21307 посетителей онлайн
4 162 95
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Консервация феодализма в Украине: чем опасны инициативы по запрету выезда мужчин

кордон

Вадим Денисенко написал новый пост об о том, что он имел в виду, когда писал, что мужчинам нужно запретить выезд на три года после войны. Я думал, что Вадим Денисенко внесет ясность, но все оказалось намного хуже. Разбираю этот текст по цитатам. Мой видео разбор этой ситуации смотрите в первом комменте.

Цитата: "Помилка попереднього посту в одному слові: я мав написати обмеження, а не заборона. Зрештою, я і мав на увазі саме обмеження".

Комментарий: Это и есть ошибка инициировать какие-либо ограничения для украинцев, которые поднялись на борьбу с Россией, которая эти ограничения попыталась принести в Украину на своих штыках. Какой тогда смысл войне с Россией, которая началась как война за свободу Украины, а в финале феодальная элита боится, что народец разбежится как тараканы из-за ее маниакального стремления все ограничивать?

Цитата: "Ось цитата з попереднього посту: "хочу наголосити: чи мають бути законні способи виїзду (на лікування, в тому числі ПТСР, військові, особливо ті, які пройшли бойові дії повинні мати право на відпустку за кордоном, відрядження і т.д)? Звичайно так. І це має бути чітко прописано в законодавстві. Але одним махом відкрити кордони, як це було до 24.02.22 - це означає втратити плюс мільйон. Зараз за кордоном близько 7 млн людей, повернеться половина. Всі ті, хто пише про комплексні заходи по поверненню - лукавлять. Ніяких реальних комплексних заходів нема і не буде. На жаль".

Комментарий: Одним махом открыть границы, означает дать миллионам людей возможность увидеть друг друга, обменяться, заняться сексом, в конце концов. Все это забрала война и ограничения нашего правительства. Если бы правительство занималось адекватной политикой, то у нас бы появились миллионы рабочих мест и перспектива даже в условиях войны. Но сейчас можно с прискорбием констатировать, что экономический блок правительства тотально провалил все. И чем предлагает Вадим Денисенко ответить? Пролонгированием импотенции и консервацией существующего положения феодального беспредела из-за страха перед мобильностью украинцев. То есть, Вадим фактически признает, что правительство, не будучи способным сделать украинцев счастливыми будет делать все, чтобы они остались несчастными. Охуенный план!

Идем дальше

Цитата: "Як мав би звучати мій пост, щоб майже всі були задоволені? Я мав би написати наступне: "після закінчення війни додому повернеться лише половина з 7 мільйонів, які зараз за кордоном. Але разом з відкриттям кордонів, з країни виїде щонайменше 1 млн чоловіків, які вже зібрали валізи і чекають на цей момент. Чи можливо цьому зарадити, без адміністративних обмежень? Треба чесно самим собі сказати, що ні. Розповіді про державні міграційні програми - це міфологія. По-перше, їх ніхто не готовий робити. Так, зараз тільки мінсоц створив робочу групу куди увійшли справді хороші фахівці. Але мінсоц - це лише частинка міграційних проблем. Таку групу мав би очолити, як мінімум віце-премʼєр. Але навіть, якщо група напрацює хороші рекомендації, вірогідність втечі мільйона чоловіків надвисока". Я, справді, зібрав би тисячу лайків і всі б писали про погану владу. Але проблема значно ширша ніж це хочуть вважати деякі "інтелектуали"".

Комментарий: А почему в голову вообще должно приходить что-либо по поводу ограничений как реакции на эту проблему? Мотивация бегства из страны ЯВЛЯЕТСЯ ПРЯМЫМ СЛЕДСТВИЕМ НА УДУШАЮЩУЮ ПОЛИТИКУ ОГРАНИЧЕНИЙ НА ПРОТЯЖЕНИИ 32 ЛЕТ НЕЗАВИСИМОСТИ УКРАИНЫ.

Какие выводы делает из провала этой политики Вадим Денисенко? Новые ограничения ради того, чтобы люди не бежали из клетки. Именно так Россия завоевывала Украину в 17-18 веках. В условиях, когда население разбегалось – усиление крепостного гнета (панщины), которая была выгодна украинской старшине, которая готова была в обмен на крепостных служить русским царям. Еще раз задаю вопрос – а в чем тогда смысл войны с Россией, если мы упрямо залазим в русскую матрицу? По цензуре, по экономической политике, по беспределу силовиков, а теперь вот формируются нарративы о новом крепостном праве. Мы точно идем в том направлении?

Цитата: Давайте чесно скажемо собі, якщо не буде таких обмежень, в кращому випадку, протягом наступного десятиліття сюди буде завезено 2-3 млн жителів Азії. Тобто, мінімум, 7-8% населення України будуть вихідцями з тих широт а за 20 років всі 15-17%.

Комментарий: Ого, какой ужас. Оказывается, страшно, когда в Украину приедут жить азиаты или не дай Бог жители Буркина-Фасо или Нигера. Ужас, ужас! Однако, смею напомнить Вадиму, что за последние полтора года в Канаду уехало около миллиона украинцев. Замечу, при этом украинцы едут в страну, которая поддерживает миграцию из азиатских стран и вообще из любых стран, если мигранты решают их задачи. Любой, кто был в Торонто, знает, что этот город кишит самыми различными расами. В Германию, куда уехало более миллиона украинцев, недавно сбежал миллион сирийцев. В Германии также живет под 4 млн турков. Германия, которая находится в существенно (мягко говоря) лучших условиях, необходимо завозить 800 тыс человек, чтобы покрывать демографический разрыв. Польше нужно около 400 тыс мигрантов в год, чтобы делать то же самое. Только две страны ЕС готовы всасывать 1,2 млн мигрантов в год, чтобы обеспечивать свою перспективу. Там образом, ЛЮДИ, ИМЕННО ЛЮДИ, А НЕ ЧТО-ЛИБО ДРУГОЕ ЯВЛЯЮТСЯ САМОЙ ГЛАВНОЙ ЦЕННОСТЬЮ ДЛЯ ЛЮБОЙ НАЦИИ, ПОСКОЛЬКУ ИМЕННО ЛЮДИ, ПРАВИЛЬНО, ЭФФЕКТИВНО ОРГАНИЗОВАННЫЕ ЛЮДИ, ОБЕСПЕЧИВАЮТ БЛАГОСОСТОЯНИЕ ГОСУДАРСТВА.

Отсюда вытекает прямая задача для Украины – ПРИВЛЕЧЬ КАК МОЖНО БОЛЬШЕ ЛЮДЕЙ ДЛЯ ТОГО, ЧТОБЫ ЛЮБИМЫЕ БАБУШКИ ГЕТМАНЦЕВА БАНАЛЬНО ИМЕЛИ ПЕНСИЮ. А привлечь их можно только путь создания нормальных условий труда и жизни. Если Украина не будет создавать таких условий, то она исчезнет естественным путем. При индексе фертильности в 1,1 при минимуме в 2,1 и разбегающемся населении ее ждет коллапс. Потому нам придется привлекать мигрантов со всего мира. И не миллионами, а десятками миллионов. Виталий Кулик сформулировал формулу 30+30. Тридцать миллионов украинцев плюс тридцать миллионов мигрантов. Повлечет ли это за собой фундаментальные изменения? Да. Ну, а как вы хотели. В противном случае, когда Россия пойдет во новый поход на Украину, то защищать ее будут те самые бабушки Гетманцева. А по сути никто. Гетманцевы сразу разбегутся, а люди, которые дружат с головой, вряд ли будут сражаться за право быть крепостным. И сбегут из Украины любыми правдами-неправдами.

Но есть еще один отвратительный аспект – акцентирование внимание на азиатах. Дескать, миграция из Азии — это ужасно. Это пахнет расизмом, как минимум. Который странен для страны, которая рвется в НАТО и ЕС.

Цитата: Про права людини, які стали активно обговорювати, я чув і тоді, коли нинішня заборона була введена. Ми маємо просто дати відповідь на одне питання: ми за права людини чи за збереження нації. Якщо хочете більш пафосно: ми за те, щоб все було як до 24.02.22 чи будемо будувати Ізраїль?

Комментарий: Я здесь парирую – мы за государство, в котором приоритетом является человек или мы за государство, в котором интересы абстрактной нации важнее, чем права конкретного человека. Так это, извините, мы проходили уже в СССР, где все время говорили, что коллективные интересы важнее индивидуальных и надо жертвовать ими. Я понимаю, что Вадим стал советником Дмитрия Яроша, но строительство здесь национального государства в духе Донцова и национализма первой половины 20 века не входит в интересы абсолютного большинства украинцев. А аргумент по поводу Израиля вообще смешон. Потому что в Израиле не запрещают выезд из страны мужчинам, хотя Израиль находится в состоянии войны более 70 лет. И в Израиле не запрещают иметь несколько гражданств. Потому что понимают ценность связи с каждым человеком, который может дать их государству дополнительные возможности.

Цитата: Ну а щодо аргументу про те, що це призведе до збільшення корупції, то я з цим погоджуюся, але давайте повернемося до п..4

Комментарий: Да, когда мы не побороли коррупцию, следовательно не побороли правовой беспредел и нам предлагают строить маленькую России, где нужно терпеть ради построения нации, то стоит ли удивляться потоку хейта, что обрушился на Вадима Денисенко. Ведь абсолютное большинство украинцев уже сыто по горло сказками том, что надо потерпеть, а дальше будет лучше. При феодализме лучше не будет. А Вадим предлагает его консервацию. Следовательно, будущего у такой Украины не будет.

Именно поэтому я, как один из учредителей Украинского института будущего, инициирую его отставку с поста исполнительного директора в нашем институте. Потому что такие взгляды не имеют ничего общего с теми целями, ради который мы создавали Украинский институт будущего. А дискуссия по данному вопросу нужна и важна. Потому что у украинцев не так много времени, чтобы выгрызть себе место под солнцем и иметь то будущее, которое мы по праву заслуживаем.

Топ комментарии
+14
В основі усього цього стояли такі негідники, як Романенко. Не тільки Зеленський повинен відповідати за усе, але і а ті, хто привів його до влади. Романенкі, Лещенкі, Іванови (разом з Петровими), Наєми, Скрипіни і т.д..
показать весь комментарий
08.08.2023 10:38 Ответить
+13
Но есть еще один отвратительный аспект - акцентирование внимание на азиатах.
Франція навезла умовних "азіатів". Ну як, сильно допомагають підняти економіку країни? Хіба що народжуваність.
1. "Азіат" не буде піднімати економіку. Жерти допомогу по безробіттю, а потім допомогу багатодітній родині - залюбки. Більшого не вимагайте, інакше - масові погроми.
2. "Азіат" не буде захищати Україну. В разі першого шухера - побіжить далі, щоб забезпечити собі п.1.
Проблема демографії частково вирішується за рахунок розвитку села.
Сільське населення народжує набагато охочіше, ніж міське, бо ближче знаходиться до архетипу землі.
Транспорт (не тільки дороги), медицина, освіта, підтримка фермерів та малих підприємців.
І не треба буде завозити мігрантів. Страждають від депопуляції здебільшого урбанізовані країни.
показать весь комментарий
08.08.2023 09:44 Ответить
+12
Только "феодальная элита" ни разу ни феодальная. Каждый феодал являлся на войну во главе маленькой личной армии. Не нужно путать рабовладельца с феодалом, это разные способы получения дохода и разные мировоззрения.

Вот отсутствие понятий "служения трону/государству/соверену" и стремление все огородить изгородью, чтоб народец не разбежался, оно из рабовладения.
показать весь комментарий
08.08.2023 09:01 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Только "феодальная элита" ни разу ни феодальная. Каждый феодал являлся на войну во главе маленькой личной армии. Не нужно путать рабовладельца с феодалом, это разные способы получения дохода и разные мировоззрения.

Вот отсутствие понятий "служения трону/государству/соверену" и стремление все огородить изгородью, чтоб народец не разбежался, оно из рабовладения.
показать весь комментарий
08.08.2023 09:01 Ответить
Все верно,феодал средневековой Европы непосредственным участием в войне доказывал свое право на свой социальный статус и привилегии,идя первым на острие атаки а составе тяжёлой рыцарской кавалерии.
показать весь комментарий
08.08.2023 09:48 Ответить
Можна сказати " неофеодали " - холопи, раби , які волею долі винесені на керівні пости . Люди , як мають психологію раба , які не мають цінностей та твердих принципів, тому нездатні до вольових ,далекоглядних рішень на благо суспільства .
Але оскільки суспільство в більшості незріле , інфантильне - тому висунуло таких "лідерів". Зміниться в масі суспільство - буде запит на інших людей - тоді прийдуть лідери іншого типу.
показать весь комментарий
08.08.2023 12:10 Ответить
Розбір польоту думки Денисенка, щодо встановлення заборони (обмеження) для чоловіків України на виїзд за кордон після війни, потрібно починати за планом:
1. Які обмежені призначили Денисенка керівником Українського інституту майбутнього, який консультує ******* українську владу?
2. Чи гідний Денисенко бути керівником Українського інституту майбутнього?
3. Чи є доцільність примусового повернення в Україну таких ухилянтів як 22-річний Андрійко Денисенко та колишніх дипломатів у порядку, який був застосований до судді Чауса?
показать весь комментарий
08.08.2023 09:09 Ответить
1. Судячи того, що Романенко писав, що він мав нуль впливу, коли в інститут майбутнього притягли раша-методичку Іларіонова (чи не Денисенко?), а Романенко був проти, Романенко, хоч і співзасновник, а ні на що не впливає. Денисенко не просто консультує, він був "владою", коли вліз в МВС за Монастирського і до останнього підписувався " радником міністра МВС. А Денисенка,мабуть, взали, бо повірили казкам, який він піарник і політтезнолог, приведе інститут в казкове політичне майбутнє, ну тепер вся країна смакує піарні здібності та моралтні якрсті його і його сина призовного віку, що пересиджує за кордоном, доки папаня чужих синів хоче закрити за залізною завісою -дуже хотів вислудитися перед владою, щоб знов туди залізти, до Яроша вже вліз в радники паскудити добровольчий рух - на прикладі його власного самопіару
2. Подивіться на активність сторінки інституту майбутнього і важко не зробити висновок, що Денисенко його знищив (він же був зайнятий докторською, це ж скільки випити треба з нужними людьми, щоб доктора наук отримати), нуль аналітики, весь рік війни рилися в московських новинах (бо це єдине, на що він здатен малорос, увесь час дивитися "а що там у московитів", генерувати власні ідеї не здатен), а потім Денисенко це видав книжечкою під своїм ім'ям, хоча, якщо почитати його власну писанину, то він не сильно тягне на "писателя"
3. Держава не доганятиме тих, по кому не плаче кримінальний закон, надто дорого вийде доганяти мільни за адміністритивку, це добре, що вони відколюються від нашої нації. Але в даному випадку папаня синка поверне і закидатиме в політику (недарма в Сингапурі вчив, буде піарити його як ЛіКванЮньского реформатора, він вже інститут підтяг під це діло). Цей папаня заробляти дармове вміє виключно на неконтрольованій українській політиці (Денисенко особисто був проти декларування доходів депутатами, бо, як видно з декларації, важко пояснити, звідки в тебе, чесного депутата і члена правового комітету (де Денисенко і де правники?) грошенят нашкреблося на бмв
показать весь комментарий
08.08.2023 10:30 Ответить
Дивно, що вони не виростили баба-ягу із своїх, Амелін чим би не був директором? Хоч би й сова, аби з другого села, взяли цього зайду з рожою пивного алкаша.
показать весь комментарий
09.08.2023 11:27 Ответить
Интересно, а Денисенко помнит, что после 2014 года была совсем другая концепция в отношении населения Крыма и Донецка:
"давайте получим безвиз в ЕС, сделаем свободную и процветающую Украину , что бы даже самый последний сепар, пожалел что он не гражданин Украины. "

А то , что предлагает Денисенко сейчас, прямо противоположно той концепции. И я не знаю, какая мотивация должна быть у жителей Крыма возвращаться в Украину, при реализации того что предлагает Денисенко.
показать весь комментарий
08.08.2023 09:25 Ответить
Так розповідали нам байки про вільний народ вільної країни і боротьбу проти рашки яка хоче нас закріпачити, а по суті уже перетворили в безправних кріпаків.
показать весь комментарий
08.08.2023 11:56 Ответить
Мразі. Не стомлюємося дякувати 73% дегенератів, які із країни з світлим майбутнім вмєстє здєлалі буркіна-фасо. Дякуємо!
показать весь комментарий
08.08.2023 09:29 Ответить
Но есть еще один отвратительный аспект - акцентирование внимание на азиатах.
Франція навезла умовних "азіатів". Ну як, сильно допомагають підняти економіку країни? Хіба що народжуваність.
1. "Азіат" не буде піднімати економіку. Жерти допомогу по безробіттю, а потім допомогу багатодітній родині - залюбки. Більшого не вимагайте, інакше - масові погроми.
2. "Азіат" не буде захищати Україну. В разі першого шухера - побіжить далі, щоб забезпечити собі п.1.
Проблема демографії частково вирішується за рахунок розвитку села.
Сільське населення народжує набагато охочіше, ніж міське, бо ближче знаходиться до архетипу землі.
Транспорт (не тільки дороги), медицина, освіта, підтримка фермерів та малих підприємців.
І не треба буде завозити мігрантів. Страждають від депопуляції здебільшого урбанізовані країни.
показать весь комментарий
08.08.2023 09:44 Ответить
От є ж розумні люди в країні. Чого ви не балотуєтеся, не створюєте свою політичну партію?
показать весь комментарий
08.08.2023 10:02 Ответить
Дві причини:
1. Немає грошей на передвиборчу кампанію
2. Психотип не підходить для керівних посад
Розумний не завжди успішний. Раптово.
показать весь комментарий
08.08.2023 10:34 Ответить
"Розумний не завжди успішний" - це архетип "безумний професор"
Коли розумовий розвиток не йде паралельно з розвитком фінансовим - виходять або "мажори", або "безумні професори"
показать весь комментарий
08.08.2023 11:25 Ответить
Впевнений, ви можете назвати приклади з власного життя, коли людина має дві-три вищі освіти або науковий ступінь і ледь кінці з кінцями зводить, і коли людина ледь школу закінчила і з грошима повний порядок.
показать весь комментарий
08.08.2023 11:28 Ответить
Так, можу. Причина проста - це спосіб домінування, який ви вибрали. Тепер ви кожному комерсу можете сказати шо від дебіл неосвічений - і він одразу стушується, і поїде на Лексусі назад в свій МАФ торгувати цигарками та алкоголем
Але у дикій природі людському стаді перемагає той хто націлений на результат (Лексус), а не на процес (три вищі освіти ). Бо оця "освіта" сьогодні - то чистий карго-культ Нашо вона треба, якщо не надає матеріальні блага? Вважєш себе видатним науковцем? - вчи англійську та розсилай резюме у всі наукові заклади світу. Через рік-два-п'ять обов'язково спрацює, бо дійсних науковців в людській популяції рівномірно мало. І в "правильному" суспільстві заробиш на умовний Лексус науковою працею. А сидіти чекати що хтось прийде і буде годувати манною кашею тільки тому що в тебе 2-3 вищі освіти - це не наукове, а магічне мислення тобто "безумний професор"
показать весь комментарий
08.08.2023 12:01 Ответить
Якого ще домінування? Кого цікавить розум, коли він прогодувати не може? Скажу я комерсу "дебіл неосвічений" - а він мені у відповідь: "зате живу як біла людина". І нічого я йому заперечити не зможу.
показать весь комментарий
08.08.2023 12:12 Ответить
Пріматного домінування! Странно шо ви маєте три вищі освіти - а заперечити не можете

Правильна відповідь: "дебіл не може жити як біла людина, бо нею по факту не являється, а може тільки мавпувати її вторинні статеві ознаки"

А заперечити не можете, тому шо комплексуєте і на тваринному рівні выдчуваэте перевагу його способу життя!

Тому зав'язуйте писати вумні коментарі про майбутній державний устрій України - і починайте інтенсивно вчити англійську і розсилати свої резюме у науково-дослідні огранізації різних країн світу!
показать весь комментарий
08.08.2023 13:13 Ответить
У мене тільки одна вища освіта, вона мене зараз яко-тако і годує.
Під "жити як біла людина" маю на увазі матеріальне забезпечення. Воно у навіть у занедбаних комерсів істотно краще, ніж у мене.
Перевагу - звичайно. Він же може на своєму тваринному рівні "порєшать вопрос" якщо що, а я - ні.
Зі своїм резюме, навіть зі знанням англійської, я за кордоном не сильно і потрібен, своїх цілком вистачає. Залишається тільки писати "вумні коментарі" на Цензорі. Хіба в цьому є щось незаконне (крім образ на адресу найвєличнішого, але тут кожного першого можна за це притягнути)?
показать весь комментарий
08.08.2023 13:20 Ответить
Ви давно були в селі? Села найбільше постраждали із-за війни, агропродукція коштує копійки, а виїхати на заробітки чоловікамуже неможливо. В результаті тепер багато жінок, особливо молодих, виїжджає на роботу в Європу і там залишається. Народжуваність в селі зараз надзвичайно низька.
показать весь комментарий
08.08.2023 12:00 Ответить
Так, і саме це величезна проблема.
В місті народжувати менше охочих, тому що життя навкруги таке цікаве, що не хочеться його ділити з якимось спиногризом.
показать весь комментарий
08.08.2023 12:06 Ответить
Взагалі то в Києві найвища народжуваність по Україні (була до війни)!
показать весь комментарий
08.08.2023 13:14 Ответить
Через те, що там вистачає "простих людей", що приїхали на заробітки, і які відчували якісь перспективи у житті. Ну а занедбаність сіл плюс можливість трудової міграції обумовлювала низьку народжуваність та показник виживання дітей.
показать весь комментарий
08.08.2023 13:22 Ответить
Не сказав би, що життя в Києві дуже цікаве, ну принаймні після 35.
А от перспективи вкладати в спиногриза мішки бабла - спочатку на памперси, шмотки і лікування; потім хабарі в дитячий садочок, шмотки, іграшки і лікування; потім хабарі в школу, іграшки, гаджети, шмотки і лікування; потім хабарі в інститут, ще гаджети, тусовки, тачка, пристрой папа на роботу по блату бо я нічого не вмію і нічого не хочу; а потім привіт, ти в могилі або стариган у ліжку, що мочиться в штани і не може пішки пройти і кілометра.
Зупиняє не цікаве життя, а елементарний егоїзм і вартість дитини. Тому до речі бідні і дурні кліпають дітей як не в себе, бо вони просто такими питаннями собі голови не сушать.
показать весь комментарий
08.08.2023 15:00 Ответить
Уже несколько лет муссируется теория, что некие олигархи в Украине сильно озабочены тем, что рабочие руки уезжают на Запад и это в свою очередь рождает дефицит рабочих на их заводах, и к повышению средних зарплат (что также бьет по карману олигархата. )

Ну как тут, после идей Денисенко, не поверить в такие (вроде бы ) бредовые теории... ?
показать весь комментарий
08.08.2023 09:45 Ответить
Брєд, більшість активів олігархів були в промислових (Ахмєтов Маріуполь), наші олігархи вже бідні як церковні миші, після Перемоги побудуємо ******* заводи, а те, що олігархи доїдали після совка, у утіль. Ви так кажете, наче брєд Денисенка це істина. Тупі жадібні політики набирали тупих жадібних піарників
показать весь комментарий
08.08.2023 10:36 Ответить
"після Перемоги побудуємо ******* заводи" - треба уточнення: ти в своєму житті хоч собачу будку побудував?
показать весь комментарий
08.08.2023 11:26 Ответить
Про олігархів він правильно говорить: Ахметов втратив уже майже все, а Порошенко уже давно не олігарх. В той же час наближені до ОП олігархи (Коломой, Пінчук, Веревський) процвітають, і до них наближаються ново-олігархи
показать весь комментарий
08.08.2023 11:53 Ответить
і шо? "мозгова нога" написав що після Перемоги воно побудує нові ******* заводи

але вангую: йому не дадуть це зробити олігархи, а дадуть лопату - і відправлять копати канави
показать весь комментарий
08.08.2023 12:04 Ответить
Що перше кинулося в очі, то "політолог та співзасновник" міг би спочатку вивчити державну мову та писати статті українською.

Виходить пише про Українське майбутнє якийсь малограмотний малорос.
показать весь комментарий
08.08.2023 09:53 Ответить
Ви не повірити, Денисенко ще й бакалавр української філології і цілий дохтур історичних наук (треба ж було Порошенку подякувати за те, що потримав його депутатом у своїй фракції і гарно годував, цілу дисертацію на Янику написали йому), але відсидіти в КНУ не означає стати грамотним, тим більше коли в сім'ї російською послуговується (брат про "Луну в Тельце" виключно російською бреше). Синок призовного віку відосіки в Європах пересиджує російською. До речі, відосіки зачистили, мабуть, тому що там батяня у війну мандрує Європою (при цьому числиться радником Яроша)
показать весь комментарий
08.08.2023 10:06 Ответить
Щоб тихенько писало-шкрябало,*****,а воно накупляло регалій-звань,сидить на нашій шиї разом з цілим інститутом, та ще й поучає жити!
показать весь комментарий
08.08.2023 12:36 Ответить
То він брат Януковича, той теж Профффесссор))), про Януковича ж і дисертація))) Тридцять років для них це працювало, купи регалії, купи посаду, купи акції телеканалів і новинних сайтів, посади літературних рабів книженцію написати, видай книденцію, проїдь з нею попіарся, і так по кругу, і твою порепану від обжорства морду будуть показувати всі телеканали і Марафони, яку б придуркуватість ти б не несло, бо у розумних нема доступу, бо на тлі розумних цей дебіл виглядатиме дебілом. Цей дебіл, просидівши у фракції Порошенка, зараз розганяє, що це він Порошенка зробив президентом. ))) Нехай ще перевірятт, що цей дебіл робив у МВС, що йому там так солодко було, що ще півроку, втративши там посаду, підписувався, ніби він в МВС працює. Бо він зараз поліз в Міноборони, назвався радником Яроша. Без посади і копійки не заробить, тільки біля корита. Саме тому він не міг тихо сидіти, бо придумував, інформаційний привід, щоб назад у владу пролізти, а для цього треба було продати владі щось дуже для влади підходяще. Але дурень може придумати лише дурість, що ми і побачили. Де ж він,бідося, тепер присмокчеться, переживаю)) Бо бмв коштують дорого при нинішньому курсу, а син за кордоном, а самому не схуднути, а дружину, на яку, як пишуть, ботофермовий бізнес записаний)))
показать весь комментарий
08.08.2023 14:21 Ответить
Дивно, що Юрій Романенко дивується, що в голові у Денисенка "маленькая россия" (а про українців він у ваших опитуваннях писав, що українці недорозвинуті інфантили). Почитайте, що все вторгнення продрукував Денисенко, тільки раша події його цікавили, дочки путіна і коханки шойгу, і все це він видав під власним ім'ям у книжечці, а не від імені інституту
показать весь комментарий
08.08.2023 14:52 Ответить
За кордоном, ті держави де перебувають Українці, створюють умови для комфортного життя і праці, мало того, вони згодні платити достойні пенсії, що показали можновладці в Україні за 32 роки незалежності, корупція, безпредєл, я це побачив ще 2020 році, коли переховувався від бандитів, бо був трохи дотичний до влади, і трохи знав, що відбувається, прийшлось тікати, бо шкода втратити марно життя, за мною стежили, на який *** мені повертатись??????
показать весь комментарий
08.08.2023 09:58 Ответить
і скоко ти ******* у бандюків будучи трохи дотичним до влади?
показать весь комментарий
08.08.2023 11:28 Ответить
Вкрав їхню можливість вкрасти у держави.))))
показать весь комментарий
18.08.2023 02:33 Ответить
В цього Денисенка син то в Європі. Зберегти нацю чомусь в Україні не хоче.
показать весь комментарий
08.08.2023 10:09 Ответить
Ну та ясно, себе від інших холопів вони відокремлюють чітко, хіба ви не помітили? Війна для них це тільки ще один засіб накрасти побільше, і повоєнну відбудову інакше як мегазалив всього черговим асфальтом через фірми-прокладки вони не розглядають. При цьому з тексту висера видно, що для своїх вже готуються механізми виїзду...
показать весь комментарий
08.08.2023 15:07 Ответить
Ото ж він головний посібник депопуляції, Денисенки сидять додають популяції іншим країнам)
показать весь комментарий
09.08.2023 11:25 Ответить
Для чого ви публікуєте статті цього Романенка? Людини, яка причетна до дискредитації президента Порошенка. Людини, яка відверто знущалась над активістами, які захищали українську мову в 2019 році, після приходу до влади Зеленського.
показать весь комментарий
08.08.2023 10:17 Ответить
Він сам публікує, в нього особистий блог, а ви хочете жити в рожевих окулярах, не відаючи, скільки українців ненавидять Порошенка?
показать весь комментарий
08.08.2023 14:24 Ответить
я вже не перший раз бачу провокації, що йдуть від так званого "Інституту майбутнього".
В людей і так дуже багато запитань до діючої влади і багато хто хотів би "потримати за горло" Зеленського і його шоблу і за провальну політику, що призвела до повномасшатбного вторгнення, за повне ігнорування підготовки до війни, за призначення на ключові посади зрадників і покидьків, за тотальне крадівництво і узурпацію влади під час війни.... Саме це "керування" призвело до сьгоднішньої ситуації і тепер люди своєю свободою, своїм майном, а дехто і життям, розраховується за злочинні дії влади.
Але ці питання будемо задавати, коли прийде час, не треба зараз провокувати людей.
показать весь комментарий
08.08.2023 10:26 Ответить
В основі усього цього стояли такі негідники, як Романенко. Не тільки Зеленський повинен відповідати за усе, але і а ті, хто привів його до влади. Романенкі, Лещенкі, Іванови (разом з Петровими), Наєми, Скрипіни і т.д..
показать весь комментарий
08.08.2023 10:38 Ответить
Та це стандартний шаблон для кар'єриста, щоб потрапити/повернутися у владу: вкинь в інформпростір скандальну пропозицію, перевір реакцію, якщо прокатить в суспільстві і владі сподобається, візьмуть на посадку, їм хоч би радником, аби корочкою прикритися, торгувати доступом до адмінресурсу можна і з корочкою радника
показать весь комментарий
08.08.2023 15:04 Ответить
У визнанні ключової посади В.Денисенко, слід звернути увагу на "ексрадник очільника МВС". Тобто, це озвучення тих думок, які народжуються в МВС - створити заборону (перешкоду), щоб потім вирішувати за гроші. Абсолютно логічно, по відношенню до МВС, і дуже "цікава" корупційна ідея, що дозволить нормально заробити на всіх рівнях МВС.
Щодо "реформованої" МВС слід пам'ятати наступне: ця структура радо буде створювати будь-які заборони/дозволи/перепустки, що дозволяють стягувати гроші та отримувати додатковий вплив.
показать весь комментарий
08.08.2023 10:59 Ответить
Ви думаєте, він йшов в МВС думки озвучувати! От нехай і перевірять і розкажуть суспільству, що він там робив і на яке бабло, що не вилазив з Марафона і розповсюджував настрої поразкові. Його за держзраду треба судити за те, що він говорив в Марафоні всьопропало "ми втратили Херсон", ніколи не забуду це падло
показать весь комментарий
08.08.2023 14:58 Ответить
Панове журналісти!
Переставайте розкручувати вкиди ОПи про "Денисенка"!
Подоляк- руки щасливо потирає!
Замісць обговорення підсумків у Саудівській Араві, обговорюємотдомашнь заго овку Подоляка.
показать весь комментарий
08.08.2023 11:28 Ответить
Навпаки, нехай журнаоісти рощкручують, якраз взнаємо, що не тільки син Денисенко насолоджуєттся життям на Заході, а й син Данилова, Вениславського, Бужанського, поки сини, що не мають татусів у владі, гинуть на фронті і "зберігають націю" і місце годування цих морд і це тільки ті, про кого всі пишуть
показать весь комментарий
08.08.2023 14:36 Ответить
ну це лівацькі гасла що мігранти врятують, а в реалі буде от таке
https://youtu.be/eIFKtOsZl8c

цінність в висококваліфікованих кадрах, а для цього потрібна ******* освіта на англійській мові (мові науки) і сприятлива фіскальна політика у сфері хай-теку.
показать весь комментарий
08.08.2023 11:57 Ответить
Співзасновник Українського інституту майбутнього принципово пише не українською?
показать весь комментарий
08.08.2023 12:00 Ответить
Звичайно що ні...... він ще й не волонтер, не доброволець, не військовослужбовець і, навіть, не інвалід! Тому невідомо, що дає йому моральне право когось повчати!
показать весь комментарий
08.08.2023 12:45 Ответить
Він ще й українофоб.
показать весь комментарий
08.08.2023 13:28 Ответить
Такі заяви показують які ідіоти правлять Україною. Тобто воно настільки тупе, що не знає що чоловіки не можуть народжувати дітей. Навіть у Північній Кореї виїжджати заборонили взагалі усім, бо інакше жінки будуть продовжувати виїжджати і в кінцевому результаті все-одно прийдеться запрошувати мігрантів. Чи може цей імбецил запропонує прийняти закон за яким кожний чоловік магічним способом має народити трійко дітей, щоб врятувати націю? Цей дятел хоча б знає який низький рівень народжуваності у нашій країні, найнижчий в світі!?
показать весь комментарий
08.08.2023 12:08 Ответить
Я конечно давно догадывался, что в Украине гиноцентризм, но ведь не обязательно устраивать андроцид. По конституции у нас равенство)
показать весь комментарий
08.08.2023 14:37 Ответить
Денисенко в черговий раз проявив суть ******** недоеліт - неспроможність до вольових , принципових змін як в середині цих недоеліт , так і в управлінні країною . Професіоналізм та компетентність підміняється - насильством . (Як казав в цьому випадку Азімов " Фундація " Насильство - останній прихисток некомпетентності.
показать весь комментарий
08.08.2023 12:14 Ответить
От тільки не треба ницих корупціонерів і шваль малороську називати елітами.
показать весь комментарий
08.08.2023 15:11 Ответить
Мені здається, це вирішити досить просто, треба ввести плату за виїзд а гроші пустити на армію!
Наприклад умовні 1000 баксів. Виїхало 1000 чоловік. Вже мільярд на озброєння!
показать весь комментарий
08.08.2023 12:27 Ответить
"На озброєння" чи на уютні домікі і красіві машинкі в ніццах? Мама ж любіт скорасть і у прикордонників також, не тільки у воєнкомів.
показать весь комментарий
08.08.2023 15:10 Ответить
Це взагалі питання волі влади. На фронті багато людей ждуть ротації, думаю на західний кордон багато не відмовились би!
Будь-ласка не рекламуйте зайвий раз того бородатого у***ка!
показать весь комментарий
08.08.2023 15:17 Ответить
Маємо постійно нагадувати. Інакше через місяць люди забудуть. Як забули курву-Зайцеву, яка в Харкові подавила 14 людей, бо тоже дуже любіла скорасть. Як забули, завдячуючи кому в нас є армія, що дає ***** втарой армії свєта. Як забули про Україну-порноактрису і так далі.
показать весь комментарий
08.08.2023 15:31 Ответить
Після війни таракани розаовзуться. Їм буде некомфортно в тій Україні. Маю надію
показать весь комментарий
08.08.2023 16:42 Ответить
тут дописувач з UK згадав про Маріуполь... Але він чомусь забув який відсоток маріупільців проголосували за Зе і "слуг народу". Може вони (етнічні кацапи) справді вірили що з ****** можна домовитись? А може вони мали надію що ЇХНЯ влада їх захистить? Щось не віриться що вони не розуміли яку долю собі обирають...
показать весь комментарий
08.08.2023 12:52 Ответить
мариупольцы были в основном нормальные люди, но количество сепаратюг на кв.м. зашкаливало!
показать весь комментарий
08.08.2023 16:43 Ответить
Автор - московский агитатор,

почему не на фронте?

Просто хочет "заняться сексом" (цитата)? Обязательно за границей? После ампутации ног - пусть выезжает.
показать весь комментарий
08.08.2023 13:07 Ответить
Звісно кортить мати суто кріпаків..
показать весь комментарий
08.08.2023 13:08 Ответить
Цікаво, скільки нагородної зброї він набрав в МВС
показать весь комментарий
08.08.2023 16:10 Ответить
пан грамотєй, не проти того,щоби в Україну заїхало 30млн. байструків з Азії та Африки? Ок.Ну тоді сам Романєнко, після їх заїзду ,здрисне в якийсь там Амстердам бо побачить разгул прєступності та наркоманії зі сторони "дорогіх" гостєй .Чи він думає,що сюди попруть сплошні джавахарлали неру...???)))
показать весь комментарий
08.08.2023 13:21 Ответить
строительство здесь национального государства в духе Донцова и национализма первой половины 20 века не входит в интересы абсолютного большинства украинцев. Джерело:
Ограничения на выезд мизерная проблема по сравнению с цитатой выше. Весь смысл создания современной Украины - это создание механизма защиты ареала проживания и воспроизводства этнических украинцев. Без этого Украина не нужна. Зачем отдавать за неё жизни, да ещё за такую несовершенную и бедную, если руководствоваться космополитическими нарративами автора (и как он считает абсолютного большинства украинцев) ? Все те космополитические "вкусняшки ", о которых он говорит, можно получить без борьбы и жертв "на стороне".
показать весь комментарий
08.08.2023 13:29 Ответить
Дивно, що Юрій Романенко дивується, що в голові у Денисенка "маленькая россия" (а про українців він у ваших опитуваннях писав, що українці недорозвинуті інфантили). Почитайте, що все вторгнення продрукував Денисенко, тільки раша події його цікавили, дочки путіна і коханки шойгу, і все це він видав під власним ім'ям у книжечці, а не від імені інституту
показать весь комментарий
08.08.2023 14:54 Ответить
Андрусів колишній директор, який побудував інститут майбутнього і за якого це був think-tank, і який знищив Денисенко, мабуть, радіє, пам'ятаєте, як Андрусіва кишнули з МВС, ніби то він 350 тис доларів прожер на автодозвоні в рашку, то, мабуть, досліджувач московських черв'яків Денисенко його і підставив, придумавши ту аферу і заробивши на ній
показать весь комментарий
08.08.2023 15:09 Ответить
Андруська таке ж чмище як і сурок. Зелений інститут укрмолодьспортлото
показать весь комментарий
09.08.2023 02:38 Ответить
А сурок це хто? А Андрусів вже три роки як не в інституті (ну бачу числится тіпа наглядовою радою, якби він наглялав, Ьенисенко б директором не став, бо там в кожному слові тупість беспросвітна) там же цей дегенерат і ксенофоб Денисенко вже кілька років як довів цей інститут до пепелища, на сторінці тільки його п'яні висери, він мені олин в один мєдвєдєв московський за рівнем розвитку і за п'яними амбіціями
показать весь комментарий
09.08.2023 09:25 Ответить
Сурок це старий нік Юрця.
показать весь комментарий
09.08.2023 09:46 Ответить
а що значить укрмолодьспортлото? це ж назва гемблінгу МСЛ?
показать весь комментарий
09.08.2023 09:27 Ответить
Там такі ж кадри як і в Гетманцева, просто другий ешелон, не вмістилися у вагон-19.
показать весь комментарий
09.08.2023 09:45 Ответить
То ви не в курсі, ви мабуть Телемарафон не слухали, всі, хто хотів, вмістилися, з Монастирським на МВС Єнін, Мироненко, Денисенко, Андрусів, Тишкевич, Куса, ну це ті, хто минулої весни в Марафоні йшли як з майбутнього, інших я просто не чув, про Амеліна знаю, але не чув, щоб він був в МВС чи на Марафоні, ще якийсь Ступак не вилазив з Марафона, оголошували його теж як з майбутнього, Геращенко на прильоти приїздив, помню, вклинали його дснсники, я Марафон слухав цілодобово минулої весни, оця підбірка там йшла цілодобово один за одним, старшой Денисенко зранку паніку наганяв, а Андрусів в два часа ночі щось теревенів, може, то в запису було, не знаю
показать весь комментарий
09.08.2023 11:02 Ответить
Зрозуміло. Ну, в плані виторгу і посад не всі влізли. Частина так і лишилася гівновентиляторами.
показать весь комментарий
09.08.2023 13:24 Ответить
Ще не вечір. Головний штовхач на посади там ще залишився в радниках. Видно, сподівалися на пару з Денисенком через Яроша на ветеранах в наступну Раду влізти, бо пишуть, зараз іде драчка за ветеранів між політичними тваринами.
показать весь комментарий
10.08.2023 00:28 Ответить
Ну в Україні гівновентиляторами себе відчуває кожен політикан, що не прем'єр чи президент, після Зеленського кожен впевнений, що залізти в те крісло раз плюнути
показать весь комментарий
10.08.2023 00:30 Ответить
Чесати язиком про те, скільки повернеться, падлі, чий син призовного віку за кордоном, чия дружина з чадом за кордоном, бо батяня тут хоче збудувати концтабір з рабами, лаври путіна йому спокою не дають
показать весь комментарий
08.08.2023 15:19 Ответить
ви б якось домовилися в інституті, що роблять права і ліва нога, бо Денисенко написав, що чхати він хотів, хто що думає про виїзд за кордон, бо депопуляція України бещ присутності сина Денисенка це загроза нації))). Денисенко: "https://telegra.ph/file/8467224d3033f01a5c170.jpg ​​ 🇺🇦Український інститут майбутнього розпочинає велику дискусію «Як не обмежуючи свободи, побороти депопуляцію після війни?»

💬 «Ну що ж, всі все сказали про повернення українців з-за кордону.

На жаль, можу сказати одну єдину річ: дискусія це не наш національний спорт. Так, можливо, входження в цю дискусію було надто жорстким, але ми маємо чітко зрозуміти: після війни в країну повернеться лише половина тих, хто виїхав, а з країни виїде один мільйон чоловіків. На жаль, всі наші дискусії зводяться до того, що треба думати, як в країну повертати людей. Треба думати і думати - це різні речі.

Український інститут майбутнього розпочинає велику дискусію «Як не обмежуючи свободи, побороти депопуляцію після війни?»

Результатом цієї дискусії має стати реальний документ про те, якою має бути державна політика по поверненню людей (покроковий документ).

Так, привернення уваги до цієї дискусії, було на грані фолу. Але на кону стоїть виживання нас, як народу і держави. Демографія - є загрозою номер 1», - заявив виконавчий директор UIF Вадим Денисенко.
показать весь комментарий
08.08.2023 19:54 Ответить
Про азіатів ще ксенофобніше і лицемірніше, адже кілька років тому Денисенко сам відправив власного сина вчитися в Сингапур, про що сам же і хвалився. А як щодо коректності про азіатів в контексті, що УІМ і сам Денисенко задіяні в так званій школі Лі Куан Ю при якомусь сингапурському університеті.
показать весь комментарий
08.08.2023 22:02 Ответить
Чудова стаття, чудовий аналіз.
Підтримую на всі 100.
показать весь комментарий
08.08.2023 22:04 Ответить
Поки жлобоеліта України не запропонує ідею майбутнього для українців, нічого в країні доброго не буде і тому її будуть ТІЛЬКИ лишати.
А жлобоеліта того не запропонує бо не того вона польоту. Вона повзати можете , а літати ні.
Щоб бути вільним в ********* житті людина мусить самореалізуватися .
Хочеш будувати кораблі- будуй, літаки-роби, авто- проектуй, ракети-конструюй. А де ви в Україні то бачили? Навіть фермером не станеш, бо з українськім правосуддям агрохолдинги з'їдять. От і що робити українцю ? Піти в чиновники? 35 млн чиновників ?! Дуже чудово!!!
показать весь комментарий
08.08.2023 22:24 Ответить
Розварнякався Сурок Фороський, який вів зелених гнид до влади.
показать весь комментарий
09.08.2023 02:41 Ответить
Ублюдочність Денисенка щодо його нацистського ставлення до "азійців" в тому, що якщо подивитися його декларацію нардепа, його перша дружина має азійське ім'я, звучить кримськотатарським, отже, його син наполовину азієць, син вчився в Сингапурі, а зараз живе в суціль мігрантській Європі (щось його стрімів з Польщі не було у відосиках). Якщо нациста і расиста Денисенка турбує депопуляція, нехай поверне в Україну свою нову дружину (очевидно, не ""азійку"), здасть в банк свою сперму і все життя до сконання нехай народжують " білих" Денисенків
показать весь комментарий
10.08.2023 09:53 Ответить