10071 посетитель онлайн
17 624 250
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Про якість поповнення особового складу

Давно хотів написати кілька слів про наші воєнкомати і діючу систему поповнення особового складу підрозділів новобранцями.

Мені важко судити, наскільки багато людей приходить за повісткою до воєнкоматів. Можливо, зовсім мало. Але для будь-кого, хто займався комплектуванням підрозділів, абсолютно очевидним є те, що воєнкомати працюють виключно на виконання плану і якість поповнення їх не цікавить ні разу.

Я розумію, що підрозділи виснажуються, сточуються, що їх треба поповнювати. Але ж не будь-ким! Якщо у мене у роті, умовно, лишилося 50 боєздатних хлопців, а мені пришлють 20 хронічних хворих та інвалідів - рота боєздатнішою не стане.

А так воно зазвичай і буває. Воєнкомати гребуть усіх, аби лише виконати план. І от приїжджає у підрозділ поповнення: один з важкою формою геморою, інший з переломом хребта, а ще один з багаторічним алкоголізмом і усіма супутніми фізіологічними та психічними проблемами. Що мені, блять, з ними робити?

Перш за все, вони займають місце в штатці. Таким чином я не зможу доукомплектуватися боєздатними новобранцями, бо нема місць. А ці проблемні бійці фізично не здатні виконувати задачі. І якщо хтось із них, не дай Боже, помре від непосильних для їхніх болячок навантажень - я просто піду під суд.

Парадокс с тому, що держава продовжує платити їм близько 120 тисяч зарплатні щомісяця. Держава бідкається, що їй не вистачає грошей, і зрізає бійцям не на передку 30 тисяч, але водночас продовжує фінансувати орду небоєздатних, які потрапили на передок виключно для того, щоб воєнком виконав план.

Причому звільнити когось з армії - це колосальна проблема. ВЛК не списує людей навіть зі страшними проблемами на кшталт епілепсії. Ну, хіба що Югу Луценка, бггг.

Але якщо людина занадто довго лікується від поранення - її виведуть поза штат одним порухом пальця.

А як позбавитися алкоголіка чи наркомана? Максимум, що може зробити командир - це шляхом титанічної боротьби з бюрократією оштрафувати любителів речовин на певну суму. Але вони й далі висітимуть в штатці, розкладатимуть дисципліну і ніхуя не робитимуть. Просто тому, що їм навіть зброю довірити сцикотно, не те що відправляти на завдання - бо додати такого до бойової групи означає поставити під ризик саму групу. Один такий чорт мало того, що приїхав на виконання задач під вєщєствами, так він ще зброю загубив, а потім сам заблудився і добу десь ховався в сіряку, не приходячи до свідомості. І його хуй спишеш! Якщо пощастить, його вдасться сплавити у якусь резервну роту чи на склади, але він і надалі продовжить двіжувати і отримувати свою "сотку" зарплати.

Усі згадані тут випадки - цілком реальні. І це лише мала їхня кількість. Тому проблема значно серйозніша, ніж здається.

Повномасштабна війна триває півтора року. І триватиме ще довго, якщо не станеться дива. І якщо спочатку до наших лав ставали здорові та мотивовані, то тепер часто стають ті, кому не вдалося відпетляти. Різницю в боєздатності між ними, думаю, можна не пояснювати.

Dixi

Топ комментарии
+29
Ну, хіба що Югу Луценка, бггг. Джерело: https://censor.net/ua/b3429285

Ну, оце, *****. нах@я?!
показать весь комментарий
06.07.2023 13:43 Ответить
+20
Страшно не померти від випадкової кулі. Страшно потім без ніг стрибати на роздовбаній фанерці з прикрученими підшибниками 10км до Собєза, і потім там годинами чекати на підтвердження своїх законних 600грн. допомоги на місяць. Коли дружина все ж таки піде, виправдовуючи це раптовим розумінням різності характерів. Коли в маршрутці будуть кричати "Все воевали, воевал он, проезд 40 гривен!". Коли всі друзі будуть то за містом, то терміново поїхавши до родичів, і ти більше не будеш їх просити постійно щось допомогти. Бо так, зрозуміло, всі живі люди і у всіх справи і сім'я. Страшно буде потім мовчки зазирати у ствол, який не вбив тебе там, але єдиний вихід зараз серед цієї безнадії.

Вже зараз військові на ютюб на милицях діляться своїми проблемами і тикають в камеру документами з печатками, вони безсилі щось змінити в цій гнилій системі. Вже зараз держава не приділяє людям без рук якусь планову допомогу з біонічними протезами. З 2014 року жодна команда, яка робила протези не отримала ні копійки фінансування і зкисла. Проте чинуші тягнуть людей на війну, кидають на мінні поля без розвідки, і пиляють бюджет закупаючи тумбочки по 100тис. гривень. Якщо держава в сенсі влади, не прокинеться, навіть такий мобресурс сховається у бабусі в погребі.
показать весь комментарий
06.07.2023 16:15 Ответить
+19
Тут не про "людей" мова, а про чувака, який воює і командує іншими!
Все виглядає так, ніби він турбується про боєздатність поповнення, але ця фраза все перекреслює.
показать весь комментарий
06.07.2023 14:02 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 3
На всех видосах в ютубе, где тцк-шники быкуют на улицах, видел только две категории людей - или красномордые кабаны в районе 30-ки с бицухами, или 50-60 летние черти с печатью зоны и базарных крутильщиков наперстков на "лицах".
Единственный раз запечатлели 19-летнего пацана без глаза и с дыркой в виске, который честно сказал, что пошел добровольцем и после ранения комиссовали в тцк.
показать весь комментарий
07.07.2023 18:26 Ответить
И тот стоял в сторонке молчал.
показать весь комментарий
07.07.2023 18:30 Ответить
По суті автор блогу правий, а от іронію про Луценка теж вважаю недоречною.
показать весь комментарий
06.07.2023 18:06 Ответить
проблема у тому, що пане Залужний, як би там його не ідеалізувати,
не є тим топ менагером який спроможний вести Аналіз
(с грецької в перекладі то є - дефрагментація))))
бо і ЗеЄрмак не сдатні на це(( це люди може і патріотичні , але
пост-радянські.(( то попросту така доля

бути не Інтележент.
бо Топ- менегари , читай менеджери, всі у АТБ або Сільпі.((
Вам пане Бик необхідно самому реформувати ТЦК.((
а ще краще передати іх в відомство НацГадів !!!!!!!
яких у свою чергу видалити в окрему Президентську структуру,
щоб вони не були под Поліцаями.
показать весь комментарий
07.07.2023 15:44 Ответить
Українці відрізняються від москалів лиш тим,що вони на своїй землі.
показать весь комментарий
06.07.2023 18:55 Ответить
від пацаків ми відрізняємся ти що розуміємо Слово Бо
та вміємо Аналізувати та Планувати.
а тебе поц від них нічого не відрізняє !!!!!!
показать весь комментарий
07.07.2023 15:48 Ответить
ти ,*** змерзлий)ти навіть ім'я приховуєш)
показать весь комментарий
07.07.2023 22:31 Ответить
усьо ета враньйо: ми ужє нє только дагналі, но і пєрєгналі стандарти ната!! байден, пачіму ми ісчьо нє там?!
показать весь комментарий
06.07.2023 19:13 Ответить
давно пора уже мобилизовать "студентов после 30", детей различных чиновников и многодетных отцов, пусть идут своих детей на фронте защищать.
показать весь комментарий
06.07.2023 20:01 Ответить
Значить ще не пора.
показать весь комментарий
06.07.2023 20:59 Ответить
Витя, ты реально *******? Мамка потянет трех детей без отца? Зелёные ***** ей зелёных *** дадут вместо выплат в случае его гибели!
показать весь комментарий
06.07.2023 22:47 Ответить
Максимка, нужно страну защищать, а не сцыкливо детьми прикрываться.
конечно же потянет, главное, что деньги платят много и вовремя.
показать весь комментарий
07.07.2023 09:58 Ответить
И не деньги то вовсе (у меня не вставая с дивана минимум в 2 раза больше), и на себя в окопе будет бОльшая часть уходить.
показать весь комментарий
07.07.2023 18:28 Ответить
Когда твое подразделение будет регулярно скидываться на самое необходимое, всем будет насрать, шо у тебя трое детей, будешь петлять - прослывешь жлобом, и отношение к тебе будет соответствующее.
Мне тут один молодой НГУ-шник показывал движуху по карте - 70к дебет, и 88к в минусах.
показать весь комментарий
07.07.2023 18:34 Ответить
У нас те, кто дежурят на СПхах и между дежурствами задействованы в мобильных группах (на случай если кацапы пойдут на штурм) получают 100 + 20 в месяц.
В первый месяц очень желательно купить себе нормальный тепловизор, прицел, повербанк, монокуляр и ещё несколько предметов снаряги (деньги после покупок ещё останутся).
На разные потребности роты скидываемся по 500грн в месяц.
На граждане средние зарплаты значительно меньше
показать весь комментарий
07.07.2023 22:43 Ответить
Я за среднюю зп никогда в жизни не работал. В окоп меньше чем за лям (бо и полляма зарабатывал с дивана) никогда бы не полез.
показать весь комментарий
08.07.2023 00:13 Ответить
Если речь конечно за деньги, а не за иные материи.
показать весь комментарий
08.07.2023 00:16 Ответить
УВАГА!!!!

- ЗЕЛЕНОБОТ!!!!!!
показать весь комментарий
06.07.2023 20:40 Ответить
до того ж ще й жидо-кацап по сємантікє
показать весь комментарий
06.07.2023 22:48 Ответить
Мало що можна вже змінити. Традиція без впину їздити на тих, хто тягне і "соціально підтримувати" до останнього тих, хто хєр на тебе, на країну, на що завгодно клав - вкорінилася дуже глибоко.

Так, здорова спроможна людина має МЕНШЕ прав і можливостей в нашій країні, ніж наркоман.

Так, здорову спроможну людину будуть експлуатувати 16+ годин на добу до повного розвалу, а наркоману будуть шукати "посаду в непильному місці, аби щось не зламав".

Соціальна тощо несправедливість - основний чинник того, з чим ви стикнулися.

А ще, буквально - кінчений хєрограй знецінив військо. І півтора роки повномасштабної війни держава ніяк не підтримувала престиж війська. Навіть коли вирішили набирати "штурмові бригади" - їх набирали під МВС, мєнтами, що є нонсенсом під час війни. Задумайся, пан Бик - в мєнти набрали 5-6 повнокровних бригад, принаймні 20 тисяч здорових чоловіків, більшість яких досі "в ппд" сидять - чекають навіть не вводу в бій в контрнаступі, а "підпорядкування до ЗСУ" (отака була новина про "бригаду Лють" на цьому тижні). А тобі в роту гонять дядьків з гемороєм та наркоманів.

Нічого, пан Бик, зустрінемось скоро - як тільки я на своєму "критичному підприємстві" перестану "тягнути" - тут же вилечу з "відстрочки" і потраплю до твоєї роти - і будеш нянчитись з моїм гемороєм.
показать весь комментарий
06.07.2023 21:20 Ответить
1000+.((
показать весь комментарий
07.07.2023 11:54 Ответить
Подивився на коменти. Печалька- 90 відсотків російських тролів із наративою- "зрада, зрадна, зрадніше небуває". Може редактору закритвати коменті під темами обороноздатності країни?
А по суті- то що написав автор - у багатьох випадках правда.
Але!
Усі такі дописувачі бачать тільки на один крок. Воєнкомати винуваті, що військо комплектується інколи неякісно. Дійсно, воєнкомати винуваті, але чому?
Відповідь у тому, що вся влада, крім військових усунулася від цього питання.
1 Відсутнє законодавство яке дає повноваження ТЦК здіснювати призив на службу, коли людина свідомо уникає призову( таких більше половини, хто отримав повістки). Депутати хочуть бути "хорошими".
2. Місцеві органи влади - плювали на призов, їм свої, більш важливіші задачі вирішувати.
3. Поліція- усіма силами уникає участі у призову, при найменшій можливості- самоусуваються( міліція із народом )
Висновок.
Яку якість призваних воєнкоматами ви хочете бачити? Коли більшість "просунутих молодих людей", отримавши повістку- просто її викидуть?
То кому і що потрібно робити у першу чергу, щоби у війська потрапляли здорові, розумні?
показать весь комментарий
06.07.2023 21:40 Ответить
Троль, вас і так 90 відсотків, на стрічці, всі вже план виконали а ти ще незаробив?
показать весь комментарий
06.07.2023 22:36 Ответить
Альтер Чмо, вот кто бы ****** за тролинг, как не ты?
показать весь комментарий
06.07.2023 22:49 Ответить
Блін, всиг вже наполіграфитися коноплею!
Я скіки тобі казав, не мішай коноплю із самогоном, дурбецало!
показать весь комментарий
07.07.2023 00:17 Ответить
Так чому ж нема відповідного законодавства??? Чому всі усунулись від мобілізації???
А тому що нинішня система якраз і дозволяє уникати призову для певного прошарку "елітаріїв" та їх наближених. Без будь-яких наслідків у майбутньому. Бо якщо займатись мобілізацією як треба то всі хто здоровий мають бути мобілізовані. В. Т. Ч. діточки та родичі елітки. А цього ніяк не. Можна допустити. Отак і живем.
показать весь комментарий
07.07.2023 06:53 Ответить
Знову за рибу гроші...
Дітям "єлітки", як ти пишеш, допускаю повістки взагалі не виписують, але який це відсоток від загальнозобо'вязаних? Он сину відомого банкіра Оністрата виписали, він загинув на фронті. Це вже була еліта, чи ще ні? Напевно дітям рівня Єрмака, чи Арахамії не випишуть, а сотні тисяч, яким "виписали", а вони їх просто викинули- також "елітка"?
У тому то й біда, що нічого не варто людині як ти, просто ту повістку викинути і все закінчилося.
показать весь комментарий
07.07.2023 11:43 Ответить
Зеленобот афтор ?
Луценко поперек горла чи як.
показать весь комментарий
07.07.2023 01:17 Ответить
Він взагалі про що? Україна планомірно і поступово програє війну вже майже 10 років під ряд! Єдиний плюс тут хіба що в тому, що кацапні їх пАбєдА дається просто по КОСМІЧНІЙ ціні! Втратити 10000 одиниць військової техніки і 200000 недосолдат в найбіднішій країні Європи, це треба вміти..... Україна - СИЛА!
показать весь комментарий
07.07.2023 02:53 Ответить
Не буду судити по темі яку підняв автор,можливо є ДОЛЯ правди. Повторюю,доля . Бо мої близькі ,знайомі,яких мобілізували і пішли ДОБРОВІЛЬНО--адекватні і нормальні воїни. АЛЕ ХОЧУ ЗВЕРНУТИ УВАГУ НА СТИЛЬ НАПИСАНОГО ДО котрого часу ми будемо слухати і читати відверту матюкню. Матюкайся собі під одіялом,а не при відкритому спілкуванні з суспільством. Це не надає вам поваги і не думайте .ЩО ЦЕ КРУТО,
показать весь комментарий
07.07.2023 07:58 Ответить
Таки так. Досить бидловічливості навколо. Навіщо навіть цим від себе відвертати..?
показать весь комментарий
07.07.2023 09:31 Ответить
а чому автор так впевнео говорить ---що все буде тривати дуже довго ? не буде ...сша виконали план по розброєнню кацапщини .осінню сша з китаєм зупинить це все -про що було написано в інформації яка витікла з пентагону .що це все до 24 р...ключове слово -до...ну і бернс приїздив недавно почути -чи все в силі і чи незабудуть осінню про переговори....тай байден в грудні 22року приїздив сказати що лишився один рік...а автор про що думає коли пише про довго? якщо у нього на сьогодні вже є проблеми з комплетуванням....чи автор підтримує ідею -до останнього українця?
показать весь комментарий
07.07.2023 09:34 Ответить
Теж не розумію тих, хто каже, що війна на довго. «До перемоги ще довго» - так, з цим повністю погоджуюсь. Це правильна фраза. Але багато чомусь думає, що війна обовʼязково закінчиться перемогою. Певно, тому що в марафоні сказали, що в цьому році точно переможемо. Що ж, подивитесь, як зміняться настрої людей, коли стане зрозуміло, що ніякої перемоги до кінця року не світить. І щоб воювати далі, треба масштабувати мобілізацію, бо не тільки втрати треба поповнювати, а замінювати тих, хто на фронті вже 2 роки на той момент буде і вже дуже втомлені. Кількість тих, хто проти компромісів одразу впаде з 80% до 30%. А там ще Захід буде змушувати закінчувати це все, бо їх задовбало це все оплачувати, та ще й вибори багато в кого в 2024 році. Крім того Захід захоче, щоб Україна теж провела вибори, бо їм нахер не всралися ще кілька років влади Зеленського з монобільшістю
показать весь комментарий
07.07.2023 15:14 Ответить
Харашо, допустим, вы скажете это все путину и закончите "Давай, мириться, Владимир". А он тебе в ответ кучу условий (от признания оккупированных территорий до разоружения). А ты не согласен. И после этого путин говорит: "Тогда продолжаем, пока не согласишься". А если согласиться, то путин сразу выдвинет новые условия, еще более жесткие... То, что я только что описал, хорошо знают ВСЕ умные люди, и только наивные дурачки мечтают, что война скоро закончится
показать весь комментарий
07.07.2023 15:51 Ответить
Почекаємо початку наступного року і подивимось, хто правий. Я залишусь при своїй думці.
показать весь комментарий
07.07.2023 16:12 Ответить
та ти не переживай тобі все розкажуть і покажуть .що робити ....а якщо ти не виконаїш прозьби великих дядь .що рішають то тобі дуже швидко перекриють краник з фінансуванням і зброєю і нафтою і газом і всім....осінню все буде уже ясно...літо все покаже...да можливий ще один варіант .той що зараз проробляється .що захід виставивши срок до осені пожене у наступ дуже складний наступ і не факт .що він взагалі потрібний і чи він підйомний який може привезти до того що всі бистринько почнуть говорити про заморозку так як ситуація може бути тупиковою і складною...а нарахунок говорити з пуйлом? захід давно заохочує до цього.а україна проти...тоді захід дав час до осені -з умовою що відібете те ваше а далі переговори...І візит Бернса це підтвердив .що вже осінню йому пообіцяли про поновлення переговорів...а за літо мали б підготовити переговорну позицію.але як показує преша половина літа .радіти не має чому....
показать весь комментарий
07.07.2023 16:20 Ответить
Тю, проблема. Замість ходити по метро та ринках, пройшлися ТЦК-шники б ото по спортзальчиках. Ото врожай де. Мотивація така сама як і в контингенту з метро, але який фізичний стан потенційних рекрутів! Просто на заздрість.
показать весь комментарий
07.07.2023 09:39 Ответить
В Бика питання тільки стосовно звільнення від служби реально хворого Луценка.
Бик не ставить питання чому не призиваються здорові кабанюри з "кварталу".
Які в них хвороби?
А людей дістала несправедливість влади.

показать весь комментарий
07.07.2023 10:43 Ответить
Валити все на "військкомати" звичайно дуже зручно.
1. Військкомати обмежені у своїх можливостях. Закон не дає їм права хапати будь-де всіх "відповідних". Коли деякі військкомати намагаються це робити, піднімається виття на всю країну.
2. Більшість "підходящих" вирішували собі броню, медичну довідку, ВНЗ, родичів-інвалідів тощо. І що "військкомат" із цим може зробити?
3. А про те, що відбувається у навчальних центрах, автор не хоче написати? Там не готують бійців. Там створюють видимість.
4. Хто винен у тому, що демотивованого солдата-доходягу неможливо звільнити? Хто може легко видати відповідні положення та накази і не робить цього? Той, чиє ім'я не можна називати?
показать весь комментарий
07.07.2023 11:54 Ответить
"Юрой, бугага" Ви усе написане (тепер висране) пересрав
показать весь комментарий
07.07.2023 12:22 Ответить
***** накропав зради. ВЛК, диви, неякісних підганяють. Де тобі півмільйона мотивованих рембо знайти.

Тобі дали людей, далі твоя справа. Будь-яку людину можна використати. То є справа командира.
У нас хворі взагалі в місті сиділи і закуплялись, один старий будь-які євробляхи чинив однією викруткою, пара синяків блиндаж поглиблювала.

Так, не штурмовий підрозділ був, але задачу виконували.
показать весь комментарий
07.07.2023 15:14 Ответить
Страница 3 из 3