9268 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

"Український Шахед-2024"

шахед,реактивний

Вчора трапилося дві пов’язані із собою великі події.

Перше: з’явилася інформація про те, що збито перший реактивний Шахед. Якщо це так, то це означає неприємні для нас речі. Це означає, що ми вже відстаємо від росіян не на одне покоління БПЛА, а на цілих два!

Вже пройшло понад рік і три місяці війни з тих пір, як по українцях масово почали застосовувати Шахеди. І за цей період Україна не спромоглася на симетричну відповідь – ні у якихось хоча б мінімально співставних кількостях БПЛА, ні по їх якості. Масовий літак українського виробництва з аналогічними характеристиками так і не з’явився. Натомість РФ нарощує у себе виробництво уже випробуваних моделей, постійно їх покращує. І от нарешті у Москви в цій сфері стався якісний стрибок – реактивний Шахед. Наявність такого дрону означає, що тисячі кулеметних розрахунків, на яких припадає левова частка збиття Шахедів, стануть проти реактивних БПЛА малоефективними. Для збиття таких типів літальних апаратів знадобляться набагато дорожчі і дефіцитні засоби. Котрих і так наші ППО уже критично не вистачає – достатньо подивитися відкриту статистику успішності роботи наших протиповітряників.

Ми втратили понад рік цінного часу і будемо за це дорого платити.

Друга подія. Представники Білого дому зустрілися з керівниками венчурних, технологічних та оборонних компаній, щоб обговорити доступ України до інноваційного американського обладнання. Як видно з опису історії з Шахедом, розробка та впровадження інновацій спільно із західними компаніями нам страшенно потрібна, і це те, що може перетворити наше уже достатньо помітне відставання від РФ у лідерство.

За умови, що а) хтось достовірно сформулює, що саме потрібно українській армії б) буде взаємодія між українськими виробниками і американськими компаніями для виготовлення спільного продукту, котрий можна буде застосовувати проти ворога (бо, приміром, надані США ракети і снаряди можна використовувати для ударів виключно по українській території).

Коротше, раджу читати мій попередній пост, його актуальність тільки зростає, прошу приєднуватися до нашої ініціативи з підтримки інновацій у галузі зброї та військового обладнання. Так і проситься робоча назва ініціативи – "Український Шахед-2024".

Топ комментарии
+17
в своєму телеграмі https://t.me/censor_net/43415 щойно Цензор опублікував такого ж сенсу новину про злодійкуватість чи недолугість чинної влади в частині забезпечення ЗСУ дронами; хоча на інщих фактах та іншим текстом . Дивіться:

Легенда про "державні дрони"
Щодня спілкуємося з операторами FPV-дронів. Від більшості військових і надалі чуємо про відсутність дронів від держави. Бійці жартують, що це вже, як "легенда" - всі про них чули, але ніхто не бачив. Та ми все ж таки знайшли і тих кому пощастило. Ось на що схожі поставки дронів від держави. Живий приклад одного з підрозділів (далі цитата):
"Мільйон дронів пообіцяли, але ніхто не говорить, якими ці дрони мають бути. Немає стандарту від Міноборони. Поточна процедура сертифікації чиста формальність. Тобто мільйон FPV може і зроблять, але це буде такий бутерброд, що військовим доведеться все переробляти на позиціях. Дешевше мабуть можна буде нові зробити, ніж їх переробляти. Але ж коли тоді нам воювати? Суспільство має донести владі, що на фронт потрібно передавати не для фото чиновника, а те що дійсно буде працювати".
Інший підрозділ вказує на проблему з сумісністю обладнання (далі цитата):
"1. Надійшло 20 дронів від держави. VTX - частота на якій працювати на нашому напрямку не можливо!
2. Пульт не налаштовано, приймачі не сконфігуровані - все повністю потрібно робити самостійно!
3. Дивні антени на керування в комплекті, взагалі під інші частоти. Тобто на дроні приймач з одними частотами, а антени на інших. Є питання з кабелями та перехідниками.
4. Акумулятори малої ємності, доведеться перепакувати і робити спарки. Через це 10 дронів залишиться без батарей, їх доведеться купувати самостійно або шукати волонтерів.
5. Ретранслятор "світиться" як новорічна ялинка.
Щоб розуміли в підрозділі нема профільної команди для усунення таких речей, все лягає на плечі по фінансам на особовий склад, а робота з залізом на 1 особу яка за власним ентузіазмом просто допомагає в цьому"
.
Публікуємо це не заради критики, а щоб високопосадовці і керівники, які залучені до поставок дронів усунули ці недоліки, а військові могли зосередитись на виконанні бойових завдань.
показать весь комментарий
09.01.2024 13:12 Ответить
+14
поки кацапи нарощували виробництво дронів та масштабували виробництво, слуги кремля з ОПи робили все можливе, щоб в нас ця тема буксувала і не лише ця тема, бо з ракетним виробництвом та виробництвом *********** те саме - теревені, квітасті обіцянки, а в реалі нічого не робиться, ба більше, далі саботується навіть те що є, далі кошмарять підприємства виробники, а секретні дані викладають у відкритий доступ!!! за цієї влади не буде нічого розвиватися, бо якби вони хотіли, в нас вже було б налагоджене власне виробництво зброї. Але ж завдання слуг кремля навпаки, прикриваючись брехнею та пустопорожніми обіцянками саботувати за нищити наш воєнний потенціал. Вони це почали одразу робити з 2019 і судячи з усього цілі вони не змінили, змінилася лише риторика. Вже виділили 40 мільярдів на армію дронів. Де ця армія??? 90% дронів як куплялися волонтерами за народні гроші, так і купляються досі. Риба гниє з голови, а в нашої риби голова була гнилою від самого її народження...
показать весь комментарий
09.01.2024 13:18 Ответить
+11
Так, і зараз в Раді розглядають як відправити на фронт не дрони а як відправити туди тих хто їх міг би зробити. Значить все в нас добре.
показать весь комментарий
09.01.2024 13:56 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Ішакєди - іранські. І реактивний теж в Ірані презентували (була тут новина). Русня до Ірану такі БПЛА не робила, і зараз не робить. "Ланцет" - теж копія, ізраїльського "Hero". Нічого вони принципово не вигадали, вдало скопіювали і змасштабували х10. Як і китайці. Азіати, що з них візьмеш.
показать весь комментарий
09.01.2024 12:59 Ответить
То ми не могли цього зробити? Чи якщо бпла скопійований, то він не вбиває? Я так розумію, що наші фахівці вже детально вивчили і шахеди і ланцети, але щось подібного в нас так і не з'явилось.

Ось саме за це автор і говорить. Все інше - неважливо.
показать весь комментарий
09.01.2024 15:50 Ответить
Мене більше цікавить ситуація з камерами і платами керування. Поки що основне джерело - Китай. Краще перейти на європейських виробників (але питання, вони з нашими обсягами замовлень впораються?), а в ідеалі - мати власні виробництва, та до цього шлях далекий, як до Місяця.
показать весь комментарий
09.01.2024 15:53 Ответить
Тайвань сателіт США .... у чому проблема ...., вони виробляють набагато якіснішші " компоненти"...
показать весь комментарий
09.01.2024 20:35 Ответить
Проблема в тому, що Тайвань - це скоро Китай. Сі офіційно попередив США.
показать весь комментарий
10.01.2024 09:18 Ответить
скоро це коли..... - а на сьогодні це один із найсильнішший гравець в цих технологіях, та розробках..., при цьому якіснішший ніж чайна
показать весь комментарий
13.01.2024 15:57 Ответить
Сі Цзіньпін заявив, що прогнози військових США, що напад на Тайвань відбудеться у 2025 році або 2027 році, - помилкові, оскільки він ще "не встановив часових рамок". Джерело:
Як ми бачили з Україною, прогнози США таки мають непогану точність. Тобто через 3-5 років, в залежності від перебігу нашої війни.
показать весь комментарий
13.01.2024 16:51 Ответить
і що...., уже 2 роки і ще декілька /відносно прогнозів/ не можна було поставляти Україні все необхідне для вироблення чи в Україні , чи в сусідніх країнах/ Польша наприклад/ необхідного нам озброення...- як кажуть , було б реальне бажання...
показать весь комментарий
13.01.2024 20:39 Ответить
могли скопіювати, звичайно, але ж на це треба гроші..., а яйця по 17 за що тоді купувати? це гипербола, але в МО знайшли зловживань на 10 лярдів..., ось де наші реактивні шахеди й багато чого іншого..., або ще варіант - хтось сказав, а я зроблю ще краще, тільки дайте гроші, йому дали, а нічого не відбулося..., тому що гроші, як зазвичай, вже вкрали...
показать весь комментарий
09.01.2024 16:25 Ответить
Скільки безпілотників не зроби, до Пуйла не дістане жоден. Причина війни- Пуйло. Треба заплатити тому, хто будь-яким способом усуне Пуйла і війна зразу закінчиться. Заплатити стільки, скільки захоче, 20 міліонів, сто міліонів доларів- все рівно це буде незрівнянно дешевше порівняно з теперішніми видатками.
показать весь комментарий
09.01.2024 21:42 Ответить
якого із двійників плануєш застрелити , чи відразу хакерів залучиш щоб голограму ***** стерли ?
показать весь комментарий
09.01.2024 22:22 Ответить
Думаєш, у Пуйла є двійники? Чи це проект для недолугих жертв жовтих ЗМІ?
показать весь комментарий
09.01.2024 22:32 Ответить
Я думаю що ***** вже давно у морозильник поклали щоб для мавзолею краще зберігся , а щодо двійників потреби думати немає , їх без нас із тобою знайшли .
показать весь комментарий
10.01.2024 00:16 Ответить
А ,автор не бачить , хто Не тільки саботує , а і вбиває українського виробника? Чому поплічник Захарченко Татаров , сидить на Банковій ? Ермак фсб шна потвора призначає басалаеву винюхувати всі секретні наробітки українських ракет і навіть США? Що значить « ми» , хто це ми пенсіонери , діти , а навіщо ТОДІ ЦЕЙ ЦИРК 🤢🤡🎪👿👹
показать весь комментарий
10.01.2024 06:18 Ответить
ланцет виробляється за ізраїльською ліцензією ніби. і вона діюча другий рік війни
показать весь комментарий
10.01.2024 12:18 Ответить
Русня клала болт на ліцензії.
"Одуванчик" зробили на основі нашого "Малюка" - дозволу питали?
показать весь комментарий
10.01.2024 12:21 Ответить
в даному випадку не все так просто через те, що в рамках ліцензійної угоди ізраїль постачає певні компоненти для виробництва ланцету.наскільки мені відомо військове співробітництво продовжувалося і в 2023 році
показать весь комментарий
10.01.2024 13:04 Ответить
Не виключено, що певні компоненти замінені на їх китайські аналоги.
показать весь комментарий
10.01.2024 13:05 Ответить
Поки Ланцет (вироби, документацію ноу-хау) самі рашисти не експортують, ліцензійні обмеження їх не хвилюють. Їх тупо ігнорують, бо "СВО (війна) все спише". Всі, хто має до рашистів ліцензійні претензії (типу Ізраїля) мабуть чекатимуть перемоги України.
показать весь комментарий
10.01.2024 22:47 Ответить
"Зараз фактично вирішується хто, як і в якому порядку йде загинути за Батьківщину. І виявляється, що немає людей, здатних взяти відповідальність за законопроект на себе".
Може про це своє бачення світлого майбутнього розповісте?
А гроші можна пошукати у вашого вітчима. Йому у НБ все зелені мухи мерещились, спокою людям не давав.
показать весь комментарий
09.01.2024 13:09 Ответить
в своєму телеграмі https://t.me/censor_net/43415 щойно Цензор опублікував такого ж сенсу новину про злодійкуватість чи недолугість чинної влади в частині забезпечення ЗСУ дронами; хоча на інщих фактах та іншим текстом . Дивіться:

Легенда про "державні дрони"
Щодня спілкуємося з операторами FPV-дронів. Від більшості військових і надалі чуємо про відсутність дронів від держави. Бійці жартують, що це вже, як "легенда" - всі про них чули, але ніхто не бачив. Та ми все ж таки знайшли і тих кому пощастило. Ось на що схожі поставки дронів від держави. Живий приклад одного з підрозділів (далі цитата):
"Мільйон дронів пообіцяли, але ніхто не говорить, якими ці дрони мають бути. Немає стандарту від Міноборони. Поточна процедура сертифікації чиста формальність. Тобто мільйон FPV може і зроблять, але це буде такий бутерброд, що військовим доведеться все переробляти на позиціях. Дешевше мабуть можна буде нові зробити, ніж їх переробляти. Але ж коли тоді нам воювати? Суспільство має донести владі, що на фронт потрібно передавати не для фото чиновника, а те що дійсно буде працювати".
Інший підрозділ вказує на проблему з сумісністю обладнання (далі цитата):
"1. Надійшло 20 дронів від держави. VTX - частота на якій працювати на нашому напрямку не можливо!
2. Пульт не налаштовано, приймачі не сконфігуровані - все повністю потрібно робити самостійно!
3. Дивні антени на керування в комплекті, взагалі під інші частоти. Тобто на дроні приймач з одними частотами, а антени на інших. Є питання з кабелями та перехідниками.
4. Акумулятори малої ємності, доведеться перепакувати і робити спарки. Через це 10 дронів залишиться без батарей, їх доведеться купувати самостійно або шукати волонтерів.
5. Ретранслятор "світиться" як новорічна ялинка.
Щоб розуміли в підрозділі нема профільної команди для усунення таких речей, все лягає на плечі по фінансам на особовий склад, а робота з залізом на 1 особу яка за власним ентузіазмом просто допомагає в цьому"
.
Публікуємо це не заради критики, а щоб високопосадовці і керівники, які залучені до поставок дронів усунули ці недоліки, а військові могли зосередитись на виконанні бойових завдань.
показать весь комментарий
09.01.2024 13:12 Ответить
Виглядає, як катастрофічна некомпетентність і халатність (бо якщо хтось є некомпетентний, але не халатний, то може знайти тих, хто знає, що і як треба, - власне, ось є користувачі - у них можна спитати - у тих, хто добре тямить... - Мадяр, наприклад).
показать весь комментарий
11.01.2024 03:54 Ответить
поки кацапи нарощували виробництво дронів та масштабували виробництво, слуги кремля з ОПи робили все можливе, щоб в нас ця тема буксувала і не лише ця тема, бо з ракетним виробництвом та виробництвом *********** те саме - теревені, квітасті обіцянки, а в реалі нічого не робиться, ба більше, далі саботується навіть те що є, далі кошмарять підприємства виробники, а секретні дані викладають у відкритий доступ!!! за цієї влади не буде нічого розвиватися, бо якби вони хотіли, в нас вже було б налагоджене власне виробництво зброї. Але ж завдання слуг кремля навпаки, прикриваючись брехнею та пустопорожніми обіцянками саботувати за нищити наш воєнний потенціал. Вони це почали одразу робити з 2019 і судячи з усього цілі вони не змінили, змінилася лише риторика. Вже виділили 40 мільярдів на армію дронів. Де ця армія??? 90% дронів як куплялися волонтерами за народні гроші, так і купляються досі. Риба гниє з голови, а в нашої риби голова була гнилою від самого її народження...
показать весь комментарий
09.01.2024 13:18 Ответить
"Говори коротко-ти не Гоголь",- такий плакат висів на стіні в кабінеті одного редактора.
показать весь комментарий
09.01.2024 22:35 Ответить
вам, фанам зе-лідора, у яких в макітрі порожньо та які втрачають зміст фраз вже на третьому слові мої пости краще не читати, краще дивись свій улюблений зе-шмарафон для імбіцилів, там букав менше, а зміст відсутній взагалі...
показать весь комментарий
10.01.2024 10:31 Ответить
Спокійно. На сьогодні в нас вже є на 9 січня та по 3000 дронів в день - виходить 27000 дронів. Це тільки ті, з мільйону, які зробив Щеневтік.
А якщо порахувати решту - від Притули, Стерненка. та від кожної сільради та міськради - то і зовсім думати про ці дрони не потрібно.
показать весь комментарий
09.01.2024 13:54 Ответить
" зато нє Парашенка "
показать весь комментарий
09.01.2024 17:11 Ответить
« Стокгольмський сіндром» Ті , хто вбивав на Майдані - Ермак, ТАТАРОВ, смірнов, Гетьманцев шурма ……ПРОДОВЖУЮТЬ це , по ВСІЙ Україні ! І тільки недалекі барани цього не розуміють!
показать весь комментарий
10.01.2024 06:31 Ответить
Плюс ще 3000 дронів! Вже 30 000!
показать весь комментарий
10.01.2024 14:17 Ответить
Так, і зараз в Раді розглядають як відправити на фронт не дрони а як відправити туди тих хто їх міг би зробити. Значить все в нас добре.
показать весь комментарий
09.01.2024 13:56 Ответить
Яке виробництво, автор з місяця повернувся? Якщо того виробника американської вундервафлі не вдастся закошмарити кимось із дбр/фсбу/дасу/набу, то значить прилетить, так щоб гарантовано закрити будь-яке виробництво.
показать весь комментарий
09.01.2024 14:03 Ответить
Після зрад - тихий саботаж із важкими наслідками. Ото і є: "потужно", "підсилюємо", "працюємо", "перевірив", "заслухав доповіді", "віддав наказ".
показать весь комментарий
09.01.2024 16:37 Ответить
Necro Mancer

@666_mancer

·

https://twitter.com/666_mancer/status/1744708682619744753 2 год

Крик души украинского производителя дронов-FPV



показать весь комментарий
09.01.2024 17:22 Ответить
"державники " потрібні...- а не багаті/бідні....
показать весь комментарий
09.01.2024 20:38 Ответить
Стиць пздиць
Такого шуму було за нашу перевагу по безпілотниках, що аж тепер може і з'явиться український шахед
показать весь комментарий
09.01.2024 17:55 Ответить
https://focus.ua/uk/digital/589571-rozumni-droni-v-bat-zmusili-litati-royem-yak-vijskovi-budut-yih-zastosovuvati-video https://focus.ua/uk/digital/589571-rozumni-droni-v-bat-zmusili-litati-royem-yak-vijskovi-budut-yih-zastosovuvati-video


https://focus.ua/uk/eksklyuzivy/618349-dorogi-fpv-droni-z-mashinnim-zorom-chi-budut-rosiyani-masovo-viroblyati-rozumni-bpla

А може й на три!!!
показать весь комментарий
09.01.2024 18:30 Ответить
https://habr.com/ru/companies/embox/articles/566156/
показать весь комментарий
09.01.2024 18:48 Ответить
https://vdmais.ua/ru/articles/vvedenie-v-svertochnye-nejronnye-seti-chto-takoe-mashinnoe-obuchenie/ https://vdmais.ua/ru/articles/vvedenie-v-svertochnye-nejronnye-seti-chto-takoe-mashinnoe-obuchenie/

показать весь комментарий
09.01.2024 18:50 Ответить
Відкривати через VPN

https://dzen.ru/media/electronicsupdate/kakoi-mikrokontroller-podhodit-dlia-effektivnogo-raspoznavaniia-obrazov-i-rechi-5f85777ccae5a83b5534a38a?experiment=931376

З нашою владою скоро кацапи будуть лежачи на дивані дивитись як за нами дрони полюють і вболівати кожний за свого дрона!

показать весь комментарий
09.01.2024 18:53 Ответить
Ось сьогодні знову на тв марафоні повторюють як мантру що росіяни дурні,немає у них навіть повного циклу бебебе, але прилітає до неньки кожного дня!
показать весь комментарий
09.01.2024 18:54 Ответить
Дєрмак мабуть курує такі прес конференсії.
фсбшної агентури там вистачає.
Таке мабуть в історії людства булоодин чи два рази щобкерівництво країни було перенасищене ворожими агентами під завязку і війна шла в контрольованому ворогом (кремлем) руслі.
показать весь комментарий
09.01.2024 19:31 Ответить
Такої ГАНЬБИЩІ НЕ БУЛО В ЦІЛОМУ СВІТІ , президент є ПЕРЕВЕРТНЕМ :» начинаем присоединение к паРаші» Всі Факти це підтверджують ПРИЗНАЧЕННЯ ОСОБИСТО ЗЕЛЕНСКИМ - агентури , надання наказів , а це тільки ойго відповідальність - РОЗМІНУВАНЬ акваторій Маріуполя, Чонгара , закриття ракетних програм розпочатих Турчиновим, договорняки в Омані ……підготовка сдачі Киева за три дні,кришування Баканова……мародерів- Резніченко, Старуха, Тимошенко Кирило, Ермака, Резнікова …Шурми ……
показать весь комментарий
10.01.2024 06:51 Ответить
Знову мантра про "український шахед" ! Чому саме шахед ?? А якщо це буде щось інше ??
показать весь комментарий
09.01.2024 19:14 Ответить
ТЕРМІНОВО ДЗВОНІТЬ ПРИТУЛІ 🤣
Він і супутник з неба дістане, що там безпілотники якісь.
показать весь комментарий
09.01.2024 19:28 Ответить
Дуже важливе зауваження у цій статті, що зброю-допомогу нам дозволяють використовувати тільки в межах території України!

А це важливий факт, який явно дуже подобається Путіну, а саме: що війна, руйнування всього і загибель людей відбуваються ТІЛЬКИ НА НАШІЙ ТЕРИТОРІЇ.
- Це той сигнал, який дуже легко конвертується в підтримку диктатора населенням: подивіться, ми не втрачаємо - ми тільки здобуваємо території, але нічого не втрачаємо! (Про життя відправлених на війну окупантів можна не згадувати, тим більше, інформація про втрати засекречена.)
показать весь комментарий
11.01.2024 03:46 Ответить
10.01.2024 з'явилася інформація про нову модель "Шахедів", на якій будуть ВІДЕОКАМЕРИ ! ! !

Що дозволить їм:
1. В процесі атаки побічно вести РОЗВІДКУ.
2. Коригувати політ для БІЛЬШ ТОЧНОГО НАВЕДЕННЯ НА ЦІЛЬ.
показать весь комментарий
11.01.2024 03:49 Ответить