9496 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Про "земельне питання"

Вирішив трохи про "земельне питання" написати.

Бо Мазепою навіяло. Не для людей з люмпенським поглядом на життя "так їм і треба, буржуям, бо накрали". А для тих хто дружить з головою, але не дуже "в тємі". Я в бізнесі і тільки в бізнесі з 92 року. Банк, молоко, медицина, кінотеатри, тощо. Побудували з партнерами десятки обʼєктів на сотні мільйонів доларів. Маємо досвід. Сьогодні з тими ж питаннями що до Мазепи, можуть прийти до кожного, хто щось будував комерційне, починаючи з 91 року. Бо ніякого нормального, легального ринку землі під забудову, не те що у власності, а навіть в оренді, в нас ніколи не існувало. Не впевнений, що існує сьогодні. Бо останній великий обʼєкт ми здали 4 роки тому. Може шось помінялось.

Вся земля в Україні або державна, або комунальна. Ви звичайно можете прийти в Києві чи ще десь до адміністраціі і сказати, хочу побудувати завод, дайте в оренду чи продайте землю. В кращому випадку на вас подивляться як на хорошу, але трохи хвору людину. (Привіт, інвестиційний клімат, індустріальні парки, і шо там ще🤷🏽🤷🏽🤣). Ви починаєте шукати на ринку. Шось у когось в оренді, шось у власності. Купуєте. Як ця земля опинилась у того, у кого ви її купуєте, ніхто не знає. Часто і він сам. Бо він там другий, чи третій, чи пʼятий покупець.

Але всі державні(!) документи на право власності у нього в порядку. Часто купуєте не землю, а готовий проєкт з землею. Чи просто контрольний пакет акцій якогось убитого АТП чи хлібзаводу, до якого приписана та земля. Отримуєте всі державні(!) документи на право власності. Погоджуєте проєкт в держаних(!) органах. Які перевіряють статус вашої землі. Отримуєте державний(!) дозвіл на будівництво. Будуєте. Вводите. Отримуєте державні(!) документи на право власності. Або купуєте собі будинок чи квартиру в такому проєкті. Отримуєте державні(!) документи на право власнсті на будинок чи квартиру. А потім через 5 років до вас приходить дядя в погонах. І каже, що цю землю "неправильно приватизували" 20 років тому.

Чи те сране АТП "неправильно продали" 20 років тому і акціонер Вася з одною акцією порахував втрачену вигоду, засумував і написав заяву. Під диктовку тих людей, які знають як і куди писати такі заяви. І у вас починаються проблеми, до яких ви ні сном ні духом не були готові. Причому прийти можуть до будь кого. Навіть до прокурора, який справу відкрив. Відкрив, а потім виявиться, що він теж котедж сину купив у такому ж "проблемному" котеджному містечку. Другий прокурор відкрив. І круг замкнеться. Може й непогано було б якби замкнувся, і прийшли до когось з "великих". Щоб він трохи побігав по судах-адвокатах зі своєю квартирою чи будинком, які він абсолютно законно купив колись. Може б тоді у нас держава нарешті якось повернулась обличчям до цього питання і знайшла механізм узаконити раз і назавжди те що є.

PS. Нажаль, ніколи нічого не будував і ніколи нічого не купував за кордоном з нерухомості. Тому не можу порівняти. У нас так. А там так. Вибачте.🤷🏽

PPS. На всяк випадок тегну людину в уряді, якій, як мені здається, не все одно. Mykhailo Fedorov. З днем народження, до речі!

Топ комментарии
+9
абсолютно честный бизнесмен аж с 1992 года... Аж смешно...
показать весь комментарий
21.01.2024 20:30 Ответить
+8
1-й секретар Київського обласного комітету ЛКСМУ,член ЦК КПУ, Карла маркса пам'ятає гнида комуняцька з1992банкір,бізнесмен😃
показать весь комментарий
21.01.2024 23:05 Ответить
+4
Деркач знайшов "авторитет" в уряді Зеленьського к вигляді Фьодорова, але чомусь постіснявся написати прізвище останнього українською.
Сашко, ти навіщо це тиснув? Тобі Федоров потрібен щоб якусь оборудку вирішити ?
показать весь комментарий
21.01.2024 20:21 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Деркач знайшов "авторитет" в уряді Зеленьського к вигляді Фьодорова, але чомусь постіснявся написати прізвище останнього українською.
Сашко, ти навіщо це тиснув? Тобі Федоров потрібен щоб якусь оборудку вирішити ?
показать весь комментарий
21.01.2024 20:21 Ответить
абсолютно честный бизнесмен аж с 1992 года... Аж смешно...
показать весь комментарий
21.01.2024 20:30 Ответить
Ну написано ж було - текст не для люмпенів. Вам тут немає чого робити.
показать весь комментарий
22.01.2024 10:56 Ответить
Наче усе логічно, але є "узаконена" природоохоронна зона, чи земля, яку ніяким боком приватизувати було не можна.

Якщо щось таке виявляється, треба подавати у суди на держоргани і тих держ. чиновників, які ці доки видали. Послідовно у зворотньому порядку.

Незнання законів не звільняє від відповідальності. Але це мабуть для "плєбса" і "люмпена", а для "Мазеп" закони не писані. Хіба що десь нарвався.
показать весь комментарий
21.01.2024 21:01 Ответить
Воно то так. Але коли в "природоохоронній зоні" приватизували сім тисяч га , але у лєгавих питання тіьки до твоїх семи га , то ....
До слова , знайдіть в гуглі статтю "Няня для кабанів Януковича" , там про природоохоронні зони багато.
показать весь комментарий
22.01.2024 00:24 Ответить
Дивна ситуація. Державний чиновник вкрав землю і підробив документи, інший купив цю землю на ринку. Садять не того хто вкрав і підробив, а того кто придбав
показать весь комментарий
21.01.2024 21:33 Ответить
Цікаво, кого це автор вважає за люмпенів, тих, хто будує його об'єкти, чи тих, хто працює на його об'єктах, чи будь-кого, у кого грошей менше, ніж у автора? Можливо тих, хто все життя пропрацював на державу, а та взяла, та кинула їх на жебрацьку пенсію? Чи то селяни, які сиділи без роботи, а тепер їх пересадили в окопи?
показать весь комментарий
21.01.2024 21:42 Ответить
держава - від слова держати.раком і с улибкой на ліцє.
показать весь комментарий
21.01.2024 22:00 Ответить
1-й секретар Київського обласного комітету ЛКСМУ,член ЦК КПУ, Карла маркса пам'ятає гнида комуняцька з1992банкір,бізнесмен😃
показать весь комментарий
21.01.2024 23:05 Ответить
Нічого нового. Так було і так буде - бізнес існував і існує заради прибутку.
показать весь комментарий
22.01.2024 07:22 Ответить
Стаття зрозуміла, але це таким, як ви треба вимагати у влади робити нормальні , відкриті закони. Та щось мені підказує, що ви самі в цьому не зацікавлені.....
показать весь комментарий
22.01.2024 07:56 Ответить
у 2013 році ті , хто були народжені у 1992-1995 роках вийшли на Майдан. ЩОБ ЗМІНИТИ ПРАВИЛА, але Їм, мабуть, не вистачило підтримки "серйозних бізнесменів", яких в принципі все влаштовувало..., тому ці бізнесмени зараз мають бути готові, що, якщо вони відмовляються (платити, грати за правилами, мовчати), потрібне підкреслити, за ними прийдуть...
показать весь комментарий
22.01.2024 08:55 Ответить
Так то не в законах діло.
Чимось Мазепа не догодив кварталу95.
Таке ж було коли Сашко Янукович їздив по підприємцях та вимагав долю в бізнесі.
Чомусь автор про це не каже. Але знає.
Мабуть сциться.
показать весь комментарий
22.01.2024 13:09 Ответить
Погоджуюся з автором! У нас так і було. Купили собі будинок, всі документи пройшли юридичну перевірку. Все було гаразд, а через 5 років влада подала позов до суду до попередніх до нас власників про скасування всіх їхних документів, і далі наших теж.
Ні, ми безумовно всі позови виграли, але це зайняло у нас 7 років
Це така схема.
показать весь комментарий
22.01.2024 14:14 Ответить
А ХТО ЗНАЄ про Київський парк "Феофанія", там міліардеру Юрію Косюку виділили землю під приватний маєток та офіс для МХП, там все законно виділено без порушень? ДО НЬОГО НЕ ПРИЙДУТЬ ЗАБИРАТИ? Йому землю видав правильний мафіозно-олігархічний клан? ЧИ ВСЕ ТАМ ПО ЗАКОНУ? А як в нього опинилась ця земля? Пишіть, цікаво буде почитати про сам механізм отримання цієї землі та дозволів....
https://m.kievvlast.com.ua/news/milliarder-kosyuk-kazhdyj-den-kataetsya-s-kortezhem-po-zapovednomu-parku-feofaniya-video
показать весь комментарий
22.01.2024 16:30 Ответить
Роздати землю могли лише чиновники. Вони здебільшого це робили на користь "правоохоронців" та ворогів України. Чи вже забули що Головою Держкомзему був СБУшник Кулініч, який є поплічником Сівковича-Деркача-Баканова та в СІЗО чекає обміну
показать весь комментарий
24.01.2024 04:56 Ответить