10261 посетитель онлайн
6 651 88
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Фронт скрізь

чорновол

Тільки но знайшла час, хочу підтримати Марію Берлінську. Єдиним аргументом - це війна. Фронт скрізь. Міста і села України не лише місця проживання, а також укриття, вогневі точки, фортеці. Це не вина військових, це вина агресора. Не завжди все можна врахувати, а інколи і вибору не має.

Розкажу дві історії. Коли вибираєш місце, де встати, щоб вполювати танк, часто танцюєш від протилежного. Шукаєш місця, куди він лупить прямою наводкою. В одному містечку танк лупив один район і прилітало в групу багатоповерхівок. Там на даху і вирішили стати. Поки підбирали дах, сповна відчули ненависть тих небагатьох місцевих, що там лишилися. Дядько відмовився відкривати підїзд. Жінки демонстративно заклали виїзд авто камінням. Нас виганяли, мовляв, через вас по нам прилетить. Мої аргументи , що системно прилітало і без нас, бо жити в 4 км від ворога дуже ризиковано і треба виїзджати зустріли просто криком про те, що вони, люди, так довго чекали звільнення, але тепер їм гірше ніж при москалях, їх будинки розносить ворожа арта. "Ухадите. Ухадите из нашего города, пожалейте нас", - кричали мені місцеві жіночки і їх бугаї сини. Було сумно і гидко після такого працювати. До речі, танк що розносив той район ми таки знищили і будинки стали менше потерпати від обстрілів...

Але місцеві звісно не знали цього взаємозв'язку і певно до сих пір вважають, що ми гірші за москальню.

Другий приклад. Поставили установку в одному селі. Поряд вулиця живуть люди. Спеціально відійшли далі вбік. Пустир. Недостроій. Підвал засраний, душний, сирий. Комарі, слимаки і цвіль. Спимо в багні. Підходить зранку дядько - каже переміщайтеся до мене. Сад свій дає для розміщення вогневої точки. Я кажу діду: Ви що, а як "отвєтка" прилетить...Він мені: " Головне, щоб вам, діточки, добре було. Ви справу робите. Я міномет у себе розміщав, бачите по даху прилетіло. І що? Війна. Ви працюєте, життям своїм ризикуєте, інші он волонтерять. А я чим гірший? Вас розміщу, значить, я разом з вами працюю. А прилетить, значить це я волонтерів. Свій будинок для перемоги віддав. Совість моя чиста".

На фото: Освоюємо зараз роботу з БПЛА. Почали від протилежного. Саджаємо ворожі. Посадили 8 штук (зі скидами, розвідувальні, коректувальників). Це не я. Сажав антидроновою рушницею Нарциз. Бачить їх за півкілометра. Талановитий)

Топ комментарии
+23
Якби Чорновіл Пашинський (знані порохоботи) не вивезли на початку війни Стугни. не факт, що Київ би встояв!
показать весь комментарий
22.08.2023 16:03 Ответить
+17
І знову про Берлінську.....
Знаєте, з 24.02.22, я постійно читаю таке - "це війна, це вина агресора....". Читав таке після того, як Арахамія і Подоляк, зробили фоторепортаж з Яворову, читав після радісних фото Тимошенка з Одеси на фоні відновленої підстанції, читав після радісного репортажу голови ПолОДА Луніна "дивіться, тупі рашисти, не увесь Кременчуцький НПЗ розбомбили, ги-ги-ги", читав після того, як слуга Негулевський попіарився в польовому госпіталі, читав після........, читаю і зараз.
Так це війна, так це вина агресора, так завжди все можна врахувати, а інколи і вибору не має. Але бляха муха, може іноді потрібно думати заздалегідь? І хоча б, попрохати вибачення, якщо сталась трагедія, а не перекладати вину на інших, та звинувачувати жертв.
показать весь комментарий
22.08.2023 15:53 Ответить
+15
Біда для ЗСУ це "ждуни",вони перші зрадники та потенційні навідники кацапів
показать весь комментарий
22.08.2023 15:38 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Біда для ЗСУ це "ждуни",вони перші зрадники та потенційні навідники кацапів
показать весь комментарий
22.08.2023 15:38 Ответить
Біда для України, зеригоаналівська влада, що нищить все навкруги.
показать весь комментарий
22.08.2023 23:15 Ответить
Якщо нічого не організовувати, нічого і не буде.
Залишаються питання все-таки. Чому Чернігів? Чому не можна було зробити у підземному приміщенні?
показать весь комментарий
22.08.2023 15:59 Ответить
Питання перше - яка була ціль того заходу?
Питання друге - чи можна було досягнути тієї цілі БЕЗ організації того заходу?
Якщо відповід на друге питання ТАК (а я впевнений що так воно і є) - то організаторів треба пи*дити кійками на площі.
показать весь комментарий
22.08.2023 16:03 Ответить
Обмін досвідом. Деякі речі краще обговорювати віч-на-віч. Плюс демонстрація зразків, щоб руками помацати, покрутити, політати. Не знаємо технічних подробиць.
показать весь комментарий
22.08.2023 16:05 Ответить
Я так розумію, що потрібно організувати виставку ракетобудівників, обов'язково з конструкторами, керівниками, щоб могли подивитись пощупати, обмінятись досвідом в Харкові, в центрі міста, на площі.
Заздалегіть оголосити про це. За неділю, але секретно.
показать весь комментарий
22.08.2023 16:27 Ответить
Ракети не роблять волонтери в приватних квартирах. А БПЛА, на відміну від русні, роблять. І у русні такі конференції регулярні та численні. А чому? А тому що впевнені, що не прилетить і не підірвуть. Дєржава бдіт. На відміну від нашої, сили і засоби є.
показать весь комментарий
23.08.2023 09:22 Ответить
Для цього потрібне шоу з гастролями по всіх обласних центрах?
показать весь комментарий
22.08.2023 18:39 Ответить
Азазело, здається ти проти Берлінської порожне місце. Так що не тявкай моська
показать весь комментарий
22.08.2023 16:40 Ответить
Сірожа, я на її місце і не претендую.
В мене ще розуму на це вистачає.
А ти продовжуй підлизувати, шавка.
показать весь комментарий
22.08.2023 16:44 Ответить
Гівно в пустій макітрі ще не розум, навіть якщо воно сіре.
показать весь комментарий
23.08.2023 00:35 Ответить
Самокритично
показать весь комментарий
23.08.2023 13:05 Ответить
Ціль цього заходу точніше цих заходів це пошук інвесторів середньої руки. Хтось 10 кілодоларів може вкласти хтось 5 хтось 20. Вкласти в зразки які ще не побудовані і і які є ще тільки на папері у вигляді технічної документації і у вигляді макета. Бо наше МО голосно заявило десь два місяці назад що купить любий дрон. А от дати тз виробникам воно не хоче. А любий купить. Було внесено під цю хатію зміни в законодавство про безмитний ввіз запчастин і про можливість продати дрон на 25% дорожче ціни цих запчастин. Тобто було створено нішу яку мають заповнити бізнесмени. І тут люди які побачили можливість і заробити і робити потрібні для держави речі зіткнулись з тим що досвіду у них немає. А гроші які можуть дати 25%+ є. Чому + це окрема історія. І ці люди є в кожній області в кожному райцентрі. В мене в селі є. Тому і знаю тему бо пару місяців назад надавав деякі технічні консультації на рахунок елементів живлення для FPV дрона. І ось для цих людей і організовувались ці виставки. Людина яка б вирішила збирати квадрокоптери могла би там точно дізнатись що саме літає що саме потрібно, які модулі звязку використовувати, якої фірми ітд. Могла б уже вкластись в готове виробництво або в перспективний проект. Ринок одним словом. І реально ці виставки організовувала держава якраз на рівні ВЦА. Думаю я відповів і на перше і на друге питання. Залишилось третє. Чи обовязково було його проводити в центрі міста? Ні необовязково.
показать весь комментарий
22.08.2023 19:45 Ответить
Подивіться таке кіно "Засновник".
Там отримуєте відповіді на питання - як без отаких заходів знаходити інвесторів.
показать весь комментарий
23.08.2023 13:07 Ответить
В нашому випадку саме МО мало би давати чіткі тз виробникам, і гроші теж. Під заставу. А не чекати коли люди за свої гроші нароблять дронів. Тут в блозі Александр Кочетков коротко і чітко написав причину того чому в нас ось так вийшло.
показать весь комментарий
23.08.2023 13:13 Ответить
"...в нас".... Це пояснює вашу позицію в цьому питанні.
показать весь комментарий
23.08.2023 13:41 Ответить
Я про державу. Тому в нас. Не тікай від реальності. МО наше, Зеленський наш президент, ми його і вибрали.
показать весь комментарий
23.08.2023 13:47 Ответить
Це не вина військових, це вина агресора. Не завжди все можна врахувати, а інколи і вибору не має. Джерело:

Блаблабла и примеры с фронта.Отбеливание кобеля идет полным ходом.

Врахувати? Гипотетически предположить что конченый псих ударит в прифронтовом городе только на слово беспилотник можно было? Если да - та какого ку.я организовывать тогда если обеспечить безопасность не реально. Если нет - что за каша в головах организаторов?
показать весь комментарий
22.08.2023 15:47 Ответить
Якби Чорновіл Пашинський (знані порохоботи) не вивезли на початку війни Стугни. не факт, що Київ би встояв!
показать весь комментарий
22.08.2023 16:03 Ответить
у нее теперь есть бронь на отбеливание???? Или она святая стала и слова поперек не скажи ей?
Давайте на земле разберемся, охранник в Киеве присядет на 5-8 за закрытый подвал, а тут виновных нет??? И там и тут парашенская ракета.
Все ведь просто - охранник ничейный нищеброд, а тут усесвои, кого ж наказывать.

Организовывать любую массовую хрень - рисковать жизнями людей.
Организовывать хрень на военную тематику в прифронтовом городе - с вероятностью 99% жди беды.
Если организаторы,распорядители,воен.администрация этого не понимали - то пи....ц что у них в головах.
показать весь комментарий
22.08.2023 16:18 Ответить
Да есть! Она своей жизнью (которой рискует на фронте). Женщина, которая с первого дня войны стала на защиту Родины. Стала осознанно. Кто по Вашему тогда святая? Те, которые в Европе стонут как им там тяжело?
показать весь комментарий
22.08.2023 16:39 Ответить
Ніхто не каже що вона не Герой, патріот. Але не може бути індульгенції нікому.
Якщо ми таке будемо робити то завтра країна перетвориться на бандитське кубло в якому ніхто не знайде закону, ні Герої ні покидьки.
показать весь комментарий
22.08.2023 17:07 Ответить
При чому тут зеленскій "індульгенції"? Я вважаю що перш ніж оцінювати дії тих хто щось робить треба самому щось робити!
показать весь комментарий
22.08.2023 18:13 Ответить
ой,не творите себе кумиров, ибо чудят эти кумиры в нашей стране жОстко, лЬотчицу уже возвышали,как то.
Эти кумиры после войны смотря под кого пойдут, будут давить вас своим "жизненным" опытом не взирая на ваши устои.
показать весь комментарий
23.08.2023 08:49 Ответить
Може т и надо "давить" А то снова будет 73% и "а нас то за что"
показать весь комментарий
23.08.2023 12:11 Ответить
При чому тут свій не свій? Берлінська заслужена людина, вона за тиждень робить добрих справ для України і ЗСУ стільки, що ти за все життя своє нікчемне не зробиш і ти щось намагається вʼякать про ти неї? Ти нікчема і ноунейм. Скоріш за все кремлівська консерва
показать весь комментарий
22.08.2023 16:45 Ответить
Але ви так i не вiдповiли на слушнi питання. Чому цей захiд було не провести, наприклад, у Києвi, де хоч є ППО , i розташований подалi вiд кордонiв? Або в Черкасах, якщо так хотiлося не в столицi, Бiлiй Церквi. Про цей захiд трубили з усiх рупорiв, в фейсбуцi висiли запрощення i т.д. Це була чистоi води провокацiя перед манiяком. I Берлiнська в тому числi на це повелася. Як маємо результат багато смертей (в тому числi дитини), травми.
показать весь комментарий
22.08.2023 17:05 Ответить
Уже була ця виставка в Львові, Харкові і ще десь. То якісь гастролі. В Чернігові 4 чи 5.
показать весь комментарий
22.08.2023 18:43 Ответить
Вибачте, але що значить "гастролi"? Для кого показувати дрони, для цивiльних? Яка в цьому суть, хайпонуть? Якщо для вiйськових та виробникiв, то що заважало їм приїхати до того ж Львова один раз? Тим бiльше що це досить вузька тематика. В Харковi такий же самий iдиотизм це проводити, як у Чернiговi.
показать весь комментарий
22.08.2023 19:13 Ответить
Мабуть для збору грошей.
показать весь комментарий
23.08.2023 07:42 Ответить
дададада,усе кто проити - ноунейми и консервы
лЬотчицу уже как то возвышали на пьедистал, новых святых ищете?
показать весь комментарий
23.08.2023 08:52 Ответить
Вам, зе-обдарованим нєпанімашкам вже стопітсот разів пояснювали, що волонтери не визначають та ніколи не визначали де їм проводити виставки. Вони звернулися до ВЦА Чернігова (а це пряме підпорядкування преЗЕдента) та спитали де можна провести виставку? Ім ВЦА Чернігова у вигляді Вячеслава Чауса відповіла - будете виставлятися у драмтеатрі. Все. Шонєясно, зе-ботва? Волонтери були уасниками виставки, а не її організаторами. Організатор - влада і влада відповідальна за те, що їй пох на все, включно з безпекою громадян. Доречі, Берлінська сама ледь не загинула, бо лише за хвилину до влучання вскочила у бомбосховище.
показать весь комментарий
22.08.2023 17:49 Ответить
У неї двоє дітей. Для простого відновлення населення країни коефіцієнт фертильності має бути не меншим 2 Джерело:
Тетяна вже попрацювала для простого відновлення населення. Хто сказав, що після війни ще одного-двох не застругає?
показать весь комментарий
22.08.2023 16:01 Ответить
Денисе не сипте бісер...
показать весь комментарий
22.08.2023 16:04 Ответить
Ви це питання краще *********** задайте. Нащо вони такі красиві, а дітей не хочуть.
А у Тетяни з дітьми порядок, і в майбутньому може навіть краще стане.
показать весь комментарий
22.08.2023 16:06 Ответить
Щось поясняти москалям це безсенсово.
показать весь комментарий
22.08.2023 16:49 Ответить
І знову про Берлінську.....
Знаєте, з 24.02.22, я постійно читаю таке - "це війна, це вина агресора....". Читав таке після того, як Арахамія і Подоляк, зробили фоторепортаж з Яворову, читав після радісних фото Тимошенка з Одеси на фоні відновленої підстанції, читав після радісного репортажу голови ПолОДА Луніна "дивіться, тупі рашисти, не увесь Кременчуцький НПЗ розбомбили, ги-ги-ги", читав після того, як слуга Негулевський попіарився в польовому госпіталі, читав після........, читаю і зараз.
Так це війна, так це вина агресора, так завжди все можна врахувати, а інколи і вибору не має. Але бляха муха, може іноді потрібно думати заздалегідь? І хоча б, попрохати вибачення, якщо сталась трагедія, а не перекладати вину на інших, та звинувачувати жертв.
показать весь комментарий
22.08.2023 15:53 Ответить
Ага, почнете п*здити за висловлення власної думки, а потім будете п*здити журналістів, щоб не підривали бойовий дух нації своїми антикорупційними розслідуванням. Потім почнете п*здити демократичну опозицію, бо не хоче гуртуватись навколо Потужного Лідора **********. Ще будете п*здити іноземних лідерів, шщо приїздять в Україну, бо вони не віддають усю свою зброю. Потім будете п*здити людей на вулицях, бо вони на вулицях, а не в ТЦК. Ще будете п*здити деяких бійців ЗСУ, бо вони хочуть ротації (правда тут вірніше будуть п*здити уже вас, грамотіїв)....
А потім будете ходити і волати "А нас за що п*здять!??" Але у відповідь буде лише тиша.
показать весь комментарий
22.08.2023 17:41 Ответить
Та ладна!
Я наче бачу, як ті журналюги - а особисто блохери - піднімають бойовий дух нації!
Вам самому не смішно?
показать весь комментарий
22.08.2023 19:37 Ответить
Тобто антикорупційні розслідування зайві?
показать весь комментарий
22.08.2023 20:10 Ответить
Коли це антикорупційні розслідування підіймали бойовий дух нації?
Вам самому не смішно?
показать весь комментарий
23.08.2023 13:43 Ответить
Повторюю питання - тобто Ви вважаєте, що вони зайві? Потрібно не чіпати схеми з куртками, яйцями.....? Мовчазне спостерігання за безумством чиновників, солдатами в грудні, без зимової форми,..... краще впливають на бойовий дух нації?
показать весь комментарий
23.08.2023 21:04 Ответить
Не то шоб я був не згодний з нашою героїнею, красунею, умнічкою і просто Людиною з великої літери Л, але все ж деяким людям треба перестати *********. Серйозно, бляха. Пора перестати вести себе як блогери. Це просто якийсь треш. В країні війна, а дехто щогодинно, щохвилинно дає інтерв'ю, постить фотки і дописи, просто жесть. Просто хай, бляха, заткнуться! Після війни порозказують які вони кльові і як "багато" зробили для "нашої спільної" перемоги, сидячи в Монако або катаючись по Європах у "волонтьорскіх" справах. Звісно, що все вищесказане не має жодного відношення до Тетяни.

Конкретно по темі чернігівського горя - я вважаю, що організатор, звичайно, серйозно накосячила, як мінімум тим, що організовувала захід в прифронтовому місті. Невже було важко провести цей захід, наприклад, в Ужгороді? В Кам'янці-Подільському? Або просто в Києві? Для чого було ризикувати людьми і робити захід саме в Чернігові? Ну і вибачте, але знову маємо ********** в поцмережах... можна ж було просто тихенько повідомити про захід кожного учасника окремо, без розголосу і пафосу? Нє? Треба обов'язково в поцмережі хайпонуть? Хайпонули...
показать весь комментарий
22.08.2023 16:16 Ответить
Яка проблема для кацапів ******* по Кам'янцю? По Луцьку ж прилетіло. Немає в Україні безпечних місць. Крім Банкової, звичайно.
показать весь комментарий
23.08.2023 12:41 Ответить
Вам правда треба розжовувати прописні істини? Ок. Час підльоту - раз. Значно збільшений та ускладнений маршрут польоту, протягом якого все що завгодно може трапитись з обісратою ракетою мразійців - два. Є непагано прикритий ППО Київ - три. Неможливість використовувати наземну пускову установку - чотири...
Не достатньо аргументів? Ну то чого б не збиратися на березі Дніпра в Херсоні? Круто ж, річка, шашлички, горілочка... а шо? Всюди ж небезпечно, виявляється! І взагалі, самі винуваті, не пішли в сховище...
показать весь комментарий
23.08.2023 14:44 Ответить
При всій повазі, Тетяно, у Берлінської був час і можливість врахувати всі обставини проведення тієї виставки.
І вибір у неї був.
Можливо, не навмисне, але, організувавши виставку у прифронтовому місті, ще й на таку тематику, вона піддала небезпеці життя цивільних.
Тим, хто привів туди своїх дітей і прийшов сам, варто було б 10 разів подумати.
Але не склалось і тут...
показать весь комментарий
22.08.2023 16:46 Ответить
Хотілось би почути хто подав їй цю ідею.
Певно такі люди були. Можливо це підстава навіть з ОПе через критику. Я вже нічому не здивуюсь.
показать весь комментарий
22.08.2023 18:00 Ответить
Ну там вроде бы был заявлен Федоров, как один из участников или организаторов... Так что без соглашения ОПы явно не обошлось. А учитывая что ходили слухи что она одна из возможных кандидатов на пост министра обороны, то таким образом возможно кто то избавился от конкурента. После этого ее "политической карьере" конец. Но при этом, лично я, не снимаю ответственности с самой Берлинской. Хоть немного но надо было думать...
показать весь комментарий
22.08.2023 19:31 Ответить
Та ясно що не обійшлось. Вони ж скрізь встигають.
Уявімо ситуацію. Надійшла пропозиція провести виставку, тобто масовий захід. Це відповідальність Берлінської. А безпека це вже пряма задача адміністрації міста, призначеною вертикаллю президента. Вони могли і відмовити. Але хтось дав добро. Значить гарантував безпечність заходу.
показать весь комментарий
22.08.2023 19:45 Ответить
Про Федорова лише чутки, які невідомо звідкіля взялися, тож це також може бути елементом політичної боротьби. Федоров вперся і не хоче повістки через Дію розсилати, а Генштабу та Резнікову аж не терпиться більше "плебсу" піймати і з голою сракою на фронт кинути, діри латати. Бо марнувати людей простіше ніж дрони будувати.
показать весь комментарий
23.08.2023 12:31 Ответить
Якщо фронт скрізь то чому з чиновниками яких кожного дня пачками ловлять розграбуваннях бюджету й хабарях не поступають так як прийнято на фронті?! На хвилиночку, в країні війна і хабар повинен бути прирівняний до держ.зради як мінімум!!! Чиновники це і є головна слабкість і проблема тилу країни що воює!
Що бачу я - чиновники які займаються грабунком країни намагаються головами стикнути тих хто воює і цивілних через "висери" в ЗМІ різних незрозумілих "недовійськових". Чиновники хочуть знову використати "фокус" розділяй і володарюй! Мені здається всі чиновники мають бути звільнені а на їх місце призначені ті хто пройшов війну і втратив кінцівки а таких десятки тисяч вже і в нех в переважній більшості є вищі освіти! Всі чиновники повинні бути відправлені на фронт з автоматами в руках!
показать весь комментарий
22.08.2023 16:53 Ответить
Це ви прямо революцію хочете провести, під час війни й безкровно. Змінити правлячу верхівку, щоб вона добровільно перейшла в плебс та ще й зі зброєю в руках ризикувала життям.
Такого ще в історії людства не було.
показать весь комментарий
22.08.2023 17:23 Ответить
"Що бачу я"... а можливо то нав"язані кимось Вам бездоказові переконання?
показать весь комментарий
22.08.2023 18:07 Ответить
Не розумію, для чого авторитетні люди вписуються за потвор, що через свою тупість і якісь карьерні амбції поклали невинних людей і навіть не вибачились, бо їм насрати на життя інших людей.
Можливо, особисте знайоство і "цехова солідарність"? Але якщо не зробити висновки з цієї явно тупої організації заходу в Чернігові, такі випадки будть повторюватись. І це не можна порівнювати з ситиацією під час бойових дій, бо не було ніякої необхідності проводити цей захід під самим кордоном в русні і проводити настільки безглуздо.
показать весь комментарий
22.08.2023 17:54 Ответить
Та чого ви доїбались до того Чернігова? Ви справді думаєте, що кацапи вдарили, бо виставка??? Та їм пох, вони б'ють кожен день і будуть бити далі. Але тилові перелякані: "Не провокуйте, бо путін нападе!" Що, ще не порозумнішали? А в Луцьку яка виставка була? А в Одесі? А в Крамі? а на Хмельниччині в Меджибожі? От же дебіли в коментах, прости Господи...
показать весь комментарий
23.08.2023 12:46 Ответить
Навряд чи американці чи німці проводили подібні заходи у прифронтовій області.
Це ж пряма провокація ворога - ну стрельни в нас.
показать весь комментарий
22.08.2023 17:58 Ответить
Заднім числом усі розумні, але все передбачити не можливо. Німці, мабуть, зроблять втричі краще. І втричі повільніше. Це помилка, і як ви правильно зауважуєте, можливо, навіть інспірована. Але Тетяна права. Ми постійно робимо помилки, але і ворог постійно їх робить. Виграє спритніший. Хто швидше думає, хто швидше виправляє, хто швидше бігає. ЗСУ діє краще за кацапів, але як нація, ми потерпаємо через втрати цивільного населення.
показать весь комментарий
22.08.2023 18:37 Ответить
В даному випадку, я вважаю, дії кацапів були цілком прогнозованими і тривіальними.
Вони не здивували. Здивували наші. Так конкретно.
Тепер одна пише, що помилки треба вибачати , на бідолашку накинулись і вона несе ярмо відповідальності. Інша, що війна вона скрізь і заздалегідь не вгадаєш. Я розумію що то колега, партнер у боротьбі. Але що тепер очі на ситуацію прикрити , щоб інші користались ?
показать весь комментарий
22.08.2023 18:44 Ответить
Помилки треба виправляти. У випадку Чернігова, це має стосуватися роботи військово-цивільної адміністрації. У пані Марії взагалі в голові бардак, якщо там добре поритися. Але вона працьовита, і спромоглася організувати те, на що в інших не вистачає життя. Якби то всі, хто на неї накинулися, зробили свій відсоток, в нас би були цілі флоти з дронів. Пам'ятаєте, як Порошенку закидали помилки, і, навіть, злодійство. Та сама Берлінська закидала. І не безпідставно, між іншим, бо він не був ідеальним. Хоча насправді для нації це був непоганий компроміс між помилками і поступом. І українці на свою голову поміняли "баригу" на "клоуна". Попри її помилки, у нас нема іншої такої Марії.
показать весь комментарий
22.08.2023 19:10 Ответить
Як показує історія, ці всі закидальщики самі в купі лайна опинились. В зеленій купі. З опаришами.
І вони нічим не кращі за Пороха. Ба більше. Він навіть чеснішими і поряднішим виявився.
показать весь комментарий
22.08.2023 19:40 Ответить
Навколо різного лайна накидано. Як щось робиш, важко лишитися чистеньким.
показать весь комментарий
22.08.2023 19:50 Ответить
Спор ни о чем!!!! Ошибиться и не учесть чего то может каждый ! Но по логике обвинителей , любой военный с оружием в руках - преступник! Если бы Украина не сопротивлялась - не было бы столько жертв! Но вы, господа , не учитываете самого важного факта - после оккупации Украины жертв было бы намного больше! Миллионы подверглись бы геноциду и уничтожению!!! Мой дом был в марте 2022 в 10-12 км от линии фронта и прилететь могло в любой момент , но винить в этом наших военных -идиотизм! Хотя , как показывает практика около 70% населения приближаются к этому определению при анализе их поведения!
показать весь комментарий
22.08.2023 18:13 Ответить
Так, ви праві - помилятись може кожний.
Людині взагалі притаманно помилятись
Але не кожний може визнати свою помилку і щиро вибачитись, а не вдавати з себе Д'Артан'яна, а усіх іньших вважати під*расами.
показать весь комментарий
22.08.2023 19:41 Ответить
Правила безпеки рятують життя. Один тік-токер у березні минулого року розмістив в мережі фото українських засобів ППО в районі Виноградаря в Києві. В результаті орки вдарили Кинжалом по Ретровілю, а тік-токером зайнялось СБУ.
А тут самі військові роблять те, що і тік-токер. Бо в росіян достатньо засобів, щоб все це відслідковувати. А тут ще й з'явилася така можливість вдарити по історичній пам'ятці у центрі міста і його покошмарити.
показать весь комментарий
22.08.2023 18:59 Ответить
А толку, якщо все скінчилося тим, що тіклохер "вибачився" і його тупо відпустили? Не то шо не ролзстріляли, але навіть не конфіскували майно, не відібрали громадянство, і я 146% впевнений, що ця гніда продовжує гадити українцям, просто робить це тихіше і хитріше?
показать весь комментарий
23.08.2023 09:31 Ответить
У прикладах взагалі нічого спільного з цією берлінською ! Якби у неї була хоч краплина совіті ( а не тільки бажання лизати сраки зелені) то пішла б на могилу загинувшої дитини і повісилась там з запискою "Це моя вина".
показать весь комментарий
22.08.2023 19:49 Ответить
А чому Зєля в Бучі не повісився? а Єрмак в Гостомелі? А Рєзніков в Херсоні? Немає у них ні краплинки совісті, так?
показать весь комментарий
23.08.2023 12:48 Ответить
Так так, клюйте Берлінську! Зеля он так "помилився" перед нападом раїсі, до сих пір (ще невідомо скільки далі) Україна кров'ю відхаркує!
показать весь комментарий
23.08.2023 12:14 Ответить