11969 посетителей онлайн
10 083 63
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Дрони чи стадіони

Або свій серед чужих,

чужий серед своїх.

Оскільки зараз в суспільстві триває палка дискусія щодо "правильного" використання коштів та закупівель для армії, я теж маю що сказати.

Хоча з цього приводу вже прозвучало багато висловлювань, включно з позицією шановного пана Арахамії (повірте, це сказано без іронії), я думаю, що нам варто почати з початку і розібратися з критеріями та пріоритетами.

Мабуть, я один з небагатьох маю право назвати себе достатньо обізнаним в цій темі.

Як в дронах, так і в стадіонах.

Бачте, ще від самого початку повномасштабного вторгнення, я чи не перший відверто казав, що ця війна – на роки, і аж ніяк не на "два-три тижні", как нам жваво побрехували з телемарафону.

І хоча "иных уж нет, а те уже далече", та, як результат, територіальна громада Дніпра, яку я очолюю, за офіційними даними посідає перше в країні місце у придбанні дронів для ЗСУ.

Залишивши далеко позаду низку потужних міністерств та відомств із мільярдними бюджетами, які для ЗСУ не зробили нічого особливого.

Та навіть деякі інші міста з величезними бюджетами.

Більше ніж у Дніпра, але ви тільки не подумайте, що це столиця.

Дніпро витратив мільярди гривень на війну.

Та це заслуга не суто моя, а всіх земляків.

Натомість я став ще й спеціалістом з придбання автомобілів для фронту.

Попри те, як ще на початку 2022 року

ми публічно сварилися з Премʼєр-міністром, який був проти великих закупок машин громадами, аби ті "не заробляли авторитету серед військових" (кому цікаво – погугліть)

І коли деякі обласні центри обмежилися чотирма (!) пікапами для передової за всі ці пʼятсот з лишком днів війни (!!), Дніпро купив близько 650 легковиків і вантажівок (!!!)

Не задля "авторитету", певна річ.

Але коли, коли міськрада купила Toyota в базовій комплектації, "розслідувачі" обіср@али мене до маківки.

Бо є стара маніпуляція.

У журналістів вже давно так, що вкрали/взяли хабаря/витратили забагато – це "в мерії Філатова".

А як щось хороше, то воно просто десь "в Дніпрі".

Менше з тим.

Бо я, крім всього іншого, є також фахівцем зі стадіонів.

Зокрема й того самого, який під час війни ми хотіли будувати у Придніпровську приватним коштом, а потім містяни сказали, що їм так не треба і краще б за бюджетні.

Як результат стадіону вони не мають і курять бамбук.

Бо "активні" містяни завжди хочуть щось таке.

Щоб у їхньому мікрорайоні стадіон звели коштом бюджету – навіть посеред війни. А от вкласти плитку в прилеглому житломасиві – то зась.

Тому що всі гроші потрібні для ЗСУ.

Та знову ж – не про це.

А про те, що питання дронів та стадіонів лежить глибоко в площині остаточного морально-етичного вибору.

Тут мають право на існування поодинокі виключення, але не подвійні стандарти.

Цей вибір допоможе структурувати процеси, але й оголить незручну правду.

Для політичного істеблішменту і суспільства загалом.

Для держустанов, які весь цей час володіли величезними бюджетами, але фактично нічого не купили для армії.

Для громадян, хто кляне нову бруківку на далекому проспекті, а потім приходить на прийом до міського голови і вимагає полагодити ліфт і поміняти вікна в їхньому підʼїзді.

Бо це, мовляв для мене та моїх сусідів, а хай на ЗСУ платять інші містяни.

Для правоохоронців із захмарними бюджетами, котрі після оборони "закарпатського котла" стурбовані лише доведенням своєї рентабельності.

Тому нам треба визначитися з критеріями та пріоритетами.

Виходячи з розуміння, що війна триватиме ще досить довго.

Я не виправдовую міських голів, які подекуди заграються в "міцних господарників".

Але я й не можу підтримати тих, хто вважає, що життя міст треба ставити на паузу.

Бо так разом з плиткою і стадіонами до "нецільового" використання коштів зʼїде дитяче харчування в школах і програми патріотичного виховання молоді і ще багато чого.

Натомість давайте зберемося і узгодимо механізм, як це витрачати кошти обґрунтовано і без бюрократичних перепон.

Щоб у місцевого самоврядування не було "забагато куплених вантажівок".

Дамо офіційно можливість територіальним громадам витрачати 50% військового ПДФО на потреби оборонців.

Бо у шановного Кабінету Міністрів спостерігається ідіосинкразія.

Коли однією рукою не дають містам механізмів закупівель для армії, а іншою смикають за витрату грошей "не туди".

Давайте припинимо перекручувати, закидаючи місцевому самоврядуванню там, де, напевно, не слід.

Бо пошук "зручної" правди завжди повертатиметься бумерангом.

Насамперед подивіться на себе в дзеркало, і спитайте: " А що я зробив для своєї країни та її Перемоги?"

Мені за свою відповідь не буде соромно.

Бо кожного дня ми сидимо в Дніпрі і думаємо, що ще ми можемо.

І так. Завтра на сесії міськради ми голосуємо за програму підтримки виробників FPV-дронів.

Для початку виділимо на це 20 млн грн.

Бо Дніпро завжди перший.

Україні потрібні і дрони, і стадіони.

Топ комментарии
+21
Війна, пане Борисе, справді затягнеться на роки. І навіть не тому, що росія має чисельнішу і (можливо, поки що) краще оснащену армію. А тому, що у нас біля керма ( в опах (не в окопах, Борисе...) міністерствах, адміністраціях, радах, судах проКУРВАтурах....) сидять злодюги і продажні сикуни.
Ви мітко зазначили - нам потрібні і дрони і стадіони. Та нічого не вийде, поки проміжок між дрОНАМИ і стадіОНАМИ у нас буде забитий штопаними гандОНАМИ.
показать весь комментарий
19.07.2023 11:59 Ответить
+12
Глибокий Респект Дніпру, дніпрянам та особисто міському голові пану Борису Філатову!
Не знаєш що робити - зроби усе по Закону (правовому, Божому, моральному) - старе мудре прислівя, написане багаторічним досвідом та кровю.
Слава Україні!
показать весь комментарий
19.07.2023 12:02 Ответить
+12
зараз мене хтось знову обізве "совкодрочером", але без радянського лозунгу часів другої світової "Все для фронту, все для Перемоги" і відповідно дій за цим лозунгом нам тої Перемоги не бачити. Нинішні дії влади доведуть до "Стамбулу"
показать весь комментарий
19.07.2023 12:34 Ответить
Комментировать
Сортировать:
І як визначити ту межу між "ремонтувати, щоб ноги не зламати" і "ремонтувати, тільки щоб грошей розпиляти"? Це ж як подивитись. Дійсно вибір більше моральний, ніж раціональний, і те, як він робиться, символізує.
показать весь комментарий
19.07.2023 11:40 Ответить
Вам пане Борисе повага , але " ..шановного пана Арахамії (повірте, це сказано без іронії) " -

це явно перебір і не туди. Саме цей т.зв. "слуга " за тиждень до повномасштабної війни з руснею ,

рвав на своїй не бритій пиці щетину і кричав мов недорізаний вірте всяким західним і

американським СМІ і розвідкам -вони розганяють ажіотаж про можливий наступ з мордору, це

все неправда, щоб розбалансувати ситуацію в країні. Адалі зрозуміло ,що було. Не шашлики. Був

Чонгар, Маріуполь, Херсон, Бердянськ, Мелітополь і буряти з кадирівцями і уральським омоном

під Києвом. Так , що про "шанування" це не про "слуг" і їхні теліпання ротом.
показать весь комментарий
19.07.2023 13:53 Ответить
"І так. Завтра на сесії міськради ми голосуємо за програму підтримки виробників FPV-дронів.
Для початку виділимо на це 20 млн грн."
=====
Краще не розпилюватися на виробників, а за 20 млн побудувати десь заводик для їхнього виробництва.
показать весь комментарий
19.07.2023 11:41 Ответить
Тільки будувати треба закордоном, бо в наші поприлітає шахідами, кинждалами чи ще чим.
показать весь комментарий
19.07.2023 11:48 Ответить
Щось будувати за кордоном на півмільйона Євро, який у цьому сенс?
показать весь комментарий
19.07.2023 13:06 Ответить
Під землею не можна, ніяк ?? Чогось мені здається, що з-д по виробництву (читай складанню) дронів не має бути наче Южмаш (Південьмаш).
показать весь комментарий
19.07.2023 13:34 Ответить
Війна, пане Борисе, справді затягнеться на роки. І навіть не тому, що росія має чисельнішу і (можливо, поки що) краще оснащену армію. А тому, що у нас біля керма ( в опах (не в окопах, Борисе...) міністерствах, адміністраціях, радах, судах проКУРВАтурах....) сидять злодюги і продажні сикуни.
Ви мітко зазначили - нам потрібні і дрони і стадіони. Та нічого не вийде, поки проміжок між дрОНАМИ і стадіОНАМИ у нас буде забитий штопаними гандОНАМИ.
показать весь комментарий
19.07.2023 11:59 Ответить
Цілком згодна з паном Філатовим, але чи не в ідеалі було б витрачати 80% на потреби ЗСУ а решту витрат нехай контролюють місцеві виборці? До речі, у всьому цивілізованому світі влада звітує перед виборцями за витрати бюджетних коштів, у нас чомусь, навіт війна не змусила ані уряд ані місцеві адміністрації надавати такі звіти.
показать весь комментарий
19.07.2023 12:01 Ответить
от як би ж то витрати обласних/міських бюджетів базувались на принципах "остаточного морально-етичного вибору"..., певно ми жили б в іншій країні, а може й війни б в нас не було...., але це мрії... все одно потрібні якісь правила, щоб хоча б виключити купівлю барабанів та овочерізок/сковорідок за ціною тойоти в базовій комплектації...
показать весь комментарий
19.07.2023 12:01 Ответить
Глибокий Респект Дніпру, дніпрянам та особисто міському голові пану Борису Філатову!
Не знаєш що робити - зроби усе по Закону (правовому, Божому, моральному) - старе мудре прислівя, написане багаторічним досвідом та кровю.
Слава Україні!
показать весь комментарий
19.07.2023 12:02 Ответить
Чи можна сподіватися, що Б...х чи Мораль проконтролюють дотримання їх законів ??
показать весь комментарий
19.07.2023 13:36 Ответить
Усі під Богом ходимо.
Буде людина красти, брехати, дурити, вбивати, гвалтувати - усе повернеться у значно більшому розмірі, не допоможуть ані посади, ані вкрадені мільярди, ані вілли у Італії, Франції, Іспанії чи Монако, ані суперяхти. В історії, у т.ч. ********, прикладів безліч.
А тому мораль дуже проста - Бог усе бачить та усе зробить, щоби віддячити кожному за "здобутки" та за реальні добрі справи. Засоби та люди у Бога для цього є.
показать весь комментарий
19.07.2023 14:30 Ответить
Якщо Пу помре своєю смертю, від старості і хвороби, що ми можемо думати ??
показать весь комментарий
19.07.2023 16:20 Ответить
Как сказал Биссмарк- религия была придумана богатыми, что бы объяснить бедным, почему они бедные. Что мол когда -то всем воздастся по заслугам, а они живут и воруют сейчас. Вон Кравчук спрыгнул и с почестями похоронен, как герой и жил как кот в масле. Следующее чмо- убил Гонгадзе, сотворил алигархию- и живёт и похер ему на вас. А вы все об эфимерном в облаках витает.
показать весь комментарий
19.07.2023 22:00 Ответить
Потрібен закон, який би забороняв витрачання ВСІХ коштів державного і місцевих бюджетів інакше як на потреби оборони від рашистської агресії і соціальні програми, передбачені тими ж законами.
В цей закон слід закласти норму, що до завершення війни, тобто скасування режиму воєнного стану, всі закони про Держбюджет на відповідний рік приймаються з врахуванням такої вимоги про цільове спрямування коштів.
Передбачити відповідальність за попушення: всі кошти, що використані не на армію і соціалку - вилучаються назад в бюджет, а чиновники, шо їх скерували не туди - притягаються до криміналу.
показать весь комментарий
19.07.2023 12:10 Ответить
Потрібен закон, який би забороняв витрачання ВСІХ коштів державного і місцевих бюджетів інакше як на потреби оборони від рашистської агресії і соціальні програми

Ти уважно читав ?? Дитяче харчування, медицина, субсидії тощо, це усе соціальні програми.
показать весь комментарий
19.07.2023 13:38 Ответить
а перекладання асфальту на ділянках, де він абсолютно нормальний, це також "соціальна програма"
показать весь комментарий
20.07.2023 12:15 Ответить
Я не виправдовую, але, звертали увагу, коли було "Велике будівництво", через цю програму активно закупали мед. техніку і робили ремонти у лікарнях ??
показать весь комментарий
20.07.2023 14:22 Ответить
щось робили, звісно, бо децентралізація ж, і якщо нічого не робити, то і по потилиці можна отримати, якісь результати акумуляції коштів у міських буджетах же ж повинні бути. Але, не впевнена, що всі 100 відсотків надходжень пішли на соц.програми, чи виплати по соц.захисту містян. Це ж Україна )).
показать весь комментарий
21.07.2023 10:20 Ответить
Тю, голі та смішні. Вся ця возня з обмеженнями орієнтована на єдине: «Ви там оті гроші шо у вас в громаді є, перерахуйте нам, а ми вже тут, о-о-о, ну точно відправимо на ЗСУ» Тому й обмежили можливість громад самостійно купляти шось армії. Це просто один з механізмів розкрадання розподілу бабла центральною владою. А то вигадали ще - децентралізацію якусь.
показать весь комментарий
19.07.2023 12:25 Ответить
Ще не почавши читати Філатова, я подумав про арифметику. Саме вона допомагає відділити доречні та недоречні витрати. І привести все до спільного знаменника у відсотковому вимірі.
Бо всі громади різні. Десь зруйновано 20% житлового фонду, а десь 0,2%. Вимагати від перших та других однакових відсотків витрат на комунальне господарство - безглуздо. І якщо ліфт не працює в 16-25-поверхових будівлях, то ліфтами слід займатися в першу чергу, бо я знаю випадки, коли люди з таких будинків ледь з голоду не помирали, маючи проблеми з ногами. Але якщо в будинку на верхніх поверхах ніхто не мешкає, то може й зачекати.
Отже, я згодний, що слід встановити відсоток місцевого бюджету, який громада має витрачати на ЗСУ. Але не як обовязкову норму, порушення якої загрожує кримінальними справами, а як моральний орієнтир, відхилення від якого допускається лише за серйозних підстав. А контроль покласти на громадськість та ЗМІ. Певний, що вони розкопають будь-які порушення швидше, ніж всі ті беб-и, дбр-и, мвс-и, сбу, назк. І "порішать питання" з ними буде важче.
показать весь комментарий
19.07.2023 12:27 Ответить
зараз мене хтось знову обізве "совкодрочером", але без радянського лозунгу часів другої світової "Все для фронту, все для Перемоги" і відповідно дій за цим лозунгом нам тої Перемоги не бачити. Нинішні дії влади доведуть до "Стамбулу"
показать весь комментарий
19.07.2023 12:34 Ответить
Проста формула : місцевий бюджет фінансує 100% захищені статті + 10% від цієї суми на розвиток. Все інше в військові облігації.
показать весь комментарий
19.07.2023 12:43 Ответить
слухати цю корупційну потвору себе не поважати. всі чули його зашквар з волонтерським фондом ПОВЕРНИСЬ ЖИВИМ, після такого йому вірити це реально бути дебілом.

що ж стосується грошей місцевих рад на війну то тут все просто - Київ їх повинен реквізувати, залишивши лише ті статті з яких неможливо ні на стадіони ні на барабани вкрасти.

а після війни Києв повинен буде повернути реквізоване, до останньої копійки.
показать весь комментарий
19.07.2023 12:55 Ответить
"Київ" це місто. Альо ! Формулюй ясніше, будь ласка.

А що за шкандаль з фондом ? Не чув.
показать весь комментарий
19.07.2023 13:41 Ответить
Київ це внутрішньоукраїнське сленгове позначення влади. ворог так взагалі каже КИЇВСЬКИЙ РЕЖИМ.

філатов наїхав на чмута бо той не хотів ділитися. чмут публічно відгавкався і Київ(ага) після того як скандал вихлюпнувся у публічну площину сказав філатову відчепитися і не чіпати волонтерів.

але тільки тих волонтерів які змогли відгавкатися.
показать весь комментарий
19.07.2023 13:48 Ответить
філатов наїхав на чмута бо той не хотів ділитися - тю, це що, рекет Філатова ?
показать весь комментарий
19.07.2023 14:06 Ответить
кожен міський голова збиває гроші з бізнеса. просто у декого схеми більш прямолінійні а у инших - менш.
показать весь комментарий
19.07.2023 15:33 Ответить
Слухай ти, експропріатор-недоучка, праправнучок Шарікова, тобі що арахнамія відсоток з вкраденого пообіцяв, що то ти довго напружував прямі "звивини", під яким соусом цю схему опи подати? Як тебе затрахамія відшукав у тій "Очистці"? За акаунтом у "фконтакті"?
Ти кому ж націлився гроші людей віддавати? Найбільшим злодіям, які були в Україні за 32 роки Незалежності? Чотири роки зелені покидьки ходили колами навкола місцевих бюджетів і все не знали, як запустити в них свої волохаті лапи, а тут ти такий: "Опа! А взяти - і відібрати!" Зомбі-більшовичок вокрес? Мало Україна 100 років тому напроходила експропріацій: спочатку маєтки, потім "розкуркулювання", потім колективізацію, потім Голодомор...
Скучив за старим добрим нквс?
А головне - кому підуть відібрані кошти? Резнікову, який десь "загубив" у минулому році 36 млрд.??? Та навіть якщо лише половина місцевих громад допомагатиме ЗСУ, то це все одно в тисячі разів більше, ніж буде, якщо місцеві гроші потраплять до зелених злодіїв.
То ти хочеш не лише вкрасти місцеві бюджети, але й залишити ЗСУ без допомоги?
Ти працюєш на пуйла?
показать весь комментарий
19.07.2023 18:04 Ответить
Що стосовно Тойоти, про яку казали у програмі «Є питання» вона потрібна чиновникам города Дніпро?
показать весь комментарий
19.07.2023 13:06 Ответить
Мене теж це питання цікавить.
показать весь комментарий
20.07.2023 00:03 Ответить
А навіщо переклали асфальт на проспекті Гагаріна?? Там було чудове покриття.. Питання.
показать весь комментарий
19.07.2023 13:13 Ответить
2023 рік. Місто Київ. Перетин вулиць Богатирської та Полярної

30 років цією перехрестею їздив міський транспорт і було все більш менш.

Влітку 2021 року був проведений капітальний ремонт асфальтове покриття цього перехрестя повністю оновили і от…

На другому році повномасштабної війни Росії проти України, столична влада вирішила своєрідно наблизити перемогу та розпочало будівництво над згаданим перехрестям мегарозв'язки вартістю:

https://kievvlast.com.ua/text/kiivavtodor-vklade-pershi-13-mlrd-griven-u-rekonstruktsiyu-rozvyazki-na-oboloni "Київавтодор" вкладе перші 1,3 млрд гривень у реконструкцію розв'язки на Оболоні

5 червня 2023 г.

Комунальна корпорація "Київавтодор" без конкурсу призначила підрядника для реконструкції розв'язки на перетині вулиць Богатирської і Полярної на столичній Оболоні. Роботи заявленою вартістю 1,29 млрд гривень виконуватиме одеське ТОВ "Автомагістраль-Південь", що офіційно належить непублічному бізнесмену Олександру Бойко. На вказаній розв'язці він зможе заробити подвійно, адже асфальт для виконання робіт закуплять ще у однієї його компанії. У столичній владі вирішили взятися за вказану реконструкцію попри петицію киян, які просили заборонити будівництво нових розв'язок до закінчення інших транспортних довгобудів, вартість яких з роками зростає в рази.

Далі тільки більше …

https://biz.censor.net/r3431944
19 липня 2023 г.

Загалом цьогоріч на будівництво Великої кільцевої дороги на ділянці від вулиці Богатирської до Оболонського проспекту планують витратити у 8 разів більше, ніж за попередні 4 роки. Йдеться про суму у 820 млн.

Хіба це не мародерство!?
показать весь комментарий
19.07.2023 13:32 Ответить
Повідомляють про поганий стан мостів Патона і Метро. Якщо їх закрити, як транспорт буде ходити ??

***********, чи канатними дорогами через Дніпро ??
показать весь комментарий
19.07.2023 13:46 Ответить
Саме для того і повідомляють щоби місцева Київська шобла могла мільярди пилити на їх капітальному ремонті

І все це в той час коли чверть країни руйнується від щоденних обстрілів, а Україна втратила 2 мости через Дніпро Антоновський автомобільний і залізничний і шляхопровід по греблі Каховської ГЕС
показать весь комментарий
20.07.2023 11:19 Ответить
Хм ... "Згорів сарай, гори і хата".

Я так зрозумів, вам мости не потрібні. Життя зупинилось ??
показать весь комментарий
20.07.2023 12:16 Ответить
Мости стоять і будуть стояти. В них при проектуванні і будівництві закладався достатній заділ по навантаженнях і міцності.

Спроби виправдати термінову необхідність їх ремонту сприймається як спекуляції і маніпулювання громадською думкою.

Сьогодні країна повинна здійснювати капіталовкладення коштів в закупівлю і виробництво озброєння, будівництво виробництв із виготовлення новітньої військової техніки.
показать весь комментарий
20.07.2023 13:59 Ответить
Мости стоять і будуть стояти. В них при проектуванні і будівництві закладався достатній заділ по навантаженнях і міцності.

Угу. У 1986 р. я усім розказував, що покрівля на ЧАЕС горіти не може, бо вона не горить. Виявилося, що там поклали не те покриття, яке по проекту і технології.
показать весь комментарий
20.07.2023 14:27 Ответить
А ви звернули увагу, що основні скандали з витрачанням бюджетних грошей на місцях відбуваються здебільшого по «вертикалі ОП». Наче якийсь «завгосп» із ОП спустив своїм призначеним керівникам методичку: 1. Дискредитуйте своїми скандальними закупівлями місцеву владу - більшість простих громадян все одно не відрізняють призначених керівників від обраних до місцевої влади. 2. Вам за це нічого не буде, ми забезпечимо вам "дах" за "правильну" роботу і закриємо очі на ваші "грішки".
показать весь комментарий
19.07.2023 13:36 Ответить
Вчора була новина. Міська влада Києва перерахувала 1,5 млрд військовим частинам на їх потреби (по заявках).
показать весь комментарий
19.07.2023 13:44 Ответить
Готівкою на зберіганні Борис Філатов тримає один мільйон сто тисяч доларів і три з половиною мільйони гривень. Марина Філатова заявила про зберігання 346 тисяч доларів та півтора мільйона гривень. Подружжю належать понад шість мільйонів акцій в енергетичних підприємствах Тернополя, Львова, Полтави та Чернігова.
показать весь комментарий
19.07.2023 13:51 Ответить
на все потрібно гроші. якщо заборонити усі сторонні видатки по усім державним рахункам і місцевого самоврядування також, тоді буде можливість закупити вже готові дрони і засоби РЕБ провідних виробників наших країн-партнерів, а паралельно налагодити власне виробництво чи збирання за ліцензією чи патентом, тобто навіщо придумувати велосипед, коли дрони потрібно негайно і реб так само!!
показать весь комментарий
19.07.2023 14:12 Ответить
Що там за мутки в Дніпрі із землею лікарні Мечникова?

Олег Симороз

@SymorozOleh

Важливий тред про лікарню Мечникова, де рятують тисячі військових, і яка досі без оформленої землі…
а першому фото я в жовтні 2022 у реанімації лікарні Мечникова, персонал якої врятував мені життя. І от зараз я отримав не дуже приємні новини про життя цієї лікарні…

показать весь комментарий
19.07.2023 15:16 Ответить
"Сьогодні Дніпропетровська обласна лікарня ім. Мечникова - це форпост з порятунку наших військових. Реанімація Мечникова витягнула мене з того світу.

І ось мені дуже неприємно дізнаватися, що у лікарні виникла проблема з землею, яка переросла в конфлікт з міською владою Дніпра.

В 2018 Дніпровська міськрада припинили право лікарні на постійне користування землею.

Найбільшу ділянку зменшили і розділили. 0,125 га від неї віддали такому собі ТОВ «ЕЛІОНА» - це муткарі з ринку «Нагорний», який місцеві мешканці повʼязують з Генадієм Корбаном.

Після того "деребану" земельної ділянки лікарні й виділення її частини "ринку Корбана", відповідної "історичної" земельної ділянки площею 8,19 га вже не існує у земельному кадастрі, а замість неї створена ділянка меншою площею 8.0651 га. Це було зроблено без погодження лікарні."
показать весь комментарий
19.07.2023 15:17 Ответить
"Лікарня у лютому-березні 2021 року зверталась до Дніпровської міської ради стосовно офіційного оформлення її прав на землю, проте до теперішнього часу, це питання так і не було винесено на розгляд сесії міської ради.

Схема проста й дуже поширена в Україні: чекають поки будівля розвалиться (замість того, щоб збільшувати потужності такої важливої лікарні) а потім починають розповідати, що "місто має розвиватися" й виділяють землю вже новому - приватному власнику.

Також можуть в будь-який момент банально відрізати ще один шматок землі лікарні під приватне користування, як вже зробили для ТОВ "Еліона". Тому затягують, бо якщо вся земля буде офіційно закріплена за лікарнею вже зараз, то ці схеми в майбутньому провернути не вдасться.

Отже, як учасник бойових дій, який пройшов через стіни лікарні ім. Мечникова, в яких мені врятували життя після підриву на протитанковій міні, я зараз публічно звертаюсь до влади Дніпра та депутатського корпусу міської ради!"
показать весь комментарий
19.07.2023 15:19 Ответить
"Залишати в такий час вкрай важливу лікарню ім. Мечникова в підвішеному стані та шматувати її землю в приватних інтересах окремих ділків - це просто неадекватно. Я закликаю вас не створювати зараз скандалів там, де можна й треба спокійно без них обійтися!

Саме тому я прошу терміново врегулювати це питання і на найближчих сесіях Дніпровської міськради ухвалити відповідні рішення про надання Дніпропетровській обласній лікарні ім. Мечникова в постійне користування саме тих комунальних земель, якими лікарня роками користується!"
показать весь комментарий
19.07.2023 15:20 Ответить
вже все наше місто "поділене".. І "поділили" його лише між одним єдиним забудовником, я б навіть сказала загарбником. Дуже нагадує казку Кіт в чоботях. "Тут всё принадлежит маркизу Де Карабасу..". І в нашому місті є свій "маркіз карабас". Не важко здогадатись хто саме є тим "маркізом карабасом".
показать весь комментарий
20.07.2023 11:04 Ответить
Бо Дніпро завжди перший.
===================
Тому що в Дніпра є Філатов.
Філатов і досі очолює Дніпро, бо є певна кількість мешканців які його обирають попри намагання Бєні та Наркомана.
Шкода, що поряд нього нема Корбана.
Всі пам'ятають хто Корбана випхав з країни? Яка гнида?
показать весь комментарий
19.07.2023 20:19 Ответить
"...уважаемого господина Арахамии (поверьте, это сказано без иронии)"... Какая тут ирония?! ПРосто ржачная шутка.
показать весь комментарий
19.07.2023 20:31 Ответить
А в это время на улице криворожская некая фирма во всю устанавливает отбойник километров на 5. Так отбойник или дроны?? Просто Боря хайп поймал но при этом как и любой мер очень любит дерибанить бюджет
показать весь комментарий
19.07.2023 20:33 Ответить
Ай бросьте! Борцун за правду
Филатов на своем месте и человек не бедный.
показать весь комментарий
19.07.2023 21:42 Ответить
Тема парковок Днепра с высаживанием бабла за них в офшор Бори-и-Гены осталась не раскрытой.
показать весь комментарий
19.07.2023 20:56 Ответить
і не розкриють)). Я намагалась цю тему розкрити багато років тому, коли ті намальовані синенькою фарбою "парковки" тільки з"явились. Намагалась дізнатись чого не комунальні служби міста займаються цим питанням та заробляють гроші в міський бюджет, а фірма, яка зареєстрована в офшорній зоні. У відповідь - тишааааааааааааа ))
показать весь комментарий
20.07.2023 11:09 Ответить
я навіть офіційний запит в мерію робила)))..
показать весь комментарий
20.07.2023 11:10 Ответить
"Дніпро купив близько 650 легковиків і вантажівок" - это те, которые власти Днепра нагнули купить владельцев АТБ, а выдали за свои?
показать весь комментарий
19.07.2023 20:58 Ответить
Как бы не тужились обсиральники,но у вас ничего не выйдет.
Клизма от Филатова ваше спасение!
показать весь комментарий
19.07.2023 21:46 Ответить
"Не має значення , що Вам кажуть . Вам кажуть не всю правду."
показать весь комментарий
19.07.2023 22:10 Ответить
А знаєте що Ви нічого не знаєте?
показать весь комментарий
19.07.2023 22:21 Ответить