13092 посетителя онлайн
5 102 77
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Відповідальність

Є така негативна характеристика людини - "боїться відповідальності". Але відповідальність - це реально дуже страшно.

Я знаю хороших і дуже досвідчених бійців, не пияків і не завжди роздовбаїв, доля яких - завжди залишатися рядовими. Їх ніколи не призначать сержантами, а якщо й запропонують підвищення, то вони відмовляться. Вислів "чисті погони - чиста совість" насправді не натякає на непорядність командирів. Це скоріше про Ольжичеве "піти чи послати і стать сам на сам З своїм невблаганним сумлінням".

Коли приймаєш рішення і віддаєш розпорядження - завжди щось може піти не так. І хай навіть не сталося нічого непоправного, тобою просто незадоволені - це вже дуже тяжко і неприємно. Коли відповідаєш лише за себе, чітко знаючи свої можливості - все набагато простіше.

У людей, які народилися командирами, менеджерами, організаторами - цієї проблеми немає. (Так, ними треба народитися. Стати без відповідних природних даних - неможливо, як співаком без музичного слуху).

Ці люди не бояться відповідальності. Коли щось пішло не так, їм легше це пережити. Але "легше" - не означає "легко".

Я це до чого. Пишу досі під враженням шаленої критики, яка обрушилася на Марія Берлінська після російської атаки на виставку дронів у Чернігові. Але я зараз не про цей конкретний випадок, я ширше. Вразило, майже вдарило, як після однієї помилки чи невдачі люди миттєво забувають (або не знають і дізнаватися не хочуть) про всі твої досягнення, про роки шаленої праці...

Знаєте, це як в в армії - якщо командир зі шкури вилазить, щоб забезпечити своїх бійців усім необхідним і завжди йде їм назустріч, це сприймається як належне. А варто один раз не відпустити у звільнення - стаєш ворогом.

Чесно, бачиш це і думаєш: "Та ну його нах щось робити. Краще сидіти тихо і не відсвічувати". Це погані, майже зрадницькі думки. Бо робити треба.

Я роблю по мірі сил. Але мені завжди було важко. Коли працювала фотокором, ніколи не користувалася редакційною технікою, лише власною, хоча власна була гірша. Завжди боялася, що розіб'ють у сутичці, чи сама десь загублю чи зламаю, а потім відповідати. Зламала своє - сама винна, якось вирішуєш цю проблему, а інші про це не знають і не обговорюють, що в тебе криві руки і тобі нічого довірити не можна. З цієї ж причини, крім крайньої потреби, не сяду за кермо чужої автівки.

Так це ж, блін, фотокамера чи машина. Шмат заліза й пластику. А коли на карті людські життя? Це ж капець, саме через те не дуже прагну робити військову кар'єру. Не хочу й не буду організовувати нічого, пов'язаного з серйозними ризиками. Та я навіть кредитів не беру! Не накопичила гроші - не роблю покупку. І живу спокійно. Ні перед ким не завинила, нікому нічого не винна, ніхто мене не хейтить, крім ворожих тролів, а вони не рахуються.

А комусь же треба щось організовувати. Робити ту саму військову кар'єру. Влаштовувати потужні заходи. Іти в політику, зрештою. Висуватися, а точніше кажучи - висовуватись. І миттєво ставати ворогом для більшості своїх. Бо а чого це він? Такого у нас не пробачають 🙁 Сидять і чатують, коли оступишся, щоб накинутись і порвати. Відбивають усе бажання й мотивацію.

Це дуже, дуже неправильно.

Топ комментарии
+16
Та, йомайо, знову..... Скільки можна???
Тоді і я організую в себе конференцію з розробки літаючих атомних підводних човнів для нашого флоту. Оголошення подам в усі ЗМІ, Фейсбук і в Одногласники. Оголошу про можливу присутність на заході, Зеленського, Байдена та Ніка Фьюрі.
А після того, як східні п*дараси запустять ракету, оголошу, що хто не сховався та загинув, той і винен, а я бачте, шокований хейтом.
Справа ж не в мотвації, не в патріотизмі, чи попередніх досягненнях! Справа в необхідності думати головою, та нести відповідальність за прийняті рішення, та особливо за наслідки таких рішень.
показать весь комментарий
22.08.2023 17:59 Ответить
+9
Та вы что? А Порошенко всей гурьбой валить было нормально? Весело?
показать весь комментарий
22.08.2023 20:09 Ответить
+8
Саме більше що людей засмутило - то це коли почали виправдовуватись, брехати шукаючи козла.
Навіщо нам такі політики до яких нема довіри?
Приклад - квартал95 і Осел.
Постійно бреше і шукає винних.
показать весь комментарий
22.08.2023 17:59 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Фрнетика, адаптація, лінгвоцид теж мають свої українські аналоги
показать весь комментарий
25.08.2023 07:23 Ответить
Кремлівська політтехнологія "атопутінніпадбот" перед виборами.
показать весь комментарий
25.08.2023 07:19 Ответить
КЦП- ПНХ!
показать весь комментарий
24.08.2023 19:25 Ответить
Моя "щелепа" знає термін "запозичення".
Мені зовсім не притаманна істеричність. Почитайте свої дописи - гляньте в дзеркало
показать весь комментарий
24.08.2023 19:24 Ответить
а хто ж перед виборами 2019 го видумував всілякий брєд про Порошенка і внєдряв в маси як не ФСБ?
показать весь комментарий
24.08.2023 16:50 Ответить
Відповідні органи це ФСБ? Щось рускім духом запахло!
показать весь комментарий
24.08.2023 14:31 Ответить
Не існуюча владна система а існуюча державна система. Ця виставка наслідок простих рішень держави. Для держави вони прості. Просто пререкали з хворої голови на здорову. Реальному виробнику наприклад аналога ланцета дрона перун який був ще в 17 році створений по моєму не потрібна ця виставка йому потрібне держзамовлення і гроші для маштабування на порядки.
показать весь комментарий
24.08.2023 07:59 Ответить
Я постійно стикаюсь по роботі з фактом відсутності в регуляторів бажання нести відповідальність за напрямком, який вони мають регулювати. Ви зробіть, а ми прийдемо перевіримо, чи вгадали Ви наші думки, це стандарт діяльності чиновників ще з радянських часів. Але знаючи на це, необхідно самостійно продумувати всі аспекти заходу, а не апелювати: "нам надали дозвіл на проведення конференції ті самі чиновники, які нездатні виставити нормальні технічні умови розробникам техніки", бо хтось має думати та нести відповідальність за свої дії, якщо на це не спроможня існуюча владна система.
показать весь комментарий
24.08.2023 07:43 Ответить
Порошенко його з'їв!
показать весь комментарий
24.08.2023 07:39 Ответить
Особа жодного дня ніде не працювала, але "захисничок" верещить, що вона вкладає якісь "свої" кошти.
показать весь комментарий
24.08.2023 05:46 Ответить
це вона забезпечує воїнів всім необхідним? Вона багатша за Порошенка? чи може це все за людські гроші, які їй довірили? Я не питаю у волонтера: за що ти живеш? бо якщо весь час волонтериш, то зрозуміло, що не за свої кровні. І це в багатьох випадках нормально. Бо людині треба і харчуватися і одягатися. але ж вже були випадки, коли там чиясь дівчина стверджує, що квартира - то не власність загиблого, а саме її. Питання Гелені: за який хер медик чи волонтер купив квартиру під час війни?
показать весь комментарий
24.08.2023 02:29 Ответить
О, "патріотка" виплеснула свій "праведний" гнів. Полегшало ?

То проходиш повз, як не вмієш спілкуватися з людьми.
показать весь комментарий
23.08.2023 14:09 Ответить
Не судіть і не будете судженими. Не тільки Бог знає чому виникла потреба проводити ці виставки. Яка мета їх проведення. Щоб багато не писати ось вам мій коментар який розкриває причинно- наслідковий звязок
.Ціль цього заходу точніше цих заходів це пошук інвесторів середньої руки. Хтось 10 кілодоларів може вкласти хтось 5 хтось 20. Вкласти в зразки які ще не побудовані і і які є ще тільки на папері у вигляді технічної документації і у вигляді макета. Бо наше МО голосно заявило десь два місяці назад що купить любий дрон. А от дати тз виробникам воно не хоче. А любий купить. Було внесено під цю хатію зміни в законодавство про безмитний ввіз запчастин і про можливість продати дрон на 25% дорожче ціни цих запчастин. Тобто було створено нішу яку мають заповнити бізнесмени. І тут люди які побачили можливість і заробити і робити потрібні для держави речі зіткнулись з тим що досвіду у них немає. А гроші які можуть дати 25%+ є. Чому + це окрема історія. І ці люди є в кожній області в кожному райцентрі. В мене в селі є. Тому і знаю тему бо пару місяців назад надавав деякі технічні консультації на рахунок елементів живлення для FPV дрона. І ось для цих людей і організовувались ці виставки. Людина яка б вирішила збирати квадрокоптери могла би там точно дізнатись що саме літає що саме потрібно, які модулі звязку використовувати, якої фірми ітд. Могла б уже вкластись в готове виробництво або в перспективний проект. Ринок одним словом. І реально ці виставки організовувала держава якраз на рівні ВЦА. Думаю я відповів і на перше і на друге питання. Залишилось третє. Чи обовязково було його проводити в центрі міста? Ні необовязково.
І тут в блозі Олександра Кочеткова почитайте. А потім назначайте винних.
показать весь комментарий
23.08.2023 10:55 Ответить
Ви ж пам'ятаєте куди веде дорога встелена благими намірами? Мета значення не має, має значення лише результат. Наміри знає тільки Бог, а я лише людина. Я засуджую тільки намагання перекласти свою відповідальність за результат на офіційних осіб, бо наміри цих осіб могли суттєво відрізнятися від намірів Марії, а за власні помилки треба вміти відповідати. Організатор заходів має розуміти, що 80% відвідувачів це звичайні недалекоглядні поціновувачі телевізора і вони не здатні оцінити наслідки своїх дій. І їх безпека це обов'язок організатора заходу.
показать весь комментарий
23.08.2023 10:14 Ответить
Тобі, пане канадський (кацапський), скабєєвський марафон мозок зовсім "скушал", або це твоя основна оплачувана пуйлом робота. Ти, пане, мабуть з тих, хто під українські танки кидався на окупованій території в 2014-2023 роках, не дозволяючи заходити нашим воїнам в окуповані міста і села, тому що "путін буде стріляти"..
Ракети не вибирають тільки прикордонні міста. Вони падають у Львові, Хмельницькому, Луцьку, Вінниці... Кожен мешканець наших міст зобов"язаний бігом бігти в "підземку" після початку повітряної тривоги. Разом і дітей прихопити з собою (своїх і чужих, які гуляють без батьків). Це не підлягає обговоренню...
Берлінська якісно робить свою роботу по звільненню України від кацапів, допомагаючи всім необхідним для нашої армії. Вона не концерти дає на площах. Вона організовує закупівлі і виробництво всього необхідного для ЗСУ.
показать весь комментарий
23.08.2023 10:05 Ответить
Марія Берлінська поки що не "допущена до важливих державних рішень". Вона не в уряді і не у парламенті. Це її власне бажання допомагати ЗСУ.
. Яку посаду Ви займали в своєму житті? Що ви доброго зробили для країни та ЗСУ, під час війни? Ви все правильно робили, завжди? Чи ваша робота "з"їсти" тих, хто забезпечує воїнів всім необхідним, витрачаючи на цю нелегку роботу весь свій вільний час, здоро"я також власні кошти? Якщо так, тоді ви свою "роботу" добре робите...
показать весь комментарий
23.08.2023 09:42 Ответить
Вибачте але питання стояло не про відповідність меті а про саму мету.
показать весь комментарий
23.08.2023 08:55 Ответить
Не ініціатива причина помилок, а не здатність передбачити наслідки своєї ініціативи та не бажання нести відповідальність за свою ініціативу, бо посадові особи. які регулюють цю діяльність дозволили. Без привязки до того, що зараз посадові особи не відповідають займаній посаді в силу вибору 2019 року.
показать весь комментарий
23.08.2023 08:49 Ответить
Проведення виставки в Чернігові не відповідало меті. Місто дуже маленьке було і до війни, а зараз.... Крім того знаходячись під постійним тиском завдання ударів жителі міста потребують чогось оптимістичного та надихаючого, але дана реалізація завдала ще більшої моральної шкоди.
показать весь комментарий
23.08.2023 08:39 Ответить
Тобто, особа може безкарно вбивати і калічити людей.

Вона цього й добивається.
І вдячний піпл кладе їй цей дозвіл до ніг.

Нехай свій наступний захід робить у вашому місті, близенько до вашого помешкання.
показать весь комментарий
23.08.2023 08:37 Ответить
Чернігівчани пишуть, що в них є де безпечно провести подібний захід, але "експертка" погодилася на театр у центрі міста, у вихідний день, в свято, в місці, де не одна церква, парк, кафешки, зупинка громадського транспорту і т.д.
показать весь комментарий
23.08.2023 08:34 Ответить
Погоджуюсь з вами. Піпл пливе туди, куди влада його непомітно скерує.
показать весь комментарий
23.08.2023 08:26 Ответить
Лєна, є підозра, що американці дали розбомбити свій флот. І японці купилися на майбутні ядерні бомбардування своєї території. Політика - справа дуже брудна і Бєлозерській про це відомо. Порівнювати себе - людину, яку може в будь-який час вбити ворожа куля чи міна з іншою, що займається своїми справами в тилу, - якось по-дитячому. Можливо якраз вона й підкреслює цю різницю - я, снайпер, відповідаю лише за себе і своїх побратимів. А ти - відповідальна вже за сотні і тисячі. Тож і ціна твоїх помилок - в рази більша. Можна і так розуміти прихований сенс цієї статті.
показать весь комментарий
23.08.2023 08:11 Ответить
Що важливого ця тварина зробила в чернігові ? Смерть дітей ?
показать весь комментарий
23.08.2023 08:06 Ответить
Чи знаєте ви навіщо проводили цю виставку?
показать весь комментарий
23.08.2023 08:01 Ответить
це її бажання щось робити чи не робити. Бо в кінці кінців всі ці активісти потім займають високі посади чи в уряді чи парламенті. Але коли взялася - роби все правильно. Збір у Чернігові чи Сумах, чи Харкові - це тупа дурість що межує з злочинним наміром. А тепер уявіть цю особу, що буде допущена до важливих державних рішень.
показать весь комментарий
23.08.2023 08:01 Ответить
Олено, дарма Ви це, не зрозуміють! Чому? Ви частково самі відповіли. А ще згадайте "атопутінніпадьоть"... Це ж те ж саме було проти Порошенка.
показать весь комментарий
23.08.2023 07:53 Ответить
Самі небезпечні під час війни активні та дурні, бо саме їх непродумані дії завдають найбільшої шкоди. Взагалі найкращий організатор (управлінець) не той хто хоче управляти, або організовувати, а той хто може це робити в силу своїх моральних та розумових здібностей. Навчатися розуму за рахунок життя інших, це не дуже гарний шлях і справа не в хайпі, а підсвідомому розумінні людей, нехай і після відчуття болю, що організаторам було чхати на наслідки своїх дій вони можливо і хотіли хайпонути, бо круто в прифронтовому місті провести виставку дронів.
показать весь комментарий
23.08.2023 07:50 Ответить
Трамп не те що допустив помилку, він свідомо закликав американців порушувати конституцію, і , не дивлячись на те, має непогані шанси перебратися президентом. Так, Клінтон змушений був пройти чистилище, але добув свій термін до кінця і залишився політиком, якого поважають. Франсуа Оланд теж не відрізнявся чоловічою вірністю і скакав у гречку, хоч офіційно і не був одруженим.
Японці розбомбили американський тихоокеанський флот, і що , президента Рузвельта цькували. Американцям вистачило розуму розуміти, що під час війни, яку не ти розпочав, бувають жертви. І що треба зціпити зуби і шукати способи знищувати ворогів.
показать весь комментарий
23.08.2023 07:30 Ответить
Погоджуюсь. "ІНІЦІАТІВА НАКАЗУЄМА", як давно відомо. І владі, думаю, не подобаються люди з ідеями, тому що вони не дають начальству спокійно плисти за течією.
Погоджуюсь з тим, що брати відповідальність на себе - це важкий крок і важка ноша на плечах.
І мене обурює те, як українці за одну справу , яка пішла не так, перекреслюють багато добрих справ протягом багатьох років, які врятували тисячі українських життів.
Сподіваюсь, що пані Берлінська переживе цю несправедливу критику і знайде в собі сили йти своєю дорогою.

Ще в давнину було помічено, що немає пророка у своїй вітчизні. Ми будемо із захопленням говорити про Голду Меїр, про чужеземних реформаторів, але готові закидати живу камінням свою українську реформаторку.

Дякую за своєчасний і дуже потрібний сьогодні текст.
показать весь комментарий
23.08.2023 07:20 Ответить
Авторка,Вас вразило,що після однієї помилки чи невдачі люди моментально забувають про всі ваші досягнення і роки шаленої праці?Тоді як приклад, нагадайте собі чому Борис Джонсон пішов у відставку-був на вечірці під час епідемії ковід.І все.Дав слабинку-і репутація " тю-тю на варкутю".Джон Кеннеді національний герой США,хоча всі знають про його позашлюбні походеньки,а Білу Клінтону цей фокус не пройшов.І ніхто не дивився на його попередні роки шаленої праці,всім було достатньо того,що він один раз збрехав і все.Кажуть,що фраза:"незамінимих-нема" належить Сталіну.Такому екстремально негативному персонажу,якого брати за приклад-є майже злочином.Але,якщо ви подивитесь на те,як функціонують політика і економіка розвинутих демократичних держав,то ви побачите,що вони власне під цим девізом і живуть.Незамінимих-нема.Якось дуже слабо собі можна уявити,щоб десь в Європі,людина яка береться до якоїсь відповідальної керівної роботи,прийшла б на роботу в футболочці з надписом "маю право на помилку".Це тільки в нас така ***** може бути безнаказанною,бо в Європі народ би зразу став цапки.Може тому європейці зараз гріють сраку на морі під сонцем,а українці-сидять під щоденним бомбардуванням?
показать весь комментарий
23.08.2023 01:48 Ответить
Якась херня в логіці. Ми - воюємо. І разом з тим щось будуємо, влаштовуємо концерти, акції, якісь збори на ЗСУ публічні, конференції. Буде прилітати, однозначно буде. І враховуючи весь той пздц який ви влаштовуєте, буде прилітати в 2 рази частіше саме на будь-які збори. То ми влаштовуємо, чи ні?! А якщо так, то шановні, держава повинна про це подумати разів 20 вже. І побудувати якісь підземні споруди, досвід є, об'єкт коштує за розрахунками лише на 10% дорожче, ніж просто об'єкт на поверхні. Не бачу Жодної причини критикувати будь-кого, хто збирає людей на свято чи якусь акцію. Є така чудова річ - регуляція заходів і правила, їми займаються не організатори. На місці Берлінської взагалі б не зважав на хейт, а ще й посилив би це. Щоб були заходи які відбуваються лише на папері, як надувні Хаймарси на яких спіймалась безліч ворожих ракет. А якщо по пляжам зараз ввалити, а? І хто буде винен, той чувак що прийшов туди на баяні пограти та купка його прихильників? Суцільні ідіоти в коментах.

P.S. Єдине зауваження. Мабуть треба розуміти, що якщо ми підриваємо їхніх воєнкорів і нам пох на цивільних, то вони теж будуть знищувати наших хоч трішки відомих діячів. Тому для різних конференцій побратимів, для виставок зброї та дронів, треба використовувати захищені місця.
показать весь комментарий
23.08.2023 01:38 Ответить
Дибіли, ви не в ту сторону воюєте! Берлинська робить дуже важливу справу, у відмінності від 99% хейтерів. Кацапи в захваті від того, як українці власноруч "топлять" своїх героїв!
показать весь комментарий
22.08.2023 23:30 Ответить
Угу, оригінально, нічого заперечити.

Усі массові, резонансні трагедії були наслідками чийогось наведення.
показать весь комментарий
22.08.2023 22:56 Ответить
половина ж встигли ... інші пішли покурити ...

Це явно теракт по наведенню, а не випадковість.
показать весь комментарий
22.08.2023 22:54 Ответить
Написали вже, що тривога розпочалася за 9-10 хвилин до прильоту, був час зайти перехожим у підвал будівлі де проходив захід. А що люди в більшості пофігісти підтверджую, в Хмельницькому після 40 хвилин тривоги було повно перехожих не лише в центрі, але й біля військових частин і лише коли рвонуло, народ реально кинувся бігти до сховищ, а до того сирена лунала для стовпів, дерев, трави. Щодо дітей, які самі гуляли містом, то будь хто з дорослих мав взяти дитину за руку і разом піти до сховища. Звичайно, тепер за народним українським звичаєм треба знайти цапа(вівцю) відбувала, а коли за тотожних обставин у Вінниці загинули люди- також Берлінська була винна?
показать весь комментарий
22.08.2023 22:22 Ответить
Саме так, пані Олено. Ви праві, але розуміння чи підртимки загалу годі й чекати, саме через те, що переважна більшість людей ніколи не брали на себе жодної відповідальності навіть за своє власне життя, вони живуть за принципом "думать нє пріказивалі" та "ми люді малєнькіє, ат нас нічаво нє завісіт, а оні там всє адінакавиє". Ці люди навіть не в змозі второпати, що не волонтери обирали та призначали місце проведення виставки, а ВЦА Чернігова та її голова Чалий. Але "мудрий піпл" Чалого не знає, а ось Берлінська на слуху, тож для них винна вона, тим більше, що і влада та її армія тролів (не дронів) вже схопила фішку та розкручує саме цей сценарій - завжди винні громадяне, волонтери, військові, добровольці, а влада ніколи ні в чому "нє вінавата", тобто вже так саме, як на московщині з якою ми воюємо. Тож, "вітаю" наш мудрий піпл, який вже живе за москальським принципом - "сЦарь хароший, то всьо баярє плахіє".
показать весь комментарий
22.08.2023 22:10 Ответить
Ви якийсь мнітельний. Самосуд, лихослів'я, мелете що на голову не натягнеш. Наче після пів літри бояри.
показать весь комментарий
22.08.2023 22:03 Ответить
Час підльоту ,пишуть фахівці ,одна хвилина. Встигнете?
показать весь комментарий
22.08.2023 20:51 Ответить
Я про "засудження" вами Марії Берлінської. Про ваш самосуд. Хто дав вам право її судити? Хто ви "суперправильні, суперрозумні, супербезгрішні"? Ви хоч 10% (від того що робить Марія Берлінська) зробили для країни, для військових? Чи у вас усіх "свій власний економічний і культурний фронт"?
показать весь комментарий
22.08.2023 20:46 Ответить
Не несе берлінська ніякої відповідальності за смерті цивільних людей !
показать весь комментарий
22.08.2023 20:40 Ответить
Так можна дійти і до виправдання ординців. З такою філософією.
показать весь комментарий
22.08.2023 20:29 Ответить
З повчань преподобного Авви Дорофія. Не судіть і несудимі будете.

Ніщо настільки не гнівить Бога, ніщо так не оголяє людину, як лихослів'я, або засудження, або приниження ближнього. Чому ми не засуджуємо краще самих себе і наші гріхи, які ми достовірно знаємо і за які повинні будемо дати відповідь перед Богом? Навіщо захоплюємо (собі) Суд Божий?
показать весь комментарий
22.08.2023 20:11 Ответить
Та вы что? А Порошенко всей гурьбой валить было нормально? Весело?
показать весь комментарий
22.08.2023 20:09 Ответить
Так не повзай в коментарях і не займайся хейтом, хто ж тебе змушує, диванний воїн?
показать весь комментарий
22.08.2023 20:09 Ответить
Нічого ти не організуєш зі свого дивану! Як і нши вумники-хейтери що тільки повзають по коментах!
показать весь комментарий
22.08.2023 19:59 Ответить
На рахунок її поста то тут я згідний. Людина не вміє визнавати свої помилки.
показать весь комментарий
22.08.2023 19:51 Ответить
А якби того, то вже б вручали премію Дарвіна.
показать весь комментарий
22.08.2023 19:50 Ответить
Балістика - це наука. Вона не літає. Прилітає балістична ракета.
Під час війни за безпеку цивільних відповідає верховний головнокомандувач через призначені ним військово-цивільні адміністрації, які дають, чи не дають дозвіл на проведення публічних заходів. А не приватні особи, за якими попри війну залишається право діяти вільно всюди, де вони не порушують закони і норми, встановлені військо-цивільною владою.
показать весь комментарий
22.08.2023 19:21 Ответить
Об*явили тривогу. Позвали всіх в укриття. Половина пішла на вулицю покурити.

Винуватий хто ? Невістка !
показать весь комментарий
22.08.2023 19:14 Ответить
Гарно сформульовано. Але акцент в цьому блозі не на захисті Берлінської а на реакції на травлю.Рнакції від тих хто сидить на дивані. Я незнаю на яких майданчиках автор слідкувала за цією реакцією може і на Цензорі, може десь в фейсбуці. Була і аргументована критика. Якісна. А був і тупо емоційний хейт. І другого було та і є набагато більше. Можна на Цензорі було знайти коментарі в яких люди жаліли що нікого організаторів виставки та тих хто там був не вбило. Десь це було написано більш відкрито десь заувальовано. І от людина активна, волонтер, людина яка не сидить на дивані розуміє що у випадку помилки її розтопчуть, хмішають з гімном. І руки опускаються. Ось про це цей блог.
показать весь комментарий
22.08.2023 19:14 Ответить
На вихідні у Бородянці вручали премію Шевченка.
Організація, звук, музика, накриття, відомі люди ... От, не дай Б...х ...

І що ??
показать весь комментарий
22.08.2023 19:12 Ответить
Ви спочатку організуйте "конференцію з розробки літаючих атомних підводних човнів", а потім будете оголошувати про винуватих, що не сховалися. *******, - це не мішки тягати.
показать весь комментарий
22.08.2023 18:41 Ответить
Є просто просто дурість, тупа і нахабна.
А є безвідповідальність.
Що конкретно було у цьому випадку ?
показать весь комментарий
22.08.2023 18:03 Ответить
Та, йомайо, знову..... Скільки можна???
Тоді і я організую в себе конференцію з розробки літаючих атомних підводних човнів для нашого флоту. Оголошення подам в усі ЗМІ, Фейсбук і в Одногласники. Оголошу про можливу присутність на заході, Зеленського, Байдена та Ніка Фьюрі.
А після того, як східні п*дараси запустять ракету, оголошу, що хто не сховався та загинув, той і винен, а я бачте, шокований хейтом.
Справа ж не в мотвації, не в патріотизмі, чи попередніх досягненнях! Справа в необхідності думати головою, та нести відповідальність за прийняті рішення, та особливо за наслідки таких рішень.
показать весь комментарий
22.08.2023 17:59 Ответить
Саме більше що людей засмутило - то це коли почали виправдовуватись, брехати шукаючи козла.
Навіщо нам такі політики до яких нема довіри?
Приклад - квартал95 і Осел.
Постійно бреше і шукає винних.
показать весь комментарий
22.08.2023 17:59 Ответить
Ви хоч розумієте, що вигороджуючи гівно, ви самі в нього замараєтесь і тепер будете смердіти?
показать весь комментарий
22.08.2023 17:42 Ответить
Таке зібрання ( і де!!!) - це " помилка або невдача" ???
показать весь комментарий
22.08.2023 17:39 Ответить
Повірте ця хвиля була спеціально розігнана кацапами за допомогою наших " корисних ідіотів" різного забарвлення. Не переймайтесь. Продовжуйте своє робить.
показать весь комментарий
22.08.2023 17:37 Ответить