6481 посетитель онлайн
20 088 78
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Чому FPV-дрони, а не "Стугна"

Цензор.НЕТ Изображение

Не пишу у фейс, бо кожну вільну хвилинку останні місяці вчуся новій справі -літати. Вчуся на бойових. Беру ноут з грою-симулятором на позиції, а також трохи відїзджаю від передка і літаю над полями.

Для мене важко, я ніколи не грала в забавки на компі, але постійні тренування і я злупаю цю скелю.

Чому ФПВ? Я навіть не думаю про демобілізацію, тому вчуся. На війні не будеш опановувати різну зброю і вчитися- ти труп.

Чому ФПВ? Тому що я можу їх купити сама, мені можуть купити друзі. Я більше не вірю, що держава мене забезпечить зброєю.

За майже два роки війни в забезпеченні ракетами "Стугни" протитанкістів нічого не змінилося. Тобто їх, як не було, так і не має.

Літом у нас була така історія – на позиції піхоти йшло 8 одиниць броні (різної і бмп, і БТР і танк), а у нас 3 ракети "Стугни". Двома спрацювали, одну притримали, щоб стріляти у випадку, коли ворожа "броня" вийде на наших. Не дійшла. Очевидно, взяли ми їх на понт. Москалі не знали, що ракет більше не має, розвернулися і втекли з півдороги…. По тим що відходили не стріляли. Адже ракету треба було лишити, щоб злякати наступну атаку. А вони були такі вразливі під час відходу. Ех, спалили би всіх…

Чому така біда з ракетами? А тому що виробництво цього року - 1 ракета на місяць на установку. У мене 2 установки -2 ракети на місяць. Якщо мені потрапляє третя, це значить я в когось з колег забираю. Як так можна працювати?

А як збільшувати витробництво, якщо КБ "Луч" душать перевірками і кримінальними справами? Як збільшувати, коли замовленя і фінансування мале. Те, що коїться навколо КБ "Луч" демонструє, що МО "Стугни" не потрібні, ГШ "Стугни" не потрібні, "Величному" "Стугни" не потрібні.

Нам на фронті потрібні, але я нажаль, ракети на відміну від ФПВ я купити не можу….

А ще зброя не розвивається. Нам, ПТРК, дуже потрібна більша дальність, такі ракети на 6 км в КБ "Луч" є. Проте МО і ГШ їх не замовляють.

Нам потрібні осколково-фугасні. Їх треба більше ніж кумулятивних. За два роки війни, це дійшло до МО і ГШ тільки зараз. А це означає, що ракети з’являться хтозна-коли. Те що потрібні термобаричні ні до кого зверху, ще не дійшло...

Ціна ракети, для нас, як ціна життя. Якось нас ворог накрив. Осколок відсік головку осколково-фугасної ракети. Зарядженої в Стугну. Останньої. Ми потім ці 30 кг пошкодженої ракети тягнули під обстрілом, щоб врятувати. Спали з нею в обнімку в окопі. Вивозили, щоб віддати на ремонт, адже найдорожча начинка в хвості. Вона вся ціла була… Думаєте нам її відремонтували? Відправили на утилізацію. Ніби-то вибухонебезпечна...А ми з нею спали, як з рідненькою бусінкою, пораненою. Так у нас такі відчуття до ракет. І впевнена її можна було ремонтувати...Просто кому треба возитися крім нас?

Я знаю, що якщо втрачу Стугну, нової не буде. Ви не уявляєте, як ми ризикуємо своїм життям заради життя установки. А ще нам тупо щастить у нас Стугна пережила потрапляння в радіусі 3 метрів: міномета, танка і сау…

Я так більше не можу, я розумію що вічно щастити не буде. Я вже не вірю, що держава забезпечить мене зброєю. Добре, що технологія ФПВ дає можливість мені забезпечувати себе автономно . Навіть суми моїх бойових за місяць мені вистачить купити 4 дрона. Це в 4 рази більше ніж 1 ракета Стугни, яку мені дає держава на одну установку. Тому це дає мені надію…

Отож, як не важко нам "чайникам", які ніколи не літали починати все з "нуля", але мусимо лупати цю скелю… Іншого виходу не має. А ще велика радість від того, що почало виходити. На початках, хотілося все кинути… А тепер залишилося трошки апаратуру підтягнути і на бойовий виліт.

P.S. На завершення трохи гумору… Нас у взводі зараз вчиться літати двоє. Я літаю сидячи, Олексій стоячи. Це тому, що я дівчинка, а він хлопчик? Га?

Топ комментарии
+72
Тетяночка Черновол -справжня Героїня ❤️💙💛🙏✊‼️Низький уклін , щира подяка
показать весь комментарий
28.10.2023 16:53 Ответить
+56
Помните эту сцену из сериала Слуга народа?
Когда Голобородько расстреливает депутатов?
После этой статьи руки чешутся
Поставить Голобородько к стенке
Более омерзительной власти у нас еще не было
Эта власть затмила всех попередников
Зеленский строит некий вариант лайт- россии
А украинцы за это умирают?
Вы это серьезно?
Разбираться будем после победы?
А вы уверены,что она будет с этой властью?
показать весь комментарий
28.10.2023 17:08 Ответить
+49
Я вже не вірю, що держава забезпечить мене зброєю Джерело:
Я вже не вірю , що влада перестане красти!
Я вже не вірю , що влада дбає про громадян!
Я вже не вірю що владі потрібна перемога!
Навіщо нам потрібна така влада?

Я вже не вірю в перемогу ! Скільки вже таких ?

Перемогти під керівництвом зрадника неможливо!!!!!!!
показать весь комментарий
28.10.2023 17:32 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Тетяночка Черновол -справжня Героїня ❤️💙💛🙏✊‼️Низький уклін , щира подяка
показать весь комментарий
28.10.2023 16:53 Ответить
Так, головна зеГнида країни з єрмачмом потроху виконують план *****.
показать весь комментарий
29.10.2023 12:39 Ответить
чому рашенська ДРГ, яка зупинила виробництво *********** на КБ ЛУЧ, досі не ліквідована? вона ж нічим не відрізняється від ДРГ у польових умовах!!! А друга половина цієї ДРГ сидить у теплих кабінетах! І всі ці черваки отримують зрплатню з бюджету держави!!! з людських податків!вражій ДРГ - зарплатня, а людям інша ДРГ придумує щоденно нові нелюдські штрафи. Що у вас там робиться у Києві? повна прострація?
показать весь комментарий
03.11.2023 10:03 Ответить
Щиро дякуємо за все.
показать весь комментарий
28.10.2023 16:59 Ответить
Зе-п**дець.
показать весь комментарий
28.10.2023 17:04 Ответить
"Я ваш вирок" зелений ЛІДОР ********** це чесно сказав.
показать весь комментарий
28.10.2023 17:25 Ответить
Помните эту сцену из сериала Слуга народа?
Когда Голобородько расстреливает депутатов?
После этой статьи руки чешутся
Поставить Голобородько к стенке
Более омерзительной власти у нас еще не было
Эта власть затмила всех попередников
Зеленский строит некий вариант лайт- россии
А украинцы за это умирают?
Вы это серьезно?
Разбираться будем после победы?
А вы уверены,что она будет с этой властью?
показать весь комментарий
28.10.2023 17:08 Ответить
ой как похоже на то. Ощущение,что создаётся Раша,только с буквой У добавленной...
показать весь комментарий
30.10.2023 10:18 Ответить
Генштаб читає Цензор?
показать весь комментарий
28.10.2023 17:08 Ответить
Генералу Залужному немного надо перестать быть простачком которого эта свора вокруг пальца обводит и подставляет!Письма разные с запросами на подпись носят с машинками фотографируется а потом все по три цены покупают с лозунгом « Залужный сказал»
показать весь комментарий
28.10.2023 19:29 Ответить
Генерал Залужний, бот, не служить у Генштабі.
показать весь комментарий
28.10.2023 20:10 Ответить
Залужний командує військами, його задача - воювати. Постачання - це взагалі не його справа, він має сказати, що йому потрібно для війни, а українська економіка через МО це забезпечити. Він і так має відволікатися на всю цю непрофільну мутню замість того, щоб ретельніше планувати операції, просити те, вимагати се... Така наша реальність, коли, крім, ЗЄрмака, в країні більше не існує суб'єктних інститутів влади, причому, як так розумію, нарід досі вважає, що найвеличнівший нічо не знає, це бояріни плохіє, а сцарь хароший. А потім - аткудава ета всьо, как так магло палучіца?
показать весь комментарий
29.10.2023 10:13 Ответить
до чого тут Залужний? Закупівля озброєння це сфера міністра оборони. А че зараз Умєров, був раніше Рєзніков. Залужній лише ЗАСТОСОВУЄ ТЕ ЩО ЙОМУ НАДАЄ міноборони. Ві на них НІЯК не впливає. Дадуть саперну лопатку - буде думати як із лопаткою йти в бій...Усі питання до рєзнікова і Умерова
показать весь комментарий
30.10.2023 09:28 Ответить
Ты что то не понял! Я говорю перед покупкой бегают вокруг Залужного подпиши письмо сделай селфи а потом покупает МО за три цены и говорят Залужный так хочет!
показать весь комментарий
30.10.2023 15:10 Ответить
Вітаємо, пані Тетяно! Дякуємо за все! Нехай Вам щастить!🍀Героям Слава!💛💙✌️
показать весь комментарий
28.10.2023 17:19 Ответить
Може вони для того КБ "Луч" кошмарять і пробують закрити щоб потім розповідати, що у нас не було виробників зброї?
показать весь комментарий
28.10.2023 17:28 Ответить
скоріше за все приватизувати щоб усі фінансові потоки через них пішли
показать весь комментарий
28.10.2023 17:32 Ответить
Яка приватизація? Не мели дурниць. Вони свідомо валять оборонну промисловість. Хто такий Татаров, куратор усіх силовиків, не знаєш? Заступник нач слідчого кправління МВС при Януковічі. Тобто працював на зрадника Захарченка.
показать весь комментарий
28.10.2023 20:13 Ответить
Я вже не вірю, що держава забезпечить мене зброєю Джерело:
Я вже не вірю , що влада перестане красти!
Я вже не вірю , що влада дбає про громадян!
Я вже не вірю що владі потрібна перемога!
Навіщо нам потрібна така влада?

Я вже не вірю в перемогу ! Скільки вже таких ?

Перемогти під керівництвом зрадника неможливо!!!!!!!
показать весь комментарий
28.10.2023 17:32 Ответить
"Перемогти під керівництвом зрадника неможливо!!!!!!!"
Стопудово!
Це як про левів та баранів:
Стадо баранів під керівництвом лева сильніше, ніж прайд левів під керівництвом барана.
показать весь комментарий
28.10.2023 18:53 Ответить
Трохи не так , це як на війну левів з баранами , левів буде вести баран!
показать весь комментарий
28.10.2023 19:20 Ответить
це точно, класно сказано!
показать весь комментарий
29.10.2023 03:30 Ответить
Сказано ,канєшна, влучно і дотепно, але є нюанс. Леви на то і леви , що б робити свою лев'ячу справу, баран їх очолює чи не баран. Команду "Пастись!" віддану бараном леви просто не почують. Бо вони леви. Чи можно перемогти під керівництвом зрадника ? Так. Бо нам своє робить. І як каже Сірожа Поярков :--За нами незаржавіє!
показать весь комментарий
29.10.2023 18:09 Ответить
Це доведеться зробити, іншої влади до кінця війни не буде. Що обрали - те й маємо, якби нарід хотів чогось іншого, в 2019му був би інакший вибір.
показать весь комментарий
29.10.2023 10:16 Ответить
Це маразм -воювати під керівництвом зрадника!Це призведе не тільки до поразки , а до розгромної поразки!
показать весь комментарий
29.10.2023 15:49 Ответить
я так розумію, всі юзери в коментах ледве стримуються від застосування фронтового мату... І я також.
показать весь комментарий
28.10.2023 18:44 Ответить
мату, чи авто-мату?
показать весь комментарий
28.10.2023 20:34 Ответить
Питання - нах тоді така влада, тим більше під час війни, влада яка не хоче забезпечувати зброєю власну армію, яка, стікаючи кров"ю, захищає весь народ, включно з тими щурями з влади... Накой потрібна така влада, яка не наближає нашу Перемогу над москалотой, а навпаки, робить все, щоб ми не перемогли??? Отож питання - нам важливіша така "влада", яка вже ах@єла від безкарності та впевненності, що народ все схаває, чи нам важливіша незалежна Україна???
показать весь комментарий
28.10.2023 19:08 Ответить
Я очень глупую вещь сейчас напишу, но - писать надо рапорты. А не в Фейсбук. Стугны, осколочно-фугасные, прошу обеспечить в связи с боевой необходимостью.
Затем - доложить причины срыва поставок, возбудить расследование, принять меры к наказанию виновных.
Я таки понимаю, что свои командиры страшнее орков. Но... небритому актерскому лицу фейсбук не мешает писать видосики. Поэтому не в фейсбук, реальные проблемы надо выносить на игрушечную "ставку".
показать весь комментарий
28.10.2023 19:16 Ответить
Рапорти кому? Тим хто не хоче перемоги?
показать весь комментарий
28.10.2023 19:21 Ответить
Я скажу так, через фейсбук швидше дойде до ставки чи Залужного... Бо ті рапорти зникнуть без сліду у бюрократичному молоху нової радянської української армії. А за написання тих рапортів можна попасти у таке місце звідки не вертаються.... Це як з яйцями по 17 грн..
показать весь комментарий
29.10.2023 18:05 Ответить
Лютий треш! Одна ракета на місяць! В мене матюків не вистачає!!! При владі люті вороги України! Їх пора зносити к бісовій матері, поки вони Україну кацапам не продали.
(зараз мене адмін заблокує)
показать весь комментарий
28.10.2023 19:36 Ответить
виробництво цього року - 1 ракета на місяць на установку

припиняйте заламувати руки, панове коментатори - це значить, що виробництво йде повним ходом.

Мало, це ясно, п. Тетяна правильно пише - треба переналаштовуватись.
показать весь комментарий
28.10.2023 20:02 Ответить
ракета на місяць на УСТАНОВКУ!
а ти знаєш скільки установок воює? думаю точно більше ніж одна. думаю сотні!
показать весь комментарий
29.10.2023 10:38 Ответить
Тут писали, что ПУ всего было сделано 250-300, из которых уже немало потеряно.
показать весь комментарий
29.10.2023 18:04 Ответить
взагалі, "влада " нічого не хоче міняти ...через 18 місяців війни Армія недостатньо озброєна,незабезпечена всим необхідним (знову вся надія на волонтерів),воїни виснажені...Замовлень на зброю нашого виробника не має,те що замовили ,вже не буде і грошей вже нема....схеми бєні-боголюбова по розкраданню коштів кругом....а у нас вечірній лєвітангундосий,малярські байки,всі вині папєрєдніки,Штати,Захід ,що недостатньо ППО,що нема толком чим захищати Порти,Енергетику,Інфраструктуру...і все інше! Все просто : ця влада не здатна керувати країною бо заточенна на брехню і мародерство,суцільна імітація,кругом непрофесіонали,послиці,,ескортниці,мажори,фсбешні кроти...
показать весь комментарий
28.10.2023 20:22 Ответить
лідор повинен був застрелитись ще в Омані...після того як збили літак МАУ Піаніст не знав ,що в нього зовсім інші обов"язки ( бєня дозволив все)....а не 2 рази на місяць злітати на відпочинок,набрати в команду друзів,кумів,їх друзів і родичів,тренерів.екскортниць,учасників шоу,стилістів і ін.непотріб ,що привівфсбешник єрмак( ще й добре стриг на посадах)...а свої рада-зрада,прокурори,суди,міністри,сбу ,поліція..... і осміліти до Бога...бо так безбожно красти,брехати,мародерити,здавати Україну...
показать весь комментарий
28.10.2023 20:27 Ответить
Другий рік масштабного вторгнення російського агресора.А у нас виробнитво зброї не зростає, а зменшується!Банду геть!
показать весь комментарий
28.10.2023 20:51 Ответить
" Нам не так страшні московські воші, як страшні українські гниди"
показать весь комментарий
28.10.2023 20:54 Ответить
Наснаги!
Вижити!
Перемоги!
Амінь...
показать весь комментарий
28.10.2023 20:55 Ответить
Це все дуже сумно, чому душать ЛУЧ, бо ж там хтось з керівників з протилежного політичного табору. Зеленського перемога цікавить в другу чергу, в першу чергу його цікавить утримання влади, на трьох з Єрмаком і Татаровим. Поки росія нарощує ефективність і виробництво, Україна нарощує об'єми Зеленського і години похвали на марафоні.
показать весь комментарий
28.10.2023 22:17 Ответить
Це триндець, громадяни…складається враження, що нашому керівництву не цікава перемога…, їх цікавить процес перемовин, якогось движу, чужа зброя, яку потрібно витримати, це, мабудь цікаво…, але власний виробник когось у владі дратує, він може наблизити перемогу й тоді все вище згаданеможе закінчиться…
показать весь комментарий
28.10.2023 22:56 Ответить
їх цікавить ліквідація озброєних воїнів ЗСУ аби потім поставити все інше населення у порожні коровячі стійла
показать весь комментарий
03.11.2023 10:11 Ответить
Навіть військові безнадійно розводять руками на саботаж члєнокомандуючого... невже він такий всесильний і його дєрьмак?
показать весь комментарий
29.10.2023 02:09 Ответить
Та там їх ціла зграя. Працють бзупинно на здачу України. Це було найпершим завданням влади І це дуже легко їм вдається дякуючи 73%, які так і не розуміють, що вони натворили.
показать весь комментарий
29.10.2023 08:10 Ответить
Вони й не хочуть розуміти. Вони обрали нам це гумно, а як треба зараз за свій вибір відповідати, у більшості з них одна думка - як здриснути з країни на ПМЖ на Захід. З таким мишлєнієм наріду ніяких ворогів не треба - сам собі найбільший ворог.
показать весь комментарий
29.10.2023 10:20 Ответить
Ще на початку війни обговорював зі знайомим з оборонки ситуацію. І кажу, розумієш, щоб допомогти цій країні треба спочатку втікти ухилянтом за кордон, заробити там грошей, з командою однодумців втиху збирати дрони, бо кацапи закриють будь-яке виробництво крім дуже великих офіційних. В Україні 100% закриють або завалять перевірками та ліцензуванням. Потім теж так само нелегально зібрані дрони доправити назад сюди контрабандою, бо арештують на таможні як подвійне призначення/у вас немає дозволів ітд. І потім ховаючись від СБУ та ДБР відправити їх на фронт. Схоже це єдиний реальний шлях. Кацапська агентура діє на всіх рівнях майже до найвищого.
показать весь комментарий
29.10.2023 03:34 Ответить
Ну, не знаю...
Вот, например, министр по стратегическим отраслям промышленности Украины Александр Камышин утверждает:"Украина наращивает производство боеприпасов, но мы все же опираемся на поставки от стран-партнеров". Источник:
Так что боец Ч., по-видимому, просто не видит, что вокруг неё штабелями ПТУРСы лежат...
Вот всё думаю: "А кто из них свистит, как дизель в Заполярье"?
показать весь комментарий
29.10.2023 06:57 Ответить
Якщо у України десь 1000 установок Стугни, то виходить, що виробництво ракет - десь 12000 на рік. Російських танків і броньованих машин на сьогодні знищено загалом 15000, всіма засобами. Тобто, загальний показник виробництва ракет - зовсім непоганий, як і можливість з однієї установки знищити за рік десяток танків.
Сенцов недавно статтю написав, як на їх невеликий підрозділ їхало десяток танків, добре що проїхали повз них. І ніякої "Стугни" в них не було. А один з трьох підрозділів майже весь загинув, виконуючи штурмові дії.
Нащо, взагалі, щось активно штурмувати, якщо головне завдання на рік-два - перебити всю техніку росіян. А для цього треба вже виробляти в місяць мінімум по дві ракети на одну установку "Стугна".
показать весь комментарий
29.10.2023 09:22 Ответить
неправильна арифметика - стугна може бити і по машинам і заправникам. здається хтось і гвинтокрил збив (чи то з джавеліна?). Стовідсоткового попадання ніхто не гарантує. Тому потрібний більший запас. І Тетяна права - був би запас, то жодного б броньовика з тієї атаки б не повернулося б. А це ще купа двохсотих. А так нагадує планову економіку совка - виконав і почивай на лаврах. А того товару - дефіцит в магазинах. Ви скажете: хай беруть інший. Так ото Тетяна те й робить. І в наступній атаці танк підіб'є стугною, а вже бетеери та бмп - дроном.
показать весь комментарий
29.10.2023 10:18 Ответить
Було цікаве інтерв'ю з одним протитанкістом. У їхнього підрозділу була і Стугна, і Джавелін. Вони тижнями чекали на появу хоч одного танку, а потім брали той засіб для ураження, який більше підходить. Альтернатива - це завжди добре.
І якось тягати з собою у рюкзаку десяток ракет для Стугни - не дуже реалістично і безпечно.
показать весь комментарий
29.10.2023 10:30 Ответить
Завдяки лазерному наведенню Стугна дуже дорога, це також не стоїть забувати. Здається до 100.000$ за постріл. Так що бити нею фугасами по піхоті таке собі.
показать весь комментарий
29.10.2023 15:20 Ответить
Один з військових зазначив, що постріл зі "стугни" коштує двадцять тисяч. Тому застосовувати цю зброю доцільно тільки проти серйозних об'єктів - таких, як танки, бензовози, ППО або системи залпового вогню «Буратіно».
показать весь комментарий
29.10.2023 15:50 Ответить
Так, 5 квітня десант ЗСУ збив "стугною" російський розвідувальний гелікоптер Ка-52, вартість якого складає понад 10 мільйонів доларів.
показать весь комментарий
29.10.2023 15:51 Ответить
показать весь комментарий
29.10.2023 09:27 Ответить
З наступом ЗЕ обломчик вийшов. Ціна такого обломчика - життя великої кількості українських солдат.
Ракети треба робити, а не вербувати по всій країні штурмовиків.
Популізм - погана штука на війні.
показать весь комментарий
29.10.2023 09:40 Ответить
Пошкоджену ракету добре що утилізували. Інженерам видніше що там було придатне для подальшого використання, а що ні.
показать весь комментарий
29.10.2023 09:50 Ответить
Депутатська недоторканість на пошкодженні ********** не розповсюджується.😀
показать весь комментарий
29.10.2023 09:57 Ответить
FPV ще себе покажуть при становленні громадянського суспільства. Тому що від них не сховатися за високими депутатськими парканами, і за кожний зашквар - прилетить і жодна охорона не допоможе.
показать весь комментарий
29.10.2023 10:52 Ответить
Зів'яле листя на асфальті(!) сохне.
Похмуро кутаються люди у пальто...
На крик "Коли ж це падло врешті здохне!?"
Давно ніхто вже не питає "Хто?"
показать весь комментарий
29.10.2023 11:26 Ответить
Цитати:

"Те, що коїться навколо КБ "Луч" демонструє, що МО "Стугни" не потрібні, ГШ "Стугни" не потрібні, "Величному" "Стугни" не потрібні."

"Я так більше не можу, я розумію що вічно щастити не буде. Я вже не вірю, що держава забезпечить мене зброєю."

Тут питання в іншому. Якщо при владі зрадники - яка може бути перемога. Розганяється питання виборів - в які я чесно не вірю, які будуть під повним контролем банкової. Який тоді вихід?
показать весь комментарий
29.10.2023 11:37 Ответить
Який вихід? Порошенко - ******** Аскольд, ЗЕ - Дір. В ті давні часи був знайдений вихід. Але Все тоді тільки починалося і бачилося в рожевих окулярах. І, зрозуміло, що питання не може бути вирішене, як у часи вікінгів. І Росія не є продовженням Новгородської республіки, а є Нью-Візантією.
Поки не зовсім зрозуміло, яким чином має бути зібраний цей дуже давній пазл. Наскільки нам усім відомо, Віщий Олег нічого не штурмував, але завжди досягав своїх цілей, що дуже добре для справжнього воєнного вождя.
показать весь комментарий
29.10.2023 11:58 Ответить
Чому ФПВ? Тому що я можу їх купити сама, мені можуть купити друзі. Я більше не вірю, що держава мене забезпечить зброєю.

За майже два роки війни в забезпеченні ракетами "Стугни" протитанкістів нічого не змінилося. Тобто їх, як не було, так і не має."

Що ви хотіли знати про зелену фсбшну владу , але боялися спитати...
показать весь комментарий
29.10.2023 12:52 Ответить
НЕВипуск РАКЕТ до Стугни, це і є реальний особистий «вклад» Стефанчука-Зеленського-Шмигаля, у Війні проти московських окупантів!
Усі різні їх БАЛАЧКИ на синє око, то від лукавого! Для довбнів ЖЛУНІВ…
показать весь комментарий
29.10.2023 18:38 Ответить
Тому що дрон коштуе в 100 разiв дешевше
показать весь комментарий
29.10.2023 18:56 Ответить
Ворог в тилу небезпечніший за фронтового. І з ним ніхто не воює. Бо він під дахом ... не сказати кого, бо це конспірологія нетолерантна, неполіткоректна, ІПСО і морокобісівщина.
показать весь комментарий
29.10.2023 21:26 Ответить
А я чогось сподівався на появу наступної версії "Стугни" з збільшеною дальністю та наведенням з безпілотника.
показать весь комментарий
29.10.2023 23:40 Ответить
спочатку був оман...
показать весь комментарий
30.10.2023 07:26 Ответить
тому,що коли ти ще тоді була депутаткою, Стугни ніхто не поставив у масове виробництво. Тому і воюємо тим,що є. Жодна розробка часів Порошенка не стала на озброєння,а прийшов Зелений- та взагалі ці всі розробки закатав асфальтом.
показать весь комментарий
30.10.2023 10:11 Ответить
Деньги на армию выделяются огромные. Львиная часть средств, как обычно, разворовывается. Укроборонпром не производит практически ничего.
показать весь комментарий
30.10.2023 10:12 Ответить
Завод в лесу на границе Киевской и Житомирской областей где устанавливают боевые части разбомбили, поэтому так мало выпускают. В начале войны Черновол вместе с Пашинским успели оттуда вывезти остатки Стугн. А потом прилетел самолетик из Белорусии и разбомбил его. Были потуги восстановить, построить новые корпуса, но весной этого года по ним прилетела ракета. При этом Игнат как всегда заявил - что все Шахеды были сбиты (про ракету не сказал)
показать весь комментарий
30.10.2023 10:43 Ответить
Доброго вечора колеги,я теж оператор Стугни,і я уважно прочитав ваш посил,можу сказати,що мені немає чого добавити,я повністю з вами згоден!!!Моєму розрахунку теж не один раз,доводилось ночувати з пошкодженою ракетою,і навіть з пустими тубусами,і це для того,щоб комусь щось незрозуміле для нас доказати,при цьому щоб з цим всім вийти з позицій,можна було втратити своє життя! Це дуже сумно! Але яне про це,я розумію що ,наша з вами боротьба вийшла на новий рівень,і ми розуміємо,що все важче навіть добратись з установкою до позицій,не говорячи про це щоб виставитись,і працювати, тому що спалять дрони,і взагалі їхня техніка зараз так просто не гуляє, частіше всього десь в копанірах!!! І я теж за те щоб переходити на новий рівень,тобто я за розвиток, тому що для мене життя побратимів важливіше,нажаль я вже їх втрачав,і тільки і за того,що яка би Стугна не була безпечна,це не в теперішній реальності!!! Я радий за вас,що у вас є така нагода перекваліфікації!!! Якщо можете порадьте,як попасти,і яким чином,який потрібно рапорт написати,щоб тебе почули,я готовий до розвитку,і виконувати усі поставлені задачі,я просто хочу щоб це приносило результати,а не втрати!!! Я вже пробував,про це поговорити зі своїми керівниками,і не получив ніякої відповіді,крім цього, що це не можливо!!!Тому і прошу,порадьте, якщо можете!!!? Дякую!!!
показать весь комментарий
03.11.2023 21:29 Ответить
Ви просто неймовірна. Вкрай сумно за ситуацію в державі....
показать весь комментарий
04.12.2023 21:37 Ответить