11509 посетителей онлайн
11 030 94
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Окупантів треба нищити усім натовпом

зсу,армія,військовий,воїн,мобілізація

На яких фронтах зараз Ярсеній Яценюк (позивний Кулявлоба)?

Де сини Петра Порошенка (позивні "Краматорський мінометник-інгогніто", "Русскій в Лондонє" та "Ніхуя нє знаю па-украінскі")?

Де Орсенко Оваков та його синуля Сашко?

Рябошапка втік на законних підставах (троє дітей), коли старшому буде 18?

Діти нардепів мають бути ретельно перевірені. Просто кожний нардеп мусить публічно відзвітувати.

Не вирішить проблему в армії, але вирішить проблему в правоохоронних органах обовʼязкова строкова мобілізація поліцейських і прокурорів. Бо купа здорових молодиків на маскі-шоу в науково-виробничому підприємстві чи в IT-компанії дивує — що вони в біса тут роблять. Де вони були, коли Харків був в напівоточенні, в центр прилітали артилерійські снаряди, а в місті геройствовали крім ЗСУ лише МНСники і лікарі швидкої. Що ви, срані нікчеми, розслідуєте, коли не посаджені усі шпигуни, зрадники, московські попи, колаборанти і мародери?

Судити військових мають лише ті судді, які перебували в окопах. Хоча б рік. Це також розповсюджується на ВСП і ДБР, бо вони нагадують якихось прибульців.

І так, повістки мають бути скасовані як інструмент. Адвокати, які дають поради як не отримати повістку ( = як вчинити злочин проти народу, кинувши на призволяще мільйони співгромадян) мають бути позбавлені свідоцтв.

Повістка не має бути критерієм обовʼязковості дій для лицаря. Мобілізовані мають бути усі, законом, а не папірцем. Електронний облік, самостійне декларування придатності, засобів звʼязку і постійне перебування в режимі очікування. Добровільне виконання певних допоміжних функцій (не донати) може знижувати ймовірність призову.

Ухилянтам за кордоном не видавати нові паспорти, якщо сплинув строк дії попереднього паспорта.

Строк давності за ухилення має починати перебіг з моменту закінчення війни.

Армія - це певне обмеження свободи. У військовий час свобода (пересування) вже обмежена. Треба, щоб для тих, хто не безпосередньо не на службі, свобода була обмежена не те щоб майже так само, але у схожий спосіб. Готовність, перекличка раз на тиждень. Первинна підготовка. Трудова повинність, допоміжна служба в межах свого населеного пункту. Знайомство з діючими військовими і їхнім побутом в реальних з умовах. І все це — примусово, під страхом покарання, суспільного засудження, поразки в правах. Інакше не спрацює, відкиньте міфи про заохочення до служби, війна - справа масова, як ковідний карантин або обовʼязкова освіта. Не можна без примусу досягти носіння масок, дотримання правил дорожнього руху або поголовного навчання.

Тупі, боягузливі, ледачі, хворобливі чи криворукі теж мають служити, на допоміжних завданнях.

І трохи про безпеку. Атмосфера страху, тотального спостереження, підозр, ретельних перевірок, секретності — це прикра необхідність.

Масові арешти для любителів йр. Перебування пушкіністів в стані постійного страху. Ляпнув в черзі, що нас напали через українську мову, або не треба було розлючувати путена, домовлятися або щось подібне — йди в тюрму! До речі така стаття є (436-2 - Виправдовування, визнання правомірною, заперечення збройної агресії рф), просто треба щоб покарання було невідворотним і дієвим.

Окупантів треба нищити усім натовпом.

Інакше нас просто перебʼють по-маленьку.

Топ комментарии
+42
Только в совсем конченой стране
Может прийти в голову отправить в окоп
Бывшего премьер - министра
Корова нужна , чтобы она давала молоко
На фига ее заставлять высиживать яйца?
Яценюк своими связями
Со всем мировым политикумом
Делает на политическом фронте то
Что вместо него не может сделать не только украинский рядовой
А и десятки украинских генералов
Ну шо тут непонятного?
Захотелось пану обосрать Порошенко?
Так это любой дурак может
А вот пусть пан добъется от нынешнего президента
Чтобы дружбаны президента
Трохи повоевали
А самый близкий друг президента - ВАНЕЧКА
Ответил - почему они с президентом страну просрали?
показать весь комментарий
05.12.2023 21:01 Ответить
+35
От Ви,пане Маслов тут гучно агітуєте за справедливість і рівність для усіх,а самі наводите приклад політиків тільки одного табору,причому з приставкою "екс".Починайте з своїх зеленомордих,тих хто при владі -де сини Данилова,де модий лейтенант Баканов,де квартальні орденоносці-клоуни і тд тп. От тоді до таких дописів буде довіра,в загальному,Ви праві...
показать весь комментарий
05.12.2023 21:29 Ответить
+28
Кулявлоб объясняет таким долбодятлам как автор этой статьи, что надо голосовать мозгами, а не дупой, как в 2019-м. В этом плане он гораздо более полезен на своём нынешнем месте.
показать весь комментарий
05.12.2023 21:37 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Только в совсем конченой стране
Может прийти в голову отправить в окоп
Бывшего премьер - министра
Корова нужна , чтобы она давала молоко
На фига ее заставлять высиживать яйца?
Яценюк своими связями
Со всем мировым политикумом
Делает на политическом фронте то
Что вместо него не может сделать не только украинский рядовой
А и десятки украинских генералов
Ну шо тут непонятного?
Захотелось пану обосрать Порошенко?
Так это любой дурак может
А вот пусть пан добъется от нынешнего президента
Чтобы дружбаны президента
Трохи повоевали
А самый близкий друг президента - ВАНЕЧКА
Ответил - почему они с президентом страну просрали?
показать весь комментарий
05.12.2023 21:01 Ответить
коли з 19року нищіли армію і впк то ніхто не заїкнувся, а коли півень в сраку клюнув то почалося..
показать весь комментарий
05.12.2023 21:13 Ответить
Якщо цей вуйко щось бовкне про дыючого презіка, то одразу потрапит на олівець як потенційний організатор Шатуна-3, завербований у 20... році капітаном ГРУ Івановим Іваном Івановичем. До речі, виходячи з контенту блогу, Леонідові красиво зшиють ще й виправдовування сталінізму) А взагалі йому треба підлікуватися -ПТСР на повний зріст, необхідна перевірка нижчої чолової звивини за допомогою МР стимуляції.
показать весь комментарий
05.12.2023 21:44 Ответить
Пан Леонид - человек неплохой
Но иногда даже самых неплохих - заносит
Это .между ,прочим, признаки посттравматического синдрома
показать весь комментарий
05.12.2023 22:21 Ответить
Погоджуюся.
показать весь комментарий
05.12.2023 22:53 Ответить
Короче або будуємо УНДР, або Льоня засмутиться під час своє чергової поїздки до дорослих синів в США
показать весь комментарий
05.12.2023 21:22 Ответить
От Ви,пане Маслов тут гучно агітуєте за справедливість і рівність для усіх,а самі наводите приклад політиків тільки одного табору,причому з приставкою "екс".Починайте з своїх зеленомордих,тих хто при владі -де сини Данилова,де модий лейтенант Баканов,де квартальні орденоносці-клоуни і тд тп. От тоді до таких дописів буде довіра,в загальному,Ви праві...
показать весь комментарий
05.12.2023 21:29 Ответить
Це звичайний український націонаГліст. Інших немає
показать весь комментарий
05.12.2023 21:40 Ответить
Просто Мудило прозеленське
показать весь комментарий
05.12.2023 23:34 Ответить
Ну так в чім діло? Виходь завтра на Майдан та видавай указ. Хто ти там, які в тебе повноваження.
Пиши зміни до Конституції і після завтра щоб вони мали законну дію.
Пиши закон що з завтрашнього дня всі підприємства переходять на військові рейки. Заводи починають виготовляти снаряди дрони ракети літаки танки.
Вводь карткову систему. Конфіскація всіх приватних авто - на фронт. Конфіскація всіх заощаджень.
Але де набрати скільки вертухаїв для примусу та придушення заколотів? Може поліцію не відправляти на фронт, нехай вони? І потрібно збільшити їх штат в два рази. Й пайку зробити більшу.
показать весь комментарий
05.12.2023 21:33 Ответить
Конституція України не може бути змінена, якщо зміни передбачають скасування чи обмеження прав і свобод людини і громадянина або якщо вони спрямовані на ліквідацію незалежності чи на порушення територіальної цілісності України.

Конституція України не може бути змінена в умовах воєнного або надзвичайного стану.
показать весь комментарий
05.12.2023 21:37 Ответить
Ті хто її писали навіть подумати не могли в якій халепі ми опинимось. Конституція веде до загибелі країни разом з нею. Тут повинен хтось взяти на себе відповідальність і переписати суспільний договір. Інакше цього суспільства, об'єднаного таким договором не буде існувати.
показать весь комментарий
05.12.2023 21:48 Ответить
ті що "писали", як завжди у нас " писали" і трошечки під "себе"....-а так все вірно
показать весь комментарий
06.12.2023 22:56 Ответить
Кулявлоб объясняет таким долбодятлам как автор этой статьи, что надо голосовать мозгами, а не дупой, как в 2019-м. В этом плане он гораздо более полезен на своём нынешнем месте.
показать весь комментарий
05.12.2023 21:37 Ответить
Якщо вашій владі під час війни не потрібні такі професіонали на кшталт Віктора Муженко, Сергія Кривоноса та Романа Червинського - то мені, довб@****, в армії тим паче робити немає чого. Може хоч так дійде. Але ви всі, як з інкубатора - що Юра Касьянов, що ви. Тому впевнений - не зрозумієте суті допису
показать весь комментарий
05.12.2023 21:39 Ответить
Суспільство вкрай демотивоване злочинами зеленої підкацапницької банди примітивних мародерів.
показать весь комментарий
05.12.2023 21:47 Ответить
Просьба к автору статьи в следующий раз такие статьи начинать с отчёта, где сейчас его призывные родственники и друзья находятся. О сыновьях - это ложь или правда?
показать весь комментарий
05.12.2023 21:53 Ответить
Бачу, цей фейсбучний радник Мар'яни Безуглої повернувся від синів з США та виконує завдання ОП - зробити так, аби у людей не було жодного бажання у разі виборів голосувати за військових. Аже цілком очевидно, що почитавши цю (вже не першу) людиноненависницьку маячню потенційного керівника "загороджувальних загонів" та наглядача концтабору, вирішать, що такі самі мрії і у решти військових, відтак, краще тримати їх подалі від політики.
показать весь комментарий
05.12.2023 21:55 Ответить
Ну, він на такі не піде посади. Шонайменш на начальника УНКВС по Печерському району м. Києва (після перейменування - Єрмаківки).
показать весь комментарий
05.12.2023 22:22 Ответить
А де діти плугів народу ? жОПи президента ? . І чому 4 разовий ухилянт- у нас Верховний Гівнокомандувач ? ( Бо на Головнокомандувача не тягне )

Поки в нас не мобілізують дітей та рідних всіє правлячої еліти , як в Ізраїлі - доти в нас буде шапіто-мобілізація .

Доки - допуском на будь- яку державну керівну посаду - в нас не буде РЕАЛЬНА участь в бойових діях - це все лише ЗЕЛЕНИЙ БАЛАГАН .

Спочатку мають піти на фронт правлячі еліти , за ними прокурсько -мєнтовські дбрівські бригади , дивізія митників . Лише тоді народ добровільно піде воювати не тікаючи і не ховаючись .
показать весь комментарий
05.12.2023 21:57 Ответить
У нас війна... Сотні прекрасних, талановитих , яких не повернеш ніяк, хлопців і дівчат гине на фроні...Ми , що якісь недоумки, щоб така сволота, хитрожопа жила...і сотня їм подібних сміялися нам, українцям в обличчя, " ну , що ти нам зробиш..." Потрібна смертна кара за злодійство у великих розмірах. Конфіскація і смертна кара
показать весь комментарий
05.12.2023 22:07 Ответить
А що врешті можна їм зробити? Та нічого, тому так буде і надалі, будуть мобілізувати тих, хто не відкупиться, а бюджетники і заможні будуть захищені законом і грошима.
показать весь комментарий
05.12.2023 22:25 Ответить
жінки вчителі, жінки лікарі - теж бюджетники
показать весь комментарий
06.12.2023 03:05 Ответить
Про гендерну рівність я нічого не писав, але парамедиків не вистачає, на медпункті не спроможні дати лементарну консультацію.
показать весь комментарий
06.12.2023 08:39 Ответить
у нас що у поліклініках і лікарнях надлишок медиків ??
показать весь комментарий
06.12.2023 12:35 Ответить
А війсьвослужбовців не треба лікувати вже тепер?
показать весь комментарий
06.12.2023 13:11 Ответить
потрібно
показать весь комментарий
06.12.2023 13:48 Ответить
Кім Чен Ин, прочитавши цю статтю сумно курить в куточку.
показать весь комментарий
05.12.2023 22:18 Ответить
Скоріше ридаючи, скрутившись в душовій
показать весь комментарий
06.12.2023 01:36 Ответить
Автора турбує місцезнаходження тільки Яценюка, синів Порошенка, Авакові і Рябошапка, бо решта я так розумію мобілізовані вже. Така вибірковість вже не дивує, відразу відчувється лояльність до зеленої плісняви. Нагадаю, що нинішній ********** перед виборами говорив, що тепер кожен буде як президент, а оскільки Чмо сам чотири рази ухилявся від мобілізації і швендяв в той час стабільно в рашку, то претензій до тих, хто не бажає потрапити в ЗСУ не може бути.
Думаю, що автор гідно несе службу в ЗСУ і заслуговує за це повагу, але ці рожеві мрії обговорювати немає змісту, бо там раціонального для реалізації не має.
Більше того, я теж би хотів, щоб була соціальна справедливість в Україні і навіть так радикально вирішені нинішні проблеми перечислені в статті, але я реаліст і переконаний, що нічого з перечисленого просто не буде. Такі дії вимагають непопулярних рішень, а зелені покидьки на це не здатні, бо їм важливо зберегти не Україну, а владу і керуються вони виключно інстинктом самозбереження.
показать весь комментарий
05.12.2023 22:23 Ответить
І тут Осатапа понєсло...
показать весь комментарий
05.12.2023 22:23 Ответить
Справді, треба воювати "всім натовпом", звісно. І не дезертирувати, як в оцьому прикладі:

https://t.me/irynagerashchenko/11691 ГЕРАЩЕНКО ІРИНА

https://uk.tgstat.com/channel/@irynagerashchenko

Президент України в останню хвилину відмінив свій виступ на закритому засіданні комітетів Сенату , повідомляють американські ЗМІ з посиланням на лідера демократів Шумера.
********************
Короче: плану в ЄрЗе нема. І плану як воювати - також
показать весь комментарий
05.12.2023 22:24 Ответить
Росіяни знають що Путін бреше, їх це влаштовує, не пріоритет. Пріоритет - знищити українців. Чому? Тому що росіяни у 2014 році ще залишили вид Homo sapiens sapiens. Ще сапіенс, але з необоротними змінами у мозку. Велика порівеяльна МРТ показала би, які саме. Вірогідно, масштабне переродження нейронів сірої речовини у префронтальній корі головного мозку (у білі волокна), як свідчили початкові дослідження 2005 року.

Тобто це не люди.
показать весь комментарий
05.12.2023 23:00 Ответить
Боже борони.
показать весь комментарий
05.12.2023 23:08 Ответить
Красава,Льоня!))))) Звісно, будемо бити окупантів всі разом,всі в одному окопі ,з тобою поряд і твоїми синулячками )))
А взагалі,пішов ти на уйх.
)))
показать весь комментарий
05.12.2023 22:53 Ответить
Почему так мало лайков под статьей, ведь дело Леонид говорит. Посмотрите на тот же Израиль. Дети министров, все в армии. А где дети нашей элиты? На фронте? нет, не слышали и не видели.
показать весь комментарий
05.12.2023 23:02 Ответить
Тому що він нічого не написав про дітей діючої влади. І своїх дітей.
показать весь комментарий
06.12.2023 03:08 Ответить
Як член по оцінюваню суд'їв, то він може і масло...в , а як людина, здається шо працює стрелочником , під замовлення
показать весь комментарий
05.12.2023 23:30 Ответить
Так , все що описано щодо супротиву ворогу повинно бути саме так ! Але не під примусом і страхом , не як м'ясо і скот ! Бо тоді зникає саме бажання ! Навіщо воювати за владу яка тебе скотом вважає! Ми не скоти! Ми самі побігли за автоматами у лютому 2022! А що потім? А потім дуля з маком! Влада оговталась і почала красти , втручатись у війну , деморалізовувати суспільство! Почала робити все для поразки України! Це влада? Це купа зрадників ,саботажників і крадіїв!!А тепер вона хоче виловити усіх кого зможе і з голою сракою на фронт м'ясом !Коли нема снарядів , дронів , коли майже за 2 роки ,не спромоглися забезпечити армію зброєю! Коли замість ого щоб мобілізувати країну , кинули тиловиків на призволяще , ще й як гусей щипали , ще й донатьте Притулам усяким , а от замість весільних дронів нате яйця по 17! Це не помилка! Це системна зрада і здача Украхни ворогові з одночасним розкраданням собі рідним! Два в одному , і завдання кремля виконати , і собі накрасти!! Та ще й підготовити тих кого не вбили до російської моделі поліцейської держави!!! От що ми маємо! І Янукович в порівнянні з цим - патріот бендерівець!!! Як сказав хтось з Ізраілю - нинішня влада , це похоронна команда України! Правда це стосувалось групи переговорників у Стамбулі , але зараз це стосується саме влади!
показать весь комментарий
06.12.2023 00:16 Ответить
Нищить окупантів не натовп, як виражається у даному дописів автор-хайпоман, а ЗСУ на фронті і в тилу ворога.
Або приблизно так, як це зробили дівчата модельної зовнішності в окупованому Криму:

показать весь комментарий
06.12.2023 00:23 Ответить
Ну і молодець автор
Вам наснаги , здоровʼя і багато набоїв
Слава Україні
показать весь комментарий
06.12.2023 00:39 Ответить
Пане Леоніде, тримайте будь-ласка громадськість в курсі того, в рамках якої політсили Ви плануєте робити свою подальшу політичну кар'єру. Хочеться знати, за кого не голосувати, ні в якому разі. Адже дивно буде самостійно голосувати за подальший шлях України в КНДР, замість Європи. Адже описане, прямо один в один Північна Корея.
P.S. І заодно повідомте долю Ваших синів. Як їм воюється? Чи вчасно їм видали зимову форму? Чи всім забезпечені? Чи зробили добротний бліндаж.....в Каліфорнії, як кажуть "злі язики"?
показать весь комментарий
06.12.2023 00:44 Ответить
Чому твої сини у США, нищун?
показать весь комментарий
06.12.2023 00:47 Ответить
І як це все допоможе перемозі, якщо всі примусово опиняться в лайні? Цей спосіб "перемоги" видає в авторові лише прихованого ката, тому що судді це кати - "щоб перемогти, треба усіх катувати", а де ж наша перевага суспільства як вільних, гідних і підприємливих людей?) Вам має бути соромно за такий хід думок)

В минулі часи, коли еліта це була військова еліта, а не бариги, не буржуазія, не ліберали, не соціалісти, не лгбт, не попи, а військова еліта, то для них було б за честь вести воїнів у бій - не треба було б каральних акцій і був би відповідний ранг приналежності до військових чеснот!

В Ізраілі всі проходять через військову службу, всі мають якесь звання, підготовку, тому всі потенційно військові і мають, і будуть призвані при потребі. Ізраіль втратив колись давно свою військову еліту, в них пануюча це попи, фарисеї, але ж є або була наразі військова загроза, тому вони всіх зробили трошки військовими)

А у нас у багатьох немає ніякої підготовки і це підкреслювали американські військові - в частині, яка брала участь в контрнаступі, 70% це робили вперше. Ну шо це таке?!

В нас немає достатньо зброї ані підготовки, щоб таку купу народу кудись спрямувати з умом, а не "аби було на папірці". Всім цим людям, треба бути платити платню так чи інакше або хоча б годувати. Іх в ідеалі мають перетворити в стрій воїнів, готових до смерті, а де ви бачили, щоб тих, кого судова система карає, були як один мужні, гідні, непереможні?! Кримінальники це ж зброд, а не армія, яка доблесно іде в ногу)

Я вам розповім як в Махаяні відбувається перемога над кармою - через деякий тип дії, який складно усвідомити і ці дія, якщо вдається, скасовує або перемагає карму і тому там є коани, "тупіки", які направляють волю до стану перемоги-над-кармою - це не надзусилля, не лінь, не базікання, на покарання, це не те, що можна копіювати, це ніяка з сенсорних ототожнень, це не думка, не придушення думки, не свідомість, не втрата свідомості, не зверхність, не рабство, це особливий модус операнді)

Так і ми - ми маємо ставати більш майстерними, щоб меншою чисельністю нанести більший урон ворогу, а не тупо усіх через кари примушувати до чогось)

Американські військові пропонували план контр-наступу так, що на деякій ділянці фронту відбудеться суттєва перевага наших сил і вони пробьются до Маріуполя і до Криму, такий собі кулак сили, але Залужний вирішив по трьом напрямкам вести атаку і взагалі не досяг того, що планувалось. Я думаю, ЗАЛУЖНИЙ ПОМИЛИВСЯ!! Ми мали б бити потужно в тонке місце, щоб прорвати оборони і досягти хоча б на якійсь ділянці тотальної паніки, переваги, локальної перемоги. Я думаю, ЗАЛУЖНИЙ ПОМИЛИВСЯ!!

Ми ж теж можемо зібрати натовп засуджених, полонених і погнати їх перед собою на мінні поля, як це роблять рашисти і думаю, такі судді, як ви це дозволять, узгодять з правами людини, які гарантує ЄСПЧ Чому ми хоча б цього насильства не робимо?

Ми можемо багато чого, але нічого не робиться і в цьому провина не пересічних, які почали ухилятися на другому році цієї тупої, немайстерної війни, а зовсім інших людей, які купаються в надприбутках і жруть ікру)
показать весь комментарий
06.12.2023 00:47 Ответить
Про еліту минулих часів - якщо можна без міфів. Записували у полк у 12 років. Служив потім пару років і на пенсію.
показать весь комментарий
06.12.2023 03:12 Ответить
Чого ти , дядьку, виліз на Цензор ... плюватися в опозицію ? Чого ти за дітей Пороха та Авакова питаєшь , за Яценюка? А чого ти не питаєшь , хто зараз на фронті з родичів Військового Вождя та його Лєнки , чого не воює брат Єрмака , чого Шурма не на фронті , на яких фронтах родичі Стефанчука, Шмигаля, Татарова , Данілова , Арахамії, Корнієнко , Верещук ... ? Тількі к Міше Подоляку немає у мене питань - його старший брат Владимир на майже фронті , бо є діючим полковником ГРУ Росармії ... тут питання до Військового Вождя - "Що Подоляк робить в ОП , маючи такого брата?".
показать весь комментарий
06.12.2023 00:52 Ответить
тут питання до Військового Вождя - "Що Подоляк робить в ОП , маючи такого брата?"

що що ... на зв*язку, так само як і татусь Єрмака
показать весь комментарий
06.12.2023 03:14 Ответить
Не, ну це вже вооше, наїзд. Навіть кацапи визнали :

https://lb.ua/news/2015/09/08/315457_glava_sk_rf_yatsenyuk_voeval_chechne.html Голова СК РФ: Яценюк воював у Чечні і отримав нагороду Дудаєва
показать весь комментарий
06.12.2023 01:47 Ответить
На мою скромну думку Яценюк на посаді прем'єра приніс би набагато більше користі, ніж рядовим в окопах.
показать весь комментарий
06.12.2023 12:50 Ответить
Деякі люди кажуть, що ця війна це злом епох - не буду вдаватися, яких, це зайве, щоб не обтягувати думку, просто злом епох, усвідомте велич і розмах!

Як можна пропонувати якісь однозначні рецепти при зломі епох, це ж стан кризи - в античному праві момент, коли виноситься вирок)

Ми - слабкі, нерозумні, хитрожопі, крайкуваті і за весь світ і час маємо когось перемагати, виносити вирок!

**********************************************?!
показать весь комментарий
06.12.2023 02:28 Ответить
"Важка доля в українця - забезпечити ріст економіки у Німеччині, нагодувати африканців та вигнати з країни рашистів."
показать весь комментарий
06.12.2023 03:16 Ответить
***** і ось чому. Найголовніше це те, що вся ця диктаторська маячня не має ніякого відношення до обороноздатності країни. "Атмосфера страху, тотального спостереження, підозр, ретельних перевірок, секретності" ніяк не підвищує захисні можливості ЗСУ, а потрібна лише таким як автор https://antiraid.com.ua/news/41711-nedobrochesni-osobi-u-skladi-gromadskoi-radi-dobrochesnosti-maslov-leonid-klavdijovich/ для відмива по 80 мільйонів . А "хворобливі чи криворукі теж мають служити" лише для того, щоб сини автора, Іван і Данієль, чілили за кордоном, вони не те що не в ЗСУ, але навіть не в ЦАХАЛ. Тримають економічний фронт, і це нормально, просто автор хоче нас переконати у зворотньому. Все дуже просто нагуглюється з фотками і сторінками. Обороноздатність підвищується танками, артилерією, ракетами, а не не НКВС.

Таким чином можна впевнено зробити висновок, що все сказане це бажанки Зеленого царя і його посіпак. І ці бажанки виключно для подальшого розкрадання країни та знищення пасионаріїв. Можете навіть не особливо звертати увагу на таких авторів, все зло від ляльковода на самій горі.
показать весь комментарий
06.12.2023 03:49 Ответить
Це пише суддя?.. Ну, тоді точно якась кypва, яка сама на штурм/розвідку не йде, а сосе *** в бліндажі/штабі та посилає інших.
А зараз, після теплої чарочки буде нас навчати рабській свідомости...
Ніколи маленька копія москальщини не переможе оригінал. А створено саме копію, мрію легітимного.
Саме зачинені кордони для мільйонів працездатних приведуть до поразки, бо коштів вільних вже немає, фінансова допомога єс, сша нестабільна,
Саме закритий кордон з вільним світом дозволяє офісу зеленої мразі, так і автору маразматичної статті, обсиpaти українців як неповносправних, дискредитувати та демотивувати добровольців, самим перебувати в безпеці, тішитися узурпацією.
Закритий зв'язок з вільним світом робить вільну людину невільником та демотивує тотально!
А відкритий кордон, вільний рух робочої сили та мільярдів зароблених коштів насичує як волонтерські фонди так і повертає віру народу в перемогу, бо кошти треба і для життя. Це і безліч вмотивованих добровольців, у яких мета та плани в Україні. А планів об'єднуватися з самопризначеним єрмаком, який будує новітній ГУЛАГ в здорової людини немає.
Щоб один воював, двадцять мають працювати, в тому числі і на твою, cpaний суддя, зарплату.
Ти, такий самий тyпий, як і зеленський з шкільною англійською. Кар'єру судді, скоріше за все, робив хабарями та підлабузництвом. І це, 100%,
тільки така мерзота, так ствердно, може писати такі статті.
показать весь комментарий
06.12.2023 05:14 Ответить
Льоня та пішов ти ***** разом зі своїм паспортом із зі своєю Богом забутою бичарнею, все що я втратив це ярмо а добровільно здатися в кріпацтво це треба бути довбойобом
» there is no sin to be born in dirt,but its a sin to choose to stay there"
показать весь комментарий
06.12.2023 06:00 Ответить
не всі, хто живуть в країнах першого світу, живуть по стандартам першого світу

тут не стільки країна винна, скільки те що проблеми копилися поколіннями, а вирішувалися вистрілом в потилицю, тому маємо що маємо

чому Київська Русь не втримала навалу орди ? та дуже просто, на одного русина приходилось три ординця, те ж саме було і в 1918-му, і зараз та ж сама статистика
показать весь комментарий
06.12.2023 22:07 Ответить
Автор мудак і кончена тварина.
показать весь комментарий
06.12.2023 08:47 Ответить
Якщо втілити всі ці"ідеї " війна скінчиться дуже - дуже 7видко... Просто припиниться західне фінансування. І через місяць фронт буде коло Львова.
Пану Маслову варто замислитись про лікування ПТСР
показать весь комментарий
06.12.2023 08:51 Ответить
Внизу цього пасквіля треба було написати як в старі часи " За невиконання наказу - розстріл. Группенфюрер СС Гєнріх Маслов""
показать весь комментарий
06.12.2023 09:11 Ответить
Прикольно, що дядько пише про Яценюка, Порошенка, Авакова. Але при цьому чомусь старанно уникає боневтіка, рєзнікова тощо. В принципі, далі можна вже не читати, 73% бидло не розумнішає навіть сидячи в окопах 2 роки війни.
показать весь комментарий
06.12.2023 09:14 Ответить
Ти , паскуда кацапська , українського воїна бидлом назвав ?!
показать весь комментарий
06.12.2023 18:25 Ответить
Дякую за чудовий приклад 73% бидла.
показать весь комментарий
07.12.2023 09:29 Ответить
Він пише про Яценюка, Порошенка, Авакова тому, що це ''патріоти'' України і вони мали б бути прикладом як Тягнибок-------воює він, його брат та син. Чи Юрій Сиротюк-----він і син. Чи Кошулинський Руслан---він і син. Майже всі своюодівці в армії чи волонтерами.--------------А про гнид для чого писати? Гниди вони і в Африці гниди. Про них напишіть ви. Бо військові не можуть критикувати свого головнокомандувача. А автор---------ст. розвідник 92 ОМБр (2014-2015), командир відділення розвідки (2022 - і до останнього окупанта).
показать весь комментарий
14.02.2026 08:47 Ответить
Леонід, пробачте, але не зрозуміло як юрист може нести таку єресть. Ми ж не радянський союз. Ми ж якраз воюємо щоб не бути радянським союзом. Порядок потрібен, мобілізація потрібна, але те що ви пишете не налазить на голову. Навіть коментувати тут щось складно... Наприклад , якщо не будуть видавати паспорти тим хто закордоном, то ми втратимо цих людей -- вони набудть громадянства інших країн. Чи потрібні нам ці люди? Так, дуже потрібні. Нам всі українці потрібні. А ви пишете так ніби, людина сама по собі нічого не варта. Не замінних людей немає? Це й#обаний совок...

Щоб країна перейшла на військові рейки потрібна робота влади. Ця ініціатива має йти звідти. Це нам і справді дуже потрібно. Посадити любителів рускава міра -- так, обов'язково. Але, де оборонні закази? Чому не залучають it сектор до виготовленн безпілотників, які нам так потрібні? Чи люди мають це самі робити? Знову через волонтерів? А може вже держава цим займеться? А чи треба тих, хто може, скажімо, виготовляи безпілотники чи якусь іншу техніку кинути в окопи і чекати, що нам все дасть Америка? А якщо не дасть? В нас було два роки, щоб налагодити виробництво. Цей час вже закінчується.

показать весь комментарий
06.12.2023 09:41 Ответить
І жодного слова про синків зе-влади, які у призовному віці але всі за кордоном, в Маямі, в Валенсіях, в Віднях ... жодного слова про розкормлених биків з 95 кварталу, які ще й "орденоносці" в нас, катаються спокійно по закордонах і хєр клали на ту війну, бо ж друзяки найвеличнішого покидька. Браво, Льончик, ОПі сподобалась твоя "доброчесність"...
показать весь комментарий
06.12.2023 10:28 Ответить
ну в такому разі і про своїх синків потрібно говорити, а то ж так невдобно якось...
показать весь комментарий
06.12.2023 11:50 Ответить
Друже, тобі розповісти де "служать" кошовий з іншими кварталоїдами чи ти сам в курсі?
показать весь комментарий
06.12.2023 10:46 Ответить
Якщо такі люди у нас були в раді доброчесності, то я не дивуюся, що у нас судді такі...
показать весь комментарий
06.12.2023 11:05 Ответить
який гарнюна ахтор, ніполслова по 95кварталу та оточеню зе, уж лізнул так лізнул з засосом.
показать весь комментарий
06.12.2023 11:49 Ответить
100% + військивий трибунал і розстріл через декілька днів розслідування справи
показать весь комментарий
06.12.2023 14:24 Ответить
все нормально, напевне, з усим згоден, от тільки автор рішуче пройшовся по попєрєдніках (це норм), але якось зовсім лагідно, без імен, вскользЬ, пожурив моножлобшинство Найвеличнівшивого президента по-зальоту і його банду мародерів...
але з загальною концепцією абсолютно згоден... боронити Україну мають усі: і квартал-овци, і мажори, і сорокарічні пенсіонери-менти-сбу.. і простий ніхто - я..
показать весь комментарий
06.12.2023 16:57 Ответить
Автор написав, а коменти це підтвердили майже одноголосно хоча і опосередковано: без примусу ніяк не можна.
показать весь комментарий
06.12.2023 17:18 Ответить
Ну тогда гражданину правосудие прямого действия в руки. Совершили против тебя преступление, государство стало уклонистом, покрыло преступника - имеешь право вершить прямое правосудие лично. Как судья, следователь, адвокат и прокурор в одном лице.
От лица гражданина - стране-ухилянту.
показать весь комментарий
06.12.2023 18:12 Ответить
Остання фраза - так все і буде .
показать весь комментарий
06.12.2023 18:21 Ответить
А чотириразового ухилянта боневтіка судити збираєтеся?
Чи дупу йому лизати?
показать весь комментарий
06.12.2023 19:43 Ответить
Аффтор, не спрацює. А у нас - демократія. Диктатура більшості. А уклоністи - в більшості. Тому - се ля ві.
показать весь комментарий
06.12.2023 19:44 Ответить
Перетворитися на диктаторську помийку дуже легко. Набагато складніший, а подекуди і неможливий, зворотній процес. До речі у війні тільки за кольори прапору диктаторської помийки бажаючих буде ще менше. І по старій традиції про владу ні слова...
показать весь комментарий
07.12.2023 09:05 Ответить
Пишу з передової: якось лякає мене така риторика. Краще розумний баланс. Маслов занадто радикальний. От очолить цю трансформацію такий радикально налаштований індивідуум - ото наламає гілок і дерев!!! Хоча мені теж болить розшарування в народі.
показать весь комментарий
07.12.2023 09:19 Ответить
Пане , воно не радикальне , воно тупе. Йому в 2019 голову рожевих свинок накидали, вони там бовтаються досі.
показать весь комментарий
15.02.2026 15:14 Ответить
Екс-член , ради доброчесності, екс -юрист, екс-розвідник , еск-командир . А до простроченої зелені у Маслова немає претензій , за постійне нехтування Конституцією , за купу заброньованих ментів , артистів , друзів Зе , за повальну корупцію у владі саме зелених покидьків ?
показать весь комментарий
15.02.2026 15:11 Ответить