4210 посетителей онлайн
4 702 45
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Прогнози про майбутнє

Я маю свій особистий нічний кошмар. Прокинутися у вересні 2013 року.

Я знатиму все, що чекає на нас попереду. Що Янукович не підпише Асоціацію. Що студенти вийдуть протестувати – і їх поб'ють. Що слідом збереться Майдан, який безуспішно розганятимуть.

Я знатиму про снайперів і Небесну сотню. Про втечу експрезидента та анексію Криму. Про вторгнення на Донбас та захоплення Слов'янська. Про Донецьк, Луганськ та малайзійський боїнг. Але що я робитиму з усім цим знанням у вересні 2013-го? Хто мені повірить? На фразі "А президент Грузії буде у нас губернатором Одеської області" мої друзі викличуть швидку допомогу. Єдине, що я зможу зробити у вересні 2013 року – це купити долари по вісім.

Мені можуть сказати, що Майдан та вторгнення були надто глибоким вододілом. Що вони розрубали життя країни на "до" та "після". Що війна завжди перевертає звичний побут – і тому довоєнні ми приречені не розуміти повоєнних нас. Але в тому й річ, що реальність перевертала наші уявлення про себе не лише 2014-го.

Уявіть, що ми потрапляємо з весни 2019-го у весну 2016-го. І говоримо оточенню, що Надія Савченко насправді не є героєм і її, скажімо так, переоцінюють. Якщо вам вдасться вціліти після цього одкровення, спробуйте потім розповісти про підсумки наступних президентських виборів. Коли ви нарешті знайдете пульт від телевізора і покажете всім майбутнього президента, ваші друзі знову викличуть вам швидку. Бо навесні 2016-го про президентські амбіції Володимира Зеленського навряд чи думав навіть сам Володимир Зеленський.

Втім, можна далеко не ходити. Уявіть, що із серпня 2023-го ви опиняєтеся у серпні 2021-го. І пропонуєте своєму оточенню вгадати – кого за два роки Захід визнає символом та обличчям вільного світу. "Підказка – це президент. Підказка номер два – це не президент США". І ви знову залишитеся на самоті – бо повірити в іміджеві метаморфози українського президента зможе лише той, хто занурений у контекст останніх півтора року.

Ми часто шукаємо в нашому минулому те роздоріжжя, яке відокремлює нас нещодавніх від нас нинішніх. Той вододіл, після якого майбутнє перестало нас дивувати. Ту точку фазового переходу, після якої події стали виглядати логічними та закономірними.

Але в тому й річ, що такої точки немає. Наші герої та антигерої міняються місцями. Наша реальність заперечує наші вчорашні прогнози. Нам нинішнім нема чого мандрувати в минуле – бо там нам ніхто не повірить.

Цілком можливо, що й зараз ми боїмося не того. Що новини з 2025-го здадуться нам маренням божевільного. Швидше за все, почувши про те, що на нас чекає, ми почнемо сумніватися в розсудливості співрозмовника. Ми будуємо прогнози про майбутнє, виходячи з того, що реальність рухається прокладеними рейками. А вона не їздить рейками.

Тому будь-які спроби говорити про детальні довгострокові плани сьогодні виглядають наївно. Ми часто дивимося на реальність, яка нас оточує, і вважаємо, що це і є фінальний агрегатний стан нашої країни. А потім приходить майбутнє та змішує карти.

Наприклад, немає сенсу сьогодні говорити про майбутні вибори. І справа навіть не в тому, що вони можливі лише після війни, а ми не знаємо, коли вона закінчиться. Річ у тім, що війна – це анестезія суспільству. Саме вона дарує нам ту одностайність, яку ми бачимо у соцопитуваннях. Щойно війна закінчиться, ми знову поринемо у звичну багатоголосицю та суперечки. Повоєнне суспільство буде так само несхоже на суспільство воєнного часу, як нинішня Україна несхожа на довоєнну.

Нам важко передбачити лінії майбутніх розколів. Тому що вони залежатимуть від сценарію завершення нашої війни. А точніше – від того, чи суспільство сприйматиме закінчення війни як перемогу чи як поразку. У першому випадку на нас чекає колективний єврооптимізм – як прояв солідарності із союзниками, які допомагали нам перемогти. У другому сценарії – ми станемо набагато більш схожими на Угорщину, а аргументи євроскептиків почнуть зводитися до зради Заходу, що не дозволило нам досягти потрібного результату.

Ми не знаємо, як виглядатимуть наші вулиці після війни. Скільки на них буде людей, які відрізнятимуться від нас мовою, кольором шкіри та релігійними переконаннями. Наша депопуляція вимагатиме складних рішень – а будь-яке бажання замкнути кордон для мігрантів супроводжуватиметься стрімким зростанням цін через дефіцит робочої сили. Ми станемо куди менш гомогенними, ніж були 2021-го – і фотографії з майбутнього нас нинішніх теж напевне вразять.

У березні 2022-го ми готові були вважати перемогою у війні вихід на кордони 23 лютого. Сьогодні не готові погоджуватись на менше, ніж кордони 91-го року. Під час боїв за Бахмут ми вважали "Вагнер" найбільш боєздатною частиною окупаційної армії. А у червні 23-го стежили за тим, як ці найманці збивають російські гелікоптери та йдуть на Москву. Перемога правих популістів у Італії в жовтні 22-го сприймалася нами як тріумф прибічників Путіна. А потім ми виявили, що Рим перетворився на одного з основних адвокатів військової допомоги Україні.

У наших підручниках історії ми, звісно, зв'яжемо точки А з точками Б за допомогою прямих ліній. Заднім числом вирівняємо траєкторії, вигадаємо пояснення, підготуємо логічні формули. Стовп – це добре відредагована ялина, а тому всі отримають несуперечливі біографії та передбачувані мотивації.

Але поки доведеться визнати, що наша здатність будувати прогнози неабияк кульгає. Обставини не статичні, люди змінюються, випадковості руйнують плани. Нам простіше вірити в існування закулісних ляльководів та непорушних сценаріїв – бо інакше доведеться звикати до думки, що світом правлять ще й "чорні лебеді".

Якщо вам здається, що ви знаєте майбутнє – найімовірніше, вам здається.

Топ комментарии
+23
Це ніхера не смішно. Пам'ятаю, як в 2018 спорив з дуже ватним колегою (представником касти савєцкіх держслужбовців - ну знаєте, отих чувачків, які нічого в принципі не роблять; яких майже не реально зловити на робочому місці; які вміло відмазуються від будь-якої роботи, мотивуючи це тим, що це не прописано в посадових; які досконально, буквально назубок знають трудовий кодекс в частині прав, але максимально не звертають увагу на частину, де прописані обов'язки, і так далі), і він мені казав - ти дурак, ти не панімаєш, президентом буде зєлєнскій, єто нєізбєжно. Я ж йому не вірив, і моїм основним аргументом було те, що українці не настульки дегенерати, щоб обрати убогого дегенерата-клоуна, не вихованого, без смаку, без освіти, з "жопно-сортірним юмором"©, розрахованим на дебіла з айк'ю чайної ложечки.
Результати виборів 2019 року досі є моїм найжахливішим кошмаром - навіть враховуючи війну і жахи війни, бо я раптом прозрів, зрозумівши, що є середньостатистичний українець, який між Гетьманом і клоуном вибрав клоуна, шоб паржать, бо хужє ж нє будєт.
Пам'ятаю, як ми з друзями сиділи у нині вже закритій грузинській жральні біля метро Золоті Ворота, і обговорюючи вибори, прийшли до висновку, що країні ******* і ми гарантовано ляжемо під мразію за два роки...
А далі були асфальти, Україна як порноактриса, я вам нічєво нє должєн, меріпоппінс, камбек партії ригіона, знищена оборонка країни, мразійські агенти у кожному кріслі, дегенерати-міністри, яких по хорошому і вуличним туалетом керувати не поставиш, тощо, тощо, тощо. І сором, такий самий сором, як колись відчувався при виступі будь-якого члена уряду часів партії ригіона, сором за то, що весь світ бачить нас такими дегенератами.
І війна, як магнум опус зелених гнід.
Я абсолютно не сумніваюсь, що війну з мразією ми виграємо. А що робити з 73%?
показать весь комментарий
25.08.2023 10:39 Ответить
+12
Статья напомнила мне - как чувствовали себя либеральные россияне
Когда в кресле президента оказался путин
Они тоже тогда называли его
Лидером свободного мира
Первое ,что сделал лидер свободного мира путин
Закрыл телеканалы
На которых его критиковали
Лидер свободного мира Зеленский сделал ровно также
Путин ,конечно,отличается от Зеленского
Но не сильно
Главное отличие - в окружении путина нет украинской агентуры
показать весь комментарий
25.08.2023 11:23 Ответить
+12
" буде, як колись було на Дикому Заході "
Не буде. Бо на Дикому Заході труп Зєлупи вже давно би гойдався на гілляці.
показать весь комментарий
25.08.2023 12:31 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Паравознюк следующий президент.
показать весь комментарий
25.08.2023 10:16 Ответить
Це ніхера не смішно. Пам'ятаю, як в 2018 спорив з дуже ватним колегою (представником касти савєцкіх держслужбовців - ну знаєте, отих чувачків, які нічого в принципі не роблять; яких майже не реально зловити на робочому місці; які вміло відмазуються від будь-якої роботи, мотивуючи це тим, що це не прописано в посадових; які досконально, буквально назубок знають трудовий кодекс в частині прав, але максимально не звертають увагу на частину, де прописані обов'язки, і так далі), і він мені казав - ти дурак, ти не панімаєш, президентом буде зєлєнскій, єто нєізбєжно. Я ж йому не вірив, і моїм основним аргументом було те, що українці не настульки дегенерати, щоб обрати убогого дегенерата-клоуна, не вихованого, без смаку, без освіти, з "жопно-сортірним юмором"©, розрахованим на дебіла з айк'ю чайної ложечки.
Результати виборів 2019 року досі є моїм найжахливішим кошмаром - навіть враховуючи війну і жахи війни, бо я раптом прозрів, зрозумівши, що є середньостатистичний українець, який між Гетьманом і клоуном вибрав клоуна, шоб паржать, бо хужє ж нє будєт.
Пам'ятаю, як ми з друзями сиділи у нині вже закритій грузинській жральні біля метро Золоті Ворота, і обговорюючи вибори, прийшли до висновку, що країні ******* і ми гарантовано ляжемо під мразію за два роки...
А далі були асфальти, Україна як порноактриса, я вам нічєво нє должєн, меріпоппінс, камбек партії ригіона, знищена оборонка країни, мразійські агенти у кожному кріслі, дегенерати-міністри, яких по хорошому і вуличним туалетом керувати не поставиш, тощо, тощо, тощо. І сором, такий самий сором, як колись відчувався при виступі будь-якого члена уряду часів партії ригіона, сором за то, що весь світ бачить нас такими дегенератами.
І війна, як магнум опус зелених гнід.
Я абсолютно не сумніваюсь, що війну з мразією ми виграємо. А що робити з 73%?
показать весь комментарий
25.08.2023 10:39 Ответить
Соціум вивчає соціологія. Правила, яких дотримується соціум не такі очевидні та абсолютні, як математичні правила, але вони є. Конфлікт з І.Коломойським запустив процеси саме в напрямку "Слуги народу". Було зрозуміло, що Порошенко програє, оскільки він катастрофічно швидко втрачав союзників, натомість кількість противників збільшувалася та об'єднувалися навколо однієї мети - зміна влади.
показать весь комментарий
25.08.2023 11:02 Ответить
ані Яценюк ані Саакашвілі - з якими в Порошенка були конфлікти - не пішли шляхом коломойського

насправді в Україні проблема така ж сама як і в США : це проблема з "глибокою державою"
показать весь комментарий
25.08.2023 13:09 Ответить
Зеленський - з тої ж обойми, що і Кучма, Ющенко, Тимошенко, Янукович, Ярош, Порошенко, Путін і ще цілий ряд фігурантів всього цього дійства.
Ми не можемо достовірно встановити, що було в часи Рюрика і Віщого Олега, але що було в часи смути в Московії ми точно знаємо, є опис і навіть портрети учасників тих подій.
Ющенко, наприклад, це український Лжедмитрій І, а Тимошенко - Марина Мнішек, Ярош - це український Мінін, а Порошенко - Пожарський.
Я ще у 2016-му задався питанням, а хто ж буде українським Михайлом Романовим? І тут 73% проголосували за ЗЕ. Далі було питання, чи буде похід на Київ? Бо Бучу і Маріуполь московитам тоді за рішенням польського короля влаштовував дуже шанований в Україні гетьман Сагайдачний.
Що далі буде, теж можна приблизно сказати, тільки дурному українському керівництву все це - до сраки.
показать весь комментарий
25.08.2023 11:16 Ответить
"Я ж йому не вірив, ...що українці не настульки дегенерати, щоб обрати убогого дегенерата"
Тю. так Зєлупа - це Янукович, як по-суті, так і за змістом. Після того, як Януковича впевнено обрало більше половини країни, то обрання Зєлупи було просто очевидним. Це саме і є домінуючі смаки та вподобання електорату. І було б наївним вважати, що ті смаки хоча б трохи змінилися від тоді.
показать весь комментарий
25.08.2023 12:21 Ответить
Так в тому й справа, що Врадіївка, Майдан, золоті батони, тітушки, Небесна Сотня, і як вишенька на тортику війна в країні - це все, получається, було надарма. Мудрий нарід про це моментально забув. Розміняв. Так добре б ще якби розміняв хоч на гречку! а то на пусті обіцянки дегенератів...
показать весь комментарий
25.08.2023 12:26 Ответить
Просто мудрому наріту усі ці Майдани, на яких ми стояли, на фіг не всралися. До мене тоді представники наріду сікалися: "Що ви там наскакали , на своєму Майдані?! Це і з-за вас ***** Крим захопив!" - і це казали українці, а не кацапи.
Звісно, коли цей лохторат побачив втілення Януковича в галабаротьку, то бігом побігли за нього голосувати.
показать весь комментарий
25.08.2023 12:43 Ответить
"Мудрий нарід про це моментально забув"
"Мутрий наріт" до Майданів тупо залучений не був взагалі. Порошенко з переляку обирали чисто ситуативно, лише через власне відчуття страху та невизначенності, бо він виглядав більш впізнаваним, більш впевненим, та здавався заспокійливим за всіх інших можливих. А коли час той страх вилікував, все повернулося до свого природнього стану, - "стану Януковича"
показать весь комментарий
25.08.2023 12:54 Ответить
І ви, звичайно ж, підключилися сьогодні, щоб донести це інфо до людей?
КАААк пАААгодк в сААрАААтАААвє?
показать весь комментарий
25.08.2023 13:10 Ответить
Статья напомнила мне - как чувствовали себя либеральные россияне
Когда в кресле президента оказался путин
Они тоже тогда называли его
Лидером свободного мира
Первое ,что сделал лидер свободного мира путин
Закрыл телеканалы
На которых его критиковали
Лидер свободного мира Зеленский сделал ровно также
Путин ,конечно,отличается от Зеленского
Но не сильно
Главное отличие - в окружении путина нет украинской агентуры
показать весь комментарий
25.08.2023 11:23 Ответить
"Главное отличие - в окружении путина нет украинской агентуры "
І ще Зєлупа, на відміну від Путіна, з очевидних причин тупо не має достатньо ресурсів, щоб дозволити собі диктатуру, бо диктатура - то вельми коштовна річ.
показать весь комментарий
25.08.2023 12:26 Ответить
У нас уже диктатура. Десь від середини 2022 р.
показать весь комментарий
25.08.2023 17:05 Ответить
А Ви,шановний,оптиміст! Диктатура у нас снаступила з першого дня правління зеленого осла,коли "воно" розпустило Раду!

показать весь комментарий
25.08.2023 17:25 Ответить
Головна відмінність між ними - відсутність у ЗЕ схильності вбивати. Немає схильності вбивати і у його оточення також. Путін йшов на вибори по трупах людей, йому наганяли рейтинг, підриваючи багатоквартирні будинки у Москві і інших містах Росії.
Ще більш цікава різниця між Путіним і Наполеоном. Наполеон відмовився керувати придушенням заколоту у Вандеї і надав перевагу тому, щоб його за це викреслили із списку генералів. А Путін пішов душити Чечню.
показать весь комментарий
25.08.2023 12:54 Ответить
"відсутність у ЗЕ схильності вбивати"
Що до адресних вбивств, то Путін нікого особисто не вбивав, бо для нього це роблять інші лише через те, що Путін їм може гарантувати, та реально забезпечувати їхню особисту безпеку та безкарність.
Зєлупа, на відміну від Путіна, через брак ресурсу не може гарантувати нікому ані безпеку, ані безкарність. Тому Зєлупі виходить лише кидати за грати всих під ряд, хто заважає, та щєдро відкривати кримінальні справи на них. Хоча депутата Полякова знайшли мертвим - це доконаний факт.
До речі, на відміну від Путіна, Зєлупа не є самим головним.

Що до ставлення Зєлупи та Путіна до загибелі власних громадян, то як для Путіна, так і для Зєлупи чужі життя - то все сміття. Як і Путін, так і Зєлупа своїми вчинками довели це вже не один раз. Чого лише варте никання свого кєнта Баканова. Каховське водосховище та Буча для Зєлупи - це як для Путіна "Она утонула"(с).
показать весь комментарий
25.08.2023 13:22 Ответить
І в Путіна був свій Коломойський. Ним був, на мою думку, Примаков. Ще до його висування долучилися Березовський і Чубуйс. А от коли основні "головні" або вмерли, або їх вбили, або вони емігрували, то розпочалось самостійне плавання Путіна під літерою "Z".
А починали вони ліпити свою конструкцію з дуже академічної теорії євразійства.
показать весь комментарий
25.08.2023 13:37 Ответить
Примаков був головним суперником путіна на президентських виборах-2000. Якби не путін, то президентом РФ став би Примаков, і напади на Украіну почалися б не в 2014-му, а десь в 2001-2002. Для нас би це було краще, тому що оставалося би у нас більше радянської зброї, і промисловість РФ не пройшла би модернізації
показать весь комментарий
25.08.2023 17:09 Ответить
Путін - 53%, Зюганов - 29, Явлінський -5,8. Примакова там не було.
показать весь комментарий
25.08.2023 18:09 Ответить
Дякую!
Вы ответили за меня
Ответили прекрасно
Добавлю только одно
Зеленский ВРЕТ
Не хуже путина
Он - прекрасный ученик
Сколько помню
Зеленский всегда восхищался путиным
показать весь комментарий
25.08.2023 14:46 Ответить
Пане Казарін, Ви коли російського громадянства позбулися? А у Вашому дописі могли відкрито дати власні прогнози, не ховаючись за метафорами - попереду в нас перемир'я на невигідних умовах із загубленими десятками(якщо не сотнями) тисяч вбитих й покалічених, бізнесмени замість підняти пересічним зп до рівня польських завезуть бангладешців- сомалійців і будемо п'ять разів на день слухати завивання муедзінів з мечетей які заступлять церкви ....
показать весь комментарий
25.08.2023 11:42 Ответить
Згоден, але не будуть сюди завозити бангладешців-сомалійців. Вони приїзжають тільки туди, де їм обіцяють "пособіє" 500-1000 евро на місяць, чи роботу по 2-5 тисяч дол. А тут у нас фронтир буде, як колись було на Дикому Заході
показать весь комментарий
25.08.2023 12:00 Ответить
" буде, як колись було на Дикому Заході "
Не буде. Бо на Дикому Заході труп Зєлупи вже давно би гойдався на гілляці.
показать весь комментарий
25.08.2023 12:31 Ответить
Не було у 2013 долларів "по вісім"! Це був "офіційний" курс Азірова! В обмінниках доллар був по 10 на той час.
показать весь комментарий
25.08.2023 13:03 Ответить
"Прогноз на майбутнє" треба давати, виходячи з того, чи буде в України перемога "на полі бою" (за Клаузевіцем), коли партія ЗЕ відмовилась надати данні стосовно того, скільки її депутатів пішли до ЗСУ чи до ТРО. Якщо майже ніхто не пішов, то про яку Перемогу "на полі бою" може йти мова?
А перемога по Сунь Цзи була б, якби вторгнення взагалі б не було. Але всі ресурси і зусилля були закатані в асфальт.
А стосовно перемовин з РФ, то одного погляду на перемовників у кепках і з закатаними рукавами достатньо, щоб оцінити перспективи цих перемовин.
То який прогноз?
показать весь комментарий
25.08.2023 13:29 Ответить
Підуть під кінець війни. Як син пороха, просидівший ато в частині під Краматорськом під охороною.
показать весь комментарий
25.08.2023 14:37 Ответить
В архіві Фінанс.юа за 25.08.2013 курс в обмінниках купівля 8.12 продаж 8.15, курс НБУ 7.99
показать весь комментарий
25.08.2023 13:43 Ответить
Дуже яскраві приклади навів автор на початку своєї статті. Переконливі приклади. І всі ці приклади стосувалися конкретних особистостей. А хто зараз в Україні "герой"? На кого всі сподівання українців?
І ще. Точність прогнозів залежить від кількості та якості вводних. Від особистості (мозку) аналітика меншою мірою. Т.к. тут працює просте правило: 2 * 2 +2 =? або х * y + z =?
І коли нам бреше влада, бреше Генштаб, брешуть "західні помогатори", ми брешемо самі собі видаючи бажане за дійсне, то ... які вже тут прогнози.
показать весь комментарий
25.08.2023 14:12 Ответить
Важко вам жити, бо у вас всі брешуть. Ви, мабуть, противсіх дибільний
показать весь комментарий
25.08.2023 17:12 Ответить
Легко живеться лише клаводрочерам, які не маючи жодної розумної думки в голові, вважають своїм долгом обов'язково щось ляпнути.
показать весь комментарий
25.08.2023 17:35 Ответить
Фігня. Всі розумні люди зі здатністю аналізувати можуть робити прогнози.
Абсолютно все що я думав ще у 21му році відбулося і відбувається зараз. Щасливі ті хто живе одним днем і не замислюється майбутнім.
показать весь комментарий
25.08.2023 14:27 Ответить
Мабуть тому ти вчасно втік за кордон, і вважаєш себе "самим вумним"
показать весь комментарий
25.08.2023 17:14 Ответить
З чого ти вирішив що я за кордоном? І доречі коли вся влада, менти, депутати, судді, воєнкоми, поробили собі дозволи та звільнення від "нуля" це норм, а коли "пересічні" намагаються уберегти свої сім'ї то це загроза і викликає ваш "праведний гнів". Якісь подвійні в вас стандарти.
показать весь комментарий
25.08.2023 18:04 Ответить
Баканову це скажи.
показать весь комментарий
25.08.2023 18:05 Ответить
Втік,то "молодець",АНАЛізаторозумний.
Надіюсь,від громадянства і пенсії також відмовився-чи прилізеш на старість років на утримання ?
показать весь комментарий
25.08.2023 17:37 Ответить
"надіятися" ти можеш в себе на рашці. У нас це "Сподіваюся".
показать весь комментарий
25.08.2023 18:01 Ответить
Я тебе питав,чи прилізеш піля війни і сидітимеш на пенсії шиї у народу України а не синоніми до слова "надіюсь".
показать весь комментарий
25.08.2023 23:29 Ответить
Годувати і платити пенсію ти будеш Євгену Борисову і Рєзнікову.
показать весь комментарий
26.08.2023 06:55 Ответить
)) ми всі колись вангували. в серпні 1994, за рюмкою чаю з колегами по роботі, я сказав, шо в принципі все ясно, кравчук не став на сторону незалежності, не зрадив партію, як це зробили балти, і тому я не збираюсь решту свого життя присвятити збагаченню кучми, його отприсків та наступній, аналогічній йому послідовності презиків, і поки є вікно можливостей я скористаюсь ним. доповнив це "вангування" тим, шо росія вторгнеться, рано чи пізно в Україну (тоді у всих саме картоплІ було популярно на городах в цілях виживання садити, й саме їх вони копали). і вторгнувшись, це стадо витопче ваші посажені городи і картоплІ на них, йдучи на захід. а потім, коли це стадо, десь, можливо, під Західною Україною зупинять, й погонють назад, воно знову пройдеться по ваших городах й витопче картоплі ще раз )) реакція була аналогічна, (ну ти придурок!) пом'якшило тільки те, шо, ну мабуть забагато "чаю" хльобнув, то й закосило )) так я й залишився в їх памяті таким собі вангоідіотом ))) аж до 2014!, з ним прийшов і мій час! ще майже всі з бувших колег були живі, й зустрічаючись з деким з них по приїзду в відпустку, враховуючи їдкість мого характеру, я їм всим нагадував це 20 річне тому"вангування" )) вже не хіхікали, ну перли, шо це тільки прибацаний бамбас, який скоро отямиться, далі не піде, а значить їхні картоплІ таки не витопчуть. й тут прийшов лютий 2022! з 2019 я не був в Україні, та й живих з тієї компанії вже одиниці залишились. з'язвити про те що, ну чисто випадково, я таки тоді досить непогано вгадав, вже нема перед ким, якщо й приїду )) але тепер вже цікаво самому. виходячи з тоді сказаного, - погонять назад тоді, коли картоплі будуть на городах. в прошлому році це співпало з харківським наступом. в цьому році мабуть ні, бо вже кінець картопляного сезону. виходить, що тепер або з наступної весни, або кінець літа? буду пасмотреть.
показать весь комментарий
25.08.2023 17:20 Ответить
Ми не знаємо, як виглядатимуть наші вулиці після війни. Скільки на них буде людей, які відрізнятимуться від нас мовою, кольором шкіри та релігійними переконаннями. Наша депопуляція вимагатиме складних рішень - а будь-яке бажання замкнути кордон для мігрантів супроводжуватиметься стрімким зростанням цін через дефіцит робочої сили.

Українці зараз гинуть, щоб тут добре жили мігранти з Африки, бо там буде дуже спекотно і голодно. На завезення яких вже прогрівають так звані лідери думок.
Або переможе пиня і завезе середньоазіатів. Тобто результат однаковий.
показать весь комментарий
25.08.2023 18:04 Ответить
Будемо сподіватись, що Залужному цієї осені вдасться дійти до Криму. Це - його зірковий час. Йому подарували купу бронетехніки, і в нього, як він сам вважає, зараз - Курська битва.
показать весь комментарий
25.08.2023 18:58 Ответить