7765 посетителей онлайн
13 310 271
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Добровольці, мотивація та примус

війна,зсу

Цікаво було б провести таке дослідження, серед чоловіків різних соціальних прошарків (окрім військових): людям пропонується поїхати, скажімо, в Африку ловити там для зоопарків левів, слонів, крокодилів чи отруйних змій. Зарплата - 5 тис доларів на місяць, плюс щедрі виплати й компенсації в разі травм чи загибелі.

Вкрай важливо, щоб люди повірили в реальність цієї пропозиції, не сприйняли її як "розвод" чи "замануху" для чогось іншого, а також не розглядали її як можливість перетнути держкордон України, а потім втекти чи просто відмовитись їхати в Африку.

Таке дослідження показало б відсоток чоловіків, готових ризикувати життям за гроші та інші "плюшки". Здається мені, що й тисячу охочих по всій Україні не навербували б.

Відсоток людей, готових добровільно ризикувати життям - за гроші, з патріотичних міркувань чи просто в силу авантюризму - в усіх суспільствах критично малий. В моєму прикладі фігурують дикі звірі, а людина (противник на війні) є в рази небезпечнішою за будь-якого звіра, а ризик, якому піддається солдат на фронті, в рази перевищує всі інші ризики.

Через це я не вірю у можливість бодай чимось замотивувати цивільних, щоб вони масово й добровільно стали військовими. Ті, хто на це здатні - вже давно у війську. Відсоток добровольців, який в українському суспільстві, як виявилось, вищий, ніж будь-де, вже давно задіяний. Повномасштабна війна триває майже два роки, хто хотів - давно долучився. І тому, хочемо ми цього чи ні, а як у кожній великій війні, все одно все прийде до примусу. Ну, немає інших шляхів назбирати достатню кількість солдатів.

Ясна річ, про військових слід піклуватися, не використовувати людський ресурс безглуздо, що спричиняє втрати, яких можна уникнути. Необхідне дотримання всіх законів, отримання бійцями всіх належних виплат, масовий доступ до якісної медицини для всіх поранених і хворих військових, інклюзивність для інвалідів тощо. Тобто, все те, що зараз існує, але реально доступне не всім, має діяти для всіх. Це необхідно для максимального збереження людського ресурсу України. (Хто не знає, у слові "ресурс" стосовно до людей немає нічого образливого). Якщо це подіє як додатковий засіб мотивації для цивільних стати до війська - чудово. Але сильно на це розраховувати не варто. Без примусу нічого не вийде.

Якщо не здолаємо ворога зараз, буде "заморозка" з втратою нами значної кількості територій і людей, далі ворог накопичить сили, силоміць мобілізує чоловіків з окупованих територій і полізе далі. Можу уявити, з деякою натяжкою, що Росія тимчасово відмовиться від Кишинева, можливо, навіть від Львова, але від Києва - ніколи. Якщо не виженемо їх зараз за поребрик - втратимо все. А наші чоловіки воюватимуть в російській армії.

Топ комментарии
+28
Мысль понятна: "За деньги никто не пойдет, поэтому загоним бесплатно, а на деньги лучше посадим сакуры, так хоть будет красиво и отремонтируем парк машин генеральной прокуратуры им нужнее".
показать весь комментарий
14.01.2024 15:16 Ответить
+23
Якби було - "Зарплата - 5 тис доларів на місяць, плюс щедрі виплати й компенсації в разі травм чи загибелі." не треба було б примушувати.
показать весь комментарий
14.01.2024 15:07 Ответить
+20
А в паРаші мотивація мільонами ще й як працює. Хто сказав, що не спрацює в нас? А, грошей у влади немає? Так хай перестане, нарешті, красти, виписувати собі мільонні премії та півмільонні пенсії.
показать весь комментарий
14.01.2024 15:21 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 3
Хто приймає рішення про початок війни чи закінчення? Це суверен. Якщо б у нас була монархія, це був би король, інакше - це нарід. НАРІД, а не Зеленський, не Залужний чи Госдеп приймає рішення про початок чи кінець війни.
А ви зводите нарід до кріпацької неволі, якось це недобре!

Наш героїчний нарід - не Зеленський, не Госдеп - тримає судьбу вільного світу в своїй волі, а нам шкодують якість срані дрони чи ракети дать?!
Уявляєте цей маразм?
показать весь комментарий
15.01.2024 03:33 Ответить
Хто там буде давати дрони?!!
Вон, Федоров, - цілий міністр, хоче щоб "нарід" удома дрони клепав.
За дякую
Для зеленого піару.
Все вкрадено до того, як тільки подумали...
показать весь комментарий
15.01.2024 09:45 Ответить
Хіба вже не по $2.5K (100,000 UAH), a по $5K (200,000 UAH) за місяць держава платить захисникам?
показать весь комментарий
15.01.2024 05:18 Ответить
Думаю, в мотивації не тільки гроші мають значення:

1. Хто з цивільних взагалі знає про суми оплати у захисників на фронті? Більшість, думаю, не в курсі.

2. Усталений спосіб життя не тільки потенційних призовників, але і їхніх сімей зруйнується, якщо призовник із потенційного стане дійсним. - Це цілком може бути ВИРІШАЛЬНИМ МОТИВАТОРОМ ПРОТИ мобілізації потенційних призовників.

3. Ще 1 демотиватор: Хто захоче ризикувати найбільш цінним без упевненості, що від його участі буде НАЙБІЛЬША МОЖЛИВА КОРИСТЬ? Наприклад, як уже багато говорилося: мобілізована людина могла би виробляти необхідну зброю замість того, щоб сидіти в окопі без необхідної зброї. А як робити розробки нових зразків зброї, якщо держава не спроможна?
показать весь комментарий
15.01.2024 05:31 Ответить
Якщо не виженемо їх зараз за поребрик - втратимо все. Джерело:

ЧИМ? м'ясом з ак47? З таким підходом втримати б те що є, а вини як мантру кожен раз - запорєбрік.
Не буде зброї від штатів - не буде ніякого запорєбріка, навіть сліпи бабці яки сидять на г.....марафоні таке говорять.
показать весь комментарий
15.01.2024 09:16 Ответить
Полностью согласен с автором, те кто хотел воевать давно воюют, но сейчас пришла очередь всех остальных. Сумма денежного довольствия на передке у ВСУ и ВС РФ практически одинакова - около 2.5 тыс долл у ВСУ и 2.2 тыс долл у ВС РФ. Вопрос не в деньгах, независимо от суммы обьяснения уклониста будут все те же самые - а вот если бы 4 тыс, или если бы полиция и депутаты тоже воевали и т.д. и т.п. Поэтому дискуссия тут бессмысленна, государство должно сказать свое решающее слово, а граждане смириться с мыслью, что их воинский долг это Конституционная обязанность от которой не получится уйти. Если бы те два десятка утонувших в Тисе уклонистов пошли бы воевать, то большая их часть осталось бы живой.
Что касается ИПСО, то повторюсь минимум 3-4 комментатора четко поддерживают российские нарративы ( пусть воюют госчиновники, сумма недостаточная, после войны ветеранов никто не оценит, люди должны идти воевать только добровольно), оно и понятно тема номер один. Модерация полностью отсутствует, видимо российское ИПСО для модератора не так страшно, как сухое перечисление проделок Петра Алексеевича за которое немедленно летишь в бан.
показать весь комментарий
15.01.2024 09:23 Ответить
я сцяв на твою думку. ховався і буду ховатись.
не знайдете, вилупки.
показать весь комментарий
15.01.2024 23:09 Ответить
"Если бы те два десятка утонувших в Тисе уклонистов пошли бы воевать, то большая их часть осталось бы живой" - перекручивание в стиле роспропаганды. А те 20 тыс. "уклонистов", которым удалось успешно переплыть Тису и перейти лесами в Европу, и которые сейчас живы-здоровы и спешно налаживают достойную жизнь в Европе - сколько из них остались бы живыми и с целыми руками-ногами, если бы они пошли на фронт?
показать весь комментарий
16.01.2024 12:37 Ответить
20т это две дивизии. Чушь не пишите. Думаю рано или поздно государство придумает как наказать уклонистов. И не только по окончанию срока действия паспорта. Уклонение от воинской службы это от 3 до 5 лет тюрьмы. Экстрадиция на основе приговора суда стандартная процедура в ЕС для нерезидентов. Как из пушки, было бы желание государства. Вопрос насколько затянется война, если надолго, то появится время и на возвращение уклонистов - кто-то же должен копать окопы на второй линии и разбирать завалы.
показать весь комментарий
16.01.2024 18:08 Ответить
И где там чушь человек написал? 20т - это официальная информация соседних Молдовы, Венгрии, Словакии и Польши о количестве пробравшихся к ним по лесам, полям и рекам мужчин из Украины, которые подали не беженство. Никто их возвращать насильно не будет - в Германии к примеру в конституции написано, что государство не может никого заставлять идти воевать. Надеятся на то, что они будут возвращать сюда копать окопы и разбирать завалы людей с высокими профессиональными качествами, высшим образованием, выучивших немецкий язык - по меньшем мере наивно. Наверно именно для этого они приняли закон о гражданстве за 5 (в особых случаях за 3) года вместо прежних 8 лет. И чем больше тут будут рассказывать желающие всех отправить на войну как они будут наказывать уклонистов и лишать их базовых прав - тем меньше будет поводов сюда возвращать этих людей цивилизованным странам
показать весь комментарий
29.01.2024 15:44 Ответить
Задофіга букаффф.

Все просто, як варений буряк.

Стимул - реакція. Немає реакції - недостатній стимул.

Біхевіоризм.

Напрямок поведінкової психології.

До речі, з латинської "стимул" - загострений дрючок, яким підганяли рогату худобу.
показать весь комментарий
15.01.2024 09:41 Ответить
З приводу гідності забезпечення. Поки ти воюєш - ти комусь потрібен. Можемо поговорити, коли, не дай Боже, щось станеться. Читайте, для прикладу. Виплюнуть, як пережовану жуйку.



Я так зрозумів, що Ви, шановний, - готовий кандидат на вертухая, готовий ловити мужиків на вулицях, тягнути в окоп і стріляти у спини? Дуже сподіваюсь, що ні?

Бо саме такі виступи типу: "загороджувальні загони теж непогано" і відлякують різних "підарів" і уйобків - інженерів, студентів, барменів, водіїв трамваю, слюсарів з ЖЕКу, шкільних вчителів, акторів театру, працівників бібліотеки... які ніколи не тримали в руках автомата, і точно не бажають мати за спиною загородзагін с таких, як Ви.
показать весь комментарий
15.01.2024 11:05 Ответить
Ото ти і отримаєш кулю у спину від такого примусово загнаного "підараса", і ще буде треба розібратися, хто з вас заградотряд, як тобі перспектива?
показать весь комментарий
15.01.2024 11:30 Ответить
А чого тільки 13 місяців? Війна з 14 року. Тобто тобі було до лампочки навіть у лютому 22 року. Але добре що хоч щось дійшло. Ха ха ха.
показать весь комментарий
15.01.2024 11:57 Ответить
Бо його тільки 13 місяців тому відловили та відправили
Тепер він інших туди гонить.
показать весь комментарий
15.01.2024 12:13 Ответить
Так-так, 15 000 000 гривень, більше ніж в США.
Але лохів які б купились би на це, дійсно вже немає.😂
показать весь комментарий
15.01.2024 12:00 Ответить
Твердження цього блогера трохи дивні і давно забуті, бо це ж вже було. Як казав Леонід Данилович. При Порошенку була також малява про те що служити треба не за гроші, а за ефемерні поняття. Мотивація? Що це таке? У кожного своє розуміння цього поняття. А я стверджую, на власному досвіді, що гроші, особливо солдату потрібні завжди. Чим більше, тим краще. Зрозумілі кожному терміни мобілізації потрібні, зрозумілі контракти потрібні. Це перше і основне. Адекватна заробітня плата. За допомогою грошей я вирішую свої власні і не власні питання дистанційно. Колись були нормальні контракти по пів року наприклад. Я йшов на контракт на пів року потім на гражданку. Вирішував свої питання і потім знову підписував контракт. І так по колу. І іще так робили тисячі людей. А в Африку поїхати хоч зараз. В нас цілий підрозділ поїде скажімо так на рік за 5 к. баксів і повний пансіон. І добровольців було не багато, якщо взяти у відсотках. Тобто одиниці. Менше 0,5 відсотка від всієї кількості. От якщо б було хоча б відсотків 10 , то був би толк. Не та якість людей у нас. ***** цей блогер як вважає за потрібне для нього. Але крім нього ще ж хтось є. Ха ха ха.
показать весь комментарий
15.01.2024 10:22 Ответить
Згоден. Теж писав вище про короткострокові контракти. Також пані Олена не піднімає проблемні і болючі питання армії. Ну по людські я її розумію - бо потім проблеми можуть бути у людини
показать весь комментарий
15.01.2024 10:37 Ответить
Якщо в тебе 0,5% добровольців, а решта примусово мобілізованих, то ти десь в автобаті чи ППО. І. якщо тебе не влаштовують три з лишнім штуки баксів і повний пансіон, то ти не на передку. А ходив ти на контракти по пів-року, коли війни не було, бо не було в війну піврічних контрактів, не звізди.
показать весь комментарий
15.01.2024 10:50 Ответить
Я воюю з 15 року не в автобаті. А платять від кількості днів проведених безпосередньо в бойовому зіткненні. Поїхав помитися і постіратися , тобто відновитися вже за ті дні іде інша розцінка. А тепер порахуй скільки прийшло добровольців і скільки є населення. 500000 від 40000000. Якщо для тебе примус і мобілізація це одне і те саме, то ок. Ніде у військовому квитку і у особистій справі не вказується, що людина доброволець. Є мобілізований. Доброволець це цивільне поняття. Є частини, а добробати поза законом вже давним давно. Так що по твоїй логіці в нас всіх заганяють у ЗСУ? Ха ха ха.
показать весь комментарий
15.01.2024 11:41 Ответить
Війна іде з 14 року. Але такого як ти не цікавило . От у тебе і піврічного контракту не було і нічого іншого до 22р. Не дивно. А в 22 р. почалося. Нічого не було і от почалось? Ха ха ха
показать весь комментарий
15.01.2024 11:44 Ответить
Те мужики, которые после начала войны слиняли за кордон, в течении двух месяцев должны вернуться в Украину и стать на воинский учет. В противном случае они признаются изменниками Родины и у них конфискуется движимое и недвижимое имущество, которое в дальнейшем идет в виде дополнения к полученной воином награды за проявленный героизм. Например Героям Украины передавать освободившиеся поместья. У нас сбежало несколько миллионов мужчин призывного возраста, так- что на награды хватит всем настоящим воинам.
показать весь комментарий
15.01.2024 10:34 Ответить
Напугал, шут гороховый.
У многих и так ничего не было, у многих все забрала война. У кого осталось - в разы обесценилось, особенно в прифронтовых регионах.
А вообще, для нормального человека высшая ценность - это жизнь и свобода. А если ты еще и молодой, здоровый и умный, то в нормальной стране еще на 10 тех хрущоб в условном Херсоне заработаешь.
показать весь комментарий
15.01.2024 11:27 Ответить
Как по мне, то главное в жизни честь. Жизнь от тебя всеравно уйдет. А свободы будет ровно на деревянный ящик.
показать весь комментарий
15.01.2024 12:02 Ответить
Какая-то нафталиновая книжная херня, даже затрудняюсь хотя бы в общих чертах представить что это.

Впрочем, от персонажа с таким ником, только такие эфемерные высказывания и можно ожидать.
показать весь комментарий
15.01.2024 12:08 Ответить
І ѵідкрити кордони, щоби справжнїм воїнам-захисникам дістаλося біλьше!
Чи справжнїм воїнам-захисникам майно без рабів непотрібно?

Мені наприкλад абсоλютно нема чого тут втрачати і чого тут λовити.
Ні в якої нормаλьної λюдини ніяких перспектив в Україні нема.
Вмерти за ГУΛАГ на безкінечній "затяжній війні"?
-- Ні, дякую: це до пасіонаріїв їб@наріїв типу Біλозерської, дλя якої ГУΛАГ і затяжна війна -- самоціλь.

Вже до речі буλи прецеденти: Reichsfluchtsteuer -- 25%-й податок на втечу з Німеч͡чини який ввеλи пісλя Першої Світової. Спочатку податок стосувався багатіїв, аλе нацисти його розшириλи з тим щоби охопити максимаλьне чисλо втікачів. Так наприкλад Зиґмунд Фройд зміг втекти ѵід нацистів. І саме ті хто втекλи вчиниλи правиλьно. Тому краще он в Африку втекти з України.

Аааааанєґін, я вам рад͡жу ще підλітків позбавλяти громадянства, які мають у 16 ставати на обλік в ТЦК-НКВС!

А хλопцям які ще можуть виїхати, я рад͡жу виїжд͡жати і не повертатися, якщо вони не хочуть бути гарматним м'ясом, живим щитом і рабами в біснуватих кλоунів.
показать весь комментарий
15.01.2024 12:12 Ответить
Ты просто не мужик. Так, бздо гороховое.
показать весь комментарий
15.01.2024 12:33 Ответить
Мужики -- це раби в кацапів (в таких як Евгений Онегин), яких вони міняλи на собак. Тому я дійсно не мужик, тобто я не потерпλю ні ѵід кого ставλен͡ня до себе як до собаки.

Пропозицію виїхати в обмін на майно сλід розгλядати з діλової точки зору, а не з мораλьної. З одного боку в нас майно, а з іншого -- жит͡тя і свобода. Навіщо мертвому рабу ("мужику") майно? Ѿже вибір очевидний.

І вже зовсім смішно цим погрожувати тим хто втік на воλю ризикуючи жит͡тям. Невже ти думаєшь, що вони сподіваються коλись в твою УРСР повернутися?!

Ті хто розказують як інші мають йти на фронт а самі на фронт не йдуть -- типові русняві λицеміри. Вλада вашої УРСР -- це вλада руснявих λицемірів, яка намагається загнати "на фронт" усіх Українців. І ці виλупки ще й сміють мораλі читати!
показать весь комментарий
15.01.2024 13:57 Ответить
Мне просто противно тебе что-нибудь писать. Пошел вон.
показать весь комментарий
15.01.2024 14:31 Ответить
Це я як небудь переживу.
показать весь комментарий
15.01.2024 14:35 Ответить
Я б таке лайно як ти депортував нах.. Якщо ти зрадив свою країну ти зрадиш і чужу.
показать весь комментарий
15.01.2024 19:08 Ответить
пох. у меня ничего нет. я б отсюда с радостью слинял.
показать весь комментарий
15.01.2024 23:15 Ответить
Почки есть.
показать весь комментарий
19.01.2024 11:12 Ответить
Ѧ займався деλьтапλанерним спортом, брав участь у Помаранчовій Ревоλюції, захисті Харьківського Λісопарку і Ревоλюції Гідності, з радістю поїхав би в Африку і навіть вчив мову Свахіλі оскіλьки прочитав в дитинстві книгу "Сафарі під Кіλіманд͡жаро" і завжди про це мріяв.

Але ця війна мені нах не всраλася.

До речі Біλозерська (хотів написати "Зеλенська") даλа мені стимуλ втекти з цього й_баного ГУΛАГу, за який нам теперь пропонується всім вмерти.

Ще я придумав спосіб як розваλити "рф", аλе це нікому непотрібно: затяжна війна і будівництво ГУΛАГу -- це ж так захопλююче! А Захід взагаλі букваλьно вимагає зупинити війну і вступати в НАТО, аλе нашим біснуватим кλоунам це теж непотрібно. Тому я вважаю, що цій ******* "країні" я нічого не винен, а той хто вважає інакше -- йде за російським військовим корабλем, ТЦК-НКВС -- окупанти гірші за рашистів, оскіλьки спотвориλи все за що воюваλи Вкраїнці.
показать весь комментарий
15.01.2024 10:38 Ответить
А чого ж ти не в суахілі своєму досі? Може ти просто нікчема і не можеш нормально свалити? Я знаю багато нікчем, цілі вулиці нікчем. І навіть вони свалили. Ціна питання пару тисяч доларів. Якщо в тебе їх нема то ти нікчема в кубі. А може ти просто совкова нікчема? То то інше. Совкова нікчема хоче свалити на халяву. Тільки так не буває. Пригай в воду у Тисі і буде тобі суахілі зате безкоштовно. А про те що ти нічого нікому, то це ж добре. Значить і тобі нічого ніхто не винен. А як поїдеш у суахілі, то ми з твоєї квартири зробим собі вогневу точку. Бо ми тобі також не винні. Ха ха ха.
показать весь комментарий
15.01.2024 12:26 Ответить
Моя квартира пів року знаходиλася на нуλі, уїб@не. Тому я в курсі, що ви мені нічого не винні.

Не розумію, чому совки так трясуться за ці квартири? На Заході це жит͡тя дλя бідних, а ідеаλ -- це вλасний будинок, причому не сарай як у в Україні по сеλах, а котед͡ж як в Україні в депутатів. Тобто я щиро не розумію, чим ти хочешь мене наλякати. Розкажи ще мешканцям Бахмута, Авдіївки, Маріупоλя за квартири

Свахіλі -- це мова міжнародного спіλкуван͡ня в Східній Африці, деякі сλова загаλьновідомі завдяки муλьтику "Короλь Λев", ну й "сафарі" -- це теж мова Свахіλі.

Досі не зваλив бо чекав на рашистів щоби їх різати, натомість нас окупуваλи війська ТЦК-НКВС. Ѧ ж написав, що стимуλ мені даλа Біλозерська цим постом, тобто як я міг зваλити в проміжок часу між моїм реплаєм і твоєю ѵідповід͡дю?! Просто читай не сракою, тоді не буде ідиотських запитань.

Совкова нікчема хоче свалити на халяву.
Взагалі з нормаλьної країни можна й так виїхати. А ѿ заборона навіть набλижатися до кордону -- це якраз совок, тобто в нас є "заборонена зона", як у справжньому ГУΛАГу! Навіть якщо ти просто знаходишься в прикордонному місті з іноземною ваλютою -- то це вже зλочин: спроба втечі кріпака.

Примусова мобиλізація (викраден͡ня λюдей і вторгнен͡ня в приватну вλасність) це совок (такий совок що на Заході просто не можуть второпати як це: Україна вимагає депортації своїх "громадян"), "ґарант" який ѵідміняє Конституцію і називає біженців "негромадянами" це совок, "спочатку обов'язки, а потім права" це совок, фактична заборона жити, тобто нормального існуван͡ня економики це совок. Паспорт України -- свідоцтво кріпака. Навіть громадяни "рф" в Україні біλьше прав мають ніж Українці.

Ст. №17 Констиції: Збройні Сили України та інші військові формування ніким не можуть бути використані для обмеження прав і свобод громадян або з метою повалення конституційного ладу, усунення органів влади чи перешкоджання їх діяльності. -- по суті вλада зараз неконституційна.

Щодо пари тисяч доλарів то треба звісно досλідити це питан͡ня, аλе якщо б все буλо так просто вже нікого б в Україні не заλишиλося. Наприкλад викупитися з ТЦК коштуваλо $5000 в Одесі. Ось, ви гандони https://varta1.com.ua/news/sud-vidpraviv-za-grati-vidomogo-lvivskogo-likarya-yakiy-pid-chas-voiennogo-stanu-dav-pracivniku-sbu-15-tis.-dolariv-dlya-viyizdu-za-kordon_373898.html посадиλи λікаря-героя на 4 роки за спробу втечі з вашого конц.табору. Ѵін пропонував хабарь у $15000. Я не знаю кому ѵід цього стаλо легше, і яким треба бути виродком щоби це схваλювати? Виходить, що ТЦК-НКВС виконує свій Конституційний Обов'язок, а λікарь який врятував тисячі жит͡тів ризикуючи своїм -- зλочинець. Ось така теперь у вас країна. З якою я не мав не маю і не хочу мати геть нічого спіλьного.
показать весь комментарий
15.01.2024 13:25 Ответить
Так якщо ти свалив і нічого тобі тут боятися і робити, то нафіга ти сидиш і пишеш свої розсуди. Мобілізація, демобілізація і інше. Яке тобі діло суахілі? Чого тобі сидіти і тицяти пальцями у кнопки? Просто так? А може не просто. Може відробляш завдання товаріща майора. А квартирка в тебе була хоч нормальна? Чи так собі? Виїхав, то виїхав. Навіщо галас підіймати і заважати іншим тихенько свалювати. Нікого ж не лишилося. То про що взагалі мова? Тебе в цьому гулагу нема, то про що ти можеш взагалі казати. От як би отсидів срок, то і розказував про страхіття в ТЦК. Але ж ти сам подумай який ти? Ти собі свалив, залишив квартирку. Її розхірячили. Тобі наплювати. То ок. Яка тобі різниця на те, що відбувається десь і не з тобою? Якщо ти на іншій території, то опікуйся іншою територією. Підлікуй шлунок наприклад. І не їж на ніч сирих помідор. Ха ха ха.
показать весь комментарий
15.01.2024 14:31 Ответить
Ні, я жив в ній на нуλі: з одного боку рашистська арта, з іншого боку ЗСУ, які одне одного обстріλюваλи. В резуλьтаті поλовину району **********, аλе був в іншій поλовині району: тіλьки одну квартиру в будинку розворотиλо, а в мене навіть ѵікна всі ціλі.

Мене в вашому ГУΛАГу нема, біλьше не писатиму.
показать весь комментарий
15.01.2024 14:43 Ответить
От і ок. Те що тебе не стосується і те до чого ти не причетний не має тебе турбувати. Малюй собі суахілі. А тут самі собі раду дадуть. Від тебе нічого не залежить. Тому твої коменти нічого не варті. Ха ха ха.
показать весь комментарий
15.01.2024 15:18 Ответить
А можна ще сісти за ухиλянтство. Ті хто це зробиλи на початку вторгнен͡ня -- за рік вийдуть, а коλи в військових демобиλізація?
показать весь комментарий
15.01.2024 13:32 Ответить
Перших посадили за ухилянтство приблизно рік тому на терміни порядка 3-4 роки. А іронія в тому, що відсидки в тюрязі не звільняють від мобілізації. Більше того, все частіше розмови про те, що зеків будуть мобілізовувати, причому не в звичайні частини, а в штрафбати
показать весь комментарий
15.01.2024 14:15 Ответить
З судимостями, навіть умовними не беруть. Тобто можна взагаλі отримати умовний термін за щось і ти віλьний)

https://enovosty.com/uk/news-ukr/news_society-ukr/full/0501-zekiv-berezhemo-a-invalidi-xaj-voyuyut-zaluzhnij-proti-mobilizacii-do-zsu-uvyaznenix-i-sudimix Заλужний катеґорично проти мобиλізації ув'язнених та судимих .

То коλи в військових демобиλізація? Виходить, що з в'язниці вийти можна, а з фронту повертаються λише каλіки.
показать весь комментарий
15.01.2024 14:23 Ответить
"Гроші" та 5 тис. доларів це різні речі. 5К це зарплатня пересічного мідла-формошльопа, яку він отримує не піднімаючись з дивана, а не ловця левів. А якщо розумний, то через пару років може заробляти і в 2-3-4 рази більше. А от у 10 вже наврядше.
Тож дайте йому 50, і він перекваліфікується на того ловця.
Це я до того веду, що все відносно і залежить від початкових умов. Кацапи теж не всі поголовно ремби, але залюбки йдуть на війну за 300к фублів, бо у своєму мухосранську ніколи не бачили навіть 1/10 тої суми.
І в нас безробітні селяни аж побігуть (хоча ви їх усіх вже могілізували нахаляву).
Треба спочатку зробити, а вже потім тут теорію розводити "підуть-не підуть".
показать весь комментарий
15.01.2024 10:49 Ответить
кЛОУН, А ЦИФРИ СЕРЕДНЬОЇ ЗАРПЛАТИ В уКРАЇНІ В БАКСАХ ТИ ОЗВУЧИШ? сАМ, ДЕСЬ, МІНІМУМ ДЕСЯТКУ БАКСАМИ МАЄШ?)))
показать весь комментарий
15.01.2024 10:53 Ответить
Якщо розуєш очі та перечитаєш мій комент, то побачиш, що саме на різниці я і роблю акцент.
Щодо маю-не маю, зараз стабільної цифри немає, але отим "мідлом", про якого я писав, я був ще десь років 15 назад (з поправкою на тодішні зарплати), тому я навіть не уявляю, чим мене може мотивувати держава, з оглядом ще й на мій вік.
показать весь комментарий
15.01.2024 11:10 Ответить
Не погоджусь, перекваліфікуватись в людолова за гроші, ба більше купити там собі місце, може тільки нелюдь.
показать весь комментарий
15.01.2024 11:16 Ответить
Та не людей ловити, а левів в саванні. У ТЦК я теж не пійшов би не за які гроші, довелося б заливати сумління гіркою, і довго я б не протягнув.
показать весь комментарий
15.01.2024 11:19 Ответить
Авторко, якщо ви дійсно щирі, спитайте себе - примусово воювати будуть всі за свободу чи за те, яка банда людей грабуватиме?
показать весь комментарий
15.01.2024 11:11 Ответить
А взагалі то - яка вбивча іронія.

ПРИМУСОВО воювати за СВОБОДУ.

Орвелл нервово курить в коридорі.
показать весь комментарий
15.01.2024 11:37 Ответить
До, речі слушно. Я на цей оксюморон уваги не звернув.
Вся Україна в одному реченні.
показать весь комментарий
15.01.2024 12:06 Ответить
И в самом деле зачем гражданам страны тратится на гладиаторов если можно набрать рабов с плантаций работающих за еду?
Кто не желает кормить свою армию, будет кормить чужую вечно. (С)
показать весь комментарий
15.01.2024 12:15 Ответить
Так: можна годувати армію НАТО, яка захищає а не поλює на λюдей.
показать весь комментарий
15.01.2024 13:29 Ответить
А-да молодец!, НАТО поступит мудро примет Украину в НАТО, и ЗСУ с ее ТЦК автоматом будут структурами НАТО, к кому тогда будешь просится кормить армию?
показать весь комментарий
15.01.2024 14:02 Ответить
Ти походу сам не розумієшь що верзешь. НАТО не прийме Україну без завершен͡ня війни. НАТО не прийме армію яка поλює на λюдей порушуючи всі можλиві норми, й тим біλьше не розповсюдить цю біλьшовицьку практику на свої армії. Ваші біснуваті кλоуни не збираються вступати в НАТО, при тому, що на Заході букваλьно вимагають припинен͡ня війни і вступу Вкраїни до НАТО! Тобто коλи ми кажемо про НАТО ми кажемо не про Вкраїну. Вам непотрібно НАТО: вам потрібна "затяжна війна". Ті хто виїхаλи всіма правдами і неправдами в Європу, всі ці ганебні ухиλянти і нікчемний економичний фронт -- годують зараз армію НАТО і правиλьно робλять. Бо наприкλад воλонтери збираλи на "швидку" дλя ЗСУ а її https://tsn.ua/********/v-odesi-viyskkomi-zatrimali-cholovika-u-shvidku-yaka-priznachena-dlya-frontu-socmerezhi-2476903.html#:~:text=%D0%9D%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D1%94%D0%BC%D0%BE%2C%20%D1%89%D0%BE%20%D1%86%D0%B5%20%D0%B2%D0%B6%D0%B5%20%D0%BD%D0%B5,%D1%89%D0%BE%20%D1%86%D0%B5%20%D0%BD%D0%B5%20%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BE%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC. ѵіджаλи ТЦКшники дλя поλюван͡ня на λюдей . Такі потрібні на фронті нічні дрони використовуються загород͡жуваλьними загонами на кордоні з ЄС і НАТО для запобіган͡ня втечі кріпаків...
показать весь комментарий
15.01.2024 14:17 Ответить
Чет тебя вообще колбасит от ТЦК-НКВ поλює на λюдей, кріпакі, Вкраїну,
не ссы тебя в армию точно не возьмут, а если и возьмут то всегда можешь в СЗЧ уйти - тебе командиры будут только благодарны.
показать весь комментарий
15.01.2024 14:36 Ответить
До речі, ніхто ж не каже про "годувати": всі навпаки кажуть як це погано, коλи λюди пλатять податки: ад͡же вони при цьому ай-яй-яй живуть жит͡тя! Тобто годувати "вλасну армію" в Україні можна λише вλасним м'ясом. Краще хай закатують рашисти чи з'їсть λев у саванні ніж вмерти рабом ТЦК-НКВС (як ми бачимо, ТЦК-НКВС не передбачає варіант "жити рабом").
показать весь комментарий
15.01.2024 13:39 Ответить
чет у тебя каша в голове, с совково-рашкиной пропагандой
показать весь комментарий
15.01.2024 14:05 Ответить
Таке вражен͡ня, що ти ще шкоλу не закінчив. Ѧ ще раз повторюю, що варіант годувати свою армію своїми податками не передбачається: тіλьки своїм м'ясом. Вλада робить все можλиве щоби угробити економику. Можешь он в Біλозерської спитати, чи потрібні їй твої податки: їй потрібне твоє ніжненьке м'ясце!
показать весь комментарий
15.01.2024 14:30 Ответить
Who is Біλозерська? - она Президент, депутат, МОУ, НГШ - те кто реально могут принимать решения в этой стране? Расслабься, ты ей н.. не нужен как и она тебе
показать весь комментарий
15.01.2024 14:43 Ответить
В мене нема пари тисяч доларів - я нікчема в кубі.
показать весь комментарий
15.01.2024 23:19 Ответить
Скоріше за все, якщо рф не піде в якийсь масштабний наступ, то де-факто вже відбулась "заморозка".
Щодо примусу,
авторка пропонує надати ще більше прав портновській мафії, що чудово наводить ракети на оборонні підприємства?
чи іншій частині зеленої команди, що чудово розжилася на розкраданні оборонного бюджету?
чи ми воюємо за створення маленької росії?
показать весь комментарий
16.01.2024 15:52 Ответить
На одного військового треба 10 тих, хто забезпечує його успішний бій. А це і промисловці, і бізнесмени, і волонтери, і діпломати, і політики, і звичайні роботяги, що тримають економіку на поверхні. Але військові мають бути профі. І зарплатня в них має бути чималенька(тисячі доларів). Тоді і ефективність в них буде теж відповідна. Не буде великої користі на фронті з фахового програміста, що може хакнути якусь російську структуру. Єдина проблема - влада. Гадить, гадить, гадить... Ще краде і зраджує. Але якийсь "розумник" сказав, що "не на часі". Так от це брехня. Саме на часі. Дострокові
показать весь комментарий
21.01.2024 14:38 Ответить
Страница 3 из 3