5858 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Як газові генератори енергії можуть врятувати ситуацію в енергетиці

тец,трипільська

Друзі, масштаби піздєца від сьогоднішнього удару по енергетиці складно переоцінити. Союзники не дали нам достатнє ППО для захисту ключових точок, тому працюємо з тим що є.

Знищення Трипільської ТЕС плюс попереднє знищення Дніпровської ГЕС, плюс інші знищені об'єкти генерації означають, що у нас тупо не вистачатиме електроенергії вже ось-ось. Не буду грузити вас фізикою про балансуючу енергію. Але якщо нам більше нічого не роз'їбуть (шо вряд лі), то енергії у нас не вистачатиме як тільки потеплішає - бо люди включать кондиціонери. А це ось-ось.

Відбудувати генерацію до зими ми не зможемо ні за яких обставин. Прийміть це як данність. Це неможливо поремонтувати в осяжній перспективі. Грубо кажучи, коли нам торік лупашили підстанції - це можна було швидко відремонтувати. Переставив трансформатор, наліпив проводів, примотав скотчем якусь апаратуру - вже щось. А генерація - це жопа. Не сподівайтесь на швидкий розрул, навіть якщо війна припиниться.

Але є варіант. Це газові генератори енергії. Вони потужніші від вуличних бензинових тарантайок. Грубо кажучи, газові генератори можуть закривати до мегавата, достатньо щоб підтримати енергію для лікарні, вулиці, шось таке. Їх можна ставити на облгазових мережах, тобто у кожному містечку і селі. Вони, безумовно, не порішають проблему роботи великих заводів. Але дадуть можливість підтримувати рівень енергії так, щоб НЕ ВІДКЛЮЧИЛИСЬ НАСОСИ КАНАЛІЗАЦІЇ.

Найважливіше для нас - щоб працювала саме каналізація, щоб з квартир відходило лайно. Бо інакше гамно всюди, тиф, чума, масовий мор.

Сидіти без енергії ми можемо по багато годин в день. Якщо енергія подаватиметься на ваш водоканал хоча б кілька годин в добу - ми виживемо. І рано чи пізно своєю тараканною виживаємістю замахаємо рашистів в усмерть.

Але для цього всім місцевим громадам треба прямо зараз бігом включитись в пошук закордоном газових генераторів малої і середньої потужності (великі можна просто не встигнути встановити до зими - бо це все-таки інженерний процес). Мова йде про десятки та сотні тисяч доларів. Тобто треба забити навіть на ремонти шкіл і лікарень, нічого, потерплять ще рік.

Не чекайте допомоги від центру. Київ реально не допоможе, бо тут досі Галущенко в міністерстві енергетики. Він примудрився рік встановлювати газовий генератор, який нам ще після торішніх обстрілів подарували американці. Для розпилу бабок на встановленні він розпорядився передати ручному "ЕНЕРГОАТОМУ" тему ГАЗОВОГО генератора. Ну і понятно, що атомники рік жували соплі над газовою історією.

Повірте - нічого особистого до Галущенка я не маю. Хєр з нею навіть тією корупцією на тендерній маржі. Але він рукожоп і похоронить нас. Бо те, що рашисти розфігачили нам сьогодні - це реальна біда.

Топ комментарии
+21
Виживати народу, як таргани? З надією "колись замахати паРашу"? Офігєнна стратегія. Довоювалися, зелені імбецили.
показать весь комментарий
11.04.2024 17:49 Ответить
+13
Так, каналізація може й працюватиме, але що з того, якщо не працюватимуть підприємства, бізнес, відповідно, ляже вся економіка - від харчової галузі до ВПК? В селах ще сяк-так можуть щось виростити, але міста довго не протягнуть та й люди не таргани і будуть шукати інші країни для проживання. Ніхто і ніщо їх не втримає у таких умовах, тим паче, що якщо впаде економіка владі нічим буде розрахуватися з МВС, СБУ, ТЦК і т.п. і вони першими дадуть драла, а не стримувати втікаючих співгромадян.
показать весь комментарий
11.04.2024 18:22 Ответить
+8
не буде і не дотягне
показать весь комментарий
11.04.2024 23:21 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Cподіваюсь на Київ. Грошей не маю.
показать весь комментарий
11.04.2024 16:41 Ответить
Який сенс в такому виживанні?
Може, краще просто підірвати свої АЕС, за принципом "раз ви всі суки кончені проти нас, то отримуйте, і подивимося, як ви виживатимете на радіоактивній пустоші"?
показать весь комментарий
11.04.2024 17:42 Ответить
Малоймовірно, що від підриву АЕС буде радіоактивна пустка - хоча наслідки будуть серйозні. Але ніхто цього не зробить, бо наші політики накрали величезні статки та вивезли родини за кордон аби безбідно жити цілими поколіннями, а не вмирати чи піти під суд за подібні накази. Крім того, це варварство, яке крім нас зачепить ще й ряд країн, які активно нам допомагали (ті ж країни Балтії, скандинавські країни і т.п.) і ні вони, ні їх громадяни нічим цього не заслужили.
показать весь комментарий
11.04.2024 18:12 Ответить
Та чьо, буде і пустош. Правда лише на території України. Може сусідні Польщу з Угорщиною чуть зачепить (якщо з вітром не пощастить). А от якась далека Німеччина чи Франція навіть не моргне.
показать весь комментарий
12.04.2024 00:27 Ответить
Я теж такої думки
показать весь комментарий
12.04.2024 04:26 Ответить
Виживати народу, як таргани? З надією "колись замахати паРашу"? Офігєнна стратегія. Довоювалися, зелені імбецили.
показать весь комментарий
11.04.2024 17:49 Ответить
Так, каналізація може й працюватиме, але що з того, якщо не працюватимуть підприємства, бізнес, відповідно, ляже вся економіка - від харчової галузі до ВПК? В селах ще сяк-так можуть щось виростити, але міста довго не протягнуть та й люди не таргани і будуть шукати інші країни для проживання. Ніхто і ніщо їх не втримає у таких умовах, тим паче, що якщо впаде економіка владі нічим буде розрахуватися з МВС, СБУ, ТЦК і т.п. і вони першими дадуть драла, а не стримувати втікаючих співгромадян.
показать весь комментарий
11.04.2024 18:22 Ответить
Я дуже перепрошую, а нащо стримувати? За що в таких умовах платити податки? Чим більше втече, тим краще, в першу чергу для самих людей, бо почнеться мародерка, яка буде єдиним шляхом до виживання.
показать весь комментарий
12.04.2024 09:12 Ответить
Да ви батєнька оптиміст ! Я от про мародерку і не подумав. Чого б це ??
показать весь комментарий
12.04.2024 20:04 Ответить
Ну от простий сценарій.
Нема електроенергії - нема роботи. Не працюють банкомати - ви не можете зняти готівку. Магазини не проводять торгівельні операції. Відповідно, вам нема чим купити їжу, яку вам ніхто не продає.
Які варіанти виживання? Ви точно знаєте, що у вашому кварталі є припустимо Новус. Він закритий, але ж є склад. Зібралися з сусідами з поверху, взяли лом, сумки і пішли за продуктами. А біля новуса вже десяток таких груп. І ніхто ділитися не хоче, а частина цих груп ще й складається з мусарів, які мають справжню зброю, а не ломік.
Масштабуємо ситуацію далі: люди більш-менш на щось годні будуть збиватися в великі групи під керівництвом силовиків, захоплюватимуть великі території, де можна жити і зберігати намародьорені ресурси. Люди, ні на що не годні, будуть збиватися в групи рейдерів, щоб мародьорити менші групи людей, які повертаються з мародерки, або грабувати території таких груп.
Відповідно, всі люди, що не доєднаються досить швидко до перших чи других груп, вимруть досить швидко. При чому основою для доєднання до перших груп виживання буде володіння цінними ресурсами або корисними професіями, тобто блогери або мистецтвознавці скоріш за все або копатимуть вигрібні ями, або вимирають без варіантів.
Це все вже давно прораховано - виживання людства в умовах апокаліпсису, коли централізованої електрики не стане, а з нею і всіх благ ********* світу.
показать весь комментарий
15.04.2024 11:12 Ответить
Значить я більше оптиміст, а Ви більше реаліст.
показать весь комментарий
15.04.2024 18:41 Ответить
Газові сховища вже атаковані. І всю газову інфрастуктуру знищити неважко. Тому це питання не технічне , а політичне.
показать весь комментарий
11.04.2024 19:04 Ответить
Важко в таких умовах не зрадойобити. Якщо за місяць у нас не буде 20 батарей патріотів боюсь що газова інфраструктура теж до зими не дотягне
показать весь комментарий
11.04.2024 20:26 Ответить
не буде і не дотягне
показать весь комментарий
11.04.2024 23:21 Ответить
Шосья не поняв, ви пропонуєте самоуправство? Хочете щоб когось посадили за самовільне встановлення газогенератора? БО якщо не самовільне, то це тільки через дозвіл ... Галущенка? , а це значит дозволу чекати треба рік. Ну або занести чумодан...що вприципі теж варіант, незаконний звичайно, але за таке хоч не посадять в нашій чудесній країні.
показать весь комментарий
12.04.2024 00:21 Ответить
Я вам скажу більше. Подібні великі "генератори", а точніше - когенераційні установки, бо крім електроенергії з них використовують тепло для опалення та гарячої води, дуже шумні, тому їх не можна просто так розміщати у житловій забудові .
показать весь комментарий
12.04.2024 07:08 Ответить
Коли вибір потонути у лайні (нюхати) чи слухати шум генератора, то вибір конєшно очевидний ) . В пользу хабаря .
показать весь комментарий
13.04.2024 00:32 Ответить
Не слухайте цього зрадофіла. Якщо не вірите мені - напишіть під цим коментом 31 серпня про реальну ситуацію.
показать весь комментарий
12.04.2024 01:02 Ответить
Дякую, реально змалював
показать весь комментарий
12.04.2024 09:28 Ответить
Газогенераторы?
откуда автор знает, что не будет проблем с газом, особенно зимой ?
показать весь комментарий
12.04.2024 09:51 Ответить
тобто дизельбензинові накупили, тепер треба газові.
Розвантажимо склади світу щє й на газові.
показать весь комментарий
12.04.2024 10:49 Ответить
Уважно читайте про що мова - ваші дизель-бензинові це побутові , навіть якщо на 50 квт , тут мова про промислові установки .
показать весь комментарий
12.04.2024 16:18 Ответить
Вспомнила Раневскую
И ее великую фразу из советской кинокомедии
Девочка, чего ты хочешь больше?
Чтобы тебе оторвали голову?
Или поехать на дачу?
Для меня не стоит выбор между кондиционером
И выведением ГОВНА в канализацию
А вы, видимо, выберете - КОНДИЦИОНЕР?
Будете лежать в говне - обдуваемые кондиционером?
Этот выбор похож на выбор, который украинцы сделали в 2019
Сделали ГОВЕННЫЙ выбор ?
Какой должна быть жизнь после этого?
Говенной .....
Все идет по плану...
Мудрого украинского народа!
показать весь комментарий
12.04.2024 11:31 Ответить
Ну нє перегібайтє !!! Діяння рашистів Пу і Ко ви не враховуєте ?? Тобто народ сам себе бомбанув ??
показать весь комментарий
12.04.2024 20:08 Ответить
Я перегибаю?
Вот как раз я не перегибаю
Украинский народ так себя БОМБАНУЛ в 2019!!!
В моем лексиконе даже слова нет
Чтобы дать адекватное определение
Тому, как украинский народ себя бомбанул !!*
А все остальное - это последствия той знаменитой весенней бомбежки 2019 года
показать весь комментарий
12.04.2024 20:30 Ответить
Беріть ширше. Це наслідок 1991 р. - отримання незалежності.

Війна іде з 2014 р.
показать весь комментарий
13.04.2024 17:34 Ответить
Война войне рознь
То ,что было до 2019
Больше похоже на локальный военный конфликт
Я никогда не забуду субботнего эфира Виталия Портникова на Эспрессо
На следующий день, воскресенье должен был состояться 2 тур выборов 2019 года
Портников сказал следующее
Украинцы!
Вы устали от президента войны Порошенко?
Вы хотите президента мира - Зеленского ?
Запомните!
Президент мира Зеленский
ПРИВЕДЕТ В УКРАИНУ БОЛЬШУЮ ВОЙНУ!!!!!!!!!!!
показать весь комментарий
13.04.2024 17:42 Ответить
+5
показать весь комментарий
13.04.2024 18:56 Ответить
По двенадцатибалльной системе
Я - почти двоечник.....
Шучу, конечно.....
показать весь комментарий
13.04.2024 18:58 Ответить
Невже КОНДИЦІОНЕРИ такі вже прям необхідні під час війни? І ще: їх використання співпадає з піком сонячної генерації.
показать весь комментарий
12.04.2024 13:32 Ответить
Спробуйте поексплуатувати серверну без кондиціонерів. Є люди, які з-за якихось хвороб не переносять спеку. Ну і промислові холодильні установки ніхто не відміняв
показать весь комментарий
12.04.2024 13:40 Ответить
А как человечество жило до КОНДИЦИОНЕРОВ?
Тогда тоже было лето
И тоже жаркое
Неужто пожить СОВСЕМ ЧУТОК , не включая кондиционер в квартире
Это сродни ПОДВИГУ?
А вот в окопе нет кондиционера
А там бывает в сто раз жарче ,чем в киевской квартире, например....
показать весь комментарий
12.04.2024 15:24 Ответить
До кондиціонерів у людства не було комп'ютерів і інтернету, відповідно не було дата-центрів та серверних. Пиживіть без дата-центрів - в черзі будете стояти дві години, поки жіночка-касир буде рахувати решту на калькуляторі. А стосовно квартир - я ж написав - є люди, для яких спека це майже смерть. І на фронті теж використовують холодильні установки, бо продукти десь треба зберігати
показать весь комментарий
12.04.2024 16:08 Ответить
В Щвеции , Дании, Норвегии ,Германии
Зимой в квартирах холоднее , чем у нас
Никто не умер
Просто носят теплую одежду
А в моем доме зимой было 23 градуса тела
Оно и понятно
В Швеции , Дании,Норвегии и Германии - десятый год война
А мы можем себе позволить ******. ....
Зимой и летом - с кондиционерами
показать весь комментарий
12.04.2024 17:15 Ответить
Переходьте виключно на консерви, відмовтеся від дата-центрів. Питань немає. Швеція і Данія не заперечують
показать весь комментарий
12.04.2024 17:35 Ответить
Дата-центри всі вже давно в Ірландії і в тій же Скандинавії, . І немає там нічого такого суперкритичного , щоб хладагентом охолоджувати. Достатньо створити просто рух повітря для тих, що в нас.
показать весь комментарий
13.04.2024 15:32 Ответить
"дата-центри" мабуть у широкому значенні, вони різні є за можливістями і об*ємами
показать весь комментарий
13.04.2024 18:59 Ответить
Так вони споживають не більше 1%. Ще 1% хворі люди з кондиціонерами. Решта 98 % просто любителі комфорту.
показать весь комментарий
14.04.2024 18:03 Ответить
ми ж платимо за опалення
а у европі вдавляться за копійчину, тому там холодно у квартирах
показать весь комментарий
12.04.2024 22:37 Ответить
Да, в Европе деньги считают
Европа же бедная
К тому же она воюет
А мы , украинцы богатые
И у нас мир
Зачем нам считать копейки?
Не барское это дело копейки считать
показать весь комментарий
12.04.2024 23:00 Ответить
ви так кажете наче вони ту копійчину нам на дрони донатять
вони просто так виховані - навіть маючи європейськи статки економіти на сірниках
показать весь комментарий
13.04.2024 07:35 Ответить
а який сенс у себе відключати опалення - тоді теплоенерго збанкрутіє і що? 😁
потратити ті півтори тисячи на дрони та захворіти та ще більш на ліки витратити?
я й так доначу що можу, як і інші
показать весь комментарий
13.04.2024 07:37 Ответить
Дякую, що пам'ятаєте про хворих людей.
показать весь комментарий
13.04.2024 17:08 Ответить
(C) "Украинцев ждут темные времена"

И можно добавить - "в результате некомпетентности и коррумпированности их руководства"

Достаточно несложно и низкозатратно сделать так, что россия будет вздрагивать только при упоминании об "удар по энерго системе" - Part Four - Flight of a Banshee - http://samlib.ru/k/koganickij_g_a/banshee.shtml ...

Part Four - Flight Banshee _engl - http://samlib.ru/k/koganickij_g_a/flightbanshee.shtml

Я уже два года, предполагая такую ситуацию пытался "достучаться" до Украины.

Ни получил ни одного ответа или вопроса
показать весь комментарий
12.04.2024 16:33 Ответить
Знов надія лише на активних громадян, на волонтерів і активістів. Доколє?)
показать весь комментарий
12.04.2024 22:44 Ответить
Якщо у нас всі цінні об'єкти генерації під обстрілом і немає ППО для захисту, то треба низько кланятися і слізно просити, щоб західні партнери надавали нам надлишки своєї ел-енергії хоча б для забезпечення життєдіяльності - лінії ел-передач важно повністю зруйнувати і досить легко відновити.

Треба порахувати, що дешевше - багато ППО, багато газових ел-генератотів або підживлення нашої мережі. Кращий варіант, це коли є і генератори на форс-мажор, і ППО, і можливість підживлення, звичайно, тому що весь час рівнятись на лайно-сценарій, це якось безпорадно і безвідповідально тим постійним заявам, що лунають з ТВ.
показать весь комментарий
12.04.2024 23:11 Ответить
Для цього і існує демократія і множинність думок і підходів, щоб коли настає пі-дець, то не волати до бггг з черева кита, а **** мене всі не ******* і я такий урод)
показать весь комментарий
12.04.2024 23:16 Ответить
Які генератори - хай люди всмерть замерзнгуть зимою, головне покласти асфальт і вкрасти на цьому грощі. Це ж бидляча логіка дітей ригів - зелених слуг.
показать весь комментарий
12.04.2024 23:34 Ответить
вся ця ситуація - справа рук зеленського єрмака.вони разом ведуть до перемоги кацапів над Україною.
показать весь комментарий
13.04.2024 08:29 Ответить
Невеселі перспективи.Але крижаний вітер реальності корисніший від паркого,липкого вітерцю мрій по приколу
показать весь комментарий
13.04.2024 09:53 Ответить
Цей текст - типове українське нехтування експертної думкою.Кожен розуміється в енергетиці та футболі. Впевнений - є більш прості та економічні виходи.Немає бажання.Років 10 тому,займався одной техничной проблемой - бачив типові рішення в габаритах 40ft морського контейнера з потужністю 1-5 мВт.Там дизель,система керування та генератор.Встановлюються біля нафтопереробних заводів в пустелі та буль-яких инших будь де. Виробляються від Штатів до Китаю.Пристосовани для паралельной работы.В світі таких рішень багато.АЛЕ НАМ НЕ ТРЕБА!
показать весь комментарий
13.04.2024 16:43 Ответить
Навряд чи в Міненерго, департаментах енергетики у містах, ДАТЕК про це не знають.
показать весь комментарий
13.04.2024 19:03 Ответить
Ві не повірите- легко можуть не знати.Вони не по генераторами фахівці- крипта або чорний нал.
показать весь комментарий
14.04.2024 17:10 Ответить
То хто ж енергетику витягує в умовах війни ? Секретарши з манікюром і на каблуках ?
показать весь комментарий
14.04.2024 22:41 Ответить
Шануймося українці!
Надибав в паутині статтю пана ГЕОРГІЙ ГЕЛЕТУХА
д.т.н., голова правління Біоенергетичної асоціації України
датовану 10 січня 2023:

"Які генератори потрібні Україні
Найбільш доцільним видається будівництво газопоршневих
електростанцій потужністю 0,5-2 МВт на базі котелень
централізованого теплопостачання. Саме такі генератори і
запропоноване розташування має низку переваг.

Генератори на газовому паливі значно рентабельніші, ніж на
дизельному.
До таких котелень підведений газ, і там є трансформатори
достатньої потужності, через які вироблену електроенергію можна
подати в енергосистему.
У таких котельнях генератори можуть працювати значну частину
року в когенераційному режимі, виробляючи і електричну, і теплову
енергію, що підвищує їх загальну ефективність до 85%."

Повний текст:https://www.epravda.com.ua/columns/2023/01/10/695794/

Тобто,якщо поставити такий генератор в кожному
багатоквартирному хмарочосі,то мешканці будуть з теплом і світлом.
------------
На сьогодні для гібридних авто придумали ДВС-перетворювачі
енергії бензину в електрику,максимально спрощені і дешеві.
Ними можна замінити побутові газові котли.
https://www.epravda.com.ua/columns/2023/01/10/695794/
роширювачі діапазону гібридного авто
https://youtu.be/cPRn8eMGPJI
https://youtu.be/pflgKdtSB8M
https://youtu.be/QCmwSgvj1as
показать весь комментарий
14.04.2024 11:35 Ответить
Якщо газ безкоштовно.Але справа в тому,шо наше обговорення за декілька хвилин накидало варіанти для рішення.Міненерго вище за це вони мислять гигаваттами та лямами баксів.
показать весь комментарий
14.04.2024 17:14 Ответить



" ... якщо поставити такий генератор в кожному багатоквартирному хмарочосі ..."

Почати і закінчити. Де ж їх стільки набрати ?
показать весь комментарий
15.04.2024 10:52 Ответить
Згоден,хоч питання не до мене.Генератори не є альтернативою енергетики.Це костиль,який дозволить вижити.Треба буде лимитувати потужність на квартири 500-1000 вт. Таки прибори є і вони недороги.Дізелі,або турбини розташовувати подалі від багатоповерхівок поблизу розподільчих пристроїв - так дешевше,бо задіється наявна апаратура.До речи,можна зробити конкурентів обленергам,пропонуючи енергію в невеликому обсязі,але надійно - нехай почухаються.
показать весь комментарий
16.04.2024 19:55 Ответить