5595 посетителей онлайн
15 334 100
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

ВЛК - тотальна, абсолютна і безпросвітна п#зда

ВЛК - найбридкіше явище, яке я колись бачив у житті.

Тотальна, абсолютна і безпросвітна п#зда.

Система приниження для поранених та скалічених військовослужбовців.

За півтора роки війни наказ Міноборони 402 від 2008 року, який у військовий час звільнює тільки мертвих, Борислава Березу та Юрія Луценко, та яким військові лікарі граються, як дурень з писаною торбою, так ніхто й не думає змінювать.

Не хочеш мучитись - петляй, не маєш знайомств і не хочеш петлять - страждай.

Страждають абсолютно всі. Люди без ніг, люди зі свіжими азфами, які треба носить 3-4 місяці і через кожен місяць все одно треба з ними проходити ВЛК, паралізовані спинальники з перебитим хребтом, яких дружина катає бруківкою на возику, онкохворі при смерті.

Електронна черга іде нах#й і не працює.

Що б тут було без зусиль волонтерів, волонтерської води та волонтерських лавок для сидіння, я взагалі не уявляю.

Це все мразовство вже вийшло за межі галактичного рівня і якщо б його не існувало, росіяни мали б придумати його для того, щоб показувати на Росії-24.

Це мабуть останнє, що я написав з цього приводу, бо я вже просто не вірю, що тут якось щось можна змінити.

Я дуже прошу усіляких дурналістів та блогерів, які понатягували піксель і тепер думають, що вони в армії, прес-секретарів та іншу околовійськову громадськість, у якої все за#бісь, не писати тут свої клоунські коментарі. Пройдіть, будь ласка, повз і просто пожалійтесь своєму висококалібернопогонному начальству мовчки. Дякую.

Топ комментарии
+22

не переводи стрілки, бо зрозуміло, що тебе не цікавить причина та справжні відповідальні за теперішню ситуацію з ВЛК. Що не ясно? ЦВЛК підпорядковується МО. На МО має вплив лише зеленський, бо Рєзніков підпорядковується лише йому, це гілка відповідальності преЗЕдента. Якшо тебе в Гуглі забанили, то осьо подивись сайт МО https://www.mil.gov.ua/ministry/kerivnicztvo/ https://www.mil.gov.ua/ministry/kerivnicztvo/
Тож які претензії у питанні ВЛК до Берези та Луценка, тим більш, що Луценко не сам звільнився з війська, його звільнили за вказівкою з ОП та ще й нацькували на нього усіляку проплачених ватних тролів-******. Чому преЗЕденту та його міністру Рєзнікову до сраки проблеми скалічених військових, ось головне питання, бо окрім цих двох проблему ВЛК ніхто не вирішить, але їм не до цього, треба мародерити мільярдами на солдатських харчах, все решта не на часі!!!
показать весь комментарий
21.07.2023 23:46 Ответить
+20
Хотілося б спитати у автора допису: з 2014 по 2019 наказ Міноборони 402 діяв? Тоді що теж з війська звільняли тільки мертвих, бо по іншому просто не можна було звільнитися? Щось я тоді від моїх знайомих АТОшників тоді не чув такого, чи може тоді ми з кацапами не воювали?? Згоден на всі 1000% що ВЛК це ублюдочне явище, совковий пережиток, яке треба було давно принципово змінити, бо це знущання над хлопцями. Але незрозумілі закиди до Берези та Луценка?? Вони в нас що керують ВЛК чи може вони виконують обов"язки вєрховнава главнокамандующєва??? Чи їм простіше дорікнути, ніж справжнім винуватцям цього ганьбища? ВЛК це сфера відповідальності міністра оборони, бо ЦВЛК безпосередньо підпорядковіється МО.
показать весь комментарий
21.07.2023 23:22 Ответить
+16
ZEGNIDOTI , гірше ***** , таких цинічних мразот Світ ще не бачив! На серіальчики гроши є , Баканов - герой , Роман Червінський за ґратами!
показать весь комментарий
21.07.2023 23:31 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Що , тролі, кинули сюди, щоби на Залужного накидати гівн..ця?
Підгорає у ваших фюрерів, знають, що скаро буде " жєст доброй волі на Півдні України.
А списки із вашими прізвищами, після війни росіяни самі передадуть СБУ.
Готуйте спини, тролі!
показать весь комментарий
21.07.2023 23:38 Ответить
а лопатой по **** хо, чмо зєльоноє?
показать весь комментарий
21.07.2023 23:51 Ответить
В генералів інше сприйняття солдат. Не як людей, а як засоби для роботи. І у вмілих генералів, яким являється Залужний.
показать весь комментарий
22.07.2023 01:00 Ответить
Андруша, Дєрьмак! Це підлеглі твого однокурсніка Рєзнікова, і твого гундосого зєльоного Буратіни!
показать весь комментарий
21.07.2023 23:50 Ответить
Агов, віслюче, ТЦК - відповідальність Сирського!
показать весь комментарий
22.07.2023 04:28 Ответить
Це Остащенко - генерал-майор та начальниця військової медицини.

Госпітальєри та багато інших військових медиків називають її прямо шкідницею та корупціонеркою через яку багато українських воїнів помирають.

Але у неї великі зв'язки та підтримка Залужного якому вона не чужа.

Ось такі от справи

показать весь комментарий
21.07.2023 23:08 Ответить
Судячи з профілю на фото, вона ще й правильної національності
показать весь комментарий
21.07.2023 23:46 Ответить
прізвище правильне
показать весь комментарий
22.07.2023 12:23 Ответить
бьють не по паспорту
показать весь комментарий
22.07.2023 22:01 Ответить
Щось на фото не дуже схоже на Залужного. Є якісь факти, що вона протеже Залужного ?



"Тетяна Остащенко призначена на посаду командувача Медичних сил Збройних сил України.

Відповідний наказ підписав міністр оборони Андрій Таран," Джерело:

"Треба відзначити, що свою безумовну підтримку цього вибору після особистого спілкування висловив Верховний Головнокомандувач, Президент України Володимир Зеленський", - розповів Андрій Таран." Джерело:

Є що відповісти ?
показать весь комментарий
22.07.2023 15:58 Ответить
Ой, а що ж я знайшов. Ну прямо бінго:





"писали що ця Остащенко призначена ОП і шкодить госпітальєрам та польовій медицині як тільки може.

Зокрема, про це говорив Д.Корчинський"

Ти **баний шакал, а не людина.
показать весь комментарий
22.07.2023 16:13 Ответить
ось скажи мені ішак опущений, як усе, що ти написав мене спростовує?
показать весь комментарий
22.07.2023 16:22 Ответить
Ти ж чмо діряве написало, що за все відповідає Залужний. А виходить, що з твоєї гнилої пельки тільки лайно може виходити.
показать весь комментарий
22.07.2023 16:28 Ответить
слухай пасивний підор - я написав що Залужний не дивлячись на численні скарги не звільняє, а навпаки прикриває Остащенко, що є правдою
показать весь комментарий
22.07.2023 16:32 Ответить
Коли ти **** наведеш факти, які десь можна перевірити, посилання на сайти, що їх підтвердять, ось тоді зможеш відкривати своє вонюче ***** і отримати право розмовляти з нормальними людьми. А так закрийся, півень, і сиди тихо, не відсвічуючи. Як там по "класиці": твое место возле параши.
показать весь комментарий
22.07.2023 16:41 Ответить
я ось що думаю - ти опариш не стільки Залужного захищаєш скільки сепаршу Остащенко його фаворитку.

Напевно, крадете з нею разом.

Так що йди нах і не повертайся. Все з тобою
показать весь комментарий
22.07.2023 16:52 Ответить
Да насрати мені на ту Остащенко, якщо вона тупорила *****, то нехай "яйцеголовий" міністр звільнить її або притягне до кримінальної відповідальності. Мене цікавить не пустопорожнє балабольство, а слова, які підтверджені фактами і певними справами. А тепер я постараюсь, щоб цей аккаунт відправився вслід за цим , це тепер буде моя першочергова задача. Так що бережи себе, гребінь, і не хворій ))
показать весь комментарий
22.07.2023 17:05 Ответить
Хотілося б спитати у автора допису: з 2014 по 2019 наказ Міноборони 402 діяв? Тоді що теж з війська звільняли тільки мертвих, бо по іншому просто не можна було звільнитися? Щось я тоді від моїх знайомих АТОшників тоді не чув такого, чи може тоді ми з кацапами не воювали?? Згоден на всі 1000% що ВЛК це ублюдочне явище, совковий пережиток, яке треба було давно принципово змінити, бо це знущання над хлопцями. Але незрозумілі закиди до Берези та Луценка?? Вони в нас що керують ВЛК чи може вони виконують обов"язки вєрховнава главнокамандующєва??? Чи їм простіше дорікнути, ніж справжнім винуватцям цього ганьбища? ВЛК це сфера відповідальності міністра оборони, бо ЦВЛК безпосередньо підпорядковіється МО.
показать весь комментарий
21.07.2023 23:22 Ответить

не переводи стрілки, бо зрозуміло, що тебе не цікавить причина та справжні відповідальні за теперішню ситуацію з ВЛК. Що не ясно? ЦВЛК підпорядковується МО. На МО має вплив лише зеленський, бо Рєзніков підпорядковується лише йому, це гілка відповідальності преЗЕдента. Якшо тебе в Гуглі забанили, то осьо подивись сайт МО https://www.mil.gov.ua/ministry/kerivnicztvo/ https://www.mil.gov.ua/ministry/kerivnicztvo/
Тож які претензії у питанні ВЛК до Берези та Луценка, тим більш, що Луценко не сам звільнився з війська, його звільнили за вказівкою з ОП та ще й нацькували на нього усіляку проплачених ватних тролів-******. Чому преЗЕденту та його міністру Рєзнікову до сраки проблеми скалічених військових, ось головне питання, бо окрім цих двох проблему ВЛК ніхто не вирішить, але їм не до цього, треба мародерити мільярдами на солдатських харчах, все решта не на часі!!!
показать весь комментарий
21.07.2023 23:46 Ответить
Я вас так зрозумів, що в усьому винуваті Береза і Луценко. А ще Залужний, хоча тільки що вам написали, що це сфера відповідальності не Генштабу, а МО... Видно, що вам тема статті дуже болить, і ви в цьому розбираєтесь краще ніж я. Тому я не розумію, навіщо цю тему звели до політичних розбірок, замість обговорення фахівців і тиску на тих осіб, які можуть виправити ситуацію (дідусі Береза і Луценко, яким майже по 60 років, явно до них не відносяться, оскільки у них уже багато років НІЯКОЇ ВЛАДИ НЕМАЄ)
показать весь комментарий
21.07.2023 23:53 Ответить
А з 2014 по 2019 був воєнний стан?
показать весь комментарий
22.07.2023 00:43 Ответить
ви хочете сказати, що з 2014 по 2019 Україна не воювала з РФ??? чи ви хочете сказати, що наказ 402 від 2008 р. про який каже в допису автор статті, не діяв з 2014 по 2019?? нащо ховатися за формулювання, які не міняють головного - з 2014 по 2019 Україна воювала з рашкой, але тоді такого, як пише автор не було (ось його цитата):

За півтора роки війни наказ Міноборони 402 від 2008 року, який у військовий час звільнює тільки мертвих Джерело:
показать весь комментарий
22.07.2023 00:51 Ответить
Відкрийте наказ 402 зрештою. Зовсім інші висновки для воєнного мирного стану. 2014-24.02.2022 не було воєнного стану, тому хворі і поранені звільнялися без проблем.
.
показать весь комментарий
22.07.2023 14:58 Ответить

Дайте, будь ласка, сюди в тему, посилання на ту частину тексту наказу 402, з якого б слідувало (за вашими словами) що під час воєнного стану хворих та поранених не можна звільняти, або можна звільняти з проблемами для тих, кого звільняють.
показать весь комментарий
22.07.2023 16:42 Ответить
Відкрий наказ, ущєрбний
показать весь комментарий
23.07.2023 16:04 Ответить
з 2014 по 2022 не було воєнного стану, баран.
показать весь комментарий
22.07.2023 22:02 Ответить

Тупориле зе-бидло, закон 402 від 2008 р. не обмежує права поранених бійців, незважаючи є воєнний стан чи ні. Якщо права поранених бійців обмежуються, то треба подавати до суду.
Чи вам в вашому серіалі про Голобородька про це нічого не казали??? Чи ви зосередились виключно на фразі що "преЗЕдент будєт жить, как учітєль, а учітєль, как прєЗЕдент"?? Ну і як,
тепер зає@ісь живеться, недоумки??
показать весь комментарий
22.07.2023 22:27 Ответить
Юга луцик то таке там можливо є серйозні проблеми зі здоров'ям у тому числі і ментальні а берьоза ,який ховався у жіночому мАнестері мАсковського сатанат то просто особина ''правильної національності'' така падоль не піде захищати Україну, хіба ''землю обітованну'' і то не факт.
показать весь комментарий
22.07.2023 10:39 Ответить
У Берези втрата зору 90% на одному оці і 60% на іншому внаслідок поранення.
показать весь комментарий
22.07.2023 15:01 Ответить
Поранення ще з 2014-го року?
показать весь комментарий
22.07.2023 15:21 Ответить
Дурак, чи де?
показать весь комментарий
23.07.2023 16:06 Ответить
😃😃😃 а що поранення в анус викликають такі наслідки ,як втрата зору?😃
показать весь комментарий
22.07.2023 21:19 Ответить
Вам краще відомо, гуморист квартальний
показать весь комментарий
23.07.2023 16:05 Ответить
ZEGNIDOTI , гірше ***** , таких цинічних мразот Світ ще не бачив! На серіальчики гроши є , Баканов - герой , Роман Червінський за ґратами!
показать весь комментарий
21.07.2023 23:31 Ответить
Та в чому проблема, та ***** комісія є що безсмертною? Та вони о 18.00 виходять з будівлі, сідають у автівку та крутять педалі до дітей.
Ну не працює система, а точніш працює на ворога. Це такий самий фронт тільки но ворог немає арти на озброєнні...
Агов, знімайте рожеві окуляри, у нас тут є повно виродків, які замість дронів купляють серіали/барабани/яйця/вілливіспаніях, вони ходять навколо вас і виглядають як нормальні люди, але то є виродки.
Вас там сотня під будинком сидить, та взяли за шкірку того лікаря з печаткою та хай штампує допоки бажаючі не закінчаться.
показать весь комментарий
21.07.2023 23:36 Ответить
це доречі велика проблема українського суспільства! людям простіше вмерти на війні, чим влаштувати пристойне життя в тилу, перевішавши пару сотень (хай тисяч) одіозних персонажів! інші розбігуться, а ті хто залишаться будуть як шовкові!
показать весь комментарий
21.07.2023 23:53 Ответить
паскудство твориться повсюди, навіть з простими пацієнтами простих лікарень.

або медичну реформу придумали ідіоти або ідіоти її реалізували.

і, як бачу, паскудство повсюди.

бо ті авгієві конюшні ніхто не чистив від часів динозаврів.

ті гади пообгороджувалися перепонами для нормальних людей і всередині свого світу понапридумували маразматичних правил, які нормальні люди сприймають за знущання.
показать весь комментарий
22.07.2023 00:06 Ответить
Тобі скільки років імбецил?
Яка " реформа"?
Система в медицині не мінялась із 50- х років минулого сторіччя, як були лікарі і лікарні із їхнім відношенням до людей, так і залишилися.
А "реформа" зупинилась на сімейних лікарях, тобі до них інколи потрібно показуватися, голову лікувати.
показать весь комментарий
22.07.2023 00:28 Ответить
пнх
показать весь комментарий
22.07.2023 00:33 Ответить
так было всегда и до полномасштабного тоже, просто сейчас все вылезло из-за наплыва людей.
защищать - нужен, стал калекой - никому кроме ближ. родственников, все твои проблемы
показать весь комментарий
22.07.2023 00:09 Ответить
Згадалося з розповідей як в другу світову рідних набирали в Червону армію з 1939 по 1945 рік (один з рідних), або поки не вб'є на війні (декілька родичів в 1942 і 1943). Так і тут я бачу таж ситуація. Просто копія СРСР з армії не відпустять поки не вб'ють або війна не скінчиться.
показать весь комментарий
22.07.2023 00:21 Ответить
При чому тут СРСР? Така ситуація у всіх арміях усіх країн, які вимушені битися з більшою країною. Так було і в Фінляндії 1940, і в Іраку 80-х років, і в Ізраілі останні 75 років
показать весь комментарий
22.07.2023 00:31 Ответить
Я вам вірю. Просто в мене знання про СРСР.
Все ж з Ізраїлю багато молодих людей може виїхати і виїжджають в ту ж Європу чи США. А в Україні всіх закрили чоловіків. Просто думка як почати вихід з ситуації: можливо в армії є юристи чи нормальні управлінці персоналом. Армія це теж організація як і будь-яке підприємство чи фірма. Нехай придумають як краще використовувати наявний людський ресурс і подають пропозиції депутатам для нових законів про військову службу.
показать весь комментарий
22.07.2023 00:41 Ответить
Якщо у воюючій армії будуть юристи, то ця армія втратить боєздатність. Те ж саме відбудеться, коли відкрити кордони. Те ж саме буде, коли ВКЛ почне массово звільняти військовослужбовців... Вихід із цього насилля починають озвучувати деякі західні генерали: потрібно воїнів замінити бойовими роботами, і навіть називають терміни за 10-15 років. Доки цього не відбудеться, армія буде місцем насилля і смерті... Особисто мені здається важливим збільшити нинішню армію в 2 рази, щоб були ротації бригад (як в 2014-2021) з великими відпустками після чергової командировки на фронт. Тому ще я побачив у автора статті дуже велику втому, яку можна було б пом'якшити великими відпустками
показать весь комментарий
22.07.2023 01:10 Ответить
Они снаряды не могут сделать для Украины, а вы про роботов. Откуда вы беретесь такие боже.
показать весь комментарий
22.07.2023 04:42 Ответить
А откуда вы беретесь такие, которые ненавидят Запад (и уверены, что он всем что-то должен), и в то же время сидят в Канаде и возвращаться в Украину не хотят. И при этом считают оставшихся здесь украинцев идиотами, хотя у самого мозгов нет (если бы были мозги, то понял бы, что я отношусь к роботам через 10-15 лет со скепсисом)
показать весь комментарий
22.07.2023 11:41 Ответить
Вихід...це і...банально, десь фантазійно, популістично, в чомусь маргінально, поважаючі себе люди про таке мовчать, але... так , я про нуклеарну зброю. І лицеміри усього світу казатимуть про нездоровий, на їхню думку, сарказм.
показать весь комментарий
22.07.2023 09:09 Ответить
- буде з власної кишені утримувати професійну армію у 500 тис. ОС ??

- є в армії і ротації і відпустки

- "ВКЛ почне массово звільняти військовослужбовців..." - пишуть 80% поранених повертаються у стрій.
показать весь комментарий
22.07.2023 12:32 Ответить
На жаль для американських і европейських платників податків, додаткові 500 тис. армії прийшлося би утримувати їм (Розумію, як по-дибільному це виглядає з боку США чи Европи). Грошей би це багато не потребувало, бо виплати бойових 100 000 залишаються на тому ж рівні. Зільшення армії - це не моя пропозиція, а мої прогнози на те, що буде відбуватися далі, бо проблему виснаження бійців (особливо, якщо прийдеться воювати ще багато років) потрібно якось вирішувати... Можливо, і путін так думає, і тому не зупиняє цю війну, очікуючи повного виснаження ВСУ, особливо якщо його запевнили, що наша мобілізація не зможе дати пів-мільона додаткових бійців
показать весь комментарий
22.07.2023 15:32 Ответить
"Грошей би це багато не потребувало, бо виплати бойових 100 000 залишаються на тому ж рівні."

Дивне твердження: "Нагодувати, забезпечити усим необхідним і утримувати півмільйона дорослих чоловіків - нєфіг дєлать" ??
показать весь комментарий
22.07.2023 15:57 Ответить
У нас у місті ВЛК перевели у місцеву поліклініку. Щоб туди попасти з направленням від ТЦК, потрібно записатися в чергу і зачекати від 1.5 до 2 тижнів.
показать весь комментарий
22.07.2023 02:04 Ответить
маєш автомат - піди спитай.не смієш запитати - мовчи.такова жизнь.
показать весь комментарий
22.07.2023 08:27 Ответить
Сашко Білий з автоматом вже запитував
показать весь комментарий
22.07.2023 11:48 Ответить
Тоді здохни мовчки чмо крєпостноє
показать весь комментарий
22.07.2023 12:19 Ответить
І що ? Це нормально, у мирний час, з автоматов приходити на засідання місцевої ради ??
показать весь комментарий
22.07.2023 12:49 Ответить
А що взагалі ти навкруги бачиш нормального від узурпованої ЗЕлупами держави?
показать весь комментарий
22.07.2023 13:03 Ответить
Випадок з Білим був ще до Зе* у 2014 р.
Людина доволі складна.
показать весь комментарий
22.07.2023 13:38 Ответить
Я неодноразово пропонував військовим зробити профспілку та виходити на демонстрації з вимогами, інакше нічого не буде. Але ті, хто можуть за це не беруться, а поранені військові бояться, що їх назвуть зрадниками . Бо і в СРСР герої поверталися з фронту і становились рабами системи. Внутрішній ворог страшніше зовнішнього, бо його охороняє закон і не можно вбити.
показать весь комментарий
22.07.2023 08:32 Ответить
Як тільки пройде перша така демонстрація, то вважайте, що війна програна. Це побачать наші західні союзники (і в них опустяться руки допомагати нам), це побачить путін (і вирішить ніколи не припиняти війну і надавити на ВСУ ще більше). Подібні демонстрації повалили половину імперій в Першій світовій війні
показать весь комментарий
22.07.2023 09:26 Ответить
ну тоді в тебе один вихід - здохнути мовчки
показать весь комментарий
22.07.2023 12:20 Ответить
Кацапи тільки й чекають, що українці зі зброєюпочнуть розбірки між собою.Ти дешевий провокатор, вважаєш,що хтось поведеться на твої провокації?!
показать весь комментарий
22.07.2023 12:28 Ответить
Всі ми коли-небудь здохнем. Буде добре, якщо мовчки і без мук
показать весь комментарий
22.07.2023 15:37 Ответить
а ви забули нацжон,Семенченків,Соболевих торгівля на крові торнадо підараси і наметове містечко військових проти влади ? де вони зараз горлопани ? чому ссуть сказати правду в ОЧІ ?
показать весь комментарий
22.07.2023 14:33 Ответить
Нацжони закінчилися разом із арсен борисичем
показать весь комментарий
22.07.2023 15:04 Ответить
та ні - нацжони і вся ******* на крові закінчились разом з опозиційною діяльністю бєні коломойського.
показать весь комментарий
22.07.2023 15:09 Ответить
У моєму місті основною масою "жон" була "школота" починаючи десь з 9-го класу, а тільки вибори закінчились, ці "жони" розбіглися, наче їх ніколи й не було.
показать весь комментарий
22.07.2023 16:24 Ответить
Знову кацапські ІПСО реалізуєш? Тобі вони за це гроші платять, чи ти ідейний?
показать весь комментарий
22.07.2023 09:29 Ответить
Слава презеденту Зеленському!
показать весь комментарий
22.07.2023 10:00 Ответить
показать весь комментарий
22.07.2023 11:49 Ответить
показать весь комментарий
22.07.2023 11:51 Ответить
показать весь комментарий
22.07.2023 11:59 Ответить
Слава юліїмороз!
показать весь комментарий
22.07.2023 12:00 Ответить
Жуля, ти тільки не забудь зависнути рядом з ним на стовбі по ітогу!
показать весь комментарий
22.07.2023 12:22 Ответить
Здається, відвідувачам ВЛК дуже необхідна підтримка та увага тих, чиї життя вони змогли зберегти...
показать весь комментарий
22.07.2023 10:25 Ответить
Подтверждаю, ВЛК, это ужас для больных людей.
показать весь комментарий
22.07.2023 10:59 Ответить
Понятно🤔
Винні ,-Береза й Луценко.
Зєлєнскій,Рєзніков,і Остащенко не увинуваті.Прєступлєніє раскрито.
показать весь комментарий
22.07.2023 12:12 Ответить
Це повне свинство , таке відношення до людей ,які ціною свого власного здоров'я боронили цю державу. Може ухилянти, в чомусь порави
показать весь комментарий
22.07.2023 12:35 Ответить
На жаль допис автора більше емоційний, ніж конкретний.

Ел. черга може не працювати у конкретному місті, а не скрізь.

Чимало у новинах показують бійців без рук, ніг, з протезами. Позитиву у цьому мало, але вони намагаються влаштувати своє життя, навіть спортом займаються.

Мова іде про людей у яких дуже складна ситуація. Мабуть таких треба селити у державні пансіонати, можливо навіть, пожиттєво.
показать весь комментарий
22.07.2023 12:56 Ответить
Тема піднята автором має місце і повинне було розвязана давно Але дивує акцент автора Він звинувачує людей,які воювали і нічого не мають до системи тих комісій І головне-- маю десятки прикладів про звільнення з АТО --без проблем Але ж була війна Тому роблю висновок, ,що автор має зовнішній вплив на свою статтю Шкода,що військові стають інструментом в політиці.А всім захисникам- --СЛАВА і безмежна вдячність
показать весь комментарий
22.07.2023 14:49 Ответить
ПТСР така штука, підступна....
А коли хлопчик молодий, життям не битий - то він ще більше нервовий.
показать весь комментарий
22.07.2023 14:57 Ответить
Це пораненим військовим нагорода від Блазня!
показать весь комментарий
22.07.2023 14:57 Ответить
Ви ще скажіть що Блазень у вас а під'їзді насрав.
показать весь комментарий
22.07.2023 14:58 Ответить
Ахах, це у вас якийсь російський наратив.
ВЛК - військово-медичні установи. Є верховний головнокомандувач, є його абсолютна більшість в парламенті. Є відповідальність.
показать весь комментарий
22.07.2023 15:06 Ответить
Так, я використав відомий кацапський наратив.
Щоб загрубити ситуацію.
Але ви, схоже, не допетрили.
Давайте я спробую простіше, може тоді дійде.
Генерал в атаку не ходить. І не має ходити. Бо тоді він не генерал, а сержант.
Вище абсолютно вірно написали, що допис емоційний, а не конкретний.
Нажаль, це риса досі притаманна багатьом нашим співвітчизникам - в усьому винен цар!
І ніж розібратися в процесах та виконавцях - краще волати, що Блазень насрав у під'їзді .
І я то розумію - бо то набагато легше, ніж зробити самому.
Давайте я вас запитаю - скажіть, що ви ніколи в житті не перебігали вулиці за межами переходу і ніколи не переходили на червоне світло - і я скажу, що ви брехун.
Починайте з себе.
показать весь комментарий
22.07.2023 15:33 Ответить
Чудова відповідь!
команда Блазня давно розкручує постсовковий і рос. наратив про те, що "цар не винен, бояри погані", або трохи відозмінене в наших реаліях "причому тут президент, то на місцях винні", поки Боневтік намагається грати гарного хлопця в політиці.
Але прийдеться відповідати згідно зі взятими на себе обов'язками!
показать весь комментарий
22.07.2023 16:07 Ответить
не насрав - а наїбашив.таку купу що не одне покоління розгрібати буде.
показать весь комментарий
22.07.2023 15:12 Ответить
А у вас такі чисті ручки, що вам прибирати западало....
показать весь комментарий
22.07.2023 15:35 Ответить
Не має сенсу прибирати: в 2014-2018 багато чього хорошого було зроблено, наприклад більш-менш почистили СБУ, і зробили боездатною ГУР. Але потім 73 % насрали: баканов зруйнував СБУ буквально за кілька тижнів, а ГУР після Вагнергейту цілеспрямовано деградувала.
показать весь комментарий
22.07.2023 15:46 Ответить
бери їж як ласуєш.ти диви гурман ***....
показать весь комментарий
22.07.2023 15:46 Ответить
Я б ще додав про дар ВЛК "сцілювати" і робити з непридатних калік обмежено придатних. Діагноз штучно применшується і все, хоч у цвлк, хоч у спортлото пиши.

Окремо порадувала фраза "на МСЕК ми зараз нікого не подаємо, пізніше колись будемо подавати, коли команду дадуть"

Мунтян з його благословенними зціленнями відпочиває.
показать весь комментарий
22.07.2023 15:19 Ответить
Цю усю комісію та її служок, вішати треба на ліхтарних стовпах за їх діяння ще з часів совка!!! Там клеймо ставити, місця немає!
Вони добре це усвідомлюють, усе що набарижили, конфіскувати на користь ВОЛОНТЕРІВ для потреб Захисникам України!
Це одна із СХЕМ від МОЗу!!

Подібні СХЕМАТОЗИ, у кожному МІНІСТЕРСТВІ та ОДА (ОВА)!!
Тому і закон «Про КМУ» та постанови під нього злампічили ті ж самі «його ЧЛЄНИ», аби була кругова БЕЗВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ!!
УСІ Прем'єр міністри, можуть підтвердити про ОСОБИСТУ безвідповідальність!!
Слава Україні та її Захисникам !
показать весь комментарий
22.07.2023 15:48 Ответить