10048 посетителей онлайн
5 959 41
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

П’ять років

П’ять років

Вчора відзначив для себе дві новини.

Перша - дуже радісна. П'ять років тому відбувся об'єднавчий собор церков і тепер ми маємо свою - Православну церкву України.

Друга новина - Служба безпеки України виявила жінку, яка коригувала артилерію московських окупантів по Запоріжжі. Як ви думаєте, хто вона? Зрадницею виявилася хористка одного із храмів "московського патріархату" і по сумісництву - дружина місцевого священика російської церкви. Як ви думаєте, знав московський священик в запоріжській області, чим займається його дружина?

Повернемося до першої новини. Ми маємо свою, українську церкву!!! Про це мріяли кілька поколіннь українців і їхня мрія здійснилася. Жаль, що тисячі наших громадян, які є прибічниками секти - "Томос на хліб не намажеш", досі не зрозуміли, яку зброю, ми отримали. Тим більше, що українська церква - це наша ідентичність, яка дає нам право на самовизначення.

Я ходив до греко-католицької церкви в юності, але подія, яка трапилася п'ять років тому для мене має державнецьке значення.

Повернемося до другої новини. Завдяки СБУ, ми дізналися про сотні випадків, коли прихожани і служителі "російської церкви" в Україні, підтримували і досі підтримують московських окупантів. Скільки, ми ще не знаємо?

Жаль, що ворожа агентурна мережа, якою являється московська церква в Україні, досі не заборонена. Я вже мовчу, що осередки рпц, такі, як в Почаєві, Рівненщині, Одещині, Закарпаті, Київщині.., продовжують підтримувати вогонь сепаратизму.

Ми всі хочемо, щоб закінчилася війна, але вона буде тривати до того моменту, поки ми - не знищимо все вороже в середині України.

Топ комментарии
+14
Коли я бував на Франківщині чи Львівщині, то молився в греко-католицьких храмах, особливо на Різдво. Тільки у Львові можна побачити саморобний плакат у звичайному вікні, на якому написано "Ісусик народився для нас усіх".

Державу ми не будували - ми успадкували усрр, і процес деколонізації затягнувся на 30 років, тому що всі фінансові струми контролювали або "красниє дірєктора" або "цєховікі совєцкого разліва" (які в себе включають кримінал). Практично всі наші судді - продажна сволота, і прокурори там же.

В таких умовах виживати міг тільки націоналізм, всіма оббріханий, "понадягали вишиванки", "тупа фаріонша", але тільки він Україну і виштовхав, тепер вже аж в кандидати в ЄС.

І цей процес нічим не відрізнявся від того що відбувалося в Польщі чи Румунії, там теж націоналізм все зробив.

А "сусідня сторона" ніколи не буде дивитися з заздрістю на Україну, бо там свій націоналізм, і він не слабше українського, так було так є і так буде. Там вщерть повно високочолих людей, які слухають оперу, ведуть здоровий образ жізні, підвищують свої технічні знання, знаються на психології - і вправно вбивають українців або винаходять нові засоби такого вбивства - і при цьому "служать прогресу" ... як чінгісхан колись казав "раз я стількох так легко вбив значить сам Бог цього хотів"
показать весь комментарий
16.12.2023 13:17 Ответить
+10
І на додаток. В країнах Балтії до влади одразу прийшли фаріони - не знаєш мови паспорт негромадянина, а наразі депортація. І вони в ЄС і в НАТО і війни у них нема. А ми зі своєю м'якою українізацією та толерастією 30 років бовталися як гівно в ополонці і маємо криваву війну.
показать весь комментарий
16.12.2023 18:42 Ответить
+7
потрібно терміново заборонити ворожу московську псевдоцеркву - філію НКВД-КДБ-ФСБ,
їхніх попів мобілівзувати і направити на розмінування
показать весь комментарий
16.12.2023 11:43 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Загалом, загалом, посил вірний. Але останнім часом оце винищення ворожого перетворюється на фаріоновщину і різну діч, перегини на місцях. Це ********** частину інтелигенції, яка органічно й усі часи ненавиділа Шарікових як клас, а їх зараз з'явилося чимало, тільки умовно в вишиванках. До того ж за 30 років незалежності ми не спромоглися побудувати державу, на яку б сусідня сторона дивилась з заздрістю. Мабуть якби змогли, то в Криму й на Сході сепаратизм би взагалі не виник, або він був би слабким і неспроможним.
показать весь комментарий
16.12.2023 11:34 Ответить
Коли я бував на Франківщині чи Львівщині, то молився в греко-католицьких храмах, особливо на Різдво. Тільки у Львові можна побачити саморобний плакат у звичайному вікні, на якому написано "Ісусик народився для нас усіх".

Державу ми не будували - ми успадкували усрр, і процес деколонізації затягнувся на 30 років, тому що всі фінансові струми контролювали або "красниє дірєктора" або "цєховікі совєцкого разліва" (які в себе включають кримінал). Практично всі наші судді - продажна сволота, і прокурори там же.

В таких умовах виживати міг тільки націоналізм, всіма оббріханий, "понадягали вишиванки", "тупа фаріонша", але тільки він Україну і виштовхав, тепер вже аж в кандидати в ЄС.

І цей процес нічим не відрізнявся від того що відбувалося в Польщі чи Румунії, там теж націоналізм все зробив.

А "сусідня сторона" ніколи не буде дивитися з заздрістю на Україну, бо там свій націоналізм, і він не слабше українського, так було так є і так буде. Там вщерть повно високочолих людей, які слухають оперу, ведуть здоровий образ жізні, підвищують свої технічні знання, знаються на психології - і вправно вбивають українців або винаходять нові засоби такого вбивства - і при цьому "служать прогресу" ... як чінгісхан колись казав "раз я стількох так легко вбив значить сам Бог цього хотів"
показать весь комментарий
16.12.2023 13:17 Ответить
Гарний коментар.

💙💛
показать весь комментарий
16.12.2023 14:58 Ответить
Повний бред

1. В часи Тимучіна (ченгисхана), монголи були язичниками. Тимучін був відвертим атеїстом.
2. Ми (не ти утікант) будували власну державу з 1917 року (мінімум)
3. Сусідня сторона не ходить в опери, а смокче х*й у *****, та підставляє свої жопи по наказу.

P.S. Цензор, чого ти не баниш таких чуваків???
показать весь комментарий
16.12.2023 18:24 Ответить
1. язичник і атеїст - це різні речі, глупєц

2. слова розумних людей завжди бісять глупців

3. ти думаєш що виконуючи дії, описані в твоєму п.3, можна завалити Київстар так, щоб тиждень не міг отямитися ?
показать весь комментарий
16.12.2023 19:17 Ответить
1. Тимучін, підкреслював, що він не вірить в богів ******* ти ****.

2. Я бачу чому ти бісешся)))

3. В тебе є краші пропозиціії утікант??? Може поверненся і підеш воювати на нуль? (це якщо ти не з тор браузера пишеш).

Якщо ти насправді в штатах (сумніваюсь), мабуть розповідаєш який ти страждалець, та жереш у макдональдсі.
показать весь комментарий
16.12.2023 22:05 Ответить
Оце анекдот, ми будували власну державу з 17го року? Якщо не брати коротенький період УНР, то весь інший час ми були під радянською окупацією. В останні 30 років незалежності ми віддали ядерну зброю, шельф Зміїного, остаточно накрилось промвиробництво, для армії не зроблено жодного танка власними руками. Є досягнення попередників у вигляді Богдани й Нептуна, поодинокі екземпляри. Жодного пам'ятника не зроблено нашими скульпторами, ми позносили Леніних, але натомість не встановили ні Скоропадському, ні Петлюрі чи Нігояну. Де ви побачили державний підйом і стратегічні рішення?

Сусідня сторона тільки на цьому тижні була в Літклубі, "Достоєвський як предтеча постмодерна", до цього за пару днів на Вагнері в костелі, і ще є плани встигнути в пару картинних галерей, а ще предноворічні різні акції. Повірте, вони нажаль взагалі не відчувають війни, бали, розваги, і все оце.

P.S. Свобода Слова, бачите як у нас тут цікаво стало?) Одразу.
показать весь комментарий
17.12.2023 00:10 Ответить
Ще один божевільний ватник.

"Нептуна, поодинокі екземпляри"

Картун про русалочку передивився?

Блін, звіідки ви лізете???

P.S. Heineken на тебе погано впливає. Спробуй інше пиво.
показать весь комментарий
17.12.2023 00:56 Ответить
Вам в ціпсо що, платять по 30 копійок за пост? А по суті заперечити, а обгрунтувати? Боти беззмістовні...
показать весь комментарий
17.12.2023 01:10 Ответить
Монголи в часи Чингісхана сповідували різні релігії - там були,і християни,і мусульманини і не тільки.
показать весь комментарий
17.12.2023 10:42 Ответить
Все верно написано, до национализма.
Национализм в Украине вытолкнет болгарско-молдавские села юга к Румынии, Закарпатье к Венгрии, Фортецю Львив - куда-то по направлению Австрии, как уже вытолкнул из Украины Восток и Крым.
Просто потому что расея - осознанно многонациональна, а победившая гиднисть активно пытается выстроить все в свое мононациональное подобие.
показать весь комментарий
16.12.2023 20:56 Ответить
а я бував і в росії
більшість татар вже не розмовляє татарською
десь по селам ще можна зустріти "носітєлєй родного язика" але "носити" його все важче

всі ці балачки про "етнічних українців", "політичних українців" - це товкти воду в ступі

ідея "жити без царя" в Україні їснує не менш ніж 500 років, тай якщо уважно почитати літописи, то віче князів скидало на раз-два

якщо за ці 500 років людина не набула цього архетипу, то вона чужа, якою б мовою не розмовляла

якщо набула - то вона своя, якою б мовою не розмовляла

специфіка "українського націоналізму" якраз в спадковості цього архетипу, він був ще у сарматів та скифів, потім у запорожців, а тепер у нас

хто виштовхав Крим з України ? українці чи росіяни ? ізвольтє опрєдєліться !

ну а росіяни - вороги, і ті що з Криму, і ті що не з Криму, так повелось і нема на те ради і пішли вони всі під три чорти
показать весь комментарий
16.12.2023 21:20 Ответить
Росія дуже суттєво змінила підхід і прибирає елементи, які можуть її розвалити. В Башкірії назви закладів башкірською з дубляжем російською. Щоправда я дістав співрозмовника "А на улицах на каком языке говорят? Вот то-то же", але очевидно висновки певні вони зробили і будуть йти шляхом СРСР, це коли в Києві було написано "Перукарня", але всередині розмовляли виключно російською.
показать весь комментарий
17.12.2023 00:16 Ответить
Да, тупая вышивата, которая разворовует гуманитарку. Конченная фарионша. Пусть это животное приедет на могилы побратимов и скажет в глаза родным погибших.
показать весь комментарий
17.12.2023 18:48 Ответить
а тобі не приходить в голову що серед загиблих багато україномовних ?

ПНХ ХЛО
показать весь комментарий
17.12.2023 22:20 Ответить
А де ж у цей час держава?! Толерує МП ФСБ, ще раніше - радіомережу КАЦАП-ФМ. А тобі Фаріон спокою не дає. Фаріон мала б бути віце-прем'єром з українізації. Більше тог, треба створити окреме міністерство українізації. Шмигаль он там стратегії пише про українську ідентичність. Шо їх, бужанські-шефіри втілюватимуть?!
показать весь комментарий
16.12.2023 13:26 Ответить
Оце ви порівняли - Фаріон із Шариковим. Фаріон, звичайно, спірна фігура, але от хто-хто, але не Шаріков. Шаріков - це Безугла, це Верещук, це їхні класово близькі виборці, це ТЦКашники, які матом погрожують співробітницям пансіонату - оце шарікови. І саме їх, я ненавиджу так, що ви собі не уявляєте. А Фаріон - ну я не погоджуюся з її методами - з бидлом треба трохи м'якше, як Зєлєнський - навішати лапші і поступово досягти свого, а не рубати зразу з плеча. Але чи ненавиджу я її? Абсолютно ні.
показать весь комментарий
16.12.2023 15:22 Ответить
І на додаток. В країнах Балтії до влади одразу прийшли фаріони - не знаєш мови паспорт негромадянина, а наразі депортація. І вони в ЄС і в НАТО і війни у них нема. А ми зі своєю м'якою українізацією та толерастією 30 років бовталися як гівно в ополонці і маємо криваву війну.
показать весь комментарий
16.12.2023 18:42 Ответить
Що значить "фаріонщина", полувата ти недороблена? Та ще й знайшов під якою новиною впихнути... Про московський прости господи патріархат, де ніякої неоднозначності вже не залишилось.
показать весь комментарий
16.12.2023 17:20 Ответить
Фаріонщина це коли правильні, притомні, і потрібні для держави реперні точки якими вона відвойовує всередині культурний простір подаються так, що тільки шкодять. Що є саботажем основної ідеї та її дискредитації. Тобто: це наприклад коли люди вже масово і з власної волі вдягають на свята вишивнки, організовувати "муніціпальну варту", яка буде фізично й морально пресувати цивільних які не в вишиванках. Чи скажімо коли реально майже весь бізнес перейшов на українську, без жодного спротиву, навпаки це така модна фішка, вичепляти десь одного російськомовного продавця і влаштовувати показовий срач на камеру. Чи чіплятись у Варшаві! до людей, які співають пісні Кіно російською. Це віддавати забезкоштовно росіянам наших Булгакова, Гоголя, Айвазовського, Репіна.

Коли націоналізм і україноцентричність історичнім шляхом досягли своєї мети, визнання, російської мови залишились маленькі шматочки, з'являються якісь швондери, які в бидлячому стилі пресують якогось таксиста, який бачте не вивчив мову. Ну тобто це заклик "Ти будеш **** розмовляти українською, я сказав" що направлено на розпалювання ненависті до української мови та культури. Дискредитація, створення враження, що ми всі примітивні, ******* істоти, печерний націоналізм. Оце я називаю фаріонщина.
показать весь комментарий
17.12.2023 01:35 Ответить
Про які маленькі шматочки ви кажете, якщо про Київ кажуть, що з 70% зросійщених залишилось 40%, але відбувся відкат до 50%. Пятдесят відсотків! І головний аргумент взагалі - це ЗСУ на які кивають, що там в окопах (на роликах знищення обєктів чуємо на бойових завданнях частина мовою орків) розмовляють російською. Всупереч присязі. Далі з МП вийшло лише коло 10%, навіть бучанці продовжили відвідувати ці храми. По-друге, у Варшаві (й інших містах) поляки звертаються до своїх знайомих мовляв, а що це ваші російською послуговуються. Те саме щодо пісні - націєцентричні поляки цього не розуміють. По-третє, Булгаков особливо - це україножер, який заперечував Україну - як він може бути своїм? Ви щось в неадекваті. І нарешті - словами Черчілля "за що воюємо", який поставив культуру (і мову як її основу) вище за території. І держава за яку воюємо - це законодавство зокрема. Воювати за першу і топтати друге (як бійці чи таксист) - абсурд. І насамкінець, в Латвії, країнах Балтії прийшли Фаріони запровадили фаріонщину, і обламали зуби російській меншині чим ліквідували самі передумови війни і всіляких збурень. Ми ж пані Фаріон зневажаємо і отримали катастрофу за катастрофою.
показать весь комментарий
17.12.2023 20:25 Ответить
Чули чули, "єслі б нє еті мовнюкі то і вайни нє била б".
показать весь комментарий
16.12.2023 18:35 Ответить
В какой бригаде служишь?
показать весь комментарий
17.12.2023 18:44 Ответить
А ти?
показать весь комментарий
17.12.2023 23:17 Ответить
потрібно терміново заборонити ворожу московську псевдоцеркву - філію НКВД-КДБ-ФСБ,
їхніх попів мобілівзувати і направити на розмінування
показать весь комментарий
16.12.2023 11:43 Ответить
Цілком і повністю погоджуюся з усім сказаним.
показать весь комментарий
16.12.2023 11:58 Ответить
Багато відповідей дало б опитування можновладців, особливо на сході, до якої церкви вони з родинами ходять. Хоча відповідь логічна - до якої ходили, до тої і ходим.....
показать весь комментарий
16.12.2023 12:00 Ответить
Та нащо так далеко ходити? В ВР уже опитували якісь журналісти в 2019-му: Слуги (починаючи з Баканова і Стефанчука) і ОПЗЖ - прихожан УПЦ МП, туди ж Баба Йуля. А це ж основа в ВР зараз - монобільшість і коаліція.
показать весь комментарий
17.12.2023 01:35 Ответить
"Томос на хліб не намажеш".
показать весь комментарий
16.12.2023 12:40 Ответить
те шо праворуч то пі@ар
показать весь комментарий
16.12.2023 15:42 Ответить
у вас Томас -- неправильний...


Томос --ок!
Термос -- є термос...
показать весь комментарий
16.12.2023 18:02 Ответить
Ви в корені, тотально не праві. На фото, що навели Ви, Бернд Вайдунґ.
показать весь комментарий
17.12.2023 00:55 Ответить
Деякі москалотські попи повивозили свої родини з Ірпеня,Бучі
перед 24.02.2022
Савпадєніє?
показать весь комментарий
16.12.2023 13:11 Ответить
Я вважаю,що релігія і церква як один з її аспектів це архаїзм. Хочеш вірити в творця,вірь,твоя справа,але це можна робити без релігії,церкви і попів котрі завжди маніпулювали думками людей, не дурно людей котрі ходять до церкви називають паствою, тобто читай "стадом овець"
показать весь комментарий
16.12.2023 20:08 Ответить
Автору.

Человека, который верил в Единого бога 2000 лет назад, я приму как современника.
Человека, который в 2023 году нужна "своя церковь", не могу воспринимать иначе, как язычника и дикаря. Все это одичание - оно вообще не про Христа или христианство, даже рядом не стояло.

Вы зачем туда "ходите", вовнутрь (без привязки - УПЦ, РПЦ, греко-католики)? Это же карго и язычество с поклонением идолам и воспроизведением ритуалов безо всякого смысла.
показать весь комментарий
16.12.2023 21:05 Ответить
думай про це так : кому не дано вірити тому й не дано
той хто має очі той і побачить
той хто має вуха той і почує

ніхто ж не заважає тобі молитися на свою релігію нарциссизму, але тут вже якось управляйся сам, без хора і без прочан
показать весь комментарий
17.12.2023 00:37 Ответить
А РПЦ отже по вашому це Правильна, чудова, і неймовірна церква? Я просто хочу слухати богослужіння своєю мовою, це нормальне й мабуть зрозуміле для всіх притомних людей бажання. Якщо ви екуменіст, то зрозуміло, але ну варто визнавати й існування інших конфесій - православ'я, католіцизму, протенстантизму, і так далі.

Мені подобаються прихожани і їх діти, і родичи, в УГКЦ. Багато приїжджає з західних регіонів в Київ, на Пасху, чудові люди, тепла, лампова атмосфера. Священник не просто щось бубнить з кінця залу, а після богослужіння звертається до прихожан в неформальному стилі, позитивно, щось за життя розповідає, як він його розуміє.

Повинен бути свій продукт в усьому. Я хочу на поличках магазину своє молоко, масло й сир, а не Рязанського заводу. В книжковому хочу бачити на поличках українських авторів, і переклади українською світових. І церкву очевидно хочу бачити власну, с власною мовою і патріархами. Це нормальне бажання усіх народів світу. Якщо вам це геть незрозуміло, спробуйте зрозуміти індійців і чому не хочуть ходити в англійську церкву, і спілкуються на хінді.
показать весь комментарий
17.12.2023 00:38 Ответить
Найбільше дивує як навіть на заході продовжують ходити і захищати прокацапські церкви
показать весь комментарий
16.12.2023 22:28 Ответить
Їх дуже довго зомбували мацковські попи...
показать весь комментарий
17.12.2023 01:39 Ответить