11509 посетителей онлайн
24 030 387
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Як змінити систему мобілізації

мобілізація

Звільнення голів ТЦК — це гарно, але треба радикально змінити систему мобілізації.

1. Негайно закінчити систему Обрій, додавши їй можливості доступу до різних реєстрів (виборців, податкової, рухомого та нерухомого майна, тощо).

2. Скасувати ВЛК на етапі обліку, замінивши все це на декларацію стану здоровʼя і мобілізаційної придатності. Декларація потім в частково закритому вигляді може бути використана (вимагатися) при прийомі на роботу, службу, окремі види навчання. Так, щоб не можна було бути хворим для війни і здоровим для споживання цінностей нації.

Непридатність або обмеженість до служби має корелювати з певними цивільними правами (наприклад, носіння зброї, водіння авто, мисливство, рибальство, знижки на державні послуги). У будь-якому випадку неподання або брехня в декларації має тягнути істотний утиск в неосновних правах, наприклад перетину кордону.

Домашній лікар засвідчує наявність хронічних захворювань, якщо вони раніше діагностувалися. Декларація співставляється з системою eHealth.

Декларується також засіб звʼязку для повідомлень і викликів, а також місце фактичного перебування.

3. Підвищити відповідальність за ухилення від виклику і за відсутність на звʼязку — співставно з СЗЧ для військовослужбовців.

4. Первинний виклик має відбуватися не повісткою, а законом. Просто усі військовозобовʼязані зобовʼязані подати декларацію. Не подав — штраф, після цього — більший штраф, втретє — тюрма. Це мають зробити усі, хто за кордоном, що поставить ухилянтів поза законом (це досі не зроблено).

5. ВЛК треба повністю реформувати, ймовірно залишити певні медичні процедури для контролю стану здоровʼя перед вступом на службу і після поранень і захворювань (на предмет спричинені вони службою чи ні). Однак проходження ВЛК має бути держаним сервісом високого рівня, а не тим бидлячеством, що зараз.

6. Максимально уникнути фізичних контактів ТЦК з мобілізованими, живих черг, анонімізувати деякі процедури відбору і призову.

Це такі думки вголос, може хтось краще знається welcome

Топ комментарии
+39
Вся стаття - одна закамуфльована погроза населенню. Всі пропозиції, більшість з них, знаходяться в протиріччі існуючим законам та Конституції. Кожна така стаття збільшує % тих, хто ще тут знаходився. І все це закінчиться втратою до 70% населення, а відтак повним знищенням економіки, виробництва, та інших галузей. Кожен хто бажає добра своїм дітям зробить все можливе, щоб вони в це пекло не повернулись, ні зараз, ні після закінчення.

Задайте собі питання - чому армія США воює всюди, де дійсно вважає за потрібне, наприклад у В'єтнамі, і нікого не треба ловити по вулицям і тримати за колючим дротом з погрозами? Чому в США немає воєнкоматів в принципі? Чому вас всіх так тягне в Росію? Нехай не за формою, а по суті. Ну звідки в нашій державі, начебто волелюбній, начебто вільній, така кількість оціх думок, про контроль, тюрми, смартфони по паспорту? Концтабори починайте будувати, ГУЛАги з таким підходом, ну, якщо далі розвивати ідею. Цю державу вб'ють не росіяни...
показать весь комментарий
12.08.2023 00:38 Ответить
+37
Хотів розкритикувати ледь не кожен пункт, але вирішив зупинитись, напевно на парі головних проблем - "У будь-якому випадку неподання або брехня в декларації має тягнути істотний утиск в неосновних правах, наприклад перетину кордону." ????? НЕОСНОВНИХ???? Перетин кордону, це елемент одного з основних прав - СВОБОДИ ПЕРЕСУВАННЯ!!!
А що далі? Прописка? Виїзні візи? А за що іде війна? За право побудувати в Україні УРСР? Я щось пропустив?
Далі - " відповідальність за ухилення від виклику і за відсутність на звʼязку - співставно з СЗЧ для військовослужбовців." - це як зрозуміти? За сьогоднішнім КК, CЗЧ - від 3 до 7 років позбавлення волі - за те що не відповів на дзвінок з ТЦК????
Ну і так далі. А описаний текст, "пахне" знаєте, чимось таким..........духом КНДР напевно, або Росією (хоча і там до такого ще не дійшли).
Звісно потрібно наводити порядок з військовим обліком, але не шляхом побудови репресивно-каральної системи, та повного контролю громадян, як в найгірших диктатурах світу. Бо інакше гостро постане питання - А за що ми воюємо? За свободу? Чи за нову "тюрму народів"?
показать весь комментарий
11.08.2023 23:48 Ответить
+32
Але чомусь, періодично, виникають бажаючі побудувати тут в Україні, копію вашого оркостану, а то і посадити на трон царя, як ваш Путлєр, чи то Кім Чен Ин.
показать весь комментарий
12.08.2023 00:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 4 из 4
Ти доречі і не воюєш)
показать весь комментарий
12.08.2023 22:27 Ответить
У мене на утриманні інвалід. Батько загинув у АТО в 2014-му. Ще питання будуть?
показать весь комментарий
13.08.2023 06:08 Ответить
Чому ти не фронті? А іншими прикривається. Хто хлопців міняти буде?
показать весь комментарий
13.08.2023 06:53 Ответить
Іди нахєр проплачений ідіот. Читай закон. Я взагалі маю право на вільний виїзд з цього дурдому.
показать весь комментарий
13.08.2023 08:43 Ответить
Так ти ухилянт, виходить, як такі як ти тут ********** казати)
Сарказм звісно)
Головне с дивану кричи більше "всі до одного на фронт" (с)
показать весь комментарий
13.08.2023 06:59 Ответить
Іди нахєр троль епаний
показать весь комментарий
13.08.2023 08:48 Ответить
А що таке, диванному патріоту не сподобалось, що його заклики до нього ж можуть бути застосовані, про ПРАВА згадав? Йди хлопцям допомагай, герой диванний.
показать весь комментарий
13.08.2023 15:52 Ответить
Он просто додик, не обращай внимания на этого чепушилу
показать весь комментарий
17.09.2023 20:06 Ответить
Цікаво, як ви пропонуєте виконувати пункт 1. Яким чином будете мобілізувати тих, хто за кордоном? Західні країни видавати їх не будуть, їм це нафіг не потрібно. СБУ буде їх викрадати і перевозити в Україну?
показать весь комментарий
13.08.2023 00:31 Ответить
Поясни, нахєра держава Україна видає кабєлям призовного віку документи закордоном? Хай їдуть в Україну: військомат-комісія-закордонний паспорт. Так має бути.
показать весь комментарий
13.08.2023 06:13 Ответить
Ти сам на на фронті. Й туди не збираєшся, ухилянт.
показать весь комментарий
13.08.2023 07:00 Ответить
Іди нахєр троль епаний.
показать весь комментарий
13.08.2023 08:45 Ответить
Нічого нового, все повторюється. Колись Лейба Бронштейн і Ко, "творці" Голодомору теж "програми" писали.
А Льоня молодець! Своїх синів Ivan Maslov Alzugaray, Daniel Alzugaray у Штати пристроїв, а чужих не шкода.
Було від іноземних журналістів, де жіночка на колінах на могилі 23-річного сина плакала і казала, що вже потім дізналась, що дроноводи живуть на фронті максимум 2 тижні, потім прилітає.
Напевне, це не стосується блатних у чистому одязі, у яких є час накатати простирадла тексту і давати купу інтерв"ю.
показать весь комментарий
12.08.2023 14:37 Ответить
Серьозно? Оце ж підар! І тягнуть таке на цензор...
показать весь комментарий
12.08.2023 17:13 Ответить
Стаття конченого деге,,ерата,який не бачить корінь проблеми,а проблема не в людях а у владі зрадників і корупціонерів.Там треба міняти ермаковщину а не простих людей заганяти в рабство.
показать весь комментарий
12.08.2023 15:16 Ответить
Шановний, спрямовуйте свої воплі відоплясова на генералісімуса Шашликовича, а не українців, які 1,5 роки пашуть як воли та ще й фінансують армію. Як-то кажуть, не вчіть нас жити. Робіть свою роботу, як усі - крім зелених ворів і капітулянтів - роблять свою.
показать весь комментарий
12.08.2023 15:18 Ответить
Хто ж кусає руку яка годує )
показать весь комментарий
12.08.2023 15:50 Ответить
Головним чином, все сказано добре.
показать весь комментарий
12.08.2023 15:34 Ответить
Головне у тому, що російські тролі отримали найбильше "лайків" і від тролів, але більшісттю від корисних ідіотів.
показать весь комментарий
12.08.2023 16:06 Ответить
Так,і що цікаво- ні один росийський троль не закликає будувати ракети,щоб разносити кацапню в їх поганій клоаці,а тільки верещить про ще жорстокі засоби в посиленні мобілізації.
показать весь комментарий
12.08.2023 17:44 Ответить
Неправда! Я "російський троль" який щоправда нікуя не російський і не троль, звичайний киянин. І я готовий не словом, а ділом прям завтра о 9 йти з трудовою влаштовуватись на Антонов, він від мене не настільки далеко. https://www.youtube.com/watch?v=TrxPifYjaSY Але під гарантії . Маю фах в темі. Бажаю знищувати окупанта прям безжально. Але не розкидати свої ноги по полям, у мене їх лише дві.
показать весь комментарий
13.08.2023 15:56 Ответить
Якщо вже юрист з ради доброчесності пише про такі методи... То наші справи з мобілізацією....
Також я думаю що нічого з написаного не буде здійснено.
1. Тому що доступ до усіх баз данних=попадання в поле зору всіх . В тому числі і тих хто зараз "нєпрікосаємиє".
2. Тому що введення юридичної відповідальності запропонованої автором підведе під неї також синків-родичів .
А от що робить? Відповіді немає.
показать весь комментарий
12.08.2023 16:40 Ответить
Будь-яка влада нагліє до тих пір, поки їй дозволяють це громадяни. Я не закликаю до повалення нинішньої влади, однак єдиний спосіб навести лад - вимагати це від влади на вулицях Грушевського і банковій. Клоуни грубо порушують суспільний договір, то чому народ має терпіти?
показать весь комментарий
12.08.2023 17:40 Ответить
= нагліє =
Може ви намагалися промовити: зухвальствує чи нахабніє?
показать весь комментарий
12.08.2023 18:18 Ответить
"за відсутність на звʼязку" а якщо я живу в лісі там де поганий зв'язок або у мене немає грошей оплачувати мобільний зв'язок? Та і чому я повинен вірити всім дзвінкам, може то друг прикалуєтся?
показать весь комментарий
12.08.2023 18:03 Ответить
Підсумовуємо написане- Північна Корея буде здаватися вам взірцем вільної і демократичної країни.
показать весь комментарий
12.08.2023 18:31 Ответить
Тобто, США які проводили мобілізацію серед населення для війни у В'єтнамі - це Північна Корея?
показать весь комментарий
12.08.2023 18:46 Ответить
США то зробили висновки, і цю херню з призовом відмінили.
показать весь комментарий
12.08.2023 20:16 Ответить
Не робили висновки 20 років, а потім зробили - просто вийшли із В'єтнаму де були шалені людські втрати аби відмінити мобілізацію і зробили професійну армію яка вже не воювала🤣🤣🤣
показать весь комментарий
13.08.2023 06:03 Ответить
Тем не менее США выиграла кучу войн с того времени.
показать весь комментарий
13.08.2023 06:20 Ответить
Кучі воєн не було! Були лише дві короткі - перські, а довгу, в Афганістані - вони, по факту просрали.
показать весь комментарий
13.08.2023 08:41 Ответить
афганську просирали всі завойовники ще з часів македонського
показать весь комментарий
13.08.2023 10:52 Ответить
Гренада, Югославія, Косово...
показать весь комментарий
13.08.2023 12:29 Ответить
Так, але ці війни для США не потребували значних людських ресурсів. У тій же Югославії на піку було до 20 тис військових, а у гренаді взагалі хунту порішали за 2.5 міс.
показать весь комментарий
13.08.2023 13:02 Ответить
Ну потому что США думает башкой. Как раз потому что если будут потери, то МО затаскают по судам и потребуют миллиардные компенсации. Это у нас можно проявлять халатность и безалаберность, а потом кричать о патриотизме. В США тебя просто засудят.
показать весь комментарий
13.08.2023 18:53 Ответить
Что значит просрали. Они контролировали Афганистан 20 лет, а потом ушли оттуда. Они же не Россия, чтобы присоединять его к себе.
показать весь комментарий
13.08.2023 18:52 Ответить
Ще раз перечитав усі коменти. Ніхто нічого змістовного не запропонував..,
Провали які допущені за півтора року ніхто не знає як "лікувать". А результати невтішні. На підприємствах вже не вистачає робітників. Тому що 25%служать а ще більше звільнились. І найбільше після отримання повістки на роботі. Отакі діла.
Війні кінця не видно . Юрист пропонує садити у тюрми. Чи не вийде так що тюрем не вистачить? Плюс способів для небажаючих валом. Самостріли, травми.... Що це буде за військо???
показать весь комментарий
12.08.2023 19:13 Ответить
Військова лотерея у США, яка проводилася під час в'єтнамської війни, називалася "Draft Lottery" (лотерея призову). Вона відбувалася в два етапи, в 1969 та 1970 роках. Ось як проходила ця лотерея:

1. **День лотереї:** У день лотереї, який проводився взимку, було витягнуто 366 чисел (включаючи 29 лютого). Кожне число відповідало дню в році.

2. **Дата народження:** Громадяни, які були у віці від 18 до 26 років, реєструвались і отримували номер, який відповідав їхній даті народження. Наприклад, якщо твоя дата народження була 15 травня, то тобі відповідало число 136.

3. **Вибір числа:** На телебаченні транслювали лотерею, де витягували числа від 1 до 366, відповідно до дати народження. Порядок вибору чисел визначав поточний розпорядок відправлення на військову службу.

4. **Реєстрація та служба:** Залежно від того, яке число було вибране для конкретної дати народження, громадяни були відправлені на військову службу у відповідності до потреб армії та лотерейного вибору.

Лотерея призову викликала значні обговорення та протести в американському суспільстві, оскільки вона визначала долю багатьох молодих людей під час війни. Лотерея була важливим аспектом системи призову, яка допомагала визначити, хто буде відправлений на військову службу у В'єтнамі.

__

Де там той підр, який розповідав, що ніде у цивілізованному світі немає примусової мобілізації?
показать весь комментарий
12.08.2023 19:35 Ответить
А де ви в вашій історії знайшли примусову мобілізацію?
показать весь комментарий
12.08.2023 19:52 Ответить
Військова лотерея - це і була примусова мобілізація. У людей ніхто не питав чи хочуть вони воювати.
показать весь комментарий
13.08.2023 05:57 Ответить
От йди підсилюй, ухилянт.
показать весь комментарий
13.08.2023 15:54 Ответить
От тільки після В'єтнаму зрозуміли, що мобілізація не дає бажаних результатів і викликає спротив в суспільстві що вилилося у масові протести та сутички з силовиками, молодь вступала в університети аби не призвали, а викладачі навіть тим, хто провалював іспити натягували оцінки, аби їх не мобілізували, так само ховалися, "відкошували" і т.п. Відповідно, висновки було зроблено і США покладаються на професійну армію і в подальших війнах воювали лише військові без жодної мобілізації.
показать весь комментарий
12.08.2023 20:03 Ответить
Досить натягувати сову на глобус. Протести були не із-за мобілізації, а із-за того, що люди не розуміли нахєра американські солдати мають гинути у чужій країні. Про це навіть був художній фільм. По-друге, примусова мобілізація проводилася виключно, бо охочих воювати за гроші майже не було. Тобто професійна армія закінчилася.
показать весь комментарий
13.08.2023 05:56 Ответить
Трохи не так. Парадокс В'єтнамської війни у тому, що у США майже не призивали туди резервістів з досвідом, а мобілізовували молодь і навіть студентам важко було відсрочку отримувати. Власне, недосвідченість мобілізованих і стала однією із причин величезних втрат.
показать весь комментарий
13.08.2023 12:11 Ответить
главное в этой лотерее то,что не мобилизовали 59 летних дедов,онкобольных и прочих
показать весь комментарий
13.08.2023 11:26 Ответить
Спочатку треба відкрити кордони для усіх, крім держслужбовців. І там одразу стане видно.
показать весь комментарий
12.08.2023 20:19 Ответить
Сумно читати деякі коментарі на спробу автора знайти оптимальне рішення для влади навести лад в комплектації ЗСУ. Видно, що більшість коментаторів, це якраз ті, хто вважає, що на фронті їм робити нічого, хай воюють інші. Починається базікання про конституційні права і таке інше.
Як завжди, говорять про права і забувають про свої конституційні обов'язки і, насамперед, ст.65 Конституції України. якою установлено, що захист Вітчизни. незалежності та територіальної цілісності України ...є обов'язком громадян України. Фарисеї!
показать весь комментарий
12.08.2023 22:03 Ответить
Ну хорошо. Украина 24 февраля потеряла огромные территории. Вы пишите про обязанности. Так вот я вот ожидаю массовые суды над военными и чиновниками, которые сдали те самые территории которые теперь каждый обязан защищать. Ах да. 24 февраля их защищать не надо было и Конституции не было.
показать весь комментарий
12.08.2023 22:22 Ответить
А чего все пытаются что то до казать словами вот надо было делать..., а никто не говорит что делать сейчас... , так не надо было ядерное оружие отдавать, не надо было выходить из состава СССР и войны бы сейчас не было...
показать весь комментарий
12.08.2023 22:32 Ответить
Ядерное оружие и СССР тут ни при чем. Есть вполне конкретные люди. Их много. Начать надо с них. Потом будут те самые мажоры, которые свободно ездят куда угодно и те кто крадет на всем. Генералы, которые проваливают подготовку и посылают своих людей чисто для медалей. Вот разобраться с этим всем и сразу ситуация улучшится. Но зачем?
показать весь комментарий
12.08.2023 22:36 Ответить
Ну ок, зробили все що пропонує автор. Більшість вирішить, що краще в тюрячку, ніж на фронт і почнуть ігнорувати подачу декларацій. Ті хто зараз за кордоном зроблять все, щоб там залишитись на завжди. Що далі?
показать весь комментарий
13.08.2023 10:19 Ответить
далі? зроблять становище ув'язнених настільки нестерпним, що в'язень сам попроситься на фронт. хіба ви не бачите - до чого все йде?
хуже нє будєт -для дурників наївних . Гірше буває ще навіть від здавалося найгіршого - смерті.
показать весь комментарий
13.08.2023 10:57 Ответить
Є люди, які не здатні воювати за жодних обставин ні фізично, ні морально і з тих самих причин вони не можуть піти у в'язницю, відтак, потрапивши на фронт одразу вчиняють самогубство. Про такі випадки часто розповідають військові з передової і ніколи представники влади.
показать весь комментарий
13.08.2023 13:16 Ответить
Мобілізація буде лякати, якщо наші поранені військові у тилу не матимуть належних гарантій допомоги від держави та суспільства.

https://molbuk.ua/index.php?newsid=291910
показать весь комментарий
13.08.2023 10:37 Ответить
Штат наших частей процентов на 30 состоит из людей, которые в принципе служить не могут. Паркинсон 2-й степени, астма, открытая форма туберкулеза, алкоголизм - это все примеры из личного опыта. Уволиться по здоровью, практически невозможно. На бумаге часть укомплектована, а по факту.... А эти люди это же деньги, наши с вами деньги. Наша победа только в эффективности! Совковыми методами - мы не победим! Еще бы и ответственность командиров за неоправданные потери л/с ввести, а то у нас только солдаты за все отвечают....
показать весь комментарий
12.08.2023 22:49 Ответить
Як засмерділо на Цензорі.
показать весь комментарий
13.08.2023 00:43 Ответить
Цікаво.Дітей Порошенко Данілова та інших бійців невидимого фронта це теж стосуєтся чи тількі селюков?
показать весь комментарий
13.08.2023 07:03 Ответить
Всі знають відповідь на це питання
показать весь комментарий
13.08.2023 07:34 Ответить
я просто ***** з коментарів. Народ, ви що, не розумієте що без нормальної мобілізації ми війну не виграєм? у нас , ***** , в ротах по 20 чоловік
показать весь комментарий
13.08.2023 13:37 Ответить
Ключове слово - нормальної мобілізації. А не затиканням дірок гарматним м'ясом. Всіх лікарів, які на догоду владі грубо порушували права військовозобов'язаних - під суд! Всіх ТЦК які всупереч закону били людей ногами в обличчя і запихували в буси - під суд! Всіх командирів які вимагали гроші від своїх підлеглих за відпустку - під суд! Закриття ВЛК як бандитської структури, створення принципово нової, стоп операції Бусік, 20% населення запропонувати! роботу в оборонці, перекваліфікацію. Відновлення соціальної справедливості - Всі! чоловіки від 18 до 50-60 років, всі без жодного вийнятку військовозобов'язані. Данні - відкриті. Щоб я знав, чому мій сусід на геліку спокійно гуляє з тьолками Хрещатиком, в чудовій фізичній формі, а інший сусід слюсар мобілізований. Розумієте? Чому Паша-мерседес і вся його камарілья не в окопі? Він не чоловік? Не українець? Де нормальна мобілізація? Що з тими, хто виїхав по системі Шлях, 1,5 мільйони?
показать весь комментарий
13.08.2023 16:27 Ответить
так повернись з-за бугра та допоможи
показать весь комментарий
13.08.2023 16:32 Ответить
Как интересно слушать упрёки в недостаточном воинском рвении от людей, что свалили за границу. Из-за границы как-то храбрее шашкой махать😂
показать весь комментарий
13.08.2023 18:55 Ответить
Якщо в коментарях пропонують мобілізувати всіх, посадити чи конфіскувати майно у тих, хто не готовий воювати, позбавити громадянства і т.п. то з точністю до 99% можна бути впевненими, що це жінки, пенсіонери, ті хто успішно "відмазався", має броню, сидить за кордоном і т.п. Воювати та виконувати обов'язки мають всі, аби лиш не вони, бо їхнього запалу вистачає виключно на "праведний гнів" в коментарях. Жалюгідне лицемірне кодло.
показать весь комментарий
13.08.2023 19:50 Ответить
Та это к гадалке не ходи, как говорится. Именно так всё и есть.
показать весь комментарий
13.08.2023 19:57 Ответить
Так это же старый добрый "Патриотизм калеки".
НА БЕЛГРАД!! кричал безногий сидя в инвалидной коляске.
показать весь комментарий
14.08.2023 11:17 Ответить
Де в нас?? У кошицькому чи братиславському котлі?
показать весь комментарий
14.08.2023 02:08 Ответить
Коли велика пострадянська армія воює з маленькою, про яку демократію та права людини взагалі має йти мова? Зніміть вже рожеві окуляри, ця війна знищує, в першу чергу, демократичну Україну, ось що потрібно )(yйлу насправді, бо демократична заможна Україна це його страшний сон, це вирок його хибного шляху останніх 15 років.
показать весь комментарий
13.08.2023 22:59 Ответить
Это написано или провокатором или дебилом. Во ВСЕХ странах мобилизация - это именно принудительная вещь. Вот вообще в любой, и в демократической тоже. Так же фраза - что воюют за чьи то дома или доходы - это фраза или провокатора или дебила. Ну или человека, который отчаянно ищет себе оправдание.
показать весь комментарий
14.08.2023 01:05 Ответить
Воюют за что то. Всегда. Против кого - понятно, против врага. Но защищают что то. Если нечего защищать, то какой смысл защищаться?
показать весь комментарий
14.08.2023 05:10 Ответить
Защищают тоже всегда одно и то же - власть. Патриотичные дурачки добровольно, остальные принудительно.
показать весь комментарий
14.08.2023 10:48 Ответить
Ти не правий,дурачок сцикливий якраз ти.Захищають державу,а влада змінюється,яка б вона не була.
показать весь комментарий
14.08.2023 11:26 Ответить
а що таке держава?
показать весь комментарий
14.08.2023 12:12 Ответить
Мобілізаційна лотерея: https://news.obozrevatel.com/ukr/abroad/mobilizatsijna-lotereya-yak-v-ssha-naoslip-obirali-hto-pide-v-armiyu.htm як в США наосліп обирали, хто піде в армію
Тепер в кульках зазначали не номер військовозобов'язаного, а дату народження. Тому їх було лише 366, як днів у високосному році. Кульки декілька разів ретельно перемішували і висипали у скляний барабан. А потім одна за одною їх витягували, аж поки всі дні року не отримають свою черговість призову.
показать весь комментарий
14.08.2023 00:46 Ответить
Про мобілізацію в США під час війни у В'єтнамі вже писали раніше але чомусь забули згадати про головне: ця війна показала, що невмотивовані, непрофесійні військові не здатні виграти війну навіть якщо мають ************ зброю. В США одразу це зрозуміли, відтак, покладаються виключно на професійну армію, відповідно, військові в пошані, мають гарну платню, привілеї та повагу. Крім того, там не беруть на службу хворих та дистрофіків аби не марнувати на них час та кошти. Наша ж влада (і зокрема автор цього блогу) ще цього не розуміють і вважають, що каральні та репресивні методи спрацюють, відтак, будуть дуже розчаровані, адже якщо дійде до того, що професійних військових, добровольців та більш-менш вмотивованих мобілізованих не залишиться, тоді фронт одразу впаде, як картковий будинок, тому що зігнані силоміць боягузи, хворі та дистрофіки здадуться, дезертирують чи одразу загинуть бо просто нездатні воювати ні фізично, ні морально.
показать весь комментарий
14.08.2023 02:10 Ответить
Будем считать, что это следствие усталости от военных действий. Потому что иначе фраза "Непридатність або обмеженість до служби має корелювати з певними цивільними правами " - делает человека просто законченной мразью. С какого хрена если у человека какое то заболевание, но которое позволяет например управлять авто - то он не должен им управлять?
показать весь комментарий
14.08.2023 01:02 Ответить
Це повна маячня!!! По перше влада повинна давати приклад суспільству,по друге з суспільством треба працювати,люди повинні бачити за що вони воюють,людей треба готувати !!! По третє,людина мобілізована повинна бути впевнена що родина соціально захищена!!Одне можу добавити,останні тридцять років держава не пиклувалась про мобілізаційний резерв,і зробити це наразі не бачу можливості!!! Ось так((( !
показать весь комментарий
14.08.2023 05:28 Ответить
Бздура
показать весь комментарий
14.08.2023 06:34 Ответить
Льоню, у вас з першої фрази вже "зальот"!
"Звільнення голів ТЦК - це гарно...."

Та ні фіга це не "гарно"!
Всі звільнені голови ТЦК повинні були сісти за грати як мінімум по статті "за незаконне збагачення", шо б всі українськи "полупокери" та "мажорчики" одним днем зрозуміли - шо занести военкому кульочок з долярами за відмаз від війни - вже не проканае!

Поки "внутрішній ворог" - судді, прокурори, держчиновники, таможеники, менти - всі кто і є словом "корупція" не будуть засуджени за свої "майнові досягнення" - за Україну будуть іти воювати лише люди яким бачити чобіт російського вояка на теренах рідної землі, скажимо так, не дуже приємно!
показать весь комментарий
14.08.2023 12:03 Ответить
Страница 4 из 4