8013 посетителей онлайн
19 125 157
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Прокиньтеся, нарешті!

війна

Коли я чую побажання "перемоги", я часом трохи психую і можу наїбнуть. Бо це сране пекельце.

Про яку перемогу ви говорите? Ми живемо в світі, де абсолютна меншість ціною власного життя і колосальної самопожертви гарантує безтурботне життя абсолютній більшості. Ми живемо настільки різним життям, що вам неможливо навіть уявити.

Київ переповнений людьми, зокрема чоловіками призовного віку. Це лише у мене в роті завжди бракує людей, а в "Білому наливі" на Хрещатику їх як гівна. На власні очі бачив чергу до півсотні клієнтів.

На Донбасі практично всі військові ОРЕНДУЮТЬ собі житло. Альтернатива у підрозділів зазвичай - або жити у школі/клубі, куди рано чи пізно прилетить, або в наметах. Тому в пунктах тимчасової дислокації всі розселяються по хатах. Так от на Донбасі за ці хати треба платити. Причому бувають випадки, коли за хату платять по 2 тисячі гривень з людини, а загалом більше 20 тисяч гривень на місяць. Це, сука, дорожче за Київ, але гірше за якістю.

Яка нахуй перемога? Ви на приколі? Звідки вона візьметься?

Доки орки стояли під Києвом - збори на військові авто часом відбувалися за лічені години, а зараз місяці. Військові самі собі купують мавіки і корчі, бо жити хоцця. А майже увесь тил сидіть перед телемарафоном і радісно колупається пальцем у дупі.

І потім ще, сука, вилазить якесь дуридло, на честь якого колись назвуть нав'язливо-маніакальне психічне відхилення, і починає вимагати від Главкома дати їй план. А суспільство на це все втикає і радісно чекає на святого Миколая за новим розкладом. Бо останнім часом справи явно йшли на краще, не те шо 24 лютого, і тому всі вже змирилися з неминучою перемогою. Яку забезпечать Єрмак і Зеленський шляхом закупівлі додаткових кілограмів яєць для бомбосховищ. А тому будь-яка міська божевільна вже може вимагати від військових доповіді і звіту.

І потім тебе тіко так зупиняє на трасі якийсь недоумок у формі і питає, чи є в тебе зброя. Дядя, ти шо, ідіот? В країні війна, прокинься, блять. Звісно, у мене є зброя.

І ви усі прокиньтеся, нарешті, блять. Бо тупо мріяти не лише про швидку перемогу. В цій реальності існують варіанти, при яких навіть довга виснажлива війна може стати недосяжною мрією. І перемоги нам ніхто не гарантував. Особливо, коли черги на Буковель довші за черги до ТЦК.

Чому, сука, жменька навіжених має героїчно померти в нерівному бою з переважаючим ворогом, а мільйони інших не здатні перекрити корупцію і дерибан? Чому через два роки війни я й досі збираю на корчі через фейсбук? Чому досі ми не здатні витягнути цю війну без волонтерів? Чому, блять, всі (ну, майже всі) забили на війну?

Вибачте, накипіло.

Топ комментарии
+36
Незрозумілий наїзд, шановний. Збори на авто для військових на початку війни закривалися за години тільки тому, що люди віддавали ОСТАННЄ. З надією про те, що може так це пекло швидше скінчиться. А гроші - то хай їм грець, хлопцям на фронті потрібніше. Забуваєте ви про те, що ніхто ті гроші не друкує. Війна йде вже два роки. Зарплатня - та сама, що й була до війни. Ціни - на порядок вищі. То звідки в дупі взяти пластилін? Хіба що сидіти малювати. Ой не туди ваші претензії, шановний, не туди. А десь одне зелене чмо плескає в долоні. Бо змогло вбити клин між військовими та цивільними. Військові кидають пред'яви цивільним за те, що давно мала робити держава. Судячи з усього, вам самому варто було б розплющити очі на те, що насправді відбувається в країні.
показать весь комментарий
05.12.2023 15:42 Ответить
+35
Відповідь одна - тому що нинішній владі ніяка перемога не потрібна. Їм потрібен час, який і виборює ота героїчна меншість. Час, щоб "прібарахліцца" і звалити куди подалі. Усі вже розуміють, що влада, яка б дбала про перемогу, поводила б себе інакше. Тому саме Буковелі, а не військомати. Тому переможний марафон, а не "кров , піт і сльози". Тому рейтинги, а не дії заради перемоги.

Риба гниє з голови - і вона вже вся згнила.
показать весь комментарий
05.12.2023 15:36 Ответить
+33
Проблема не в одній Безуглій, а в мільйонах зазомбованих і приспаних віртуальною перемогою. Тим болючіше буде ранок похмілля.
показать весь комментарий
05.12.2023 15:08 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Причому тут дипломи після 1991? В умовного Бєні диплом до 1991, і що?
Ви хочете сказати, що випускник Уманського педуніверу до 1991 кращий за випускника Могилянки, який півроку стажувався за кордоном по обміну і вільно володіє англійською?
показать весь комментарий
05.12.2023 22:18 Ответить
У тому-то й справа, що і до 1991 не краще було... Яка мораль до 1991? Зараз хоч доноси на сусідів не пишуть! І я кажу не лише про 1937 рік, навіть у 70-х якась бабка сусідка стукала на мого батька в міліцію, що він Ролінгів слухав!
Яка, блін, мораль, як на комсомольських зборах могли брудом поливати людину за не таку заічку чи одяг?
І так, "прості люди" якраз прийшли до влади в 1917!
показать весь комментарий
05.12.2023 22:39 Ответить
Моїй мамі в дитинстві не дозволяли бігати колядувати - директор школи, комуняка всраний, бігав по селі і ловив дітей. На Великдень не дозволяв битися крашанками у школі. Це така мораль?
Мого тата при совку не пустили у відрядження Югославію - йому парторг влаштував екзамен на роботі, а він не знав заступників Тіто. Це взагалі нормально? ДЕБІЛІЗМ! Після 1991 мій батько купу країн відвідав!
Чому до мого тата в школі приставали вчителі, бо він слухав Бітлз і Ролінг Стоунз? Яке їх діло, що слухає учень у вільний від навчання час?
Чому у мого прадіда совєти в 1939 забрали 10 га землі? Прадід з Волині, землю за Порт-Артур отримав разом із хрестом Св. Георгія! Коли Волинь стала частиною Польщі, то поляки поважали ветерана і не чіпали його землю, а асвабадітєлі в 1939 зразу забрали її в колхоз! Це морально?

Тому сидіть у себе в Ізраїлі і не повчайте інших. Я історик за фахом, можу сам кого завгодно повчати!
показать весь комментарий
05.12.2023 23:24 Ответить
Хіба те, що військові орендують житло, чи ремонтують за власний кошт техніку, чи купують власним коштом дрони, приціли, решту іншого, - це винні ухилянти ? Не посадовці, які понадягали мілітарі, сидячи в теплих кабінетах і саботуючи поставки та виробництво зброї, розкрадаючи гроші військових ?
Хто ж роз'єднує військових і цивільних ? Білі наливи, чи безпосередні крадії державних і західних грошей ?
показать весь комментарий
05.12.2023 17:08 Ответить
винні "ухилянти" що погано донатять та в той же час не бажають ставати безправними рабами як пан дописувач, у нього всі винні та ******, тільки не тилові щурі в погонах та зебільна влада на всіх щабелях.
Правда він такий не один, так "обробляють" кожного хто в окопі.
показать весь комментарий
05.12.2023 17:11 Ответить
Я вас поважаю, як воїна. Тому навіть не буду нічого казати за погрози та наїзди. Шановний, ви не туди пред'являєте претензії. Коли я воював ще в часи АТО - навіть у мене не було таких думок, що всі цивільні мудаки. Бо коли я приїждав у відрядження у Бахмут - я першим ділом ішов ввечері в піцерію, яка була не далеко від військової частини, якщо не помиляюся - на вул. Чайковська. І мені було приємно, що десь немає війни. Прокидатися треба тоді, коли йшли на виборчі дільниці. Але проїхали, бо вже нічого не зміних. Прокинутися треба військово-політичному керівництву країни, яке так і не мобілізувало суспільство. Це ж цивільні винні, що вони самі не побудували заводи для виробництва озброєння. М да: отак зайдеш в п'ятницю після роботи ввечорі, візьмеш келих пива - і тут бац - тобі прорубує військовий. Напевно про це і мріють цивільні
показать весь комментарий
05.12.2023 17:25 Ответить
не треба розводити паніку, треба реально оцінювати ситуацію і мати план на випадок окупації України.
показать весь комментарий
05.12.2023 17:31 Ответить
"Коли я чую побажання "перемоги""
Пане автор, а що, краще щоб тил бажав вам "поразки"? Ні ну от прийнято якось приходити до навіть хворої людини на день народження і бажати здоров'я, щастя, і все таке. А уявіть та хвора людина накинеться "яке вам вашу мать здоров'я, у мене скоро операція!". Так їх і перестануть бажати, і життя стане ще більш сірим. А хвилі депресії та зневіри можуть вбити швидше за саму проблему.

Давайте так: на фронті у нас "жопа", росіяни такої ж самої думки про свою частину фронта. Їм летить від наших касет, там така ж багнюка всюди, вийшов вночі відлити в кущі, назад вже повертаєшся без ніг. Тому вони вночи посадками не гуляють. При цьому Москва почуває себе навіть не так як Київ. Там бляха театри, білети на Щелкунчик новорічний розкуплені в Москві і вони летять в Новосибірськ, бо дешевше туди злітати, ніж купити білети в "Большой театр". Там нічні клуби, ресторани, салюти, тусовки і картинні галереї, Москва не те що тримає економічний фронт, а прям потужно тримає. Будь-який розважальний заклад забитий, вільних місць немає ніколи. І всі так налаштовані якщо спитати, "за СВО, там же фашисты недобитые". І в театр. Поки її армія вмирає десь під Куп'янськом. Але москалі не скаржаться на Москву, вони навіть не вважають, що скажімо Рязань повинна мобілізуватись і не бухати в клубах. Чому? Наші політруки недопрацьовують?

Ну така правда цієї війни. Обидві країни вибрали модель фронт+економічний фронт. І можливо це єдино можлива модель ******** війн. Згадайте, поки радянська армія вмирала в Афганістані, а українці там були другими за чисельніст'ю, Київ що? А нічого, жив звичайним життям. Як і Москва.
показать весь комментарий
05.12.2023 17:37 Ответить
Чекаю від цього славетного вОЄна такуж саму статтю про крадіїв в зСУ і панів офіцерір розїджаючих на дорогих всюдихідах по ресторанах .

P.S. Питання скількох з них особисто вбив?

З повагою від піхоти
показать весь комментарий
05.12.2023 17:39 Ответить
Накипіло! Якби отим "кип'яточком" та зермакам по яйцях! Може б відволіклись трохи від дерибану та згадали про бійців в окопах, поки ті самі про себе не нагадали...
показать весь комментарий
05.12.2023 18:12 Ответить
Автору.Зараз модне словосполучення -"Центр прийняття рішень".Так от,він у нас наскрізь гнилозелений.І йому підпорядковані і ми і ви.От до цього центру й звертайтесь.А ще краще рознесіть його вщент,допоки ще є час...
показать весь комментарий
05.12.2023 18:14 Ответить
конкретно спланована політика зекагалу веде нас в сартір під назвою паРАША.
показать весь комментарий
05.12.2023 18:41 Ответить
Основна маса людей мабуть ті, кого стосується війна- це родини та друзі тих, хто воює. Нажаль!!! А чинушам хочеться сказати- щоб перемогти- потрібно, щоб у нас всі мали військову підготовку, як в Ізраїлі. І щоб у владні кабінети попадали тільки люди з військовим досвідом. Але це у довгостроковій перспективі. А в короткій- треба владі усвідомити, що треба припинити ці жахливі марафони, всі гроші на розробку та виробництво власної зброї, і припинити красти як в останній день свого життя. Це обурює людей, нарешті припиніть ГРАБУВАТИ ДЕРЖАВУ!!! Інакше москалі нас знищать!!!!
показать весь комментарий
05.12.2023 19:01 Ответить
Яка ***** перемога? Ви на приколі? Звідки вона візьметься? Джерело:

Прокиньтесь, нарешті, самі!
показать весь комментарий
05.12.2023 19:12 Ответить
Пане автор, до народу Ви виставили справедливі претензії. Де справедливі претензії до Вашого командування і вищого військового і політичного командування ?

Це що, боярє погані, а царь хороший ??
показать весь комментарий
05.12.2023 19:20 Ответить
Всі грощі вже віддані, які були. Або влада проснеться, або нам пи*да

Та і за цей час наслухалися ми за побори в арміі з війскових, за продаж ГСМ наліво, за дві-трі машини в командирів куплених за волонтерьскі грощі, і ще за купу встого шо там твориться в МінОборони та в арміі в цілому, за мясні штурми, за недостачу всього на світі, і війну лопатою та автоматом проти Кабів та танків.

То звідки в людини буде бажання іти у цей весь пи*дець, або віддавати своі грощі? І не треба тут розказувати що влада погана а всі військові святі, мудаков в арміі не меньше ніж у владі, або просто серед людей.
показать весь комментарий
05.12.2023 20:38 Ответить
Поки державою керує брехливе, злодійкувате, Безвідповідальне бидло - ніякої перемоги не буде.
показать весь комментарий
05.12.2023 20:53 Ответить
А коли державою керувала чесна,відкрита,відповідальна спільнота?
показать весь комментарий
06.12.2023 08:25 Ответить
Вкурвлює те що люди по крихтам збирають а в той самий час спливають мародери, розкрадачі гуманітарки. І лояльне відношення до навідників ракет. Таке враження що не війна а гра в демократію.
та подібні.
показать весь комментарий
05.12.2023 20:55 Ответить
Хлопці , за два роки війни я заробив 100000 грн кредиту на картці! З чого донатити? Це по перше! По друге - претензії у першу чергу треба висувати керманичам , а саме Зеленському з Дерьмаком! Бо саме вони деморалізують суспільство, нищать військових на фронті без зброї ,без нормального забезпечення , та ще й намагаються керувати військовими діями ! А взагалі ,на моє переконання , вони ВИКОНУЮТЬ ЗАВДАННЯ КРЕМЛЯ! Наша вина у тилу , що ми не вийшли проти цих зрадників і не скинули їх , але вони людям очі позасирали своїм марафоном , і охороняють їх люди зі зброєю ! А у мене відібрали автомат , якияй я отримав на початку вторгнення , і протистояти тим охоронцям мені нічим! Тому ,хлопці , виходів тільки два , або все таки прийти якоюсь частиною до Боневтіка Оманського зі зброєю і спитати ,чи довго він буде здавати країну ворогу , і, повірте ,до вас приєднаються мільйони , або просто шукати , як з цієї країни виїхати , бо з такими керманичами частину нас знищать , а тих хто залишився зроблять рабами! У Британії під час війни ,саме влада організувала супротив і саме тил працював на перемогу , а не сидів по ресторанах ! А в нас усіх кинули напризволяще , і військових , і тиловіків , і тільки ті хто заробляє на війні , а саме номенклатура , живуть шикуючи , та ще бізнес що пов'язаний з ними !
показать весь комментарий
05.12.2023 21:11 Ответить
БІЛЬШІСТЬ в ЗСУ цього не розуміють? Всіх не ЗВІЛЬНЯТЬ, якщо 200 -300 офіцерів роскажуть суспільству , як ЗЕКОДЛО РУЙНУЄ Держву , знущаеться , З0 000 гр так і не повернули , пораненим 700 гр ЗЕУБЛЮКИ МІЛЛІАРДАМИ МАРОДЕРІЯТЬ НА ЗАКУПІВЛІ ЗБРОЇ ! 30% на кожній оборудці!
показать весь комментарий
06.12.2023 06:22 Ответить
Це так. Але армія теж проголосувала за зеленського
показать весь комментарий
05.12.2023 21:26 Ответить
З тієї армії (що була в 2019-му) зараз служить меньше 100 тис. (тобто 10 %). І беріть з цього числа половину, бо інша половина голосувала за Пороха
показать весь комментарий
05.12.2023 21:43 Ответить
Серед військових за Пороха в 2019 проголосувало значно більше, ніж половина.
показать весь комментарий
06.12.2023 00:54 Ответить
Тому що ЗЕблюдків обрали 73%провансальці, на яких спираються ЗЕкорупцонери.
показать весь комментарий
05.12.2023 21:35 Ответить
ВІЙНА має стати частиною життя КОЖНОГО,

ЗЕлені вилупки, в Україі війна. а не вибори!!!
показать весь комментарий
05.12.2023 21:38 Ответить
Ніби все правильно і написано, але заклики, заклики при всій повазі знову не туди, до зевлади майте претензії бо це воно відповідає і за зброю, і за дрони, і за мобілізацію, і за міжнародні відносини, вибір 2019 вже в минулому, назад не вернешся, треба жити сьогоденням і робити все щоб вижити, робити все щоб армія могла повноцінно і нормально воювати, наступати, якщо цього потребують обставини в оборону переходити, а не страждати від недостачі озброєння, особового складу, всього необхідних,(зимового одяну, автомобілів, тепловізорів та іншого) окрім зевлади більше ніхто не винуватий в тому, що вона все що могла просрала
показать весь комментарий
05.12.2023 22:05 Ответить
Ви як дитина мала.Заклики до влади ні до чого не приведуть. Поки хлопці в шанцях хтось має привести владу до тями. Хто б це міг бути?
показать весь комментарий
06.12.2023 09:03 Ответить
Welt

Чоловікам-біженцям з України потрібно повертатися додому, щоб допомагати співвітчизникам на фронті та в тилу.
Про це заявив депутат Бундестагу від Християнсько-демократичного союзу, експерт з питань оборони Родеріх Кізеветтер.
Політик нагадав, що в Європейському Союзі понад 600 тисяч українських чоловіків ухиляються від військової служби.
Він зазначив, що лише в Німеччині їх налічується 220 тис.
"І вони, звичайно, допомогли б полегшити становище солдатів на фронті", - зазначив депутат.
показать весь комментарий
05.12.2023 22:41 Ответить
Яка непристойна пропозиція)
показать весь комментарий
05.12.2023 22:52 Ответить
Та пропозиція м'яко кажучи недолуга. Техніку не дають біжіть людьми під снарядами росіян дірки затикайте. 8 з 10 вб'ють снарядами чи мінами 2 добіжить до окопів росіян і не факт що їх візьмуть. Але ж це якісь там українці на них плювати.
показать весь комментарий
06.12.2023 01:06 Ответить
Бійці на фронті не завжди мають належної ротації і поповнення, не кажучи вже про зростання ЗСУ.
показать весь комментарий
06.12.2023 01:34 Ответить
Нагадати як у 2022 продули за декілька місяців всю Луганську область росіянам мужньо ловлячи снаряди своїми тілами в окопах? Без належної техніки це буде таке саме тупе героїчне вбивство людей об снаряди і ракети росіян.
показать весь комментарий
06.12.2023 01:37 Ответить
Популіст звичайний. На війні людей ніби вистачає. Снарядів мало, техніки.

Росіяни он женуть купу людей під українські бомби сильно їм це допомогло?
показать весь комментарий
06.12.2023 01:03 Ответить
В тому і справа, що не вистачає. Люди втомилися, немає ротацій, їх потрібно міняти.
показать весь комментарий
06.12.2023 01:21 Ответить
З автором погоджусь на 100%, написав щиро і простими словами!
Вірити в перемогу не достатньо, треба для цього щось і робити, крім сплати податків (героїзму в цьому 0) і транжирення грошей для підтримки економіки.
Ми в ЗСУ захищаєм країну від орди, тратимо своє здоров`я і ризикуємо своїм життям, поки більшості просто «*****»
показать весь комментарий
05.12.2023 23:12 Ответить
Трішки незрозуміла позиція автора. Низький уклін Вам за захист батьківщини, але Ви не праві. То хто винуватий і що робити? хто винуватий у тому що військовий мусить знімати житло? Хто поставив дядьків на трасах? Хто краде і дерибанити? Хто вбиває бажання донатити на дрон і йти в армію? Влада? А хто її обрав? Не ті хто хотів увідєть мір в глазах? Не ті хто хотіли сидіти в ресторанах і не знати нічого про війну? Не ті що хотіли міра по середині? 73 відсотки хотіли хорошої жизні і новой власті. Отримали? Розпишіться. Вони влада і вони захищають один одного. А те що інші гинуть на фронті - так, життя несправедливе. Якщо Вам не чотири роки, то потрібно було це вже засвоїти. Українське суспільство хворе. Я читаю тут мільйони коментарів коли українці пишуть що всі їм навколо щось винні, бо вони захищають весь світ від москалів. На кожну міжнародну допомогу українці відповідають "чому так мало і чого так пізно?" Всі поляки стали найгіршими сусідам, всі біженці зрадниками . Перемога? А що таке перемога? Вийти на кордони 91 року і готуватися до шашликів, поки обрані бариги/квартал пиляє виділені Європою гроші? Скільки життів, особисто Ви, готові покласти за звільнення то що лишилося від Маріуполя? Донецька? За Крим?
Все суспільство хворе. І Ви. І я. Це я Вам як лікар кажу. І далі буде гірше. Поки не помре покоління якому всі навколо щось винні і не залишить по собі покоління яке несе відповідальність за свої дії - доти Вашого ідеального суспільства не буде. Тобто ніколи.
Ну і відповідь на Ваше питання чому всі забили на війну. Це називається феномен SEP "проблема когось іншого, somebody else's problem" Ваші проблеми військового не хвилюють суспільство, точно так само як Вас не хвилюють, наприклад, проблеми глобального потепління чи резистентності мікроорганізмів.. Така природа людства.....
показать весь комментарий
06.12.2023 00:35 Ответить
Якщо Україна переможе, НІ ОДИН ЗЕЛЕНИЙ ЗЛОДІЙ не зможе скористатись КРАДЕНИМ. Навіть у крипті.
Тому завдання: щоб усе завершилось гнилими переговорчиками. А потім можна "пірнути" поглибше! Усякі Гетьманцеви, Арахамії знають, як це зробити.
показать весь комментарий
06.12.2023 07:53 Ответить
Відповідь одна . Бо така влада....
Рід час війни все сходиться і зводиться до командування. Як не крути.
Якщо цивільна влада більш ніж півтора роки займається "благоустроєм"( корупційним схематозом). То рано чи пізно народ зробить висновки і заб'є...
Якщо в армії створюються нестерпні умови, коли тим хто ризикує усім ще й доводиться витрачати кошти з власної кишені на "бензин і все інше"...
Рано чи пізно народ заб'є на мобілізацію і буде ухиляться до останнього.
Гірко про це писати але це так
показать весь комментарий
06.12.2023 08:15 Ответить
То що?Ви що всі не знали ,який в нас "в більшості" народ?ВИ знаючи це,вирішили воювати?Може треба було не допустити війни,й тоді не нити?А тепер що?((((Чим менше сподівань на американськитй лендліз ,тим більше відчаю з матюками в коментарях та з фронту(((
показать весь комментарий
06.12.2023 08:27 Ответить
Так ось хто винен у всьому - "чоловіки призовного віку" ???
показать весь комментарий
06.12.2023 09:50 Ответить
Ну, уряд в будь-якій державі для того й існує, щоб створювати ефективну систему управління (урядування). Якщо уряд не справляється, його треба змінювати.
показать весь комментарий
06.12.2023 09:58 Ответить
Все просто - ця "купка навіжених" пішла воювати і не захотіла думати ХТО залишається в них в тилу ...
показать весь комментарий
06.12.2023 12:42 Ответить
ЗЕофіс системно кришує юриста Ростислава Кравця - ворога Ураїни, соратника Януковоча. поплічника Прарії регіонів, що принесли війну в Україні.

https://knpartners.com.ua
показать весь комментарий
09.12.2023 21:13 Ответить
Страница 2 из 2