12186 посетителей онлайн
7 803 72
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Членство у НАТО - це як "золото Полуботка"

ЧЛЕНСТВО У НАТО — ЦЕ ЯК ЗОЛОТО ПОЛУБОТКА

Цей допис планую як останній з мініциклу щодо критичності ситуації, яка складається. Хоча мої роздуми ні на що не вплинуть.

Бо «Поінформований означає озброєний» — це не про нас (попередження про вторгнення пам’ятаєте?). В українців — унікальне міфологічне світосприйняття. Звідси й дуже влучний мем Густава Водічки про «батьківщину замріяних янголів». Від себе додам, що з отакенними іклами, щоб рвати ворогів. А якщо ворогів поруч нема, то один одного.

Але до теми. Постійно стикаюся з тезою, що загроза від росії зникне лише тоді, коли Україна стане членом НАТО. Цей міф настільки припав нам до душі, що ми навіть в Конституцію його запроторили — щоб надійніше убезпечитися. Щоб прям композитна броня, як в того «Челленджера», якого нам не дали.

Чому саме міф? З двох причин.

Перша. НАТО давно перетворилися на супербюрократичну контору, яка навіть питання знищення пацюків у підвалі розглядала би роками. І так і не наважилася б. Бо це ж живі істоти, а що Грета Тунберг скаже...

Для довідки: НАТО як організація здійснює лише невійськову допомогу Україні — медикаментами, харчуванням, навчанням, пальним. Не зброєю. Не боєприпасами.

НАТО старанно не помічає російських ракет і безпілотників, які залітають на територію країн Альянсу. Днями «шахед» у Румунії впав і що? Навіть на глибоке занепокоєння не наважилися. Тобто, все, що завгодно, аби тільки путін у Кремлі відчував себе сухо і комфортно. І не нервував.

НАТО може проводити грандіозні маневри, енергійно перекидати свої сили в різні регіони, пропонувати бажаючим поглиблені плани прискореного наближення. А то й кандидатства. Потенційного. Років через десять. А реально воювати здатні армії конкретних країн — США, Великої Британії, Туреччини...

Дії, точніше, бездіяльність НАТО під час вторгнення росії, викликають сумнів, що ця структура реально захистить навіть Польщу або прибалтійські країни, бо якійсь орбан обов’язково буде проти. Що ж казати про Україну, яку й зараз путінськи посіпаки у НАТО відкрито зневажають?

Друга причина в тому, що недоімперія вже не боїться НАТО. До повномасштабної агресії працювала система стримування, яка базувалася на значній технічній і технологічній перевазі армій Альянсу. В Кремлі добре запам’ятали, як Штати під вивіскою НАТО легко раздовбали Югославію та Ірак, які були здебільшого озброєні радянськими зразками. Тими ж, що і росія. І кремлівським нариватися не хотілося.

Зараз росія перетнула межу цього страху. У цій війні осучасненій російський зброї протистоїть НАТІвська, але в руках українців. В недоімперії визнають, що українці — фантастичні воїни. Тільки вони здатні у надважких умовах, в холоді, в багнюці, під безперервними обстрілами та бомбуваннями боронити кожен клаптик рідної землі. В росії небезпідставно переконані, що зніжені НАТІвці в умовах виснажливої війни без правил — не здатні.

Росія розкрутила свій військово-промисловий комплекс. Країна охоплена імперським завойовницьким психозом. Їй вже нема чого втрачати. Окрім війни, в неї нема іншого сенсу буття. Тому після припинення вогню (якщо воно відбудеться) росія підготується і знов неодмінно попре — на Україну або ще на когось. Бо пересвідчилися, що це цілком можливо. Ій не буде зважати — чи ми вже в НАТО, чи досі запекло шукаємо золоту бочку легендарного гетьмана.

Вихід? Тільки шлях Ізраїлю, який далеко не всіма сприймається навіть в Україні: ставати настільки сильними в воєнному, економічному, соціальному сенсі, щоби на нас не хотілося нападати. І укладати прямі безпекові угоди с розвиненими країнами. Але для цього треба бути корисними — той самий Ізраїль, наприклад, є надійним і ефективним провідником політики США на Близькому Сході. І загалом це — надскладне завдання, у нашому сучасному режимі імітування його не виконати.

Ну от, про марні сподівання на НАТО написав. Про зміну сценарію війни на негативний теж. Про створення Уряду Національної перемоги як вихід із кризи виклав. Навіть перші завдання такого уряду запропонував.

Тобто, добровільний та безглуздий соціальний обов’язок виконав. Далі повертаємося до звичної рефлексії на поточні події.

Топ комментарии
+17
На кого працює цей політтехнолух?

Пара фактів:
1. Рашка не напала на жодну країну НАТО.
2. Після лютого Фінляндія та Швеція вступили в НАТО аж бігом.
Але пан Алєксандр Кочєтков розумніший за Фінляндію та Швецію. Він звідкись знає що рашка більше не боїться НАТО. Він хоче нас переконати що Україну в НАТО не приймуть, та і вступати нема сенсу. Хоч це єдина гарантія суверенітету в ******** умовах.

Пара питань:
1. Навіщо пан Алєксандр Кочєтков це робить?
2. Що ми знаємо про пана Александра Кочєткова? На кого він зараз працює і що ще розганяє?
показать весь комментарий
16.12.2023 12:40 Ответить
+13
Багато із чим можна погодитися.
показать весь комментарий
15.12.2023 09:49 Ответить
+12
Автор статті дебіл розумово відсталий, або явно працює на Кремль. Порівняй із ким воює Ізраїль та з ким Україна. Якби Рашка напала на Ізраїль він не протримався б і місяця. Україну може врятувати лише НАТО. Це єдина гарантія безпеки у світі
показать весь комментарий
16.12.2023 11:38 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Багато із чим можна погодитися.
показать весь комментарий
15.12.2023 09:49 Ответить
Звісно можна , як багато що і заперечити .Тож ця стаття швидше для нової дискусії підходить ,а не як підсумок циклу , до автора більше питань аніж він відповідей спробував дати , ну а те що НАТО не панацея , так це не тільки він ,а весь світ знає ,саме тому у нас така підтримка країн Балтії ,саме тому так потужно переозброюється Польща і піщло поїхало .........
показать весь комментарий
16.12.2023 14:51 Ответить
"... викликають сумнів, що ця структура реально захистить навіть Польщу або прибалтійські країни...". Но , пан Кочетков, если бы страны Балтии не были бы членами НАТО , то ОРДА уже бы вломилась как минимум в Эстонию и Латвию "защищать" права местных ордынцев. Да и Финляндия уж очень быстро вступила в НАТО после ордынского нападения на Украину ... а если следовать вашему пессимизму , то получается , что ЗРЯ вступила. Я так не думаю . Да и Путло НИКОГДА не решится напасть на страну НАТО с помощью обычных вооружений . Разве , что при ожидаемом уходе Путла в мир иной он решит потянуть за собой все Человечество , спровоцировав ядерный Армагедон ... но это уже другая история. А НАТО Украине не светит по причине территориальной неопределенности с границами государства и Путло эту неопределенность будет всячески поддерживать. Вряд ли заморозка конфликта позволит вступить в НАТО с контролируемой территорией . Об этом говорит пример Кипра - конфликт уже 50 лет как заморожен , Кипр уже член ЕС , а в НАТО попасть не может , но там хоть есть демилитаризованая зона и две британских военных базы как гарантия сохранения ситуации ... да и НАТО всегда вмешается разруливать возможную конфликтную ситуацию между своими членами Грецией и Турцией - если бы не членство в НАТО , то Турция уже давно бы вломилась в Грецию как минимум на острова . Так , что ,пан Кочетков, не надо наговаривать на беспомощность НАТО и фантазировать о предполагаемой войне ОРДЫ с странами НАТО - у Путла еще столько дел на территории бывшего Красного Райха , что ему не до войны с НАТО ... тут с Украиной можно годами разбираться , благо ( для Путина ) 21 апреля 2019 года 73% оглупевших избирателей сделали свой шизофренический выбор в пользу абсолютно бездарного человечка и таких же бездарей в его окружении , тем самым создав для Путла вкуснейшую для него ситуацию в Украине ... и Путло таки решилось напасть. Да Путло просто балдеет с 2019 года от такого свалившегося счастья и возможности покончить с ненавистной ему Украиной. Каждый день войны приближает Путина к его цели - покончить с Украиной. А продолжение войны ему обеспечивает сидение в Президентском кресле ЭТОГО НЕДОРАЗУМЕНИЯ с его шмурдячным окружением, густо нафаршированным ФСБшной и ГРУшной агентурой. Украина движется к КАТАСТРОФЕ под ежевечерние бодрые гундосые видиозвернення ЭТОГО , но к сожалению ( по моим наблюдениям ) , подавляющее большинство этих 73% так до сих пор и так не поняли , что натворили 21 апреля 2019 года ! СИТУАЦИЯ УХУДШАЕТСЯ С КАЖДЫМ ДНЕМ!

показать весь комментарий
15.12.2023 10:12 Ответить
В Першу Світову війну греки майже Анкару взяли, але їх було таки в 5 разів менше ніж турків, і Ататюрк зміг переламати ситуацію. Це так, дещо про греків.

НАТО - це зобов'язання США захищати демократії в Європі, і першим інструментом захисту є ядерна зброя США. Для тих хто вже в НАТО все це працює як годинник.

Секретар НАТО - це просто секретар. Ведучий конференцій.

Проблема в самих США. Тут відбуваються процеси які змінюють американську ідентичність. Значить, змінюватиметься і зовнішня політика, і складається враження що самі американці не знають чого вони хочуть.
показать весь комментарий
16.12.2023 13:32 Ответить
Цілком з Вами згодний.

Але я помічаю, що голос "кочеткова" перестає відрізнятися від голосу московської ґебні. (і не лише у цій статті).

Навіть, якщо НАТО сто разів погане, нам треба там бути.

Але "кочетков" відмовляє нас від вступу до НАТО.
показать весь комментарий
16.12.2023 16:25 Ответить
Конечно я , 25%-ный, значно "краще, ніж ті бідолаги з 73%"! Если бы Порох остался на второй срок ( или во второй тур вышла Тимошенко и она стала бы Президентом, что было неизбежно если бы НЕДОРАЗУМЕНИЕ не поперлось бы по заданию Бени в Президенты - достаточно проанализировать результаты первого тура ) войны бы просто не было ! Каждый месяц в МаЦкву ( как и на первом сроке Пороха ) летал по заданию Пороха Ведмедчук и успокаивал психопата , за что ему ( Медведчуку ) позволяли вести торговлю с Рашкой и богатеть с его Ксюхой , а сам Путин продолжал бы заниматься своими любимыми газовыми схемами и договорняками , а Порох используя мирное время занимался государством - безвиз , томос , армия , мова , вiра ! Плохой мир всегда лучше хорошей войны!!! 73% об этом не думали , а надо было умишком пораскинуть , но 73%-ные головый употребляют пиво-водку-95квартал , а думают дупой ... вот и оказались в ДУПЕ, к сожалению, вместе с Украиной и 25%-ными.
показать весь комментарий
17.12.2023 09:24 Ответить
Та воно так, але пуйло скавчало БУДЬ-ХТО, АБИ НЕ ПОРОХ !!!
"Сайдьомса пасиридине" та "пиристать стрилядь" пуйла влаштовувало
на 146%.
Збулось прокляття старого Пуйлоалло.
показать весь комментарий
17.12.2023 21:05 Ответить
Повна, беззмістовна маячня та словоблуддя.
показать весь комментарий
15.12.2023 15:16 Ответить
Не зовсім маячня , просто автор виклав те що ви і без нього чудово знаєте , а нового нічого не додав , бо немає у нього нічого нового , саме тому так сприймається .
показать весь комментарий
16.12.2023 14:53 Ответить
"Сердюк", а чому тебе ведмедчук на Цензорі тільки у вересні зарєєстрував, ти де дл о цього ошивався?
показать весь комментарий
16.12.2023 20:12 Ответить
"вісмавіста",а тому що фейсбук іванович заблокував мій профіль за скаргами таких як ти , через розміщення пісень українцями переспіваних ,та статтів про звірства совка на заході України . До того я з тобою не один раз срався коли ти намагався усім свою зверхність довести бо ти аксакал Цензора , а решта , хто через ФБ заходив , невовноцінні , бо Цензор їх атвоматом 13.02.2023 перереєстрував.
показать весь комментарий
16.12.2023 20:34 Ответить
Це не знімає питання, чому ведмедчук тебе зарєєстрував?
показать весь комментарий
16.12.2023 20:41 Ответить
Ти знаєш , із твоєю хворобливою уявою , у мене таке враження, що ти теж кум *****
показать весь комментарий
16.12.2023 21:00 Ответить
До речі , контролюй обліковий запис , а то я перцю писав , а ти з вісмавісти відповідаєш , як модератор за матюки заблокує - спалиш резервний вхід
показать весь комментарий
16.12.2023 21:03 Ответить
Автор жодним чином не розкрив теми наявності у московитів ядерної зброї і їхніх неодноразових погроз ударів по Україні тактичними ядерними зарядами.
На даному етапі розвитку військових дій ххйла все більш менш влаштовує, лише його вічно п'яний блазень регулярно нагадує про себе тим, що погрожує ядерним ударом. А яким чином може розвиватися ситуація, коли ситуація на фронті для москалів стане критичною, коли вони відчують, що їх вибивають з України?
Лише членство України в НАТО являється фактором ядерного стримування для кацапів.
Ну а стосовно допомоги НАТО, то дійсно від НАТО ми отримували нелегальну допомогу, від пайків , уніформи та іншого, але також була низка програм по реформування нашого війська, системи управління, зв'язку і т.д. Можливо це й пов'язано з тою бюрократією і можливістю заблокувати допомогу однією з країн, наприклад мадярами?
Але автор і словом не обмовився про засідання країн сприяння обороні України під умовною назвою Рамштайн. Там присутні всі країни НАТО, а також ж країни з позаблоковим статусом, які надають реальну допомогу саме зброєю, ************ і фінансами.
Ну а стосовно прикладу Ізраїлю, так гарний приклад, але... виходячи з дій нашої влади вони більше переймаються своїми рейтингами та саме своїм майбутнім, а не долею країни. Тому зараз і виникли дискусії стосовно особи Головнокомандуючого і весь цей опус від автора дуже гарно вписується в цю боротьбу і дискредитацію нинішнього військового керівництва.
показать весь комментарий
17.12.2023 08:00 Ответить
Одне одному не заважає. Але спочатку ізраїлізація мілітаризація держави.
показать весь комментарий
15.12.2023 16:10 Ответить
"ізраїлізація" держави -- це насамперед можливість відчиняти ногами двері у White House. Але навряд чи ми досягнемо цього навіть через 1000 років.

А мілітаризація -- так! Але чи витримає це "мудрий_народ", що в 2019р. голосував за "сойтіс_па_сєрєдінє"? Та ще, по суті й у головній масі, не відчув на своїй шкурі що таке війна: з картковою системою та відмовою від багатьох комфортів на користь Війська.
показать весь комментарий
16.12.2023 16:30 Ответить
Ізраїль є феноменом з екслюзивними властивостями, визначеними географічно, історично та , зрештою, релігійно. Щодо Польщі..., що ж, її союзники відомі давно і , ймовірно, не варто думати, що в цей раз вони допоможуть їй так само , або з меншою ефективністю, та й самі поляки теж з отакенними іклами хлопці. Очевидним є лише те , що пан Фукуяма помилився та пошився в дурні.
показать весь комментарий
15.12.2023 18:03 Ответить
"Вихід? Тільки шлях Ізраїлю, який далеко не всіма сприймається навіть в Україні: ставати настільки сильними в воєнному, економічному, соціальному сенсі, щоби на нас не хотілося нападати." Пан Кочетков виглядає таким собі мрійником. Вова Оманський зі своїм ЗЕшмурдяком з України Ізраїль створити неспроможні! Але ВОНО дуже спроможно у зручний час втікти до справжнього Ізраїлю к своїм рахункам та нерухомості. Тільки здається мені , що в важкі для Ізраїлю часи Вову даремно буде шукати в Секторі Газа , одягнутим в ізраїльский військовий однострій.
показать весь комментарий
15.12.2023 19:47 Ответить
Автор статті дебіл розумово відсталий, або явно працює на Кремль. Порівняй із ким воює Ізраїль та з ким Україна. Якби Рашка напала на Ізраїль він не протримався б і місяця. Україну може врятувати лише НАТО. Це єдина гарантія безпеки у світі
показать весь комментарий
16.12.2023 11:38 Ответить
Тобто НАТО, має вступитись за країну, жителі якої пару десятиліть були проти вступу в нього, а тепер кричать "Рятуйте!" І задля цього, оборонний альянс має напасти на Росію, розпочати, потенційно, Трєтю Світову, з застосуванням ядерного озброєння, а потім політики цих країн мають пояснити громадянам за що загинули військові. І .т.п.
Але це не просто стаття наповнена безглуздою маячнею, з неадекватними висновками, це ще і безмірно шкідлива для України стаття. Адже вона, так як і багато інших, просуває в уми українців тези - "нам не потрібне НАТО", "нам не потрібен ЄС", "США/Великобританія/Німеччина/.... погані", ...... До чого призведуть такі настрої, можна легко зрозуміти. Починаючи з 1991 це впарювали українцям - ну і що, всі тепер задоволені, що ми не в НАТО?
показать весь комментарий
16.12.2023 12:33 Ответить
за пару десятиліть кілька мільйонів совків померло
показать весь комментарий
16.12.2023 20:25 Ответить
Років за 10-12 Путлєр і Ко з росіян, які б вони там не були, створив армаду зомбі-фашистів. Не варто недооцінювати ідеї, котрі запускають в маси.
показать весь комментарий
16.12.2023 20:32 Ответить
так, пропаганда там працювала на повну потужність. Але Ви недооцінюєте електоральне поле кремля. Там багато кацапів зверхньо ставилися до інших народів імперії завжди. А до "хохлів" вони так і відносилися - як до зіпсованих руських. Типу і язик зіпсований і хитрі якісь. А це коли не вдається обдурити когось з наших, значить ми по-їхньому хитрі. тобто тим ідеям вже сотні років. Їх просто підігрівали постійно. Притому багато наших дебілів (і з вищою освітою також) перейшли на їх сторону, бо раша - сила і бути малоросом чи ще якимсь нацменом тим нашим землякам стало соромно. І не вигідно. Бо в імперії все для руських. навіть коли вони євреї чи вірмени.
показать весь комментарий
16.12.2023 21:19 Ответить
Я дещо про інше, звісно імперське ставлення завжди було поширене в Росії, навіть тоді, коли в певні моменти інші народи жили куди, як краще. Я завжди звертаю увагу на Афганістан, там СРСР за 10 років втратив до 15тис. вбитими, і 54тис. пораненими і.......суспільство почало "бурлити". Багато хто, вважає це одним з дуже серйозних чинників його розпаду. Потім була Чечня, де в Росії волали на повну від втрат. І....настав 2022-2023 роки, де росіяни отримали куди, як більші втрати за короткий період. І що в результаті? Тиша.
Тому не варто говорити, що в Росії завжди пропаганда працювала "на повну", те що було до Путіна, це так, пропаганда для дитсадка.
показать весь комментарий
16.12.2023 21:33 Ответить
На жаль - це так . Треба констатувати - грізне ( колись ) НАТО перетворилося на такий собі - клуб "ботанів" . І кацапи втратили перед ним страх . Багаторічна страусяча політика обамів -меркелів дала свої плоди . Оці всі заяви ***** в бік альянсу , ультиматуми з вимогою повернути кордони 1997 року , відкриті погрози бамбіть Лондон і Берлін , це ознака того що НАТО не сприймається як реальна сила . А раз так , немає гарантії що кацапи в майбутньому не спробують " потикати в нього палкою ". Тим більш - якщо ще й трамп , який обіцяє вивести США з альянсу , виграє вибори .

Найгірше те що блок НАТО і сам все розуміє , але далі цього діло майже не йде . Всі погрози русні мовчки "ковтаються" , висновків майже не робиться ( за виключенням кількох країн блоку ) , і тому , як бачимо , його ВПК і досі "дрімає на печі" , а значна частина західного суспільства і досі живе надією побачити мір в очах ***** .
Два роки , у НАТО - під носом йде найбільша і найкривавіша (за останні 80 років) війна , а альянс навіть випуск снарядів ніяк не може налагодити . Ну - як так .?
показать весь комментарий
16.12.2023 12:35 Ответить
"Всі погрози русні мовчки "ковтаються" , висновків майже не робиться ( за виключенням кількох країн блоку )" А навіщо , наприклад, Німеччині реагувати на погрози кацапів якщо між ними та парашею Польща ? Ми дуже реагували як кацапи Ічкерію захоплювали , чи може далі стурбованості справи пішли як Сакартвело захопили ?
показать весь комментарий
16.12.2023 15:03 Ответить
Ну як це - навіщо ? А як же - зобов'язання ? Польща і Німеччина члени НАТО . У них зобов'язання - спільно реагувати на військову загрозу ззовні . Який сенс тоді взагалі укладати подібні союзи ?
І навіщо оці приклади з Ічкерією і Грузією . ? Це взагалі з іншої опери ,, бо ми не укладали військові союзи , ні з Ічкерією , ні з грузинами . Хоча на боці чеченців українці воювали , в якості добровольців ,, і Грузії військову допомогу Україна теж надавала .
показать весь комментарий
16.12.2023 15:53 Ответить
Хтось із членів НАТО відверто не виконав своїх зобов'язань? Спільно реагувати не означає реагувати так само .... вони і реагують -поляки озброюються , а німці висловлюють стурбованість у сподіванні що до їхньої території не дійде , яскравий приклад цьому саме кошти у % від бюджету які кожна держава член НАТО на військові потреби виділяла колись і тепер виділяє.
показать весь комментарий
16.12.2023 16:57 Ответить
Як це - не означає ? Так це що - правильно ? Те що - поляки озброюються , а німці лише - висловлюють стурбованість ?
Це так має бути у військовому союзі ?? Тобто - один військовий союзник має озброюватись і воювати , а інший дивитись на те , і висловлювати стурбованість ?
показать весь комментарий
16.12.2023 17:18 Ответить
Так у нинішній час воно так і є , цинічний час , давніх друзів забувають , а при горі споминають .......
показать весь комментарий
16.12.2023 17:24 Ответить
P.S. Я не казав що це правильно , але ,на жаль,так є (( в принципі так і було - Британія коли Німеччині війну після нападу на Польщу оголошувала , на другий день здається Берлін не бомбила ((
показать весь комментарий
16.12.2023 17:27 Ответить
Ще один брехун про Трампа.
Пам'ять пересохла?
Трамп розлютився за те, що гейропейци майже 30 рокiв не платили внески у НАТО,
i пообiцяв вийти , бо Америка не повинна оплачувати ЧУЖУ безпеку самотужки.
Не повторюйте пуйловьких побрехеньок.
Таки ж допомогло, зараз виють, що тепер треба налагодити виробництво зброi i снарядiв.
Що пiдтвердило правоту Трампа
показать весь комментарий
17.12.2023 21:15 Ответить
Мені на твоє трампидло - пох.. , від слова -зовсім .

В мене з пам'яттю все ОК ,, і я лише констатую факт того що він - пообiцяв вийти , бо Америка не повинна оплачувати ЧУЖУ безпеку самотужки. ( твої ж слова ) .
То ж - якщо це побрехенька , то ти її теж озвучив . А значить і ти брехун .
показать весь комментарий
17.12.2023 21:47 Ответить
На кого працює цей політтехнолух?

Пара фактів:
1. Рашка не напала на жодну країну НАТО.
2. Після лютого Фінляндія та Швеція вступили в НАТО аж бігом.
Але пан Алєксандр Кочєтков розумніший за Фінляндію та Швецію. Він звідкись знає що рашка більше не боїться НАТО. Він хоче нас переконати що Україну в НАТО не приймуть, та і вступати нема сенсу. Хоч це єдина гарантія суверенітету в ******** умовах.

Пара питань:
1. Навіщо пан Алєксандр Кочєтков це робить?
2. Що ми знаємо про пана Александра Кочєткова? На кого він зараз працює і що ще розганяє?
показать весь комментарий
16.12.2023 12:40 Ответить
п. Кочетков вбачає реалізм у своїх прогнозах. Мабуть він стоїть на досвіді попередніх наших спроб вступити у НАТО.

Але, все ж таки, ситуація явно змінилася. Виглядає реалістичним, що країни Балтії і Польща будуть активно захищатися. Крім того у них є вже точний маркер - концентрація військ ********* на кордонах.
показать весь комментарий
16.12.2023 13:14 Ответить
Из изложенного не следует, что Украина не должна быть в НАТО, отказавшись тем самым от ядерного зонтика США и 5-й статьи Устава НАТО.
показать весь комментарий
16.12.2023 12:43 Ответить
Так. Але не сприймати НАТО як чарівника, який прийде і порядок наведе. Треба самим ставати сильнішими.
показать весь комментарий
16.12.2023 21:47 Ответить
Підрозділи країн НАТО стоять у Балтії. Напад на них, означає напад на НАТО. Починеться спротив на місці. Далі піднімається уся авіація з найближчих вцілілих аеродромів.

Підозрюю що Польща одразу втрутиться при нападі на країни Балтії. Потім черга за фінами і шведами - прикривати будуть точно. Калінінград довірять Дойчланд.
показать весь комментарий
16.12.2023 13:10 Ответить
Ця чума чмогер як був політехнологом партіі "Родіна",так і залишився.Особливо коли він строче шо НАТО не дає зброю ,а нехоче написати скіки країн нато передали от патронів закінчуючи ракетами атакамс та іншими.Кого він хоче на...ть.Нато це обороний союз і принаття рішень залежить від 31 країни.НАТо це не країна і не має собственной зброї.
показать весь комментарий
16.12.2023 13:15 Ответить
Кацапи своїм рабам можуть в тєліку скільки завгодно волати, що вони зараз воюють з цілою натою чи ще якусь шизоїдну хрінь, агентура кацапів дуже довго і, з перемінним успіхом, намагається розвалити альянс зсередини, але відкрито напасти на його члена ніхто в Кремлі ні в якому, навіть коксо-хімічному угарі не наважиться. Тим більше, що кацапія має величезні території, на які є свої погляди та бажання майже в усіх сусідів. І оманливо думати, що поточна пасивна відносно претензій до РФ позиція Японії чи Фінляндії завадить їм, за слушної нагоди, повернути собі загарбані кацапами землі.
Щодо того, що кацапи не бояться НАТО... Тут значно головніше, що НАТО потроху перестає боятися, що путін нападе. Бо він вже напав. І це багато в чому розв'язує їм руки. Що є стратегічним провалом для кацапів, бо він своїм тупорилим вторгненням в Україну фактично розворушив дрімаючий рій ос, які дуже невчасно і швидко для світових автократій зрозуміли, що політика вмиротворення нічого не дасть, краще працюватимуть заряджені гармати.
Тому щось десь в тексті є слушне, але загалом має таке собі відношення до реальності.
показать весь комментарий
16.12.2023 13:15 Ответить
Друга причина в тому, що недоімперія вже не боїться НАТО.

Чомусь мені здається, що і НАТО вже не боїться РФ. Україна сильно зменшила потенціал *********. Крім того, там розгортається ек. криза. Повільно, правда.

Тому це може привести до окремих локальних конфліктів по периметру. Як збиття амерського дрона.
показать весь комментарий
16.12.2023 13:19 Ответить
Знову кацапськи нарати ви-раша небоїться НАТО.Як би не боялась відповіді то одноразово почала і на півночі (країни балтіі,фінляндія) але діє тіки гібрідно-провокаціі біженці з азіі і африки.
показать весь комментарий
16.12.2023 13:48 Ответить
Вони ж не дурні, самі не хочуть під польські "Хаймарси" лізти.
Вони зберуть армію з хохлів та бульбашів і кинуть її на Сувальки і Литву та подивляться на реакцію НАТО. Якщо вдало, розвиватимуть наступ. Ні - переведуть стрілки на луку.
показать весь комментарий
16.12.2023 14:15 Ответить
Тут ще він каже про Ізраель.Як би не допомога США+ флот у середземному морі то можливо і небуло Ізраелю.Тим більш він воював з арабськими країнами(безядерними) де небуло єдиного командування і скоордінованості дій.
показать весь комментарий
16.12.2023 15:15 Ответить
Цікаво, якби Кравчук проявив державницьку позицію і погодився віддавати нашу ядерну зброю тільки за умови членства в НАТО ? Був-би шанс ?
показать весь комментарий
16.12.2023 15:21 Ответить
Він не погодився б , якби й пропонували . Бо в Раді більшість належала комунядлам ,, і десь - дві третини суспільства були проти НАТО .
Совок на той час тільки но розвалився , про яке НАТО мова . !? Його тоді ще сприймали як ворожий альянс .
показать весь комментарий
16.12.2023 16:14 Ответить
Я дуже добре пам'ятаю той час. Єдина політична сила, що висловлювала формулу відмови від ЯЗ в обмін на вступ до НАТО був Конгрес українських націоналістів (КУН). Та й то завдяки тому, що його очолювала Ярослава Стецько, яка виросла не в совку.

Навіть від В.Чорновола не було чути чогось схожого. І Ви маєте рацію: у ВР тоді переважали комуністи. Власне, як і зараз: криворізькі совки. Просто цих життя притиснуло. Бо це квартальне кодло ще до 24.02 також не вважало, що вступ до НАТО є потрібним.
показать весь комментарий
16.12.2023 16:35 Ответить
Якщо теоретично ядерна країна буде окупована - в таборах, катівнях будуть конати не тільки окуповані українці
але й рашист буде дохнути в своїх хібарах такими маштабами що саме існування ********* буде під великим питанням.
Ядерна зброя - екзестинційне питання існування України.
показать весь комментарий
16.12.2023 15:31 Ответить
До Тузли Будапешський меморандум виглядав непогано, проте, коли постала проблемма із Тузлою, виявилось що це нікчемний папірець. Проблемма НАТО полягає у тому що по суті ще не провбували як воно працює. Був лише один раз коли застосували 5 ту статтю, це після нападу Аль Каїди на башти близнюки. І то щоб воювати із бомжами в гумових капцях черги не було. Точніше на словах всі погодились і підтримали проте на ділі, воювали самі США та Британці, німці шукали безпечні місця на півночі Афганістану і категорично відмовлялися їхати на небезпечний гірський південь. Найсильніша країна НАТО -Угорщина, взагалі, надіслала 60 інструкторів і все. Виходячи з того що 5 стаття говорить що напад на одну країну НАТО, значить напад на всі країни НАТО, то виходить, якби Аль Каїда вбила 3 тисячі угорців то вони б відправили 60 інструкторів в Афганістан розбиратися із Талібами...

Тому Путін має всі підстави вважати що НАТО реально забоїться із ним воювати, якби він за 3 дні окупував країни Балтії і погрожував ядерною зброєю.
показать весь комментарий
16.12.2023 15:34 Ответить
Жаль у тому, що ти хто при розуми це усвидомлюють! Иньшим байдуже!
показать весь комментарий
16.12.2023 16:41 Ответить
А давайте теперь самую главную причину, даже если представить, что Украину туда взяли.
Внимание. Разрекламированная статья аж никак не обязывает государства-члены отражать нападение на страну-члена. Как помогать - они решают сами.
Занавес.
показать весь комментарий
16.12.2023 17:24 Ответить
добродію Кочетков...- у вас якась "амнезія/раздвоеніе" у голівці...

Аргументую!

Зовсім недавно, у своему "дописі " А ЯК БИ ЗАМІСТЬ ЗСУ НАТУПАЛА АРМІЯ НАТО? Джерело:

А як би наступали НАТІвці?

Спочатку одночасно полетіла б тисяча «Томагавків» та інших ракет, які би знищили ППО-ПРО ворога, включно з аеродромами базування авіації. Потім штурмова авіація зруйнували би передові позиції, а також розбомбила ворожи системи залпового вогню, команді пункти, склади і все інше. Паралельно НАТІвська артилерія по максимуму знищила б артилерію, що їй протистоїть. Потім полетіли би тисячі різних дронів, щоб зачистити все те, що вціліло, перш за все, протитанкові розрахунки на передовій.

А тільки після цього пішли б машини розмінування, а за ними, без масованого спротиву, рухали би танки і штурмові силі на бронетехніці. ЗСУ, на жаль, довелося починати відразу з останнього пункту...

НАТО може дозволили собі описану тактику. Україна - ні. Джерело:
І тут я з вами погоджуюсь...- а насправді все б було набагато жорскішше ...

Сьогодні ви пишете, що НАТО нічого не може і все таке інше, а воювати по справжньому можуть тільки США, Брітіш, та Турція...

Тут е доля правди, так як у НАТО як у "оркестрі" все розписано,хто що буде робити , як і коли в разі чого...- чи ви вважаете що ті специ та профі просто профукують стократні мільярди в рік просто так))) І основний военний потенціал звичайно у них- США та Брітіш...

На сьогодні, я впевнений, їхні "штаби", на аналізі всіеї війни в Україні, вже розробили не один сценарій , що і як вчиняти в разі чого...- і те про що ви написали , що одночасно полетілиб !! , на ВИПЕРЕДЖЕННя!! тисячі високоточного якраз і е тим доказом...

Невірне ваше твердження що ми воюемо НАТІВською новітньою зброею...- аж ніяк.., якщо і чимось тим , що стоїть у них на озброенні- то в якій кількості , і не в закритому "циклі"..

Вам розказати що може одночасно зробити 2 флоти / авіаносні групи/, тільки одного США...

При потребі такого, в кацапні вже не було б чим і ким воювати...- а НАТІВського солдата, на кацапії при цьому ще довго би ніхто і не побачив...

Питання чому нам не надають хоча б те, що реально стримало кацапню- питання не в "перемозі" у "масквабаді"....., це вже інше, геополітичне питання, в яке всі і "грають"...
показать весь комментарий
16.12.2023 17:46 Ответить
Скiльки в свiтi було рiзних союзiв за його icторiю. Сотнi. I де вони всi?
показать весь комментарий
16.12.2023 17:52 Ответить
Шлях Ізраїлю кажете ,так незабувайте що вони мають 500 бомб з я/з! Робіть як Ізраїль ,тоді поговоримо .
показать весь комментарий
16.12.2023 18:12 Ответить
Кочетов вважає себе і"розумним і красивим" Нажаль ---від його опису дуже смердить малоросом
показать весь комментарий
16.12.2023 18:17 Ответить
Такого пересмикування від пана Кочеткова я вже давно не спостерігав.
"Росія не боїться НАТО"?
А чому ж тоді РФ ще й досі не застосувала тактичну ЯЗ по Україні? Чому ще й досі не підірвала Запорізьку АЕС, як вона мріє вже 2 роки? Чому не висадила десант під Одесою, коли в неї ще був крейсер "Москва" та купа десантних кораблів? Чому не завдала ударів по логістичним хабам на кордоні Польщі і України?
Іноді і дійсно краще жувати, ніж писати таку дурню, пане Кочетков
показать весь комментарий
16.12.2023 20:06 Ответить
У Вас хвора викривлена логіка. Нащо росії застосовувати ЯЗ, якщо вона переконана, що і так нас переможе за рік-два? Та й відносини з Китаєм вона псувати не хоче, а Китай офіційно проти застосування ЯЗ. Росія не хоче підривати Запорізьку АЕС, вона хоче під'єднати її до власної енергосистеми і використовувати для власних потреб. Росія двічі намагалася висадити десант під Одесою, зовсім не боячись НАТО, але ЗСУ ці десанти знищили. Нащо росії бити по логістичним хабам у Польщі де можуть постраждати військовослужбовці США (зі Штатами рф воювати не хоче), якщо вона б'є по логістичним хабам в Україні? І так далі. Можна навіть не жувати, головне не теревенити про те, в чому Ви не просто профан, пан Херр, а профан упереджений.
показать весь комментарий
16.12.2023 21:44 Ответить
а ви що,себе генієм вважаєте? в той час коли вию.... Да іще і хамло,що ображаєте незнайому вам людину .
показать весь комментарий
17.12.2023 00:51 Ответить
Пан Кочетков це вже не вперше ви ображаєте своїх читачів.Для чого тоді ви пишете свої статті щоб тільки отримувати похвалу.Дивно що ви відома людиная, але не знаєте простого правила читацьку чи глядацьку аудиторію як і жінку треба любити, якщо хочете щоб вона вас не кинула.
показать весь комментарий
17.12.2023 18:50 Ответить
А чому ж тоді РФ ще й досі не застосувала тактичну ЯЗ по Україні? ))
Ну невже не зрозуміло .? Кацапи цього не роблять не через страх перед НАТО , бо НАТО однаково - не стане бомбити мацькву .
***** боїться наслідків глобальних , а не регіональних . У випадку застосування яз по Україні, він ризикує потрапити в глобальну міжнародну ізоляцію , і на цей раз вже справжню ,, бо Китай і Індія ( найбільші натепер - рятівники рашистської економіки ) вже дали зрозуміти що в такому випадку - рятування потопаючого , стане ділом рук самого потопаючого , а ***** вони - знати не знатимуть .
Ядерна зброя - поза законом . Це зброя стримування , а не нападу . Нею можна лякати , погрожувати , брязкати , але застосовувати - ні . Бо наслідки для того хто вирішить її реально застосувати , та ще й по неядерній країні , яка до того ж ще й захищається , і не є агресором , можуть бути - ну надзвичайно неприємними . Навіть - катастрофічними .

показать весь комментарий
16.12.2023 23:14 Ответить
Є дві версії чого Московія не застосувала ЯЗ. Перша, "героїчна" якісь невідомі посадовці чи то НАТО чи то США попередили її, що мовляв вони тоді ракетними ударами знищать всі сухоптуні сили московитів в Україні, і Путін злякався такої рішучості західного світу. Є інша, не така героїчна. А саме, те що голова ЦРУ був в Московії і домовився що московити не застосовують ЯЗ, а на взаєм "союзники" заборонять викоритстовувати свою зброю на территорії безпосередньо Московії. І це дуже добрі умови для московитів, вони розстрілюють нас своїми дронами та ракетами як у тирі, знищуючи економіку, та інфраструктуру, примушуючи захі віддавати велику частину своєї допомоги саме на збереження нам штанів та хоч якогось функціонування. І це працює, рахунки для Заходу ростуть і він вже не сильн хоче їх платити. Тому друга причина , незастосування ЯЗ я вважаю найбільш вірогідним
показать весь комментарий
17.12.2023 10:50 Ответить
Это абсолютно пустой и бесполезный разговор. Кто умный, понимал и так. Дурак будет упираться до последнего, потом в одну ночь подпрыгнет, хлопнет себя по шароварам и приземлится уже в позиции обличении "зрады" и "мы вам так верили, а вы...".

Точно как Кучма вдруг на старости решил признаться, что Украина не кормила СССР. Да это и так всем стало видно по балансу первых лет независимости. Единственное, что меня интересовало, это нацмены плюс партэлита добросовестно заблуждались или специально врали. Ну, оказалось специально врали. Подлецы+дураки, ничего нового.
показать весь комментарий
16.12.2023 21:25 Ответить
Ця консерва кочетков, відробляє гроші ...чиї ?
показать весь комментарий
16.12.2023 23:37 Ответить
Друга причина в тому, що недоімперія вже не боїться НАТО. До повномасштабної агресії працювала система стримування, яка базувалася на значній технічній і технологічній перевазі армій Альянсу.
=================
Ну так, тут два роки вони Авдіївку не можуть взяти, а там на НАТО напасти.
показать весь комментарий
17.12.2023 00:09 Ответить
NATO = No Action Talking Only (C)
показать весь комментарий
17.12.2023 02:31 Ответить
Авжеж можна обійтись і без НАТО... якщо у кацапськіх генералів купити з десяток тактичних ядерних зарядів. Але ж зелені удавляться, але не куплять бо все-все хочуть вкрасти і до Монако.
показать весь комментарий
17.12.2023 14:25 Ответить
Задрали эти рыдания про слабое НАТО и бесконечное пустое бахвальство. Любой поляк, немец, румын под руководством США будет драться не хуже украинцев если припрет.
показать весь комментарий
17.12.2023 14:40 Ответить