6081 посетитель онлайн
18 563 256
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Чернігів

чернігів

Юристи мені не радили зараз будь що писати публічно. Але промовчати в ці дні - це означає сховатися.

Я розумію, що все що я зараз скажу може бути і буде використано проти мене. Але потрібно брати відповідальність говорити з людьми, особливо зараз.

Передусім я хочу висловити співчуття постраждалим людям. Це не "формальні, офіційні" співчуття.

За ці 9 років війни росіяни вбили близьких мені людей, покалічили друзів.

Я знаю, що таке хоронити, що таке молитись під реанімаціями. Я знаю, що ніякі слова співчуття зараз не заглушать такий тотальний біль і страх.

Я знаю, що ми маємо помститись. Я зі своєї сторони зроблю все можливе і неможливе, щоб жорстоко покарати російських окупантів за кожну нашу людину. Все, щоб вони і їхні діти відчували цей страх і біль щодня.

Щодо конкретної допомоги своїм - з перших хвилин наші волонтери почали надавати допомогу пораненим і ми продовжимо надавати допомогу постраждалим.

Зараз правоохоронними органами проводяться невідкладні слідчі дії, відомості які становлять таємницю досудового розслідування і не підлягають розголошенню.

Це означає, що я не можу коментувати ситуацію, це прямо заборонено законом.

Будь ласка, поставтесь з розумінням, я поки нічого не можу говорити по суті справи.

Розумію, що комусь це дає широкі можливості зловживати, придумувати маніпулятивні версії, але повірте, мене зараз менше всього хвилює ця інформаційна хвиля ненависті.

Єдине що мене зараз хвилює - це постраждалі люди.

Так як тривають слідчі дії повторю лише те, що написала після удару з певними доповненнями:

Як вже заявили в медіа удар був ракетою Іскандер. Зараз росіяни активно розганяють, що цілились в секретну нараду працівників СБУ і ГУР, яка проводилась в центрі міста. Я вважаю, що це повна маячня і частина їхнього ІПСО.

З того, що оголосили офіційно ракета була спеціально запрограмована так, щоб вразити якомога більше людей навколо.

Як тільки оголосили повітряну тривогу захід зупинили і учасникам було кілька разів оголошено про необхідність піти в укриття. За словами співробітників правоохоронних органів від оголошення тривоги до удару було близько 9-10 хвилин.

Також нам сказали, що не лише наше укриття, але і всі інші навколо в центрі були відкриті. Ми маємо ходити в укриття. Не важливо в якому місті ми знаходимось. Зараз вся країна під прицілом, війна йде всюди.

Інформація про конкретне місце публічно не оголошувалась. Анонс, що буде захід справді був у відкритому доступі. Але конкретне місце повідомили лише зареєстрованим учасникам.

Проводилася не "відкрита виставка дронів", а закрита вузькоспеціалізована зустріч, вхід був можливий лише за запрошенням та у взаємодії з відповідними службами. Аналогічні події були проведені у Києві, Львові, Дніпрі та Харкові у співпраці з місцевою владою, військово-цивільними адміністраціями.

Якщо хтось думає, що під час воєнного стану можна приїхати в будь яке місто, самовільно зайняти будівлю і проводити там захід - це не так.

Алгоритм інший - нас запрошують місцеві представники активної громадськості, влади, військові і ми надаємо відповідним службам всі дані по організації зустрічі, на скільки людей потрібне місце, апаратура, бомбосховище etc.

Волонтери не можуть вказувати де безпосередньо і коли провести закриту зустріч. Перед проведенням ми звертаємось із відповідним запитом.

Також потім забезпечують поліцію, медиків, вибухотехніків та інші заходи безпеки.

Прозвучали думки, що такі заходи взагалі не можна проводити.

В країні зараз проводяться сотні масових заходів на теми військові або дотичні до війни. Це дає можливість скоординувати зусилля по тому, як ефективно боротися з ворогом.

Будь який з цих заходів може стати ціллю для удару, по будь якому можуть злити інформацію. Вже не кажучи про те, що росіяни б'ють не по заходам, а просто по скупченню людей - по пологовим будинкам, школам, церквам, торговим центрам, житловим будинкам. Будь де, де є ми, українці.

Тому з міркувань безпеки більшу частину подібних зустрічей ми проводимо онлайн. Але критично важливо хоча б іноді робити це вживу, фахівці мають обмінятись досвідом, показати що зроблено за цей час, оглянути нові рішення, протестувати технології.

Якщо ми хочемо щоб в нас були свої дрони, засоби РЕБ, зв'язку, ракети, та інші розумні технології для захисту і знищення ворога - ми мусимо проводити закриті зустрічі інженерів, виробників і військових. Росіяни проводять такі зустрічі системно і постійно, вкрай швидко розвиваючи технології на державному рівні . Наприклад вже зараз випрацьовується технологія роїв ударних дронів, яка буде перевантажувати нашу ППО і на яку оперативно потрібно шукати контрміру.

Щодо хейту - особисто я виважено ставлюсь як до похвали так і до ненависті.

Не здивована тисячами "слідчих" в коментарях. Просто не забувайте, що серед них дуже багато росіян, які маскуються, в тому числі під "украинец с Чернигова".

Мені роками погрожували росіяни, зараз вони армією ботів намагаються провести інформаційно-психологічну операцію щоб деморалізувати, розколоти, зупинити роботу і вижати з трагедії по максимуму.

В той же час справжні українці з Чернігова мають право на будь яку емоцію і тут я зобов'язана лише вибачитись перед кожною людиною, перед кожною сім’єю, яка як і ми опинилась під ударом.

За ці дні мені приписали все що завгодно - і якось не так служила в добробаті, і якісь придумані політичні амбіції на крісло міністра, і організацію гей парадів через фінансування напряму від Сороса, і пряме кураторство з Вашингтону, заодно провели мені в соцмережах психіатричну експертизу та безліч інших смішних, фантазій і дурниць.

Цікаво, що тут деякі "свої" пишуть один в один те, що й росіяни, по одній методичці.

Але скільки б не копали, не знайшли за всі ці роки нічого серйозного і реального: а ні зв'язків з олігархами, а ні участі в політичних іграх, а ні вкраденого майна, а ні корупційних зв'язків, а ні будь яких інших мутних схем. І це найважливіше.

За ці два дні подзвонили і написали тисячі людей - прості бійці з фронту, командири бригад і батальйонів, поранені побратими і посестри з шпиталів, курсанти з полігонів, волонтери, кілька притомних і порядних людей з влади, інтелектуали і патріоти зі всієї країни, загалом просто розумні, чесні і небайдужі люди.

Я вам дуже, сердечно і по-людськи вдячна. По звірячому боляче. Люди проявляються коли страшно.

В сухому залишку:

1. Ні я, ні інші волонтери не можу визначати конкретне місце проведення, як би комусь не хотілось. В країні воєнний стан. Все відбувається у відповідності до вимог.

2. Ми з волонтерами зараз робимо те, що не зробили офіційні представники оборонного сектору держави за багато років. Робимо чесно і самовіддано, щоб зберегти наших бійців, щоб не програти війну.

Але ні, я не вважаю, що мої 10 років служби своїй країні є якоюсь індульгенцією від будь чого. Це окремі речі.

3.Ні, я не вважаю, що мене підставили через мої статті, критику etc. Чи міг хтось з місцевих колаборантів злити інформацію? Теоретично так. Чи міг хтось з влади дати пряму указку вдарити туди, бо там я і наші волонтери? Я в це не вірю, абсурд.

4. Чи будемо ми проводити подібні закриті зустрічі інженерів і військових далі? Так, але виключно після офіційної вимоги від влади алгоритму і протоколів безпеки. Ми будемо вимагати озвучити всім хто займається зустрічами з питань військової безпеки, всім хто працює на оборону надати нам зрозумілий порядок дій.

На даний момент цього в країні не існує.

5. Скільки б мені не писали про те, що я ні в чому не винна, винен російський ворог - суто раціонально все розумію.

Але все одно я відчуваю і буду відчувати моральну відповідальність до кінця життя.

6. Повторю, щоб російські вбивці запам’ятали - я зроблю все можливе і неможливе, щоб жорстко і невідворотно помститись вам за кожну нашу людину.

Я зроблю все, щоб ви і ваші діти відчували цей смертельний страх щодня.

Топ комментарии
+21
В нас цілий президент, який здав південь
І нічого, далі працює.
А Берлінська від початку війни займається своєю справою в забезпеченні ЗСУ. Вправно і успішно.
Її не замінять. І зробленого нею також.
показать весь комментарий
22.08.2023 20:05 Ответить
+21
Коли дочитався до фрази "не знайшли за всі ці роки нічого серйозного і реального: а ні зв'язків з олігархами, а ні участі в політичних іграх, а ні вкраденого майна, а ні корупційних зв'язків" - не повірив. Чому тут вона збрехала - пояснюю:
Бо: звязок автора з Бенею в період до 2022року проглядався явно (чи, може, беня - вже не олігарх? через втрату громадянства?); та й як би там не було, але в 2019-му вона брала участь в агітаційній кампанії "аби не Порох".
Так, крадіжок і корупції за Марією не помічено... але сіль в тому, що вона - одна з тих 73/43%, які в другу чергу після ***** та його касапів довела Україну до повномасштабної війни з касапами і відповідно, в оцій самій чернігівській трагедії...
показать весь комментарий
22.08.2023 20:39 Ответить
+19
ТИЖДЕНЬ тарабанили в Інтернет про "виставку" а зараз стараються "витягти хвоста з-під молотка!
показать весь комментарий
22.08.2023 20:56 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 3
"виявляється ось вони, в усій красі - тупі, самовпевнені а від цього борзі" - це ти якраз про себе і написав - який сам, такими і всіх вважаєш. Не знаю чи всі 73% ідіотів самовпевнені і борзі. В мене практично немає знайомих виорців Боні, але ні один з них не є самовпевненим. І що цікаво, ідіоти (ще) ЗА Боню і одночасно хочуть смерті Дєрьмаку. Фройд палить в сторонці...
показать весь комментарий
01.09.2023 17:57 Ответить
Гнидо, ти не відповів на питання: - Яка виробнича необхідність примусила збиратися виробників дронів в Вінниці, через тиждень в Харкові, а ще через тиждень в Чернігові??? Замість відповіді ти влаштував словесну діарею та приплів Фройда. Ти просто тупий троль
показать весь комментарий
02.09.2023 07:54 Ответить
В Харькове тоже был какой-то праздник?Если нет,то не сравнивайте килограммы с километрами!
показать весь комментарий
23.08.2023 09:31 Ответить
Тримайтеся, Марія! Всього найкращого!💪✌️🍀💛💙
показать весь комментарий
23.08.2023 07:28 Ответить
Задам незручне запитання: зібрати під час війни багатьох виробників ударних дронів в одному багатолюдному місці, менш захищеному ППО порівняно з Києвом, і широко прорекламувати захід в інтернетах. Що це: Дурість? Сприяння ворогу?
показать весь комментарий
23.08.2023 08:29 Ответить
Я так і не могла примусити себе (пробувала двічі) прочитати цей опус до кінця. Бо він - не щирий. Особа категорично відмовляється взяти відповідальність за свої дії. Тулить відмазки, а її "захиснички", яких мобілізували цілу вервечку, поливають її єлеєм (чекаю, коли скінчиться, але запасів, бачу, вистачає), та дружно вищать про - хейт (так зручненько ховатися за цим словом), втокмачують, що особа ні в чому не винна (записалися в судді несподівано) і вже намалювали німб: докалякалися до того, що якби не дана особа - навідниця-коригувальниця в Чернігові, то вже не було б України.

Я навіть не думала, що так можна. Порошенко був винний у всьому абсолютно. Той же арестович написав заяву після Дніпра. Про паралель з Червінським не сказав тільки лінивий. А тут - тотальна індульгенція. На цивільні жертви - наплювати абсолютно.
"Самі винні" (с). Ти бач...

Особа, яку вже зробили і ветераном (після двох тижнів в Айдарі ?), і творцем перемоги (їй за неї вже дякують), яка всіх критикує і повчає, яка сказала "поразка починається з недооцінки ворога" (с), яка вимагає зупинити контрнаступ через погану організацію, НЕ МАЛА ЖОДНОГО ПРАВА погодитися на проведення свого заходу в чернігівському драмтеатрі.

Цим вона показала свою тотальну некомпетентність. До того ж, піарити і поширювати по соцмережах СЕКРЕТНИЙ захід - це ідіотизм або свідома диверсія. Я дуже сподіваюся, що СБУ серйозно розгляне цей аспект. Особа має на меті обезголовити (в прямому значенні) стратегічну галузь ?

Я читала свідчення чернігівчан. Люди казали, що на площі не було чути сирен. Інші пишуть, що укриття були закриті. Ще інші розказують, що не знали, куди ховатися.

Маховик відмазки запущено: і влада, і тусовка дружно голосить про те, що винна лише москальня. А ідіоти з піпла собі за ними: бажають, щоб "люті пташки" стали ще лютішими. Тобто, щоб наступного разу діячка вбила і покалічила більше людей ?

москалі тиждень знали про дату і час. І були готові. Підтвердження місця - раз плюнути. Було видно, що в театр з заднього входу завозять речі, розвантажуть ... + співчуваючі і т.д.

Особа з претензіями намалювала ворогу мішень і підставила людей під удар.

Дебіли-москалі чомусь не додумуються (за прикладом "великої експертки") проводити подібні заходи в білгороді чи курську. А, якби проводили, то наші теж би туди вдарили.

В Чернігові не було прильотів з квітня 2022. Ракету було випущено лише одну - по театру. кацапгя дружно дякує особі на наводку.

Постик з страшними прокляттями Порошенку, напевне, бачили. І побажання здохнути іншим ...

І ще: волонтер - це той, хто жертвує свій особистий час (і часто - власні кошти) на ту справу, яка йому важлива.

Якщо особи отримують за це гроші - то це не волонтерство, а оплачена робота. Я прочитала біографію і не побачила місця праці. Виглядає, що особа і її команда живуть за частину тих коштів, які збирають з людей на цільове призначення.

І це саме з цих коштів вони тепер ніби-то допомагають і допомагатимуть постраждалим через їхню злочинну недбалість ?

P.S. За численними коментами з нету.
показать весь комментарий
23.08.2023 08:30 Ответить
Згоден на усі сто!
показать весь комментарий
23.08.2023 09:36 Ответить
Порошенко був винний у всьому абсолютно - це сарказм ??
показать весь комментарий
23.08.2023 12:20 Ответить
Чому ? Забули 2014-2019 ?
показать весь комментарий
23.08.2023 14:06 Ответить
Порошенко був винний у всьому абсолютно ??? Можете пояснити "у всьому абсолютно" ??
показать весь комментарий
23.08.2023 15:10 Ответить
Пане Mack13, Ви, як би, адекватним завжди виглядали.

Ну, я ж не буду новини Вам переказувати з каденції Порошенка.
показать весь комментарий
24.08.2023 05:12 Ответить
злив зараховано
показать весь комментарий
24.08.2023 11:56 Ответить
В той же час справжні українці з Чернігова мають право на будь яку емоцію і тут я зобов'язана лише вибачитись перед кожною людиною, перед кожною сім'єю, яка як і ми опинилась під ударом.

За ці дні мені приписали все що завгодно - і якось не так служила в добробаті, і якісь придумані політичні амбіції на крісло міністра, і організацію гей парадів через фінансування напряму від Сороса, і пряме кураторство з Вашингтону, заодно провели мені в соцмережах психіатричну експертизу та безліч інших смішних, фантазій і дурниць.

То може вартувало всеж так и прочитати ??
показать весь комментарий
23.08.2023 12:25 Ответить
Я про це читала.

Що особа має на увазі "справжні українці з Чернігова" ?

Раз ви адвокатуєте, то поясніть.
показать весь комментарий
23.08.2023 14:07 Ответить
я зобов'язана лише вибачитись перед кожною людиною, перед кожною сім'єю, яка як і ми опинилась під ударом.
показать весь комментарий
23.08.2023 15:12 Ответить
Я не про це Вас питала.

А про "справжніх українців з Чернігова". Які з них "справжні", а які - ні ?

Те, що Ви навели, знову ж таки свідчить про те, що вилізло одразу: особа звинуватила =чернігівчан= (видно, не справжні вони ...) і навіть не подумала висловити співчуття.

Головне, що "вона особисто спустилася в укриття" (с).

І коли люди цілком прогнозовано обурилися від такого неприхованого цинізму (який особа та її захиснички вперто називають хейтом) працівниці благодійного фонду, тоді вона спромоглася дотулити щось в Update. Через кілька годин.

Але змусили її, от вона і "зобов'язана".

І не "яка як і ми опинилась під ударом" - а вона їх поставила під удар.

Чи через свій ідіотизм, чи свідомо - має з'ясувати слідство. Але захиснички аж заходяться: "ні в чому не винна".

Випереджаючи Вашу наступну цитату:

Передусім я хочу висловити співчуття постраждалим людям. Це не "формальні, офіційні" співчуття. Джерело:

Передусім - на який день ?
Не "формальні, офіційні" - а які ?

Ви зробили свої висновки. Я - свої.

Я бачила її: вона приїжджала до нас з фільмом Невидимий батальйон. Я більше спілкувалася з іншими дівчатами.

Це не той ресурс, на якому можна багато говорити, але і організація заходів, і допомога військовим, і інформаційна безпека - не абстрактні речі для багатьох людей, які коментують.
показать весь комментарий
24.08.2023 05:27 Ответить
Головне, що "вона особисто спустилася в укриття" (с). - усі хто спустився, не постраждали.
показать весь комментарий
24.08.2023 11:55 Ответить
І вам злив зараховано.

Ви, як адвокат особи, вкотре довели те, що пишуть притомні люди: "Велика діячка" подбала про безпеку ЛИШЕ учасників ЇЇ заходу (в соцмережах так і писалося, що захід відбудеться у безпечному місці з прямим доступом до укриття - в Чернігові таких, писали, ніби 2, чим скоригувала удар, і нема чого квакати, що про місцене повідомлялося) і нахаркала на життя і безпеку чернігівчан.

Тому і обурються люди: такому цинізму "волонтерки" і її не менш цинічних "захисничків".

Бувайте.
показать весь комментарий
24.08.2023 15:54 Ответить
Будьмо !
показать весь комментарий
24.08.2023 22:06 Ответить
Чому такий захід не провести за іменними запрошеннями в Києві в метро під землею?
Яка була мета - спілкування між спеціалістами чи виставка й дратування ворога перед його носярою?
показать весь комментарий
23.08.2023 09:13 Ответить
Так вона ж озвучила: "показати, що ми не боїмося".

Показала.
показать весь комментарий
23.08.2023 14:18 Ответить
Як не крути, але проводити в Чернігові такий захід - це махровий ідіотизм. Так складно було зібратися в Києві, який прикритий ППО? На хіба було пхатися в той прифронтовий Чернігів? Ну от на фіга? Хоч хтось може пояснити? Те що написано в статті - повна маячня і очевидне переведення стрілок, типу не ми пагані а організатори. А вам що, в голову не прийшло, що на кордоні з мордором влаштовувати в ***** ЦЕНТРІ ГРЬОБАНОГО МІСТА секретний військовий захід, про який знає пів-країни - це не дуже, м'яко кажучи, розумно? Донести цю думку до організаторів заходу - нє, не можна? І тааак сайдьооот?
показать весь комментарий
23.08.2023 09:23 Ответить
Вона - організатор.

ЦВА лише надала приміщення і дозвіл.
показать весь комментарий
23.08.2023 14:19 Ответить
Винні всі причетні особи, як на мене. І точно дуже херово перекладати вину з себе на "людей, які не захотіли йти в сховище". Але шо ви хочете від зе-прихлібателів, де і коли вони брали відповідальність за свої дії? У них завжди винуватий хтось інший, а вони білі невинні пухнастики.
показать весь комментарий
23.08.2023 14:36 Ответить
Поміж пунктів, перерахованих Марією Берлінською наприкінці її статті в розділі "В сухому залишку", вона не розглядає версію про те, що ДЕХТО свідомо підставив під ракетний удар рашистів не її особисто, а розробників, виробників дронів, військових.
показать весь комментарий
23.08.2023 09:59 Ответить
Тому що якщо вона буде розглядати таку версію, на неї моментально повісять всіх собак і заведуть карну справу. Не можна розглядати такі версії. Поставте себе на її місце і ви зрозумієте.
показать весь комментарий
23.08.2023 14:10 Ответить
Значить, потрібно думати і не брати участь в подібних авантюрах, які закінчуються смертями людей.
показать весь комментарий
23.08.2023 14:12 Ответить
Я розробник подібних речей і залюбки взяв би участь. Навіть після Іскандеру. Це не авантюра, це те, що ми можемо і маємо робити - залучати всіх, хто може бути корисний. Смертями людей сьогодні закінчується будь-що, інколи навіть звичайне проживання в своїй хаті на Франківщині, от нещодавно хлопця вбило 8 років. ФСБ та російська військова розвідка докладе всіх зусиль, щоб зупинити розробку Україною власних далекобійних систем. Ми їм підпалили хвоста, поки лише кінчик, але дуже боляче. Вони розуміють, що взяти сьогодні Київ та Львів марно навіть мріяти, і будуть полювати за спеціалістами. Навіть точечно. Повбивати половину тих хто сьогодні працює над цими системами - інші будуть боятись навіть назвати свою професію. І точно не приймуть участь в розробці. Що росіянам і треба. Думаю нам потрібно непублічно терміново поставити собі таке саме завдання: полювати за співробітниками подібних підприємств https://rg.ru/2021/04/16/reg-cfo/zavod-po-proizvodstvu-udarnyh-bespilotnikov-nachali-stroit-pod-moskvoj.html https://rg.ru/2021/04/16/reg-cfo/zavod-po-proizvodstvu-udarnyh-bespilotnikov-nachali-stroit-pod-moskvoj.html

показать весь комментарий
23.08.2023 14:34 Ответить
Авантюра - не розробляти дрони, а влаштовувати збір таких спеціалістів на відстані прильоту рашистських ракет в пару хвилин.

Якщо ви вважаєте, що били не цілеспрямовано по цих спецах, то нагадайте коли перед тим прилітало по Чернігову.
показать весь комментарий
23.08.2023 14:38 Ответить
Ні, ціллю були саме вони. У нас ще є такі спеціалісти, але не дуже щоб прям багато. Коли стало питання по портативним радарам на дрони, я зміг знайти лише одного спеціаліста, який робив такі системи, кандидат наук, не буду казати хто. Ну що ж... тепер є досвід і розуміння, чим це може закінчитись. Технарям причетним варто притиснути вуха і бути вдвічі обережнішим.
показать весь комментарий
23.08.2023 14:54 Ответить
Помовчи! Своє ти уже зробила….
показать весь комментарий
23.08.2023 11:50 Ответить
Звісно, конструкторам треба збиратися "в живу" і ділитися наробками, але місце їх збору повинно бути засекречено. А ще краще, заховано так, щоб унеможливити випадкові жертви серед цивільних у разі викриття противником. В країні що, шахт/бункерів/інших об'єктів немає? Ну от поясніть мені, навіщо це все було так піарити і привезти в центр Чернігова? Ефекту б не було, якби захід проводився на якомусь непримітному об'єкті десь на теренах?
Організовувати так як це було, це мінімум непрофесійно і тягне на службову недбалість
показать весь комментарий
23.08.2023 12:27 Ответить
Прочитав допис М.Берлінської. Коротко: кримінальна протиправна недбалість, якщо аналіз організаціїйних дій заходу (хто, як організовува, хто за що відповідав) не встановить іншого.

Розповіді про те, як воювала, ховала - поезія, яка не впливає на кваліфікацію вчинку. Кожен має нести відповідальність за власні дії та рішення. Тому мене більше цікавить не поезія та проза, а відповіді на питання.

Окремо про те, хто надумав проводити захід в межах міста, ще й у центрі... Для цього є інші локації поза межами населеного пункту. Враховуючи, що М.Берлінська не розуміє ризиків таких заходів, хоча б мала це передбачити та радісно повідомляє про аналогічні заходи в інших містах - схиляюся, що вона є одним з можливих організаторів, які обирали локацію.
показать весь комментарий
23.08.2023 12:36 Ответить
Ідіотизм проросійського розливу. Вона нічого не має передбачати чи планувати безпеку, її завдання - дрони! І вона з цим працює чудово вже довгі роки. Для безпеки у нас є, не повірите - Служба Безпеки України. І саме їх завдання забезпечувати контроль цієї роботи, охорону керівників чи лідерів суспільно-політичних движів. А якщо Порошенко зустрінеться з львів'янами, і туди прилетить ракета, винен Порошенко? Не несіть діч! Вона робить свою роботу і робить гарно, безпека повинна робити свою, вони на це вчились. Все. Заход був погоджений державою у вигляді відповідних служб - розуйте очі - в рамках чинного законодавства. Якийсь замовний хейт.
показать весь комментарий
23.08.2023 14:18 Ответить
Якщо ви не здатні думати, щось вам пояснювати - марнування часу.

Єдине: за безпеку і всі аспекти, пов'язані з проведенням заходу, відповідає організатор.

Крапка.
показать весь комментарий
23.08.2023 14:23 Ответить
Та що ви кажете?) Справді? А ну загугліть "комплекс охоронних заходів" будь-чого. Хто охороняє політичні акції відповідно законодавству? Поліція. Дивно правда. Хто охороняє заводи? ВОХОР або приватні комерційні служби безпеки типу Дельти. Тобто, у будь-якому випадку це однозначно силові структури та спеціалісти з безпеки, приватні чи державні.
показать весь комментарий
23.08.2023 14:40 Ответить
Особа НЕ МАЛА ПРАВА погодитися на місце проведення заходу.

КРАПКА.
показать весь комментарий
24.08.2023 05:30 Ответить
Пані Марію згадую ще з 2015р,коли вона пішла добровольцем і опановувала таку таку незвичну для нашої армії спеціальність оператора БПЛА.Вважаю її фахівцем високого рівня,порядною,щирою людиною і патріотом.І тут всі ,хто хейтять Берлінську і забувають згадати організаторів заходу поіменно,сприймаються ,як проплачені невігласи.
показать весь комментарий
24.08.2023 11:18 Ответить
які, в біса, альгоритми та протоколи безпеки?

ви ще гроші вбухайте в їх розробку, довбні.

я вам зараз на пальцях всі альгоритми та протоколи покажу.

В УКРАЇНІ 4 МЕТРОПОЛІТЕНИ.

ОБИРАЙТЕ БУДЬ-ЯКУ СТАНЦІЮ, СТАВТЕ МЕТАЛОДЕТЕКТОРИ І ВСЕ - ОСЬ ВАШЕ РІШЕННЯ.

зла на вас немає, иродові діти...
показать весь комментарий
23.08.2023 13:15 Ответить
Все вірно, всі хочуть після бою помахати кулаками. Скажіть, а в Чернігові є метро? І так, протоколи безпеки для таких акцій мають бути дороблені.
показать весь комментарий
23.08.2023 14:22 Ответить
скажіть а чим саме чернігів рогом вперся?

кривий ріг, харків, дніпро, київ.

прекрасні міста для проведення будь-чого.

в чому проблєма?
показать весь комментарий
23.08.2023 14:31 Ответить
Тут згоден, з одного боку. Але потрібні спеціалісти живуть і в Чернігові, і Львові, і Дніпрі, та багато де. В 2014 було вісім команд, які розробляли дрони, наземні і повітряні. Дві в Києві, по одній Дніпро, Кривий Ріг, Харків, та команда Львівької Політтехніки. Може ще десь, але забув. Тобто географія доволі широка. Але, в цілому, вимушений погодитись що місце не найвдаліше, є значно безпечніші.
показать весь комментарий
23.08.2023 14:47 Ответить
безпечніші я назвав - 4 міста з метрополітенами.

рішення лежало на поверхні.

ні, треба було випендритися.
показать весь комментарий
23.08.2023 14:49 Ответить
А що по Харкову,Дніпру,Кривому Розі вже не стріляють?
показать весь комментарий
24.08.2023 11:21 Ответить
Поясніть будь ласка, а Чернігів це якесь сакральне місце для дронобудівельників? Там всі дрони отримують +900% до уражаючої дії, чи що?
А в Бахмут чого не поїхали на конференцію? Чи в Херсон - як гарно було б в Херсоні на березі Дніпра погулять, шашлички там, горілочка, нє?
показать весь комментарий
23.08.2023 14:40 Ответить
Марія, на тобі і твоїх кураторах кров загиблих чернігівців.
показать весь комментарий
23.08.2023 14:37 Ответить
Давайте почнемо з кураторів і тих,хто відповідав за безпеку проведення заходу.А ще звернемо увагу на час прильоту ракети і сигналом тривоги
показать весь комментарий
24.08.2023 11:24 Ответить
Я впевнена, що це не недбалість. Це участь разом з московським режимом в геноциді українців.

Все в тобі фальшиве. І твоя українськість, і твоє прізвище, і твоє волонтерство, і патріотизм. Можливо, ти і патріотка, тільки не українського народу.
Ти б мала зараз бути на лаві підсудних, але зараз цього не станеться. Але станеться пізніше, коли Україна буде очищена від псевдо - влади і псевдо - патріотів.
показать весь комментарий
23.08.2023 14:50 Ответить
Хто відвязав з ланцюга?Відчуття,що отримана команда -фас.Добросовісно відпрацьовуєш.
показать весь комментарий
24.08.2023 11:26 Ответить
Ненависть збиває приціл. Просто працюйте далі, Маріє. Як і до того. Не треба ненавидити росіян. Треба якісно їх знищувати. А з цього випадку зробіть розбір польотів, розробіть процедури безпеки і т д. І працюйте далі.
показать весь комментарий
23.08.2023 18:21 Ответить
і ще. До заходів безпеки залучайте спеціалістів. Профі завжди розроблять алгоритми безпеки краще за простих волонтерів.
показать весь комментарий
23.08.2023 18:24 Ответить
А який захід відбувався на автовокзалі в Дніпрі о 2-й годині ночі, куди прилетіло 24.08.2023? А у Вінниці 14.07.2022, а в Кременчуці 27.06.2022? Чому там і досі не знайшли "винних", хто зібрав людей?
показать весь комментарий
25.08.2023 19:50 Ответить
Страница 3 из 3