6574 посетителя онлайн
6 138 52
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Щодо обшуку ресторатора у Львові

обшук,беб

Насправді цей кейс з обшуком у ресторатора у Львові зовсім не такий простий. Напишу, щоб залишилося в стрічці. Буду вдячний за думки друзів.

1. Заходи озброєних автоматами силовиків в офіс, коли взагалі ніхто не опирається і не протидіє - це, як на мене, повна хєрня. Можуть не світитись і на вулиці почекати, якщо є підстави очікувати спротиву.

2. Ресторан на ФОПах - стара-престара пісня, я майже не бачив в Україні ніякого іншого варіанту роботи (Макдоналдс я не відвідую). Це неправильно, офіціанти мають бути найняті, але це всього лише моя думка, сформульованих в Законі критеріїв "коли можна ФОП, коли не можна" - немає. Я не знаю, чи є десь в законі заборона використовувати ФОПів в ресторанах, від поважних друзів чую, що немає такого - укладай договори і працюй собі. А могло б бути, але засцяли прийняти 5054 (чи 5054-1, вже погоджений), де такі критерії були встановлені, як у всьому цивілізованому світі. Робоче місце, обладнання, графік, управління, оплата, все сформульовано і зрозуміло. Внесений два з половиною роки тому. 14 місяців тому поставлений в порядок денний. "Не на часі". На часі з автоматниками ходити і трусити, не маючи сформульованих критеріїв, "по понятіям".

3. У мене знову де жа вю. Видатний діяч вітчізняного "податкостроєнія" в 2019 році (солістом, разом з хором податківців) запевняв, що "от ми зараз як РРО наставимо скрізь - і це подрібнення великого бізнесу на ФОПів подолаємо одразу". Це був головний аргумент, можна навіть запис підняти. Чотири роки (!!!) минуло, РРО наставили сотнями тисяч штук,чеки з кожної щілини вже лізуть, а подрібнення як було, так і залишилося. Чи РРО наставили лише заради того, щоб ходити і перевіряти наявність РРО і "чи всі поля", і більше нічого не зробили? Всі обіцяні "аналітики на основі цифрових технологій" і "подолання негативних явищ" - то все пуста балаканина і чергова демонстрація повної імпотентності "органу"? Ну ОК, нічого нового.

Топ комментарии
+5
Цікаво, ходоки, ті що з автоматами та піштолями - вони вже УБД отримали та державні нагороди за участь в боях?

Функціонально користі від ряжених - нуль. При наявності організованого спротиву користі від ряжених немає ніякої. Офіс-менеджерку з істерікою та ІТішніка з пузиком, який не бажає віддавати ключ від серверної я не рахую. Але ж виглядають авторитетно та круто!
показать весь комментарий
20.10.2023 10:03 Ответить
+5
До ресторанів бандюка і за сумісництвом кума Єрмака, "слуги" своєї мошни, Колі-котлети з автоматами в вломлюються.
Ресторани бандюка не ФОПи?
показать весь комментарий
20.10.2023 10:21 Ответить
+3
73% виборців України в 2019-му вибрали..... КОРУПЦІЮ, корупцію та ще раз Корупцію і руSSке гундяєвське кривослав`я...
послідовно війну....з розрухою.....а потім,
не виключено,
Голодомори.....

Зато паржьом... i "па-пріколу"!

на жаль....

все іде по-плану...по-оманському плану...
показать весь комментарий
20.10.2023 09:23 Ответить
Комментировать
Сортировать:
73% виборців України в 2019-му вибрали..... КОРУПЦІЮ, корупцію та ще раз Корупцію і руSSке гундяєвське кривослав`я...
послідовно війну....з розрухою.....а потім,
не виключено,
Голодомори.....

Зато паржьом... i "па-пріколу"!

на жаль....

все іде по-плану...по-оманському плану...
показать весь комментарий
20.10.2023 09:23 Ответить
руSSке гундяєвське кривослав`я... - потихеньку прикручують
показать весь комментарий
20.10.2023 10:57 Ответить
шо там в Германии на фронте? Сегодня у вас тревога была? Прилеты? Может быть ты на нуле на Баден-баденовском фронте?
показать весь комментарий
20.10.2023 11:04 Ответить
В Укпаїні де-факто зчезла ринкова економіка.
показать весь комментарий
20.10.2023 09:37 Ответить
Що ?? А по ринках і не скажеш !!
показать весь комментарий
20.10.2023 10:59 Ответить
Це базарна та ларьочна економіка.
показать весь комментарий
20.10.2023 11:01 Ответить
Кількість ФОПів в Україні перевищила 2 мільйони - Податкова Станом на 1 червня 2023 року кількість фізосіб-підприємців, які перебувають на обліку в податкових органах, сягнула близько 2,01 млн. За підсумками минулого року їхня кількість становила 1,98 млн, повідомляє пресслужба Держподаткової. 22 черв. 2023 р.

Скажіть це їм !
показать весь комментарий
20.10.2023 11:32 Ответить
Ага - на кожній великій фірмі - з десяток других фопів зареєстровано , щоб мінімізувати податки.
Так що на кожного реального фопа - двоє "ряжених".
показать весь комментарий
20.10.2023 12:52 Ответить
Розетку, і не тільки, наче вже заставили з ФОПами не гратися. От так потихеньку.
показать весь комментарий
20.10.2023 13:25 Ответить
На якій підставі? Бо Гетманцеву гроші потрібні?
показать весь комментарий
20.10.2023 13:56 Ответить
Є підстава чи немає, залежить від того, як трактувати: для своїх-це незаборонений Законом спосіб зменшити податкове навантаження, для всіх інших-спосіб приховування виторгу від оподаткування.
Ходять вони виключно з одніїю метою -"побрити"...
показать весь комментарий
20.10.2023 15:10 Ответить
Так я ж саме про це і кажу.

І поки не підуть перші трупи податківців або не зміниться влада, все буде саме так, як при Янику.

З іншого боку, всі ці манікюрниці, масажисти, баристи та таксисти - це ядерний безмосклий електорат ЗЄ.

От я всю цю срану шелупонь відверто поздоровляю з потужним надбанням.
показать весь комментарий
20.10.2023 15:46 Ответить
працював у Мінфіні, казначействах чи податковій ?? Вони нащо існують ?? Щоб тобі було на кого провину покласти ?

Чи в інших країнах державні інституції якось по іншому влаштовані ?? Чи не тим же займаються ??

Чув що там з податковими злочинами у США ? Найсуворіше покарання за несплату.

А тепер знову починай про хабарників ...
показать весь комментарий
20.10.2023 18:32 Ответить
Працював у Держфінмоні та НБУ. Працював у софтверній компанії. Працював у промисловій автоматизації. Був найманим працівником, був ФОПом. Пережив не один прихід "космонавтів" у часи Кучми та Януковича.

Спілкувався з колегами з Люксембургу, Великобританії, Балтії, Польщі, Румунії, Хорватії.

Так - в інших країнах державні інституції зовсім по-іншому влаштовані.

Несплата податків за законом, та абсолютне законне існування ФОПів - це мухи і котлети.

П.С. Дядя, ти не з тією людиною сперичаєшся.
показать весь комментарий
20.10.2023 21:42 Ответить
Неясно. Ти проти існування усих тих інституція які тут на гілці згадувались ?

Що, і НБ у інших країнах немає ? А хто у Європах займається фінмоніторингом ? Чи там податкових немає ?

Може ти розкажеш, що Гетманцев збирається освоїти і перерозподілити усі 3 трл. грн державного бюджету на свою користь ??

Неясно, що ти хочеш показати !

Я десь писав, що ФОПи не потрібні ??
показать весь комментарий
20.10.2023 22:50 Ответить
Це раз для тих, хто у танку.
Інституції такі на Заході є, але вони працюють зовсім по-іншому та слугують зовсім іншим цілям.

Наприклад, фінрозвідки та правоохоронні органи займаються виявленням відмивання коштів, розслідуванням та покаранням, а не шатнтажем та здирництвом, як наш фінмон.

Фіскальні органи та правоохоронні органи займаються виявленням порушень закону щодо виплат податків, а не позазаконним кошмарингом під приводом зборів податків.

І ті і інші є самостіними у прийнятті рішень, а не керуються з Госдепу Блінкеном або з ОПЗЄ Татровим/Гетманцевим.

Ще раз питання для тих,хто у закопаному танку:
ФОПи в Україні є незаконними?
Який саме закон порушують працівники кафе/ресторану, що оформлені, як ФОПи?
показать весь комментарий
20.10.2023 23:02 Ответить
Для тих хто у космічній ракеті.

То як взагалі існує і функціонує фін. система в Україні? Починаючи з 1991 р. З чого бюджет витрати здійснює ? Фантики друкує і люДям на ринках роздає ??

Мабуть ми тут, по землі, танками гроші по областях і населених пунктах розвозимо.

А ви, там, у емпіреях на нашу корупцію споглядаєте.

ФОПи в Україні є законними. От тільки чомусь у Держфінмоні прибиральниця не ФОП, а найманий працівник у штаті, а у ресторані кожна прибиральниця ФОП, і кожен офіціант ФОП. Так ?
показать весь комментарий
21.10.2023 00:50 Ответить
Отак і існує - всі скидаються на утримання "головного" та його репресивного апарату. Головний іноді робе плебсу свято з голими сраками та Сердючками. Плебс пускає слину...
Ручний закон, самість суда рішалово.
Замість фінансового регулювання схеми.

А чого чекати від совкових червоних директорів, завгарів та блазнів, які в економіці, як коза в опері?
А, будучи невігласами, вони призначали управлінців за принципом лояльності собі, а не за проіесійними здібностями.

Було лише 2 виключення, які намагалися привести систему до тями - Ющенко та Порошенко.
показать весь комментарий
21.10.2023 01:28 Ответить
Як для людини, яка працювала у держструктурах - багато узагальнень.

Чомусь у пам*яті закарбувалася постанова підписана Януковичем про встановлення лічильників у житл. будинках. Там плани, виконавці тощо. Мене чомусь сміх розібрав - невже цю систему сам розробляв. Звичайно ні. В держустановах працюють люди десятиліттями. Тяглість. Це вони щось розробляють, придумують і часто штовхають, а не кожний наступний керівник. Якщо нормальний, то він, звичайно, теж вплив має.

Відповідно. Те що розроблялось при Ющенкові, могло впроваджуватись при Януковичі. Те що починалося при Порошенко, вводилося при Зе*.

Згадай скільки років тягнеться пенсійна реформа, або у медицині. І це не тільки у нашій країні таке. У багатьох воно тягнулося ще довше. У деяких швидко. Поталанило.
показать весь комментарий
21.10.2023 11:00 Ответить
Те що розроблялось при Ющенкові, могло впроваджуватись при Януковичі. Те що починалося при Порошенко, вводилося при Зе.

Не могло і не вводилося. Бо і Яник і ЗЄ рвалися у владу не для того, щоб щось вводити та щось розвивати.

ЗЄ взагалі фактично зруйнував державні інституціїї, залишивши тільки ширму та назви.
показать весь комментарий
21.10.2023 13:54 Ответить
Ясно, ні в якому НБУ і Держмоніторингу ти не працював.

Інакше такої єрунди не написав би.

Знову набір загальних штампів.
показать весь комментарий
21.10.2023 16:50 Ответить
Ну не всі ж поють, те, що треба владі, як ти.

Фінмон при Янику займався збором компромату для жантажу та здирництва. Зараз знов займається тим самим. Після 22 року тільки завдяки британцям були вскриті російські схеми та гроші, що можуть бути повернуті Україні.

НБУ після 2019 ******* ломала через коліно. Враховуючи, що ЗЄ не міг просто звільнити Голову та його заступників, почалися зустрічі, обіцянки, шантаж, погрози. Смолія вичавили, Сологуба вичавили, Чурія вичавили. Залякування Родкової дійшло до нападів на її дітей та візитів тітушок до її домівки.
Головою НБУ призначили вора Шевченка, який розкрадав та виводив до цього гроші Укргазбану.
показать весь комментарий
21.10.2023 18:43 Ответить
Доречі, для вас є "приємна" несподіванка.

Гонтарева у ВБ консультує щодо фіндопомоги Україні. Певен, що вона не забула, як їй спалили дім та погрожувпли *******.

Сологуб після звільнення пішов працювати у американський офіс МВФ, що теж навряд додало ЗЄ-владі популярності в США та МВФ.
показать весь комментарий
21.10.2023 18:48 Ответить
Якщо ти думаєш, що в НБУ всі підтримують ЗЄ, то дуже сильно помиляєшся.
Переважна частина співробітників дійсно розумні та кваліфіковані люди, які добре розумвють, що собою уявляє криворізький утирок та ті, кого він привів у владу.

Ми всі ржали, коли у 2019 році всплив запис того, як наше керівництво збиралося пояснювати ЗЄ, що робить Нацбанк і, як працює банківська система. Це дійсно була "лекція" для 5-річної дитини або дебіла.
Потім ми ригали, коли цей клоун приїхав в НБУ виступити перед нами.

ЗЄ зміг просунути у керівництво НБУ своїх людей, але йому не вистачило розуму зрозуміти, що зробити з Нацбанку кишеньковий друкарський верстат та інструмент тиску на банки йому не дозволить Захід.
показать весь комментарий
21.10.2023 19:07 Ответить
Дуже рекомендую:
https://www.youtube.com/watch?v=u2dXfy7qB2A Як жила Україна при Кучмі.
https://youtu.be/HCxnUisLFnM?si=IXIKOqTe5i0TATG0 Режим Януковича та його уроки.

І ЗЄ та Ко не вигадали нічого нового. Просто набрали людей, з ригів та неоригів та зробили дауншифт до азарівщини.
показать весь комментарий
21.10.2023 01:39 Ответить
А знаєш у чому хохма?

Отакі рейди іноді дуже цікаво закінчуються, коли на появу колишнього УБОПу або нинішнього БЕП запитуються документи оперативніків, контакти громадської приймальні та викликаються звичайні місцеві менти.

Оці грізні підараси одразу тухнуть, коли рандомний наїзд з метою "потрусити" набуває розголосу та стиканням з конкуруючою силовою конторою.
показать весь комментарий
20.10.2023 23:09 Ответить
Це я, мабуть, проти ОЗГ нічого вдіяти не зможу. І то, якщо виявиться рекет, мабуть таки звернусь до поліції, наприклад. А люди з великим бізнесом і статками мають адвокатів, знайомих, депутатів. Їх є кому захищати навіть проти маски-шоу.
показать весь комментарий
21.10.2023 00:54 Ответить
держбюджету і місцевим бюджетам ... А ти не знав, що вони теж податки збирають.
показать весь комментарий
20.10.2023 18:36 Ответить
Це мимо каси Гетманцева.

Доречі, тому йде війна з децентралізацією. Стільки гроней мимо каси - непорядок.

У старших братків ЗЕлених на Роісє та Білорусі все не так - там порядочєк. Все в общак!!!
показать весь комментарий
20.10.2023 21:36 Ответить
То каса Гетманцева 3 трлн грн, чи як ? І він усю її оприходує ?? Чи це у тебе просто на підхваті набір штампів ??

До речі про війну з децентралізацією. Рада не ухвалила законопроєкт про перерозподіл військового ПДФО з місцевих бюджетів в державний
показать весь комментарий
21.10.2023 01:00 Ответить
******* саме сприймають бюджет, як особисту касу.
показать весь комментарий
21.10.2023 01:16 Ответить
Також, як сприймали бюджет Янукович та риги, доречі.
показать весь комментарий
21.10.2023 01:17 Ответить
А це протизаконно?
показать весь комментарий
20.10.2023 13:54 Ответить
Цікаво, ходоки, ті що з автоматами та піштолями - вони вже УБД отримали та державні нагороди за участь в боях?

Функціонально користі від ряжених - нуль. При наявності організованого спротиву користі від ряжених немає ніякої. Офіс-менеджерку з істерікою та ІТішніка з пузиком, який не бажає віддавати ключ від серверної я не рахую. Але ж виглядають авторитетно та круто!
показать весь комментарий
20.10.2023 10:03 Ответить
Абсолютно не авторитетно і зовсім не круто . БЕБ шакальйо теж саме , що раніше "виконувала" т. зв . податкова поліція , а ще раніше податкова міліція . Прихвостні зелених гопників , які паразитують в країні де йде повноцінна війна , через голобородьковатність населення .
Не більше , але й не менше .
показать весь комментарий
20.10.2023 11:15 Ответить
На них в бюджеті 2024 ще витрати збільшили у 3,5 рази.
показать весь комментарий
20.10.2023 11:47 Ответить
Авторитетно та круто - то був сарказм.
показать весь комментарий
20.10.2023 12:02 Ответить
До ресторанів бандюка і за сумісництвом кума Єрмака, "слуги" своєї мошни, Колі-котлети з автоматами в вломлюються.
Ресторани бандюка не ФОПи?
показать весь комментарий
20.10.2023 10:21 Ответить
ну и проблемы у пузатого блохера.....
показать весь комментарий
20.10.2023 10:38 Ответить
це проблеми в країні, а не "... у пузатого блохера ..." Сотні тисяч, якщо не мільйон, громадян.
показать весь комментарий
20.10.2023 11:01 Ответить
Цілком згоден з усіма пунктами, але ради справедливості, варто додати і п.4. Щодня, щогодини і щохвилини українці кажуть "в Києві крадуть", "у ВР крадуть", "в ОПі корупціонери", "оліхархи", "корупція наверху" і т.п. дійсно правильні слова. Але чомусь старанно ігнорують корупцію знизу, іноді коли про це кажеш "ігнорують" агресивно, звинувачуючи уже і тебе. Можливо це просто психологія - важко визнати що твій сусід/кум/брат/тітка/...., такий же корупціонер/шахрай/неплатник податків/тощо. Просто суми менші.
Всі насправді розуміють, що там дійсно були зарплати в конвертах, як і 90% подібних фірм. Але звісно винна лише влада у тиску на бізнес. Ми маємо не лише вимагати від влади бути нормальними і чесними, може варто і самим бути такими ж?
показать весь комментарий
20.10.2023 10:57 Ответить
Ну так нищая страна. Вы видали где-то в мире нищую страну без коррупции? Или вы считаете что мы нищие потому что коррупция? Но это из серии - что раньше было курица или яйцо? То есть бессмысленный мысленный эксперимент, а по сути есть невероятно сложная системная проблема которую просто так не решить.
показать весь комментарий
20.10.2023 11:06 Ответить
Вона не бідна. Вона корумпована. І неефективно керується.

От трусять Жеваго, здається. Нарахували 170 млрд виведених коштів за схемами з видобутку газу у Полт. обл.
показать весь комментарий
20.10.2023 18:44 Ответить
больше похоже на манипуляцию автора, т.к. основная претензия судя по другим новостям не к сотрудникам оформленных как ФОП, а что платится зарплата сотрудникам как в 90-е: минимальную зарплату с которой платятся все налоги оформляют официально, остальная зарплата платилась наличкой в "конверте" без выплаты налогов, что и понятно т.к. налички валом от посетителей.
В эту схему даже ИТишники уже неиграются, у которых гораздо больше сотрудников оформленны как ФОП, правда у них налички практически нет в обороте.
показать весь комментарий
20.10.2023 10:58 Ответить
+5
показать весь комментарий
20.10.2023 11:02 Ответить
А в ОПі пошукати валізи з грошима ці ряджені не бажають? Ета другоє(С)
показать весь комментарий
20.10.2023 11:43 Ответить
Вот через такие конторы ОП и обналичивает деньги для вализ или Ета другоє(С) ?
показать весь комментарий
20.10.2023 18:24 Ответить
Тю. Так все ж повернулося у часи Януковича.

Під чутким патронатом Гетманцева та ОПЗЄ Податкова знов зайнялася звичною для неї справою - кошмарингом та здирництвом.
показать весь комментарий
20.10.2023 10:59 Ответить
Повернулися , не дякуючи гетьманцеву і йому подібним , а дякуючи голобородьковатному

населенню , яке закинуло у владу те лайно , яке закинуло .
показать весь комментарий
20.10.2023 11:35 Ответить
Люди кажуть, що вже гірше, ніж в 90х. А вбогому шапкокраду таке і не снилось.
показать весь комментарий
20.10.2023 11:42 Ответить
Фопы обеспечивают 40% бюджета, тогда как офшорные миллионеры 15%.
показать весь комментарий
20.10.2023 22:34 Ответить