13155 посетителей онлайн
10 864 56
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Всі гроші - на зброю

дорога

Чому ми реконструюємо стадіони, коли потрібні десятки тисяч пікапів?

Чому ми перекладаємо вулиці, коли потрібні сотні тисяч дронів?

Чому ми будуємо памʼятники, коли потрібні сотні тисяч сучасних меднаборів?

Чому, чому, чому ми досі витрачаємо кошти платників податків на те, що під час війни не є першочерговим?

Так, є медицина. Так, є наука. Так, є освіта. Є критичні речі, які треба підтримувати.

Але стадіони почекають. І памʼятники. І вулиці, що перекладають і перекладають.

На все інше в країні на період військового стану має діяти мораторій. Ні копійки на те, що не наближає перемогу.

Чому про це нічого не каже президент?

Чому про це нічого не каже Верховна Рада?

Чому Кабмін дозволяє це?

Чому партія Слуга народу, яка контролює більшість місцевих органів влади, не зупиняє розпил в областях?

Журналісти щодня публікують розслідування про розкрадання коштів платників податків на тендерах, які не мають жодного значення для перемоги.

Влада має зрозуміти.

Ми не переможемо на спинах Заходу.

Ми не переможемо на спинах донатерів та волонтерів.

Нам зараз потрібна держава, яка хоче вижити та перемогти. І для цього держава має всі інструменти. Абсолютну владу.

Друзі, я дуже прошу почути.

Все - на перемогу.

Тільки піт, кров і сльози. Тільки піт, кров і сльози.

Досить жити мрією, що перемогти Росію можна без загальної мобілізації ресурсів.

Всі гроші - на дрони. Всі гроші - на машини. Всі гроші - на ракети. Всі гроші - на армію. Всі гроші - на зброю.

Топ комментарии
+19
Щоб підтримати будівельну галузь, могли б розпочати хоча б розбирати завали в зруйнованих районах (я вже не кажу про відновлення житла). Але, за це голова в них не болить. Навіщо владі та перемога? У них і так все добре, навіть краще, ніж до війни
показать весь комментарий
17.07.2023 08:42 Ответить
+14
Царь не в курсі! Царь хароший і дуже відважний, тільки й робить, що відоси пиляє.

https://www.facebook.com/demalnik75?__cft__[0]=AZU0gELLJig_hDoXDoAjlk7m6H5sUX89cpvZXG1d2ZqjsXQApv9Csy7y6iQsTrvJ-jRTO4B-ncboeJbt74IXc8knv4Gaw0sqfZA0ICYmSqTTrqwRVSLsUXy3c3hjH3-7jX0AahRqaYRitZisffuBuOE87EqJmXPfAotIOVZHsenAp_sjHWJN-CDp9I1MXvidHAk&__tn__=-]K-R Олександр Демчук

Є тут одна дорога +- 10 км від мого Батальйонного району оборони.

Роздовбана від постійного пересування по ній танків, САУ, БМП та іншої військової техніки, а також від артобстрілів.

Яким же було моє здивування, два тижні тому, коли я побачив дорожню техніку, яка зрізала старий асфальт і, великими латками, стелила новий!

Знімаю капелюха перед робітниками, адже це ще той квест стелити асфальт, коли йде постійний рух техніки і є постійна небезпека артобстрілу.

Скільки протримається цей ремонт дороги, по якій здійснюється рух танків та іншої важкої військової техніки, питання риторичне.

Питання в іншому - нах…я???

Ще раз, в зоні бойових дій стелять новий асфальт, який протримається, в кращому випадку, місяць!

Як це все наближає нас до перемоги, ХЗ

А тим часом, кацапія нарощує виробництво дронів камікадзе в промислових масштабах!
показать весь комментарий
17.07.2023 09:46 Ответить
+13
У нашої влади, яка б вона не була, од віку відсутній наглухо інстинкт самозбереження.
У русні він є. "Єто наша корова, і ми єйо доім, потому і защіщаєм". У нас: "прібарахліться і с'*******, как криса".
показать весь комментарий
17.07.2023 08:57 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Будівельні і ремонтні роботи ведуться, в основному, щоб підтримати на плаву будівельну галузь.
Чи нам треба в тилу кілька мільонів безробітних і їхніх сімей без засобів для існування?
показать весь комментарий
17.07.2023 08:36 Ответить
чесно кажучи, не дуже вірю, що особа, що написала цю, скажімо так, трошки дурнувату статтю, є "журналістом".
показать весь комментарий
17.07.2023 08:40 Ответить
а він не тільки журналіст,а й власник сайта,який намагався скласти конкуренцію самому Бутусову!
показать весь комментарий
17.07.2023 10:49 Ответить
Ця пєця вочкулярна ТУПО баблокосить "з трибуни" писяками метровими. Совісті й честі там нема.
показать весь комментарий
17.07.2023 12:20 Ответить
Від роботи коні дохнуть! Дайте людям відпочити, заганяли як рабів
показать весь комментарий
17.07.2023 09:34 Ответить
кацапи окопів набудували, а в нас дороги
ото підтримка
показать весь комментарий
17.07.2023 10:22 Ответить
Щоб підтримати будівельну галузь треба будувати щось корисне з огляду на війну, а не пристойний асфальт знімати та перекладати по-новому (бітум - з російської нафти). а не затягувати центр києва в граніт.
показать весь комментарий
17.07.2023 11:39 Ответить
ви інженер-будівельник чи архітектор? чи як і автор статті просто безграмотний популіст?
показать весь комментарий
17.07.2023 11:52 Ответить
Амв чому по суті не правий автор? Що перекладання бруківок, переобладнання па'м'ятників - першочергове завдання для країни?
Роботи для будівельної галузі під час війни- почати і кінчити. Але ж під Купянськом і зараз ніхто і нічого не будує. То ж саме було підьСоледароммі Бахмутом. Майже ніяких фортифікаційних споруд не було збудовано.
Але ж на цому багато леве не вкоадеш, а от не бруківці на Хмельницького і на черговому перкладуванню асфальту на окружні- ше й як.
показать весь комментарий
17.07.2023 13:19 Ответить
Спочатку треба забезпечити, щоб на питання "якої країни це галузь?" була відповідь "України", а вже потім підтримувати третьорядні галузі.
показать весь комментарий
17.07.2023 11:45 Ответить
Я так розумію ви дотичні до будівельної галузі. А інші галузі підтримувати не треба ? А є сенс будувати те що в любий момент може бути знищено ? Якщо будівельники так не можуть без роботи можна будувати захисні обєкти для цивільної оборони, бетоновані системи укріплень хоча б в ближньому тилу, де мінімальні шанси наразитись на обстріл - фронт роботи широкий.
показать весь комментарий
17.07.2023 12:13 Ответить
Якщо говорити в цілому, а не про конкретну дорогу, то в Україні в будівництві безпосередньо зайнято 700 тис робітників. Маючи підряди, будівництво, створює попит для практично усіх інших галузей. Тут просто важко назвати галузь чи виробництво, продукти якого не потрібні для будівництва напряму чи опосередковано. Розміщення урядами замовлень на інфрастуктурні проекти є "штучним диханням" для економік країн під час економічних криз.
показать весь комментарий
17.07.2023 12:33 Ответить
Купу років тому, в студентські роки літом після закриття останнього заліку і до перших чисел вересня підробляв на будовах. Спочатку на підсобних роботах, а потім і більш кваліфікованих. На той час ринок будівництва був настільки розігрітий, що пересічний майстер муляр штукатур запросто заробляв в еквіваленті 100 долларів на день місцями і більше, памятаю як до нас поляки приїжджали на роботу, бо в Польщі стільки не платили. Але також памятаю як на одному досить великому обєкті прораб собі будинок вибудував на халяву. Дуже важко контролювати на будівництві обєми використовуваних матеріалів а тим більше їх закупучну вартість - в випадку держави і відсутності контроля це дає необмежений простір для корупції, "велике крадівництво" про яке всі тут пишуть тільки вершина галузі. Я не проти підтримки будівельної галузі і всіх інших до неї дотичних, але тільки для будівництва критичної і військової інфраструктури, з чіткими і прозорими проектами і кошторисами.
показать весь комментарий
17.07.2023 14:45 Ответить
Бред. Це я як власник невеликої будівельної фірми кажу. Маєтьсяна увазі будівництво за державний кошт. Що заважає ти же будівельникам платити за те що вони будуть будувати дзоти?
показать весь комментарий
17.07.2023 15:47 Ответить
коли ви оперуєте цифрами та, нібито, фактами, незле було б надавати хоч якісь першоджерела.
наприклад про 700 000 безпосередньо задіяних в будівництві доріг.
щодо "Розміщення урядами замовлень на інфрастуктурні проекти є "штучним диханням" для економік країн під час економічних криз", по-перше, щось окрім Німеччини 30-х років нічого більше на думку не спадає, тож може поділитесь?
ну, й по-друге, в країні не просто "економічна криза", а війна. тож автор статті правий, а ви не праві.
бо якщо впаде фронт, той справжній й єдиний, то до сраки всі ці дороги, а всі ці дорожні робітники з їхніми родинами будуть або знищені або втечуть ну або пристосуються.
вибір насправді дуже простий: або "ми можемо збільшити армію але тоді не зможемо будувати дороги" й це шлях до зникнення української дежравності; або перенаправити фінансування на забезпечення армії зброєю, технікою,спорядженням й т.інш. й це про збереження країни й подальшу повоєнну відбудову (якщо західні союзники на це дадуть гроші).
показать весь комментарий
17.07.2023 18:08 Ответить
Мова навіть не стільки про будівельну галузь, скільки конкретно про мільйони безробітних. Їм власне до одного місця як їх працевлаштують, аби дали де працювати і чим родину годувати. Так вже вийшло, що будівництво і ремонт інфраструктури це найпростіший спосіб цих всіх людей чимось зайняти. Перевірено Франкліном Рузвельтом одразу після "Великої депрессії". Якщо б людей не зайняли роботою, то пан Шуклінов почав би писати про те, яка влада фігова, бо рівень злочинності і мародерства у країні зріс на 1000%. Мільйони безробітних роботяг-пролетарів з низькою кваліфікацією це один з найгірших сценаріїв для України зараз.
показать весь комментарий
17.07.2023 19:29 Ответить
найгірший сценарій для України зараз це програти війну й зникнути з політичної мапи світу.
показать весь комментарий
18.07.2023 09:39 Ответить
А до чого по вашому призведуть "пролетарські" бунти?
показать весь комментарий
18.07.2023 16:08 Ответить
послухайте, оборонне замовлення це теж гроші, це теж робочі місця, це теж зарплати.
я вам наведу банальний приклад з мого міста, коли росіяни стояли в 30 км. військові лопатами заривалися посеред міста, військові й один маленський екскаватор. на ті траншеї було боляче дивитись.
як гадаєте, фінансування будівництва ліній оборони, зведення капітальних захисних споруд - це робочі місця й зарплати? вважаю так.
фінансування виробництва озброєння, воєнної техніки, снарядів - це робочі місця й зарплати? вважаю так.
ремонт пошкодженої техніки це робочі місця й зарплати?
так от, питання в приоритетності державних витрат. чи забезпечити людей роботою у сфері оборони чи забезпечити людей роботою у сфері цивільного будівництва під час війни.
я вже це писав в цій темі напишу ще раз: якщо впаде фронт, то до сраки всі ці робочі місця.
ну й щодо бунтів. повірте, жодних бунтів не буде. бо ***** війна, але цю страшну істину сраний зеленський телемарафон розмазує, нивілює, розпорошує - в країні йде війна.
показать весь комментарий
18.07.2023 21:54 Ответить
Оборонне замовлення це звичайно гроші, робочі місця і зарплати. Але є аж цілих декілька але.
По-перше, те що якийсь роботяга може класти асфальт чи плитку взагалі не означає що він одразу може і на станках з ЧПУ працювати, херачити 3D креслення у AutoCAD, буде знати сопромат і декілька мов програмування.
По-друге, у нас вже були проблеми через те що журналістів запускали на оборонні підприємства. На наступний день туди ракети прилітають. Як ви збираєтесь підтримувати режим секретності, коли напхаєте на ті заводи мільйони рандомних чувачків з вулиці з низькою кваліфікацією і дисципліною. Скільки буде коштувати кацапам завербувати одного такого? Пару тисяч гривень? А такі чувачки вже на відміну від журналістів зможуть не просто зливати місцезнаходження об'єктів, вони ще й радісно будуть вести промисловий шпіонаж. Кацапи будуть знати про нашу оборонку і її вироби абсолютно все.
По-третє, на даний момент у оборонному секторі країни працює близько 500000 людей. Скільки з них чоловіків у віці 18-60 років я вам точно сказати не можу, хоча порядок чисел думаю зрозумілий. Так от ці чоловіки мають бронь від мобілізації. Ви плануєте бронювати від мобілізації тупо всіх хто запросто зможе прийти працювати на оборонний завод? Звичайно, з часом цей момент можна буде утрясти законодавчо, але на це піде купа часу, сил і нервів.
По-четверте, оборонні заводи зазвичай кучкуються у певних місцях. Робітникам треба туди приходити впахувати там свою зміну, а потім повертатись додому. На відміну від доріг та інфраструктури вони не розмазані рівномірно по мапі країни. Щоб ті мільйони робітників на заводи пристроїти вам спочатку потрібно буде провести їх релокацію і облаштувати їх проживання. Цей пункт, доречі стосується і копання окопів. Селити цей натовп біля лінії зіткнення? У зоні ураження ворожої арти?
Натхнення все ще є за це топити, чи ще краще, цим займатись? Мені продовжувати список?
показать весь комментарий
19.07.2023 23:19 Ответить
є. бо ви мене не переконали, що будівництво дороги є важливішим у воюючій країні аніж озброєння армії та зведення укріплень.
в країні є критична інфраструктура, яка повинна підтримуватись й підчас війни, але це точно не дороги.
показать весь комментарий
20.07.2023 18:02 Ответить
А я вас і не намагався переконати в тому що будівництво/ремонт доріг є важливішим за зброю/укріплення. Звичайно зброя важливіша! Я писав про те що як би нам не хотілося мати зараз дофіга зброї, лише від цього бажання оборонні заводи не почнуть видавати по 100 вагонів снарядів/дронів на день. Оці всі маодзедунівсько-шапкозакидальні підходи а-ля "наздогнати та перегнати" і "виконаємо та перевиконаємо" тут не працюють. Вони взагалі мало де працюють.
показать весь комментарий
20.07.2023 18:23 Ответить
Щоб підтримати будівельну галузь, могли б розпочати хоча б розбирати завали в зруйнованих районах (я вже не кажу про відновлення житла). Але, за це голова в них не болить. Навіщо владі та перемога? У них і так все добре, навіть краще, ніж до війни
показать весь комментарий
17.07.2023 08:42 Ответить
А що, друзі-журналісти не розповідали що президент, кабінет міністрів і деякі поважні люди з Верховної ради і в темі, і в долі?
показать весь комментарий
17.07.2023 08:52 Ответить
У нашої влади, яка б вона не була, од віку відсутній наглухо інстинкт самозбереження.
У русні він є. "Єто наша корова, і ми єйо доім, потому і защіщаєм". У нас: "прібарахліться і с'*******, как криса".
показать весь комментарий
17.07.2023 08:57 Ответить
Царь не в курсі! Царь хароший і дуже відважний, тільки й робить, що відоси пиляє.

https://www.facebook.com/demalnik75?__cft__[0]=AZU0gELLJig_hDoXDoAjlk7m6H5sUX89cpvZXG1d2ZqjsXQApv9Csy7y6iQsTrvJ-jRTO4B-ncboeJbt74IXc8knv4Gaw0sqfZA0ICYmSqTTrqwRVSLsUXy3c3hjH3-7jX0AahRqaYRitZisffuBuOE87EqJmXPfAotIOVZHsenAp_sjHWJN-CDp9I1MXvidHAk&__tn__=-]K-R Олександр Демчук

Є тут одна дорога +- 10 км від мого Батальйонного району оборони.

Роздовбана від постійного пересування по ній танків, САУ, БМП та іншої військової техніки, а також від артобстрілів.

Яким же було моє здивування, два тижні тому, коли я побачив дорожню техніку, яка зрізала старий асфальт і, великими латками, стелила новий!

Знімаю капелюха перед робітниками, адже це ще той квест стелити асфальт, коли йде постійний рух техніки і є постійна небезпека артобстрілу.

Скільки протримається цей ремонт дороги, по якій здійснюється рух танків та іншої важкої військової техніки, питання риторичне.

Питання в іншому - нах…я???

Ще раз, в зоні бойових дій стелять новий асфальт, який протримається, в кращому випадку, місяць!

Як це все наближає нас до перемоги, ХЗ

А тим часом, кацапія нарощує виробництво дронів камікадзе в промислових масштабах!
показать весь комментарий
17.07.2023 09:46 Ответить
Ще раз, в зоні бойових дій стелять новий асфальт, який протримається, в кращому випадку, місяць!

Як це все наближає нас до перемоги, ХЗ

А тим часом, кацапія нарощує виробництво дронів камікадзе в промислових масштабах!
показать весь комментарий
17.07.2023 09:48 Ответить
Хронічне злодійство.Як алкоголізм.
Нищить націю...
показать весь комментарий
17.07.2023 10:06 Ответить
Тепер вони це називають підтримкою галузі! А раніше просто крали..
показать весь комментарий
17.07.2023 11:41 Ответить
Владі України насрати на загибель наших воїнів, в них на часі деребан бюджету. Боротьба з московським окупантом не на часі. В Україні достаньо ресурсу, щоб перемогти ворога, але він нещадно розкрадається. Ця стаття була ще актуальна 10 років тому. Слава ЗСУ!
показать весь комментарий
17.07.2023 10:08 Ответить
Підтримую всі ті тези, які автор навів у своїй статті! Але... На превеликий жаль "щось" мені підказує, що всі його заклики до ******** "зеленої" влади залишаться лише біблійським "гласом того, хто кричить у пустелі". Хто такий зеленський та його спільники Насправді, на Заході Вже Зрозуміли, - знахабнілі, злодійкуваті, брехливі "особини", з якими краще не мати справ! Ось тому і той само пан Байден зараз не дуже поспішає надавати "зелене світло" на початок підготовки наших пілотів та подальшого надання Україні літаків F-16. Далі все буде лише гірше. Тому втрати України (як людські, так і матеріальні) значно зростуть, а підтримка скоротиться. На жаль... Тому я б дуже хотів, аби переважна більшість моїх співвітчизників нарешті зрозуміло, що з цією владою злодіїв і "піаристів" нам війну не тільки НЕ виграти, але і є реальна можливість втратити власну країну! І чим швидше до всіх нас "дійде" думка, що цю владу вже потрібно якомога швидше змінити, тим більше шансів буде у всіх нас залишитись громадянами Незалежної, Самостійної Неньки, а не стати у недалекому майбутньому кількома областями "заліського болота"! Як і взагалі залишитись живими, а не стати багаточисельними масовими похованнями "закатованих невідомих осіб"...
показать весь комментарий
17.07.2023 10:31 Ответить
А как же яйца по 17!!!! Как было воровство ,так и продолжается , распилы на стройках , на гуманитарные , на восстановлении ! Я давным давно усвоил одну вещь - если хочешь добиться цели , сосредоточь все усилия на этой цели! Если будешь заниматься многими вещами - ничего не добьешься! Что у нас сегодня важнее войны!!??? НИЧЕГО!!!! Я думаю ,что наша власть просто предатели!!!Те деньги которые тратятся бесполезно увеличивают наши потери и отодвигают ,если не отменяют нашу победу! Это сознательный саботаж!!!! Вместо того что бы все силы и средства направить на достижение победы , мы садим цветочки , лежим асфальт , покупаем овощерезки в убежища , вваливаем кучу денег в вещи , которые в случае нашего проигрыша никому не нужны будут! Нам не до этого будет! А еще мы этим УБИВАЕМ НАШИХ СОЛДАТ НА ФРОНТЕ! Потому что не обеспечиваем их всем необходимым! Кто то говорит нельзя остановить бизнес будут безработные!!???? Надо этот бизнес перевести на обеспечение победы!!!! И людей не увольнять а переквалифицировать!!!Вместо посадки цветочков - плести маскировочные сети хотя бы! Строить не торгово-развлекательные комплексы , а укрепления на фронте! Производить дроны, боеприпасы , оружие!!!! Кто то скажет - это невозможно , нас обстреливают ракетами!!!! А когда последний раз ракета в Киеве прошла!!??? ПВО работает , надо дело делать! А наша власть бросила людей выживать как хочешь , еще и на армию донатьте , а мы разворовывать будем!!!! Каждая гривна , потраченная не на войну - это пуля в сердце нашего солдата !!Думаете телемарафон промыл мозги и люди этого не видят??? Мы не воюем!!!!!! Мы уничтожаем цвет нации на войне!!! Когда инженер электронщик вместо того что бы клепать дроны , ремонтировать военную электронику бежит с автоматом в атаку и погибает - это саботаж на высшем уровне!!!! Но все происходит именно так!!
показать весь комментарий
17.07.2023 10:32 Ответить
По-перше - ця влада не наша, і вона це вже мільйон разів з хвостиком нам доказала.
По-друге - ну виділять на армію не 500мільярдів, а трильйон - нічого не зміниться, просто яйця будуть не по 17, а по 30.
показать весь комментарий
17.07.2023 10:43 Ответить
Вже сьогодні третина коштів бюджету тримається на закордонних грантах. Закриванням маси українських компаній за допомогою необгрунтованих санкцій держава сама себе заганяє в прірву і веде до того, що бюджет України стане повністю дотаційним. На Буковині в Чернівціях вже 9 місяць блокується санкціями робота потужного мащинобудівного заводу. В цей час обласна влада займається ремонами флагштоків, фасадів будинків та іншим. За цей час завод втратив мільйонні контракти з Європейськими замовниками, зв'язки з якими будувались десятиліттями. Бюджет недоотримує мільйони несплачених податків. Більше 300 працівників і їх сімей із-за несправедливих санкцій позбавили роботи під час війни! Підприємство свідомо доводять до банкрутства. Хто ж тоді буде наповнювати бюджет, якщо знищується промисловість.
показать весь комментарий
17.07.2023 10:44 Ответить
бо зелені мудні планують накрасти і втікти
показать весь комментарий
17.07.2023 10:48 Ответить
мільйон раз казав - держава це паразит що визискує країну. в часи катастроф та воєн це прекрасно видно - таке враження що паразит живе своїм життям а жертва своїм - у паразита хабарі, розпил, крадійство, гулянки, базікання та неефективність а у країни донати, наслідки ударів, ставання на коліно перед героями та життя одним днем.

єдине що спільне це незадоволення один одним. держава незадоволена бо народ став менше податі платити а народ незадоволений бо держава не хоче перебудовуватися під війну.
показать весь комментарий
17.07.2023 10:55 Ответить
Дорога до Епіцентру на Оболоні за майже 1,4 млрд, бруківка за 2 млрд тощо і на військових 1 млрд... тільки вже аж на рік. А любому Комахє(С) на міст не на Троєщіну, то святе.
Але чіпати не можна, бо це наїзд на самоврядування.
показать весь комментарий
17.07.2023 11:00 Ответить
Автор статті абсолютно правий у питанні щодо кричущої проблеми нелогічного розподілення коштів платників податків, але є одне але! Питання у владі, яка породжує таке використання коштів платників податків. Нагадаю, що нецільове використання бюджетних коштів є злочином, відповідно уся вертикаль влади свідомо погодила будівництво доріг/стадионів/тротуарів/тощо.

Не треба звертатися до КабМіну - зупинить це непотребство! Слід звертатися до суспільства, хоча це важче і не буде мати віддачи у короткостроковій перспективі.
показать весь комментарий
17.07.2023 11:27 Ответить
накрив всіх пафосом, кількість "чому?" зашкалює, відповідь, тому що ти голосував, агітував за цю владу, радісно верещав після виборів та обіцяв вішати "порохоботів"
показать весь комментарий
17.07.2023 11:43 Ответить
Нашій владі не потрібна перемога, наша перемога не передбачається спецоперацією кремля "слуга народу", а те, що наша влада начебто працює на перемогу, так це вимушені для них обставини, рятують свої шкіри.
показать весь комментарий
17.07.2023 13:02 Ответить
Наймасштабніший спортивний проєкт програми Президента Володимира Зеленського "Велике будівництво"- Реконструкція в Кривому Розі стадіону"Металург" , який є домашньою ареною футбольного клубу "Кривбас".
Вартість робіт оцінюється в 55 мільйонів гривень (10.04.20)
Вартість реконструкції стадіону "Металург" у Кривому Розі обійдеться в 600 мільйонів гривень (28.08.2020)

Вартість реконструкції зросла до несподіваних 732 млн грн.(10.02.2021)

Проект реконструкції стадіону координує актор студії «Квартал 95» Артем Гагарін.

"Відродження вашого клубу ("Кривбас") - це велике щастя для всієї України." - Зеленський
показать весь комментарий
17.07.2023 13:39 Ответить
Шановний Петро, на фото техніка компаніі Автомагістраль-Південь в Молдові. Де ми будуємо трасу на замовлення уряду Молдови за кошти ****. Цей проєкт не має жодного відношення до закупівель за кошти держбюджету, або за кошти місцевих громад в Україні
показать весь комментарий
17.07.2023 14:18 Ответить
це той рівень журналістики, на який ми заслужили.
показать весь комментарий
17.07.2023 15:16 Ответить
Тому що врем'я здорового глузду і єдиної мети закінчилося.
Прийшов час персональних інтересів.
показать весь комментарий
17.07.2023 14:48 Ответить
Все вірно написано, розкрадання тотальне, тумбочки вони б**ді купуть по 100тис. гривень штука. Замість дронів. Треба заборонити законом відповідні статті розходів, інакше нам всім прийде північний пухнастий звір. І президенту треба вже припинити толерувати тотальну корупцію в команді. Ви ж накрали вже мільйони, ну заспокойтесь, давайте виграємо цю війну.
показать весь комментарий
17.07.2023 15:22 Ответить
Відповідь очевидна. Президент і його банда мають зиск… т
показать весь комментарий
17.07.2023 15:41 Ответить
Треба закидати петиціями сайт "президента"з цим лозунгом. Подаємо петицію - "гроши на виробницто серіалу а це майже 10 млн., віддати на закупівлю дронів, або для виробничої лінії з виробництва дронів" і дивимся на реакцію боневтіка.
показать весь комментарий
17.07.2023 16:02 Ответить
Без стадіонів та памятників... держава, яка веде віну,безумовно, переживе й переможе, як наша. А от без доріг ? Це ти, друже, перегнув.
показать весь комментарий
17.07.2023 18:19 Ответить
всі гроші на телемарафон! всі гроші на президенстький університет! всі гроші на ******* фон!
показать весь комментарий
17.07.2023 19:09 Ответить
Київ👇

пан Симороз

@SymorozOleh

·

https://twitter.com/SymorozOleh/status/1680889284901871616 8 год

Віталій Очко: Дрони купим вже після «перемоги», а поки є справи важливіші за якусь вайнушку…

Не питайте будь ласка «що зараз відчувають ветерани?».

Відчуваємо себе дуже ****** через таких уйобків у владі. Ця бруківка, скляні мостіки та асфальт - це могли бути врятовані життя…

показать весь комментарий
17.07.2023 22:12 Ответить
Правду написали,і про дрони,ракети,зброю.Все на війну бо ще довго будемо з орками воювати.
показать весь комментарий
18.07.2023 16:46 Ответить