6683 посетителя онлайн
12 346 77
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Зеленський підірвав власні позиції через відставку Залужного

зеленський

Добрий ранок.

Давайте спробуємо з холодною головою трохи проаналізувати ситуацію.

Не зачіпатиму військові питання, бо цивільний і не фахівець. Я дивлюся з точки зору того, на чому розуміюся: управлінські системи. Так само, як і ви, я не маю інсайдів із середини владної команди, тож аналізую те, що всім відомо.

Що можна стверджувати впевнено?

1. Після того як особистісний конфлікт окреслився й вийшов у публічну площину, стало зрозуміло, що примирення неможливе, тож звільнення невідворотне. Спроби подати його як наслідок професійних розбіжностей не могли бути вдалими, бо двоє не мають спільної професійної мови.

2. Залужний уособлює для великої частини громадян певну систему поглядів і цінностей. Саме тому його присутність у публічному полі мала потужний терапевтичний ефект. Цей ефект раптом був вимкнений, що призвело до раптового різкого збільшення тривожності й недовіри. Лише цього одного було достатньо, щоб такого кроку не робити. (Окремо треба зазначити потенційний вплив на підприємницькі очікування й настрої, від яких критично залежить економіка.)

3. Залужний став основою новітньої української міфології, українського наративу про самих себе, завдяки якому Україна об'єдналася і встояла (про це добре написав Юлій Морозов). Цей міф нині зазнав удару, і як відреагує на нього надзвичайно складна система під назвою Україна, передбачити не можна. Тут дозволю собі одну базову річ із кібернетики. Теорема Ешбі стверджує, що керуюча система не може бути простішою за керовану систему, інакше керована система починає поводитися непередбачувано.

4. Всі призначення будуть тепер безумовно розглядатися як політичні, а не як професійні; як мотивовані лояльністю, а не компетентністю. Тим самим нові призначенці поставлені від початку у досить погані стартові умови. А їм доведеться ухвалювати непрості рішення. Найгірше з усього, що тепер воєнні рішення будуть розглядатися суспільством як ухвалені через політичну доцільність.

5. Бажання бути одноосібним власником всіх досягнень і перемог має зворотній бік -- тепер так само привласнюються й уособлюються всі майбутні невдачі й поразки. Причому невдачі й поразки тепер будуть вивчатися суспільством ще прискіпливіше. Буферів і запобіжників вже нема, президент за все відповідає особисто. Окремо варто зазначити остаточне цементування неможливості заперечень і суперечок в управлінській команді президента, що безперечно призведе до зниження якості управлінських рішень не лише у воєнній сфері.

6. Будь-яка зміна керівництва великої системи означає розрив тяглості як управління всередині, так і взаємодії з іншими системами зовні. Зовнішня взаємодія часто ґрунтується на особистій довірі так само, як внутрішня керованість системи. Консолідація керованості процесами забирає дорогоцінний час навіть тоді, коли нові керівники приходять із самого ядра системи.

7. Армія є найбільшою ієрархічною системою сучасного світу, тому лідерство тут найбільш виразне, а довіра найбільш персоналізована. Довіра в армії означає готовність йти на смерть за наказом, розуміючи, що так треба, що інші шляхи прораховані командиром і відкинуті як ще гірші. Довіра не формується наказом згори, вона зростає знизу й повільно. Це знову дорогоцінний час.

8. Отже, замість "виграш-виграш" маємо приклад політичного рішення "програш-програш". Найбільше програв президент України, підірвавши власні позиції. Програли нові очільники Збройних сил. Програли Збройні сили в цілому. Програли мільйони громадян, яких позбавили віри й упевненості. Не виключено, що програла й уся країна, хоча не забуваймо, що у нас є ми.

Але.

Небо зазвичай не падає на землю в один момент (за винятком прильоту російської ракети). Зміни накопичуються поступово, і від моменту, коли все, здається, непогано, до моменту, коли точка неповернення пройдена, спливає тривалий час. Ми лише на початку шляху вниз, тож майбутнє ще не визначено наперед, попереду є розвилки.

Як зазначив Denis Dovgopoliy, навряд чи ця подія виведе нас із зони комфорту, бо комфорту давно нема, а стрес і так вже максимальний.

Там, де потрібно було зріле доросле рішення, ухвалено незріле підліткове. Наслідки розгрібати нам усім. Бідкатися пізно, треба розгрібати.

Днями я писав, щó варто робити політичній еліті (дякую всім 363 тисячам людей, які це прочитали). Так само я писав, що треба робити кожному і кожній із нас (дякую всім, хто це робить щодня й робитиме далі). Але є ще третій прошарок між громадянами й політиками -- лідери думок, діячі громадянського суспільства. Найближчими днями саме тут будуть усвідомлені й опрацьовані основні виклики, і про це я далі писатиму.

Топ комментарии
+24
Звільненням Залужного зепідр підписав собі політичну смерть. Якщо раніше всі пройопи на фронті, в мобілізації, можна було списати на Залужного. То зараз, винний у всіх невдачах армії, провалі мобілізації, здачі нових територій, буде тільки один персонаж - це сам клоун. бо він вигнав з посади людину на якій все трималося.
показать весь комментарий
09.02.2024 09:18 Ответить
+20
Одного з найкращих фахівців з ведення ******** війни звільнив з посади недоумок з телевізора. Україну не змогла перемогти рашиська орда, це зробили зебіли.
показать весь комментарий
09.02.2024 10:01 Ответить
+19
Я- ваш вирок! (с)
поржалі?
показать весь комментарий
09.02.2024 09:42 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Якщо країна проковтне цю ворону - то нічого Зеленський не підірвав.
Як грав на Україні, як на тому роялі - так і буде грати.
показать весь комментарий
09.02.2024 08:52 Ответить
Тобто ? Нічого не змінилося ? Стабільність ?
показать весь комментарий
09.02.2024 09:26 Ответить
Далі буде так. Сирський буде заглядати в дупу Зеленському і ретельно докладати плани ЗСУ. Може сам Зеленський, а може хтось із його потужних "менеджерів", все буде доповідати в кремль. Рашисти зможуть до всього приготуватися, як то було із контрнаступом, який злили Зеленський і його шайка. Будуть шалені втрати. Результат - можете додумати самі.
Кінець епохи незалежності України.
показать весь комментарий
09.02.2024 11:00 Ответить
Зеленський наїхав на Залужного рівно після кількох вдалих операцій ЗСУ. Залужний не доповідав - Зеленський не встиг нашкодити і завадити. Зеленському прилетів пендель з кремля.
показать весь комментарий
09.02.2024 11:10 Ответить
Звільненням Залужного зепідр підписав собі політичну смерть. Якщо раніше всі пройопи на фронті, в мобілізації, можна було списати на Залужного. То зараз, винний у всіх невдачах армії, провалі мобілізації, здачі нових територій, буде тільки один персонаж - це сам клоун. бо він вигнав з посади людину на якій все трималося.
показать весь комментарий
09.02.2024 09:18 Ответить
Так щоб все, то такого не буває в країні. Це емоційна оцінка.
показать весь комментарий
09.02.2024 09:27 Ответить
Ладно, багато чого трималось, так згоден? З цих багато чого це Віра. Зараз її буде набагато менше. Результат скоро побачимо. Але ж ставки настільки високі, що дитячі заздрості рейтингу Залужного, це такахy&ня малята.
показать весь комментарий
09.02.2024 09:43 Ответить
зе чурбан і є саме малята , він дупля не відбиває зовсі в військовій стратегії , .... та і в тактиці .
показать весь комментарий
09.02.2024 11:46 Ответить
Нічого, розуму вистачило чимось там Залужного після звільнення нагородити. Шоумен з досвідом !
показать весь комментарий
09.02.2024 21:51 Ответить
А хто спитає у нього за "пройопи"? Всі державні інституції та силові структури тепер в руках Єрмака. Абсолютна влада.

показать весь комментарий
09.02.2024 11:56 Ответить
Якщо не турнути Зеленського найближчим часом, то після політичної смерті він країною буде керувати як політичний зомбяк.
показать весь комментарий
09.02.2024 21:38 Ответить
Я- ваш вирок! (с)
поржалі?
показать весь комментарий
09.02.2024 09:42 Ответить
якраз твій зелений ******** про свого шефа (хйла) і подбав цими діями
а ти його привів до влади!
ти не здатен думати! клавіша того роялю - це ти!
показать весь комментарий
09.02.2024 10:00 Ответить
Отже, замість "виграш-виграш" маємо приклад політичного рішення "програш-програш". Найбільше програв президент України, підірвавши власні позиції. Програли нові очільники Збройних сил. Програли Збройні сили в цілому. Програли мільйони громадян, яких позбавили віри й упевненості. Не виключено, що програла й уся країна Джерело:

Впевнена, що ЗЕ не вважає, що він програв, бо судячи з його керування протягом 4 років для нього цінність грає лише особиста безпека надана колективним путіним, а також гроші, в його серці немає місця для України.Все, що Ви перерахували пане Пекар у цьому пункті , і є та плата від «найвеличнішого політика **********» , якою він розраховується.
показать весь комментарий
09.02.2024 09:42 Ответить
Гадаю народ з травня теж має право приймати нестандартні рішення в ім'я перемоги України, а не Зеленського з ОПою
показать весь комментарий
09.02.2024 09:56 Ответить
Це який народ ? )) Той що доцих пір дає 60 % підтримки Зеленському ?

З загальною демократією пора завязувати - не тільки в Україні , а й у всьому світі - видно до якого колапсу йдуть ці дерьмократії -ОХЛОКРАТІї.

Демократія має стати обмеженою. Виборче право потрібно заслужити перед суспільством - освітою, відповідальністю перед родиною та суспільством , важкою працею - в тому числі над собою .

Інакше Західна цивілізація піде шляхом Римської імперії
показать весь комментарий
09.02.2024 15:32 Ответить
Да уж, всеобщее избирательное право, при обширной люмпенизации населения - ведёт страну под откос. Хорошим примером этого служит Украина.

К слову, как для Украины - систему с выборами можно было бы легко пофиксить. Достаточно ввести требование платить за право голосовать на выборах, скажем 1000 баксов.

Это устранит голосование за гречку и за бесплатную комуналку, приписывание несуществующих голосов (т.к. с каждым голосом, должен бытъ ещё и соответствующий баблос) + добавит денег в укро-бюджет (скажем, на армию).

А кто будет возмущаться, что у него нет таких денег за участие в выборах - пускай идёт работать, вместо голосований.
показать весь комментарий
09.02.2024 15:45 Ответить
А депутатів -які не виконали пердвиборчих обіцянок - каструвати , щоб не плодили собі подібних. )))
показать весь комментарий
09.02.2024 15:52 Ответить
Достаточно облегчить досрочный отзыв - по требованию избирателей округа, где депутат избран.
показать весь комментарий
09.02.2024 15:54 Ответить
А тобі не спало на думку, що ті хто будуть проти, можуть і із зброєю вийти? Розстрілювати будеш? І що ти в свою чергу будеш робити коли депутатери потім вирішать підняти поріг внеску для права голосувати припустимо до 1 млн USD? Ну щоб ще більш достойні голосували.
показать весь комментарий
09.02.2024 20:37 Ответить
Лям баксов - много. А вот 1000, как для Украины - в самый раз.
показать весь комментарий
09.02.2024 20:46 Ответить
Тобто владу обиратимуть виключно заможні і багаті , котрі можуть дозволити собі викинути 1 тис $ щоб поставити галочку в бюлетені .?? Мудро !!
Обрати вигідного і потрібного президента , і щоб при цьому їм ніхто не заважав це зробити - золота мрія чинуш казнокрадів та інших пройдисвітів котрі " їдять з державного корита " .
Чому б не запровадити це виборче ноухау у Німеччині , тільки піднявши планку оплати за право голосу до , скажімо до 10 тис $ .
показать весь комментарий
09.02.2024 21:37 Ответить
1000 баксов раз в 4 года - это небольшие, как для работающего человека деньги. В Украине тоже.

Но эффективно отсекает от выборов люмпен. Которому совершенно незачем давать право голоса.
показать весь комментарий
09.02.2024 21:44 Ответить
Я ж і кажу - спробуйте ноу хау у себе в Німеччині , а потім радьте іншим .
Гадаю - 10 тис $ чудово відсічуть від виборів німецький люмпен .
показать весь комментарий
09.02.2024 21:58 Ответить
В Германии тоже неплохо было бы такое ввести, согласен.

С нынешними реалиями - в общем-то, в любой стране (включая западные). Кроме, может, Швейцарии и Люксембурга.
показать весь комментарий
09.02.2024 22:03 Ответить
. . . а чому Швейцарія та Люксембург - виключення ?
показать весь комментарий
10.02.2024 09:26 Ответить
Блть, усі самі розумні сидять по німеччинам/франціям/штатам...
Розумний макс симпл, краще набери у рота свого німецького пива та помовч, аніж обзивати українських пенсів люмпеном.
показать весь комментарий
10.02.2024 10:51 Ответить
Одного з найкращих фахівців з ведення ******** війни звільнив з посади недоумок з телевізора. Україну не змогла перемогти рашиська орда, це зробили зебіли.
показать весь комментарий
09.02.2024 10:01 Ответить
Залужного уволили, как последнее препятствие на пути перемирия с рашкой (на условиях гэбни).

Сырского назначили за исполнительность. А именно, за готовностъ выполнить любой приказ зе-прорашкинца, даже не считаясь с укро-потерями и пользой приказа Украине.

Потому, с Сырским всё будет примерно так:

- укров весной пошлют в наступление к азовскому побережью по минам (то, что отказался делать Залужный прошлым летом)
- потеряют пару-тройку сотен тыс. чел, но к побережью не выйдут
- после чего, зе-руководство будет вынуждено подписать перемирие с рашкой, на уcловиях гэбни

Для этого и проделана перестановка.

В целом, похоже, Владимир Владимирович сильно выкрутил руки своему агенту Ермаку - и затребовал немедленного увольнения Залужного, наплевав на все попутные риски (типа, свержения украми зе-команды).

Чтобы затем, ещё до декабря (а лучше, до осени) - подписать перемирие. К чему теперь зе-прорашкинцы и будут Украину вести.

После такого перемирия (когда весь ныне-оккупированный юг Украины останется под рашкой), с пост-военным "нейтральным статусом с гарантиями" (за который агитирует подгэбнявая зе-марионетка) - Украины не станет в течении следующих 2-3 лет.

Ситуацию может спасти военный переворот, с выкидыванием всего зе-руководства из укро-власти - но в это верится слабо.
показать весь комментарий
09.02.2024 10:51 Ответить
После перемирия на условиях гэбни - всё будет примерно так.

На рашке за год-два создадут очередную "армию вторжения" размером 500к или даже лям орков + наклепают некоторое количество оружия для неё.

B Украинe, с началом перемирия - откроюттся на выезд границы и тут же свалит зарубеж куча народа. Самые мозговитые и рукастые, наиболее пригодные для защиты Украины. Поскольку оставаться в разрушенной войной стране, без НАТО, ЕС и баблоса - нет особого смысла.

Как итог, рашка влезет в Украину созданной "армией вторжения" - но оборонять Украину будет уже некому. Даже если запад даст оружие без нынешних ограничений. И единственным вопросом будет, останется ли европейской западная Украина/Львов (в составе ЗУНР, либо в Польше/Венгрии) - или же будут оккупированы рашкой тоже.

П.С. За такое успешное выполнение указаний гэбни по сливу Украины под рашку - агент гэбни Ермак получит внеочередное звание. А зе-марионетка гэбни сможет без ограничений снимать сериалы на рашке и прочим образом там кривляться на гэбнявых корпоративах.
показать весь комментарий
09.02.2024 11:23 Ответить
Армія для України їм буде не потрібна. Після миру (капітуляції) кацапи поставлять тут свою маріонетку, а-ля Мертвечук. Патріоти і активісти до того часу або будуть вибиті, або виїдуть, залишиться інертна маса. Ця маса вже є критичною - це показала відставка Заслуженого і узурпація влади Дєрьмаком, яку українці проковтнули. А далі - саюзнає гасударство, де факто - знищення незалежної України і все. І так, усі вулиці назад перейменують, пам'ятники совкам повернуть, для залишків патріотів - гулаги - денафікація ж. Так бачу.
показать весь комментарий
09.02.2024 11:47 Ответить
Марионетка гэбни уже правит Украиной. Это Зеленский, как минимум с 2020 подчиняющийся агенту гэбни Ермаку.

До войны, Зеленский ослаблял Украину, пилил весь госбюджетный баблос на дорогах, отказался готовить Украину к войне (о которой с лета 2021 кричали из любого утюга) - зато готовил Украину к майским шашлыкам.

К сожалению, благодаря безмозглости и пассивности укро-населения - зе-команда провалившая всё в Украине до войны, осталась упдавлять Украиной и во время войны.

Как итог, все свои задачи на время войны:
1) обеспечить Украину западной военной поддержкой
2) обеспечить укро-армию обученными солдатами/военным резервом
3) обеспечить для послевоенной Украины (в границах, что будут прописаны в условиях перемирия) членство в НАТО - как единственной действенной гарантии от будущих рашко-нападений

- зе-команда полностью провалила.

А теперь убрано и последнее препятствие, на пути к перемирию на условиях гэбни.
показать весь комментарий
09.02.2024 11:56 Ответить
От я цього не розумію - при владі ж його агенти, навіщо війна? Підозрюю, що ця війна повинна була бути переможним маршем на Київ, щоб привести Яника на танках, і серйозного спротиву рашисти не чекали - з агентами все було домовлено. Але народ зірвав де факто домовленності, після чого агенти перефарбувалася в турбопатріотів і почали підривну діяльність зсередини. Результати вже бачимо зараз - від успіхів перейшли до поразок. Слідуючи мета агентів - капітуляція.
показать весь комментарий
09.02.2024 12:02 Ответить
Гэбня, как шакалы - нападают на слабого.

Отсюда нападение на Украину в 2014 - во время неразберихи после Майдана/бегства зэка и ослабления Украины за 4 года зэко-власти.
Отсюда и нападение на Украину в 2022 - ослабленную 3-мя годами прорашкинской зе-клоунады. Зе-Украина показалась гэбне лёгкой целью.

Плюс, сложились удачные внешнеполитические условия для нападения:
- приход к власти дружественных гэбне байденистов в Штатах (в январе 2021 Байден стал президентом, с марта 2021 гэбня начала стаскивать войска к Украине)
- приход к власти дружественной гэбне красно-зелёной коалиции в Германии (декабрь 2021)
- ковидобесие в странах запада (надеждa, что до Украины никому не будет дела)

Кроме того, в конце 2021 рейтинг зе-президента сильно обвалился. И в Кремле могли быть опасения, что сборище зе-марионеток гэбни в укро-власти - скоро вышвырнут очередным Майданом. А значит, нужно успеть зафиксировать прибыль.
показать весь комментарий
09.02.2024 12:12 Ответить
пассажем про Байдена слил в унитаз всю свою "аналитику"
напиши еще что Трамп враждебен ***** - и паззл полностью сложится!
показать весь комментарий
09.02.2024 13:30 Ответить
Всё президентство Трампа (2017-2020) - гэбня просидела тише воды, ниже травы. При этом, получала от Трампа лишь оплеухи:

- несколько сотен убитых амерами "пригожинских" в Сирии - во время их попытки отжать у амеров нефтепромысел

- заблокированная достройка "северного потока 2" - газопровод простоял недостроенным весь 2020, и был достроен за 9 месяцев Байдена у власти (в сентябре 2021)

- выкручивание рук европейцам, с требованием вооружаться и доплачивать в НАТО

- выкручивание рук европейцам, с требованием отзказываться от рашкованского нефтегаза в пользу амерского

- благоприятствование амерским нефтегауовикам, благодаря чему Америка стала лидером по объёмам добычи нефти (обогнав даже арабов) и впервые в истории стала экспортёром нефти и газа

- навешивание санкций на союзника рашки Иран (снятых Обамой, а затем снова снятых Байденом)

- итд, итп

Что Украина увидела при Байдене?

- "крымнаш" и "лугандон" в 2014 - при презе Обаме и вице-презе Байдене.
Американцы тогда отказались каким-либо образом помогать Украине и даже само-устранились из всех переговорных форматов с рашкой (несмотря на то, что Америка гарант по "будапештскому меморандуму")

- полномасштабное нападение рашки в 2022 - при президенте Байдене

Отдельно замечу, что для Украины - президентство Трампа было самым благополучным и спокойным временем, как минимум с 2009.
Кроме того, именно Трамп начал передавать Украине оружие, наплевав на хотелки Меркель.
показать весь комментарий
09.02.2024 13:45 Ответить
Что Украина увидела при Байдене?
Хаймарси.
показать весь комментарий
09.02.2024 16:55 Ответить
Трамп давал оружие, без какой-либо войны в Украине.

Напомню, Обама/Байден отказались дать оружие (да и вообще, оказать какую-либо военную помощь) Украине в 2014, дабы не гневить гэбню. И не давали до окончания своего президентства, дабы не гневить Меркель.

Теперь же, Байден дождался полномасштабного нападения на Украину - чтобы оказывать "пипеточную" помощь.
показать весь комментарий
09.02.2024 17:39 Ответить
Літаки зі Стінгерами та Джевелінами просто напередодні війни вже всі забули?
показать весь комментарий
09.02.2024 17:42 Ответить
Были самолёты из Британии + оружие от балтов. Байден, накануне войны ничего не слал.

Более того, Байден даже не сумел удержать гэбню от нападения. Лишь рассказывал:

"I think what you're going to see is that Russia will be held accountable if it invades. And it depends on what it does. It's one thing if it's a minor incursion and then we end up having a fight about what to do and not do"
показать весь комментарий
09.02.2024 17:47 Ответить
Хочете сказати, що Трамп врятує Україну?
Чому ж тоді послідовно блокує законопроєкт про фінансування?
Значить, щонайменше чхати йому на Україну.
Думаєте, щось зміниться на краще для нас, коли він стане президентом?
показать весь комментарий
09.02.2024 17:49 Ответить
Хочу сказать, что при президентстве Трампа - нападения гэбни на Украину не было бы.

(при президентстве Порошенко, вместо зе-клоуна - скорее всего, нападения не было бы тоже. Т.к. вместо разоружения перед врагом и отталкивания западной поддержки - при Порошенко была бы милитаризация и консолидация западной поддержки. A на сильных/вооружённых гэбня не нападает)

Что касается возможного президентства Трампа с 2025 - сложно сказать. Скорее всего, президентом он не станет (несмотря на опережения им Байдена во всевозможных опросах).
Демократы изыщут возможности накидать "почтовых бюллетней" в колеблющихся штатах, в свою пользу.

Я здесь не планировал обсуждать пользу/вред Трампа/республиканцев для Америки и Украины. Мой поинт в том, что Зеленский ведёт Украину в небытие (и делает это, скорее всего, намеренно).
показать весь комментарий
09.02.2024 17:56 Ответить
Ну ви забагато про плюси Трампа для України написали.
Правда, з тих часів дещо змінилось, і риторика його на адресу України стала набагато гіршою. Чого варте новорічне звернення, де він відправив нас у пекло разом з росією.
А президентом Трамп стане, тут сумнівів немає. Російські специ свою справу знають добре.
показать весь комментарий
09.02.2024 17:59 Ответить
Как показали выборы 2020 - демократов российским участием (если даже оно было, и было на стороне Трампа) не победить.

Что же касается возможного президентства Трампа - традиционно, републиканцы всегда были более злобны в отношении гэбни, чем амерские леваки-демократы.
Не ислключение и нынешние республиканцы/Трамп.

Скажем, когда Трамп говорит о том, что прекратит войну в течении одного дня - что он имеет в виду?

Судя по его словам, примерно следующее:

- укро- и рашко-властям делаются предложения, от которых невозможно отказаться

- укро-властям предлагается оставить рашке Крым - в обмен на всю остальную територию + членство для этой територии (в новых границaх, без Крыма) в НАТО

- рашко-властям предлагается оставить себе Крым, убраться с остальной територии Украины + согласиться на членство Украины (в новых границaх, без Крыма) в НАТО

- в качестве "кнута" за несогласие - укро-властям угроза отказа в какой-либо военной помощи, а рашко-властям угроза оказать Украине такую помощь, что рашкованов вышвырнут даже из Крыма

Это будет компромис, которым все останутся ндовольны, но никто не сможет отказаться.

И для Украины - это был бы куда лучший вариант чем то, к чему приведут страну Байден и зе-руководство.
показать весь комментарий
09.02.2024 18:09 Ответить
От коли стане президентом, тоді й подивимось.
Думаю, умови не будуть такими жорсткими до росії. За нею збережуть всі завоювання, а це вже, вважайте, перемога. При такому вона може навіть погодитись на "заморожування". Знаючи, що після Трампа піде СВО-2.0.
показать весь комментарий
09.02.2024 18:13 Ответить
Как я написал выше, демократы сделают всё необходимое (массовыми вбросами бюлетней в нужных местах + запугиванием судей погромщиками Антифы/БЛМ) - чтобы Трамп не выиграл выборы.

Что же касается "замораживания" - на западе все (кроме зе-руководства) отлично понимают, что без приёма Украины в НАТО новое нападение рашки неизбежно.
показать весь комментарий
09.02.2024 18:17 Ответить
Тобто американці фальсифікують вибори?
показать весь комментарий
09.02.2024 18:20 Ответить
Когда вечером, после закрытия участков в день голосования - в "колеблющихся" штатах с болъшим отрывом ведёт Трамп.

А наутро, после вброса "почтовых бюллетней" (в количестве, до 30% от всех бюллетней штата) на закрытых участках - с минимальным отрывом ведёт Байден. Это, как бы, намекает.

Примерно так:

Wisconsin:
Biden = 49.57%
Trump = 48.94%

Pennsylvania
Biden = 50.01%
Trump = 48.84%

Georgia
Biden = 49.50%
Trump = 49.26%

Arizona
Biden = 49.39%
Trump = 49.09%

Michigan
Biden = 50.63%
Trump = 47.85%
показать весь комментарий
09.02.2024 18:38 Ответить
Тільки за це ***** може поступитись навіть Україною.
Масові фальсифікації виборів, фактично узурпація влади, диктатура - в Америці, оплоті демократії...
Це те, що треба ***** і Китаю. Коли згасне факел статуї Свободи, ***** забере собі назад не тільки Україну, а і всю Європу. Тому що більше ніхто не буде воювати за "химеру демократії". Кожний буде сам за себе, і русня легко впорається з усіма поодинці.
показать весь комментарий
09.02.2024 18:41 Ответить
Сейчас Байден/демократы - подыгрывают и рашке, и Китаю (и Ирану). При этом, разрушая и ослабляя Америку изнутри.
показать весь комментарий
09.02.2024 18:51 Ответить
От тільки Трамп перший почав качати тему, що вибори в США сфальсифіковані. І йому повірили, і пішли за ним до Капітолію.
показать весь комментарий
09.02.2024 18:53 Ответить
Обсуждение амерских выборов - нерелевантно в этой теме (отставка Залужного).
показать весь комментарий
09.02.2024 19:01 Ответить
Адміністратори не банять за невідповідність розмови темі публікації.
Тут це - звичайна справа.
показать весь комментарий
09.02.2024 19:02 Ответить
Я сам не вижу смысла множить темы обсуждения.
показать весь комментарий
09.02.2024 19:08 Ответить
Добре.
показать весь комментарий
09.02.2024 19:09 Ответить
"Там, де потрібно було зріле доросле рішення, ухвалено незріле підліткове .."

А як могли незрілі інфантильні лідери зробити інакше?

Більше того - ці "ЛідОри " уособлють більшість суспільства - несвідомого , реактивного, яке перекладає відповідальність на інших і хоче жити в ілюзії.

Все йде плану Бога - щоб нарешті люди прокинулися і прийшли до тями , а той хто не хоче - що ж - розплата за ілюзії завжди одна - реальність до якої ти не готовий .
показать весь комментарий
09.02.2024 12:02 Ответить
Щодо зеленого там вже немає що підривати. А Головнокомандувачем можна було поставити генерала Кривоноса. Подивимось чи змінить стан речей у ЗСУ Сирський.
показать весь комментарий
09.02.2024 12:56 Ответить
Ми всі, без виключення, були вдячні генералу Залужному за те, що досі живемо в Україні. Його авторитет був настільки великим, що ніякі рішення командування ніколи не ставились під сумнів, навіть, якщо хтось їх не розумів. Два останніх роки Залужний був поза сумнівами і поза критикою.

Зараз це закінчилося. Тепер Залужний окремо, а командування ЗСУ окремо.

Я вже не кажу, що це дуже погано для країни в цілому. Це дуже-дуже погано для нового Головкома, бо це дуже ускладнить його комунікацію з суспільством.

Враховуючи репутацію нового Головкома, всі його рішення тепер будуть сприйматися суспільством, як, в першу чергу, політичні, а не чисто воєнні, як це було за часів Залужного. Це не зможе не вплинути і на обстановку в армії, оскільки вона є частиною суспільства.

І за всі ці ускладнення та погіршення взяла на себе відповідальність одна людина - (поки що) президент Зеленський.

Чи здатен він потягнути таку ношу, в першу чергу, політично?

Думаю, що ні
показать весь комментарий
09.02.2024 13:59 Ответить
Не согласна
Когда в стране есть единый МАРАФОН
И нет других источников информации на ТВ
А ведь именно из телевизора получают информацию
Минимум 10 миллионов украинцев
Можно делать все,что захочешь
Вы зря недооцениваете запрет на трансляцию
ПРЯМОГО
ЕСПРЕСО 5 канала
И вы увидите - как промоют мозги тем, кто смотрит Марафон
Первый раз что- ли?
показать весь комментарий
09.02.2024 14:37 Ответить
Галя, у тебе як при совку 2 канали на телевізорі?
Зараз навіть на супутнику більше каналів типу "Телемагазин", ніж отих каналів з отим марахвоном.
От просто рахую по свому ОТТ-провайдеру: з 303-х каналів - тільки 6 (шість, Галя!) каналів, які транслюють той марафон. Все, більше немає. А от інших інформаційних каналів, які НЕ транслюють марафон, а ведуть свою програму - 34.
Може досі вже розмахувати тим жупелом про то марафон? Він вже давно не актуальний.
показать весь комментарий
09.02.2024 17:12 Ответить
Є і Еспресо, і Прямий, і 5-й і ще дохіба всього.
показать весь комментарий
09.02.2024 17:13 Ответить
Крім пенсів яким за 70 марафон ніхто не дивиться. Молодші користуються Інетом
показать весь комментарий
09.02.2024 17:14 Ответить
Цікаво - а чому мій пост видалили?
Що я там такого проти "політики партии и правительства" написав?
Що навіть у затрушеному селі Хмельницької області є провідний інтернет у кожній хаті і пенси не такі вже відсталі?
Це крамола? Не укладається у матрицю?
показать весь комментарий
09.02.2024 18:39 Ответить
Про якого президента пише Валерій?
показать весь комментарий
09.02.2024 18:01 Ответить
"... безперечно призведе до зниження якости упроавілнських рішень"?!! це справді ще можливо?!!
показать весь комментарий
09.02.2024 21:40 Ответить
Нормальний президент, який вболіває за свою країну і свій народ, мав би пишатися тим, який в нього головком, якого поважає народ і армія.

Але воно думає тільки за свій нікчемний рейтинг

Це не президент країни, а пройдисвіт
показать весь комментарий
10.02.2024 02:09 Ответить
Якшо ніхто та нічого не заважає розібратися буратінці з Залужним у таку лиху годину, то що заважає розібратися українцям зі ставлеником кремля та його шоблою? Гірше вже не буде. Дєрьмаки/татарови/гетманцеви відверто зливають Країну окупантові.
показать весь комментарий
10.02.2024 10:30 Ответить