8403 посетителя онлайн
11 336 50
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

300 мудаків проти 300 спартанців

київ,меморіал,кладовище,цвинтар

Верховна Рада у понад 300 голосів затвердила будівництво Національного меморіального кладовища за Києвом на Одеській трасі. Рішення ухвалене в другому читанні і в цілому, попри сльози, прохання, клопотання і мітинги родин загиблих. Новий закон повністю суперечить іншому закону, ухваленому навесні, яким було затверджене будівництво Національного меморіального військового кладовища у Биківні. Попередній документ навіть не був ветований президентом, просто був не підписаний. Законотворця не бентежить ні як ця ситуація виглядає з точки зору Конституції, ні як ця ситуація виглядає з точки зору моралі.

Щодня наші військові повертаються з фронту на щиті. За зокрема і ваше, недорогі депутати, право жити в мирному Києві. Очевидно українські військові надто добре воюють, раз вам начхати на війну і думку родин загиблих.

Проти будівництва Національного меморіального кладовища на Одеській трасі батьки загиблих на "Азовсталі". Це родини наших трьохсот спартанців, які билися у найбільш щільному оточенні в історії воєн 86 днів. Без їжі, води, достатньої кількості зброї, обстрілювані з води, суші, повітря. Уявіть морально-психологічний і взагалі фізичний стан цих сімей, їхній рівень травматизації! Вони закликали, просили вас, депутати і міністри, мати мінімальну повагу до їхніх загиблих чоловіків і синів.

Після похорону стає трішки легше, людина починає приймати втрату. Рідні багатьох загиблих не мають такої "розкоші". Їхні герої досі лежать в рефрижераторах і в урнах вдома.

Багато хто не дочекався від держави обіцяного Національного меморіального військового кладовища і поховав дітей де була змога.

Зневага до національних героїв - хрінова штука. Історія нас вчить, що за таке завжди приходить розплата. Хто зна, можливо і трьомстам мудакам, які ухвалили сьогодні аморальний і ненормальний закон проти родин наших загиблих трьохсот спартанців, доведеться зливати воду з батерей, щоб мати склянку води на день.

Топ комментарии
+23
трьомстам мудакам ... доведеться зливати воду з батерей, щоб мати склянку води на день
Не сподівайтесь. Вони мудаки, а не дурні. В їх житті ніколи не буде маріуполів: вони давно прорахували і підготували все необхідне на такий випадок. Тому воду з батарей доведеться зливати таки тим, хто до того поховав своїх дітей.
показать весь комментарий
09.12.2023 09:23 Ответить
+22
Знаю багатьом не сподобається, те що я зараз напишу, але це моя думка і вона має право на існування.
А для чого нам, на 2 році війни, Національне меморіальне кладовище? Вибачте, але загиблі воїни уже поховані по всій території України. Їх що будуть перепоховувати? Чи це лише для загиблих воїнів-киян? Але чому тоді Національне? Але ж і в Києві поховання ідуть. Їх будуть перепоховувати? Чи всі хто загинув до будівництва, будуть не такі важливі, як поховані там?
А я скажу свою думку, мова йде про будівництво комплексу, де політикам буде зручно покласти квіти, раз в в рік, в річницю. А дехто кластиме їх раз в 5 років. І будівництво це створюється не з урахуванням думок родичів загиблих, а політикуму - як їм зручніше під'їхати туди на мерседесі та швидше поїхати звідти.
показать весь комментарий
09.12.2023 09:57 Ответить
+10
Велика помилка українців - вважати аморальних потвор глупими людьми. Ніби моральні якості та інтелект мають однозначно пряму кореляцію.
Подивіться фільм "Звабливий, поганий, злий".
Тед Банді - це русня.
показать весь комментарий
09.12.2023 10:14 Ответить
Комментировать
Сортировать:
трьомстам мудакам ... доведеться зливати воду з батерей, щоб мати склянку води на день
Не сподівайтесь. Вони мудаки, а не дурні. В їх житті ніколи не буде маріуполів: вони давно прорахували і підготували все необхідне на такий випадок. Тому воду з батарей доведеться зливати таки тим, хто до того поховав своїх дітей.
показать весь комментарий
09.12.2023 09:23 Ответить
Вони тупі мудаки.
Лайно теж спливає вгору іноді. Але доля лайна в історії одна - стати грунтом для майбутніх поколінь.
показать весь комментарий
09.12.2023 09:49 Ответить
Велика помилка українців - вважати аморальних потвор глупими людьми. Ніби моральні якості та інтелект мають однозначно пряму кореляцію.
Подивіться фільм "Звабливий, поганий, злий".
Тед Банді - це русня.
показать весь комментарий
09.12.2023 10:14 Ответить
Аморальність - це і є обмежність і тупість . Хоча вони можуть достягати з точку зору звичайних людей - якихось серйозних результатів . Але в довгостроковій перспективі - це все закінчується крахом
показать весь комментарий
09.12.2023 10:38 Ответить
росія щонайменше двічі руйнувалась, але кожного разу поставала на уламках і відновлювала сили.
показать весь комментарий
09.12.2023 10:39 Ответить
Великай ймовріність - що це останнє її відновлення як імперії
показать весь комментарий
09.12.2023 10:41 Ответить
Вона ще не відновилась. Без України не зможе. Але якщо відновиться - це може виявитись останніми днями Заходу: за росією стоїть Китай, який набагато небезпечніший.
показать весь комментарий
09.12.2023 10:45 Ответить
Про Китай - наче так, але там повно супротивників у нього. Майже уся східна Азія.
показать весь комментарий
09.12.2023 13:03 Ответить
Тим не менше, Байден намагається домовитись з Сі, а не з ******. росія вже не суб'єктна, вона - об'єкт впливу Китаю.
показать весь комментарий
09.12.2023 13:06 Ответить
Зараз так. Але до того панькались з ними з 1991 р. Крім того, я щось не чув щоб Бьорнс на 2 дні їздив у Китай. Мо пропустив.
показать весь комментарий
09.12.2023 19:25 Ответить
Ну і з приземленого. Ось вам приклад.
Тупа русня спромоглась зробити свою армію дронів, поки ми глузували з "літаючих мопедів".
показать весь комментарий
09.12.2023 10:41 Ответить
Те ще ми "глузували " це ж не їхні проблеми , а наші . Тобто ми недалеко від них втекли - зарозумілі , пихаті , нерозумні. Замість того , щоб зайнятися справами - віримо в казки Зелених (умовно) .

А в Московії Свої потьомкінскі ДЄРЄВНІ . Дуже великі ресурси - два мільйони виділили - мільйон вкрали - але на мільйон зробили
показать весь комментарий
09.12.2023 10:52 Ответить
Так. Два вкрали, але на один зробили. А тут все вкрали, нічого не зробили. Так хто ж дурніший?
показать весь комментарий
09.12.2023 10:55 Ответить
Повірте там крадуть більше . Просто в них ресурсів багато. Якби там не крали і не пили ми вже б давно програли війну.
показать весь комментарий
09.12.2023 11:03 Ответить
Так, але щось вони таки роблять. На відміну від наших співвітчизників, які дорвались до влади. У них відсутнє відчуття державності, тому думають лише про власні кишені. Русня все ж розуміє: розвалять росію - ніде буде харчуватись. Тому і не розвалюють.
показать весь комментарий
09.12.2023 11:06 Ответить
Яка там держава - труба . Не буде труби - не буде московіїї.
показать весь комментарий
09.12.2023 11:26 Ответить
Ну, вони захищають і нарощують свою трубу. А ми?
показать весь комментарий
09.12.2023 11:38 Ответить
в нас немає нафтової труби
показать весь комментарий
09.12.2023 11:41 Ответить
але нафта таки є
показать весь комментарий
09.12.2023 13:04 Ответить
Це умовність. Тут теж є що захищати. Як і в будь-якій іншій країні.
показать весь комментарий
09.12.2023 13:45 Ответить
Нещодавно прочитав такий афоризм, що московія вже не бензоколонка, а концтабір, которий торгує бензином.
показать весь комментарий
09.12.2023 16:13 Ответить
Нехай би так і трапилося ! Хоч у довгостроковій перспективі.. Тільки незворотньо мародери мають отримати по заслугам. Бо такого ще у цій нещасній країні за останіх 30 років ще не було.
показать весь комментарий
09.12.2023 13:01 Ответить
Не було тому , що народ в більшості не хоче жити в реальності - важко працювати над собою та на роботі . А хоче легкого життя - тому вибирає пустобріхів . А пустобріхи не вміють керувати державою - лише показуха .
показать весь комментарий
09.12.2023 13:03 Ответить
І пустобріхів , хоч це не тільки український ексклюзив, і , що найогидніше, за умовну гречку.
показать весь комментарий
09.12.2023 14:07 Ответить
Та хто зна, як воно буде. Може пам'ятаєте, був такий регіонал Кушнарьов, глава Харківської облдержадміністрації, конкурент Януковича. Підстрелили на полюванні у Харківській області, відвезли до районної лікарні, там і сдох.
показать весь комментарий
09.12.2023 23:28 Ответить
Знаю багатьом не сподобається, те що я зараз напишу, але це моя думка і вона має право на існування.
А для чого нам, на 2 році війни, Національне меморіальне кладовище? Вибачте, але загиблі воїни уже поховані по всій території України. Їх що будуть перепоховувати? Чи це лише для загиблих воїнів-киян? Але чому тоді Національне? Але ж і в Києві поховання ідуть. Їх будуть перепоховувати? Чи всі хто загинув до будівництва, будуть не такі важливі, як поховані там?
А я скажу свою думку, мова йде про будівництво комплексу, де політикам буде зручно покласти квіти, раз в в рік, в річницю. А дехто кластиме їх раз в 5 років. І будівництво це створюється не з урахуванням думок родичів загиблих, а політикуму - як їм зручніше під'їхати туди на мерседесі та швидше поїхати звідти.
показать весь комментарий
09.12.2023 09:57 Ответить
Звичайний піар на крові. Ну і пару мільйонів роздеребанять під шумок.
показать весь комментарий
09.12.2023 10:16 Ответить
Дуже тверезі думки.
показать весь комментарий
09.12.2023 13:51 Ответить
Хто-небудь, поясніть будь-ласка, в чому різниця між Биківнею та Одеською трасою? Якщо лише в тому, що не враховані побажання родичів воїнів Азову, то в чому тут новина? Азов ЗАВЖДИ був ворогом для зе-шобли та опіздіжопників. Вони зараз не наважаться сказати про це вголос, але ж жодних вибачень навіть після подвигу під час оборони Маріуполя збоку зєрмачні на адресу азовців не було. І не буде. Натомість будуть і далі намагання принижувати азовців (як із замовленим офісом преЗЕдента скандалом, влаштованим соколовою та фаріон) або взагалі - спроби створити навколо їхнього подвигу суспільну амнезію.
Зе-владі НЕ потрібні патріотичні настрої в суспільстві. Через них навесні 2022 зірвалися такі райдужні для зе-покидьків плани здавання України кремлю. Зе-шоблі НЕ потрібна готовність українців до мобілізації, бо так може статися катастрофа для зе-зрадників і Україна здобуде перемогу. Вони натягнули на себе зелені френчі, але залишили всередині аквафрешні переконання. Їх НЕ можливо виправити. Їх можна лише скинути.
показать весь комментарий
09.12.2023 10:22 Ответить
Частину азовців вже повернули, а командирів якось витягли і нагородили. Тому не все так однозначно. Не треба за них розписуватись.
показать весь комментарий
09.12.2023 13:07 Ответить
А ще проти будівництва у Гатному власники скромних маєтків на 700 квадратів, розташованих поруч на місці колишніх фруктових садів плодового інституту. На інсталяції Меморіалу це гарно видно. Дивний збіг.
Землю у Биківні Кличко вже давно надав для переносу Рус. і Воскресенських садів, щоб його дружбан Ніконов міг ті території забудувати елітним житлом і яхтклубами. Хоча громади проголосували за заказник Горбачиха. Невже, ви не знали, це відкрита інфа.
Якось все це дивно виглядає. Особливо, після вимог надати землю тільки у центрі міста разом зі злобудовниками.
показать весь комментарий
09.12.2023 10:52 Ответить
Биківня це місце массових поховань жертв сталінського террору , авторка вважає доречним розмістити саме там меморіальне кладовище загиблим Героям ?
показать весь комментарий
09.12.2023 10:54 Ответить
"V черга - дачна забудова для перенесення Русанівських та Воскресенських садів на вулицю Радистів у Деснянському районі"(Подільський міст)
А це доречно робити у Биківні? Питання риторичне.
показать весь комментарий
09.12.2023 11:18 Ответить
Отупение большинства нации началось с другого числа 300. Теперь всё следствие этого.
показать весь комментарий
09.12.2023 11:05 Ответить
До речі - класний був гег
показать весь комментарий
09.12.2023 15:57 Ответить
Особенно про маму, которая 4 раза не пустила сыночка в армию по повестке.
показать весь комментарий
09.12.2023 17:29 Ответить
Респект!
Ви мене випередили - я теж хотів це фртр сюди вліпити ...
показать весь комментарий
09.12.2023 16:08 Ответить
З емоційного допису не зрозуміло - чим Биковня краще Глевахи?
показать весь комментарий
09.12.2023 15:54 Ответить
До Биківні є метро (Лісова). До Глевахи на лісапеді "Україна" добиратися, який ЗЕбіл поверне мудрому наріду?
показать весь комментарий
09.12.2023 17:35 Ответить
Від метро там ще пердолити і пердолити пішки. Звісно ближче ніж до Гатного, але теж не цукор.
показать весь комментарий
09.12.2023 18:46 Ответить
Не розкрита тема, чому можна там чи там. Лише якісь образи. Можлива два варіанти підходять і тут намагаються вирішити якісь свої питання. Треба вже бути трохи дорослашами і просити авторів або розкривати тему, або просто ігнорувати такі дописи, бо вони взагалі ні про що, лише стравлюють людей.
показать весь комментарий
09.12.2023 16:48 Ответить
Із владних кабінетів люди виглядають зовсім інакше, підправити цю ваду можливо тільки виробивши рефлекс страху
показать весь комментарий
09.12.2023 17:32 Ответить
А коли мудрий нарід голосував за клована, який розказував про сеньйор-голодомор і Україну-повію на що розраховував? Ммм?
показать весь комментарий
09.12.2023 17:32 Ответить
Одного не могу понять
Люди сначала выбрали ТАКОГО ПРЕЗИДЕНТА
ТАКИХ ДЕПУТАТОВ
А сегодня удивляются - почему они ТАКИЕ?
Так вы таких выбрали!!!!!
Перестаньте уже удивляться!
Удивитесь лучше себе
Почему вы , дебилы, выбрали в президенты
Четырежды ухилянта?
Ему ваши военные кладбища нах....не нужны....
показать весь комментарий
09.12.2023 18:25 Ответить
показать весь комментарий
09.12.2023 22:39 Ответить
Для родичів загиблих більш важливо їхня спроможність їх доступність до місця поховання загиблих, бо найбільше відвідують кладовище це батьки, жінки та діти. Чи кожен може дозволити собі їздити в Київ? Це питання я вважаю більш політичним, аніж "зроблено для ЛЮДЕЙ", а політичне значить має корупційну складову, бо в нас по іншому не буває. АРХ М
показать весь комментарий
10.12.2023 02:53 Ответить
У Фінляндії є меморіал загиблим фінським соддатам. Десятки тисяч великих гранітних каменів на величезному полі. Коли фіни приходять до меморіалу, вони розуміють скільки життів віддано за Фінляндію.
показать весь комментарий
10.12.2023 08:14 Ответить
На одеській трасі це далеко так?

Чому родичі були проти цього місця?
показать весь комментарий
10.12.2023 19:45 Ответить