10425 посетителей онлайн
12 489 83
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Запізнення на півроку

Я давно кажу, що ми занадто добре робимо свою роботу. Всі почуваються на реальному розслабоні, бо ми тащим катку.

Цензор.НЕТ Изображение

Я не писав нічого про специфіку і проблеми мобілізації, яку останнім часом бачив зсередини. Не писав, бо це занадто депресивна срака, ви навіть не уявляєте, наскільки. Просто повірте, що усе ще гірше, ніж ви лише здатні припустити. Якщо ми, зрештою, виживемо - напишу про це в книзі.

Але зараз - зберіться, блядь, і робіть хоч щось. Пишіть петиції, водіть хороводи, що завгодно - але змусьте цих кончених терміново(!!!) добирати людей до ЗСУ. За моїми оцінками, ми запізнюємося приблизно на півроку. Я прекрасно розумію, що влада хоче сидіти однією дупою на усіх стільцях. Вона хоче і виграти війну, і подобатися електорату. Який не хоче нічого захищати, а хоче Різдво і телемарафон. Але якщо не буде жорсткіших заходів по мобілізації - ми у фіналі не вирулимо.

Я не закликаю іти до ТЦК, бо це не має практичного сенсу - ті, хто хотів, вже пішли самі. Просто знайте, що вибору у вас нема, якщо не брати до уваги долю тих дегенератів, що потопилися в Тисі. Війна не має до вас жодного сентименту, повірте. Тому ви або станете разом з нами до цієї брудної і важкої роботи, або війна вб'є нас усіх. І мені, за великим рахунком, вже байдуже, якими підсрачниками вас будуть змушувати користуватися мізками, яйцями та інстинктом самозбереження.

А тепер допивайте своє смузі і пиздуйте в ТЦК, або на Тису, що вже самі виберете.

Dixi

Топ комментарии
+22
Згоден. Але мізками яйцями та інстинктом самозбереження не навоюєш. Потрібна ще і лопата, як казав наш Кулеба.
І чому в нас тут половина армії в тилу? Чи то був заклик до тих хто косить, будучи в армії?
Чи до чиновників які на броні? Чи до поліції яка на броні? Чи до рот охорони ТЦК, які на броні?
Чи до митників які на броні? Чи до воєнізованих банд-формувань в тилу які охороняють сраки кварталу95?
показать весь комментарий
22.01.2024 20:51 Ответить
+22
Героїчна особистстосте пане Олексій, а можна задати вам питання! Тобто ні, як майбутній неодмінно мобілізований "Дозвольте звернутись пане командир!". Так от, докладаю по суті: сидимо ми з вами в окопі разом: я, ви, і ще 30 довбойобів типу мене, яких наловили на вулицях. Ви читаєте нам різну мотиваційну херню, озброюєте калашом. І тут в нас летить КАБ, великий такий, на 500 кіло вибухівки. Влучає! Нас всіх, 32 довбойоба розкидає на шмаття разом з тими калашами, підсумками, і мотиваційною хернею на десятки метрів. Летимо ми до Господа на небо, і я неодмінно вкрадливо вас запитую: ну що Олекса, допомогли тобі твої мобілізовані?

P.S. Закінчуйте займатись хернею! Закликайте до виробництва техніки, потужної, багато. До виробництва ракет Гром, тисячами штук. І тоді навіть такий ідейний ухилянт як я, дочвалає до фронту щоб натиснути омріяну кнопку і отримати УБД.
показать весь комментарий
22.01.2024 23:50 Ответить
+21
***** не зрозуміло.
Горить квартал, пожежників не вистачає, але частина з них сидить на пожежній станції грає в карти, тому треба ловити пересічних громадян та давати їм у руки брандспойта.
Якось так це виглядає.
показать весь комментарий
22.01.2024 22:14 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Круто! Сильно!
Вот только на один такой крик про необходимость мобилизации
Интернет вываливает видео с украинскими военными в окружении котиков и собачек
Видео с военными ,которые демонстирируют распаковки посылок
Или свое почти ресторанное меню
Я понимаю,что всем , когда их снимают
хочется казаться успешными ,веселыми и крутыми
Но когда война выглядит почти как поездка на шашлыки
Никто в тылу особо и не заморачивается
Я женщина, к тому же старая
Я не знаю,что такое мужская солидарность
Может,у мужиков нормально
Когда друзей бьют
А они просто смотрят
У меня и моих подруг не так
Мы всегда бросается друг другу на помощь
А может - все еще проще
Мужики в Украине закончились?
Представляю какой ВИЗГ поднимут сейчас те, кто только внешне мужики ,прочитав мой пост!
А вы ,автор , узнаете много интересного
Про отношение к вам ОЧЕНЬ ПАТРИОТИЧНЫХ НА СЛОВАХ
Читателей Цензора
Готовьтесь, сейчас прилетит
показать весь комментарий
22.01.2024 20:42 Ответить
Згоден. Але мізками яйцями та інстинктом самозбереження не навоюєш. Потрібна ще і лопата, як казав наш Кулеба.
І чому в нас тут половина армії в тилу? Чи то був заклик до тих хто косить, будучи в армії?
Чи до чиновників які на броні? Чи до поліції яка на броні? Чи до рот охорони ТЦК, які на броні?
Чи до митників які на броні? Чи до воєнізованих банд-формувань в тилу які охороняють сраки кварталу95?
показать весь комментарий
22.01.2024 20:51 Ответить
Не буває так щоб вся армія воювала, ніде і ніяка в світі.
Тому коли кажуть що не вистачає людей значить їх не вистачає і потрібні нові ззовні.
показать весь комментарий
22.01.2024 22:02 Ответить
***** не зрозуміло.
Горить квартал, пожежників не вистачає, але частина з них сидить на пожежній станції грає в карти, тому треба ловити пересічних громадян та давати їм у руки брандспойта.
Якось так це виглядає.
показать весь комментарий
22.01.2024 22:14 Ответить
Ні, не так, тріль.
Це виглядає як - працюєш мийником авто, а прознав, що ведмедчук набирає у пупках ковирятися, шт і стаєш "пупочним войлоком"- тролем на довєрії.
показать весь комментарий
23.01.2024 11:56 Ответить
Ой *****, блиснуло розумом, вбоге, типу дотепно обіграло мій нік🤦‍♂️
показать весь комментарий
23.01.2024 12:14 Ответить
Частина з них - це механіки пожежних машин, диспетчери на прийомі дзвінків, бухгалтери, прибиральниці та дід-охоронець складу старих пожежних шлангів.

Ну і ще пожежники які відсипаються після попередньої зміни або лікуються від опіків.

А в цей част в місті сидять дебилі, дивляться як горить їх квартал, бачать що не всистачає пожежників і замість того щоб піти і закінчити курси пожежників роздають цінні поради про те як пожежникам там самім із собою ротацію провести 🤡🤡🤡
показать весь комментарий
23.01.2024 18:16 Ответить
З якого бодуна ти раптом вирішив, що з механика пожежних машин, який все життя працював у пожежній частині та отримував зарплатню від платників податків, вийде гірший пожежник, ніж з рандомно відловленого містянина, наприклад програміста, який ту пожежну машину бачив тільки у кіно і платив зарплатню тому механіку?
І де ти бачив, що б коли горить квартал, його оточували зі всіх боків і не випускали назовні його мешканців і примушували їх тушити вогонь?
показать весь комментарий
23.01.2024 18:52 Ответить
За такого що після двох років сцуцільної пожежі
1. більшість з тих "механіків" все життя якраз і були "програмістами" з того самого кварталу і до речі часто на посаду пожежників не підходять. А частина з них і так колишні пожежники

2. хто має прийти на посаду тих "механіків"? 🤡

3. що робити коли вогонь за рік розгорівся ще більше а багато пожежників давно лежать по лікарнях і цвинтарях - де набрати стільки механіків де набрати тих хто їх замінить? 🤡
показать весь комментарий
23.01.2024 19:45 Ответить
Вася ,роти охорони при ТЦК (принаймні зараз)складають в основному бійці -бувші фронтовики , побиті .покалічені,обмежено придатні. але повністю не списані. Так що про них не треба.
показать весь комментарий
22.01.2024 22:23 Ответить
Я знаю одне - вакансії є на передку. В тилу всі місця вже заняті.
показать весь комментарий
23.01.2024 00:03 Ответить
Це в окремих випадках. А в основному мордаті мажори, та чиясь рідня, які самі дали хабар і тепер відбивають.
показать весь комментарий
23.01.2024 13:03 Ответить
Ми вже із тобою на цю тему розмовляли- немає ніякої "поліції на броні". На броні НАЦГВАРДІЯ, яка воює із першого дня. Це по перше.
По друге- досить займатися самовиправданням в уклонізмі, розказуючи " ось, якщо васяпупкін піде, то і я піду". Зазвичай такі у випадку, коли " вася" піде, знайдуть ще 1500 виправдять , чому вони ухиляються.
показать весь комментарий
23.01.2024 11:52 Ответить
Їздить на броні Нацгвардія, а живе на броні поліція, якої вже скоро буде мульйон. Що ви вигадуєте...
показать весь комментарий
23.01.2024 13:04 Ответить
Ще один брехливий троль вписався .
У МВС - 360 тис у мирний час.
100 тис патрульна поліція
Біля 100 тис а то й більше воююча нацгвардія.
50 тис прикордоннки.
74 тис Пожежники.
Так що не бреши пістон ведмедчуківський.
показать весь комментарий
23.01.2024 13:48 Ответить
Мабуть тобі болить це питання, але ти хоч читай, що сам пишеш - у мирний час. І ти це з документів 5-річної давнини подер. Не переживай, як би тебе не любили бабки, які торгують на базарі маковою соломкою, як каже алексалекс з Биком, поїдеш і ти. Бо скільки можна сільських одноногих дідів замість себе підставляти, га?
показать весь комментарий
23.01.2024 18:17 Ответить
Так брехливий тріль. Саме за рахунок нацгвардії, якої у мирний час 50 тисяч, а зараз більше 100, збільшилась чисельність МВС.
Але навіть вам, брехливим тролям зрозуміло, що зараз війна із вашим оркостаном і нацгвардійці боронять країну від вас, путіноведмедчуків
показать весь комментарий
24.01.2024 09:52 Ответить
Ти ідіот? Я тобі нічого не кажу про Нацгвардію. Я тобі кажу про звичайну ментуру, хоч очі роззуй навколо. По 10-12 на звичайну ********* приїздять. О Боже. За хабарі та по протекції записалося в "поліцейські" тьма народу.
показать весь комментарий
24.01.2024 16:21 Ответить


А ти чого не записався, мамка не дозволяє, чи на фермі пістона вставлять за "неправильну роботу" ?
показать весь комментарий
25.01.2024 13:37 Ответить
Ти себе викрив, маміна квіточка)
показать весь комментарий
26.01.2024 07:56 Ответить
Нацгвардія воює, егеж. В мене тут по-сусідству як раз один НГУ-шник 25 років кімнату знімає.
Двоє суток в наряді, сутки вдома. Бухає, довбить траву, баб їбе та на компі грає.
Нещодавно начальство спіймало на траві, лякали що під Крімінну відправлять, в результаті закінчилось тим, що тепер в нього всьго один вихідний на тиждень, а не 2-3. І це вже далеко не перший раз таке. Коли він вже нарешті доїде до фронту - не зрузуміло.
показать весь комментарий
23.01.2024 13:32 Ответить
А ти що в нього половим ковриком під дверями підробляєш, що такі підробиці знаєш ?
показать весь комментарий
23.01.2024 13:50 Ответить
Ну, я ж не сліпоглухонімий як ти.
показать весь комментарий
23.01.2024 19:03 Ответить
Завість фігова емоція, що заважає займатись тим самим, Мурзику Васильович?
показать весь комментарий
23.01.2024 21:00 Ответить
Бухати вже здоров'я нема, траву не люблю, баб водити дружина не дозволяє, граюся і так весь вільний від роботи час, 4090 тягне усе.
показать весь комментарий
23.01.2024 21:40 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=8IrcxAygWkg Ось де реальний непочатий край бійців з досвідом, ситі, озброєні до зубів, натреновані, екіпіровані, помиті, мотивовані і готові до бою!
показать весь комментарий
23.01.2024 16:01 Ответить
Exactly. Треба відробляти величезні податки на все це витрачені, та кійко хабарів вони накрутили собі. А тепер ховаються за дідами та патріотами.
показать весь комментарий
23.01.2024 18:20 Ответить
💯%! Особливо за ,,дегенератів" у Тісі! Бо більш ганебної смерті і уявити важко!
показать весь комментарий
22.01.2024 21:07 Ответить
Померти за зеленського то не ганьба ?
показать весь комментарий
22.01.2024 21:21 Ответить
- кацапський дегенерат !
показать весь комментарий
22.01.2024 21:35 Ответить
Ні не кацапський і не дегенерат. Просто він забув додати: померти за Зеленського, Резнікова, Пінчука, Коломойського, за яйця по 17 та бруківку, за їхні статки, заводи, придбану землю, за десятий паспорт у кожного з них та їхі яхти і вілли. Що є наша країна як не цей фактаж? У нас була єдина перевага - ми були самою вільною країною пострадянського простору, але зараз ми гірше за Рашку з Білоруссю. Це неправда? В країні не тоталітаризм з чорними воронками по вулицям, залякуванням журналістів, бізнесменів? Україна має сенс, якщо це вільна держава. А якщо Північна Корея, то звідти тікають навіть коли в них стріляють. Це нормально тікати з Північної Кореї, це взагалі звитяга, так в усьому світі вважають. Це неправда?
показать весь комментарий
23.01.2024 00:12 Ответить
Тож ти пропонуєш таку країну віддати кацапам замість того щоб змінити її? Чи ти і є підкацапник?
показать весь комментарий
23.01.2024 16:57 Ответить
У нас держава яку 30 років грабував олігархат, ропродали все, що тільки можливо заводи,нпз,обленерго,та ВПК починаючи від калаша і закінчуючи балістичними ракетами,а зараз ще землі допродують.І скажіть, що це неправда.
показать весь комментарий
23.01.2024 17:43 Ответить
Звісно неправда. Ти до чого ведеш - кацапи придуть порядок наведуть???
показать весь комментарий
23.01.2024 17:53 Ответить
А хто за нього помер крім даунів які голосували "папріколу" а потім топились втікаючи від війни яку клоун давно закінчив в своїй голові?)))
показать весь комментарий
22.01.2024 22:04 Ответить
це ти дядь дарма сказав...може потім дойде..а може хтось розяснить..
показать весь комментарий
22.01.2024 22:30 Ответить
Тиса це вибір сильних духом відчайдухів, для яких воля понад усе. І розум.
показать весь комментарий
23.01.2024 00:00 Ответить
Тиса це вибір рагулів
показать весь комментарий
23.01.2024 09:35 Ответить
Вибір рагулів- це Зеленський.
показать весь комментарий
23.01.2024 17:45 Ответить
Розстріляні на Берлінському мурі - теж померли ганебною смертю?
показать весь комментарий
23.01.2024 19:01 Ответить
Вибрали підПіздєнта замість державника - тепер маємо результати ...
показать весь комментарий
22.01.2024 21:12 Ответить
Боже коли вже до них дійде, що у "влади" такий план.
показать весь комментарий
22.01.2024 21:42 Ответить
дауж..обидна за росиюшку...
показать весь комментарий
22.01.2024 22:28 Ответить
прапала вся!!..евреи ето все..кремль захватили..царя подменили!
показать весь комментарий
22.01.2024 22:32 Ответить
засмерділо рускім духом від твоєї писанини
показать весь комментарий
23.01.2024 09:38 Ответить
Просте нагрібання людей в армію особливо не допоможе тільки підвищить втрати в окопах на порядки.
Змагання в кількості гарматного м'яса з росіянами українцям не виграти. Більше спорядження потрібно, перестати обманювати людей з виплатами, не вимагати з тих хто на фронті гроші за можливість більшої відпустки, розумніше використовувати наявні ресурси вивести наприклад на кордон з Білоруссю тих, хто на фронті, а тих, хто на кордоні з Білоруссю і хто у формі зі зброєю "ультрапатріотично" охороняє тил, включаючи західних прикордонників, на пустити на передову. Тоді не 500000 людей, на яких навіть немає ні грошей, ні зброї, ні можливості їх навчити знадобиться, а набагато менше.

Не потрібно звинуваченнь потрібно розумно розпоряджатися тим, що є в наявності.
показать весь комментарий
22.01.2024 22:32 Ответить
Один дописувач якось написав про тих хто на кордоні з білоруссю: Як же їх пошлеш на схід, вониж щоб там бути (на кордоні з білорусією) заплатили.
показать весь комментарий
22.01.2024 22:40 Ответить
Дописувачу треба присунуть поібалу, імхо з тих кто служить ніхто нікому не платив, якщо не зважати на офіцерчиків та кадровий комсклад котрий хітровиєбано пробиває посади. За рік з копійками служби зрозумів одну річ- рядовий не може обрати куди йому скажуть йти, а ось всяка ******* з військових кафедр та познайомству то *****( Отдєльна категорія рядові сраколизи, отам як мобілізували так там погон до блиску вилизують щоб не послали на бойові
показать весь комментарий
23.01.2024 07:10 Ответить
Ні не так, треба підняти тухіс своєму чоловікові, разом із сином- вивезти обоїх у Німеччину і звідти нести галіматью, про то, як керувати військами в Україні.
показать весь комментарий
23.01.2024 12:01 Ответить
З точки зору природного добору Людмила вчинила правильно. На що сподіваємося ми, лишившись зі зрадникрм за спиною і рукою вора в кишені, не знаю, хіба що на Бога (хоча і цього немало).
показать весь комментарий
23.01.2024 13:07 Ответить
Мій чоловік давно в могилі від раку помер. Синів немає в мене
показать весь комментарий
23.01.2024 13:19 Ответить
Це дає привід розказувати із Німеччини куди і як передислоковувати війська в Україні?
показать весь комментарий
23.01.2024 15:38 Ответить
А верховний гівнокомандувач - чотирьохразовий ухилянт - може не тільки розказувати, а й реально передислоковувати, то чого б їй і не розказувати?
показать весь комментарий
23.01.2024 21:47 Ответить
Що можна очікувати від суспільства,яке роками розкладали олігархи щоб мати покірне стадо, а не народ.Цей народ не виховували в дусі патріотизму,любові до української держави.мови ,традицій, культури, а годували гнилими цінностями 95-х кварталів .Де чесних ,порядних людей вважали диваками, а різних бариг,шахраїв. бандитів прикладами для життя.де вибирали своїми лідерами зеків та клоунів, а військова професія вважалась уділом для лохів та невдах.
Тому як казав відомий лже батько-нації: маємо те що маємо. Маємо ще дякувати долі що ми вистояли в перші місяці орковського вторгнення і далі якось стоїмо.
показать весь комментарий
22.01.2024 22:35 Ответить
Мобілізація потрібна , але не з лопатами і не дідів 60 років !Якщо нас чекає саме така мобілізація , то вже краще в Тису . там шансів більше!
показать весь комментарий
22.01.2024 22:38 Ответить
Нещодавно в ютубі бачив солдат підрозділу які відмовилися виконувати якийсь наказ командира.Десь чоловік сорок.Майже всі близько 50 років і старше із сідиною, грузні . Ну що це за воїни.Пошли їх в атаку дійсно буде одне мясо.В кращому разі їх можна використовувати десь в тилових частинах. Радянський союз і той у 2-гу світову 50-ти річних вже не призивав. Згоден з Ю.Касяновим-війна справа молодих. Але наші керівники держави із-за страху втратити рейтинг навіть з 25 років не наважуються мобілізувати.
показать весь комментарий
22.01.2024 22:54 Ответить
стисла відповідь шановному автору: "кончених" вже ніхто не змусить щось зробити... й у фіналі ми не вирулимо, на жаль, жодних варіянтів... хіба що Боже Провидіння втрутиться, але не певен, що ми на нього заслуговуємо...
показать весь комментарий
22.01.2024 23:17 Ответить
Боже Провидіння вже втрутилося в виді Естонського плану, який балтійські країни і інші еропейці почали реалізовувати кілька тижнів тому. Але можете не сумніватися, що зелена ОПа і цю можливість просере
показать весь комментарий
23.01.2024 10:06 Ответить
Героїчна особистстосте пане Олексій, а можна задати вам питання! Тобто ні, як майбутній неодмінно мобілізований "Дозвольте звернутись пане командир!". Так от, докладаю по суті: сидимо ми з вами в окопі разом: я, ви, і ще 30 довбойобів типу мене, яких наловили на вулицях. Ви читаєте нам різну мотиваційну херню, озброюєте калашом. І тут в нас летить КАБ, великий такий, на 500 кіло вибухівки. Влучає! Нас всіх, 32 довбойоба розкидає на шмаття разом з тими калашами, підсумками, і мотиваційною хернею на десятки метрів. Летимо ми до Господа на небо, і я неодмінно вкрадливо вас запитую: ну що Олекса, допомогли тобі твої мобілізовані?

P.S. Закінчуйте займатись хернею! Закликайте до виробництва техніки, потужної, багато. До виробництва ракет Гром, тисячами штук. І тоді навіть такий ідейний ухилянт як я, дочвалає до фронту щоб натиснути омріяну кнопку і отримати УБД.
показать весь комментарий
22.01.2024 23:50 Ответить
Ракети не на часі
показать весь комментарий
23.01.2024 08:59 Ответить
У вас там на ведмедчуківській фабриці всіх переклинило?
Щось у методичках, вже давно потрібно було би змінити.
показать весь комментарий
23.01.2024 12:04 Ответить
Огидно слудити зрадникові Зямбі, Олексію, який взяв українців у заручники. Сам ще не дотумкав до цієї простої думки?
показать весь комментарий
23.01.2024 13:09 Ответить
Мені, коли дзвонили рекрутери з армії, ще до вторгнення , мов, чи не хочете повернутися, я відповідав, що повернуся в цей долбо*зм коли хочаб якісь зміни в армії відбудуться,а не коли ти купуєш усе за свій кошт, а держава тобі виділяє 2 сокири на батальйон. І знаєте , з 14 року ніфіга не помінялось. І ще одне, ви ніколи не побачите подібних дописів від звичайних солдат.
показать весь комментарий
23.01.2024 00:32 Ответить
Влада у нас не українська і її треба поміняти на українську, інакше ми будемо знищені. Розумієте? Знищені.
показать весь комментарий
23.01.2024 07:06 Ответить
З великою повагою!
Влада панічно боїться появи у тилу десятків тисяч фронтовиків на "відпочинку".
Зеленський, коли балотувався на Президента, сказав дуже потужне гасло. ДУМАЙТЕ.
Людям не допомогло.
Думайте, пане Олексій, якщо влада Вас боїться, то чи не буде вона тільки імітувати, аби забезпечити "відпочинок", "ротацію", а на справді все саботувати? Зеленський "не бачить" - бо йому краще, аби Ви залишилися там, де Ви є - бажано назавжди? Влада по замовчуванню визнає тільки таку мобілізацію, яка компенсує загиблих і скалічених.
Зеленський взагалі не бачив необхідності опиратися рашці - він сам про це відкрито казав і не один раз. Навряд чи він змінівся внутрішньо, але він артист - прикидуватися вміє.
Ще раз - думайте!
показать весь комментарий
23.01.2024 08:26 Ответить
Саме так.
показать весь комментарий
23.01.2024 13:10 Ответить
"влада хоче ... хоче і виграти війну" Сумніваюся. Ця влада хоче виконати оманські домовленості.
показать весь комментарий
23.01.2024 09:14 Ответить
Король Мавп Зямба повинен зацінити цей спіч і дозволити купити в підрозділ туалетний папір і подарувати свої книги.
показать весь комментарий
23.01.2024 11:08 Ответить
Пропоную таке гасло: "Так - почесній ролі військового захисника Вітчизни! Ні - жалюгідному втопленню у Тисі!"
показать весь комментарий
23.01.2024 14:36 Ответить
Відсутність інформації, закритість від суспільства породжує домисли, плюс вороже іпсо. Довіру перших днів війни втрачено. Щоб мобілізація відбувалася легше треба щоб владі, яка її проводить довіряли, а цього немає. Що ж стосується військових, то може й краще що буде менше народу, менше "спокуси" в генералів посилати війська в безглузді атаки на мінні поля, люди лише для оборони. Минулої зими під контрнаступ також мобілізували багато людей. Де вони поділися? Сточилися на п'ятачку 10 на 10 км поблизу Роботиного? Та на такому ж по розміру поблизу руїн Бахмута! А не завелика ціна? Проте, що засвоїли минулорічний урок ніхто не говорить, ніби все так і треба, давайте ще людей! А тоді здивовані обличчя - а чому це мобілізація туго йде, давайте нагайками заганяти! Бо... бо... по системі заохочень ми не вмієм працювати, навіть не обговорюємо це. Говоримо, чи майно заберем, чи штраф більше 100 тис, чи можна тцк викрадати людей на 3 години чи на три доби...
показать весь комментарий
23.01.2024 15:07 Ответить
"А тепер допивайте своє смузі і ******** в ТЦК, або на Тису"
--
ІМХО все треба робити вчасно. І "3,14здувати на Тису" треба було в 2019-2020. Накрайняк 2021, коли вже було добре видно до чого все йде. Зараз трохи запізно. Якшо ви вже вирішили, шо то ваша країна, пофіг з якими дегенератами в керівних кріслах, то про яку Тису може йти мова?
показать весь комментарий
23.01.2024 15:24 Ответить
Що треба робити?
1. Перестати ганьбити людей у військовій формі, я про тцк. Звести їх функцію як у ЦНАПу, ніякого терору для власних громадян.
2. Перервати загальну мобілізацію на три місяці. Назвати їх пільговими, пробачаються будь які зальоти перед ткц, кого шукають, та не виписуються ніякі штрафи тим хто не оновив дані. Але взамін за ці три місяці, всі, добровільно, повинні прийти оновити дані.
3. От по закінченні трьох місяців можна вмикати терор. Там, автоматичний штраф 100 тис, ще через 3 міс. розшук і автоматичний рік в'язниці (без можливості застав і умовних термінів) - це для тих кому 100 тис штрафу капля в морі.
4. Добровільний рекрутинг під час пільгового періоду продовжується.
5. Кожному мобілізованому (чи рекрутованому) в перший місяць разова бойова зарплата 100 тис. грн. для додаткової мотивації.
показать весь комментарий
23.01.2024 15:24 Ответить
Олексію, Олексію... Дійсно ситуація критична. І виникла вона не на порожньому місці. Ви як командир у однієї з кращих та професійних бригад повинні знати як виникають системні кризи, хоч би і на невисокому рівні.
Здебільшого системна криза виникає через системні помилки в управлінні. Системне нехтування ризиками, неправильні оцінки, ігнорування реалій з боку керівництва держави призвели до того що ми маємо зараз. Отже копняки , погрози навіть терор не допоможуть докорінно виправити ситуацію. Тільки системні рішення. Визначення що не так, визначення що треба робити а потім виконання відповідних
рішень.
І от питання. Чи здатне на таке нинішнє керівництво як цивільне так і військове ??? Якщо в нас будь яка проблема доводиться до крайньої точки , а аж потім починаються "пожежні" заходи...
показать весь комментарий
23.01.2024 17:29 Ответить
Зеленський оцими вкидами, що не потрібно мобілізовувати 500тис. чол. лиш розсварює суспільство. Бажання сподобатися тим, хто тікає від мобілізації і просто покласти те, чим грає на роялі, на тих, хто в окопах захищає нас і його з офісом, це просто обурює. Ми не чули від військових такого числа, а від президента - так. І навколо цієї цифри він танцює. Приїхати на фронт роздати нагороди, це ще не значить, що він дбає за кожного воїна, як говорить. Оця тяганина і балаканина показує його ставлення до цієї проблеми.
показать весь комментарий
23.01.2024 18:32 Ответить