9246 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Про "мирні перемовини", яких не буде

переговори,перемовини

На днях у ефірі з Bogdan Butkevych ми майже посперечались. Версія Богдана - нас до кінця весни підштовхнуть до перемовин, українська влада на це погодиться, США запишуть "закінчення конфлікту" у свій актив і світ видихне. Що потім буде з Україною - окрема тема…

Я так не думаю.

Я практично впевнений, що історія з "переговорами" - це пастка для України. Яку російські ідеологи почали вибудовувати ще минулого року. Ще восени 23-го Путін розповідав, що війна мала б закінчитись, однак українці не хочуть перемовин і навіть заборонили їх проводити Зеленському.

Все це - аби вкинути тезу, що, мовляв, Росія пропонує мир. І ця теза (треба віддати належне роспропаганді) дійсно широко зайшла в народні і не тільки маси (пересвідчився на Мюнхенській безпековій конференції). Щоправда, "мир" за теорією Путіна означав би нашу, українську, капітуляцію, але ж то уже нюанси для публіки, яка "хоче закінчити війну будь-яким чином". Ну, щоб потім продовжувати жити, як до 22-го року.

Думаю, саме на цій "спецоперації ФСБ" будуть побудовані і інші заклики до миру. Від Папи, Ердогана, Сі та інших. Тих, кого в принципі задовольняє заморожений на десятки років конфлікт. Але це вони так думають, що зупинка воєнних дій їм на руку.

Бо в Кремлі, переконаний, мають абсолютно іншу стратегію.

І тактична ціль - приспати тих, хто дає Україні зброю. І використати гарні слова вищезгаданих діячів як механізм зупинки Україні будь-якої допомоги. Бо навіщо ж допомагати, якщо все йде до "миру"?

Перечитуючи російські доктриналтні документи, аналізуючи виступи та меседжі з Кремля, можна зробити припущення, що Росія акумулює всі сили, аби перед президентськими виборами в США переломити суспільну думку, що вона вже перемогла. Що опиратися немає сенсу. Що новий очільник Білого Дому вже на наступний день після інаугурації має оголосити про перемовини з Путіним. Йому потрібне майбутнє, щоб повернутися в радянське минуле, де він мав частину світу, на яку впливав.

Тому зараз Росія давитиме в першу чергу психологічно. Але й не виключено, що протягом наступних десяти місяців паралельно намагатиметься ще більше закріпитися на фронті.

І тут важливо і для нас - коли ми чуємо про якісь гіпотетичні переговори - тримати голову тверезою. Хоч, переконаний, ФСБ буде намагатися вийти з тезою "про мир" і в наше інформаційне поле.

Цей рік - найважливіший, треба вистояти.

Топ комментарии
+15
То автор з тих хто воюватиме до переможного кінця? Тільки чужими життями?
показать весь комментарий
11.03.2024 08:55 Ответить
+13
Забув ще додати про "ліпецьку фабрику".Знову Порошенко винен.Завдяки цім "поганим" минським вдалося зберегти життя сотням тисяч людей.Оманськи від блазня краще.
показать весь комментарий
11.03.2024 06:10 Ответить
+9
Противник має перевагу в солдатах, в ракетах, в дронах, в снарядах, в арті, в танках, в авіації, це факт.
Партнери дають нам стількі допомоги що Україна повільно відступає - це факт.
Тепер питання - в цій ситуації на кого працює час? За рахунок чого і коли буде досягнута перевага над противником?
З такими тенденціями що буде через рік?
Чи не доведеться через рік йти на перемовини на ще гірших умовах ніж зараз?
В будь яку мить партнери можуть змусити йти на перемовини на умовах хйла. До того ж є висока імовірність того що в США президентом стане непередбачуваний Трамп.
Можливо помиляюся але моя думка - пауза у війні типу Мінськ-3 принесе нам більше користі. Хоча б буде шанс змінити корумповану некомпетентну зелену шоблу.

показать весь комментарий
11.03.2024 01:07 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Максимум що хочуть росіяни це запудрити баки тим, хто допомагає українській державі. Ось і все. Але на цю маячню ніхто з притомних політиків не ведеться.
показать весь комментарий
10.03.2024 23:21 Ответить
А они же такие идиотты - каждому слову русских верят.
показать весь комментарий
10.03.2024 23:43 Ответить
Политики - может быть. Но политики действуют под влиянием мнения людей.
а вот запудрить мозги людям - вполне себе можно.
показать весь комментарий
11.03.2024 06:50 Ответить
Легко. Приклад перед нами - Осел. В США -Трамп.
показать весь комментарий
11.03.2024 07:05 Ответить
Байден ще жалюгідніше видовище порівняно з Трампом
показать весь комментарий
12.03.2024 00:42 Ответить
Яких десяти місяців? Тут не знаєш чого завтра чекати
показать весь комментарий
10.03.2024 23:47 Ответить
Противник має перевагу в солдатах, в ракетах, в дронах, в снарядах, в арті, в танках, в авіації, це факт.
Партнери дають нам стількі допомоги що Україна повільно відступає - це факт.
Тепер питання - в цій ситуації на кого працює час? За рахунок чого і коли буде досягнута перевага над противником?
З такими тенденціями що буде через рік?
Чи не доведеться через рік йти на перемовини на ще гірших умовах ніж зараз?
В будь яку мить партнери можуть змусити йти на перемовини на умовах хйла. До того ж є висока імовірність того що в США президентом стане непередбачуваний Трамп.
Можливо помиляюся але моя думка - пауза у війні типу Мінськ-3 принесе нам більше користі. Хоча б буде шанс змінити корумповану некомпетентну зелену шоблу.

показать весь комментарий
11.03.2024 01:07 Ответить
Ви помиляєтеся.

Великий напад РФ на Україну, що почався у лютому 2022, - це ніщо інше, як "виконання "мінська-2"". Можна сказати, що це "мінськ-22".

Чому так? - Тому що Петру Олексійовичу не вдалося продавити через Верховну Раду зміни в законодавстві України, які ворог хотів, тому ворог вирішив виконати "міські домовленості" без їх попереднього прописування у законодавстві. Просто якби їх там прописали, то ворогу було би трохи простіше брехати усім назовні про "внутрєнній конфлікт" і "очєрєниє провокациі Кієва протів Данєцка і Луганска, в отвєт на каториє лугандон пашол наступлєнієм на Кієв".
показать весь комментарий
11.03.2024 05:23 Ответить
Забув ще додати про "ліпецьку фабрику".Знову Порошенко винен.Завдяки цім "поганим" минським вдалося зберегти життя сотням тисяч людей.Оманськи від блазня краще.
показать весь комментарий
11.03.2024 06:10 Ответить
Зеленський перші 2 роки на посаді Президент України (2019-2020) займався, в основному, тим, що повторював мантри про "альтернативи мінським домовленостям немає" і т.п., тобто, повторював майже всі дії Порошенка. Протягом 3-го року (2021) Зеленський почав поступово приходити до ідеї про те, що "мінські домовленості" - це "щось не те" (і для України вони неприйнятні). У цей же час путінська банда почала останні етапи підготовки до великого нападу на Україну, який здійснила в лютому 2022.

Висновок:

Відтягування великого нападу в часі не приводить до відмови агресора від такого нападу - навпаки: напад обов'язково буде. Тільки агресор матиме час на його підготовку.

При чому, поки йде інтенсивна фаза війни, інтенсивні бойові дії, то наші союзники нам допомагають... Та й то - не завжди і іноді не достатньою мірою... Якщо ж бої закінчилися б, особливо, якимись "домовленостями"... то допомога нам теж цілком імовірно припинилася б... а ворог продовжив би у 3 зміни виробляти озброєння для нового великого нападу.
показать весь комментарий
12.03.2024 02:15 Ответить
типілушка, за зю голосував?))
показать весь комментарий
11.03.2024 13:45 Ответить
Ймовірно, саме нинішні події описані в "Об'явленні" Івана Богослова:

"Звір", що вийшов із моря, з 7 головами (7 "царів") і 10 рогів, із пащею, як у лева, - це "https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BE%D1%8E%D0%B7_%D0%A1%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%85_%D0%A1%D0%BE%D1%86%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%85_%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%BA СССР ".
Де 7 царів (голів)? - Ленін, Сталін, Хрущов, Брєжнєв, Андропов, Черненко, Горбачов.
Де 10 рогів? - дивіться у вікіпедії https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Coat_of_arms_of_the_Soviet_Union_(1923%E2%80%931936).svg?uselang=ru "герб СССР" 1923 року - там не 14, а 10 ( ! ) колосків, оповитих стрічками ! А при нечіткому зображенні https://commons.wikimedia.org/wiki/File:USSR_COA_1929.png?uselang=ru колоски схожі на роги, а стрічки навкруг них можна сплутати з "діадемами" .
Де "звір, що вийшов із моря"? - Раніше карти малювали так, що північ була внизу, а південь - вгорі. Тож якщо перевернути карту СРСР, то одразу очевидно, що якщо "звір" - це силует на карті, то: https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Union_of_Soviet_Socialist_Republics_(orthographic_projection).svg?uselang=ru карта СРСР - це силует, схожий на звіра, який вийшов із моря (океани і моря навкруги), а голова, як у лева - це республіки в Середній Азії, силует яких схожий на силует голови лева, Каспійське море схоже на пащу лева, а Аральське море - на око лева .
"Звір" мав "смертельну рану", але вижив. - Це події 2-ї світової війни на території СРСР.
Але згодом цей "звір" "пішов у погибель", тобто, зник.

"Число звіра 666" - це не "число диявола", а число саме "звіра" - точніше, не число, а абревіатура - "СССР". - Справді, при нечіткому зображенні або написанні поганим почерком літери "С" схожі на арабські цифри "6". Навіть римські числа мають цифру "С", однак там вона означає не "6".
І "прийме число звіра" "на чоло своє або на руку свою" - це не татуювання - дуже просто: абревіатура "СССР" (тобто, "число звіра") була на паспорті. Фото в паспорті теж штампувалося рельєфною печаткою. Також ця абревіатура була в інших місцях (цитата: "группа крови на рукаве, мой порядковый номер на рукаве...").
показать весь комментарий
12.03.2024 02:27 Ответить
Поганий Порошенко вліз у погані мінські договорняки - це абсолютна істина в останній інстанції.
Буде відповідь на питання -
"в цій ситуації на кого працює час? За рахунок чого і коли буде досягнута перевага над противником?
З такими тенденціями що буде через рік?
Чи не доведеться через рік йти на перемовини на ще гірших умовах ніж зараз?"
показать весь комментарий
11.03.2024 20:29 Ответить
Соскучились по перемириям?
На каждый праздник еще до большой войны русские суки договаривались о перемирии
На Рождество
На Пасху
На любэ
И всегда нарушали
ВСЕГДА!!!!
Путину надо сделать украинцам
РИМЕЙК ГОЛОДОМОРА
Чтобы уже навсегда отбить желание
Хоть о чем - то договариваться с русскими падлами
Хочу ,чтобы в Америке был Трамп
И чтобы путин отмудохал американцев с его помощью
Человек - такая скотина
Пока на своей шкуре не попробует русский мир
Ни х...я не понимает
Так пусть американцы попробуют русский мир по полной
Мне уже никого не жалко
Одну из самых прекрасных стран на планете уничтожают
И все за этим наблюдают
Это не кино, бл.....
показать весь комментарий
11.03.2024 02:47 Ответить
Тут є питання - кому більш потрібна пауза, Україні чи рф? Якщо паузу в активних бойових діях використати правильно (ВПК, фортифікації, зміна влади на адекватну, допомога партнерів), то безперечно нам. Якщо просрати всі потенційні можливості, то пауза буде на користь ворогам. Тоді вже нічого і ніхто не врятує країну. Але чи дасть нам пу потрібний час? Чи піде він взагалі на перемир'я зараз, коли має значну перевагу у всьому?
показать весь комментарий
11.03.2024 10:23 Ответить
Єдиний справді притомний коментар,бо присутня логіка
показать весь комментарий
12.03.2024 00:44 Ответить
Про "русскій мір" автор статті тут правильно написав. - Це просто чергова спроба обману.

Ще Лєнін казав про те, як треба чести переговори з Україною (і її союзником - Німеччиною) у 1918-1922 роках:
- Обіцяйте їм все, що завгодно - що вони хочуть - бо нам потрібно виграти час, а потім ми все одно їх завюємо і (звісно ж) не будемо виконувати тих "договорів".
показать весь комментарий
11.03.2024 04:57 Ответить
Днями прийшла в думка про те, що, схоже, якоюсь мірою путінський режим повторює різні епохи з історії СССР, адже, хоча це і була спочатку, імовірно, просто ширма, щоб обманути лохів, - ті легенди, що начебто він хоче повернути СССР, - але потім вони стали використовувати різні схеми і засоби, якими користувалися в різні часи в СССР, тож з'явився такий ефект, ніби путінський режим повторно проживає ті різні радянські епохи... при чому одночасно...

Аналогія ця, звісно, нечітка... Але схоже, все таки, що у цього режиму ще попереду повторення таких подій, як, наприклад,

передати (повернути) Крим Україні.
показать весь комментарий
11.03.2024 05:09 Ответить
Побуду Капiтаном Очевиднicтю, та скажу що пiсля цього року, буде ще рiк. I шо далi?

Е хоч якесь уявлення про цiлi та методи досягнення цiлей? Тiльки реалiстичнi, тому що втрачаючи Авдiiвку та маючи проблеми зi зброею та людьми - лише кретин буде фантазувати про кордони 1991 р та каву в Криму.

Мабуть нема, тому "головне протриматись, а там"... А поки "тримаемось" - демографiя та економiка катяться в прiрву.

Коли почалась активна фаза агресii - у Украiни та свiту був шанс що трапляеться раз на сотню рокiв - розвалити Росiю. Як на самому початку, коли вони були ще васянами з парадною формою, так й в 2023 десь до кiнця бунту Пригожина. Будь який стратег свiту дупу би рвав, щоб пiдтримати його, грошима, вiйськами, дипломатiею, чим завгодно. Так, вiн багато вбив наших, але що таке один командир на важелях з iснуванням РФ? Проте Буданга вирiшила вiдосики знiмати, кава в липнi, все таке. Це - його епiчний фейл.

В контрнаступ взагалi не треба було йти, це рiшення було iдiотське (хоча, це був спланований геноцид украiнцiв об мiни). Треба було зiбрати велику армiю з величезною кiлькiстю зброi, почати довбити РФiю на ii територii, i запропонувати перемовини з позицii сили. Так, можливо не було б Криму та НАТО, проте були живi тi, кого вже нема з нами.
Але нi, пукнули в воду i дали Пу впевненiсть в своiх силах. Тепер я б на його мiсцi Львiв би захотiв. А чому нi, коли суперник в нокаутi?

Тепер, коли завдяки пекельним санкцiям, жуванням соплiв захiдним свiтом, сплоченням Осi Зла, та запуском вiйськовоi машини РФ - момент втрачено, все iнше - просто подовження агонii яка коштуе тисячi життiв без якоiсь конкретноi цiлi. Так, вiйна заради вiйни.

Ну ще 100к наловлять на вулицях, навiть 200к, пару Петрiотiв замовлять. Все одно нiчого не вийде, i власне в таких умовах продовжувати бойню може хотiти лише покидьок що хоче остаточноi смертi Украiни разом з украiнцями.

Переклик вiдкрито.
показать весь комментарий
11.03.2024 05:45 Ответить
Русскій воєнком - це вам не ТЦК. У нєго нє забалуєшь.
показать весь комментарий
11.03.2024 08:52 Ответить
Наступ минулого літа проводився з ціллю того, що сьогодні каже Буткевич. І коню було зрозуміло, що він не буде успішним. Війна теж має свої закони. І якщо ВСІ показники, говорять проти наступу то його реалізація говорить, що йшлось не про наступ а про щось інше. Добавте до цього повна відсутність робіт по побудові укріплениь для ЗСУ, бардака в керівництві і все стане зрозумілим. НАше керівництво війну вже програло і з цим змирилося. І їм було потрібно зробить 2 речі

а) запастись фінансами щоб потім жить десь на Заході (звідси шаленні крадіжки за які ніхто не відповідає)

б) приготувати суспільство до прийняття умов росії.

Думаю, що цей план було узгоджено з США. Я особисто вважав, що нас посадять за переговори в листопаді-грудні минулого року. Думаю, що тепер це буде десь ближче до осені. Всі ці крики про блокування республіканцями допомоги Україні-розмови в пользу бідних. Найбільше блокування робить якраз Байден. Сам факт, що якраз він заблокував ленд-ліз говорить сам за себе. Експерти кажуть, що Байден і зараз має всі можливості надавати нам допомогу але не робить цього. Ще в лютому 2022 року Байден сказав "наша ціль ослабити росію так, щоб вона не змогла вести війну далі". Тобто планувалось давати стільки щоб ми не виграли а росія лише ослабла. А що буде з Україною- мова взагалі не йшла.
показать весь комментарий
11.03.2024 11:06 Ответить
Зрозуміло, що Ви - "не покидьок".
показать весь комментарий
11.03.2024 11:22 Ответить
Провідні політики цивілізованого світу ніяк не можуть второпати одну просту річ: путін клінічно хворий шизофреник із всіма ознаками маніяка. Хворий не в переносному сенсі, не метафорично, а в прямому медичному сенсі - хворий на всю голову.
А тому усі прогнози беззмістовні - прогнозувати дії шизофреника неможливо. Його треба, як мінімум, надійно ізолювати, а краще знищити.
показать весь комментарий
11.03.2024 08:02 Ответить
Загадкою залишається тільки в якому місці Зеленський примудрився побачити у путіна мир ?
показать весь комментарий
11.03.2024 08:09 Ответить
То автор з тих хто воюватиме до переможного кінця? Тільки чужими життями?
показать весь комментарий
11.03.2024 08:55 Ответить
Почему про Кривоноса не написал?
показать весь комментарий
11.03.2024 09:45 Ответить
Кривонос форева!
показать весь комментарий
11.03.2024 11:58 Ответить
Ви не чужий!
показать весь комментарий
11.03.2024 10:46 Ответить
Є дві істини

1) Захід не розумів, не розуміє і не зрозуміє росію.

2) Без допомоги Заходу війну ми програємо

Зараз лише ті, хто не хоче нічого бачити не бачать, що демократичний захід програв путіну. Це було логічно. В гарячій війні дктатура завджди переможе демократію. ЯКби в 1941 році на диктатора Гітлера не знайшовся диктатор Сталін, то гітлер розкатавби весь захід з США включно під нуль.

Зараз вже пізно обговорювати, чому і як з 1991 року ми, українці, прийшли до такого практично фатального кінця, але я з Буткевичем погоджуюсь. Захід наївно вірить, що здавши Україну він заспокоїть новітнього гітлера. путін не заспокоїться допоки не знищить демократію. А демократія стрімко програє. На стороні путіна вже практично 70% світу. І чого варта вся історія людства якщо ми прийшли до такого фіналу?
показать весь комментарий
11.03.2024 10:51 Ответить
В 1940 році Гітлер програв повітряну битву за Британію. В Другій світовій Штати фактично самостійно наваляли імператорській Японії. А ще союзники наваляли Гітлеру в Африці, виграли війну в Атлантиці, розмбомбили економіку Третього Райху, в 1943 році вибили Італію з війни, здійснили наймасштабнішу десантну операцію в історії. На східному фронті були тисячі танків і мльйони солдат, а на Західному фронті - тобто від Гренландії до Північної Африки були тисячі важких літаків, кораблів, субмарин. Ресурси які були задіяні на Західному фронті ніяким чином не поступаються фронту Східному. Це совок розповідає як він сам розгромив Гітлера. На мою думку - без Східного фронту союзникам було б дуже важко, але вони б все одно перемогли б. А от без ленд-лізу і без Західного фронту совок би програв.
показать весь комментарий
11.03.2024 22:10 Ответить
Ви праві у всьому, але на західному фронті були задіяні набагато більші ресурси, ніж на східному. Але без СРСР могли просто укласти сепаратний мир. Вермахт ну дуже класно воював
показать весь комментарий
12.03.2024 00:58 Ответить
Найімовірніший корейський варіант - там до цих пір немає мирної угоди . Все залишилося на лінії зіткнення 50-х років . В жодної зі сторін наразі немає можливості суттєво змінити хід бойових дій .
показать весь комментарий
11.03.2024 12:26 Ответить
Не продасть путін у середині країни "корейський варіант"? Вони самі ввели суспільство у екстаз щодо "Бєрлін наш". Не продасть- "денаціфікація і демілітарізація України завершилися.." і економіку, переорієнтовану на війну із захмарними зарплатами потрібно буде зупиняти, а це соціальний вибух..
Немає зараз рішення ні у кого і будь- які аналогії не працють.
показать весь комментарий
11.03.2024 12:43 Ответить
Немає там суспільства. Є бидломаса . Що скаже пропаганда - те і зїдять .

Ми в кольце врагов - родіна в опасності - хороше пояснення постійного зубожіння населення і потреби ведення війни .
показать весь комментарий
11.03.2024 13:10 Ответить
Та прям. Коли у 90-роках почалась "коверсія" і мільйони людей вткинули на вулицю, через відсутність роботи, які рейтинги були у єльцина, чи Кравчука?
Ніхто у світі не знає, як буде реагувати нарід. І ніхто не дасть гарантії на то що бутну не буде. Тим більше, що фашистів-патріотів влада настругала сама.
показать весь комментарий
11.03.2024 15:30 Ответить
війна виграється не тільки на полі бою..., варто згадати про 2 світову та коли почався перелом у війні й це точно не м'ясні штурми..., що там бомбили союзники в німецькому тилу?.... в нас союзники не такі, тому доводиться самим..., й тут вже у русні включається фактор самозбереження та починаються розмови про мир у всьому світі..., якщо русні не вдасться продукувати у великій кількості засоби ураження, то м'ясні штурми не сильно допоможуть...
показать весь комментарий
11.03.2024 13:09 Ответить
"Цей рік найважливіший, треба вистояти". (с). А що буде в наступному такого, що змінить щось на краще? Обрання Трампа президентом США чи вибори в ЄС де прогнозується серйозне посилення політичних сил, які проти допомоги Україні? Зменшення фінансової та військової допомоги? Може, якимось дивом Україна раптово почне масово виготовляти ******* зброю та припаси? Чи у нас очікується сплеск патріотизму і виловлені силоміць хворі, бідні та дистрофіки почнуть громити рашистів по всій лінії фронту? Якось сумніваюсь... Чим далі - тим буде гірше, особливо, якщо в такому ж темпі, як останні два тижні, втрачатимуться зразки ******** західної техніки (не кажучи вже про людей) яких нічим замінити.
показать весь комментарий
11.03.2024 13:15 Ответить
Так росія нас переграє в інформаційному плані. Картинка для зовнішнього світу, що росія за мир, а Україна навіть говорити не хоче. Чого б нашій владі також не говорити, що ми за мир і переговори, тільки хай війська виведуть з території, всього навсього, і будемо говорити про закінчення війни. Одразу ж, можемо вже й місце в умовному Стамбулі забронювати. Ось дивіться все готово, виводьте війська і починаємо перемовини. Ми готові летіти, в нас сформована вже делегація.
З росією хитріше треба бути, а то вона весь час маніпулює і перекручує в своїх інтересах, а ми і партнери такі правильні і прямолінійні до неї, що аж бридко.
показать весь комментарий
11.03.2024 14:49 Ответить
в Стамбулі Зеленський пообіцяв Ердогану, що він ретельно вивчить пропозиції кремля щодо "врегулювання кризи", які вимагають від Києва визнання Криму російським та збереження автономії "ЛДНР", без жодної згадки про репарації за вбитих людей, їх майна та інфраструктури держави
показать весь комментарий
11.03.2024 18:48 Ответить