6026 посетителей онлайн
22 377 152
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Провалена мобілізація

Провалена мобілізація

Рішення позвільняти воєнкомів було емоційне, але призвело до того, що під рубку пішли усі ті, хто розбиралися, в нормативній базі та організації мобілізаційної роботи. Я вважаю це диверсією.

У 2019 му році, я говорив з представником міністерства оборони Німеччини, ми обговорювали проблему законодавства по ТРО та ідей заміни строкової служби контрактною. І от що, той високопосадовець мені сказав - Пане Мирославе, якщо ви зруйнуєте свої військові комісаріати, то ви не зможете їх відновити. Ми в Німеччині тепер не можемо їх відновити, бо немає професіоналів, комісій ВЛК, а головне нам потрібно міняти законодавство, на відновлення системи нам потрібні роки.

Це була додаткова аргументація, яка підтвердила мої переконання проти ідеї знищення строкової служби, проти чого я багато публічно виступав.

Але виявилось, що можна зробити все простіше. Звинуватити воєнкомів у корупції, випустити пару сотень сюжетів і під цей шумок всіх звільнити. Тепер ми маємо провалену мобілізацію.

А це означає реальні речі. Бригади доукомплектовуються канібальним методом. Всі крадуть один у одного людей. І при цьому це не розв'язує питання, але понижує моральних дух та мотивацію.

Війна не триватиме вічно, але ми маємо організувати мобілізаційний процес зараз. І поповнювати бойові бригади не коштом знищенних, а шляхом, призову громадян, які мають виконати свій конституційний обов'язок і підставити плече тим, хто воює вже майже 2 роки.

Інакше, їм так само доведеться воювати, але вже в армії РФ.

Топ комментарии
+38
Тобто проблема мобілізації, полягає виключно в звільненні воєнкомів?
Не в факті, що уже через півроку війни деякі воєнкоми потрапили в списки Форбс Україна.
Не в факті, що влада своїми діями, чітко продемонструвала діючий розподіл громадян на еліту-стрімко багатіючу на війні і сіряків-мобілізаційний ресурс.
Не в факті відношення, в ряді частин, до бійців, як до ***********, а не живих людей.
Не в факті, що для держава плювати хотіла всі 30+ років на права громадян, але стрімко згадала про їх обов'язки.
НІ! Питання лише в звільненні воєнкомів!!!
Але питання, а що, звільнили увесь персонал ТЦК і тепер там, ніхто нічого не вміє? Чи може звільнені заступники керівників ТЦК і вони, дуже часто не зайняли місце керівника? Чи може після звільнення воєнкомів, автоматично відмінилось українське законодавство і тепер ніяк проводити мобілізацію?
Чи може черги з добровольців зникли після звільнення воєнкомів, а не до цього?
P.S. І взагалі, "Воювати не збираюся, у мене навичок немає, снайпер одразу вб'є", вимагаю тепер видати мені орден "За заслуги", торт за 100 тисяч та диван наповнений доларами, доставити все в Буковель. Ось в цих словах і ховається частина відповідей на проблеми мобілізаційного процесу.
показать весь комментарий
09.12.2023 09:43
+33
Провалено все...Віслюком і його ригоШапіто.
показать весь комментарий
09.12.2023 09:14
+33
По моему никто военные структуры не расформировывал, а убрали начальников. По мнению автора все держалось на начальнике, а без него посыпалось? Что это за организация тогда где все держится на одной сопле? Или что военкомы не брали взятки? Мобилизация буксует потому что видят отношение государства к человеку который после ранения не нужен никому кроме семьи.Поэтому скрываются и бегут, нет мотивации жертвовать собой ради тех кто ворует сейчас у власти и все это видят. А не потому что бедненьких военкомов отогнали от корыта
показать весь комментарий
09.12.2023 09:37
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
у лютому була справді народна воля,а не політична.хто з влади приймав участь в ополченні проти кацапів ? ніхто.Кличко і Порошенко - опозиція,це не рахується.всі гілки виконавчої влади потікали,прості люди брали зброю і йшли на захист.та армія,і то йшла всупереч владі.
показать весь комментарий
09.12.2023 19:28 Ответить
, і орківбуло набагато більш, ніж тоді у Криму!(, Так що не треба оцієї вашої фанатичної пропаганди!(,
показать весь комментарий
11.12.2023 13:07 Ответить
І Чому з Авдіївки!,,зараз не виходять з Гімном та Прапором!(,,під якимсь мамчуром!(,, відразу у депутати пішов би!,(,,
показать весь комментарий
09.12.2023 17:27 Ответить
"Увірвалися без документів та застосували силу": в оздоровчому комплексі "Косино" на Закарпатті обурені діями представників ТЦК. ВIДЕО

Джерело:
показать весь комментарий
09.12.2023 13:19 Ответить
Добродію Мирославе, що ви відносно того яку і що , і скільки, ми отримуемо "допомогу" від "стратегічних" партнерів....- "перемолоти "наших Героїв , то не проблема для кацапні за часом -не мені вам розжовувати чому...
Що відносно реальної допомоги їз ******** /технологічним озброенням...
показать весь комментарий
09.12.2023 13:33 Ответить
Упевнений що проблемма не у звільнених "невинних" начальниках. Коррупція там дійсно тотальна. А у тому що час прийшов. Добровольці закінчилися. А за законом примусити прийти у військомат "для уточнення даних" фактично не можна. Можливо "старі" начальники ще якось справлялися силовим самоуправством працівників ТЦК що є апсолютно незаконними. Але правоохоронці дивляться крізь пальці, а воєнкоми ще і собі трохи могли підзаробити. Дискридетація мобілізації повна. Тому щоб хоч якось виправити це і було звільнено "незамінних" начальників ТЦК. Проблемма у тому що якщо діяти законними методами то нікого не мобілізуєш, штраф до 1000 грн за неявку у військомат нікого не налякає.
показать весь комментарий
09.12.2023 13:50 Ответить
Поки не буде жорстких заходів по мобілізації держслужбовців, поліції, охорони, депутатів, прокурорів, судей, підприємців - поки не буде соціальної справедливості - доти будуть бігати ловити на вулицях простих безсідельних холопів. Не самім же їм йти воювати.
показать весь комментарий
09.12.2023 14:06 Ответить
Ага, і підприємців. То якийсь привілейований клас, як депутати і прокурори?
показать весь комментарий
10.12.2023 20:04 Ответить
На жаль у нас замість мобілізації - ШАПІТОЛІЗАЦІЯ
показать весь комментарий
09.12.2023 14:13 Ответить
Якась не дуже страшна страшилка про те що всіх загонять воювати за РФ. То ще були чи ні, а вмирати за зеленського гонять вже зараз.
показать весь комментарий
09.12.2023 15:04 Ответить
Якщо так станеться, що рашисти прорвуть фронт та буде серйозна загроза падіння столиці ЗЕвлада одразу втече. Вся ця прислуга з поліції, ТЦК, митники і т.п. розбіжиться хто куди - або за кордон, або прислужувати окупантам. А під час цього хаосу ті, хто не хоче жити при кацапні матимуть чималі шанси прорватися за кордон і поза всяким сумнівом, використають цю нагоду. Відтак, скільки б не лякали, що підете служити кацапні, багато хто все ж уникатиме "почесного обов'язку" померти чи стати калікою в марних спробах під безперервними обстрілами прорвати укріпрайони рашистів.
показать весь комментарий
09.12.2023 15:29 Ответить
страшилка не работает т.к. умрет окончательно надежда у народа и будет только два выбора остаться или нет, а не как сейчас воевать,откосить,воровать,выехать и т.д.
Лучше ужасный конец, чем ужас без конца. Фердинанд фон Шилль.
показать весь комментарий
10.12.2023 00:03 Ответить
Воєнкоми тут ні до чого від слова взагалі. Поміняйте ректорів всіх вузів, дайте стипендію і бронь для студентів від 25-ти років, чи зможуть ці ректори впоратись з напливом бажаючих?!Несправедливість - основна причина провалу мобілізації. Не може бути однакове ставлення в держави до тих, хто виконує обовязок і не виконує. Бути поліцейським, студентом, біженцем за кордоном, сином можновладця.... - це не обовязок. Хоча в держави є законодавчі методи все виправити.
Наприклад: приймати на роботу/навчання де оплата з бюджету тільки після служби, а не бронювати ці категорії. Таких пунктів є безліч. тим часом держава в особі ТЦК діє напівлегально з підворотні, бо ж бачите не хочеться вирішувати "соціально чутливі" питання відкрито, а втіхаря -легко. Рейтинги - відповідь на всі питання, на жаль не тількм в Україні.
Вони заважають призвати на службу молодих і вчити їх. Добровольці своїми життями дали час підготувати армію/впк на заміну відверто скажемо "найстарішій за середнім віком, армії Європи".
показать весь комментарий
09.12.2023 15:49 Ответить
От скільки не читаю пана Мирослава - у нього завжди "всьо пропало".
Це вже якась біполярка або ОКР...
От не можу жодного разу пригадати, щоб пан Мирослав написав щось позитивне.
показать весь комментарий
09.12.2023 15:49 Ответить
В чому різниця між позитивом і негативом?
Позитив сприймається як норма. І про нього немає чого говорити. А от негатив - це вже не норма і про нього потрібно говорити щоб усунути.
показать весь комментарий
09.12.2023 16:28 Ответить
Ваша позиція виглядаю красиво
Але - на жаль - тільки виглядає.
Бо ще жодного разу у світовій історії нічого не створили під впливом розмов, що "все плохо"
Зломати - то залюбки. А створити - ні.
Бо "все плохо" не є мотивацією.
показать весь комментарий
09.12.2023 16:38 Ответить
Висловлю свою думку. На початку усі побігли у воєнкомати , і я в тому числі , мені 55 було , отримав автомат ,вступив в ТРО , сім'ю відправив у Польщу. До моєї хати не дійшли 12 км . Коли забрали автомати , я вийшов іх ТРО , бо все почало нагадувати гру в олов'яні солдатики . Заробив 30 тис кредиту на карті і толку ніякого.Сім'я повернулась , треба заробляти , а зараз це не легко. Декого з тих хто був зі мною в ТРО забрали на фронт. Розповіді не втишні! Зараз почали хапати на вулицях , тоді постає питання , мза що ми воюємо? За те щоб бути копією рашки? Замість заохочення ми маємо примус? З такою логікою навіть ті хто міг би піти , принципово не підуть! Кличко сказав що Зеленський будує авторитарну державу! Так от, він правий на всі 300%!!!! Тільки пахан Дерьмак , а Зеленський пророк його! От до чого дожили! З такою політикою ми не те що не виграємо , ми перестанемо існувати!!! Саме це і стоіть в завданні Лерьмака-Зеленського від кремля! Аналізуйте події , а не вірте пустим словам телемарафону!
показать весь комментарий
09.12.2023 16:17 Ответить
Успішне лікування потребує правдивого діагнозу, оскільки люба влада стоїть на брехні, то лікувати вона буде думаючи про себе а не про проблему
показать весь комментарий
09.12.2023 17:23 Ответить
"під рубку пішли усі ті, хто розбиралися, в нормативній базі та організації мобілізаційної роботи." - тобто ставити штампіки "придатний" всім без виключення та відправляти натовп людей у військові частини, хай самі з цими людьми розбираються - це якісь особливі, нікому більше не доступні знання мобілізаційної роботи? ) Я б ще половину таких "незамінних професіоналів" з ВЛК так само позвільняв, ставлення в них до людей, як до худоби, яку треба за будь-яку ціну мобілізувати, щоб виконати плани і подати гарну звітність.
При цьому я навіть готовий повірити, що у цих працівників ТЦК/ВЛК справді є профільні знання, але досвід роботи у них якої якості?
Ну й про корупцію та соціальну несправедливість вже писали багато, не буду повторюватися.
Тому рішення, звісно, непросте, але сказати, що в ньому немає зерна здорового глузду, не можна. Все одно з ТЦК в їх теперішньому вигляді треба щось робити. Головне питання полягає в тому, на кого саме замінять і які будуть результати таких змін.
показать весь комментарий
09.12.2023 17:47 Ответить
Порятунок починається коли ЛЮДИ перестають один одному брехати. Саме тоді влада закриває телемарафони і починає робити те що повинна робити, а не краде щоб було з чим втікти закордон. Правда в тому що Бучя це не епізод, а те що очікує кожного якщо не чинити спротив.
показать весь комментарий
09.12.2023 17:48 Ответить
"Правда в тому що Бучя це не епізод, а те що очікує кожного якщо не чинити спротив." Правда в тому,шановний,що якби людей у Бучі попередили ті ,хто 23 лютого вже сиділи з дружинами у бункерах типу в Києві (хоча я особисто вважаю,що все вище керівництво вже було на той час у умрвному Львові,тобто як можна ближче до кордону) ,то і ніякої Бучі і не було.
Ну,а на додаток ось вам мій рецепт як уникнути Буч в нинішній ситуації-достатньо всіх вертухаїв з Західного кордону зняти,та відправити на ноль,щоб цивільні люди мали змогу евакуюватися,а вертухаї хай відпрацьовують свою пайку,тобто виконують свою роботу,на яку вони наймалися,а саме-захист цивільного населення .
показать весь комментарий
09.12.2023 18:49 Ответить
Уже пізно евакуюватися в Європу. Теперь гонять надоївших хахлів назад, і починаються розмови, щоб ухилянтів в ЄС виловлювати і передавати їх в ЗСУ
показать весь комментарий
09.12.2023 20:25 Ответить
Це розмови для лохів - типу "не тікайте, бо і там вас знайдемо" та "справедливість буде - всіх мажорів виловимо і одразу на фронт". Хто буде виловлювати ухилянтів в Європі? Єдиний варіант - це повернути тих, хто незаконно потрапив в ЄС - Тису там переплата чи в багажнику в'їхав.
показать весь комментарий
09.12.2023 23:43 Ответить
Сьогодні проїхалися по автосалонам на київський окружній. Багато бачив вояк по формі, які щось собі вибирали або забирали. Просто цікаво, звідки у чувака який служить на бідну державу 1.5-2 млн грн на нову тойоту чи ніссан, якщо більшість моїх знайомих що реально на передку ті 120 штук у місяць ніколи не бачили.
показать весь комментарий
09.12.2023 19:58 Ответить
А які ваші гипотези? Невже версія "Праклятиє ЗСУшнікі ищє хуже дєпутатов. Десь падло надибало аж мільон гривень. Ось би мені так повезло найти такі гроші"? (Сарказм)
показать весь комментарий
09.12.2023 20:28 Ответить
Командири мабуть.
показать весь комментарий
09.12.2023 21:55 Ответить
Або ТЦКашники.
показать весь комментарий
09.12.2023 23:44 Ответить
Тиловики, імхо... Є Можливість відкладати
показать весь комментарий
10.12.2023 13:07 Ответить
Борг громадянина: Монолог Військового про мобілізацію!
https://www.youtube.com/watch?v=hNR5qrCkwiQ https://www.youtube.com/watch?v=hNR5qrCkwiQ
показать весь комментарий
09.12.2023 22:40 Ответить
Тут всі відповіді для адекватних людей..., а влада злодіїв, уроди комбати які ложать людей сотнями даючи завідома провальні завдання, думають що людський ресурс безконечний, тепер нехай рахують кожного...
показать весь комментарий
09.12.2023 22:52 Ответить
Мне для себя хотелось бы понять, какие обязательства могут возникнуть у меня как гражданина к государству, которое злостно пренебрегло своими.
С рабовладением понятно - вот документ на право собственности (родился-купили-подарили). В демократическом совсем непонятно - как вступать в правовые отношения со стороной, которая свои обязательства не выполняет, а все споры предлагает решать в собственных судах аффилированных с ней же
До анекдота доходит - напали на меня, государству пох@й. Напали на государство - визгу до небес: "вези защищай меня, мразь!"
показать весь комментарий
09.12.2023 23:27 Ответить
Абсолютно згоден з вами.

Але влада плоть від плоті народу. Чиновники виходять з народу. Тому,що народ посіяв,те й пожне
показать весь комментарий
10.12.2023 01:34 Ответить
Нет. У нас иерархическое общество. Разные классы.
показать весь комментарий
10.12.2023 18:18 Ответить
Скоріш феодальне .
показать весь комментарий
10.12.2023 20:00 Ответить
В феодализме были классы. У каждого класса своя психология. Они не один народ.
показать весь комментарий
10.12.2023 20:09 Ответить
Народ то один . Але брехня в тому що всі рівні . Бо ви правильно сказали , що є різні класи
показать весь комментарий
10.12.2023 20:26 Ответить
Речь про то что его породил народ. Его породил класс.
показать весь комментарий
10.12.2023 20:38 Ответить
- Автор про справедливую мобилизацию - где призывают и чиновников и депутатов не хочет написать? не?
- Автор не задумывался почему все требуют мобилизации чиновников и депутатов наравне с народом?
Отвечу просто: если чиновник или депутатат получит ранение на войне то он заботясь (лечение/реабилитация/помощь) о себе скорее всего позаботится и о своем побратиме из народа, а без чиновников/депутататов в окопе вместе с народом просто посылается посыл аборигенам что: Проблемы индейцев шерифа не волнуют.
показать весь комментарий
10.12.2023 00:17 Ответить
Абсолютно не погоджуюсь з такою думкою.Тобто мали бути старі совкові воєнкоми які виконували план і ще й багатіли не по днях а по годинах?це що за фігня?По словах автора головне ресурс набрати.Вроді не дурний той Гай а таке морознув що аж вуха вянуть.Суть *** твою мать не в людях що не хочуть йти на мобілізацію бліать, а у владі!! всі прекрасно розуміють,що прийде москаль і всім гайки.Коли ви всі у своїх статейках почнете писати що платники податків не можуть і воювати і економіку тягнути,на це є держ службовці їх докуя можна не одну бригаду сформувати,з них ітак толку мало в тилу,мало того ще й заваджають волонтерам і військовим.А вони далі розказують про провали мобілізації.Хлопе 300тим поліцаїв нахіба їх стільки?купа військових які в 40років повиходили на пенсії,це все за гроші платників податків вони все життя жили, а тепер простих роботяг тягнуть...Та ясно шо люди бачучи цю всю херню що робить влада обходять десятою дорогою ті тцк.
показать весь комментарий
10.12.2023 00:50 Ответить
300000 відгодованих та екіпірованих рил тільки в МВС (без МЧС). Дружина була недавно в місцевому околотку, так їх там як собак нерізаних.
А ще місцеві маркізи та герцоги видумали якусь "муніципальну варту", в якій ховаються від фронту гевали-здоровані, які допомагають хапати чоловіків на вулицях . Це "воїнство" голів міст екіпіроване не гірше мусорнію А на яких автомобілях пересувається ... 🤬
показать весь комментарий
10.12.2023 07:58 Ответить
В поліції, ті хто пішов на фронт, - вже вважаються героями.
Бо вони вважають що не повинні захищати. А повинні пасти й примушувати інших.
Така психологія.
А як тільки пронюхають що цю муніципальну банду захочуть відправити у війська - побачите де вони подінуться.
показать весь комментарий
10.12.2023 13:55 Ответить
Польські волонтери, які надають допомогу та спорядження українським воїнам, зазначають, що ситуація на передовій весь час погіршується. За їхніми словами, причиною є не лише постійні російські атаки, а й втома українських воїнів, нестача техніки та припасів.

Як зазначає волонтерка Альдона Гартвінська, серед українців відчувається втома, як фізична, так і психологічна. За її словами, військові, які постійно перебувають на позиціях, часто не мають можливості нормально відпочити
показать весь комментарий
10.12.2023 08:13 Ответить
Те, що люди не хочуть мобілізуватися, це наслідок людиноненависницької політики, бо спочатку повномасшабного вторгнення у військкомати стояли черги... І ця політика злодіїв, бандитів і корупціонерів при владі не мотивує йти кудись і щось захищати.. Усе могло б бути по іншому, але на жаль ми не Британія ( і Черчиля у нас немає ))).
показать весь комментарий
10.12.2023 11:02 Ответить
Інакше, їм так само доведеться воювати, але вже в армії РФ

Це в теорії, а на практиці той, хто чотири рази не повірив в таке, зараз воює зовсім не в армії РФ
показать весь комментарий
10.12.2023 17:21 Ответить
Страница 2 из 2