7725 посетителей онлайн
6 503 99
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Про вибори і не тільки

выборы

Якщо не помиляюся, під час воєнного стану вибори не проводяться. Але я не юрист, всього не знаю, і розумію, що за потреби якусь юридичну лазівку завжди можна знайти. Тим більше, на це нещодавно дуже прозоро натякав президент.

Моя думка - проводити вибори під час війни неможливо і непотрібно. І вона не пов'язана з моїми особистими політичними симпатіями чи антипатіями. І ось чому.

Помітила, що на необхідності виборів наполягають, зокрема, противники нинішньої влади. Вони сподіваються її переобрати. Але це найближчим часом навряд чи станеться. Бо єдина людина, яка може зараз за популярністю конкурувати із Зеленським - це Залужний. Я не вірю, що до кінця війни він покине свої обов'язки головнокомандувача і виставить свою кандидатуру на президентські вибори. Після перемоги - можливо, але не зараз.

Головна причина, чому я проти виборів - вони будуть завідомо нелегітимні. Бо:

1) не голосуватимуть окуповані території, фронт, найближчі прифронтові міста і села, а це дофіга людей;

2) дуже важко буде проводити агітацію, бо опозиція де-факто позбавлена доступу до ТБ, а масові зібрання - це небезпека для людей;

3) У день виборів вороги неодмінно зірвуть голосування безперервними повітряними тривогами, під час яких люди змушені будуть залишати дільниці (це обов'язкова вимога);

4) не приїдуть (певніше, приїде мало) міжнародних спостерігачів, які можуть засвідчити відсутність порушень;

5) Біженці за кордоном переважно не підуть голосувати, бо дільниць буде мало і вони не будуть близько, і більшості біженців взагалі зараз не до того;

6) (головне) Вибори остаточно розколють суспільство, бо хто б на них не переміг, його опоненти цього не визнають. І матимуть підстави, бо ж вибори де-факто нечесні!

Втім, я думаю, що весною вибори все-таки відбудуться. І після них новообраний (чи переобраний) президент проведе масову мобілізацію, єдина альтернатива якій - капітуляція України.

Тож, кандидати на службу - ви, імовірно, маєте час до весни. На те, щоб нелегально утекти за кордон чи нарити собі криївок, куди вам жінки під покровом ночі крадькома приноситимуть їжу. Це якщо ви жалюгідні боягузи. А якщо нормальні чоловіки, громадяни своєї країни - на те, щоб підготуватися, хоча б курси такмеду пройти - і нашукати собі нормальне місце служби.

ТЦК, ВЛК та інші інстанції теж мають трохи часу, щоб навести порядок, створити єдиний реєстр військовозобов'язаних, припинити відправляти крутих айтішників в піхоту, а людей, що втратили кінцівки, назад на бойові посади.

Якщо новобранець має відношення з в/ч А0001, навчальні центри не повинні намагатися відправити його до в/ч А0002.

Плани переміщень повинні проходити всі інстанції хоча б за два місяці, а не за півроку-рік. Розумію - звучить, як утопія, але ж...

У військових інстанціях мають запанувати два принципи: доцільність + повага до людей.

Ухилянти мають бути виловлені і мобілізовані.

Інакше буде нам усім дуже погано.

І не кажіть потім, що вас не попереджали.

Топ комментарии
+22
Забагато тексту,шановна,можна було б і коротшне-кріпаки й далі йдуть на м'ясо,влада та верхівка й далі пи.здить та жирує за їх спинами.Хто проти такої системи та за її зміну-боягуз та ворог.
Про те,що до українського війська,як і до української лікарні потрібно йти зі всім своїм-нічого,про те,що скалічених воїнів влада викидає на сміття з 800 гривнями у кишені-нічого,про те,що потрібен власний впк-нічого.А отже-Нічого нового,шановна,нічого нового...
показать весь комментарий
16.10.2023 13:46 Ответить
+21
Прочитав. Зрозумів, що все дуже погано. Фактично ця блогерша виступає за те , щоб ФСБешна агентура під дахом ЦЬОГО продовжувала нищити Україну - мародерила західну допомогу; кидала війскових на мінні поля в безнадійних контрнаступах, створюючи Путлу умові для його наступів; далі перетворювала громадян Україні в мільйони біженців, більшість з яких вже не повернуться; знищувала залишки економіки країни ... Якщо вже вояки-блогери виступають за продовження цього ЗЕжаху ... яка там перемога , хоч б нові території ЦІ не здали?!
показать весь комментарий
16.10.2023 09:46 Ответить
+20
а де найпоголовніше, чому цього нема: фсбешна гнида єрмак, халуй януковича татаров, клоун буданов - оця публіка узурпувала владу, вибори фальсифікує, телевізор буде розказувати як все добре і чесно. 72% ідіотів нікуди не поділись і виберуть какаяразніца, єрмака і татарова повторно, поворознюка, клоуна притулу і різних стерненків. Капітуляція їх цілком влаштовує, вони правалили Омаські договорняки і будуть виправляти
показать весь комментарий
16.10.2023 09:42 Ответить
Комментировать
Сортировать:
а де найпоголовніше, чому цього нема: фсбешна гнида єрмак, халуй януковича татаров, клоун буданов - оця публіка узурпувала владу, вибори фальсифікує, телевізор буде розказувати як все добре і чесно. 72% ідіотів нікуди не поділись і виберуть какаяразніца, єрмака і татарова повторно, поворознюка, клоуна притулу і різних стерненків. Капітуляція їх цілком влаштовує, вони правалили Омаські договорняки і будуть виправляти
показать весь комментарий
16.10.2023 09:42 Ответить
Ніхто нічого фальсифікувати не буде. Як ви правильно помітили, 73% нікуди не ділося. За Зє буде мінімум 70% і без фальсифікацій.
показать весь комментарий
16.10.2023 20:51 Ответить
Коли виберуть Зеленського на нас чекає судьба Афганістана. Ніхто з Заходунам допомогати не буде. Навіть Велика Британія.
показать весь комментарий
17.10.2023 08:30 Ответить
За це не переживайте - до кінця війни допомагати будуть - у них немає іншого геополітичного вибору, оскільки ця терористична зараза починає розповзатися світом та і ***** не зупиниться на Україні. І після перемоги будуть. Але вже значно менше. Так, щоб люди не голодували особливо. А от всередині країни буде Афганістан повний. Зє вже остаточно зірветься з цепу і буде будувати кланову диктатуру по типу "мінірашка". Ще й буде налаштовувати населення проти Заходу - "от бачите, які вони погані. Ми їх врятували, а вони нам мало грошей дають".
показать весь комментарий
18.10.2023 10:02 Ответить
Прочитав. Зрозумів, що все дуже погано. Фактично ця блогерша виступає за те , щоб ФСБешна агентура під дахом ЦЬОГО продовжувала нищити Україну - мародерила західну допомогу; кидала війскових на мінні поля в безнадійних контрнаступах, створюючи Путлу умові для його наступів; далі перетворювала громадян Україні в мільйони біженців, більшість з яких вже не повернуться; знищувала залишки економіки країни ... Якщо вже вояки-блогери виступають за продовження цього ЗЕжаху ... яка там перемога , хоч б нові території ЦІ не здали?!
показать весь комментарий
16.10.2023 09:46 Ответить
на мінні поля в безнадійних контрнаступах
Стаємо в глуху оборону, забуваємо про втрачені землі.
Результат? КАБи, мільйони снарядів та сотні тисяч FPV дронів роблять втрати у позиційній війні не меншими, ніж у наступі. Тим часом ***** формує нову групу армій виключно з мешканців окупованого Півдня і через рік починає новий великий наступ угрупованням 1+ млн штиків.
показать весь комментарий
16.10.2023 10:01 Ответить
Найс казочки. А те що втрати в наступі у разі більше - тебе не хвилює? Не тебе ж посилають?
Забуваємо чи не забуваємо, а де-факто ті теріторії повернути вже сил немає.
показать весь комментарий
16.10.2023 23:15 Ответить
Не посилають поки. Мої оновлені дані є в ТЦК, отже, повістка може прийти будь-якого дня.
Втрати у наступі вищі, а в обороні розтягнуті в часі. Тільки мотивації сидіти лише в обороні - нуль, війська деградують морально. Ми це вже проходили у 2015-2022. По тобі гатять, а ти сидиш і розумієш, що нічого вдіяти неможливо: КАБи, арта і дрони все одно дістануть.
показать весь комментарий
17.10.2023 09:19 Ответить
Якщо ви тільки і робите, що сидите в окопі, а вам на голову дощем падають всі види російських ***********, дуже швидко виникає питання "а що я взагалі тут роблю"?
показать весь комментарий
17.10.2023 12:37 Ответить
Щось я про панічні настрої серед саме штурмовиків не чув.
показать весь комментарий
17.10.2023 13:09 Ответить
Не сцять, стоять, їбашить.
Сойтісь посєрєдінє - це відтермінування повного краху на два-три роки, навряд чи більше.
показать весь комментарий
17.10.2023 13:14 Ответить
Якщо на всю територію України зайде русня, вона виконає це завдання ще ефективніше.
показать весь комментарий
17.10.2023 14:10 Ответить

Але це все "лжівая укропропаганда", яку я теж маю залишати при собі.
показать весь комментарий
17.10.2023 14:44 Ответить
Найгірше те, що ця блогерша виступає. Заманали вже ті блохери.
показать весь комментарий
16.10.2023 13:31 Ответить
Все справді дуже погано. Бо будуть вибори чи ні - при владі буде Зєкодла. І без ніяких фальсифікацій та підтасовок.
показать весь комментарий
16.10.2023 20:53 Ответить
Щоби не було описаних автором у пунктах 1 - 6 траблів потрібне консенсусне рішення між Зе-владою, суспільством і армією: президента заміняємо, а Верховна Рада залишається в теперішньому складі до відміни режиму воєнного стану і наступних за цим перевиборів.
Заміна Зеленського на посаді Презилента має відбуватись шляхом його відставки після завершення його каденції згідно Конституції, тобто у травні 2024-го року (можна раніше - в кінці березня).
Одночасно з цим на посаду голови ВРУ - в.о. Президента обирається особа, якій довіряють і суспільство і армія, а головне - керівництво країн Заходу - основних донорів України. Ця особа і має вести український народ до перемоги над рашистською пітьмою.
А якщо серед діючого складу ВРУ на цей момент немає такої особи, тоді є час для прийняття спеціального Закону одноразової дії на час воєнного стану, що вносить зміни до Виборчого кодексу України, який вводить змішану систему виборів нардепів. Тоді консенсусна фігура формально обирається нардепом у Києві чи в іншому виборчому окрузі в тилу на її власний вибір.
А вже після завершення війни проводяться всенародні вибори Президента і ВРУ.
показать весь комментарий
16.10.2023 10:19 Ответить
бла бла бла, завдяки ідіотам єрмак має більшість, вся влада узурпована, всюди свої люди
ніяких юридичних законних викрутасів не буде. Верховна рада складається з весільних фотографів, лівих людей і куплених "голосів" і різних "опоблоків". Нас врятує тільки військовий переворот з відстрілом московської агентури, в іншому випадку чекають фальсифікації, саботаж і корейський сценарій.
показать весь комментарий
16.10.2023 10:26 Ответить
у 2014 році якось же змогли за Турчинова проголосувати ?
показать весь комментарий
16.10.2023 16:46 Ответить
Я тут написав емоційний пост, але його звісно видалили. Бо тут ніхто не хоче чути думки інших, лише свої і ті які схвалює редакція. Тому оскільки мене вже попустило я просто залишу посилання де все сказано: https://www.youtube.com/watch?v=XLVVx23Hn1E&t=3725s&pp=ygUM0LrQsNGA0LDRgdGM
показать весь комментарий
16.10.2023 10:25 Ответить
Все вірно . З усім згоден , крім того що вибори відбудуться весною . Їх не буде аж до кінця війни . А якщо й будуть - влада переобереться заново , бо за моїми спостереженнями - процент ЗЕбілів в країні майже не змінився . До Ради в народу довіри немає , але до самого Зе - є як і раніше .
Вважаю теж , що загальна мобілізація буде обов'язково , бо іншого виходу просто не існує .
А ще , термін - капітуляція використовувати недоречно , бо ***** наша капітуляція не потрібна , йому потрібна - ліквідація . Капітуляція передбачає лише програш у війні України - як держави , з її подальшим збереженням , але ж в уяві русні - держави України , як і народу України , взагалі не існує , то ж її , разом з населенням - треба ліквідувати повністю . Це геноцид , а не просто війна за території .
То ж у разі поразки ЗСУ , всіх громадян України , незалежно від мови спілкування , віри і політичних поглядів ,, чекатимуть концтабори , або інші методи знищення . Тому - хочеш жити . мусиш боротись скільки б це не тривало .
показать весь комментарий
16.10.2023 10:33 Ответить
Я вважаю, що справи настільки серйозні і не ординарні, що треба шукати не традиційний вихід. Вибори проводити не реально, бо у таких умовах вони просто позбавлені сенсу.
Отже, залишаються 2 виходи: або силове скидання існуючої влади, або підписання з нею договора. В обмін на не переслідування за вчинені злочини на території України, всі представники нині діючої влади мають скласти повноваження і передати їх органу, який має складатися з депутатів та чиновників, що не помічені у корупції. Цей орган, умовно названий "Комітетом національного порятунку" буде виконувати функції влади в усій країні до моменту припинення активних бойових дій. Він може видавати тимчасові укази, які матимуть законну силу до розформування самого "Комітету" і проголошення конституційних виборів. У роботі цього органу можуть приймати участь представники, призначені урядами країн, що надають допомогу Україні у цій війні, з правом дорадчого голосу.
Якщо ця ідея не зустріне суттєвих заперечень, деталі можна додумати. В іншому випадку ця ситуація може завершитися кривавою розправою і катастрофою країни
показать весь комментарий
16.10.2023 11:15 Ответить
Цього разу розумні речі кажеш.
показать весь комментарий
16.10.2023 12:18 Ответить
Зараз вони побіжать складати повноваження. Єдиний реальний механізм - мівіна для фігури, на якій все зараз замикається. А там уже можна й про "Комітет національного порятунку". Бо вибори під час війни - це дурня.
показать весь комментарий
16.10.2023 19:38 Ответить
Зрадник при владі - це поразка у війні і знищення максимальної кількосьті активних громадян! От що буде!!! А лозунг -міняти ні на кого ,це саме те що треба боневтіку!
показать весь комментарий
16.10.2023 11:16 Ответить
До кінця війни вибори неможливі, лише імітація, а воно нам не треба.
показать весь комментарий
16.10.2023 11:21 Ответить
точно, нехай фсбешна гнида єрмак і халуй януковича татаров і далі залишаються, ще не всі гроші вкрадені, не вся влада узурпована, країну ще не завели в прірву.
показать весь комментарий
16.10.2023 11:27 Ответить
Вибори наразі цього не змінять, а лише зацементують ще на 5 років.
показать весь комментарий
16.10.2023 13:03 Ответить
вже зацементоване, гірше не буде, якраз цей випадок, а ще хочеться вірити що кількість ідіотів зменшилась менше 72%
показать весь комментарий
16.10.2023 14:11 Ответить
Я думаю що вибори за любих умов потрібни зараз. Але вже пізно. ОП зільють країну в лютому-березні.
показать весь комментарий
17.10.2023 09:05 Ответить
Так, мобілізація потрібна, бо війна, нажаль, перемалує багатьох на фронті. Але мобілізація це лише один з інструментів держави як себе захистити і питання не в кількості призваних людей, а в якості керування державою. Можна призвати хоч весь народ, але, якщо влада в руках зрадників, крадіїв та неуків, яким ця держава то їхнього тухєса, то що ця масовість дасть? Ситуація патова, бо без альтернативного кандидата від військових, мудрий нарід знов переобере ту саму мерзоту, що й зараз, а якщо перевибори не проводити то ця мерзота автоматично продліватиме своє знущання над воюючою країною. Демократичним шляхом цих щурів змінити не вийде. А самі вони не підуть.
показать весь комментарий
16.10.2023 11:27 Ответить
ніякіх комітетів і комісарів! Тількі тимчасовий уряд з тих хто воював. А то воюють одні, а при владі гниди.
показать весь комментарий
16.10.2023 11:28 Ответить
Товаріщ Кєрєнскій, перелогіньтесь
показать весь комментарий
16.10.2023 11:56 Ответить
Вибачте воюють не тіки віськові професіонали а і звичайні слесаря вчителя да і люди з кримінальним прошлим з кого ви хочете у тимчасовий у.ряд
показать весь комментарий
16.10.2023 14:45 Ответить
А хто був Лех Валенса ? Невжеж електрік ?
показать весь комментарий
17.10.2023 09:08 Ответить
ті що воювали вже готові: брат єрмака, продавав посади, а тепер вояка номер один, притула, міхайлова, і різні консерви підпільно куплені єрмаком. Все схоплено, ця наволоч не буде насилати орди беркута на студентів як це робив янукович. Вони будуть брехати, підлаштовуватись, перевзуватись перемальовуватись щоб дорватись до влади і завдяки ідіотам вони таки приведуть країну в прірву. Тільки легендарна хунта і створення якогось уряду національно порятунку наприклад, щось змінить, з ідіотами в демократію бавитись небезпечно.
показать весь комментарий
17.10.2023 09:29 Ответить
Проведення виборів - майже нездійсненна місія в умовах конвенційної війни.
Непроведення виборів - замороження розвитку країни, або її відсутність на невизначений час.

Про що авторка не пише, так це про те, що залишаємо країну без змін - залишаємо яйця по 17грн./шт., блокування КБ "Луч", Павлоградського хімкомбінату, Татарова, чудові дороги, барабани, овочерізки, стадіони, відсутність зрозумілої мобілізаційної політики, махрову корупцію, зменшення міжнародної підтримки, хрип у відосиках на фоні декорацій.

До речі, щодо права біженців голосувати за кордоном. Майже два роки війни, стабілізована лінія фронту. Про яких біженців ми говоримо? Давайте будемо чесними - це емігранти, які поїхали з різних причин, але вирішили залишитися поза межами України, здебільшого, з однієї причини - їм там подобається жити. Вибачте, аде я проти, щоб моє майбутнє та майбутнє України вирішували ті, хто не хоче жити та перемогати в Україні.
показать весь комментарий
16.10.2023 11:56 Ответить
Вибачте, аде я проти, щоб моє майбутнє та майбутнє України вирішували ті, хто не хоче жити та перемогати в Україні.

респект, 100 %
показать весь комментарий
16.10.2023 16:51 Ответить
Так, виборів проводити не можна.
І тримати у владі російських прямих Єлдаків теж не можна.
показать весь комментарий
16.10.2023 12:13 Ответить
Цугцванг якийсь просто.
показать весь комментарий
16.10.2023 14:15 Ответить
і самі вони з влади не підуть
показать весь комментарий
16.10.2023 14:31 Ответить
Насправді, хотілося б почути не оце переливання з пустого в порожнє - вибори-не вибори, а те, що говорять військові про зашквари влади по "справі" Червінського. Про те, що влада насправді вже почала полювання на аптріотичних офіцерів.
Взагалі на це є якась реакція у Вашому середовищі чи всім це пох?
показать весь комментарий
16.10.2023 12:17 Ответить
Немає повідомлень про массовий характер таких справ. Червінського кошмарять за справу вагнерівців у 2019-2020 рр.
показать весь комментарий
16.10.2023 16:52 Ответить
Ох, повідомлень немає? Ну от як можна , плть, таке калякнути? Яке масове? А Кривонос? А Петренко?
показать весь комментарий
16.10.2023 17:06 Ответить
Так, ще троє по справі Шеремета. Всього 6. Це массове, чи прояви явища ??
показать весь комментарий
16.10.2023 19:45 Ответить
У нас почали у вїязниці садити патріотів. Для цього багато не треба: замилити обличча, не написати призвища, і сказати що це колаборант. Я вже бачив це на ЦН.
показать весь комментарий
17.10.2023 09:13 Ответить
Якщо вибори зараз провести проблематично то тоді потрібно знайти варіант як змінити ЗЕвладу , бо з цими психічнохворими мародерами ми війну не виграємо .Вже міністр фінансів істерить що зменшується допомога Заходу бо вони бачать що кошти розбазарюються .То що Білозерська пропонує ? Чекати коли Захід остаточно пошле Україну разом з ЗЕвиродками ?
показать весь комментарий
16.10.2023 12:24 Ответить
Пропонуйте ваш варіант--як?
показать весь комментарий
16.10.2023 14:34 Ответить
Чому в США були потрібні вибори під час війни, а нам не потрібні?
показать весь комментарий
16.10.2023 12:52 Ответить
Ви хоч історію читали:У 1944 році у сша небуло воєнного стану,окупованої теріторіі,20% біженців і на теріторіі сша небуло бойових дій.
показать весь комментарий
16.10.2023 15:01 Ответить
Забагато тексту,шановна,можна було б і коротшне-кріпаки й далі йдуть на м'ясо,влада та верхівка й далі пи.здить та жирує за їх спинами.Хто проти такої системи та за її зміну-боягуз та ворог.
Про те,що до українського війська,як і до української лікарні потрібно йти зі всім своїм-нічого,про те,що скалічених воїнів влада викидає на сміття з 800 гривнями у кишені-нічого,про те,що потрібен власний впк-нічого.А отже-Нічого нового,шановна,нічого нового...
показать весь комментарий
16.10.2023 13:46 Ответить
Повна х-ня. Якраз в стилі москальської пропаганди.В матеріалі в основному все вірно написано. У країн, в яких чоловіки боягузи, що шукають виправдання своєму серунству і як миші тікають з країни, замість того щоб захищати її, нема ніякого шансу на існування.
показать весь комментарий
17.10.2023 07:45 Ответить
Ватний провокатор,йди нах )
показать весь комментарий
17.10.2023 10:31 Ответить
Брехлива кацапська гнида, ти ще забув сказати що твої куратори готові до мирних переговорів тільки от Україна не хоче
показать весь комментарий
17.10.2023 16:59 Ответить
Кацапська гнида-це той,хто відсиджується за кордоном,поки його країна воює )
показать весь комментарий
17.10.2023 17:43 Ответить
Ну ти хоч і за кордоном відсиджуєшся, але за свою свинособачу країну кацапію не забуваєш, ху-ловську пропаганду регулярно підкидуєш
показать весь комментарий
17.10.2023 19:35 Ответить
Іди в сраку, краще хай троє судять ніж четверо несуть. Мобілізація мільйонів «ухилянтів» призведе до колапсу: тюрми будуть переповнені, а фронт може взагалі обвалитися. У моїх знайомих за півтора роки війни настрій кардинально змінився, люди не розуміють за що йде війна, якщо перемоги не буде і чому одні шикують та спокійно катаються по європах, а інші мають дохнути в окопах
показать весь комментарий
16.10.2023 14:01 Ответить
Мобілізація мільйонів «ухилянтів» призведе лише до того, шо в МО та Мінфіну трісне срака забезпечувати таке кодло. Таку армію не можуть собі дозволити навіть розвинені країни, а тут ми з голою сракою.
показать весь комментарий
16.10.2023 14:16 Ответить
Отож бо! Тим більше, що в США скоро вибори і фінансування України зменшується. А ці доморощені стратеги, що хочуть усіх відправити на війну, таке відчуття мовби вони відірвалися від реальності.
показать весь комментарий
16.10.2023 14:28 Ответить
Вони якраз прагматичні реалісти. Їм потрібно гібридно здати Україну рашці (як і пообіцяли), але щоб патріотично налаштовані громадяни не заважали, звести їх чисельність до мінімуму. А пересічним наплетуть всяких "розумних" пояснень, - ті схавають. Не вперше.
показать весь комментарий
16.10.2023 20:42 Ответить
Вони якраз прагматичні реалісти. Вони будуть нам допомогати до виборів. А якщо ми знову виберем Зелю, вони від нас відвернуться. Буде сюжет схожий на Афганістан та Талібан. Питання для них вирішиться формальним вибором наріду України.
показать весь комментарий
17.10.2023 09:20 Ответить
самий короткий шлях до "перемовин які принесуть ефективний результат" - це затиснути яйця коломойському з ахмєтовим, і тоді все вирішиться дуже швидко.

а без цього будуть "довгі переговори", "неоднозначні тупіки та розводки", "сірі закони", "кажемо-одне-робимо-інше" ...

бо так воно вже 32 роки триває.
показать весь комментарий
16.10.2023 14:17 Ответить
Знову маніпуляція від пані на виборах спершу наполягала влада(Стефанчук,потім заговорив зеленський та деяки політики з заходу)напроти опозіція проти виборів і не то шоб їх все влаштовувало а тому що вибори тіки разорвуть країну і вона перестане бути на політичній карті бо попри все населення тан і не об'єдналось.А продовжує жити у "мирному часі"- тот хороши тот плохой і треба міняти президента раду.А шо ворогу однаково хто там буде як що для нього україни не существуєт зовсім.Вана чула наприклад шоб у британії проводились вибори у другу світову.
показать весь комментарий
16.10.2023 14:33 Ответить
Ну заради того ж і написано. Блогери у нас тепер люди партєйні, друга черга в касу. А якщо серйозно, то блогерство треба заборонити, як ексгібіціонізм, і всім займатися своєю фаховою справою. Бо ця токсична балаканина дістала.
показать весь комментарий
16.10.2023 15:43 Ответить
Військові чомусь тільки можуть лякати мобілізацією
А налякайте владу,щоб солдат був всім забезпечений. Чи налякайте владу,щоб менше крала, або налякайте мажорів в ресторанах,або спитайте з тимчасово переміщених чого не захищають свої рідні землі,а втікали від війни?

Легше всього лякати таких самих безправних рабів як ви,на панів рота військові не відкривають
показать весь комментарий
16.10.2023 15:46 Ответить
Начебто все вірно в Конституції України чітко записано, що під час військового стану вибори не проводяться, юридично все бездоганно. Але ж є ще і міжнародний іміджевий аспект - США проводять вибори, гребаний мордор - теж, Ізраіль, який вже багато десятиліть знаходиться у стані війни - проводить, а ми - ні..... Україна, за заявою політиків, є аванпостом демократії і народовладдя в світі, дивна демократія - виходить без виборів, тим більше якщо повномаштабна війна триватиме ще років 5-7 або навіть більше.....
показать весь комментарий
16.10.2023 15:56 Ответить
В Конституції України таке сказано лише про Верховну Раду, бо Україна - це парламентсько-призидентська республіка, хто б там не тестував конституційний переворот з переходом до президентської республіки, а простими словами - узурпацію влади.
показать весь комментарий
16.10.2023 16:47 Ответить
Стаття 19. Гарантії законності в умовах воєнного стану

1. В умовах воєнного стану забороняються:

зміна https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80 Конституції України ;

зміна https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/350-14 Конституції Автономної Республіки Крим ;

проведення виборів Президента України, а також виборів до Верховної Ради України, Верховної Ради Автономної Республіки Крим і органів місцевого самоврядування;

проведення всеукраїнських та місцевих референдумів;

проведення страйків, масових зібрань та акцій.

Президент України

П.ПОРОШЕНКО

м. Київ
12 травня 2015 року
№ 389-VIII

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/389-19#Text
показать весь комментарий
18.10.2023 13:20 Ответить


Набір штампів і омани. У перерахованих країнах не було окупованих територій.
показать весь комментарий
16.10.2023 16:58 Ответить
Я вже виїхав з України. Якщо ви вважаєте демократичним коли одна влада і партія перебуватиме при владі без виборів 10 або більше років то Я Вашу думку поважаю...... Демократія і народовладдя або є або не має, середнього недано.........
показать весь комментарий
17.10.2023 10:28 Ответить
10 років це припущення, може так, а може і ні.

Вибори у нас були у 2014 р. - знайшли ж варіант. І в 2019 р. були вибори.
показать весь комментарий
17.10.2023 20:11 Ответить
які вибори під час війни? ті хто це просувають та ще під соусом - ви що, бажаєте терпіти цю владу ще 5-7-10 років, вони ж крадії, мародери та бездарі..., однозначно агенти фсб, тому що тільки в рашкє всім насрати на Конституцію, свою, а на чужу - так 3 рази, отже, якщо комусь до нестями хочеться виборів - треба змінювати конституцію, під час війни це не робиться, дивись Конституцію..., далі - вибори під час війни це гроші, а гроші всі на війну, краще 1000 дронів, ніж 1 вибори, для мене це очевидно..., потім, вибори це турбулентність помножена на невизначеність + відволікання населення та влади від захисту країни, а це те, що треба нашому ворогу..., ось й все..., треба було не приколюватися в 2019 році, а голосувати відповідально...
показать весь комментарий
16.10.2023 16:04 Ответить
"У разі закінчення строку повноважень Верховної Ради України під час дії воєнного чи надзвичайного стану її повноваження продовжуються до дня першого засідання першої сесії Верховної Ради України, обраної після скасування воєнного чи надзвичайного стану."

Якщо знайдеш в Конституції України подібне про Президента України - ФСБ тебе баблом завалить!
показать весь комментарий
16.10.2023 16:35 Ответить
Не можливо перемогти по закону тих хто закони не виконує.
Ви до них про вибори - вони садять Червінського. Ви про виконання головнокомандуючим своїх законних обов'язків - вони про шашлики.
Ви просите чиновників жити по закону - не брати хабарі не красти - вони продовжують і будуть красти та брати хабарі.
Щоб Юзіки, Колі Каклети Шифери та Бені добровольно відмовились від доходів- такого не буде.
Посадили в крісло тих хто плював на всі ваші закони.
Ермаки підтасують, надурять тупий нарід.
Таке викурити тільки силою.
показать весь комментарий
17.10.2023 08:11 Ответить
Блогер багато пише, але катастрофічно мало читає!
І це дуже засмучує!...
Могла б, наприклад, Конституцію України хоч би раз прочитати...
показать весь комментарий
16.10.2023 16:27 Ответить
Ви бачили, кого сьогодні на міністра культурки почали просувати провладні кАнали? Подоляка.
Незалежних ЗМІ, блогерів, ломів майже не залишилось.
Ось і авторка цим марафонним наративом "Ухилянти мають бути виловлені і мобілізовані." підтвердила свою "незалежність".
показать весь комментарий
16.10.2023 16:32 Ответить
Якщо новобранець має відношення з в/ч А0001, навчальні центри не повинні намагатися відправити його до в/ч А0002.

А чого це та ? Хто вирішує ? Для чого ТЦК, якщо кожен сам буде себе розподіляти ??
показать весь комментарий
16.10.2023 16:43 Ответить
То що, ми не можемо домовитись про суспільний договір, де:
1) Зевлада йде на відпочинок в будь-який спосіб. Хоча б в такий, як працюють зараз ТЦК, абсолютно поклавши на закон.

2) Відлов людей припиняється, натомість вони масово залучаються до виробництва ракет та дронів. Навіщо нам мільйон демотивованих штурмовиків, нам треба мільйон мотивованих ракет.

3) Корупція припиняється залізною рукою, абсолютно все скеровується на війну, економіку, забезпечення життєдіяльності міст і не більше. Товари військового призначення завозяться з нульовим тарифом і будь-ким. Товари подвійного призначення (автівки, одежа) - суворий контроль спецкомісією чи йдуть ті товари на потреби фронту. І так далі, прості, розумні рішення.

Ви не хочете програти? Точно? То не підспівуйте цій владі, шукайте рішення. Навіть якщо вам платять якісь жалюгідні копійки за певні публікації "Царя залишити при владі, всінафронт" не беріть ці гроші, то прокляті гроші. Думай-Тє. Якщо не буде змін, і таких які влаштують суспільство, ми програємо. І зепатріоти, і ухилянти, всі. Ми не переможемо росіян кількістью та кріпаками.
показать весь комментарий
16.10.2023 16:53 Ответить
Дуже добре сказано но подібне вже було 100р назад на раісе.По пунктам 1.Хто тут временные-на...(временное правительство)3.диктатура пролетариата(зжелезная рука-ф.дзержинский)Другий пункт був вже згодом-індустріалізація.
показать весь комментарий
16.10.2023 18:32 Ответить
Вірно. І до наступної війни з Німеччиною країна була вже більш-менш готова. Не треба орієнтуватись на ліваків, підняти промвиробництво можна і в правій моделі не менш ефективно.
показать весь комментарий
16.10.2023 19:55 Ответить
Країна більш-менш готова? Відкрию секрет: в 1941 німці зайняли БІЛЬШУ територію, ніж в 1918...
показать весь комментарий
17.10.2023 00:39 Ответить
А Наполеон в 1812 зайняв площу, а росіяни в 2022 зайняли площу.. Питання чим все закінчилось. Проскочити на ефекті несподіванки по мирним містам можно, як ХАМАС по Ізраїлю, питання чим це закінчиться для ХАМАС. Бліц-криги взагалі закінчуються переважно невдачею. Я непогано знаю історію Другої Світової, знаю що лише за літо-осінь 41го в полон здалось в полон два мільйони червоноармійців, СРСР був озброєний дуже слабкими танками й літаками і без ленд-лізу було б важко. Але! Збережена промпромисловість в дуже короткий термін дала фронту Т34, погана машина але її було багато, Іл-2, РСЗО БМ-13 (Катюша), і так далі, не буду перераховувати все озброєння. Так що так, країна була готова, не тактично, але стратегічно, бо підприємства одразу стали на військові рейки.
показать весь комментарий
17.10.2023 01:25 Ответить
Про слабкі танки і літаки - це совєтський міф, щоб виправдати провал 1941. В 1941 у совків уже були Т-34 і важкі танки КВ, аналогів яких у німців не на той момент було. Почитайте про танкову битву під Бродами в 1941.
показать весь комментарий
17.10.2023 08:47 Ответить
Дуже дякую, втрати СРСР 4381 танк, втрати Німеччини 85 танків! Це просто неймовірно! Тут у мене було певна біла пляма в знаннях. Ото там були довбодятли, не чота нашим сьогодні) Щоправда німці креативно використали Flak розстрілючи за годину по 20-30 машин, але все одно, це просто неспівмірний розмір по втратам.
показать весь комментарий
17.10.2023 12:10 Ответить
Ну добре переобрали Зеленського. Переловили кріпаків-ухилянтіа ухилянтів та наповнили ВЧ сотнями тисяч хворих ,мотивованих, ждунів і.т.п. бо здорові мажори та їм подібні ніколи за наших умов у ЗСУ не попадуть. І як це допоможе перемогти??? Без збільшення постачання та виробництва власного БК та зброї , без відновлення довіри до влади та військового керівництва (а це якраз і є причина мотивації/демотивації). Результат зрозумілий у кращому випадку дууже погане перемир'я.
показать весь комментарий
16.10.2023 17:20 Ответить
Якщо переізберуть Зеленського, то на Україну чекає той варіант як Афганістан. Для західу це теж рішення питання.
показать весь комментарий
17.10.2023 07:53 Ответить
Попри різних заяв, Зелі гроші давати вже не будуть. Не будуть давати і літаки з ракетами.
показать весь комментарий
17.10.2023 07:51 Ответить
Тут в коментаріях, нібито під приводом боротьби з зеленським, москалики трудяться не покладаючи рук для демотивації опору окупантам. Починається з «навіщо нам воювати за зеленського, злодіїв та мажорів», а закінчиться «а яка різниця які злодії нами правлять українські чи кацапські».
показать весь комментарий
17.10.2023 17:16 Ответить
"Вибори" під час війни -- це є повна маячня яку активно пропагуються явні вороги Вкраїни: трамписти і виборці Пор0шенка (котрі свого Пор0шенка все обирають ніяк не оберуть: в них вибори це війна, а війна -- це вибори).

Зеленський завжди каже про вибори по-Єврейськи, з умовами, в такому ключі, що мовляв якщо вам так потрібні вибори, то самі їх й проводьте за свій кошт.

Вибори прямо заборонені законом про військовий стан який підписав ще Пор0шенко.

У виборців Пор0шенка не вийде обрати свого Φюрера в будь-якому разі. Рейтинг Пор0шенка я оцінюю в 2.5% і всі з них -- росіяни, такі як старшина ХАМАСу https://web.archive.org/web/20231009152812/https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Fb_nVNzKglUJ:https://drukarnia.com.ua/articles/maloros-babchenko-starshina-armiyi-porokhoskotiv-ganba-********-opZHO&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=ua Аркадій Бабченко і московський комсомолець Муждабаєв, які планують розстрілювати Вкраїнців і здавати "https://www.unian.ua/politics/10499940-dovedetsya-strilyati-proporoshenkivskiy-zhurnalist-nazvav-zradnikami-viborciv-zelenskogo.html 6-8 областей ".

Нагадаю, що на парламенських виборах 2019-го року ѵід Р.Х. Пор0шенко вже мав 8% (або 4% ѵід загальної кількості виборців), а "25%" ѵін ніколи не мав: це виборці Порош0нке в дусі Сив0го Мар0дера приписали собі 0.55%: результат Пор0шенка за протоколом -- 24.45% тобто 24% якщо округлити.

Виборці Пор0шенка лише створюють такеє вражен͡ня, що їх ледь не 146% завдяки журналистам, які в нас мнять, що суспільство -- це вони. Лишне "завдяки" вторгнен͡ню вони дещо повернулися в реальність. Однак вторгнен͡ня розпочалося саме через те що Порошенко переконав Путлера, що Вкраїну можна захопити "за два дні".

Нажаль не тільки Путлер, але й "цивілізований світ" мислить в тому дусі, що лише те про що кажуть журналисти -- важливо і потрібно. Якщо наприклад свобода писемності журналистам непотрібна, то типу й такої проблеми як https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%BD_%D0%BF%D1%80%D0%BE_%D1%94%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D1%83_%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%83_%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D1%83 заборона писемності на "рф" нема. Пох. що свобода писемності може розвалити "рф": а що про це кажуть журналистиЫЫЫЫЫЫЫЫЫЫЫЫ ніби питає "цивілізований світ" -- реально чув таке ѵід співробітника Держ.деп.-у...

Тому неабияку представленість виборців Пор0шенка в медіа Путлер сприймав як реальний "розкол суспільства"! Тоді як насправді була просто купка зрадників на чолі з Пор0шенком які працюють на ворога та журналисти в яких гасло професії -- чув д͡звін не знаю де ѵін.

Тобто є ще третій варіант: для перемоги НЕОБХІДНО ліквідувати секту Другого Пришестя Пор0ха Всемогутнього. Ніяка демократія не допустить "ще одного президента" окрім демократично обраного і ніяка хунта не допустить "ще одного гетьмана"!

Зеленський, як демократично обраний президент і як Верховний Головнокомандувач під час військового стану ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ посадити Пор0шенка (бажано -- на палю). Самого звинувачен͡ня в державні зраді для цього більш ніж достатньо. А за https://www.pravda.com.ua/news/2019/01/15/7203854/ нациську агітацію його спокійно можна закривати на 10 років із конфискацією!

Тобто перш за все треба повернутися до демократичних норм за які ми, як Українці (в особі пані Білозерської) й воюємо. Це означає, що треба визнати що заперечувати Голодомор -- абсолютно неприпустимо, і що ті хто заперечують суверенитет Української Политичної Нації є зрадники а не "патріоти". Нагадаю, що носієм суверенітету є народ, тоді як вибрці Пор0шенка в своїй https://petition.president.gov.ua/petition/53360 сумнозвісній петиції за ѵідставку Зеленського (яка й є ідеологією "СВО") заперечують суверенитет Українського Народу! (Можна помітити, що вони взагалі ції слова вимовити нездатні: так їх https://slovnyk.me/dict/franko/%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%87%D0%B8%D0%BA москвофільські щелепи жолобить ѵід ненависті!) А написав цю антидемократичну петицію https://web.archive.org/web/20231015142400/https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:ssmxa17KY3EJ:https://drukarnia.com.ua/articles/za-sho-na-skhodi-nenavidyat-stalinistiv-i-porokhoskot-zFjsr&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=ua педофіл який виправдовує Голодомор !
показать весь комментарий
17.10.2023 20:06 Ответить