7462 посетителя онлайн
13 536 161
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Нам як ніколи потрібне підкріплення

ухилянт

Найгірше, що мене бісить в Україні — це не олігархи і мажори, не колективне заперечення прав людини, не корупція і не дармоїди-правоохоронці та навіть не срані русскоязЬІчніки-активісти, а йобані ухилянти.

Я не намагаюсь протиставляти тих, хто служить і тих, хто робить щось інше.

Ухилянт — це військовозобовʼязана особа, яка прикидається, що її нема. Не стоїть на обліку, не працює офіційно, умисно не проживає по місцю реєстрації або викидає офіційну кореспонденцію з поштової скриньки, тікає за кордон, купує документи про інвалідність, не оновлює свої дані в ТЦК. Це негідники, які використовують вади системи заради того, щоб не піддавати себе ризику виконати конституційний обовʼязок.

Наприклад, чоловік з 3 дітьми, який стоїть на обліку і не виїхав за кордон назавжди — не є ухилянтом, але якщо одна дитина досягла повноліття і про це невідомо ТЦК — це вже ухилянт.

Проблема в тому, що держава, кнопкодави не створюють умови для суспільного засудження і ганьби для ухилянтів.

Ухилянт — це істота, яка бачить на вулиці знекровлену постраждалу людину і пройде повз, не надавши їй допомогу. Яка не буде скидатися в ОСББ на ремонт підʼїзду в надії що ремонт зроблять без її внеску. Яка таємно жере з загального котла, не вносячи туди нічого.

Ухилянти — це також і кнопкодави, які з політичних або особистих мотивів ухиляються від свого обовʼязку встановити чіткі правила, щоб закрити дірки для ухилянтів і почати переслідувати їх за законом.

Немає нічого гіршого для держави, ніж заохочення ухилянтів, у тому числі шляхом створення для них атмосфери безкарності.

Місце ухилянтів — концтабори і штрафбати. Для них мають бути створені ці інститути примусової праці на перемогу. Проте, ухилянти в Верховній Раді не спроможні навіть скасувати повістки і захоплення людей на вулицях, встановивши єдиний для усіх "перепис населення" і санкції за неперебування на обліку.

Ухилянти чомусь вважають себе успішними і розумнішими за усіх, а тих, хто воює — невдахами. Вони думають, що ми прагнемо такої собі справедливості — якщо погано нам то треба зробити погано і іншим, а навіть і помінятися місцями. Аж ніяк! Нам не потрібна заміна, нам не потрібний відпочинок.

Нам

як ніколи,

як повітря,

як кров

негайно

потрібне

ПІДКРІПЛЕННЯ.

Бо з подібним станом речей коли добʼють останнього добровольця вас все одне призовуть в армію, причому зроблять гарматним мʼясом. Тільки це буде вже армія РФ, яка призначена для загарбницької війни з усім світом, війни за перерозподіл здобутків людства на користь варварів.

Топ комментарии
+36
Найгірше, що мене бісить в Україні - це не олігархи і мажори, не колективне заперечення прав людини, не корупція і не дармоїди-правоохоронці та навіть не срані русскоязЬІчніки-активісти, а ****** ухилянт.

Автор не розуміє, що "ухилянти" є прямим наслідком всього того, що він перерахував?
показать весь комментарий
26.03.2024 11:36 Ответить
+30
Леонід Маслов ти або феєричний ідіот, або "марсіанин". Коли "воно" 4 рази ухиляється від повісток це нормально, коли другий не хоче воювати бо його "в перший день снайпер знімить" це нормально, кухар - солдат стає майором та начальником в ТЦК та СП і купляє собі лексуса за 41 000 дол. бо він мазаний це нормально. А коли звичайна людина дивиться на все це то він "ухилянт". Мабудь ти таки феєричний ідіот!
показать весь комментарий
26.03.2024 12:28 Ответить
+26
Для добровольця завжди потрібна мотивація. Чому була мотивація вдбитись від орди на початку війни, коли йшли воювати сліпі та безногі? Тому що були всі як один, відчували що в стрій стали всі, політики, підприємці, тягли хто що міг, здавали своє майно, не жаліли грошей.
Зараз до чого дожились? Хапають рабів та тягнуть в окоп на передову. А самі сидять за сотні кілометрів з покидьками, які охороняють режим, та пишуть який херовий нарід.
показать весь комментарий
26.03.2024 12:25 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Якби в нас було багато молодого населення і нормальна народжуваність, ви були б праві. Але проблема в тому, що в нас все навпаки. Чоловіків до 30 у нас значно менше, ніж чоловіків 30-60. Народжуваність 0.7 дітей на одну жінку, що є якщо не історичним антирекордом, то дуже до цього близьким. За таких умов, омолоджування армії - це фактично знищення майбутнього країни, бо після закінчення бойових дій доведеться або мігрантів молодих завозити з Африки і Азії, або отримати ситуацію, коли буде 3-4 пенса на 1 працюючого.

Почитайте цю статтю на УП, там все чудово розписано.
https://www.pravda.com.ua/articles/2024/02/17/7442249/
показать весь комментарий
26.03.2024 21:13 Ответить
Справа в тому шо після 55 років у будь якої людини значно меншає сил. Це Природа! І Нічого з цим не вдієш. Так, є сильні люди але таких замало. Якщо я вдягну вся амуніцію, зброю то я пробігаю 5-6 годин і впаду без сил. І потім мені треба відпочивати 1-2 доби. Відпочивати! Тобто, лежати або сидіти. Якщо вам менше 50 років ви не зрозумієте. Молодий хлопець провоює 2-3 доби майже без відпочинку і багато зробить. Шо зробить такий як я в моєму віці? Якщо набрати наприклад підрозділ таких як я тисячу чоловік і підрозділ з молодих в тисячу чоловік. Молоді за певний час зроблять в Десять раз більше ніж такі як я. Це, якби НЕ дозволяли молодим йти на війну то це одне (скільки вже пішло та загинуло!). Або брали всіх молодих у кого є більше однієї дитини. А коли армія "стара" то така армія швидко загине і молодих все одно треба буде брати.
Якщо я в 25-45 років активно займався спортом, тобто зранку бігав, ходив в басейн, на тренажери то почувався круто. То зараз я не можу зранку бігати. Бо потім я не зможу нічого весь день робити. Ба більше, у мене коліна які до цього ніколи не турбували. На електросамокаті проїхав за день приблизно 40 км і на наступний день все тіло болить. Старий! На жаль. У мене є бажання воювати але немає сил. І я по собі ну дуже добре розумію шо з мене боєць ніякий. І військові, які не виписали мені повістку та не приходять з повісткою до мене додому Чудово розуміють, який я вояка.
Є Ті хто старше 60 років бажають іти воювати і їх категорично не беруть. Я особисто знаю ТРЬОХ людей яким більше 65 і вони прагнуть але не можуть Нічого вдіяти. Не беруть! А чому?
Нехай беруть всіх хто Бажає. Мій сусід в 59 років пішов в ЗСУ водієм по БЛАТУ. Як таке може бути?
показать весь комментарий
26.03.2024 21:59 Ответить
Мого тестя в 58 мобілізували. Сходи в ТЦК ще раз, візьмуть.
показать весь комментарий
27.03.2024 11:18 Ответить
Ця "людина" - кат.
показать весь комментарий
26.03.2024 20:27 Ответить
Ну от. Написав військовий, що у армії хронічний некомплект. Вкинули десант росіян і вони із нашими патріотами із гів..ом того воєнного змішали і розійшлися по домівках, впевнені у своїй непогрішимій правоті. Воюйте, лохи за нас, раз **********. А нам ніколи- ми всі у справах...
показать весь комментарий
26.03.2024 21:17 Ответить
А хто він такий? Які у нього повноваження? Бо я дивлюся Генеральний Штаб можна розпускати, бо кожен "блогер" вважає себе військовим експертом. Судячи з допису у людини треба взангалі зібрати зброю і відправити на обстеження до лікаря
показать весь комментарий
27.03.2024 12:46 Ответить
Дійсно, кожен Евгєний Magirus вважає себе блогєром і військовим експертом, а сам ще навіть не обстежений у лікаря.
показать весь комментарий
27.03.2024 16:53 Ответить
Не буде 100% однакових умов для всіх навіть у армії: хтось сидить третю добу в окопі під штурмами, хтось проводить 2-4-6 годинні штурми але після них має можливість відпочити за 10-20км від 0, хтось в Київський чи Львівській області періодично полює на шахедів у складі мобільних груп, хтось окопується біля кордону з белорашею а дехто завідує складом в учбовому центрі на Львівщині і т.і.

Є запит у суспільства на боротьбу і перемогу він має бути реалізований. Немає, більшість за те щоб ховатися і війна там десь далеко - рахуй програли.

Прийде рашка і усі підуть в мясні штурми на Европу - декого зовсім не лякає, чудова можливість здатися і отримати усі переваги офіційного військовополоненого десь там на Заході з дотриманням усіх норм усіх конвенцій. А чому ні?

Кнопкодаваи приймають рішення зробити усіх обмежено придатних придатними повністю. Як вважаєте, наскільки потрібні командиру частині вчорашні обмежено придатні? Звісно, мова не про тих хто купив довідку за гроші, якщо є досвід проходження ВЛК обмежену придатність зовсім не по клацанню пальцями видають, це, наприклад, людина яка ще тиждень тому виписалася з лікарні після шунтування судин сердця, так вона може виконувати у армії паперову роботу чи за компьютером але при першому фізичному навантажені просто ляже незалежно від бажання чи мотивації. А у командира у власній справі буде зазначено, ПРИДАТНИЙ, а він розраховував на цю людину, на неї розраховували побратими. І зверніть увагу, усі, майже усі обмежено придатні це ті хто оновив свої данні, хто може бути будь коли мобілізований але з подальшим призначенням з урахуванням його фактичного стану.

Порівняння з ОСББ взагалі не доречне. Якщо є рішення загальних зборів, прийняте відповідно до статуту і Закону, це просто елементарно заборгованість стягується через суд, елементарно. Але у разі якщо у десяти сусідів є бажання зробити ремонт у підїзді але на це мають скинутися і решта то це не має бути осудженням тих кому цей ремонт не потрібен хоч вони і готові виконати рішення прийняте у відповідності до статуту а не забаганку невеликої групи сусідів, перевага яких тільки в тому що вони обєдналися в групу для досягнення спільної мети.
показать весь комментарий
26.03.2024 21:30 Ответить
Додам, повістки на вулицях, на блокпостах і т.і. цілком підтримую, більш того хочу щоб це було якумога массове, щоб охопити тих хто не живе за місцем реєстрації, хто ховається. Ось тут, якраз, в плані обліку, оновлення данних можливо і мають бути однакові умови для всіх. А далі вже - яка твоя доля, але ШАНСИ потрапити або не потрапити до окопа мають бути рівні.
показать весь комментарий
26.03.2024 21:37 Ответить
пам'ятаєте перші дні війни? коли щури побігли в бік кордону. всі ті Щури повернулись в свіої міста та села та почуваються добре. Вони знову розраховують на те що втічуть. Так воно і буде. Залишаться на місцях жінки, старі і може купка тих хто бажає померти зі зброєю в руках.
показать весь комментарий
26.03.2024 22:08 Ответить
Щоб люди були охочими мобілізації, влада зобов'язана запровадити довічні пільги військовослужбовцям, залежно від кількості та небезпеки бойових завдань, які можна буде підтвердити. І ці пільги мають створити в майбутньому прірву між воїнами та іншими людьми. Наприклад, учасники бойових дій могли б отримувати гарантований кредит на житло, машину чи бізнес, зобов'язання держави покривати компаніям частину зарплати за кожного учасника бойових дій, обов'язкові знижки в магазинах на бензин чи проїзд, безкоштовне лікування, оплата навчання і курсів для дітей, пріорітет на вступ у ВНЗ. Потрібно зробити так, щоб люди, котрі воювали, потім мали все в нашій країні, і щоб сприймалися як справжня еліта суспільства. А коли зараз чуєш від людей "колаборанта у ЗСУ, буде йому покарання!" так і хочеться в харю дати
показать весь комментарий
26.03.2024 21:43 Ответить
Приклад Хорватії. Воювали 9 з10. Країна Ветеранів. Місто Вуковар на кордоні з Сербією. Війська взагалі не було. Проти регулярної армії Югославії з танками, гарматами та авіацією виступили приблизно 1200 людей з мисливськими рушницями та приблизно 100 поліцейських з табельною зброєю, кулеметами та автоматами. Місто трималось близько ТРЬОХ місяців. Місто Дубровнік було на 1\3 окуповане, повністю оточене приблизно півтора року, постійно обстрілювалось ракетами з Чорногорії та з кораблів сербів з моря. По всій країні було безліч випадків коли 5-10 людей озброєних пістолетами та мисливською зброєю приймали бій з великими загонами сербів, які мали навіть артилерію. Тобто, не стояло питання Взагалі воювати чи ховатись. Бо серби до хорватів відносяться як орки до нас. І про якісь Пільги Взагалі не було мови. Нація воювала за Життя, а не за пільги. Ще один приклад: я отримав свої пільги ще в срср. Жодного разу я не скористався будь чим. Маю пожиттєве користування комунальним транспортом Безкоштовно. Але завжди купував квиток. Мене бісять молоді хлопаки, які починають бійку із-за того шо їм не надають право їхати в транспорті без квитка. Я навіть купував таким квиток демонструючи в їхню Харю свій документ УБД і свій квиток. Батьківщину треба захищати не за якісь там пільги.
показать весь комментарий
26.03.2024 22:22 Ответить
тобто, якщо я їду в тролейбусі і купую собі квиток за якісь там копійки я БАГАТИЙ? так? До речі, не багатий, а заможний. Так, от я не заможний. Я звичайна людина. Яка НІКОЛИ не користувалась пільгами. "Смерть багатим" - ти, нічим не відрізняєшся від більшовиків 1917 року розливу. Ті теж воювали з багатими. Всім відомо шо було далі
показать весь комментарий
26.03.2024 23:47 Ответить
Палишся кацап. Не треба зайвий раз демонструвати нам вашу московитську дурь. І без цього усвідомлюємо що ви таке є.
показать весь комментарий
27.03.2024 11:15 Ответить
Збройні сили України потерпають від нестачі *********** та особового складу, пише The Economist. Але, якщо Україна повністю залежить від союзників у наданні військової техніки, необхідної для подальших бойових дій, то їй нема кого звинувачувати, крім себе, у затримках з мобілізацією.
показать весь комментарий
26.03.2024 22:57 Ответить
я не згоден з вами. в перші дні війни зі зброєю взагалі був повний триндець. Чому? Тому що Взагалі Ніхто не вірив що якісь там Українці спроможні захищатись та шось там зроблять "другій" армії світу. На цій підставі Україні не надали практично нічого. Єнлави та Джавеліни то насіння. Але побігло ну дуже багато народу і легко воювало старим радянським озброєнням. І лише через декілька місяців супротиву коли весь світ побачив шо Українці голіруч стримують супротивника почали давати зброю. Україна Нікого не звинувачує. Бо залишились в тилу Раби, які навіть не розуміють шо вони Раби. Як ті алкоголіки, які не вважають шо вони алкаши
показать весь комментарий
27.03.2024 00:13 Ответить
Пора вже вибивати з нашого наріду тупу інфанитильність, що хтось за вас щось зробить. За ухилянство повинні бути відповідні репресії. Ухиляєшся - значить не можеш вважатися повноцінним громадянином.
показать весь комментарий
26.03.2024 23:31 Ответить
згоден з вами на всі 100. якщо ухилянт то маєш бути безправною людиною та працювати на заводі за мізерну зарплатню. не маєш права займатись бізнесом, користуватись безвізом, відпустка тільки взимку і не на Буковелі. І шоб інформація про ухилянта була доступна в інтернеті. Прийшов на нову работу, подивились: ага, ховався від призову. до побачення! Ухилянт - без права на реабілітацію. Ухилянта могила виправить. І якщо б почали з Лисого з 95 кварталу, який там труситься шо його одразу вб'є снайпер то інші галопом би побігли.
показать весь комментарий
27.03.2024 00:08 Ответить
И шо, у багатых майно заберёте? Ведь именно богатеи на 99 процентов уклонились от службы.
показать весь комментарий
27.03.2024 00:27 Ответить
Долбаный лицемер, своих сынков спрятал в Штатах, а других гонит на убой.
показать весь комментарий
27.03.2024 00:25 Ответить
,дурачОк, тебе цЫферки на аве муляют?
Открою тебе тайну-это ГУГЛдобавляет циферки при создании профиля. )))))
показать весь комментарий
27.03.2024 10:33 Ответить
Подивишся на регалії написана і розумієш, що це має бути ну принаймні людина з холодним розумом. А виявляється знову як емоційна тьолка. Війна триває з 14 року. З 14 року із всього населення про оборону турбувалися ну максимум відсотків 10. Вже тоді було ясно, що якість людського матеріалу нічим не відрізняється від тих, хто жив тут само 100 років тому. Тоді ухилянти стали і були в фаворі. Так само і зараз. Ухилянти тотально скрізь на всіх ключових постах, сферах і т.д. Ухилянт ніяк не обмежить іншого ухилянта. Це логіка. А ЗСУ, я вважаю, треба займати лише оборону. І тільки оборону, на теперішній час. Про наступи немає мови найближчих 2 роки. Нема ким і нема чим робити операції. А оборону займати по достатньо укріпленим районам. Не підготували цивільні оборонні комплекси для оборони свого міста скажімо. Ок. Відступаємо до того міста де це є. Для мене особисто життя і здоров'я солдата ЗСУ набагато цінніше ніж якийсь райцентр або облцентр із мешканців ухилянтів. Хочуть до орків? Велкам. Я можу відступати до Вісли легко. На ухилянтів не діють сили обставин в яких опинилися разом із ними і тих 10 відсотків, які є в ЗСУ і тих що допомагають ЗСУ. Або ті обставини їх влаштовують. Для мене задача максимум убезпечити тих 10 відсотків, які тримають опір. Доля інших взагалі не турбує. Те що було сто років тому, те відбувається і зараз. Так що стаття гівняча. Вже 10 років іде війна, а автор тільки зараз почав емоційно блєять. Ще пишуть, що він там якийсь юрист. Юрист без логічного мислення. Жесть. Так само як суддя конституційного суду не знає коли написана та конституція і що там взагалі є. Такий самий юрист і ще навіть викладач. Ха ха ха.
показать весь комментарий
27.03.2024 06:01 Ответить
Оце і є реальна поведінка по відношенню цивільних до ЗСУ. Дякую за відвертість без купюр. Ніякої демократії, свободи слова, думок, прав у вас ніколи не було і не буде. Ось він грьобаний совок у розквіті. Нехай п'ять відсотків воює, а ще п'ять відсотків волонтерить і на тому все. Оце і є ваш реальний план зеленої шобли, ухилянтів ну і кацапів звісно. Ухилянт це той самий орк тільки з паспортом України. А всі адекватні люди знають чого засуджують орки. Ха ха ха.
показать весь комментарий
27.03.2024 08:23 Ответить
Тебе несе. А навішування ярликів у стилі дворових малоліток взагалі розчаровує.
показать весь комментарий
27.03.2024 10:59 Ответить
Мене не несе. Ви цивільні любите прикриватися недоконституцією, правами і свободами. Тільки не хочете чути те, що вам не подобається. Я маю право навішувати і ярлики і бути дворовою малоліткою. Якщо ви думаєте, що це ніби образа для мене, то ні. Я дійсно так вважаю як пишу. Якщо користуватися вашим розумінням демократії. То кожен може висловлювати все , що завгодно. Як пише ваша улюблена конституція. Для мене ухилянт це той самий беззбройний орк. Моя думка. І відповідне до цього ставлення. А ухилянтом я називаю людину, яка не стоїть на жодному з обліків. Це моє особисте розуміння. А проблема з тим, що як і сто років назад не було кому воювати, так і зараз. Все один в один. Зелені ухилянти ніколи не обмежать таких самих інших ухилянтів. Такий кацапський задум. ЗСУ будуть відступати з населених пунктів. Тому що це логічно і об'єктивно. А підібраних ухилянтів кацапи будуть гнати живим щитом на вогонь ЗСУ. Так що втікайте закордон, а не хвилюйтесь за ярлики. Ярлики це ще не саме страшне. Так що бєгі лола, бєгі. Ха ха ха.
показать весь комментарий
27.03.2024 17:12 Ответить
Ще раз, братан, тебе несе. Нижче викладена моя думка.
показать весь комментарий
27.03.2024 20:32 Ответить
Классический преспособленец
показать весь комментарий
27.03.2024 08:05 Ответить
Як ти смієш називати всіх "ухилянтами"
Питання до грьобаної зеленої влади а не до народу. Багато бажаючих померти або бути скаліченим за статки цих виродків? Де ***** мотивації,соцзахист для тих хто став вже на захист України. Закон про мобілізацію приймають вже третій рік війни . ХТО Ж ТОДІ ВИНЕН? - ЗНОВУ ПРОСТИЙ НАРОД.....
Не вам судити хто ухилянт а хто ні.
показать весь комментарий
27.03.2024 09:28 Ответить
Такі організми як ти не зупиняться вигадувати сидячи по тилам чому тебе і твою сім'ю повинні захищати від нелюдей з московії усі навкруги тільки не ти сам. Сидиш за спинами захисників у тилу і шукаєш- вигадуєш хоч якісь приводи за для свого ухилянства. Твій гонор - природна поведінка загнаного у кут щура. Він тобі не допоможе. В тебе ще є шанс на людські вчинки.
показать весь комментарий
27.03.2024 10:55 Ответить
Як ботяри активізувалися, мабуть з ОПи нова методичка прийшла. Тому і випорожняють копіпасти під кожною такою статтею.
показать весь комментарий
27.03.2024 09:37 Ответить
З автором повністю згоден. Без санкцій до ухилянтів з боку країни, ті і надалі будуть бігати і ховатись від своїх громадянських обов'язків. Біда у тому що під час війни влада в країні слабка та ганебна. Якщо не буде суттєвих змін у державній системі рекрутингу до лав ЗСУ це закінчиться одним - величезною катастрофою з багатомільйонними жертвами.
Ухилянтські сентенції взагалі недоречні і не цікаві, бо в них немає ні честі, ні гідності, ні правди. Країна просто немає інших варіантів ніж навести лад у наявному бардаку рекрутингу до ЗСУ. Бо інакше Україна загине.
показать весь комментарий
27.03.2024 10:44 Ответить
А що таке рекрутинг на вашу думку? Скільки контрактів ви підписали? Є якісь порівняння до і після? Може вся проблема в тому, що критеріями рекрутингу займаються ті, хто не служив по контракту від солдата і далі жодного дня? Просто знають круте слово рекрутинг і все. Ну і ще про загибель України як завжди. Ха ха ха.
показать весь комментарий
27.03.2024 17:27 Ответить
Тобі пристьобуватись до термінів, чи по справі все ж таки будемо говорити? Нам військовим потрібно поповнення. Нам виснаженим треба заміна для оновлення. Чи ти думаєш що ми залізні? Рекрутинг до ЗСУ провалено діючою владою, нажаль це факт. Необхідні термінові зміни на виправлення цієї небезпечної для України та українців ситуації. І часу на це зовсім мало.
показать весь комментарий
27.03.2024 20:36 Ответить
Асоціюєш себе з ким це з вами? Онопрієнки і матвієнки теж вважали себе українцями. А може навіть і були. От вони якраз і ідеально вписуються у цих 90 відсотків ухилянтів. Так по моїм підрахункам 90 відсотків населення це ухилянти. Якщо вони себе, чи хтось їх, вважає українцями, то це їх проблеми. Для мене вони беззбройні орки. В одній тільки з областей у розшуку знаходиться близько 40 тис. ухилянтів офіційних. Це грубо кажучи 8-10 бригад. Німці підрахували, що з України втекли близько 800 тис. ухилянтів. І я їм вірю. Персонально знаю з десяток ухилянтів і з десяток дизертирів. А от про те щоб звалити. То це вже окремо. Більшість тих, хто пов'язані із ЗСУ, відносно законослухняні, на відміну від ухилянтів цивільних. Тому просто порушити кордон не варіант. Для цивільного це не зрозуміти. Бо для цивільного незаконний перетин кордону, це не незаконний. Є варіант коли зелені ухилянти офіційно підпишуть капітуляцію, що передбачає розпуск військ. От тоді можна буде і звалити. Тобто коли зелень офіційно визнає себе тим самим кацапом. От тоді картина вся і проявиться. Треба щоб все було красиво. Навіть звалювати. Ха ха ха.
показать весь комментарий
28.03.2024 03:59 Ответить
Бачу вам кацапам ця тема небайдужа...
показать весь комментарий
28.03.2024 10:01 Ответить
Так в тому то і справа, що поповнення не було і не буде. В 22 році до нас прийшли лише добровольці і одиниці мобілізованих. Одиниці. Якщо Маслов служив у 14-15 роках, то він бачив нормальну, більш менш, похвилєву мобілізацію. І тоді були вже дзвіночки, що не все гладко йшло. Тобто десять років назад. Мені вже тоді стало ясно все з нашим тилом на власній шкурі. Де був із статтями цей Маслов в кінці 21 року, коли оця вся зелена і не зелена шобла приймала зміни до закону про мобілізацію? В нас був тотальний недобору особового складу на 50 відсотків як техніки так і озброєння і т. д. Проте була чудова бамажка, що якщо що, то ми швиденько наберем мобілізантів і закриємо ними дирки. Вже тоді тому, хто дійсно служив стало ясно, що оце якщо що, смертний вирок для контрачів, тобто рекрутерів. Ніякі маслови тоді не вякали, а готувалися до шашликів разом з зеленою гидотою. Тобто час масловими втрачено безповоротно. А рекрутинг просто модне слово. В ухилянтів є гроші лише на асфальт і переплив Тиси. Тому що нормальний рекрутинг це є найм на роботу. А хто піде на ризиковану роботу за 20 к. в місяць? Тільки одиниці. В мене у місті розвізники пойла більше заробляють, ніж солдат. Тобто витрати на солдата на мінімумі. Про те що у воюючій країні нормальні, тобто достойні зарплати можуть бути виключно у солдата, медика і вчителя. Все. Ніяких міністрів, депутатів, суддів і т.д. Врахувавши розумниками масловими досвід Голди Мейєр і інших черчилів , починати будувати громади, ЗСУ і інше. Хоче вигадувати те що до нього вигадали видатніші і розумніші? Ок. Ще через десять років прийде до ще якоїсь тіпа розумної статті. Його висновки це вже тухлятина десятирічної давнини. Ха ха ха.
показать весь комментарий
28.03.2024 03:34 Ответить
Мені нецікаво як було тоді (доречі, по 14 із тобою не можу погодитися бо бачив іншу картину). Мене хвилює що зараз, більш того, вже чітко видно до якої катастрофи це призведе якщо терміново не змінити систему. У країни на це обмаль часу.
показать весь комментарий
28.03.2024 10:05 Ответить
Отож бо і воно . Не цікавило тоді нічого. А зараз що відбувається? Я був мобілізований тоді і бачу мобілізацію зараз. Проблема назрівала ще до 14 року. Я тоді теж так думав, що мене не цікавило. Зараз ми розгрібаємо те, що було з 14 року і навіть пізніше. Мобілізації не було і не буде в тому розумінні як воно б було вигідно для ЗСУ. Тобто виходить те, що на данний момент ЗСУ буде вимушене використовувати лише ті ресурси, які є зараз. Тобто наступ в 24 році робити недоцільно. Так як ми не були готові до наступу і у 23 році. Наприклад , коли наша бригада відбивала Херсонщину , то було це видно неозброєним оком кожному солдату, що іде наш наступ. І до Дніпра ми зробили це. Перелік бригад може подивитись кожен охочий, хто цікавиться. Потім був Бахмут який тримався виключно на героїзмі солдата. Не генерала, а солдата. Далі кинули 3 штурмову відбивати села навколо Бахмуту. 93 ще була. Це вже 23 рік. І небагато ще інших бригад. І знову все на героїзмі солдата. З Херсонською операцією не порівняти. Чому? Тому що не підготувалися як слід. Недостатньо. Я вже не кажу про Запорізьку область. До кінця 22 року ще був шанс налагодити хоча б мобілізацію. Рекрутинг був згорнутий з першими числами 23 року. Рєзнік врізав грошове забезпечення всім. Не тільки другим, третім, четвертим лініям. То хто буде з ним заключати контракти. Щоб залучити контрактників в 16 році зробили навпаки і збільшили грошове забезпечення і відповідно хоч і невеликий, але відсоток пішов на контракт. Тобто був якийсь результат. Контракт пів року наприклад, був самим ходовим контрактом. Закінчився . Солдат пішов на дємбєль або у іншу бригаду де краще. Для того щоб зайти в сектор в нас були майори, полковники які самі дзвонили до потрібних ним солдат на гражданкє і заманювали на контракт. Тобто самі збирали собі команду з якою будуть працювати у секторі і знали що від якого спеціаліста можна було очікувати. А зараз грьобаний совок. Думають наберуть і на тому все. Нехай ЗСУ знову розгрібають їхні недоробки. Тобто я наприклад поповнення не чекаю. Розраховую на те що в мене є і хто в мене є. Нема ні одного, ні іншого, значить підрозділ не боєздатний. Вмовляти цивільних щось робити немає сенсу. Ха ха ха.
показать весь комментарий
28.03.2024 13:22 Ответить
Останнє твоє "ха ха ха" зовсім не зрозумів до чого.
У Бахмуті я відпочивав після Харківщини. Серйозно, не жартую. То для тилових він був чимось особливим. Вони ж з інета і кіно про усе знають😁
Те що зелені провалять мобілізацію, як до того її фактично саботували, в мене ніяких сумнівів немає. Рік ще в нас є щоб протриматись. А далі буде як буде. Комусь є що втрачати, а комусь вже не залишилось. Одне точно, ті ухилянти заплатять більше усих. Хоч і запізно, але точно сикота прозріє. І мені їх зовсім не жаль.
показать весь комментарий
28.03.2024 18:30 Ответить
Ха ха ха це амплуа. Бахмут з 14 року був зовсім не підготовлений до оборони. Що може вирити і облаштувати солдат під вогнем. Ніхєра толком. А чого так вийшло? А того що у великих стратегів ми мали і маємо лише наступати. Навіть без нічого. Якщо наступають, то навіщо якісь фортифікації, по їх розуміннях. Справа в тому, що після Херсонщини нас кинули на Бахмут при половині вцілілого озброєння і відповідно з меншим БК. А потім з іще меншою мат базою щось там пробувати відбити. Це нонсенс. Ні людей, ні засобів. На паперах у нас все є. А фактично все поламане. Але воно є. Але поламане. А списати бовдури із академій виявляється нічого не можуть. Проте звань понахапали. У Бахмута шансів не було. Одна 3 штурмова сама не витягне ніколи в житті ні Бахмут, ні Авдіївку ні будь що. Робота має бути комплексною з цілим рядом бригад. Оснащувати треба всі причетні до чогось бригади. А найжарчіше було в Луганській області. Біля Сєверодонецька, Лисичанська. Де ми драпали від Жолобка майже без БК і нормального озброєння. Добровольців ще не було. Перші знесені села під ноль. На рахунок того що ухилянти щось там заплатять таке собі. Більшість нашого населення ідіоти, які коли платять, навіть не розуміють, що вони вже платять. Або їх ця розплата влаштовує. Мені просто потім завжди цікаво дивитись як ухилянти розказують ухилянтам про свою нелегку долю. Як їм нелегко в тьолок перевдягатись. Тіпа як кєрєнский. Ось в нього повні кишені конституцій, прав, свобод тільки все одно бабло за переплив Тиси треба платити таким самим ухилянтам. Чого вони між собою не можуть просто обмінятись примірниками конституцій і без грошей переправляти один одного? Колонізація України кацапами передбачала виведення саме такого типу особин. На них і робиться ставка. В очах кацапа Україна має бути заповнена не людьми, а особинами із гівна. Отака їм треба Україна. Але на заваді стоять тих відсотків з десять. Ха ха ха.
показать весь комментарий
29.03.2024 05:04 Ответить
Підкріплення від словесного проносу пану мудню не треба?
показать весь комментарий
29.03.2024 18:19 Ответить
Страница 2 из 2