12167 посетителей онлайн
15 661 58
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Про вибори і війну Зеленського з Залужним

инаугурация,зеленский,зеленський,інавгурація

Вибори - це єдина тема, про яку я відмовляюсь писати вже пів року і бідні редактори не знають, як мене вмовити. І я не можу тут нічого сказати на свій захист, крім відомої тези, що лінь - це психосоматична ознака правильності виробленого роками еволюції механізму інтуїтивного розпізнавання беззмістовності виконуваної роботи.

І не тільки тому, що наразі немає жодних інструментів проведення цих виборів. Не кажучи про небезпеку. Остання соціологія показує, що 62% українців не вважають, що зараз треба переобирати президента. Тобто ні про яку втрату легітимності президентом мова не йде. Це тільки на Банковій таке можуть розказувати.

Чи потрібні вибори самому президенту? Наразі Зеленський беззаперечний лідер рейтингів. Залужний відстає від нього вдвоє.

Але є тривожні сигнали. У рейтингу довіри Зеленський навпаки має вдвічі гірший баланс ніж Залужний. І взагалі займає лише третє місце в цьому списку, після Буданова. (Офтоп: блага вість для нелюбителів Арестовича - у нього баланс довіри/недовіри гірший ніж в Порошенка).

Але в Офісі розуміють, що далі ситуація для них може бути гірша, бо скандали квітнуть, а результатів немає.

Мені здається, вперше корупція перегнала в рейтингу проблем війну. За умов життя в повномасштабній війні - це повний провал політики влади. І вирок її менеджерським здібностям.

Далі гірше. Перетоки голосів (так званий другий вибір у соціологів) показують, що голоси Зеленського святково в більшості своїй переходять саме Залужному.

Далі ще гірше. Неіснуюча партія Залужного перемагає на виборах парламенту з величезним відривом (23%). Далі йде партія Притули, ЄС і Слуги (показники в районі 7-8%).

Вас ще дивує, чому ДБР шукає докази вини Залужного за здачу півдня ? Мене - ні!

Тому всі розмови про вибори я зараз сприймаю лише як інформаційний шум.

Шум, щоб перекрити те, про що натякає Залужний у своїй колонці. Ця війна зайшла в глухий кут.

Ми не можемо вести симетричну війну з Росією. Нас значно менше ніж їх. Мінні поля значно складніше ніж коли росіяни тільки порили окопи.

Є дещо гірше. Європа і США не виробляють за рік того запасу 155 калібру, який нам треба. А нам треба на боєприпаси стільки сотень мільярдів доларів, що я не хотіла б вам озвучувати цю цифру.

І тому насправді і Зеленський, і Залужний (якщо піде на вибори) будуть підходити до них з дуже невигідної позиції - столу переговорів.

Тому після холодного душу Time виходить не менш неприємний матеріал NBC про те, що нас все активніше спонукатимуть сідати за стіл переговорів.

"Вони почалися на тлі занепокоєння офіційних осіб США та Європи щодо того, що війна зайшла в глухий кут, і щодо здатності продовжувати надавати допомогу Україні, заявили офіційні особи. Представники адміністрації Байдена також стурбовані тим, що в України закінчуються сили, тоді як Росія має, здавалося б, нескінченні запаси, кажуть чиновники. Україна також бореться з призовом і нещодавно стала свідком публічних протестів проти деяких вимог президента Володимира Зеленського щодо безстрокового призову.

За словами офіційних осіб, уряд США стурбований тим, наскільки менше уваги громадськості привертає війна в Україні після початку війни Ізраїлю та ХАМАС майже місяць тому. Чиновники побоюються, що ця зміна може ускладнити отримання додаткової допомоги для Києва.

Деякі американські військові чиновники в приватному порядку почали використовувати термін "патова ситуація" для опису поточної битви в Україні, а деякі кажуть, що це може зводитися до того, яка сторона зможе утримувати військові сили найдовше. Жодна сторона не робить значних успіхів на полі бою - тому деякі офіційні особи США тепер описують ситуацію як війну дюймів. Офіційні особи також приватно заявили, що Україна, ймовірно, має часу лише до кінця року або трохи пізніше, перш ніж почати більш термінові дискусії щодо мирних переговорів".

Тому, звісно, можна вигнати командувача ССО без пояснень і відома Залужного, розповісти наївним журналістам, як ОП керує контрнаступом (там кількість підписаних і оплачених контрактів на зброю взагалі бачать?), але запал і ресурси краще перенести на інший напрямок. У нас тут війна не з Залужним, і не за рейтинг Зеленського.

Як воювати з Залужним Банкова звісно розуміє трохи краще ніж як воювати з Росією, але на всяк випадок краще б ознайомитись з недавньою історією Грузії та її колишнього президента Саакашвілі.

Топ комментарии
+18
Вообще-то президент сейчас Ермак, которого Украина вообще не выбирала
показать весь комментарий
04.11.2023 18:54 Ответить
+17
Ну зараз перзидентом є клоун. Не факт що вояка буде краще, але клоун в ролі голови держави - факт.
показать весь комментарий
04.11.2023 17:14 Ответить
+17
в тебе зараз президент їбаний клоун без команди, зв'язків і з досвідом гри пісюном на роялі.
Це звичайно краще ніж професійний військовий з командою на чолі держави під час війни, чи не так?
показать весь комментарий
04.11.2023 18:59 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Залужний не може стати Президентом, не розганяйте туфти. Президентом має бути політик, що відповідає певним критеріям відповідності цій посаді, має досвід, зв'язки, команду. А не військовий, артист чи фотограф. Це не шоу, *****, закінчуте вже!
показать весь комментарий
04.11.2023 16:42 Ответить
Ну зараз перзидентом є клоун. Не факт що вояка буде краще, але клоун в ролі голови держави - факт.
показать весь комментарий
04.11.2023 17:14 Ответить
Вообще-то президент сейчас Ермак, которого Украина вообще не выбирала
показать весь комментарий
04.11.2023 18:54 Ответить
А яка різниця- це одна особа ЄрЗя.
показать весь комментарий
05.11.2023 01:46 Ответить
Політиком може бути будь-хто. І військовий теж. Але навряд чи Залужний.
показать весь комментарий
04.11.2023 17:19 Ответить
Не згоден з Вами. Президент України є Верховним Головнокомандувачем ЗСУ. Тому військовий як раз на цю посаду підходить
показать весь комментарий
04.11.2023 18:18 Ответить
в тебе зараз президент їбаний клоун без команди, зв'язків і з досвідом гри пісюном на роялі.
Це звичайно краще ніж професійний військовий з командою на чолі держави під час війни, чи не так?
показать весь комментарий
04.11.2023 18:59 Ответить
президентом України повинен бути Українець. якщо про команду говорите - то вона повинна складатись з ветеранів , з тих хто проливав кров на фронті, а не наперсників -" цео великого бізнесу". цій команді фронтовиків повинні допомогти консультаціями профільні організації розвинених суспільств з США КАНАДИ і т п.
показать весь комментарий
04.11.2023 20:36 Ответить
Розкази це виборцям. Мало що тобі хочецця, чи нехочецця, твоє діло - паровоз.
показать весь комментарий
05.11.2023 01:45 Ответить
Президент - олігарх теж вже був, досить!!!
Артисти, олігархи, кримінал (який є та існує у звя'зці з олігархатом), мінти або СБУшніки, прокурори або судді і т.д - це все одне кодло.
Потрібна тільки вахова і вихована, принципійна людина з зрозумілими цінностями та патріотизмом.
показать весь комментарий
06.11.2023 12:11 Ответить
запропонуйте фахового політика, з досвідом, з командою, прозахідного і проукраїнського. Якщо найдете когось, окрім Пороха, відпишіться.
показать весь комментарий
06.11.2023 14:24 Ответить
Фаховий аналіз і по суті!
показать весь комментарий
04.11.2023 16:59 Ответить
А чому ви не кажете, що якби повернули "проти всіх", то було би 50+%. Конче треба просунути Піночета чи що?
показать весь комментарий
04.11.2023 17:23 Ответить
проти яких всіх, в якому марічкосвіті ви там **** живете, імбіцили їбані?
показать весь комментарий
04.11.2023 19:00 Ответить
О, ти знов на роботі на Цензорі. І вашим і нашим. Вчора любив Сирського, сьогодні Залужного.
А взагалі твій кумир безробітний Міша Подоляк.
показать весь комментарий
05.11.2023 09:47 Ответить
Якого нах Сирського, в тебе біла гарячка, тьота, піди підлікуйся трохи
показать весь комментарий
09.11.2023 17:07 Ответить
Скріни не горять, Джурій
показать весь комментарий
09.11.2023 18:00 Ответить
ок, давай скрін з посиланням, клоунесса
показать весь комментарий
10.11.2023 13:57 Ответить
Що ви там курите? І чому це Залужний у вас Піночет? Майте совість, про здоровий глузд я навіть не кажу, бо ви його не маєте.
показать весь комментарий
04.11.2023 22:11 Ответить
Це тобі інсайд такий від чинуш "Піночєта на вас не хватаєт". А далі вмикай мозок, хто того Піночета колись нав"язав тій країні і що там було на стадіонах.
показать весь комментарий
05.11.2023 09:49 Ответить
Що там було? Порятунок країни від червоної - як зараз зеленої - чуми і початок шляху Чилі до першого світу, де вона з тих пір давно є.
показать весь комментарий
05.11.2023 15:01 Ответить
Що там було? Стадіон так стадіон. Ви цього хочете, як і прихильники сильної руки?
показать весь комментарий
05.11.2023 15:07 Ответить
Тобто, ви вважаєте, що активних прибічників та поплічників українського Альєнде настільки багато, що знадобиться Олімпійський? Ой навряд)
показать весь комментарий
05.11.2023 15:17 Ответить
А Ви знаєте кого вони призначать на роль Сальвадора? Переб"ють всіх не згодних, розбиратись будуть потім хто демократ, а хто комуняка.
показать весь комментарий
05.11.2023 15:33 Ответить
Варіант Альєнде при владі з травня 2019 року, якщо Ви не помітили. Економіка між Венесуелою та Аргентиною, цензура, майже тотальне одержавлення підприємств, збидління громадських еліт, тощо. Але якщо Вам, раптом, подобається і далі будувати соціалізм - то це Ваше право.
показать весь комментарий
05.11.2023 15:39 Ответить
Початок виборів сьогодні це був би другий фронт для України, де українці воювали б з українцями, бо третина суспільства ЛЮДИ, третина - скот, ще третина - звір, останні дві - хвіст минулого, тож - або хвіст відрубати, або закрити раз і назавжди ним сраку, щоб він не торчав вгору, а це те, про що говорять тут ОДИНИЦІ - ЗМІНА СИСТЕМИ. Якщо вам це не подобається - викиньте ***** компьютери з мобілами і купіть рахівницю з раритетним телефоном. І до слова... - покажіть мені де в Біблії БОГ створює КОРИТО РЕЛІГІЯ? АРХ М
показать весь комментарий
04.11.2023 17:37 Ответить
Ти, випадково, не за клоуна голосував в 2019-му? Кажу це винятково на основі твого прізвища і якогось сумбуру в твоїх думках
показать весь комментарий
04.11.2023 18:56 Ответить
Вот это сейчас понестся бред что генерал не может быть Президентом... А сам Залужный говорил о своих президентских намерениях? Где? Что за поросячий звиздеж из ОПы? На нары не хочется за госизмену? А прийдется, зеленая шобла, и спрятаться будет негде. Выдадут в СИЗО и из Европы, и из Африки и т.д. И даже их рабссеи. Вот такая штука с зеленым светом, дающим добро на ваш спраедливый приговор от украинского народа.
показать весь комментарий
04.11.2023 18:15 Ответить
Твій Зеля повинен був об'явити мобілізацію ОР-1 зразу після мобілізації в ЛДНР (тобто за місяць до війни). А якщо не об'явив мобілізацію, то бери автомат і йди в окоп
показать весь комментарий
04.11.2023 18:58 Ответить
Серед діючих військових, офіцерів-учасників АТО достатньо людей із державницьким мисленням. Зеленим юристам і адвокатам таке мислення в голову не заходить. Військові могли б висунути зі своїх рядів кандидата у президенти чи бути кістяком політичної партії. Гірше буде, якщо їх розтягнуть під різні прапори. Особливо, зелені.
показать весь комментарий
04.11.2023 19:33 Ответить
Замалчивание и игнорирование Зеленским и его ближайшим окружением (остальная "массовка", в том числе из т.н. советников не в счет) проблемы коррупции в украинской власти является ярчайшим подтверждением их причастности и участии в этом процессе. К сожалению, ЛИЧНЫЕ и корпоративные интересы являются для них самыми главными в этой жизни. Печально, что это является справедливым и в отношении всей предшествующей украинской власти, поэтому пока у нас не появится НОВАЯ, по настоящему европейская генерация ответственных ПОЛИТИКОВ ничего не изменится...
показать весь комментарий
04.11.2023 20:02 Ответить
Публікація - класний вкид, щоб читачи сварилися на тему, якої не буде. Бо в нинешній ситуації вибори поза законом, недоручні й безглузді . Їх не буде. А сварка - так.
показать весь комментарий
04.11.2023 20:09 Ответить
Заспокойся, зебіл, а то розвонявся сьогодні вже під всіма статтями
показать весь комментарий
04.11.2023 20:41 Ответить
А звідки байки про безмежні сили Росії? Чи не від самих росіян? Єдине що в них досить велике це бідні люди, яких грошима Кремлівська хунта на війну затягує. Військові заводи в них теж не безмежні. Інакше б не бігали у Північну Корею за допомогою.

Нагадаю, що в Україні знищено вже тисячі бойових машин і військовий комплекс РФ не справляється з їх оновленням. Наприклад вони можуть 200 танків на рік нових зробити чи оновити. Порівняно з тим з якою швидкістю вони їх втрачають в боях в Україні це ніщо взагалі. Про більш складну техніку мовчу.
Хіба що шахеди і інші дрони у них у великій кількості.

І це не мої думки. І не з марафону.

Генерал навряд піде в політику. Просто в нього імідж кращий чим у Зеленського і компанії. Народ йому і армії довіряє.
показать весь комментарий
04.11.2023 20:24 Ответить
Шановна пані Людмила звернула увагу на деякі МАНІПУЛЯЦІЇ в допису автора шановної пані Тетьяни.
Ну звичайно, автор подав свої думки і думки політиків-комментаторів які співпадають з його думкою - так йому ближче і зрозуміліше.

Яка "війна"? Так, зЕ ревнує до кожного хто здається трохи популярніше ніж він і деякі "особини" вдало на цьому грають щоб посварити владу і військових - але ж це не значить що Залужний з ним воює.

А чому автор не звернув увагу що колонка Залужного в Економіст розказує про шляхи вирішення проблеми "глухого" кута?

І чому не подав АЛЬТЕРНАТИВНУ інфу що БАГАТО воєнних і політиків на Заході БАЧАТЬ великі проблеми в рф (шалені втрати всього і вся і лихорадочні спроби показати що "ВСЁ ХАРАШО ПРЕКРАСНАЯ МАРКИЗА") і не такі великі але досягнення ЗСУ на фронті, а також повністю підтримують продовження боротьби - хоча-б той-же вельми шановний Бен Ходжес?

Та і в скорому часі прийдуть (деякі уже прийшли і проходять обкатку у війську - як АТАКМС) якраз ті новітні збройні системи як F-16 і т.д. які якраз зможуть створити технологічну перевагу на фронті.

Чи можливо автор просуває ідеї "пора договорюватиья" що так і сочаться з її допису?
показать весь комментарий
04.11.2023 22:48 Ответить
Мабуть, дуже любить гундосу жабу. Тут пані сильно запізнилася у часі, бо навіть в найтупіших любов минулася миттєво після його провалів цілий рік та облав на вулицях.
показать весь комментарий
05.11.2023 15:04 Ответить
Про будь-які вибори можна говорити лише після того, як будуть пожиттєво заборонені партії і політикі, які хоч трохи були пов'язані з проросійськими силами.
показать весь комментарий
04.11.2023 20:45 Ответить
Боже, порятуй мене від гніву прекрасної розумної журналістки шановного видання.... я збираюся не погодитися із нею і мені страшно (я не жартую, вибачте мені, Тетяно)

Але все-таки напишу.

1) У нас вже загинуло достатньо людей, щоб ми подивились правді у вічі. А правда така, що у нас (і не тільки у нас) населення не є дорослим політичним гравцем, воно є політичною дитиною, до того ж досить наївною.

2) Тому демократичні інституції країн, де монархи були скинуті 500 років назад, у нас перетворюються на фарс, на зброю, яку справжні політичні гравці-хижаки використовують у свої цілях.

3) Люди, які бачать і розуміють більше, такі як шановна Тетяна, могли б прийняти цю реальність і шукати можливості для швидкого порятнку України, навіть якщо це поза якимись формальними правилами. Ці правила для нормальної ситуації. Для нормальних країн давно встановлених демократій.

4) Нам дається благословенна можливість провести транзит влади - вирішити хоч одну із смертельних загроз (диктатури). Потрібні перемовини у Верхньому Колі. До якого належить і пані Тетяна. Давайте шукати можливості як зробити, а не причини, чому нічого не вийде.
показать весь комментарий
04.11.2023 21:13 Ответить
Піночет знищив пару сотень комуняк, після чого Чилі розквітнула, а так була при Альєнді як зараз Венесуела. Вчи матчасть...
показать весь комментарий
04.11.2023 22:44 Ответить
Можна рахувати вартість снарядів, мін і патронів, дивитися на суми і їх боятися,

а можна почати виробляти снаряди і міни, і можливо, навіть патрони.

А там, гляди, і ціни знизяться в рази завдяки налагодженому масовому виробництву.
показать весь комментарий
05.11.2023 01:39 Ответить
Зеля воює за свій рейтинг, якби не його пиха і то в нас було би більше шансів перемогти.
Він все просрав.
показать весь комментарий
05.11.2023 08:09 Ответить
"...війна зайшла в глухий кут."
і буде там допоки є при владі зе-дєрьмаки
показать весь комментарий
05.11.2023 08:59 Ответить
Стільки умних розвелося, що діло робить нікому, і послать нема кого. Біда.
показать весь комментарий
05.11.2023 10:47 Ответить
ці "умні" як виразився шановний пан, якраз люди які формуть суспільну думку тому, що МАЮТЬ думку а не говорять фразами-слоганми із "єдиних дурдомо-новин".

А якщо чесно - то тим і відрізняється ВІЛЬНА людина що має СВОЮ думку, яка би вона не була.

Цим ми, Українці відрізняємось від рабів-срусні.
показать весь комментарий
05.11.2023 17:58 Ответить
Все виглядає так ніби Захід (або ЗЕвлада) хоче примусити нас до переговорів і заморозити конфлікт. Розповіді про сильну Росію і її нескінченні запаси не більше ніж казочки. Ми всі бачили яка там армія і все інше. Особливо кумедно подібні розмови виглядають після походу покійного Пригожина на Москву коли вони всі там обісралися, почали перекопувати дороги навколо міста і влада нівчого не могла протиставити пригожинським ЗК.
показать весь комментарий
05.11.2023 12:09 Ответить
І розгання інфи про якісь проблеми з мобілізацією виглядають вкрай підозріло. Мені здається що дехто хоче з мухи надути слона.
показать весь комментарий
05.11.2023 12:10 Ответить
Пацани, мужики і дідки не хочуть калічитися за вора-зелебоба, який привів в Україну путіна, крутячи перед ним голис зеленим задом і руйнуючи нашу армію, економіку та ВПК і розсадившого всюди шпіонів ФСБ. Усе просто.
показать весь комментарий
05.11.2023 15:08 Ответить
Шановний пан забуває, що БІЛЬШІСТЬ Українців воюють не за дЗЕбіла-клоуна і його наглу придуркувато-безуглу владу.

Чоловіки-козаки і козачки воюють за ВОЛЮ, свої сім'ї і свою землю-Батьківщину - все те що називається УКРАЇНА. Тому що пам'ятають що ЗДОБУДЕШ ВОЛЮ- ЗАСЛУЖИШ НЕБО.

І вони, на відміну від "дідків-мужиків", це добре розуміють.
показать весь комментарий
05.11.2023 18:05 Ответить
Не забуває, але результат, на жаль, на табло: допоки не знищено внутрішнього ворога, перемога над зовнішнім - занадтно ускладнене завдання...
показать весь комментарий
05.11.2023 18:15 Ответить
Нажаль згіден, шановний пан Maks, ЗНАЧНО ускладнення завдання.

Можна було-би його упростити - диктатура військових (до яких ВЕЛИКА довіра, ну майже до всіх - війна МАЙЖЕ почистила їх ряди від запроданців) - але це не шлях ВІЛЬНИХ людей-Козаків-Українців.
показать весь комментарий
05.11.2023 18:32 Ответить
Не слід журналістці вигадувати рейтинги. А тим більше за тим, щоби підмастити брехливій гундосій жабі, яка завела Україну до глухого кута.
показать весь комментарий
05.11.2023 14:58 Ответить
Я дуже поважаю ШАНОВНОГО ПАНА БУТУСОВА і його високу журналіську етику (аргументи ЗА І ПРОТИ). І допис про те що ..Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів...

Але деякі автори явно "спекулюють" на деяких темах і їхні дописи в "випадково не хотілось, але написала))) в ПОТРІБНИЙ час виглядять ну ЧЕРЕЗ-ЧУР ЗАКАЗНИМИ.

Ну можливо він НЕ САМ (бо на фронті і в окопах - немаэ часу) приймає рішення про публікацію, а можливо думає що "волатильність", напевне проплаченних чи заангажованих думок не зашкодить загальному суспыльству - тільки чомусь "РАПТОВО" в УНІСОН з про-зЕвладними нарративами про "глухий кут" і пора домовлятись бо "навіть на "заході" Україні про це говорять" в блогах ЦЕНЗОРА ну прямо-таки ХВИЛЯ таких дописів.

Пан Бутусов - ХТО ТАМ У ВАС В РЕДАКТОРАХ?
показать весь комментарий
05.11.2023 18:45 Ответить