11571 посетитель онлайн
9 896 50
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Інформаційне болото і програма самовбивства

хабар,корупція

Про соціологію дня. Але не про рейтинги Зеленського і Залужного.

Ніщо мене так не добиває як нерозуміння природи речей. З усієї соціології, яку зараз всі читають і постять, мене найбільше бісить навіть не готовність голосувати за неіснуючі партії (списка яких ви в очі не бачили і не знаєте, хто там буде і чи взагалі вони будуть). Ні я просто в а***(себто Аліса в дивокраї) від того, що люди вважають найбільшими корупціонерами депутатів, а винними в корупції - антикорупційні органи.

Ну да, Арістов полетів на Мальдіви і це найвища корупція. Вся сума хабаря у справі депутатки Марченко - 11 тисяч доларів. Для порівняння - маржа в контракті Львівського арсеналу тільки по одному виду боєприпасів - 126 мільйонів… гривень. 126 000 000. Це якщо порівняти з найближчою найвищою ціною. А так, то буде навіть більше. Це результат діяльності нікому невідомих людей.

Останній хабар, за який взяли 4 суддів - 36 тисяч доларів. Тим часом, нікому невідома чеська EPI Group - у 2020 році отримала 472,89 тисячі євро з продажу ільменіту, який брала в української державної компанії за заниженою ціною. Нікому не цікава та фірма, і як грабували бюджет, от тільки той ільменіт цілком імовірно пішов на фарби для ракет, які в нас летять.

Корупція значно складніша ніж маєтки і годинники. А ми в погоні за ними забуваємо, що головне не фігурант, а схема.

Просто все це неможливо пояснити в трьох реченнях на анонімному телеграмі. Особливо, якщо за це ніхто не платив.

А от те, що телеграми, невідомі блогери з ютуб і телемарафон перетворюють населення країни на овочів, на жаль, факт🤷‍♀️

Місяць тому мені тільки лінивий не переслав відео такого собі Лео Вайнстайна. Дід, з джерелами в Пентагоні (від создатєлєй тєлєг "наші джерела в Кремлі") розказував, як українська влада ледь не добровільно передає зброю росії. В момент, коли дід, не моргнувши оком, заніс людям у вуха, що на кордон з Україною були готові привезти 40 тисяч градів для оглядин, я тихо сповзла з дивана і ще хвилин 20 точно не вставала від сміху. Почнемо з дрібного, гради зараз знайти, це як справжню шоколадку на початку 90-х. По-друге, ідея повезти 40 тисяч градів на оглядини в іншу країну може прийти лише в 6 палаті психіатрички і обовʼязково Наполеону. Не менше. Але мені прислали цей чос дуже розумні люди, бо там були прізвища колишнього заступника міністра оборониШарапова і колишнього заступника голови СБУ Сандурського. Впевнена, прізвища там були не випадково. Росіяни знають, як це робити.

Навіщо витрачати навіть шахеди, якщо можна виграти інформаційно. Особливо, якщо ми самі добровільно пішли в самознищення і носимо хмиз на полумʼя.

Там пару днів тому вийшла стаття про Путіна, який перемагає у війні. Так, він перемагає. Найперше, інформаційній. Тому що наша влада, а слідом за нею і ми, зайняті геть не тим.

Нас цікавить не саміт ЄС, не як вигравати війну при браку боєприпасів, не навіть те, як розрулити конфлікт з Польщею, а вибори, які в принципі можуть не відбутись. Якщо все так і йтиме далі.

Топ комментарии
+17
Згоден з Тетяною, інфантильність, відсутність бодай зачатків критичного мислення, а іноді навіть ознаки імбіцильності в поглядах більшої частини насєлєнія, просто вгоняє в ступор. Бо коли дорослі люди з правом голосу геть не розуміють базових примітивних речей, не бачать причинно-наслідкових зв"язків в очевидних процесах в державі та готові погодитися з тим, що 2х2=5 лише тому, що так сказали по шмарафону, або якийсь розкручений ікспєрд, то перспективи країни, в якій ось такого насєлєнія (до громадян нажаль не дотягуючих) переважна більшість, нажаль будуть безрадісними.
показать весь комментарий
03.12.2023 11:42 Ответить
+17
Именно те,кто пользуется по большей части інтернетом
А это в основном молодая часть украинского общества
Привели к власти Зеленского
Они до 2019 практически не ходили на выборы
Один раз оторвали жопы от диванов - сходили на выборы
Нравится итог?
Сейчас примут закон о мобилизации
И все,кто сделал Зеленского президентом
Вынуждены будут оторвать жопы от диванов снова
Мне это нравится
Потому что это справедливо
Разгребать говно
Должны те,кто его наложили....
показать весь комментарий
03.12.2023 14:53 Ответить
+16
Всегда нужно поискать
Корень проблемы
А он в очень простом
Зеленский отключил ТРИ телеканала
Самых УКРАИНСКИХ
ПРЯМОЙ ,5 И Еспрессо
Если бы Янукович в 2013 отключил трансляцию Майдана
Майдан разошёлся бы по домам
Его бы просто не было
Кому сегодня выгоден запрет на трансляцию самых УКРАИНСКИХ
телеканалов?
Прежде всего - путину
На путинские интересы работает Зеленский
Вот в чем - главная наша проблема
А все ,о чем пишете вы
Лишь производные...
показать весь комментарий
03.12.2023 12:27 Ответить
Комментировать
Сортировать:
пані Тетяно, судячи з побудови Вашого тут останнього абзацу, Ви доєдналися навіть не до 73/43%зебілів, а до сонму охвістя ЄрЗе на Банковій; оскільки саме їх не цікавить "ні саміт ЄС, як вигравати війну при браку ***********, не навіть те, як розрулити конфлікт з Польщею" - а цікавлять майбутні вибори. Вибори, які не цікавлять ~80% громадян України, відповідно до даних останніх соцопитувань; бо вважають їх неактуальними.
показать весь комментарий
03.12.2023 11:13 Ответить
Мабуть вона мала на увазі в інформаційному полі.

Що, насправді, думає народ, одній людині доволі складно визначити без достовірної соціології.
показать весь комментарий
03.12.2023 12:16 Ответить
показать весь комментарий
04.12.2023 07:42 Ответить
Можливо тут про інше як прості люди готові їсти інформаційне сміття, яке призводить до їх отупіння. А політична боротьба думаю і зараз триває. Просто більш замаскована.
показать весь комментарий
03.12.2023 11:25 Ответить
В Україні сумний цирк "невігласи відгрібають від лукавих" не припиняється. Люди не розумнішають.
показать весь комментарий
03.12.2023 11:40 Ответить
Згоден з Тетяною, інфантильність, відсутність бодай зачатків критичного мислення, а іноді навіть ознаки імбіцильності в поглядах більшої частини насєлєнія, просто вгоняє в ступор. Бо коли дорослі люди з правом голосу геть не розуміють базових примітивних речей, не бачать причинно-наслідкових зв"язків в очевидних процесах в державі та готові погодитися з тим, що 2х2=5 лише тому, що так сказали по шмарафону, або якийсь розкручений ікспєрд, то перспективи країни, в якій ось такого насєлєнія (до громадян нажаль не дотягуючих) переважна більшість, нажаль будуть безрадісними.
показать весь комментарий
03.12.2023 11:42 Ответить
На жаль, ви праві..
показать весь комментарий
03.12.2023 12:34 Ответить
показать весь комментарий
04.12.2023 07:45 Ответить
І написано російською.
А якою ж іще писати про «деградацію української нації»
Зразу вірю «Дмитру».
показать весь комментарий
04.12.2023 08:41 Ответить
Люди просто перестали читати книги. Зокрема, молодь, яка на зло старшим голосувала за Зе-макаку. Книги спонукають думати.
показать весь комментарий
04.12.2023 15:50 Ответить
Всегда нужно поискать
Корень проблемы
А он в очень простом
Зеленский отключил ТРИ телеканала
Самых УКРАИНСКИХ
ПРЯМОЙ ,5 И Еспрессо
Если бы Янукович в 2013 отключил трансляцию Майдана
Майдан разошёлся бы по домам
Его бы просто не было
Кому сегодня выгоден запрет на трансляцию самых УКРАИНСКИХ
телеканалов?
Прежде всего - путину
На путинские интересы работает Зеленский
Вот в чем - главная наша проблема
А все ,о чем пишете вы
Лишь производные...
показать весь комментарий
03.12.2023 12:27 Ответить
..в целом согласен, но вот на счет "Самых УКРАИНСКИХ" - это вы загнули батенька маменька.. Я провел опрос среди своих знакомых.. как оказалось эту пургу по ТВ уже давно никто не смотрит, все ушли в инет.. А тех, кто продолжают смотреть ТВ - уже не исправить, это как вата в голове.. Жаль, что их много и они притащат зелень на второй срок..
показать весь комментарий
03.12.2023 14:45 Ответить
Именно те,кто пользуется по большей части інтернетом
А это в основном молодая часть украинского общества
Привели к власти Зеленского
Они до 2019 практически не ходили на выборы
Один раз оторвали жопы от диванов - сходили на выборы
Нравится итог?
Сейчас примут закон о мобилизации
И все,кто сделал Зеленского президентом
Вынуждены будут оторвать жопы от диванов снова
Мне это нравится
Потому что это справедливо
Разгребать говно
Должны те,кто его наложили....
показать весь комментарий
03.12.2023 14:53 Ответить
Був на екзитполі 19го року в Хмельницькому. Реально в першому турі 90 відсотків молоді яка щойно досягла 18 років голосувала за зеленого ,,просто так,, назло всім динозавра політики.
показать весь комментарий
03.12.2023 17:18 Ответить
на Ютубі Еспресо ТВ має 2 млн підписників. Канал існує і працює. Це радує.
показать весь комментарий
04.12.2023 11:49 Ответить
Одна моя знакомая - голосовавшая за Порошенко
Потеряв возможность смотреть Еспрессо ,5 и Прямой по ТВ
Смотрит Марафон
За почти 2 года превратилась в поклонницу Зеленского
Какую пургу она несет - не передать!
Вот так это работает!!
А миллион подписчиков в ютюбе ничего не значат
Потому что канал в реальности смотрят 10 % от подписчиков
Те, кто не формально подписался
показать весь комментарий
04.12.2023 18:01 Ответить
На овочів радо перетворюються бажаючі такого перетворення. Але утворені таким шляхом овочі , принаймні з українців, іноді бувають ненадійними овочами і здатні викликати розпач самонадіяних творців.
показать весь комментарий
03.12.2023 13:28 Ответить
Що ж до корупції, то це явище є частиною ...гм... культури, так би мовити, візантійства.Невід"ємною . Погоджуюсь в цьому з Тарасом Григоровичем.
показать весь комментарий
03.12.2023 13:36 Ответить
Овочів примусово мобілізували, лишились мислячі люди.
показать весь комментарий
03.12.2023 14:38 Ответить
"Тупиє ванькі-алкаші" виграють в інформаційній війні, тобто у війні інтелектів.
Чи я щось неправильно зрозумів?
показать весь комментарий
03.12.2023 15:08 Ответить
Тобі ще не набридло вихваляти кацапню ? Ти так кажеш , немов всі вони до одного - високорозвинуті інтелектуали . ?

Звісно ж у інформаційній війні русня нас випереджає , бо вливає в свою пропаганду грошей - в десятки разів більше ніж ми . Має для цього ресурси , ми ж таких грошей не маємо , от і увесь простий " секрет " .
На наступний рік наприклад , на пропаганду в них заплановано витрати з бюджету космічні - 120 млрд . Більше - тільки міністерству оборони .
показать весь комментарий
03.12.2023 21:05 Ответить
Ми програємо внаслідок некомпетентності і зрадливості Зе-влади
показать весь комментарий
03.12.2023 23:12 Ответить
Ну так, це саме вона змушує "мудрий нарід" масово читати всяких "Гєнєралов СВР" і вірити їм.
показать весь комментарий
04.12.2023 09:38 Ответить
Я їх не вихваляю. Тільки намагаюсь втовкмачити у ваші голови нарешті той факт, що ворог не такий вже й примітивний, як нам всім того хотілось би, а тому дуже небезпечний, і відноситись до нього треба з усією серйозністю, а не іржати та пальцями тицькати. Вже дотицькались, хіба не бачите?
Подивіться на Індію. Країна здебільшого являє собою смітник, суспільство побудовано на кастовому принципі, який британці ліквідувати до кінця не змогли. При цьому успішно літають в космос, мають потужну фармацевтичну промисловість та розвинений ІТ сектор.
росія схожа на Індію: велика маса темного забитого населення, але і чималий прошарок еліти, який, зокрема, і забезпечує перемогу в інформаційній війні. У цьому полягає наша велика помилка: розглядати всю русню як представників нижчої касти, забуваючи, що є і вищі касти.
Мені б хотілось знайти той пост на Цензорі, де якийсь хєк розповідав, що, мовляв, розслабтесь, Донбас звільнятимуть ваші діти років через двадцять виключно за допомогою дронів, бо "тупа кацапня" до того часу "окончатєльно дєградіруєт". Де цей допис? Сказав би зараз автору пару лагідних, заодно і тим, хто з ним був згодний.
показать весь комментарий
04.12.2023 09:03 Ответить
Ну нехай - не вихваляєш ? Але ж ти акцентуєш на тому що кацапня розумніша за нас бо перемагає в інтелектуальній війні . Я тобі пояснив за рахунок чого вони нас тут перемагають , - за рахунок грошей , а не інтелекту . Ти ж повинен розуміти що - навіть дурень , маючи повні мішки грошей , може дозволити собі набагато більше , ніж маючи мішки - порожні . На жаль , це як закон природи . .
Так як і на фронті , всі їхні пабьєди , теж - за рахунок "м'яса" , а не інтелекту , тобто - за рахунок навали , переваги в людських і матеріальних ресурсах . Ну може ти вважаєш їх розумнішими за нас , то назви мені хоч одну битву в цій війні , в якій вони перемогли нас - за рахунок інтелекту . ! Тобто - перемогли розумом , маючи меншу ніж в нас , кількість людських і матеріальних ресурсів .
А ще , мені наприклад - важко назвати кацапів розумними істотами , і говорити що вони прогресують , якщо вони дивляться в минуле , а не майбутнє , боготворять свого сЦаря - вбивцю , вірять в маячню соловйова і скабейчихи , в якийсь міфічний нацизм в Україні , ходять як зомбі - з портретами дідов ( ще й , в багатьох випадках - не своїх ) ,, якщо асвабаждают міста , таким чином що вони стають схожими на пустелю , і багато іншого , тому я й говорю про них як про ідіотів . Бо розумна і цивілізована людина такого ніколи не зробить .
Звісно ж - мова не йде про те що всі кацапи дебіли , є процент і тих хто робить ракети і дрони , запускає апарати в космос ( як і в Індії ) , але якщо говорити про все їхнє суспільство - в цілому , то вони таки - тупе і недорозвинуте стадо .
показать весь комментарий
04.12.2023 11:34 Ответить
Дві переможні битви: 21 квітня 2019 року, 21 липня того ж року. Справа тут не тільки в грошах. Жодна країна світу ще не втручалась у вибори на росії так, як росія втручається у вибори всіх інших демократичних країн.
є процент і тих хто робить ракети і дрони , запускає апарати в космос ( як і в Індії )
А ще проводить успішні спецоперації по всій планеті.
Інтелектуальна еліта і не повинна бути численною.
Західні еліти кращі, тому Захід має кращу культуру та технології. Але вони не думають над методами підкорення світу. А русня думає.
показать весь комментарий
07.12.2023 11:30 Ответить
Це правда. ЗМІ мають ВЕЛИЧЕЗНУ СИЛУ!
Ще десятку поколінь треба буде пояснювати, ЯК брехливий, сцикливий, тупий єврей-злодій (В ЧАС ВІЙНИ!) став месією для УКРАЇНЦІВ!???
(П.С. До виборів у таку хєрню нормальні люди, навіть, повірити не могли. Але сталося!)
показать весь комментарий
03.12.2023 15:26 Ответить
А як виграв вибори міністр уряду Азарова та співзасновник партії регіонів? Також через телевізор. Щоправда без дебатів у прямому ефірі.
показать весь комментарий
03.12.2023 16:41 Ответить
Зрозумів лише одне: треба нагородити депутатку Марченко за те, що бере хабарі "по-божому", помірно. Чи якось компенсувати їй "недостачу".
показать весь комментарий
03.12.2023 17:30 Ответить
"А от те, що телеграми, невідомі блогери з ютуб і телемарафон перетворюють населення країни на овочів" --- так воно давно як овочі якщо ви не знали, нашим населенням можна прекрасно маніпулювати не гірше ніж кацапами, різниця тільки в тому,що тут треба інші методи і тригери вкидувати, і стадо так само як і на болотах буде гнівно улюлюкати так як того захочуть замовники. Критичне мислення по суті на нулі. Люди не перевіряють інформацію, а беруть просто першу ліпшу фігню і їдять цю лапшу ложками,ще й добавки просять
показать весь комментарий
03.12.2023 17:44 Ответить
В перший раз, Андрію, я з вами згоден. Може ви напилися, що вас потягнуло на відвертість? (Або як Карабас-Барабас, коли чхає, то становиться нормальною людиною). Але ж ви і самі профессійний маніпулятор, який обдурює ідіотів на користь чи то Зе-влади, чи Юлії Володимирівни, чи ще якихось покидьків
показать весь комментарий
03.12.2023 22:59 Ответить
Наслідуючи твій лексикон,слова, боте!
Покидьку, чи не можеш ти сказати, яке відношення до влади з 2010 року має згадана тобою Юля Володимирівна? Вона вже давно ні на що не впливає, але всякому бидлу все рівно необхідно дриснути ротом в її сторону
показать весь комментарий
04.12.2023 07:57 Ответить
Не час прогрессивним силам (порохоботам і юлеботам) виясняти відносини. Треба об'єднуватися проти зеленої плісняви, яка націлена всіх знищити і здати путіну. Мої слова про Юлю Володимирівну вами були зрозумілі неправільно, і я сам був юлеботом як мінімум до 2014-го року, коли проголосував за Гриценка
показать весь комментарий
04.12.2023 17:39 Ответить
Навіщо витрачати навіть шахеди, якщо можна виграти інформаційно. Особливо, якщо ми самі добровільно пішли в самознищення і носимо хмиз на полумʼя. )) Джерело:
Чиста правда . Мабуть ніде в світі немає такої довіри до фейків , і недовіри до правди , як в Україні .
Сама по собі кацапська пропаганда великої небезпеки не представляє ,, для людини у якої присутній інтелект і здорове мислення , розпізнати її - раз плюнути . Найбільша наша проблема це величезний процент корисних ідіотів , які не хочуть ані думати ані аналізувати , і яким , через їхню слонячу впертість , довести те що кацапня їх розводить як останніх лохів - неможливо .
Як і раніше було неможливо довести лошарам - що їх розводить каломойське Г+Г , коли там розказували як Порошенко вбив брата .
З тих пір - нічого не змінилось .
показать весь комментарий
03.12.2023 20:45 Ответить
Ніщо мене так не добиває як нерозуміння природи речей

0) Це не повинно дратувати, навіть Бог не розуміє Все
1) Зате повинно дратувати лицемірство за межами мирного суспільного договору із журналістами
2) Цей договір такий: всі роблять вигляд, що журналісти пишуть щиро і для людей, на котрих вони ні в якому разі не ображаються
3) Пані авторка щиро не розуміє, чому люди так кричать на маленьких сірих мишок і відвертають погляди від великих чорних пацюків?
4) По тій самій причині, по якій вони славлять маленьких світлячків і відводять погляди від великих зірок - страх.
5) Всього-навсього страх отримати купу неприємностей на свою голову. Якщо перенести тих, хто "не розуміє природи речей" у безпечне місце, то виявиться, що всі вони все прекрасно розуміють.
6) Соромно повинно бути, коли та, чия професія ну як би служіння правді і людям, штовхає поперед себе простих людей, типу це "ми" (тобто "ви") у всьому винуваті, а я точно ні! 100% ні!
показать весь комментарий
03.12.2023 21:50 Ответить
Ви будете цікаві психіатрам (Я в цьому трішки шарю)
показать весь комментарий
03.12.2023 23:08 Ответить
А ви вже дуже цікаві мені)) Я рада, що нам пощастило зустрітися - двоє розумних, контактних і таких різних - напишіть мені, тут, будь-ласка, в чому ви вбачаєте мою "ненормальність" - я із задоволенням все поясню - буду чекати...
показать весь комментарий
04.12.2023 10:09 Ответить
Поки шановний опонент у відсутності, я напишу, чим він мені цікавий. З одного боку він, без сумніву, людина, що може самостійно думати. З іншого - він, як всі масові, кидається на соломинки. Конкретно: зауважує, що у мене не зовсім порядок в голові, в той же час не бажає бачити непорядок в головах путіних, лукашенків і т.д. - це повний абсурд, від мого можливого непорядку страждаю лише я, від "президентських" очевидних діагнозів вже загинули сотні тисяч... Н а жаль, логіка мого опонента по дивній для мене причині зупиняється перед словом "президент", ніби "президент" то вже не людина, водія, льотчика, ще багатьох регулярно перевіряють на ку-ку, а того, хто має найбільш небезпечну для оточуючих професію - ні разу! - так хто тоді ку-ку? - невже я, котра дивується, що у конституціях не прописано регулярне психіатричне обстеження водія країни? Не все так просто? Добре, допустимо, що впровадити таке не просто, але побачити "природу речей")) і навіть трішки написати про неї - це дуже важко? - "начальник" не може дефектним? - чи просто страшно, що "начальник" дасть по голові, так страшно, що воно вже в крові, в автоматизмі?
показать весь комментарий
04.12.2023 14:25 Ответить
Пані Тетяно, стосовно самовбивства. У нас ще є трошки справжніх священників. Подивившись тут на ваші слова, вони могли б миттєво вказати вам пальчиком: ось самовбивство, а ось ваша участь у ньому... Правда, це вам нецікаво, ви ж пишите взагалі, в іншому розумінні, для іншої країни...
показать весь комментарий
03.12.2023 22:14 Ответить
Вона пише для 1-3 % населення, яким цікава тема массових маніпуляцій. А ще вона одна із тих небагатьох журналістів, які намагаються зберегти РЕПУТАЦІЮ. Хоча, мабуть, вона добре розуміє, що РЕПУТАЦІЯ зараз не відіграє ніякої ролі серед 90-95 % населення, яке хаває брехню і фейки, та ще й просить добавки
показать весь комментарий
03.12.2023 23:06 Ответить
Вона пише для 1-3 % населення

Для 1% населення пишуть книжки, пишуть вчені, просто мислителі... Вона пише для "широких народних мас", це її професія, як вміє, так і пише, в рамках "української пострадянської журналістики" із врахуванням "українських реалій сьогодення". Я не проти. Але не потрібно переходити більш-менш установлені границі (лицемірства).
показать весь комментарий
04.12.2023 10:15 Ответить
У нас корумпована влада, це факт. Яка різниця, вони продають ті гради рфії чи ОАЕ? І через цей факт нам не дають високоточну зброю або позбавляють якихось фіч все обладнання, щоб технології не попали в рфію чи іран.

Польща просила в нас підбиту зброю рфії для цілей власного захисту, а ми - ні!

Ізраіль продає свій захисний купол в Фінляндію, а нам навіть дрона - зась, навіть технології рфії продавав, а нам все одно дулю! Тому що немає довіри до цих діячів, які направду колишні регіонали.

Сам Зеля - це людина з дурним нравом, брехло і самодур, пересварився з усіма на заході! На заході думають, як такому хоть щось довірити?! А ми країну віддали)

Всім нам має бути до кінця життя соромно за цей вибір)
показать весь комментарий
04.12.2023 03:45 Ответить
Але ви десь хоч трохи сором'язливий людей бачили?!
показать весь комментарий
04.12.2023 03:50 Ответить
всі ті, хто тихо вмирають за межею встановленої бідності - саме тому, що вони сором'язливі їх майже не видно
показать весь комментарий
04.12.2023 10:42 Ответить
У нас корумпована влада, це факт

Ну так, влада багато значить - вона наймає прислужників і з їх допомогою через Насильство спрямовує людей на відповідні дії - тут докоряти людям важко, страх є страх. Але крім цього у влади завжди є і Брехня - а ось тут вже можна спитати із простих людей, особливо з тих, хто не тримає дулю в кишені, і до всіх "нервових клітин" суспільного організму (журналістів) питання, до них в першу чергу.

Ситуація ж надзвичайно проста: людина не народжується ні після народження, ні після статевої зрілості, вона виростає внаслідок її наповнення оточуючими людьми - зрозуміло, що існують тоді великі відмінності - хто повинен їх підганяти? - офіційних проповідників у нас немає, кажуть, що це типу журналісти мають бути, ну хоч якось... - а ті журналісти самі заповнені на десяток процентів... Звісно, вольовим рішенням можливо було б ліквідувати неграмотність за декілька років - але яка влада піде на те, щоб із наївних зробити розумних?

Тобто, маємо деяке замкнене коло. Це може існувати століттями. Вище також коло - але вже не таке примітивне - ну як орбіти електрона. Можливо колись будуть і вільні електрони)) А сьогодні перехід на вищу орбіту можливий тільки за рахунок зовнішньої енергії, а от впасти на нижчу - це запросто - що ми і спостерігаємо.

П.С. Важливо, що сукупність людей є одночасно і внутрішнім і зовнішним для самих себе))
показать весь комментарий
04.12.2023 10:40 Ответить
А тим , хто порноактора - совкодрочера на , нюх ніколи не виносив , до блювотини , теж соромитись ? Нехай локті кусають 73% бидлюків і їх поводирів , недалекоглядних ,ненавидівших Порошенко ,і до останнього вперто , не покаявшихся за ПЕРЕВЕРТНЯ &Ермака, ТАТАРОВА, Баканова……… всі наслідки їх злодіяній
показать весь комментарий
04.12.2023 17:02 Ответить
Офіційно затверджено гімн правлячої партії "Слуга народу":
https://www.youtube.com/watch?v=Fi44XXHBAIw
показать весь комментарий
04.12.2023 12:09 Ответить
Ясний пень що судді та депутати зовсім не винні. Вони і крадуть дуже мало в порівнянні з нікому не відомими дійсно крадіями які прогризли дірку в бюджеті і тягнуть звідти. Ноунейми якісь. Залетні гастролери з других країн.
показать весь комментарий
04.12.2023 15:03 Ответить
"Мудрий нарід" голосував за трижди зека",за рекітерів і бандюків "Мудрий нарід" золосував за неучів,і шахраїв та квартал95 То як можна це назвати---деградація суспільства
показать весь комментарий
04.12.2023 17:15 Ответить