12237 посетителей онлайн
7 020 45
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Які в нас є люди

Сьогодні бачила побратима, який на завданні у червні, тобто, шість місяців тому, підірвався на міні і втратив кінцівку.

Він тоді ні на мить не втрачав ні тями, ні оптимізму, сам надав собі домедичну, а хлопцю, який його виносив, показував, де вже розміновано, буквально - куди ставити ногу, щоб не підірватися.

У шпиталі за пару днів був такий веселий і бадьорий, ніби дістав легке поранення. Обіцяв за два місяці повернутися до несення служби.

За два місяці він не повернувся. Повернувся через шість. На протезі. Ходить з ціпком, шкодує, що поки що не може швидко бігати.

У нього висока ампутація, з такою мали списати. Знайшов військового юриста, який навчив, як уникнути цього. В результаті він тепер за документами ніби й не був поранений і, відповідно, ніяких обмежень не має. Інвалідності, пільг і виплат не буде теж, але то таке.

Мужику 44 роки. Є сім'я, діти. Нормальний, позитивний такий мужик.

Моралі ніякої не буде. Хто розуміє, і так все зрозуміє, а кому не соромно - соромно все одно не стане.

Просто знайте, які в нас є люди.

Топ комментарии
+13
На жаль, таких людей значна меншість. Що й довело голосування 21 квітня 2019 року ... більшість - зросійщена, люмпенізована, квартало-серіалозалежна ... і головне - без розуму, бо в своїй більшості досі не зрозуміли, що накоїли в той день!
показать весь комментарий
14.12.2023 09:51 Ответить
+10
Більшість голосувавших за ЦЬОГО - з Півдня, Сходу та значної частини зросійщених областних центрів. Тобто з тих областей , які голосували за це НЕПОРОЗУМІННЯ в процентному відношенні 80% ... 90% ( це легко перевірити по мапі голосувань другого туру ). А на фронтах вигрібають в більшості хлопці з україномовних областей ... це мої особисті спостереження за раненими бійцями , які лікуються в шпиталях та лікарнях - 70%... 80% спілкуються поміж собою на українскій мові ( це також легко особисто перевірити , трохи покрутившись в своєму місті біля лікарні-шпиталя и спостерігаючи за пораненими військовими ). До речі, абсолютна більшість утікачів на Захід від війни - це мешканці Півдня та Сходу , тобто вони в 2019 році самі наобирали тих , кто надав Путіну таку смачну можливість напасти на Україну ... а коли Путін таки напав - самі повтікали на Захід , залишивши в свїй більшості україномовним громадянам розбиратися з проблемою , яку російськомовні породили своїм шизофренічним голосуванням 21 квітня 2019 року. Хіба це справедливо?
показать весь комментарий
14.12.2023 12:01 Ответить
+9
Не треба цієї меншовартості. Така ситуація з людством в принципі в 21 столітті. Мінімальна кількість альтруїстів, на яких все й тримається - і подавляюча більшість егоїстів-потреблядів, які все горнуть до себе. Дякуйте поцмережам і "успішним блохерам", що обсирають мізки вашим дітям ще з дитинства.
показать весь комментарий
14.12.2023 10:38 Ответить
Комментировать
Сортировать:
На жаль, таких людей значна меншість. Що й довело голосування 21 квітня 2019 року ... більшість - зросійщена, люмпенізована, квартало-серіалозалежна ... і головне - без розуму, бо в своїй більшості досі не зрозуміли, що накоїли в той день!
показать весь комментарий
14.12.2023 09:51 Ответить
А Ви не подумали що чоловік міг голосувати й за зеленого? Адже на фронті також співвідношення 73 до 27 відсотків. Люди на передовій хіба не ті самі громадяни які голосували?
показать весь комментарий
14.12.2023 11:07 Ответить
Більшість голосувавших за ЦЬОГО - з Півдня, Сходу та значної частини зросійщених областних центрів. Тобто з тих областей , які голосували за це НЕПОРОЗУМІННЯ в процентному відношенні 80% ... 90% ( це легко перевірити по мапі голосувань другого туру ). А на фронтах вигрібають в більшості хлопці з україномовних областей ... це мої особисті спостереження за раненими бійцями , які лікуються в шпиталях та лікарнях - 70%... 80% спілкуються поміж собою на українскій мові ( це також легко особисто перевірити , трохи покрутившись в своєму місті біля лікарні-шпиталя и спостерігаючи за пораненими військовими ). До речі, абсолютна більшість утікачів на Захід від війни - це мешканці Півдня та Сходу , тобто вони в 2019 році самі наобирали тих , кто надав Путіну таку смачну можливість напасти на Україну ... а коли Путін таки напав - самі повтікали на Захід , залишивши в свїй більшості україномовним громадянам розбиратися з проблемою , яку російськомовні породили своїм шизофренічним голосуванням 21 квітня 2019 року. Хіба це справедливо?
показать весь комментарий
14.12.2023 12:01 Ответить
"ЦЕ" перемогло у ВСІХ областях окрім Львівської. і в Тернополі і у Франківську і у Рівному...це достатньо україномовні регіони?
показать весь комментарий
14.12.2023 16:01 Ответить
Хіба я неясно написав - "Тобто з тих областей , які голосували за це НЕПОРОЗУМІННЯ в процентному відношенні 80% ... 90%"? В інших областях перевага ЦЬОГО була значно меншою і за рахунок , як я написав - "зросійщених областних центрів". За Вована Оманського проголосували всі ті , хто в 2010 році голосував за Янека ( 49% - можно перевірити результати другого туру в 2010 році ) до яких додались обдурені продуктом телеканалів ХАСИД-ТВ ... до речі ці телеканали зараз гонять рожеву брехню по телеМАРАФЕТУ!
показать весь комментарий
14.12.2023 18:54 Ответить
За ЦЕ голосували і на батьківщині С. Бандери.
показать весь комментарий
14.12.2023 23:38 Ответить
Так, і на Львівщині багато голосували за ЦЬОГО , що підкреслює великі можливості телеканалів ХАСИД-ТВ по руйнації мізків слабких громадян. АЛЕ ... все ж на Львівщині більшість виборців виявились більш міцними перед впливом ХАСИД-ТВ. А ось Південь та Схід - це ті , хто в абсолютній більшості з радісним свинячим рохканням проголосували за "вирок" самим собі, який ЦЕЙ їм пообіців на стадіоні!
показать весь комментарий
15.12.2023 12:31 Ответить
Вполне справедливо: одна голова (пусть даже и без мозгов) - один голос. Это ваше же правило?
показать весь комментарий
15.12.2023 08:54 Ответить
Ні, не такі самі. У 2019-му були окремі результати голосування по армії. Порошенко виграв, хоча з невеликим відривом.
показать весь комментарий
14.12.2023 13:34 Ответить
так є такі люди, я пишаюсь тим, що я живу з ними в одній країні..., але я не знаю, чого в мене більше - цієї гордості чи сорому за тих, хто криком кричить, що тцк не повинно лякати їх у спортзалах, ресторанах та торгівельних центрах, де вони просто відпочивають...
показать весь комментарий
14.12.2023 10:35 Ответить
Я розумію тих людей, хто не хоче звʼязуватись з ТЦК. Держава все їхнє життя втручалася в їхні справи, заважала жити, працювати, обкрадала і т. д., посилала їх по відомому адресу, коли вони зверталися за допомогою. І тепер ця держава в лиці хамовитих з кримінальними повадками людей звертається до них по допомогу. В людей нарешті появився шанс відповісти тією ж монетою
показать весь комментарий
14.12.2023 12:49 Ответить
Держава яка заважала... то відмовки усе. Насправді реальність простіша. Є орки, які пішли війною на винищення України та українців, є українці які протистоять злу, і є ухилянти, у яких тисячі причин чому їх та їх сім'ї повинні захищати усі навкруги тільки не вони.
показать весь комментарий
14.12.2023 13:15 Ответить
Я захищаю Україну, командиром батальйону у нас бидло, яке розмовляє матами, постійно кричить (коли він накричиться у нього гарний настрій), хамить, у нього постійні розмови про секс, про надрочені пісюни. Він часто приходить в штаб, наказує мінометникам стриляти по ворожих позиціях, ті вже 3 місяці не попадають, сотні снарядів порозривались в полях, може штук 10 більш-менш попали, хоча сумніваюсь, що вони когось убили. Після чого іде доповідь в штаб бригади, що мінометним обстрілом з нашої сторони цілі досягнуто. Я після місяця сидіння в штабі втік звідти на позиції, бо в мене постійно поганий і подавлений настрій був коли я його бачив і чув. Це демотивує дуже сильно
показать весь комментарий
14.12.2023 13:28 Ответить
І з цього поганого настрою ти вирішив зареєструвати ак на цензорі 26.09.2023?
показать весь комментарий
14.12.2023 13:34 Ответить
В мене кілька аккаунтів, попередній аккаунт забанили, в цей аккаунт я через твітер заходжу, може і з вересня я не памʼятаю
показать весь комментарий
14.12.2023 13:59 Ответить
У нього поганий настрій, бо не може визначиться, де він "воює": чи то в ЗСУ, чи то в ДПСУ

(читай нижче мій коментар )
показать весь комментарий
14.12.2023 17:45 Ответить
Палитесь боти.
показать весь комментарий
14.12.2023 13:40 Ответить
Простите за все , что написала
Быть в окопе и в тылу - это не просто разные вещи
Нас разделяет пропасть
Это у меня нет права на УСТАЛОСТЬ
А у вас она есть
Главное - берегите себя
И еще раз простите,пан Сергей!
показать весь комментарий
14.12.2023 14:38 Ответить
Так здається, що ти трошки "заврамшись", москалику: "Я після місяця сидіння в штабі втік звідти на позиції".... Де ДПСУ, а де комбат зі штабом та бригада ЗСУ? То на які позиції ти втік?

показать весь комментарий
14.12.2023 16:14 Ответить
І що не так? Прикордонники ДПСУ, як і залізнодорожники ДСТУ, та багато інших, виконують завдання ЗСУ в їхніх же рядах
показать весь комментарий
14.12.2023 21:27 Ответить
Де ви бачили у штатній структурі ДПСУ "батальйон, бригада"? Ось, аби ляпнути
показать весь комментарий
15.12.2023 14:04 Ответить
Уважно читайте коментарі, а потім їх коментуйте
показать весь комментарий
15.12.2023 14:06 Ответить
В Дпсу є бригада Сталевий Кордон, у нашому батальйоні є комбат, але він називаються Комендантом, батальйон називається ПКШР (прикордонна комендатура швидкого реагування) по дпсушному, батальйон займає район оборони батальйону, це 17км кордону з РФ, зрозуміло що ми не одні, ще є зсушники, батальйоном керують зі штабу який називається ксп (командний спостережний пункт). Я зі штабу перевівся в групу аеророзвідки, що ще вам не зрозуміло?
показать весь комментарий
15.12.2023 16:36 Ответить
Держава яка заважала... то відмовки усе. Радий ,що тут побратим ,який з окопа пише знайшовся)) Ухилянти-наша єдина надія на майбутьнє
показать весь комментарий
15.12.2023 06:25 Ответить
До речі а ви служите чи ухилянт і найшли причину чому вас повинні захищати інш? Я давно замітив, що ухилянти самі войовничі і радикальні, тцкашники теж до них відносяться.
показать весь комментарий
15.12.2023 16:44 Ответить
Якою монетою відповісти? Здати країну путлеру. Що ви мелите. Для власного виїзду знайшли виправдання - аргументи хитрожопої особини. Бридко читати...
показать весь комментарий
14.12.2023 13:18 Ответить
Чомусь самими бойовими, готовими воювати до кінця є ті хто не на фронті. З Чехії язиком легко воювати з путлером
показать весь комментарий
14.12.2023 14:09 Ответить
Про старлінк депеесник ти не чув, бо в вас "воюючих" по тилам їх немає...
показать весь комментарий
14.12.2023 18:00 Ответить
Не треба цієї меншовартості. Така ситуація з людством в принципі в 21 столітті. Мінімальна кількість альтруїстів, на яких все й тримається - і подавляюча більшість егоїстів-потреблядів, які все горнуть до себе. Дякуйте поцмережам і "успішним блохерам", що обсирають мізки вашим дітям ще з дитинства.
показать весь комментарий
14.12.2023 10:38 Ответить
Соромно має бути владі, яка запросила кацапа в Україну, і продовжує весь час мародерити та працювати на кацапа - за спиною армії, добровольців і волонтерів. А особливо тих, хто як у 2013 пішов на Майдан так і 10 років ще не повернувся, поки ця влада по-блюзнірському грала членом на роялі в бані Януковича та в маєтку Суркова. Але їй не соромно.
показать весь комментарий
14.12.2023 12:22 Ответить
У нас є багато відповідальних та сумлінних людей. Але вони такі, поки це стосується їх особисто. Якщо вони обирають собі керівництво, то чомусь не дивляться ні на відповідальність, ні на сумлінність кандидата. Їх хвилює лише "подобається" чи "не подобається" їм цей майбутній керівник зовнішньо.
А потім ці люди, через свій недолугий вибір, втрачають не тільки кінцівки, а і життя. І до останнього вони не розуміють, шо все так погано саме через їхній недолугий вибір.
Там, де командування все спланувало грамотно і ретельно, немає місця для героїзму солдатів. У нас же навпаки - суцільний героїзм
показать весь комментарий
14.12.2023 12:36 Ответить
О як треба: якщо ти покаліченого к@ц@пами бійця ще й звинуватишь у тому що то не к@ц@пи а ѵін сам винен, то ти вже активна патріотична меншість, розум честь та совість української нації, керівна та направляюча КПРС.

Тобто виправдовуван͡ня визнан͡ня правомірним рашистського вторгнен͡ня в нас теперь ознака патріотизму!

Хто розуміє, і так все зрозуміє, а кому не соромно - соромно все одно не стане. Не може ж виборцям порошенка і росіянам бути соромно за свої вчинки? Бо інакше б вони не були виборцями порошенка і росіянами! Наприклад журналист Аркадій Бабченко не тільки голосував але й воював за Путлера, вбивав Чеченців і Українців, і все ОК: головне ж що ѵін звинуватив Вкраїнців у вторгнен͡ні! Виборець порошенка, старшина армії "рф" Бабченко завжди голосував правильно, а Вкраїнці -- неправильно. І тому в рашистській агресії винні Вкраїнці, а не старшини армії "рф".

https://twitter.com/vsheredeha/status/1659223243578916868 я ніколи раніше в цьому світі не бачив більшого скотства, ніж порохоскотство, яке пише людині, яка втратила обидві ноги, що вони в неї були ПРИ ПОРОШЕНКУ І МІНСЬКИХ УГОДАХ. -- а там ще коментах скоти такі: ні, ні, то все подоляківські боти, і Пташку хейтили теж подоляківські боти...

До речі, зараз кажуть що мовляв в разі перемир'я Путлер обов'язково розпочне нове вторгнен͡ня. -- Так ѵін же його ВЖЕ розпочав!
показать весь комментарий
16.12.2023 18:58 Ответить
якби ви навчилися думати, а не виказувати свої образи, то ціни б вам не було. Але ви, через свої дрібні образи на явних ботів, навіть готові на себе взяти частину вини за Зеленського, який проїбав все: і південь, і північ, і армію, і сотні тисяч життів. Дуже шкода, що не можна навчити мислити мільйони тих, хто не звик цього робити з дитинства
показать весь комментарий
16.12.2023 19:38 Ответить
Ѧк 24.45% результат Порошенка на виборах, округлюється до цілих, розкажи нам: хочемо побачити, чи ти бува не бот? Справа в тому, що в ботів є такий цікавий глюк -- вони округлюють це число як 25%, тоді як люди -- як 24%.
показать весь комментарий
17.12.2023 21:11 Ответить
Скоти -- це русня, яка не визнає суверенитет Української Политичної Nації, виправдовує, визнає правомірною рашистську агресію. Так само скоти виправдовують, визнають правомірним Голодомор. Перемоги не буде без перемоги над скотом.
показать весь комментарий
17.12.2023 21:54 Ответить
Таких людей в принципі мало, завжди і всюди.
показать весь комментарий
14.12.2023 16:45 Ответить
Ми вже зробили достатньо простих рішень, щоб відчути важливість виважених. Добре було б блогерам подавати приклад у розумінні того, що нашу проблему не вирішать навіть мільйон простих героїчних вчинків, життя простим не буває. І коли юнак готовий вмерти задля мети, то мужчина готовий жити заради неї.
показать весь комментарий
14.12.2023 16:56 Ответить
Чому комусь окрім русні має бути соромно?
показать весь комментарий
15.12.2023 00:34 Ответить
В рфії стабільність і для більшості людей там війни немає, у них все ок, а у нас команда абсолютно непередбачуваних клованів, ідіотів і інфантилів, якщо не гірше - завтра можуть учудити будь-що, нагородити будь-яку маячну, тому ми підсвідомо не відчуваємо впевпенності в них і люди від такої ситуації постійної тривоги тікають і це природно - хто на фронт, де однозначна впевненість, що ворог перед тобою, або закордон, де зрозуміло, що тут друзі, а решта, тобто ми - в постійній тривозі і це вимотує, падає мотивація так би мовити, кажуть, що це тупік)

Ми не завдаємо ніяких незручностей рфії, взагалі ніяк не турбуємо, щоб вони почали накопичувати втому від війни. Чому ми не зачистили всю їх ІТ-інфраструктуру, наприклад, щоб все стало на неділю? Уявляєте, який був би переляк від такого колапсу)

А вони нам зробили і цілять в той самий час в очисні споруди! Коли вже буде якась адекватна відповідь? Де наші стелс-шахеди?!
показать весь комментарий
15.12.2023 02:07 Ответить
Мораль буде:

1. ВЛК не працює, раз не "побачила" інвалідність;
2. В підрозділі за штатом є військовослужбовець, а по факту - немає;
3. Психологи ані в.частини, ані мед закладів не працюють як треба. Синдром боргу, синдром провини - можна сперечатися, але явно військовослужбовець не пройшов діагностику/лікування/реабілітацію.

Висновок теж буде: провалена робота влади з мобілізації та популізм владних рішень ведуть до ослаблення ЗСУ.
показать весь комментарий
15.12.2023 13:16 Ответить