7805 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Запит на справедливість від чоловіків у цивільному

Наївний наратив.

В цій м’ясній дійсності не може бути справедливості. Її не може бути там, де гинуть тисячі. А гинуть тисячі. Там взагалі нічого не може бути, окрім бажання кричати. Та це не опишеш в жодному тексті про криваве багно та обгорілі рештки тіл в медеваках, що не доїхали. Можна лише написати про криваве багно та обгорілі рештки. Але не відчути. А відчути – коли прожити.

І це охуєнно страшний досвід. І корисний він лише для сильних.

Звісно, війна це страшно і неприємно. І в службі – будь-якій – психологічно зріла і сучасна людина знайде мало привабливого. Так є, бо так є.

Але. Наша кількість переростає в якість. Більше нас – менше кривавого багна. Так працює війна. Так працюють комп’ютерні стратегії. "Козаки", "Старкрафт", "Герої".

І якщо ми не тягнутимемо за гриву до війська тих, хто може тримати зброю, то ми скоро закінчимося. А коли ми закінчимося, то вже нічого не буде. Хіба митці в екзилі писатимуть і читатимуть статті на тему: як ми все проїбали.

Навіть не розвиватиму цю банальщину.

Чому одні мусять уже майже два роки двіжувати, а інші ремонтують прорив каналізації, барижать телефонами на Кардачах і мутять мутки, покладаючись у питаннях свого виживання на безсмертя і безстрашшя інших?

Так ми не домовимося. І прірва не звузиться.

Бо той, хто не бачив війну не зрозуміє того, хто бачив. Ніколи. Ну от ні. І жодного аргументу не прийму. І не буде "після війни", якщо не підуть ті, хто може йти. Буде безперервна війна скрізь, куди дотягнуться підори. І вже тоді виїдуть усі, хто зможе виїхати. А зможуть не всі. А в їхніх квартирах житимуть… ми вже проходили це, і знаємо, хто там житиме.

Якщо сантехніки і клерки не підуть до війська, тоді військо ворога прийде до сантехніків і клерків. І їхня пацифістсько-сциклива позиція не врятує їх від трудових таборів, тортур заради розваги, кулі в потилицю або знову ж таки – мобілізації. Це вже було. Це є там, за лінією. Просто мало хто це бачить.

Не варто обманюватися відносно рівним фронтом. Він тримається, поки той охуєвший від надзвичайного тиску умовний мільйон його тримає. Чи довго цей умовний мільйон триматиме на собі війну? Пів року? Менше? А далі? А далі цей мільйон почне ламатися. А що війна? Розсмокчеться? Не розсмокчеться. Це ж не герпес. Це саркома. Таке не розсмоктується.

Інфантильний оптимізм залишився в позаминулому році.

Чи хочу я служити далі? Не хочу. Я втомився. Я банально заїбався від несвободи й тиску. І це я пишу вже з Києва, не з окопів. Але я заїбався поєднувати службу, волонтерство, інформаційну роботу. Я хочу ремонтувати прорив каналізації та писати романи. І вірити в ЗСУ. Я хочу вірити в ЗСУ, а не щоб вірили у мене. Я хочу їздити на фестивалі без рапортів, виїжджати за межі гарнізону без дозволу, давати інтерв‘ю без дозволу, спати досхочу, поїхати в тур Штатами і Європою, а не рахувати дні відпустки, куди я мушу увіпхнути написання текстів, редагування роману і ремонт у квартирі.

Я мав можливість усі ці довгі воєнні місяці жити на європейських резиденціях і не знати усього того, що пізнав. Я міг стояти 24.02 у заторі на виїзд з Києва. Я міг піти у внутрішню еміграцію і випірнути десь влітку 22-го й почати говорити від імені всієї країни на міжнародних майданчиках, не маючи на те підстав. У мене було безліч можливостей уникнути війни. Була навіть можливість не помітити її. Як це вдалося деяким моїм колегам.

В цій війні немає справедливості. І найбільше це відчувають зараз ті військовики, що добровільно взялися рятувати країну в перші дні. І тим дивніше чути запит на справедливість від цивільних чуваків, які ще не готові.

Поняття справедливості було випалено тоді, коли одна частина чоловічого населення пішла двіжувати, а інша — з‘їбалася або залягала на дно своєї совісті під тиском страху і нерішучості. От і вся справедливість.

А я не кадровий військовик і хочу відпочити. Чи справедливе моє бажання? Чи маю право казати: я не вивожу? Чи цивільне населення далі віритиме в ЗСУ і щиро захоплюватиметься мільйоном, завдяки якому все тримається, й ігноруватиме його потребу у відпочинку? Що я думаю про все це? Вірте. ЗСУ не розчарують. Не мають вибору. Але ЗСУ потребують нових юнітів. Повірте нарешті й у себе.

Але коли тягнуть за гриву – соромно. Навіть якщо про це ніхто не знає, окрім вас і воєнкома.

Щодо іншого. Мій головний підсумок 2023 – банальний до нудоти. Я вижив. У прямому сенсі вижив, хоч і з певними наслідками, які почали проявлятися. Бажаю нам усім вижити. Бажано без наслідків. Бо навіть тут, у прекрасному мирному Києві виживають не всі.

***

І фото – як нагадування – зроблено у перші дні війни з окопу.

Цензор.НЕТ Изображение

Топ комментарии
+33
Автор починає з тези "на війні нема справедливості... І намагається когось присоромити???
Та всі все зрозуміли навіть занадто добре . Хто розумів погано ,поспілкувався з тими хто ТАМ.
Що з цим робити? Не знаю. Як той хто працює серед тих самих ухилянтів можу назвати причини чому так як є.
1. Люди не бачать шляхів якими до нас прийде перемога. Як вона прийде до ворога розуміють до речі.
2. Люди не довіряють державі а особливо ТЦК ВЛК

3. Люди не довіряють керівництву держави у сенсі того як організована оборона.
4. Люди знають як доведеться воювати (нехватка, БК, мінометів, Артпідримки.
5. Люди мають приклади що відбувається у разі загибелі та поранення (негативні)
В таких умовах мобілізація перетворюється у гру на виживання. Всі сміливці вже ТАМ. Всі хто боїться, цинічні-розумники поки ТУТ
показать весь комментарий
02.01.2024 20:36 Ответить
+31
Автор, на превеликий жаль, не зовсім розуміє сутність проблеми. Навіть в якості прикладу приводить комп'ютерні ігри, в які явно не грав, або грав дуже погано. В жодній з цих ігор кількість не перетворюється на якість. Якщо ти набудуєш тисячу найдешевших юнітів - може ти і переможеш 1-2 рази, але вся ця тисяча буде знищена. Не можна пускати найдешевшу піхоту проти "ranged" юнітов і т.п. В усіх цих іграх, щоб перемогти, треба вибудовувати тактику та стратегію, займатися менеджментом ресурсів, а не кліпати рядових і стати на смерть. А автор пропонує всім піти в піхоту і бездумно здохнути за найкраще майбутнє, замість звертатися не до "ухилянтів" а до влади з вимогою побудови відповідної тактики та стратегії.
показать весь комментарий
02.01.2024 19:49 Ответить
+22
Я сподіваюся, ви а ЗСУ і не в роті охорони ТЦК?
показать весь комментарий
02.01.2024 19:52 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Про це вже в них спитайте. До речі спитайте чи за міні Росію вони воюють в Україні?
показать весь комментарий
04.01.2024 12:59 Ответить
Нашо мені питати про те що я і так знаю.
Це так само очевидно як і те що без армії і мобілизації тут буде не міні-расія а справжня расія з усіма її "принадами".
П.С. ухилення від призову ніяк не допомагає трансформації зеленого режиму в демократію
показать весь комментарий
04.01.2024 13:06 Ответить
показать весь комментарий
03.01.2024 09:28 Ответить
Проблема в тому, що тепер з зсу він вже не зможе звільнитись. Тому людину можна зрозуміти. Він захистив державу, а держава зараз просто витирає об нього ноги.
показать весь комментарий
03.01.2024 20:21 Ответить
Стаття тривожний сигнал з фронту. През заявив про глуху оборону. Залужний зі своєю еврикою книжкою сталінського генерала про першу світову, чергова хвиля примусової мобілізації з блок постами довкола Києва, незаконна фільтрація на кордонах, щось явно недобре відбувається в країні. І що з того вийде коли фронтовики в майбутньому будуть крутити в'язи ухилянтам? Ті ухилянти виїдуть з країни а лишаться пільговики, держслужбовці з силовиками і пенси. От тоді розквітне держава...
показать весь комментарий
02.01.2024 21:24 Ответить
ти чергову скульптуру з гівна сьогодні вже зліпив для польського мільярдера, юризд?
показать весь комментарий
02.01.2024 21:39 Ответить
Героїв будуть корчити ті хто сидів далеко від фронту. Це за досвідом другої світової, коли всякі політруки й тиловики потім розповідали як вони геройські палили німецькі танки.
показать весь комментарий
02.01.2024 21:46 Ответить
Знайомий розказував, що у них командір, сидить за 40 км від лінії фронту і командує сидячи перед монітором. Тому втрати у них в підрозіділі шалені. Зато командір і на рибалку встигає сходити, і чималі бойові отримати
показать весь комментарий
02.01.2024 22:01 Ответить
А коли ти встиг записатися у добровільні помічники до російських тролів?
Не соромно російське ІПСО розганяти по вухам?
показать весь комментарий
02.01.2024 23:38 Ответить
Прикольно,що на даний час ще два довбодятла лайкнули цю херню-певно ті ,хто сам не бачив і не чув, але точно знають що правда.
показать весь комментарий
03.01.2024 00:50 Ответить
Та не рви так сраку ермаковський перемогун ротом,все правильно тут про батянь - комбатів пишуть,гниди які за 40 км від передової бавляться людськими життями ,як в Csll of Duty...
Шкода що таких як ти " патріотів" в мясні штурми не кидають,одразу би тобі в башці просвітліло...
показать весь комментарий
03.01.2024 08:00 Ответить
А чому тебе ведмедчук тільки у серпні місяці тут зарєєстрував, де ти до цього ошивався ?
показать весь комментарий
03.01.2024 11:51 Ответить
Яке іпсо імбецил?
Це факти,ти що думаєш ми у вакуумі живемо,перемогун ротом?
показать весь комментарий
03.01.2024 08:15 Ответить
Прозрел? Та давно "щось коiться" просто вiд ляхiв хреново видно
показать весь комментарий
03.01.2024 11:06 Ответить
Я правильно зрозумів що основна проблема в ЗСУ це відсутність добровольців?
Просто немає людей? Кожна друга публікація про війну на тему ухилянтів-вони зло і проблема і вирішення проблеми,якщо перестануть бути ухилянтами?
показать весь комментарий
02.01.2024 21:43 Ответить
Основна проблема станом на зараз. Чим більше людей тим легше служба і більше можливостей для відпочинку/ротацій/підготовки резервів.
показать весь комментарий
03.01.2024 02:33 Ответить
Абсолютно погоджуюсь. Коли не має достатньої кількості ********* озброєння і БК, то це справжня мегапроблема.
показать весь комментарий
03.01.2024 20:27 Ответить
А ви не правильно в ігри граєте. Завжди в стратегіях легше наклепати передової зброї та атомних бомб і завалити ними ворога, аніж збирати мільон юнітів, які ні на що не здатні.
показать весь комментарий
02.01.2024 21:56 Ответить
показать весь комментарий
03.01.2024 10:23 Ответить
Дуже хотілось би аби у наступному дописі, про київських ухилянтів, точніше про тих хто не хоче бути мобілізованим, люди з фронту написали про таке:
- де відповідальність влади, яка за 22 місяця війни, випустила з країни 500 тис кабєлєй призовного віку;
- де відповідальність командирів, які обнуляють свої підрозділи, а за це ще й отримують підвищення
- де відповідальність влади яка ніхєра не робить для забезпечення якісного навчання мобілізованих
- чому поранені мають лікуватися за свої гроші, при цьому на відновленні не отримують достатньо зарплати для утримання своїх сімей
- чому влада не збирається мобілізовувати тих хто зараз закордоном
- чому після 22 місяців війни, я кожен день маю донатити для хлопців на передку, а держава ніхєра не робить аби у бійців були і чоботи, і пікапи.
- чому 95% дронів для армії купляється ким-завгодно, а не державою
- чому у нас в тилу сидять десятки тисяч професійних військових, мусорів, нацгвардійців, і не міняють тих хто на передку
І саме головне, чому синки керівництва держави, депутатів, з'******* за кордон. Чому вони не воюють?
Ось про це треба писати, а не нити про чуваків, які виживають торгуючи на кардачах.
показать весь комментарий
02.01.2024 21:57 Ответить
Я не влада, але дам відповідь на одне питання:
- чому влада не збирається мобілізовувати тих хто зараз закордоном

Тому що це не можливо. Єдиний законний спосіб повернути тих, хто за кордоном - депортація. Але це довгий процес, який можна затягнути мало не до безкінечності, якщо є бабки на хороших адвокатів (а в тих, хто виїхали за бабки вони найчастіше є, це за замовчанням не бідні люди). Мало того, цей процес не є масовим, депортація кожної окремої людини, це окремий судовий процес, у нашої держави просто немає ресурсів, щоб курувати сотні тисяч судових процесів. Можна спробувати підписати договір з урядами західних країн про масову депортацію без довгих судів, але жоден уряд на це не піде, навіть якщо і хотів би (це я про Естонію, де наче і заявили, що готові розглянути таку можливість, але даю 99,9%, що це лише слова і до справи не дійде), бо це проти правил ЄС і конвенцій, підписаних країнами ЄС. Тому ось так, законних способів немає, якщо тільки ЄС правила свої не змінить, але це дуже сумнівно.

Щодо незаконних способів, то можна звичайно відправити СБУ за кордон для викрадення ухилянтів, але це по-перше неефективне використання сил СБУ, у яких і так роботи достатньо, а по-друге викличе такий міжнародний скандал, що про допомогу західну можна буде забути назавжди.

Тому боюсь, що ті хто втікли за кордон вже в дамках. Не справедливо, але справедливості не існує. Є лише право сильного, хитрого, розумного, багатого. Так було, є і завжди буде. Скажу вам більше, все настільки не справедливо, що після закінчення/заморозки війни державі ще й доведеться мало не на коліна вставати, щоб втікачі сюди повернулись, пропонувати різні пряники у вигляді дешевого житла, пільгових кредитів і т. д., бо якщо їх не повернути, то їх жінки і діти теж там залишаться, і тоді буде лише 2 альтернативи:
1. Мігранти з Африки і Азії, що по факту буде знищенням нації, але тут ще треба розуміти, що мігранти будуть ще менш патріотичними ніж наші втікачі, будуть старатись залишити свій старий паспорт і звалять, як тільки на горизонті буде нова війна.
2. Гордо відмовитись від ухилянтів і мігрантів, і отримати демографічну жопу, коли на одного працюючого 3 пенсіонера. Молодь з такої країни буде валити, і ситуація буде ставати все гірше.

Ух, оце текст вийшов.
показать весь комментарий
02.01.2024 23:45 Ответить
Хороший текст. Все правильно і по поличках для шапкозакидунів. Єдине, що додам, що якщо почнуться оце зараз конфіскації і т.п., як планує влада, то вже точно ніхто не повернеться. Найгірше, що все конфісковане піде не в державу, а потрібним людям в своїй більшості. Так що на місці патріотів, коли це все почнеться, я би особливо не радів.
показать весь комментарий
03.01.2024 10:28 Ответить
Мені насрати хто там повернеться, а хто не повернеться. Я пишу про справедливість. До речі, ти сам зєбався з України декілька місяців тому. Напевно, "інвалід", або "пенсіонер", або розумніший за усіх.
показать весь комментарий
03.01.2024 13:38 Ответить
У мене своя ситуація і своя історія. Як і у всіх інших людей. Можу вам тільки сказати, що з точки зору проекту нового закону про мобілізацію - я 100відсотковий ухилянт, який міг би як Рембо з ножем штурмувати посадки.
показать весь комментарий
03.01.2024 15:27 Ответить
Яка в біса справедливість? Влада на чолі з президентом здає південь України , а у в сьому тепер винний середньостатистичний українець, що не хоче гинути під керівництвом тієї ж самої влади?
показать весь комментарий
03.01.2024 20:35 Ответить
Так, про конфіскації забув написати. Але тут треба розуміти, що багато хто вже вирішив цю проблему, переписавши нерухомість на дружину/маму/бабусю з дідусем, а авто йому та ж дружина перегнала за кордон (ну або теж переписав). А ті хто з якоїсь причини цього не зробили, то краще втратять своє майно, ніж повернуться, бо життя важливіше.

Тому, так, конфіскаціями нікого не залякаєш, і солдат на фронті від них не стане більше. А от знищити будь-яке бажання повертатись, це вийде.
показать весь комментарий
03.01.2024 14:01 Ответить
Прапорець змінив??
показать весь комментарий
04.01.2024 08:22 Ответить
Горобей? Не, как жил в Пологах с укр. паспортом, так и живу
показать весь комментарий
20.01.2024 05:27 Ответить
Старлінк?
показать весь комментарий
20.01.2024 21:11 Ответить
"люди з фронту написали про таке:"

"де відповідальність влади..."

---------

Коли люди з тилу настільки оху*ли що хочеться у*бати в дурну зажрату пику прямо через монітор.

Дебільчик мій маленький, "люди з фронту" були трошки зайняті крайні 2 роки. Тому ти мабуть сильно попутав і це ТИ а не вони мали б пояснити чому влада так ох*їла і які там не такі як треба умови служби.
показать весь комментарий
03.01.2024 02:37 Ответить
Ти один із тих прикладів, як іпсо влади, про хєрових цивільних і боневтіка переможного, дуже добре працює.
показать весь комментарий
03.01.2024 13:34 Ответить
Скажи мені за кого ти голосував в 2019-му і які критерії висував до кандидати в президенти під час війни.
показать весь комментарий
03.01.2024 13:38 Ответить
У людей, які мають хорошу зарплату, а тому і мають бронь (згідно з новим законопроєктом про мобілізацію) - їх не мобілізують.

Інвалідів 3 гр. які, найімовірніше, хорошої зарплати, а то й зовсім зарплати взагалі не мають - мобілізують. Бо великої зарплати в них немає саме тому, що вони інваліди, пояснюю, якщо це важко усвідомити.

І ось ці люди, які не мають здоров'я, щоб добре заробляти, повинні йти воювати за 95 квартал, за пику Женечки Кошового, за синів і родичів депутатів і воєнкомів, за всі ці елітні пики в спортзалах і Буковелях, поліцейських, СБУшників і держслужбовців із кінськими зарплатами і такими ж пиками.
І за тих, звісно ж, у яких це здоров'я, для того щоб добре заробляти, є.

6000 військовозобов'язаних щодня залишає країну - тобто держава (==держслужбовці) не виконують і/або прямо порушують закон - не виконують свої обов'язки, і вони ж - мобілізації не підлягають! Як і поліція та СБУ (люди, які прислали країні + у хорошій фіз. формі + вміють професійно поводитися зі зброєю) - взагалі. Це - що взагалі???🤯🤯🤯🤯

Загалом, я вважаю, владі взагалі не потрібно соромитися, і обмежуватися напівмірами: на фронт, прямо на нуль, треба відправляти інвалідів 1-ї групи. Вони практично всі на інвалідних візках - тож транспортна проблема відпадає сама собою (от які ж хитрюги, думали відсидітися, непогано собі влаштувалися, еге ж?🤗). Це економія раз.
У першому ж бойовому зіткненні їх всіх буде вбито, це очевидно (але ж нічого страшного, як сказала помічниця Залужного, бо ж всі ми коли-небудь помремо - а тут така зручність - всі одночасно). І це економія -2. Їх можна економно всіх поховати у братській могилі, і головне(!) - це ж скільки коштів звільняється в державі! Ще ж не всі держслужбовці (які, ми попередньо визначили, складали присягу країні, але пропускають щодня 6000 військовозобов'язаних через кордон😎) забезпечені елітними авто та нерухомістю. Це ж непорядок, треба допомогти виправляти цю кричущу несправедливість!

Etc ... Etc ...

Загалом, я думаю, хід думок має бути зрозумілим...

...

Цього цілком достатньо знати про теперішню державу Україна.

Я не буду брехати, що не боюся. Боюся. Але є таке поняття як "треба". Ось треба і все. Захищати країну треба та ін. та ін. -
навіть немає сенсу перераховувати.
Але коли бачиш, що влада дерибанить гроші як востаннє, як ніхто за це не відповідає, а люди зі свого мізера донатять
на ЗСУ, а воєнкоми і члени медкомісій купують вілли в Іспаніях, гуманітарку крадуть просто зі складів
як під час війни кладуть бруківку,
замість того, щоб одягнути-взути-екіпірувати армію, як НЕ йдуть захищати країну євгени кошові та "посони" з 95-х кварталів,
родичі депутатів, воєнкомів, а "мучаться" по курортах, спортзалах і закордонах, коли...
...

ТО ДУМАЄШ "ТАК БЛ.., МАБУТЬ, ВИХОДИТЬ, ЩО - НЕ ТРЕБА!!!

...

Є вислів "Долг Родине, отдать долг Родине..." . Тільки чомусь усі ті, хто Батьківщині найбільше винен (наша Иліта, і всі
тут вищезгадані) віддавати цей борг абсолютно не поспішають, а вимагають цього від народу.

ОСЬ І ВСЕ ПИТАННЯ.

СПОЧАТКУ БОРГИ СУСПІЛЬСТВУ, ДЕРЖАВІ, БАТЬКІВЩИНІ ПОВИННА ВІДДАВАТИ ЕЛІТА (ЯК ЦЕ БУЛО, НАПРИКЛАД, У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ В 1МВ І 2МВ - УСЯ АРИСТОКРАТІЯ БУЛА НА ФРОНТІ.
ЦЕ Ж СТОСУЄТЬСЯ ********* ІЗРАЇЛЮ. ВСІ, БІДНІ Й БАГАТІ - САМІ ПОВЕРТАЛИСЯ ЗЗ-ЗА КОРДОНУ ДЛЯ ЗАХИСТУ СВОЄЇ КРАЇНИ.

ПИТАННЯ - ДЕ ЗНАХОДИТЬСЯ ЗАРАЗ НАША? ЇХ НА ФРОНТІ - МОЖНА НА ПАЛЬЦЯХ ПЕРЕРАХУВАТИ. ПО ПАЛЬЦЯХ ОДНІЄЇ РУКИ).

А НЕ НАВПАКИ.
АБО ХОЧА Б НА РІВНІ. ЦЕ ТЕЖ НЕ ДУЖЕ СПРАВЕДЛИВО, АЛЕ ХОЧА Б ТАК.
А НЕ ТЕ, ЩО ВІДБУВАЄТЬСЯ ЗАРАЗ

КРПК

Йти воювати, бути мобілізованим пересічному громадянину є сенс тільки у 2-х випадках:
1: разом із ширнармасами мобілізується й еліта, яка - попереду, на фронті, на вістрі атаки
2: якщо еліта цього робити не збирається, то спочатку еліту акуратно і ввічливо розвішують на всіх стовпах (роблячи згодом контрольний постріл у голову), а тільки ПОТІМ ширнармаси мобілізуються і йдуть на фронт (у п. 2: важлива послідовність, вона саме така)

...
Жодного іншого, окрім цих двох вищезгаданих випадків, йти воювати і помирати обивателю сенсу немає ніякого абсолютно.


ІНАКШЕ МИ ВІД РОСІЇ НІЧИМ НЕ ВІДРІЗНЯЄМОСЯ
ТОЧНІШЕ - ВІДРІЗНЯЄМОСЯ. ТІЛЬКИ В ГІРШИЙ БІК
показать весь комментарий
02.01.2024 22:17 Ответить
Автор, а навіщо ти викопав окоп в центрі Києва, за 15 кілометрів від позицій росіян?
показать весь комментарий
02.01.2024 22:38 Ответить
ПТСР як він є.
А по факту - що поганого в запиті на справедливість? Запит адресований до влади, і він стосується справедливості і для тих хто в окопах зараз, і для тих хто там буде, зі своєї, чи не своєї волі.
Це запит до влади, яка ща 2 роки війни просрала потенціал обєднання, сиділа в рожевому світі перемог і ялти.
Так, цей запит має право на життя.
А зараз, абине відповідати за СВОЇ прой..би, вона стравлює військових і цивільних.
Дивіться - цивільні не хочуть йти, вас міняти! (Доречі, а впевнені що вас відпустять, навіть 500 тис як наберуть?)
Дивіться, військові вас зневажають, бо ви ухилянти і сцикло
показать весь комментарий
02.01.2024 22:48 Ответить
З одного боку автора можна зрозуміти, а з другого нехай зрозуміє, що його вже не відпустять ні в якому разі бо він досвідчений боєць. Хіба якщо на той світ чи важким інвалідом.
показать весь комментарий
02.01.2024 22:53 Ответить
Я никому ничего не должен, не обобщайте. Я не буду воевать за нищую, лживую напыщенную лозунгами, диктаторскую, популистскую страну. Мне наплевать на зелю и кордоны 91 года.
показать весь комментарий
02.01.2024 23:46 Ответить
Було б дивно якби якийсь кацапоєзичний німець був би нам щось винен
показать весь комментарий
03.01.2024 02:41 Ответить
Не до тих людей претензії. Прості українці не обкрадають вас і не зробили вас безправними рабами за допомогою законів. Зрозумійте це нарешті.
показать весь комментарий
02.01.2024 23:50 Ответить
ПрАсті укрАїнці досі живуть і дишуть тому що військові їх захищають.

А ваші скігління про погану владу ніяк не допомагають військовим - не подоьаються правила то вперед на мітинги та хоч би й новий Майдан, якщо вважаєте що це допоможе країні.

Але краще все одно оновити дані в тцк бо хлопців треба міняти
показать весь комментарий
03.01.2024 02:45 Ответить
Та ніхто нікого міняти не буде. Максимум ротація і то незрозуміло на який час
показать весь комментарий
03.01.2024 18:42 Ответить
Пропонували від 2 років.

А по-хорошому - на той час поки всі придатні і незаброньовані не відслужать - тільки тоді на друге коло людей тягти можна.
показать весь комментарий
03.01.2024 18:56 Ответить
"Наша кількість переростає в якість. Більше нас - менше кривавого багна." - хибна теза автор. Наша кількість не переростає в якість. І немає там на нулі мільйону. в кращому випадку 100-150 тисяч з 400-500 тис. які прийшли на початку. Якісні там закінчуються - це правда. Але замінити їх притягнутими за гриву не вийде - це готовий отказнік (сам знаєш).
показать весь комментарий
02.01.2024 23:55 Ответить
Притягнуті за гриву в більшості випадків будуть служити як і решта, все залежить від підготовки і колективу
Не обманюйтесь цією мантрою
показать весь комментарий
03.01.2024 02:46 Ответить
Якщо командири лайно,то і коликтив під керівництвом такого командира лайно...
А які у нас командири всім відомо...
Це війна рядового і сержантського складу,а для офіцерів це прекрасна можливість заробити...
І так загнанний підсрачниками не буде воюввти,а буде виживати ,а такий солдат ніколи не переможе
показать весь комментарий
03.01.2024 08:05 Ответить
"А які у нас командири всім відомо"

в нас достатньо хороших ротних і комбатів

"І так загнанний підсрачниками не буде воюввти,а буде виживати "

в піхоті та ще й в обороні це на 90% тотожні речі
показать весь комментарий
03.01.2024 10:06 Ответить
Ні, я втечу і це - добро.
показать весь комментарий
03.01.2024 09:27 Ответить
Хрєново будуть служити, на жаль.
показать весь комментарий
03.01.2024 18:44 Ответить
Автор почуває себе лохом, злим на весь світ. Вмикайте мозок, не будьте, як автор. Щоб зв'язатися з армією, я маю довіряти армії. А ці мясники в мене довіри не викликають. Якогось дебіла із армії 2000-х мені в командири? Ідіть ви ...
показать весь комментарий
03.01.2024 00:52 Ответить
"Щоб зв'язатися з армією, я маю довіряти армії. А ці мясники в мене довіри не викликають"

От дивно, коли ця армія рятує твою тухлу вену від пенетрації бурятський прутнем - ти армії вже два роки як довіряєш.
А коли треба їм допомогти - довіра десь в тій самій вені і ховається.
Як же так, Дмитрик?

Але не сци, ще не таких хитросраких лікували.
показать весь комментарий
03.01.2024 02:50 Ответить
З такими дебільними постами ,ви не до пепемоги прийдете,а до громадянської війни...
показать весь комментарий
03.01.2024 08:07 Ответить
"ви не до пепемоги прийдете,"

хто такі ці "ви" про яких ти говориш, аутист?

МИ прийдемо. Розумієш? МИ. Або МИ виграємо - або МИ будемо знищені як держава і скоріше за все як нація.

"а до громадянської війни."

уклоністи стріляти в русню бояться а в своїм співгромадян ні?
показать весь комментарий
03.01.2024 10:09 Ответить
Як добре, що я заховався.
показать весь комментарий
03.01.2024 09:26 Ответить
Добре для тебе. І то тільки в якомусь досить вузькому сенсі.
показать весь комментарий
03.01.2024 10:12 Ответить
виходить в тебе більше довіри Путіну ніж армії?
показать весь комментарий
03.01.2024 12:50 Ответить
Путлер - чисте, відверте зло. Ні, звичайно. Я хочу працювати на війні, як на роботі. Працювати інженером, а не піти в окоп штурмовиком.
показать весь комментарий
03.01.2024 13:20 Ответить
Цензор, мета і висновок цього всього піздобол.ства який? Посварити? Підпалити? Мозги у плебсу і так палають. Лайна залито в їх вуха по ватерлінію всіх потоплених унтервафель. Шляхи? Методи? Важелі? Призиви... Ось, що чекає пересічний громадянин. А не черговий аналіз... Цих аналізів в суспільстві повний епікріз.
показать весь комментарий
03.01.2024 01:05 Ответить
Так чи інакше війна затягується і без здобутків, у такій ситуації військові командири з обох сторін, тобто ті що на нулі, отримують вплив і особливі повноваження. Цивільні воювати бояться, тож щоби не йти на нуль сплачуватимуть данину навчаним військовим. Коли це скінчиться козаки повернуться у цивільне життя, не усі адаптуються до мирного життя, поліція як завжди там де потрібно відіграє роль третьої сили.
показать весь комментарий
03.01.2024 01:27 Ответить
Спробуй перечитати статтю очима а не сракою і зрозуміти її сенс.
Навчаних військових ВЖЕ БРАКУЄ.
І далі буде тільки гірше.
Тому масова мобілізацією це єдина альтернатива.
Подякуй зибілам за гундьож про 2-3 тижні в культивацію тотального дякування зсу замість підготовки моб. ресурсу до служби.
показать весь комментарий
03.01.2024 02:54 Ответить
Так я не зрозумів ти солдат ,волонтер,чи писака?..
Бо як правило такі як ти в армії це прес-ахвіцери,тилові щурі,або валантьори ну все що завгодно ,лиш би не в сирому окопі на передку...
Якраз такі як ти і не закінчуються,вас інтернет п@здунів ,які готові покласти ще з пів мільйона душ,з кожним днем все більше...
показать весь комментарий
03.01.2024 08:12 Ответить
щось ніхто з цих писак не звинувачує владу - ні в зриві мобілізації,постачання військ,продажі під час війни землі за яку гинуть,корупцію яка вже на першому місці в світі,мародерство чинуш і рабство в ЗСУ.
показать весь комментарий
03.01.2024 08:26 Ответить
А що у тебе так пригоріло то? Тому що він сказав,що ухилянти мають йти на фронт? Тобто ти себе в його словах побачив і образився? А на що образився? На те що він сказав,що люди закінчуються на війні і потрібні нові сили? Чи ти будеш зараз тут писати про погану владу,про те щоб депутати йшли воювати але тільки не ти? А чому інші мають йти і там зараз воюють а ти сидиш ухилянт і відмазки різні шукаєш? Ти якийсь особливий? А на рахунок автора,то він під Бахмутом був, і воював, і перше ніж писати херню поцікавився би,щоб не позоритися. Розумію,що обсираєшся,що ухилянт, але треба бути чесним з самим собою в першу чергу і признатися що ти серун,а не накидатися на людину тільки через те,що він сказав,що ухилянти мають йти також воювати. Він же не винен,що ти таким от лайном являєшся і його слова відображають тебе, це твої проблеми,а не його
показать весь комментарий
03.01.2024 11:10 Ответить
навіть армія левів яку очолює віслюк приречена на поразку.хочу сказати автору - влада за 2 роки війни навіть закону про мобілізацію не прийняла,яка мобілізація ? і автор як і купка корисних ідіотів в подтанцовках банкової - перекладає всі пройоби цієї війни на простих людей.запамятай,зеля створив ставку верховного,і за все відповідає він з своїм кагалом.а люди.....люди бистро роздупляються ху из.
показать весь комментарий
03.01.2024 08:23 Ответить
Скільки ухилянтів тут сидить і скиглить "то не я то влада все". Так вийдіть на Майдан і змініть цю владу, якщо вже воювати йти сситесь. Чи ви настільки інфантильні що вважаєте що все повинні зробити за вас і від вас нічого не залежить? От військові кацапа проженуть, потім прийдуть ще й з Зебілом розберуться, життя наладять, а мені нічого робити не потрібно, буду сидіти і ******* в коментарях.
показать весь комментарий
03.01.2024 08:37 Ответить
Та було вже 2 майдан? И шо?
показать весь комментарий
03.01.2024 10:48 Ответить
"то не я то влада все" --- та ніхто нікуди виходити не буде, більше того, цих нитіків чомусь поки не було війни все влаштовувало і ніхто так сильно не скиглив. А зараз це просто хороша ідея,щоб сказати чому вони не мають бути на фронті, от і все,це тупо лицемірство. Ніхто не хоче йти на фронт,от і видумують любі причини типу "нехай депутати йдуть воювати", "за олігархів воювати не піду", "мені Україна нічого не дала,і я їй нічого не винен" і усе в цьому дусі. Ніхто прямо не може сказати,що не хочу йти,бо боюся,от і все, а починають писати різну херню,щоь типу зберегти лице.
показать весь комментарий
03.01.2024 11:03 Ответить
Страх тут ні до чого. Немає розуміння, нахіба воно взагалі тобі треба, кидати нормальну роботу і йти в якусь багнюку за копійки на невизначений строк, коли ти все життя працюєш на закордон і можеш жити там як нормальна людина, і гроші твої там, а з Україною себе ніколи в житті ментально взагалі не пов'язував.
Чого не звалив раніше?(с) - а кому було погано, що я тут все життя сплачував податки, заводив валюту в страну, а від держави взагалі нічого не брав?
Що зміниться на краще, коли ти звідти повернешся? Які "плюшки" ти отримаєш від свого перебування там? Це якщо взагалі повернешся, не кажучи вже здоровим та цілим.
Відповідь - ніяких, тільки погіршення по всім аспектам, пройобаний час, пройобане здоров'я, пройобана професія, в яку повернутися у ~50 років вже не буде ніяких шансів, у час твоєї відсутності сім'я проїсть і витратить на твоє екіпірування всі зароблені гроші і буде прозябати у злиднях, а тут ще ти повернешся без ноги і з ПТСР, і якщо не зіп'єшся, то будеш лікуватися не один рік як фізично так і ментально.
А за вікном буде вся та ж срака і зельонкін в телевізорі.
показать весь комментарий
03.01.2024 12:21 Ответить
"Немає розуміння, нахіба воно взагалі тобі треба, кидати нормальну роботу і йти в якусь багнюку за копійки на невизначений строк" --- нахіба воно потрібно? Серйозно? А може для того,щоб до тебе додому не завітали кацапи? Чи ти взагалі далекий від розуміння що взагалі відбувається? ти в курсі,що якщо б усі думали "а нахіба воно потрібно" то кацапи уже би давно у тебе в дома сиділи на дивані а ти в кращому випадку кожен день би їм прислуговував і полірував чоботи? І то це в кращому випадку. А найімовірніше вони би тебе просто погнали далі на окопи чи українців чи подалі уже від україни на захід. Чому запитується одні мають там бути і тупих питань не задають і за рахунок котрих ще й тримаєтсья Україна.а ти повинен сидіти вдома і розказувати "не розумію,нахіба воно потрібно" ?

"Чого не звалив раніше?(с)" --- от самен питання,чому не звалив раніше.якщо розказуєш,що працюєш на закордон,ніколи себе з Україною не повязував і так далі? Відповідь очевидна,тому що по перше в Україні на відміну від заходу з західною зарплатою і українськими податками жити в рази вигідніше ніж там. получати західну зарплату,купувати нерухомість,продукти,послуги по українських цінах це дуже вигідно. От тому і сидів. А коли відбулася війна,то уже "з Україною нічого не повязую"

"Які "плюшки" ти отримаєш від свого перебування там?" --- на війну за плюшками ідуть? Що ти несеш? Ти хоч суть війни цієї розумієш? Які цілі в кацапів і так далі? Ти хотів на війну за плюшками йти?

"Це якщо взагалі повернешся, не кажучи вже здоровим та цілим." --- само собою. Питання в тому чому інші йдуть,а ти маєш сидіти на дивані?

"Відповідь - ніяких, тільки погіршення по всім аспектам, пройобаний час, пройобане здоров'я, пройобана професія, в яку повернутися у ~50 років вже не буде ніяких шансів, у час твоєї відсутності сім'я проїсть і витратить на твоє екіпірування всі зароблені гроші і буде прозябати у злиднях, а тут ще ти повернешся без ноги і з ПТСР, і якщо не зіп'єшся, то будеш лікуватися не один рік як фізично так і ментально.
А за вікном буде вся та ж срака і зельонкін в телевізорі." --- тобто треба не йти,а сидіти на дивані і чекати коли або кацапи до тебе самого прийдуть,або інші твою сраку захистять? А як ти взагалі думаєш існувати після закінчення цієї війни? Якщо кацапи виграють,то тебе поріжуть на шматки можливо,а в кращому випадку будеш сидіти і розказувати про те "як ти любив русській мір і нічого не мав проти" для того щоб вижити. Якщо Україна переможе,то ветерани,матері загиблих 18 літніх будуть тебе як ухилянта цькувати кожен день і тобі спокійного життя тут не буде. Чи ти думав що в часи такої війни ти собі відсидишся в той час коли інші будуть йти і воювати,а потім собі будеш жити як і раніше ніби нічого і не відбулося? Повір,такого уже не буде. Єдиний для тебе варіант,це реально якось усіма правдами і неправдами виїжджати з України,тому що для ухилянтів тут майбутнього не буде ніякого при любому сценарію
показать весь комментарий
03.01.2024 13:02 Ответить
"А за вікном буде вся та ж срака і зельонкін в телевізорі." --- так для того щоб не було сраки треба щоб населення було активним в суспільному житті,в політичному, а не як ти "нахіба воно потрібно". Ти ще й напевно "по пріколу проголосував" судячи по твоїх фразах "нахіба воно потрібно". Що одне,що друге з однієї ж опери. Треба в житті задумуватися не тільки про гроші,зарплату,й про себе любимого,а й про своє оточення,суспільсвто,країну. А то сидить чувак.розказує,що на заході заробляє, з Україною себе ментально не повязує, і потім розказує,що тут все погано. так тобі ж похер на країну і таких дуже багато. то як ти хотів щоб з таким населенням нормальну країну хтось зміг побудувати?
показать весь комментарий
03.01.2024 13:21 Ответить
(З власного досвіду). Тут же ж як - виходиш ти на Майдан, намагаєшся щось досягнути/поміняти, тобі це вдається великою ціною (а деяким взагалі ціною свого життя), а потім або той, за кого ти був виявляється повним уйобком (2004) і все просирає, або 73% на виборах вибирають казна що і все просирають.
показать весь комментарий
03.01.2024 11:37 Ответить
Вважаю тих, хто не побоявся взяти до рук зброю, справжніми чоловіками, а тих, никається від мобілізації - особами чоловічої статі. Бо первинні статеві ознаки не роблять тебе справжнім чоловіком.
показать весь комментарий
03.01.2024 08:46 Ответить
пох
показать весь комментарий
03.01.2024 09:23 Ответить
попахивает руснявым стереотипом: "не служил - не мужик"
показать весь комментарий
04.01.2024 10:09 Ответить
Страница 2 из 2