6415 посетителей онлайн
24 571 246
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

По ситуації в Чернігові

чернігів

І для уникнення маніпуляцій, якими вже хайпують деякі блогери.

1. Удар був, але де і коли мають заявити офіційні органи.

2. Як тільки оголосили повітряну тривогу захід зупинили і учасникам було кілька разів оголошено про необхідність піти в укриття.

3.На жаль частина людей все одно пішли на вулицю.

4. Всі хто пішли в укриття цілі. Я особисто зайшла в укриття за хвилину до удару.

5. Захід було заздалегідь офіційно узгоджено з місцевою владою, місце було надано місцевою владою.

6. Анонс, що буде захід був у відкритому доступі. Але конкретне місце повідомили лише(!) зареєстрованим перевіреним учасникам за лічені години до заходу. Всі дані учасників надано відповідним органам.

7.Зараз працюємо з СБУ надаємо всі необхідні дані для оперативного розслідування.

До цього за погодженням з місцевою владою заходи проводились в Києві, Львові, Дніпрі, Харкові.

8. Прохання не займатися маніпуляціямиі не писати нічого до моменту поки не буде офіційної інформації.

Топ комментарии
+39
А навіщо проводити виставку у місті де підліт ракет які неможливо у Чернігові перехопити біля 1 хвилини? Це який IQ потрібно мати-80, 70? Це треш, хоча чого ще можна від подруги Савченко очікувати?
показать весь комментарий
19.08.2023 14:07 Ответить
+37
Які нахрен теорії змови, організаторі створили захід, люди прийшли. А його не повинно бути взагалі! Ніяке оголошення тривоги не спасе від балістики на приграничній території
показать весь комментарий
19.08.2023 14:15 Ответить
+28
Объявить время и место подобного мероприятия
Это как сказать путину - WELCOME!
Менч поражает гениальность украинских спецопераций
И наряду с этим редкостное ***********
Мы,конечно,уникальный народ....
показать весь комментарий
19.08.2023 14:12 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 3
То я вірно зрозумів - лунала сирена повітряної тривоги , а батьки з діточками гуляли по середмістю і не пішли в укриття ?
показать весь комментарий
19.08.2023 23:28 Ответить
Може пІдкажете,де там є укриття в парку чи в церкві?І скільки хвилин у людей було,щоб добігти до того укриття?Постраждали не лише учасники і відвідувачі виставки,а й люди,які навіть не знали про той зазід.Постраждали люди,які були вдома,в квартирах.Знаю про жінку,яка ховалася в ванній кімнаті,її посікло кафелем,який від вибухової хвилі повідлітав.Але вона ,дякувати Богу,жива.Була б кімніті,то хто зна ,як би все закінчилося,бо вікна вилітали з страшною силою
показать весь комментарий
20.08.2023 08:48 Ответить
А я про своє. То я вірно зрозумів - лунала сирена повітряної тривоги , а батьки з діточками гуляли по середмістю і не пішли в укриття ? То гуляли чи нє ? Чи бігли в укриття ? А дійсно , скільки хвилин було ? Що , і вказівників "укриття" в центрі міста немає ?
показать весь комментарий
20.08.2023 15:00 Ответить
ну що сказати....? Зажрались! Давайте оголошувать виставки дронів, зброї, проведемо автопробіг або краще виставку Петріот. Що казати, коли ******** гроші в ремонти - коли може знову прилетіти і все піде на смарку ( виняток пошкоджене житло для людей). Розкрадання будь чого і в будь якій кількості під час війни - посадовими особами держави - повинно кваліфікуватися як зрада України!
показать весь комментарий
19.08.2023 23:35 Ответить
ладно зробила помилку, з ким не буває. але цей ***** текст - ми все зробили правильно, хто помер той сам винен бо не туди біг, машєнька вся в білому - це огидно. берлінська не може визнати свою частину провини, хоча буквально рік тому із задоволенням бігала по ефірах і козлила всіх за якісь пройоби. вівця.
показать весь комментарий
19.08.2023 23:42 Ответить
Тухлі відмазки якісь. чесно кажучи.
показать весь комментарий
19.08.2023 23:52 Ответить
Не знаю хто загинув, але схоже дронова спільнота майже не постраждала і це слава богу.
явно контрозвідувальні заходи не проводились
і щодо хейтерів є старий єврейський анекдот:
якби я був би такий розумний вчора, як моя Сара сьогодні, цього б не сталось
показать весь комментарий
20.08.2023 00:27 Ответить
Хех боти русні як завжди перекладають вину з кремля та росіян на українських захисників.

Звичайно була допущена помилка через те що дехто досі не вірив що він для росіян пріоритетна ціль, но це явно не може бути причиною щоб зміщувати ненависть з русні на чернігівських інженерів яких там збирали.
показать весь комментарий
20.08.2023 01:10 Ответить
Так чего захысныки побежали в укрытие? Надо было защищать.
показать весь комментарий
20.08.2023 01:25 Ответить
Побігли в укриття тому що такі правила. Сирена ж є не для лохів. Хто не дотримується правил той вмирає, але такі смерті по тупості всеодно йдуть до списку тих за кого треба побільше завалити русвиней і їх підсвинків, тому не переживай з часом захистимо від життя всю русню. На кожного хватить у нас волі та ненависть. 😉
показать весь комментарий
20.08.2023 15:17 Ответить
Nika Niko маячня яка
показать весь комментарий
24.08.2023 15:23 Ответить
Одна фраза "Виставка дронів в Чернігові" - це привід відкривати кримінальну справу за спробу замаху на життя громадян... а хто там більше винний справа слідчих. А от чому цю кримінальну справу не відкрили до трагедії, це питання саме знаєте до кого.
показать весь комментарий
20.08.2023 02:03 Ответить
Виставка дронів. Під час війни. В прифронтовому місті, де немає Патріотів. Не в бомбосховищі. Смертна кара усім організаторам, бо олігофрени і номінанти премії Дарвіна (або ще гірше - зрадники) стали причиною загибелі невинних людей. Досить вже толерувати відвертий ідиотизм і зраду.
показать весь комментарий
20.08.2023 02:34 Ответить
Дії Берлінської майже завжди гідні поваги, більшість коментаторів цього допису визивають огиду. Багато ще у нас, як писав Петлюра, гнід
показать весь комментарий
20.08.2023 04:26 Ответить
Самокритично.
показать весь комментарий
20.08.2023 05:47 Ответить
Ви ж всі викриваєте своїми дописами. Берлінська витримає, а вас с@к ми будемо кращезнати.
показать весь комментарий
20.08.2023 10:22 Ответить
Погоджуюсь. Закидати камінням людину, яка так багато робить для України- це неподобство. Критика має лунати у зовсім іншому напрямку.
показать весь комментарий
20.08.2023 07:14 Ответить
Скольких людей может Россия убить с помощью конкретного уважаемого человека. Огласите ваши расценки.
показать весь комментарий
20.08.2023 07:16 Ответить
Не так давно в СМИ прозвучало, что министра обороны Украины, господина Резникова, за яйца по 17гр, яблоки по 52гр и за многое многое другое(всего не перечислишь - устанет рука) готовят снять с должности. Так мало, что снять, а еще и отправить в ссылку - в Лондон (это что-то наподобие как Колыма при советах ). И, дальше стали перечислять кем же заменить ,,воришку,,. Надо же достойного кандидата, чтобы не только себя, но и руководство не обижал! Среди претендентов неожиданно (для меня) прозвучало имя Марии Берлинской. Лично для меня она бы была достойным министром. Но это для меня. А в действительности, ну, кто же отдаст такое корыто человеку, как Берлинская. Надо эту кандидатку убрать, так как она могла бы реально занять этот пост. Так может быть это была не случайная ракета? Потому, что для кацапов выгодны скандалы в Министерстве Обороны Украины. Мария кацапов тоже никак не устраивает (вдруг станут меньше воровать) и посему могли и целенаправленно ударить, чем больше жертв (прости господи), тем больше скандал. И уже речь идёт не о должности для Марии, а как бы под суд не загреметь.
Дай БОГ, чтобы я ошибался.
показать весь комментарий
20.08.2023 06:40 Ответить
Да срать им на ту Берлинскую. Тут разве что кто-то местный слил им событие из-за Берлинской, а сама Берлинская их не волнует. Или Резников. Они знают только про Зеленского и Залужного.
показать весь комментарий
20.08.2023 07:17 Ответить
Они - это кто? Если это кацапы, то я не согласен с Вами. Они, к сожалению, знают больше, чем нам хотелось бы. То, что я написал, это лишь моё предположение. И, я уважаю Вашу точку зрения!
показать весь комментарий
20.08.2023 08:12 Ответить
Дуже схоже на правду. МО не потрібні такі як Берлінська і особливо на посаді міністра. Як тоді красти, послаблюючи міць ЗСУ?
показать весь комментарий
20.08.2023 07:17 Ответить
А можно. чтобы министром обороны Украины, наконец-то, стал украинец?
показать весь комментарий
20.08.2023 09:07 Ответить
А у Берлінської свій розум є?Як можна було взагалі організовувати подібний захід в Чернігові?Яка така нагальна потреба виникла?Більше не було де?
Це злочинне недбальство,або повна відсутність критичного мислення.У нас вже є подібний бовдур на посаді міністра,у якого яйця в кілограмах.Я не думаю,що Марія,влаштовуючи виставку,хотіла принести шкоду,але ,коли відсутній розум і почуття відповідальності за свої дії,то це не випоравдовує її.Є таке кацапське прислів'я-простота хуже воровства.Це,якраз,про трагедію в Чернігові.Загинули люди.Кацапські тварі вбили їх,але якись доля вини є й на організаторах тої виставки.І на військовій адміністрації Чернігова,де повинні були заборонити виставку.На них вина навіть більша,ніж на Марії.Вони не виконали свою роботу
показать весь комментарий
20.08.2023 09:12 Ответить
Виставки не було! Скільки можна повторювати ворожу пропаганду? Було зібрання фахівців з дронів. Якщо такі заходи не проводити, то смертей українців буде ще більше. Однак розслабились і кацапи нагадали про свою ворожу суть.

Якщо МО не займається реально дронами, то це роблять такі, як Берлінська, а не такі, як ти і інші зрадофіли.

https://censor.net/ua/blogs/3438522/ohota_na_vedm
показать весь комментарий
20.08.2023 13:27 Ответить
Це ви комусь іншому розкажіть.Я вчора півдня обдзвонювала друзів і знайомих в Чернігові,сивіючи від жаху.
Анонс "виставки,якої не було" чомусь був в відкритому доступі.Нижче дописувачка навела скріни.Можете називати це зустріччю.зібранням,та хоч чим,але поясніть мені будьласка,для чого було робити це в Чернігові,в центрі міста,та ще й афішуючи заздалегідь?Куди дивилася військова адміністрація міста?Як вони могли дозволити,і навіть сприяти такому заходу?Це їх прямий обов'язок-безпека цивільного населення,для того вони там сидять.Навіть,якщо хтось втрачає зв'язок з реальністю,плює на безпеку людей,саме військова адміністрація повинна не допускати подібного.А вона не те що заборонила,а є прямим співавтором тої зустрічі.
І не маніпулюйте будьласка,коли пишете,що такі заходи необхідні.Вони в прикордонному місті необхідні,де підліт ракети кілька хвилин?Чому в Яремчі не провели,там всі умови є?
І останнє-не тикайте мені,я з вами свиней не пасла,і зрадофілів пошукайте у нинішній владі,яку ви так намагаєтесь вигородити
показать весь комментарий
20.08.2023 13:39 Ответить
"для чого було робити це в Чернігові" - так може тому що учасники жителі Чернігова?

Таке проводять по всіх обласних центрах для місцевих. Збирають місцевих виробників, інженерів, операторів і т.п. та об'єднюють у місцеві дослідницько-виробничі групи.
показать весь комментарий
20.08.2023 15:22 Ответить
Це погано, що ви не визнаєте свою помилку, яка привела до загибелі людей.
показать весь комментарий
20.08.2023 09:14 Ответить
Ці люди пані Марія не врахують тієї великої Вашої допомоги,яку Ви надавали для ЗСУ вони. будуть звинувачувати Вас кричати, розпни. У кого серце не з льодини розп'яття доля кожної людини. Ліна. Костенко
показать весь комментарий
20.08.2023 09:43 Ответить
Допис Берлінської повинен був бути коротким: пробачте, якщо зможете, готова нести відповідальність, співчуття рідним та близьким загиблих. А не виправдовувати свої безглузді рішення.
показать весь комментарий
20.08.2023 10:41 Ответить
Вона сама це організувала і усих силою затягнула ?? Зараз багато де, або прилітає, або вибухає.

Написала ж - хто пішов в укриття не постраждали.
показать весь комментарий
20.08.2023 11:37 Ответить
За що конкретно нести відповідальність? Сформулюйте свою думку.
показать весь комментарий
20.08.2023 12:36 Ответить
та не сформулює вона думку....тут аби просто тупо висратися
показать весь комментарий
20.08.2023 14:27 Ответить
ХТО реальний, головний організатор? Сумнівно, що Берлінська.
Саме він має понести відповідальність за організацію небезпечних для життя цивільного населення, розробників, виробників дронів, військових. Але презедент цього не хоче.

@EuroMaydan

Росіяни мали доступ до розсилки організаторів виставки дронів, а також до закритого чату в месенджері Signal.
Організатори в своїх розсилках самі вказали, що більшістю будуть військові в цивільному, представники льотних шкіл, інструктори, розробники та виробники дронів.
показать весь комментарий
20.08.2023 12:35 Ответить
показать весь комментарий
20.08.2023 12:37 Ответить
показать весь комментарий
20.08.2023 12:38 Ответить
Якщо такі заходи не проводити, то смертей українців буде ще більше. Однак розслабились і кацапи нагадали про свою ворожу суть.

Якщо МО не займається реально дронами, то це роблять такі, як Берлінська, а не такі, як ти і інші зрадофіли.

https://censor.net/ua/blogs/3438522/ohota_na_vedm
показать весь комментарий
20.08.2023 13:29 Ответить
Питання - ДЕ проводити ? Проводити у Чернігові - це злочинне недбальство або спланований злочин.
показать весь комментарий
20.08.2023 13:48 Ответить
В кожному обласному центрі. Чи ви думаєте якийсь професор інженер загружений роботою так зрадістю поїде на Закарпаття? Він би звичайно може поїхав якби держава давала на таке фінансування, но за свої гроші бажаючих НЕМАЄ. Вже були в інших містах що західніше. Місцеві погодились явитись, а ті хто чуть дальше ні.
показать весь комментарий
20.08.2023 15:25 Ответить
Ви перелік учасників читали?Влада,медіа,виробники дронів.Вірите,що у них нама коштів,щоб поїхати кудись?Чи,хочете сказати,що туди з вулиці могли люди приходити?І на організацію того заходу в Чернігові гроші були,а на білети кільком десяткам людей грошей нема?Дуже слабка аргументація.
показать весь комментарий
20.08.2023 15:53 Ответить
Туди з вулиці запрошували людей. Так не простих людей - місцевих інженерів, військових, волонтерів і т.п.. Але по факту з вулиці. А влада, медіа, виробники і т.п. це ті хто все організовував і хто хантив цих людей щоб могти отримати нових спеціалістів, нові ідеї, нових виробників і так далі.

Надіюсь завдяки шуму який підняли русняві боти висновки буде зроблено і наступного разу знайдуть більше грошей, відбір буде жорсткіше, а агентів русні не просто індентифікуватимуть а валитимуть тими методами що так ******** застосовувати русня до проукраїнських на окупованих територіях.
показать весь комментарий
20.08.2023 16:10 Ответить
Ваші слова,та Богу в уха.Бо лояльність до запроданців і зрадників породжує нові трагедії,і непокаране зло повертається.Розплата за недбальство і безпечність-людські життя.Тому просто необхідно знайти іуду,хто навів кацапську ракету,і покарати придурків-організаторів,які не думали про людей,коли влаштовували ті збори в самому центрі прикордонного міста
показать весь комментарий
20.08.2023 16:22 Ответить
Але ж якась обізнана в питанні проведення цього зібрання СКОТИНА точно вказала куди пуляти! Не без цілі скопроментувати Берлінську! Щоб часом не стала МО… ?!
показать весь комментарий
20.08.2023 14:56 Ответить
Так, навів на місце зборів кріт з учасників або військової адміністрації
показать весь комментарий
20.08.2023 15:41 Ответить
Як би там не було але більшість коментаторів я впевнений НІЧОГО не зробили для України.Тому, Марія,терпіння і вперед до перемоги.
показать весь комментарий
23.08.2023 17:03 Ответить
Страница 3 из 3