки на мiстi Р.I. вже будемо ми.
показать весь комментарий
29.06.2023 00:08 Ответить
Не можна. Рiзниця лише в тому, що держава - це вони.
I в них на вiдмiну вiд народа, е iнструмент примусу, який iм пiдкорюеться.
показать весь комментарий
29.06.2023 14:22 Ответить
Ты просто слился, вот и все.
показать весь комментарий
29.06.2023 23:45 Ответить
Бросай бухать. Это вредно для здоровья.
Для глаз и мозга - уж точно.
показать весь комментарий
29.06.2023 23:52 Ответить
З іншого боку такі відео демотивують і саботують мобілізацію.Там командир підрозділу обіцяє набити по носу тим хто опублікував це відео.
показать весь комментарий
27.06.2023 21:48 Ответить
Хтось хто мав доступ до цього відео з беспілотника злив його в мережу.Саме з ним треба розбиратись.
показать весь комментарий
28.06.2023 19:16 Ответить
Це прямо якийсь джек-пот з ватних методичок
показать весь комментарий
28.06.2023 19:27 Ответить
Нікому цей твій псведоісторчний понос тут не цікавий.Час дискусій з вами закінчився в 2014 році.Давай,ванюшка,за кораблем, разом зі своїми методичками
показать весь комментарий
29.06.2023 20:33 Ответить
Злилась твоя Москва разом з екіпажем
показать весь комментарий
29.06.2023 23:46 Ответить
За ухилення від армії тоді теж розстріл давайте, а то військові у всьому завжди винні...
показать весь комментарий
28.06.2023 12:30 Ответить
Всі вже втомилися сидиті в цій армії, повірте усі цивільні під час війни навіть половини не відчувають того що відчувають мобілізовані вже, особливо ці хто вже другий рік служить.
показать весь комментарий
28.06.2023 12:33 Ответить
Міністра оборони треба міняти
показать весь комментарий
28.06.2023 12:34 Ответить
Повезло знайомому
показать весь комментарий
28.06.2023 12:35 Ответить
Не знаю кого там видалили, але судячи з вашої відповіді то мобілізованого як і я. Просто в 2024 воювати вже не будуть, ми не нарощуємо з часом свої сили я особисто прогнозую перемовини з рашею в наступному році. І це поки найкращий варіант розвитку який я уявляю, хто би що не казав про території і можливу війну в майбутньому. В людей немає мотивації воювати вічно. Я вже мовчу про те що наша армія по суті своєї не технологічна, бюрократична і корумпована під час війни. І ніхто цього не змінює і наврядчи змінить.
показать весь комментарий
28.06.2023 12:47 Ответить
Нехай тил потисне на владу про проведення реформ в армії, а саме в сторону технологічності і діджіталізації, бо ця тонна паперу що офіцери переводять, то про капець якийсь. Якщо хтось досі думає що на Закарпатті ліс вирубують і везуть на продаж в Европу, то це не так, весь ліс йде схоже на папір який військові переводять в своїх частинах..
показать весь комментарий
28.06.2023 13:02 Ответить
В мене гроші були коли мобілізовували, але ніхто нічого не пропонував) та це було в перші тижні повномасштабного вторгнення, тоді всіх брали і хабарі не канали. Зато зараз хабар за те щоб тебе в іншу частину перевели біля 2-3 к долларів.
показать весь комментарий
28.06.2023 13:18 Ответить
В армії багато таких які заробляли набагато більше ніж платять тут, я наприклад програмістом був. До того ж я з хронічною хворобою і мене не взяли в бойову, хоча направили одразу туди, після цього направили в тил забезпечення. То ж я не бачу великої різниці, на початку теж половина мобілізованих була не добровольцями як всі кажуть. То ж здається якось все трохи не справедливо, що деякі які могли б з легкістю також заробляти і донатити служать не повним життям, без вихідних і відпусток. Поки відпустки залежать від командирів ці всі закони до одного місця. Виходить одні сім'ї живуть повним життям, інші вимушені страждати від розлучення і постійних стресів і переживань. Психологів ваших можете в дупу послати, не один реабіляційний центр не компенсує того чим жертвують усі мобілізовані хто більше хто менше, але цивільні поки не пройшли через армію не зрозуміють і половини того що переживають мобілізовані які вже по 15 місяців служать/воюють..
показать весь комментарий
28.06.2023 20:35 Ответить
Ну не тисяч а мільйонів 3-4, зато вони будуть усі з бойовим досвідом. Наступного разу будуть думати чи треба буде воювати з такою країною
показать весь комментарий
28.06.2023 20:44 Ответить
Знаєш цивільні дуже допомогли б військовим якщо б нагадали Резнікову про ту реформу армії яку він обіцяв зробити коли ставав на посаду і Зеленського звернути увагу на нікчемність тої совкового армії.
показать весь комментарий
28.06.2023 21:46 Ответить
За цього клоуна що зараз. Та й це немає різниці, що Порошенко зробив "охірітельну реформу армії" що військові кажуть що бюрократія збільшилась в рази в армії і ще гірше ніж при совку, що Зеленський взагалі відсторонився від армії і ніхера не робить щоб якось оптимізувати процеси внутрішні. Обидва довбойоба саботажники. Я взагалі як виберусь поїду до Латвії до нареченої.. Так що мені байдуже хто буде тут президентом, буду по можливості батькам допомагати.

ПС: це питання про хто за кого голосував, то все херня. У Порошенка своя команда ворюг була і цей незрозуміло кого привів, у нас нема з кого обирати. Плюс зе це додавання трохи технологічності, типу ДіЯ і багато чого було спрощено завдяки цьому проекту і все, більше при ньому нічого не було зроблено. При пороху взагалі не бачу плюсів які він зробив.
показать весь комментарий
29.06.2023 10:20 Ответить
Я доречі бачив і знаю де зараз служить той за кого ви тоді проголосували, можна сказати особисто знайомий з ним, я в першому турі теж за нього голосував, а в другому за Зеленського, тому що Порошенко явно не справлявся.. Проблеми в мене через мою патріотичність, яка була на початку і наївність, але ці 15 місяців все змінили. За Зеленського я дуже доречі піднявся, набагато більше ніж за Порошенка. Але я не розділяю ваших наївних думок що ми якось залежимо від тих кого вибираємо, війна була б в будь-якому випадку це не вирішувалось в Україні. Я вже ніколи не довірюся комусь в нашій державі та і немає в Україні ніяких шансів в найближчому майбутньому почати швидко розвиватись. Держава не дбає про своїх людей і народ,
показать весь комментарий
29.06.2023 13:18 Ответить
Маю сумнiви що це саме iз-за коментiв Бутусов видалили те вiдео та новину взагалi. Вона була на сайтi хвилин 10-15, не бiльше. За цей час не назбиралося стiльки переглядiв вiд пересiчних, не кажучи вже про коментарi (бо необхiдно було спочатку подивитися 11:10). Це було схоже бiльше на вказiвку або з ОПи, або з МО. Причому явно в ультимативнiй формi, бо все вiдбулося досить швидко. Коменти на Youtube майже вiдразу не вiдкривалися, оскiльки вiдео видалили.
показать весь комментарий
27.06.2023 21:49 Ответить
Iдiотська пропозицiя. По-перше, вже прийняли закон 8271 про посилення кримінальноi відповідальністi військових. Але як ви думаєте на кого вiн у першу чергу розповсюджується? Отож.

По-друге, безпосередньому начальнику саме цього пiдроздiлу вище керiвництво могло так само довести що розмiновано. Вiн мiг не знати реальноi обстановки. I кого зроблять винним, вище керiвництво, чи найнижчу ланку?

Навряд будуть розбиратися хто саме винен, отака от фiгня. А ви розстрiл, розстрiл. Завжди знайдуть крайнього.
показать весь комментарий
28.06.2023 08:55 Ответить
Спочатку навiть не збирався коментувати цей дитячий садок (святу наiвнicть), розвiнчувати вiру у рожевих понi. Але потiм передумав, та трохи витратив час на пошуки. Ось, наприклад, пару дописiв ЛИШЕ тут на Цензорi, не кажучи вже про купу аналогiчного що вiд знайомих, що в Facebook. Але куди ж менi до такого ВЕЛИКОГО знавця РЕАЛЬНОI ситуацii як ви.




Були й iншi дописи вiд вiйськових, з вiдео як вiдправляли штурмувати посадки без розвiдки, але або не можу знайти тут, або вже видалили (як показує практика це вже не вперше).
показать весь комментарий
28.06.2023 11:50 Ответить
Якщо у вищенаведенних посиланнях було важко провети аналiз написаного та зрозумiти пiдтекст, то ось вiд Бутусова на декiлька речень (без картинок, але вiрю що розберетесь)

показать весь комментарий
28.06.2023 14:04 Ответить
Та вiн тут усiм вiдгавкує. Вялiкiй найрозумнiший стратєг! А ми всi дурнi, якi повиннi тiльки мовчати...
показать весь комментарий
28.06.2023 14:07 Ответить
Понятно что если стращать такими записями, будет еще сложнее забирать людей на войну. Но кажется диванных патриотов больше всего волнует что это могут увидеть кацапы. Диванные войска это вообще отдельный феномен.
показать весь комментарий
27.06.2023 22:18 Ответить
Цілком з вами згідний,шановний.Країна,та її частина яка в тилу,за спинами військових,повинна бачити обличчя війни,бачити реальність,бачити як відбувається той контрнаступ,на який вони сидячи на диванах, штовхали і штовхають інших.Вони повинні це бачити,щоб усвідомити,що і вони відповідальні за все,що коїться там.
показать весь комментарий
28.06.2023 02:33 Ответить
Звісно що обіцяє,бо за такі дії ,командира,який кинув своїх бійців на міни ,не провівши мінної розвідки,треба віддавати під трибунал.
показать весь комментарий
28.06.2023 02:38 Ответить
То що було на відео-то не контрнаступ,то знищення командуванням своїх підлеглих.Це відеофіксація злочину,за який потрібно судити.
показать весь комментарий
28.06.2023 02:53 Ответить
Даю "лайвгак".
Цензор вже можна використовувати у якості безкоштовного ресурсу навчання для початківців-психологів.
Тут такі яскраві приклади ПТСР...
показать весь комментарий
28.06.2023 11:35 Ответить
Финны сопротивлялись и сопротивлялись хорошо. Но по итогу согласились отдать часть своей территории.
показать весь комментарий
27.06.2023 23:29 Ответить
Наверное на фоне неудачного контрнаступа у людей наконец начинает работать мозг. Потому как если итог его будет неутешительным, то это тупик. Останется только опция ещё несколько годков сидеть под ракетными ударами и прятаться от ТЦК. Ради непонятно каких перспектив.
показать весь комментарий
27.06.2023 23:33 Ответить
Всю Украину ей уже не взять никак. Продолжение войны в этом плане ничего не решает, кроме продолжения обстрелов, добивания экономики и демографии.
показать весь комментарий
27.06.2023 23:54 Ответить
В обивателя трохи рожеві окуляри злетіли і він уже оскаженів.
Думав що війна то тіктоковські відоси з котиками.
Оце і є стан нашого суспільства- малодушний ідіотизм.
показать весь комментарий
28.06.2023 08:29 Ответить
Тил має тиснути на владу, щоб таких подій не відбувалось.
Тил має тиснути на владу, щоб вони припиняли красти гроші.
В нас Верховну раду будуть ремонтувати, не чули ?
На допомогу військовим грошей нема, а на нові шпалери в раді є.
показать весь комментарий
28.06.2023 08:31 Ответить
В них своїх відео завались.
Люди вже заходили на їхні пабліки і бачили таке, що краще не бачити.
Так що не маніпулюйте.
показать весь комментарий
28.06.2023 08:32 Ответить
Evil Maksym
@EvilMaksym
Щоб не відповідати кожному з тупими питаннями про відео яке виклав бутусов.
Більше за все претензій наступних.
1. Маркус сказав що це буде погано сприйнято родичами(акцент на вагітних дружин)

1. я розумію що рожинам конкретної бригади від цього може бути боляче, але я також розумію що побачивши таку тактику, інші військові, командири, сержанти будуть більш ретельно готуватися та зберігати батьків/чоловіків сотень інших родин, це відео збереже багато життів.

2. Русня буде використовувати для іпсо
2. У русні вистачає відео яке проти нас використовувати, вистачає значно більше дизморальних матеріалів, і це лише один з тисяч. А ось таки моменти як корупція в міноборони, замміністра якого ловлять на майже мільярді просраних грошей міноборони це не можна використовувати?

3. Демотивує народ.
3. Наших людей знгачно більше демотивує просрана реформа, крадені гроші, медицина та соц захист для військових, те що в армії крадуть, те що на дургому році великої війни все ще рішають багато питань волонтери, те що виводять позаштат ат не відпускають. Це значно більше демотивує
4. Люди не підуть в армію.
. Через те що я написав вишче значно сильніше зменшує бажання йти в армію. Відео з хабарами, відео з ВЛК, відео з воєнкомами мільйонерами, інформація про забезпечення, пости зі зборами на все від шкарпеток до ліків ось це насправді демотивує.

Як ви гадаєте, дружинам легше що вони не бачили як саме втратив кінцівку їх чоловік коли вони потім бігають та збирають де можуть грошей на протез знаючі що міноборони розпиляв гроші на яйцях?
Наскільки мотивує йти коли ти 16 місяців тільки і робиш що скидаєш на збори.
показать весь комментарий
28.06.2023 08:40 Ответить
Заборонити заборону.
Якби люди прокинулись і сказали своє слово, то ситуація була би іншою
показать весь комментарий
28.06.2023 11:35 Ответить
Якби такі заборони не сприймало суспільство, то їх би не було.
показать весь комментарий
28.06.2023 14:30 Ответить
Уголовний кодекс стосовно чого?
Коли це закон був вище волевиявлення народу?
показать весь комментарий
28.06.2023 18:42 Ответить
Уявімо завтра зеля скаже що прийняв рішення бути президентом ще наступні 5 років, без виборів.
І ви погодитесь, бо це закон?
Не смішіть.
показать весь комментарий
28.06.2023 18:47 Ответить
А де написано що можна красти в держави і попутно її зраджувати?
Знайдіть
показать весь комментарий
29.06.2023 08:39 Ответить
Схоже дехто з командирів дуже волів би приховати власну недбалість. До того ж у нас хибно вважають що косячать тільки орки, а у нас усе гарно та професійно. Інфантильна логіка.
показать весь комментарий
28.06.2023 10:38 Ответить
Так иди к брату.
показать весь комментарий
28.06.2023 00:00 Ответить
ты такой типа умный - сказал общую ничего не значащую фразу и на спинку дивана откинулся в осознании собственной "важности". Реалная жизнь всегда конкретна. И вот конкретно кто-то должен штурмовать русню. Убивать и пытаться не быть убитому самому. И да, кто-то попадет на минное поле, кто-то на огневую точку, по кому-то отработает авиация. Русня не хочет уходить и не хочет подыхать и оружия у них больше. А тебе нужно поклониться украинским воинам в ноги, за то что ты сидишь спокойно за их спиной, попиваешь пивко и смотришь сереалы, а не умираешь на поле боя или не сидишь в фильтрационном лагере у русни. Вместо ********* - сделай что-то реальное и полезное. И я говорю не про пять гривен в фонд притулы.
показать весь комментарий
27.06.2023 22:12 Ответить
Какой нежный у нас народ! Пусть там бойцы умирают и страдают, но не дай бог это опубликовать. Не дай бог ещё до некоторых дойдет, что мы 2 год живём в состоянии войны! Отдельный привет свидетелям контрнаступу, которые гонят вперёд вперёд ВСУ и ноют зрадофильные песенки каждую минуту, попивая чаек где-то в Польше. Думаете, если спрятать голову в песок, то реальность изменится? Думаете, если вы не видите кровь, то война это так, просто любопытное телешоу? Ау, идёт война. Полноценная,конкретная война. На выживание. Или мы или они.
показать весь комментарий
27.06.2023 22:23 Ответить
Страница 2 из 2