11619 посетителей онлайн
7 431 70
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Чому досі не активований Lend Lease?

Чому досі не активований Lend Lease?

Зовсім скоро збігає термін дії документу, який давав Україні право скористатись механізмом під назвою Lend Lease.

Цей механізм дозволяє позичати (lend) або купувати в борг (lease) необхідну військову техніку та зброю у США.

Перш ніж я продовжу, якщо ви також не розумієте чому цей механізм досі не активований, то у вас є нагода запитати:

https://petition.president.gov.ua/petition/196764

Отже, Lend Lease для України понад рік тому був підтриманий усіма політичними силами США. Документ був підписаний президентом США.

Ось повна версія документу (так, вона надзвичайно проста, коротка і зрозуміла) з додатковими обгрунтуваннями тут і тут



Згідно Акту захисту демократії України - Акту Lend Lease 2022, президент США може (міг) заключати договір з президентом України про прискорене постачання усієї необхідної військової техніки на умовах позичання (lend) або купівлі в борг (lease).

Протягом 60-ти днів після вступу в дію цього акту президент США був зобов’язаний визначити прискорений процес доставки озброєння, затребуваного Україною в рамках Акту.

Не секрет, що Україна продовжує просити те, що їй не передають. І те що б радикально змінило хід війни.

Українські військові продовжують гинути на фронті щодня, намагаючись втримати чи відвоювати клаптики української землі.

Час грає проти України.

Чому ж Україна не використовує усі можливі інструменти для здобуття якнайшвидшої перемоги?

За знищену техніку повертати нічого не потрібно. А жити в борг для України наче не вперше (постійні кредити МВФ, СБ та ін).

Гірше буде, якщо не буде з кого питати. Тому що з кожним днем війни шанси на цілковите виснаження України стрімко зростають.

Топ комментарии
+10
Люди які придумали цю петицію та її підписують зовсім дебіли? Це прерогатива президента США передавти нам щось використовуючи Ленд Ліз або ні. Зараз зброя передаєтся безкоштовно і в Ленд Лізі немає потреби. Ленд Ліз не означає що ми можемо попросити наприклад Томагавки або Ф35. Я розумію ненавидіти Зебіла та компанію але треба головою думати трохи теж
показать весь комментарий
19.09.2023 18:00 Ответить
+8
Будь ласка, вкажіть мені у тексті цього документа, де сказано, що МИ САМІ будемо визначати номенклатуру і кількість зброї, яку нам нададуть США. Немає там такого. Точно так, як і зараз, при безоплатній допомозі, це буде визначати виключно президент США.
Закон про ленд-ліз потрібен на випадок, якщо Конгрес США остаточно відмовиться від фінансування постачання зброї для України. Черговий пакет, поки що, загальмували, але не відмінили.
Закон про ленд-ліз був затверджений Конгресом, і його дія подовжується Конгресом за поданням Білого дому. Яка в цьому роль президента Зеленського, і як він може повпливати на президента Байдена?
показать весь комментарий
19.09.2023 20:01 Ответить
+7
Я вже багато про це писав. Відповідь дуже проста. Перемога (як і поразка), не вигідна Зє і Ко. А от продовження війни - саме те, що треба.
показать весь комментарий
19.09.2023 15:43 Ответить
Комментировать
Сортировать:
21618 українців проголосували. Це що жарт? Чи люди просто не знають про дану петицію і її важливість.
показать весь комментарий
19.09.2023 10:27 Ответить
А толку з тих петицій, якщо це все одно, що звернення в державні органи? Ну набрали підписів, якийсь секретар президента зробив бюрократичну відписку, що, мовляв, згідно положень закону такого-то пункту-такого-то про розподіл влади в Україні, подібна заява може бути зроблена виключно таким-то і таким-то органом такого-то підрозділу такого-то міністерства, а зєлєнскій тут ващє не прічьом. І закриють петицію. Вам легше стане?
показать весь комментарий
19.09.2023 15:54 Ответить
Ви помиляєтесь. В ОП добре відслідковують суспільні настрої. Приклад - соцопитування в якому понад 70% українців назвали ЗЕ винуватцем корупції. Так і тут. У випадку незадоволення даної петиції (якщо вона набере необхідну кількість голосів), ЗЕ - в очах українців буде винним у великих втратах та провалі "контрнаступу".
показать весь комментарий
19.09.2023 16:04 Ответить
Та 90% пересічних про цю петицію навіть не дізнаються, про що ви взагалі?

Он ми збирали 20000 п'ять разів, за то шоб не зупиняли громадський транспорт під час повітряних тривог. П'ЯТЬ разів, Карл. І що? Всі 5 раз одна й та сама відписка: што хачу, то і варачу, пішли на хір, крєстьяні. І що, дуже сильно когось стривожило що хтось там буде в чиїхось очах?
показать весь комментарий
19.09.2023 16:08 Ответить
Бо ЗМІ "не помічають" петицію. Чого б це?
показать весь комментарий
19.09.2023 20:50 Ответить
Бо чують негативи від тих, кому не потрібна швидка Перемога. Зброю можна отримати безкоштовно, швидко і всі наявні види. Срок оплати за ту зброю яка залишиться після Перемори лише через 40 років. І то оплата в кредит. На каналі Diaspora UA детально розповідають про зброю, та умови програми Ленд-Лізу.
показать весь комментарий
20.09.2023 14:08 Ответить
Я вже багато про це писав. Відповідь дуже проста. Перемога (як і поразка), не вигідна Зє і Ко. А от продовження війни - саме те, що треба.
показать весь комментарий
19.09.2023 15:43 Ответить
чим довше йде війна, тим менше стає воїнів, і врешті решт Зеля залишиться з голою сракою, так шо ні, продовження йому не вигідно
показать весь комментарий
20.09.2023 09:35 Ответить
Мобрезерву вистачить ще на 20 років. Так що можна ще довго правити
показать весь комментарий
20.09.2023 09:40 Ответить
ти серйозно вважаєш, що у нас мобрезерву на 20 років?
показать весь комментарий
25.09.2023 11:34 Ответить
Так. Зараз не друга світова і втрати значно менші.
показать весь комментарий
25.09.2023 18:37 Ответить
А ви думаєте чого це у ТЦК гайки прикручують, екстрадицію якусь хочуть і т.п.? Щоб воїнів на довше вистачило.
показать весь комментарий
20.09.2023 10:45 Ответить
Пуйло потрібний для еліти США саме такий, який він є: агресивний безбашенний вампір. Завдяки Пуйлу на військово-промисловий комплекс США посипався золотий дощ замовлень на військову техніку. Ну і, звичайно, вони прагнуть вивести із гри на геополітичній карті Росію, як державу.. Хто при таких цілях буде рахуватися з життям якихось там українців?
показать весь комментарий
19.09.2023 17:11 Ответить
Так! тому всім любителям золотого дощу ***** потрібен як ніколи!
показать весь комментарий
19.09.2023 18:49 Ответить
Не секрет, що Україна продовжує просити те, що їй не передають. І те що б радикально змінило хід війни. Джерело:
Сама ж написала цю відповідь. Не хоче Президент США давати. В Законі про лендліз Президенту надається тільки право надавати, а не обов'язок. І якщо Україна отримала у кулуарах, або публічно, відмову, то навіщо просити те саме по лендлізу, знаючи наперед про відмову? Це вигідно тільки республіканцям, бо вони наполягали на цьому Законі. І це їх передвиборча технологія зменшити рейтинг Байдена руками українців. Навіщо Україні втягуватися у американські вибори?
показать весь комментарий
19.09.2023 17:53 Ответить
Насувається звіт Держдепу комісіям Конгресу США про результати виконання прийнятого Конгресом США та підписаного Президентом США закону про лендліз-22.
Треба буде пояснювати конгресменам, чому за рік Україна отримала НОЛЬ одиниць військового обладнання в оренду?
Мабуть Україні ця оренда була не потрібна, бо Україна офіційно не зверталася. Тому і НОЛЬ.
показать весь комментарий
19.09.2023 20:59 Ответить
Не ганьбіться подібною писаниною.

Теж цікава пісенька: свідки секти "святого" возносять його до неба і саме йому ставлять в заслугу ленд-ліз, а республіканців називають "партією зрадників" (с) - і ця брехня не баниться.

З іншого боку, якщо воно не хоче - і не збиралося - виконувати закон, якого воно його з помпою підписувало ??? Треба було ветувати і не корчити з себе "друга" і "союзника".
показать весь комментарий
19.09.2023 21:13 Ответить
"воно не хоче - і не збиралося - виконувати закон"
Назвіть, будь-ласка, хоча б одну перевагу цього "Закону про ленд-ліз" над існуючою схемою постачання військової допомоги? Бо цей закон не містить жодного твердження ані на кшталт "Україна має отримувати будь-які види озброєнь, які вважатиме за потрібне", ані будь-якого переліку конкретних озброєнь, які б були зобов'язані до постачання.
Бо поки що ваші зауваження мають лише яскраво виражений махрово-політичний характер, та абсолюно не містять нічого, що було б релевантним до постачання конкретних озброєнь.
показать весь комментарий
20.09.2023 05:39 Ответить
За майже півтора роки вже стільки написано і роз'яснено, а ви нічого не бачили. В бульбашці живете.

Один з текстів.

https://surma.com.ua/536-pravda-i-brekhnia-pro-lend-liz-dlia-ukrainy.html

Правда і брехня про ленд-ліз для України
показать весь комментарий
20.09.2023 07:04 Ответить
"Один з текстів"
ван'я, ти в тексті закону покажи? А нахіба ти мені натомість яку-то ліву прутню тулиш? Хитровиєбаний?
показать весь комментарий
20.09.2023 08:28 Ответить
В оренду Україні , згідно лендліз-22, надається готові, раніш виготовлені та оплачені Пентагоном предмети оборони (зброя, військова техніка, амуніція та ін.), наявні на військових складах США. Умови оренди зброї дуже сприятливі для України ,наприклад, знищена в боях з рашистами орендована зброя (предмети оборони) оплаті не підлягає.
Для отримання зброї в оренду з лендліз-22 потрібні насамперед офіційне звернення уряду України до уряду США з офіційною пропозицією отримання Україною військового обладнання США в оренду, укладання договору оренди та згода президента США на надання передбачених договором оренди предметів оборони в оренду Україні. Номенклатура зброї, кількість, терміни, логістика та ін.умови визначатимуться у договорі оренди з урахуванням закону про лендліз-22.
Предмети оборони для оренди це будь-яка зброя, система озброєння, **********, літак, судно, корабель або інша зброя; будь-яке майно, встановлення, товар, матеріал, обладнання, постачання або товари, що використовуються для цілей військових продаж;будь-яке обладнання, пристрій, інструмент, матеріал, постачання або інший предмет, необхідний для виготовлення, виробництва, обробки, ремонту, обслуговування зброї;  військове навчання, та ін.
Орендована готова зброя з військових складів транспортується в Україну та передається ЗСУ.
Досвід надання/отримання зброї США в оренду на умовах лендліз мали СРСР, Велика Британія, Франція, Китай.
показать весь комментарий
20.09.2023 10:03 Ответить
Ви все правильно пишете. Зокрема, про сприятливі умови. Тільки ваш голос - рідкісний.

Бо інформ-простір заполонила цинічна брехня ще з 2022 і всі продажні "експерти" та "журналіЗди" на всі сторони брехали і брешуть про те, що він нам не потрібен, бо за нього треба платити, хай дають безкоштовне через н-ну к-сть місяців та років.

Скільки танків та літаків поставили штати ? От.

Я маю до вас лише одне питання: на якій підставі ви стверджуєте, що оф. звернень від України щодо ленд-лізу не було ?
показать весь комментарий
20.09.2023 19:02 Ответить
Коли вилікують маразм Байдена , тоді і поставлять ракети. Президент США Франклін Рузвельт в гробу крутиться, як пропелер від дій цього маразматика Байдена. США при Президенті Франкліні Рузвельті поставило в СРСР більше СЕМИ тисяч ************* на той час літаків "Аерокобра" і "Кінгкобра", Більше 400000 автомобілів "Студебекер", без яких Жуков ще довго штурмував би Зеєловські висоти.
показать весь комментарий
20.09.2023 10:48 Ответить
В команді президента Байдена, схоже, домінує тактика "Поводься з озброєним ЯЗ психопатом так, немовби він її обов'язово застосує, щоб не провокувати його на застосування ЯЗ", або "варити ядерну жабу в казані так повільно, щоб ядерна жаба не відчувала швидкого, різкого нагріву і передчасно не вискочила з казана." Про це не раз повідомляли ЗМІ.
Україна має зробити все необхідне для отримання озброєння США в оренду на умовах лендліз-22. Все необхідне. Доречно було б запросити не тільки в США, але і в інших партнерів по НАТО зброю в оренду. Наприклад - засоби ППО. Якщо немає грошей на закупівлю, або на ринку майже немає пропозиції засобів ППО, або ціни занадто велики, або постачання за контрактом треба чекати роками, бо є велика черга бажаючих... Тоді оренда готових засобів ППО - правильне рішення.
показать весь комментарий
20.09.2023 13:44 Ответить
Те, що в команді і в голові Лєоніда Ілліча Байдена є якась домінанта- позитивне явище, значить, він ще не безнадійній. Проблема в іншому: із-за цієї домінанти (маразму) гинуть десятки тисяч українців, причому не найгірших.
показать весь комментарий
20.09.2023 13:59 Ответить
Я розумію і підтримую вашу думку. Нам треба берегти особовий склад ЗСУ, мінімізувати втрати.
Але не забуваймо, що військові та цивільні громадяни України , іноземні добровольці гинуть не від домінант команди Байдена, чи стратегії і тактики партнерів, яка нам не завжди до вподоби. Наші люди гинуть від куль, ракет, БПЛА, мін та снарядів рашистів. Саме дії рашистів, їх терор та агресивна війна проти України є головною причиною наших втрат.
показать весь комментарий
20.09.2023 14:30 Ответить
Ви впевнені? Ви читали Біблію? Як там: Авраам породив Якова, Яков породив ...і т.д. Аналогічно: Вашингтон породив Горбачова, Горбачов породив Єльцина, Єльцин породив Путіна, Путін породив війну. Відкидаємо середину і що маємо? Вашингтон породив війну?
показать весь комментарий
20.09.2023 14:36 Ответить
Безнадійний. То - невиліковне.
показать весь комментарий
20.09.2023 19:03 Ответить
Співчуваю.
показать весь комментарий
20.09.2023 19:14 Ответить
Люди які придумали цю петицію та її підписують зовсім дебіли? Це прерогатива президента США передавти нам щось використовуючи Ленд Ліз або ні. Зараз зброя передаєтся безкоштовно і в Ленд Лізі немає потреби. Ленд Ліз не означає що ми можемо попросити наприклад Томагавки або Ф35. Я розумію ненавидіти Зебіла та компанію але треба головою думати трохи теж
показать весь комментарий
19.09.2023 18:00 Ответить
бот
показать весь комментарий
19.09.2023 19:42 Ответить
Для того, щоб президент США прийняв рішення про передачу ГОТОВОЇ зброї з військових складів США в оренду Україні, згідно Закону про лендліз-22, Україна повинна звернутися до США з запитом про надання зброї в оренду.
Якщо такого звернення від України досі немає, значить цей канал (лендліз-22) військової допомоги України керівництово України вважає НЕПОТРІБНИМ.
Немає звернення - немає реакції.

ʼ
показать весь комментарий
19.09.2023 20:25 Ответить
Тобто ми звернемося, щоб платити за техніку а не так як зараз безкоштовно отримувати? Лендліз не дає право отримувати будь-що ми захочемо. Нам не нададуть більше номенклатури ніж є зараз. Уже було безліч роз'яснень. Досить вже тупити
показать весь комментарий
19.09.2023 20:50 Ответить
В тому то і справа що тої "безкоштовної" зброї передається недостатньо. Тому треба задіяти всі можливі канали бо справа йде про виживання країни.
показать весь комментарий
19.09.2023 22:03 Ответить
Ви дісно вважаєте, що американцям не дає передавати озброєння відсутність підписаної петиції до Зєлі?
показать весь комментарий
20.09.2023 15:55 Ответить
+100500
Термінальна стадія інфантилізму з боку підписників і імітація бурхливої діяльності зі сторони організаторів петиції. Інфантильні придурки думають, шо "я зараз підпишу" і американці тутже побіжать давати все що завгодно.
показать весь комментарий
20.09.2023 15:54 Ответить
Дмитрий Петров все сказав вірно . За ленд ліз треба платити.
показать весь комментарий
19.09.2023 18:22 Ответить
Дивуюся скільки в Україні ініціативних дебілів
показать весь комментарий
19.09.2023 18:29 Ответить
Йди вже повз.
показать весь комментарий
19.09.2023 20:27 Ответить
показать весь комментарий
20.09.2023 05:13 Ответить
Будь ласка, вкажіть мені у тексті цього документа, де сказано, що МИ САМІ будемо визначати номенклатуру і кількість зброї, яку нам нададуть США. Немає там такого. Точно так, як і зараз, при безоплатній допомозі, це буде визначати виключно президент США.
Закон про ленд-ліз потрібен на випадок, якщо Конгрес США остаточно відмовиться від фінансування постачання зброї для України. Черговий пакет, поки що, загальмували, але не відмінили.
Закон про ленд-ліз був затверджений Конгресом, і його дія подовжується Конгресом за поданням Білого дому. Яка в цьому роль президента Зеленського, і як він може повпливати на президента Байдена?
показать весь комментарий
19.09.2023 20:01 Ответить
Президент Зеленський повинен зробити офіційний запит США про надання готового військового обладнання США в оренду Україні на підставі прийнятого Конгресом США Акту про лендліз-22.
Не чекати, поки президент США сам запропонує Зеленському надати зброю в оренду...
Сіно до коня саме не прийде.
показать весь комментарий
19.09.2023 20:46 Ответить
Ти хочеш поставити експеримент, щоб перевірити дадуть чи не дадуть ту зброю, в якій відмовленно? Прийми вже той факт, що не дадуть. А у американські вибори такі експерименти Україну втягнуть. Чи ти не пробиваємий? Поки не пощупаєш своїми руками не повіриш? А на наслідки тобі насрати? Чи ти не розумієш які будуть наслідки?
показать весь комментарий
19.09.2023 22:27 Ответить
Чудово все розписали ви. Але до ідіотів нічого не дійде, нажаль. Зебіла є за що критикувати, але ця петиція це тупо треш
показать весь комментарий
19.09.2023 20:57 Ответить
Стаття підтримує лендліз-22, але є дещо, що слід було пояснити людям. Чому безкоштовна військова допомога грошами дуже повільно і не повністю перетворюється у зброю для ЗСУ?
Треба розрізняти гроші на зброю і готову зброю, яку можна передати ЗСУ. Гроші не стріляють.
Посередників, лобістів, корупціонерів цікавлять гроші на зброю. Бо частина цих грошей осідає в гаманцях посередників, лобістів та корупціонерів. Закупівлі, інвестиції, укладання контрактів на розробку та виробництво і саме виробництво зброї є тривалими у часі процесами, з яких "витікають" струмочки і річки грошей, виділених на військову допомогу Україні. Кінцевий результат перетворень грошей у зброю як правило приходиться довго чекати, бо на ринку обмаль пропозицій зброї, бо через обмежену пропозицію зростає ціна, бо існує черга замовників...бо зброю треба виробляти. ЗСУ потребують готову зброю тут і зараз. Величезні запаси готової зброї є на військових складах армії США. Вона вже вироблена, оплачена. І тому мало цікава посередникам, лобістам та корупціонерам. За лендлізом-22 Конгрес США дозволив Уряду США передавати у вигляді допомоги Україні саме готову зброю із складів армії США в оренду. Потрібно офіційне звернення України до президента Байдена, бо відсутність офіційного звернення формально означає, що зброя на умовах лендліз-22 Україні НЕ ПОТРІБНА. Можливо саме так Держдеп буде пояснювати Конгресу США, чому за вже рік, як прийнятим прийнятим Законом про лендліз-22, США передали Україні НОЛЬ одиниць зброї. Думайте і підписуйте петицію: https://petition.president.gov.ua/petition/196764 https://petition.president.gov.ua/petition/196764 Джерело:
показать весь комментарий
19.09.2023 20:11 Ответить
Де, хто колись казав, що якусь зброю не дають, тому що безкоштовно не хочуть, а по лендлізу українці відмовились брати? Не лізьте у американські вибори. І не переймайтеся як будуть пояснювати Конгресу США. Конгресу подякують за підтримку і виділення необхідних коштів. А зброї передають рівно стільки, скільки це відповідає інтересам безпеки США і союзників.
показать весь комментарий
19.09.2023 20:57 Ответить
До чого тут вибори? До чого тут кошти? Йдеться не про кошти, а про готову, вже оплачену зброю в оренду.
Конгрес США у повному консенсусі демократів та республіканців прийняв закон про лендліз -22 з винятково сприятливими умовами передачі військової допомоги Україні у вигляді військового обладнання США в оренду Україні. Пройшов рік. Жодної одиниці зброї в оренду на умовах лендліз-22 Україні не передано.
Авторів закону, а також більшість республіканців та демократів Конгресу США, які голосували за цей закон вочевидь цікавить, а чому передано НОЛЬ одиниць зброї? Може в законі щось не так?
Щось не влаштовує Україну настільки, що її уряд офіційно навіть не звертався до уряду США з пропозицією про оренду військового обладнання США на умовах лендліз-22? Може зброї для ЗСУ США надають цілком достатньо "іншими каналами військової допомоги"?
Конгресмени обов'язково запитають Держдеп, бо є пропозиції про продовження дії закону про лендліз -22. на 2024 р. І яка ж буде відповідь Держдепу конгресменам?
До завершення збору підписів під петицією лишилось три дні:
https://petition.president.gov.ua/petition/196764
показать весь комментарий
19.09.2023 23:10 Ответить
Який такий ленд-ліз, зеля і ко роблять усе, щоб нас вважали дикими тубільцями - крадемо у своєї ж армії під час війни.
Вже чітко сказали прямим текстом для самих тупих - більше корупції дорівнює менше зброї. І ніякі петиції тут не допоможуть.
показать весь комментарий
19.09.2023 20:25 Ответить
Як раз оренда зброї за лендліз-22 повністю усуває корупцію саме в цьому каналі отримання військової допомоги США. І це не подобається тим, хто мародерить військову допомогу.
показать весь комментарий
19.09.2023 20:33 Ответить
"тих, хто писав / згадував / питав про ленд-ліз, нещадно банили "
Якщо вас раптом забанять, то ніяк не за "ленд ліз", а виключно за розумову кастрацію.
показать весь комментарий
20.09.2023 06:03 Ответить
Не треба мені зайве показувати свою нікчемність. Я вже побачила.
Бувайте здорові.
показать весь комментарий
20.09.2023 07:06 Ответить
Ленд ліз - це не Санта Клаус. Якщо хтось думає, що американці по ленд лізу дадуть нам усе, що ми захочемо, то він дуже наївний. Головна стратегія, якої притримуються США - це не довести до застосування ядерної зброї, бо тоді ситуація стане некерованою. А необмежений ленд ліз може привести до такої ситуації. І по грошам для США немає великої різниці, бо в нас все одно грошей немає.
показать весь комментарий
19.09.2023 22:26 Ответить
Мух від котлет спробуйте відокремити.
показать весь комментарий
19.09.2023 23:14 Ответить
Все это с самого начала выглядело фальшиво.
показать весь комментарий
19.09.2023 23:21 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=OgdrGHnze8g
показать весь комментарий
20.09.2023 01:29 Ответить
ви б краще задалися питанням: чому Зеленський вперто відмовляється прибрати від себе кремлівську агентуру (Єрмак, Татаров та ін.)?
на цьому вже рік наполягають США, але наш віслюк мовчить, як води в рот набрав
коли вирішите для себе це питання, тоді й задавайте інші - і не мені, а хоча б пані Пріцкер, що зараз в Києві
показать весь комментарий
20.09.2023 08:22 Ответить
Досить вже цих маніпуляцій.

"The President may authorize... to land or lease.. "

May означає може, а не забов'язаний, вчіть англійську. Захоче дасть, захоче не дасть.

Тут в тексті немає ніякого примусу президенту це робити і тим більше погоджувати все, що Україна запросе. Хто вам вклав в голови що американці забов'язані постачати все, що ми хочемо по цьому акту? Навіть якби цей акт був реально задіяний, вони б все одно самі вирішували, що давати, а що ні. Тільки це було б в борг, а не так як зараз безкоштовно.
показать весь комментарий
20.09.2023 10:39 Ответить
З чого ви взяли, що Закон про лендліз -22 чи звернення України зобов'язує США щось передавати в оренду? Оренда зброї - історично доведена можливість швидкої і суттєвої допомоги Україні зброєю, яка фізично існує у вигляді зброї, а не жовтого дідька. Конгресмени не дарма підготували і прийняли цей Закон. За наявності доброї волі президента Байдена цей закон дає йому повноваження без жодних узгоджень та консультацій з Конгресом США, без асигнувань грошових коштів , просто і швидко передати зброю в оренду на дуже вигідних для України умовах.
Така добра воля президента США може і не з'явитися зовсім, чи може стосуватиметься не всього того, чим нам хочеться забезпечити ЗСУ. Але поки ми , в особі президента України, офіційно не заявимо, що оренда зброї США нам потрібна, Держдеп завжди може пояснити Конгресу, що лендліз-22 вже рік не працює не через відсутність доброї волі, а через те, що Україна офіційно не зверталась по оренду зброї до США. Не зверталась, значить не було потреби. Але ми ж знаємо, що потреба у зброї та *********** для ЗСУ величезна.
P.S. Вдячний всім, хто підписав петицію в офіційному інтернет представництві президента України! https://petition.president.gov.ua/petition/196764 https://petition.president.gov.ua/petition/196764

показать весь комментарий
20.09.2023 20:32 Ответить
"Байден, ти нам lend lease должен"

Звідки взялась ідея, що через лендліз нам дадуть f35/tomahawk? І ядерку дадуть?

Ясно, що буде та сама номенклатура, що й зараз, просто її доведеться повернути після війни. Ніякого розришення номенклатури, а тим більше збільшення об'єму поставок, лендліз не передбачає. Якби передбачало, це б давно розносили змі як аргументи лендлізу.
показать весь комментарий
20.09.2023 11:19 Ответить
Для того чтобы понимать истинные причины почему "нет Ленд Лиза" необходимо понимать состояние вооружений США и ВПК США в целом. Поясню всего на одном примере с танками "Абрамс".
1991 г. На вооружении США числились около 7 000 ед. На войну в Ирак переправлены 1900 ед. При этом, "злые языки" утверждали, что в Ирак отправили чуть ли не все боеспособные машины, а в США осталось не более 200 боеспособных ед. После освобождения Кувейта, 1700 ед. были возвращены в США (остальные были оставлены в Саудовской Аравии). Около 300 ед. требовали ремонта разной степени. (отремонтированы ли?)
2003 г. На войну в Ирак отправлены только 1100 ед. (хотя войны была намного серьезнее, чем в Кувейте) Безвозвратно потеряны - 83 ед. После победы, в США возвращены около 1000 ед., из которых 550 ед. требовали серьезного ремонта (отремонтированы ли?)
В Афганистан (2001-2021) отправлено 15 ед. Абрамсов. (по их судьбе информации не нашел). Но само количество - "впечатляет".
Американский военный блогер Джо Роган утверждает, что на начало 2022 г. в армии США насчитывалось не более 500-600 полностью боеспособных и исправных "Абрамсов" - "хоть завтра в бой". Пентагон это выяснил в результате ревизии состояния техники и боеприпасов, которую он начал в конце лета 2022 г. Эта ревизия продолжается и конца-края ей не видно. Результаты этой ревизии, естественно, "совершенно секретны". Поэтому достоверность утечек проверить невозможно.
Конгресс США не может выделить крупные суммы на производство новых танков, пока не получат полный отчет о состоянии тех 6 400, которые формально числятся на вооружении армии США (включая "на консервации").
Единственный в США завод по производству Абрамсов (Лима, Огайо), до конца 2024 г. полностью загружен заказами от Тайваня ... и до до 2026 г. заказами от Польши. (Второй завод был полностью остановлен и законсервирован в 1992 г., а в 2005-2007 - полностью демонтирован.) Производственная мощность завода в Лиме - 12 танков/мес. Увеличение производства невозможно, т.к. завод ограничен поставками комплектующих. Т.е. для увеличения производства ВСЕ поставщики должны увеличить свои мощности. Речь идет об инвестициях в десятки млрд.$. Без долгосрочных государственных контрактов этого делать никто не будет. Банки не готовы в таких объемах кредитовать ВПК, т.к. "что будет с этими контрактами, если война в Украине завтра кончится? Или разрядится ситуация Китай-Тайвань?"
И это только по "Абрамсам". По другим типам вооружений и боеприпасам ситуация не лучше (если не хуже)
Вот вам и "Ленд Лиз" во всей красе.
показать весь комментарий
20.09.2023 12:24 Ответить
Зачем вы пишете об "утечках, достоверность которых проверить невозможно"? Как утечки от "военного блогера Джо Рогана", который утверждает "что на начало 2022 г. в армии США насчитывалось не более 500-600 полностью боеспособных и исправных "Абрамсов" могут влиять на получение оружия в аренду? Зачем доверять этим "плохим новостям", ведь Джо Роган еще не в суде по обвинению в госизмене. Реальная информация, а не та, которую опубликовал блогер Джо, является совершенно секретной, у Джо нет к ней соответствующего допуска. Очевидно, что это не должно браться в расчет для аренды оружия для нужд ВСУ
"6400 танков" ,которые "формально числятся на вооружении армии США (включая "на консервации") но... о которых Конгресс США "не получил отчет"... Еще смешнее. Пентагон имеет лучшую в мире цифровую военную логистику и прекрасно знает какое оружие у него на балансе, имеет всю техническую информацию по текущему состоянию каждого танка.
Конгресс США, когда готовил законопроект и принимал Закон о лендлиз-22, имел возможность получить все необходимые закрытые данные о ресурсах готового оружия на складах США, в том числе и о бронетанковом вооружении. Вряд ли президент Байден подписал бы Закон о лендлиз-22 без предварительного согласования с Пентагоном возможности передачи оружия Украине в аренду.
Украине следует ясно дать понять Конгрессу США, Госдепу, что ей на самом деле необходима аренда оружия США и делать все, что от Украины зависит для получения оружия США в аренду на условиях лендлиз-22.
показать весь комментарий
20.09.2023 14:50 Ответить
якщо б за кожне "чому" в соцмережах та блогах давали по 100 баксів, то Україна була б найбагатішою країною світу
показать весь комментарий
20.09.2023 15:06 Ответить
Тому що дармоїди, які хочуть всьго готовенького, не дають працювати КБ "ЛУЧ"!
показать весь комментарий
20.09.2023 15:47 Ответить
25379 голосів з 25000 необхідних вже є на сьогодні за ленд-ліз. Залишилось 2 дні. Кремлеботи - йдіть в дупу, звідки вилізли
показать весь комментарий
20.09.2023 20:30 Ответить
Дуже хороша новина, не зупиняйтесь, продовжуйте підписання петиції, щоб створити запас голосів.
показать весь комментарий
20.09.2023 20:40 Ответить