7727 посетителей онлайн
7 846 72
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Дані патріотів

сімферополь

У 2016 році в тимчасово окупованому Сімферополі на стінах почали з'являтися проукраїські написи. Зокрема, такий: "Ярош, введи войска!". Мені присилали фото, я їх публікувала.

Я знала, хто робить ці написи - той, хто й присилав мені їхні фото. Місцевий проукраїнський студент. В мене були всі його дані. Але ж я чомусь не написала навіть так: "Студент в окупованому Криму поширює українські меседжі". Я просто повідомила, що на стінах у Сімферополі з'являються написи. Хто їх робить, скільки цих людей, якого вони віку й статі - хтозна...

Тому хлопцеві пізніше вдалося перебратися на підконтрольну Україні територію, зараз у нього все добре. З 24.02. служить в НГУ. Воює.

Цензор.НЕТ Изображение

Дані патріотів, що живуть на окупованих територіях, підлягають передачі виключно українським спецслужбам, і виключно зі згоди цих патріотів, якщо вони хочуть допомагати.

Топ комментарии
+15
Та яке цькування .? Кому та стара звізда тут треба щоб її ще й цькували ?
Це вона цькує азовців .!! Хто її за язик тягнув - називати їх - москворотими руськими ,, тримала б його за зубами , нічого цього й не було б .
Азовцям до неї не було ніякого діла , аж поки вона не відкрила свого чорного рота .
Та с-ка ( і їй подібні ) повинна знати що - якщо гавкаєш на військових , то тобі у відповідь і самій - прилетить негайно .
показать весь комментарий
15.11.2023 10:20 Ответить
+12
дядьку, з яких хащ ти виліз у інтернет спільноту? не знати Білозерську для українця - це моветон
показать весь комментарий
15.11.2023 10:00 Ответить
+12
Ти, на відміну від Білозерської, ніхто. Тому що там тобі до чого - абсолютно нікого не хвилює.
показать весь комментарий
15.11.2023 10:53 Ответить
Комментировать
Сортировать:
дядьку, з яких хащ ти виліз у інтернет спільноту? не знати Білозерську для українця - це моветон
показать весь комментарий
15.11.2023 10:00 Ответить
та зрозуміло, ти боте приліз сюди лише за тим, аби срати на українців. тим більше на тих, що з 2014 захищають країну. а все наше тобі до сраки яку ти маєш аж на спині. я багато з чим не погоджуюся з Білозерською. Але якщо вона зморозила як на мою думку дурницю, то я прямо так і напишу. Але гавкати за механічну описку - це виказати свою лють, тупо виказати. Отак і ловляться ворожі боти.
показать весь комментарий
15.11.2023 10:38 Ответить
Ти, на відміну від Білозерської, ніхто. Тому що там тобі до чого - абсолютно нікого не хвилює.
показать весь комментарий
15.11.2023 10:53 Ответить
Пані Фаріон зробила дурню. ЇЇ виправдання, що не було повідомлення що це конфеденційні дані (упевнений що повинна сама розуміти враховуючи звідки прийшов лист), і що взагалі хлопець порвокатор, що ніякого факультету української філології не існує (то не треба було публікувати листа якщо є сумніви) не витримують критики. Проте... її цькування зараз іде одночасно із відвертою Арестовщиною, типу мова не важлива, треба "м'якіше"(тобто ніяк), і відчепіться від людей із своїм українством.

"Ображені" матюкливі воїни та цей, можливо, злочин, чи злочинна недбалість лише, привід для дискредитації української ідеї.
показать весь комментарий
15.11.2023 09:54 Ответить
Та яке цькування .? Кому та стара звізда тут треба щоб її ще й цькували ?
Це вона цькує азовців .!! Хто її за язик тягнув - називати їх - москворотими руськими ,, тримала б його за зубами , нічого цього й не було б .
Азовцям до неї не було ніякого діла , аж поки вона не відкрила свого чорного рота .
Та с-ка ( і їй подібні ) повинна знати що - якщо гавкаєш на військових , то тобі у відповідь і самій - прилетить негайно .
показать весь комментарий
15.11.2023 10:20 Ответить
Як видно всім треба, що я не можу новини почитати чи радіо послухати, щоб не почути про те яка Фаріон погана, ну і українізація занадто радикальна(вимагати розмовляти українською в Україні то занадто радикально виходить). Фаріон говорила що українці які не говорять українською не можуть вважатися українцями. Вона це говорила завжди до війни 2014 до 2022, і вважала що саме толерантнійсть до мови ворога призвела до війни. Чи щось сталося щоб вона змінила свою думку? Ні! Навпаки... І для неї геройські вчинки не виправдання щоб ігнорувати мову.

Мене теж ріже вухо російська мова наших солдат і героїв. Я їм не дорікаю бо надіюсь що це тимчасове явище, проте дивлячись на реакцію на слова Фаріон я вже не впевнений. Свою відповідь на слова Фаріон, Жорін написав російською. Для чого? Щоб що? Показати що російська мова в армії то "нормальок". Я розумію російську в підрозділі РДК, але нащо за неї чіплятися українцям. Я незнаю, на часі це , не на часі, проте я не вірю що російська мова піде з України добровільно "мякою" силою. Треба щоб російською мовою було стидно розмовляти, особливо для українців. Років двадцять назад я чуючи українську мову в садочках і школах думав що вже все, Україна відроджується, зараз жеж слухаючи як молодь дивиться російські тіт токи та слухає музику моргенштернів, я думаю що із своєю толерантністью ми ще довго будемо об'єктом експансії москалів.
показать весь комментарий
15.11.2023 10:45 Ответить
Про мову - немає мови взагалі . То окрема тема , яку можна обговорювати вічно .
Мова про те що - фараонші треба хоч іноді думати своєю макітрою - що , коли , і кому говорити . Це що так важко - думати і тримати язик за зубами , коли його і дійсно там треба притримати .?
Це що , зараз саме той момент щоб гавкати на військових ? Коли вони сидять в окопах в Авдіївці тижнями , безвилазно , під кулями , ЦЕ ХІБА ТОЙ МОМЕНТ щоб висувати їм претензії , і вказувати - на якій мові їм говорити ??
Навіщо вона провокує їх . ?
Якби вона сказала це на адресу - Люськи наприклад , або якогось там - імбецильного Романєнки , які принципово-показово ігнорують українську мову , та їй би ніхто й слова поганого не сказав би .
А тут вона дозволяє собі закиди тим хто боронить країну і вбиває русню !!
В них на думці - як би вижити в тому пеклі , а тут проФФесорша зі своїми мовними претензіями Ну це ж взагалі пц якийсь . Немає слів .
показать весь комментарий
15.11.2023 11:28 Ответить
Проблемма в що військові користуються російською мовою це -проблема. Фаріон її озвучила. Подобаеться Фаріон чи ні, подобаеться форма подачі чи ні але проблемма є. Зараз для багатьох солдати то герої, хлопчаки грають в блок пости, це добре але погано що вони наслідують не лише це, наслідують нармальне ставлення до російської. І що кричати "заваліть п..ров" то круто. А згодом вони підростуть і просто не зрозуміють чого воїни воюювали, що вони захищали, чи захищають вони націю, мову, чи це просто розборки глибина яких не більша ніж розборки між футбольними фанатами. Хочеться того чи ні але у нас демократія, не всі думають як ви чи як я. Комусь образливо слухати що мова не на часі, бо вона ніколи не була на часі, ні за часів Кучми ні за часів Кучми і.т.д. всі боялися злити Московію. Зараз бояться рохзколу... Вангую що закінчиться війна і вона знову буде не на часі. І все піде по колу...
показать весь комментарий
15.11.2023 11:47 Ответить
Проблема це - відбитися від кацапні , оце зараз головне .
Кому мова буде потрібна , якщо не буде держави України .? То ж всякі інші теми відходять на задній план , і лише заважають вирішенню основної проблеми .
Особисто мені зараз - глибоко начхати , якою мовою розмовляє воїн що вбиваю русню .
показать весь комментарий
15.11.2023 11:58 Ответить
тривалий час не було державності в України, російська імперія, срср - все таке.
але ж мову зберегли й та мова, культура, література формували свідомість, формували розуміння, що ми інші, ми окремі, ми своє маємо, власне, відмінне, розуміння того, що українська держава повинна відродитися.
відбитися від кацапів - безперечно, а далі? перетворити цю землю на малоросію?
показать весь комментарий
15.11.2023 12:12 Ответить
Війна то найкращий час для радикальних змін, іншого часу не буде. Мова то ідентифікатор, і одне із того за, що боримося, якщо відкинути її то для чого все це? Бо пр1975осто Путін не подобається? Якщо людина вважає що має право принципово говорити російською за свої заслуги то це неправильно. Я теж вмію матюкатися російським матом, і роблю це інколи і ображаюсь коли мені роблять зауваження, проте я розумію що це неправильно. Зараз за критикою Фаріон приховується ще одна проблемма яка йде з радянських часів. Якщо ти говориш російською то це нормально, а якщо українською то намагаєшся щось комусь довести. Висери Арестовича так не розбурхали інфопростір як слова Фаріон. І "замовнути і чекати" це теж не те що нам допоможе. Я впевнений що нормальну людину, навіть якщо його і образили слова Фаріон, не примусить перестати захищати Україну чи перйти на сторону ворога. Якщо ж примусить то слова Фаріон будуть лише як привід, а не причина.
показать весь комментарий
15.11.2023 12:19 Ответить
Фаріон перейшла на бік ворога ще в 1988.

До 2013 вона брехала, що не була в КПСС.

Кого ви собі за взірець вибрали?
показать весь комментарий
15.11.2023 15:25 Ответить
Я суджу по справам,якщо відкинути останню дурню із данними хлопця. Мені її теж важко слухати, але якщо прибрати емоції, я не бачу нічого поганого в тому що вона говорить. Радикальна - так(як для українців), але в цілому українці повинни знати свою мову, тим більше в Україні, українці не забов'язані знати інші мови в Україні окрім української. Притомна позиція нормальної людини в нормальній державі. Всі хто будував кар'єру в СРСРС були членами КПРС, тим більше в 24 роки коли лише будуеш своє життя. Це не є ні добре ні погане, така тоді була реальність. Мій бітько теж був членом КПРС, хоч він ненавидів і розумів неповноцінність тої системи та думаю у багатьох є родичі чи близткі тих які були в партії. Для мене нема доказів що вона не щира. Щоб казати що вона працює чи працювала на спецслужби, нема ніяких доказів, наприклад якесь дороге майно як у Дубинського.
показать весь комментарий
15.11.2023 16:46 Ответить
Тобто ви її вважаєте щирою, не дивлячись на те, що вона до 2013 агресивно брехала, що ніколи не була в КПСС.

Дивна ознака щирості - більше 20 років брехати.
показать весь комментарий
15.11.2023 18:43 Ответить
Членство в КПРС, це не завжди те чим пишаються. Думаю у вас теж є секрети про які Вам соромно. Хоча трохи дивне членство якщо по нього дізналися лише з архіву, а не через числені спогади. Хоча враховуючи що вона не була там активна і війшла звідти через рік це не дивно. Я слухав розповідь Фаріон з цього приводу, вона мені здалась правдивою. Доречі десь вона казала, що писала про своє чланство в спогадах про якогось професора, в 90-х. Типу питалась його поради з цього приводу. Проте головне тут для мене інше, її члеснтво розкручують типи які самі по собі ненавидять українство і націоналізм(і на членсво їм наплювати, головне обгадити лайном ідею), які знайшли до чого придовбатися, і висмоктали сенсацію. Так Фаріон людина, так робить помилки, мождиво злочини, проте доказів прямих чи не прямих що вона робить свої заяви через вказівку якоїсь іноземної, чи не дуже, спецслужби я не бачу. А те що українцям треба нагадувати що вони українці, а не стадо, не бачу нічого поганого. Фаріон допомагає тримати в тонусі хоч це не завжди подобається. "Ображений" Азов правда розчарував.
показать весь комментарий
15.11.2023 19:26 Ответить
Ви спочатку на свою «українську» подивіться, українець. «надіюсь», «стидно», «наслідують», Вухо йому ріже. Свій суржик не ріже?
показать весь комментарий
15.11.2023 12:05 Ответить
але ж він намагається, вчиться. це погано?
показать весь комментарий
15.11.2023 12:13 Ответить
Молодець. Але тикати інших носом в лайно, коли сам тільки вчишся - не дуже гарно з його боку
показать весь комментарий
15.11.2023 12:15 Ответить
Так я не ідеальний, і не вважаю що моя мова повинна залишатися на тому ж місті як і була. Це якось виправдовує воїнів які не хочуть вчити українську?
показать весь комментарий
15.11.2023 12:34 Ответить
Їм, мабуть, трішки не до цього зараз. І них зараз справа захищати Україну, бо інакше доведеться запхати мову собі в дупу. Кожен прийде до цього сам. А змушувати - нічого хорошого з цього не вийде окрім ненависті.
показать весь комментарий
15.11.2023 12:50 Ответить
Якщо мотивація лише Путін поганий(хоча може і не факт), а все інше то фігня, то діла не буде.
показать весь комментарий
15.11.2023 16:26 Ответить
А ви не думали, що то тільки для вас так? Якщо всі заговорять українською то відразу заживемо? Людиною треба бути, перш за все. Балаболів із зовнішніми (виключно!) проявами «патріотизму» і так вистачає.
показать весь комментарий
15.11.2023 19:58 Ответить
Достойнику, так передова чекає на Вас! Там і навички української мови вдосконалите. Чому не на фронті, радіст?
показать весь комментарий
15.11.2023 20:43 Ответить
але ж різати йому російська цілком може, як вважаєте? най навіть й тільки після 24.02.2022, не розумію тих, кому й досі "не ріже".
показать весь комментарий
15.11.2023 12:49 Ответить
А я не розумію тих, кому до 24.02 не різала, а тепер раптом почала різати. Навіть ще в 2014 не різала. Дивина.
показать весь комментарий
15.11.2023 13:02 Ответить
он як, тобто усвідомлення з певним запізненням гірше ніж відсутність усвідомлення взагалі?
щодо "не хочуть ганьбитися" - нехай почнуть, ганьбитися недовго, якщо почати розмовляти.
навесні 22ого в маршрутці в на добрі дві третини спорожнілому місті, попросив водія вимкнути російський шансон.
у відповідь: а чем плохая музіка, я что не такой украниец как ті, если люблю русскую музику.
а я не можу давати оцінок "такий" чи "не такий", але в мене питання: якщо ти спілкуєшся російською, якщто ти споживаєш російське, якщо ти любиш російське (попри навіть те, що от сьогодні зранку по місту прилетіло), якщо ти захищаєш російське - ти точно хочеш вважати себе українцем?
показать весь комментарий
15.11.2023 19:33 Ответить
Ультраправий націоналізм - то не є добре. Раджу вам займатися своїми справами, а не ходити та розповідати іншим що та як робити. Особливо військовим. Особливо з нуля. Бо в вас будуть проблеми. Є таке поняття - рідна мова. Хоч ви які накладіть обмеження на використання російської, а серед тих, для кого російська є рідна ви не викличете нічого, окрім відрази такими методами. В цій гілці вже писали за мотивацію. Одна справа - коли держслужбовці не хочуть застосовувати українську, яка є державною, а інша річ - ходити та нагинати всіх підряд вести побутові розмови українською. Це ваша точка зору, яку ви нічим, на відміну від тих же вояків, не підкріплюєте. Нажаль, для вас бути гідним українцем - це лише розмовляти українською. Це зветься «вишивата». Суто зовнішній прояв.
показать весь комментарий
15.11.2023 19:54 Ответить
Добре. Що в країні зміниться на краще, як всі раптом перейдуть на українську? Красти перестануть? Чи люди один до одного стануть краще ставитися? Ці картонні дурилки та підміни понять вже набридли, якщо чесно. Китайці і досі памятають нанкінську різанину, а вивчають японську в школах. Навіть за часів совка нікому не муляла німецька в школах. Розмовляйте хоч китайською. Це ваша особиста справа. Але не лізьте іншим до голови. Кажу ще раз. Кожен прийде до цього у свій час. Ви прийшли раніше. Молодець. Хтось почне цим займатися пізніше. Цей процес не можна форсувати, це невдячна справа.
показать весь комментарий
15.11.2023 20:50 Ответить
ви надали мені рис, які мені непритаманні, як й вчинки які я ніколи не скоював.
показать весь комментарий
15.11.2023 20:43 Ответить
Вже добре. Ви виросли в моїх очах. Але припиняйте ділити людей на сорти, в залежності від вживання (навіть не володіння) ними української. Для становлення української державності багато хто з російськомовних зараз набагато корисніший, ніж ми тут із вами сидимо такі щирі українці.
показать весь комментарий
15.11.2023 20:57 Ответить
проблема в тому, що мова саме про мову.
коментарі під дописами про фаріон вже кілька днів обраховуються сотнями, в той час, коли багато інших матеріалів на цензорі ледь збирають від 20 до 50.
держзрада дубинського, який з 2014ого наполегливо працював над суспільною думкою й залучив величезну кількість виборців на бік, назвемо це "проти Порошенка", набрала щось трохи більше 140 коментарів - от не цікава держзрада медійної особи та одного з колишніх депутатів правлячої партії, нема бажання робити висновки та дивитися в дзеркало.
інша справа фаріон - не полініться, зайдіть в коментарі під дописами про фаріон - там саме про мову, нескінченний потік про статтю 10 Конституції, про російськомовних патріотів, про "я у вільній країні", про "держслужбовці безперечно зобов'язані українською, а всі інші - ні" й т.інш.
тож, коментарі під дописами про фаріон це про мову, вірніше не так: про захист русского язіка в Україні.
про любов так би мовити.
показать весь комментарий
15.11.2023 12:04 Ответить
Ні. Справа в тому, що держзрада Дубинського ні для кого не стала несподіванкою. Тому розмовляти про це вчергове - немає ніякого сенсу. А тут - розрив шаблону. Виявилося, що недостатьньо жертвувати життям за Україну, щоб бути «справжнім українським патріотом». А набагато більший патріот той, хто спить в вишиванці, почав говорити жахливим суржиком з купою русизмів (це зайвий раз доводить, що до війни таким людям було на мову «побоку») та постійно тикає інших носом в лайно.
показать весь комментарий
15.11.2023 12:25 Ответить
а хіба спілкування українською це про патріотизм?
як на мене це про норму.
норму в українській державі.
мені подобається теза Портнікова про те, що в Україні мають бути й свої україномовні покидьки, й свої україномовні злодії, й корупціонери, й герої, й повії, але україномовні.
мова це про норму, а не про патріотизм, як на мене.
показать весь комментарий
15.11.2023 12:38 Ответить
Це утопія. Раптом та нахрапом це не робиться. Доля розпорядилася так, що на території України змішалася купа народів. Вибачте, вам це не подобається, але це історичний факт. Наша надія - це тільки діти. Навіть в нашому віці багатьом вже запізно. Від російськомовних чув, що їм соромно говорити жахливою азаровською версією української, і що краще вже не ганьбитися.
показать весь комментарий
15.11.2023 12:59 Ответить
І чомусь цю норму ви з Фаріон перш за все кинулися впроваджувати в окопах на фронті, затишно вмостившись дома на дивані.
показать весь комментарий
15.11.2023 15:28 Ответить
я з фаріон? незле було б підтвердити цю маячею фактами.
показать весь комментарий
15.11.2023 19:13 Ответить
Факти тут у ваших коментарях.

Ви так активно захищаєте колишню комуністку і патологічну брехуху, підміняючи поняття і маніпулюючи, що начебто її щемлять за проукраїнську позицію, якої у вашої "орлиці" ніколи не було.
показать весь комментарий
15.11.2023 19:42 Ответить
ви марите.
мої коментарі взагалі не про фаріон.
показать весь комментарий
15.11.2023 20:28 Ответить
Та ні . Мова таки - не про мову ,, зовсім не це збурило народ .. Це ви - захиснички фаріон починаєте вже маніпулювати і перекручувати все догори дном , подаючи все таким чином що все це мовляв - через мову . Ніт не через мову , ще раз кажу !!
Тут на Цензорі вже сотні разів наголошували , що вся справа в тому що фаріон гавкнула в бік азовців . В бік всіх воїнів які з різних причин ще інколи користуються кацапською , а таких ще багато на фронті . Саме на цьому якраз , наголошують і студенти Львівської політехніки . І вийшли на протест вони - зовсім не через українську мову , а через провокативні висловлювання фаріон . Не треба тут видавати бажане за дійсне .
Ще раз кажу , якби вона сказала це в бік українофобів , до неї не було б жодних претензій . Але сказати таке військовим які захищають країну , порівняти їх з кацапами , це вже занадто .
Що далі .? Може фараон тепер лобіює прийняття закону , згідно якого з фронту треба прибрати всіх хто користується кацапською . ? Чи наприклад - всі хто її ще використовує в побуті не підлягатимуть мобілізації .
показать весь комментарий
15.11.2023 12:34 Ответить
Навіщо, хай воюють, можна створити ще один підрозділ РДК.
показать весь комментарий
15.11.2023 12:43 Ответить
З громадян України ??
показать весь комментарий
15.11.2023 12:45 Ответить
А Ви думаете там всі громадяни Россії? Чи Україна довіряє всім хто декларує що хоче скинути Путіна. Наче, формально РДК це частина ЗСУ, тому не бачу причин чому б ні.
показать весь комментарий
15.11.2023 16:28 Ответить
А Ви думаете там всі громадяни Россії? )) всі до одного .
Я тільки не розумію навіщо з громадян України створювати РДК . ?? В чому сенс ? Що це дасть .?
показать весь комментарий
15.11.2023 17:51 Ответить
Колись мусульманський полк Афганістану складався із узбеків Узбецької СРСР і одного чорнобрового українця, бо не було відповідної спеціальності серед узбеків. Я б наприклад не довірив зброю хлопцям які прибігли з Московії лише тому що вони кажуть що не ******* Путіна, тому як Войско Польське у складі радянської армії, наче поляки і були але офіцери переважно були радянскі.
показать весь комментарий
15.11.2023 18:28 Ответить
по-перше, щодо зарахування мене до захисників фаріон, не впевнений, що вона мого захисту потребує й захисту її висловів в моєму коментарі немає, в мене є власна оцінка її висловів але я її не озвучував.
ну, й по-друге, в коментарях мова саме про мову (сходіть, почитайте). про військових там зовсім трошки, як привід.
показать весь комментарий
15.11.2023 12:47 Ответить
ви кажете, саме через військових збурився народ.
статті про Червинського майже не коментуються, не такий військовий?
показать весь комментарий
15.11.2023 12:59 Ответить
Не вигадуйте . Статті про Червінського коментуються теж - не менш палко . На всіх ресурсах .
показать весь комментарий
15.11.2023 13:09 Ответить
Бо вона - фсбшна консерва-провокатор. Провокувати - її робота. В унісон з нею заспівав і Аферистович (тільки для російськомовних). Для чого це робиться і ким - усім зрозуміло. Не зрозуміло, чому СБУ не розбереться з цими консервами.
показать весь комментарий
15.11.2023 14:12 Ответить
ну так, глянув пару хвилин вікі і взнав, що москалі кафедру україністики і укр. філології закрили. І взагалі тепер університет знаходиться в Києві. То якщо Фаріон знала, що нема такого студента, то навіщо вона публікувала про нього, ніби він є? Ви не бачите в цьому ніякого протиріччя, скажімо навіть безглуздя у її діях? Якщо доктор наук (не важливо яких) настільки тупий чи й підлий, то він просто не має права вчити українських студентів. Чи не досить нам однієї професора Біліченко з її культурологічними вивертами?
оця ситуація з листом "студента" не є окрема від ідіотської заяви щодо мови українських воїнів. іди **** і пропагуй українську в окоп під кацапські міни. Можливо твій вчинок самопожертви російськомовні оцінять і старатимуться більше спілкуватися саме українською а не суржиком. але ж ні, вона в глибокому тилу гавкає на всіх, хто не поділяє її божевільних ідей. Насиллям мову не впроваджують. мову захочуть узнати, коли буде звучати класна пісня. мовою захочуть читати, коли будуть написані найкращі тексти, які захочуть прочитати у всьому світі. А у нас тупі хайпожери українського походження знімають ролики московською, бо бачте переглядів більше - і раша, і Ізраїль, і вся та діаспора зарубіжна. Хоча вже є і звороті й процес - ролики українською знімають від природи російськомовні, що так сяк вивчили українську. Але як один канадець почав українською гнати на нас, то я зрозумів, що він від свого зверхнього ставлення до "меншовартих" українців так і не відмовився. Я йому прямо й сказав, що якби ти не рядився в українські шати, ти є московський гівнюк і ніякий твій паспорт мене в іншому не переконає.
показать весь комментарий
15.11.2023 10:29 Ответить
Кафедра української філології в Криму існує. Це легко перевірити, зайшовши на сайт КФУ ім.Вернадського. Прийом абітурієнтів на спеціальність "українська філологія" ведеться. Щороку поступають 13-15 студентів.
показать весь комментарий
15.11.2023 14:03 Ответить
ага, тільки КФУ ім. Вернадського зараз находиться за київською адресою.
З окупацією Криму російська влада реорганізовує Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського в так званий Кримський федеральний університет імені В. І. Вернадського та розпускає факультет української філології та українознавства. Разом із тим Міністерство освіти і науки України достроково розриває контракт із ректором Миколою Багровим через його співпрацю з окупаційною владою, а у 2016 році якісно поновлює роботу ТНУ ім. В. І. Вернадського в Києві[8] з новим ректором Володимиром Казаріном.
показать весь комментарий
15.11.2023 18:07 Ответить
Ось, гляньте сайт КФУ. Локація - Сімферополь.

https://iif.cfuv.ru/struktura-instituta/kafedry/kafedra-ukrainskoj-filologii/?fbclid=IwAR1655nqZkdB9Pm9LXz3pLIUhYwjMLZbO0FhfYYQVEqvDl8QE8Gn5IOCqz8 https://iif.cfuv.ru/.../kaf.../kafedra-ukrainskoj-filologii/

Набір абітурієнтів за спеціальністю "українська філологія" проводиться:

https://priem.cfuv.ru/bachelor/direction/cfuv/?fbclid=IwAR3dxddYAZ9Sh2EASa-qIW2KwglrkGPDDK8TJ2y8mmoYTOamDl2MebVQFag https://priem.cfuv.ru/bachelor/direction/cfuv/

Якщо вуз з такою назвою є в Києві - можливо, це частина вузу вийшла з Криму - ті, хто не підтримав окупацію.
показать весь комментарий
15.11.2023 18:53 Ответить
не однакова назва - ТНУ і КФУ. але обидва імені Вернадського. В Криму вже як виявляється вільного інтернету в універі немає (зі слів бувшого ректора, який зараз у Києві). Якщо хлопець і писав до фаріон, то не є зрозуміло з якого пристрою. Мобільний? А там є Київстар чи інші оператори? Дуже схоже таки на москальську провокацію. На яку фаріон чи купилася чи свідомо приймала участь.
показать весь комментарий
16.11.2023 09:25 Ответить
https://zaxid.net/tavriyskiy_universitet_peretvorivsya_na_element_zamknutoyi_viyskovopolitichnoyi_strukturi_n1382113 https://zaxid.net/tavriyskiy_universitet_peretvorivsya_na_element_zamknutoyi_viyskovopolitichnoyi_strukturi_n1382113



https://simferopol.postupi.online/vuz/kfu-im-v-i-vernadskogo/ КФУ им. В.И. Вернадского 45.03.01Филология
https://simferopol.postupi.online/vuz/kfu-im-v-i-vernadskogo/programma/15608/ Украинский язык и литература. Второй язык (английский / ...

Специалисты в области украинской филологии и гуманитарного знания, языковой и межкультурной коммуникации, владеющих вторым языком.

от 51 бал.бюджет

12 мест бюджет

3 места платно

І дійсно, кафедри немає але є така спеціальність. І погляньте на кількість студентів з цієї спеціальності. Яку готовлять хто зна хто (кафедри ж нема).
цікава вартість навчання в залежності від мови:

https://postupi.online/journal/postuplenie-v-vuz/prohodnoy-ball-v-vuz-sredniy-ball-ege-sredniy-prohodnoy-ball/

https://zaxid.net/tavriyskiy_universitet_peretvorivsya_na_element_zamknutoyi_viyskovopolitichnoyi_strukturi_n1382113 https://simferopol.postupi.online/vuz/kfu-im-v-i-vernadskogo/specialnost/45.03.01/

українська вікі недостатньо точно описує ситуацію. І я помилився у своїх висновках відносно фаріон. відносно тупості. але не підлості.
показать весь комментарий
15.11.2023 18:53 Ответить
Кафедра української філології в Сімферополі зараз є, як частина Інституту філології.
показать весь комментарий
15.11.2023 18:55 Ответить
фаріон, старий комуняцький сов'єтський випердик. нема молодих талановитих викладачів? що, взагалі, робить філолог в технічному вузі?
показать весь комментарий
15.11.2023 11:06 Ответить
Молоді талановиті є. Наприклад Ze-янелох. Куди там тому старому Януковичу.
показать весь комментарий
15.11.2023 11:30 Ответить
Вона не дурню зробила, а серйозно підставила хлопця! Це не дурня- це злочин!
показать весь комментарий
15.11.2023 19:04 Ответить
А можна ознайомитись з концепцією від українських патріотів, як вони бачать відносини України з Росією, Польщею, Туреччиною, США, Великою Британією, Німеччиною, Францією, Швецією і Японією?
Як українські патріоти на основі таких же підходів, як і в 1654-му році, і на основі "чуйки" свого Верховного Головнокомандувача збираються когось перемогти? Чи це можливо?
показать весь комментарий
15.11.2023 11:27 Ответить
Нема про шо розводити теревені. В жодному разі не підтримую лінгводебілів, які не вивчили мову за майже 32 роки кончини совка. Проте, звертати увагу на перезрілу особину, яка заради кар'єрного злету записалась до комуняк в часи совка, а зараз підтверджує сентенцію, що патриотизм останній прихисток негідників не вважаю доречним.
показать весь комментарий
15.11.2023 11:51 Ответить
Білозерська - ти з глузду зїхала ?
передавати дані українським спецслужбам, це кому московському агенту буданову ?
це тосаме що кидати донати єрмаку або притулі - все піде на супутник і буде вкрадено.
показать весь комментарий
15.11.2023 11:59 Ответить
Спецслужби, то не тільки Буданов. Є ще Червінський та подібні йому люди, віддані українському народу. А Буданов нехай продовжує займатися шоубізнесом. Може свого сусіда Гогілашвілі на підтанцьовки запросить. Професіонали в спецслужбах займаються ділом.
показать весь комментарий
15.11.2023 12:42 Ответить
Щоб розуміли, хто знов насрав у штани, тепер вже провокаторці фаріонші і чому до неї питань від ОПи нема.

показать весь комментарий
15.11.2023 12:23 Ответить
Як кажуть, хто має мізки, той легко відділить мухи від котлет. А хто не має, нехай жере усе підряд і малює сердечка. Он 110 таких вже знайшлося.
показать весь комментарий
15.11.2023 12:46 Ответить
До Фарион дуже підходить приказка про дурня, молитву і лоба. Або як казав улянов: " па формє вєрна, а па суті іздєватільство"
показать весь комментарий
15.11.2023 14:51 Ответить
пані, та не було ніякого студента.

Просто операція фсб. І xxLи на неї клюнули.
показать весь комментарий
15.11.2023 16:52 Ответить
Чи людина є ворогом, чи довбешкою, бо ляпнула дурницю невчасно(не вперше) ,хоч і щиро- те не має вже ніякої різниці. Повинна страждати.
показать весь комментарий
15.11.2023 21:20 Ответить
Фаріошка готується на гравій, шити рукавички злобній відьмі не довірять.
показать весь комментарий
16.11.2023 07:13 Ответить