6154 посетителя онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Булгаков - співець імперії, який залишився малоросом

Булгаков - співець імперії, який залишився малоросом зі стокгольмським синдромом захисту “Вєлікой Расії”.

Незалежність України - очевидна і беззаперечна для нинішнього покоління. Для українців 100 років тому Самостійність була складним для розуміння явищем. Для звичайних мешканців Києва чи інших міст, для військової чи політичної еліти. 

До повної Незалежності України під час Перших визвольних змагань 1917-1921 років тодішня еліта йшла поступово, цілих сім місяців. Спершу - вимога автономії, потім - усвідомлення своєї окремішності, і врешті - «самостійна, ні від кого не залежна, вільна суверенна держава українського народу». Друга з новопроголошених держав, після Фінляндії.

IV Універсал Української Центральної Ради означав політичне усвідомлення тодішньої еліти України. Проте значна частина тодішнього населення надалі залишалася в тенетах імперської пропаганди. Відсутність власної держави протягом 250 років теж виховувала громадян, лояльних до Московії.

Булгаков залишився чемним учнем і послідовником політики Росії про “адін народ” і “одно государство”. Причому ці ідеї він не просто поділяв. Він їх активно пропагував у своїх творах. Паплюжачи українське на догоду російському. 

Детально можна прочитати у фаховому висновку щодо належності об’єктів (географічних об’єктів, назв юридичних осіб, пам’ятників та пам’ятних знаків), присвячених російському письменнику М. А. Булгакову (1891-1940) до символіки російської імперської політики, підготовленому членами Експертної комісії Українського інституту національної пам’яті з питань визначення належності об’єктів до символіки російської імперської політики.

Тому очевидно, що наявність в публічному просторі будь-яких географічних об’єктів, назв юридичних осіб, пам’ятників та пам’ятних знаків, пов’язаних з іменем Булгакова, є пропагандою російської імперської політики.

А щодо подальшої долі Літературно-меморіального музею Міхаїла Булгакова, який є філією Музею історії міста Києва, то маю пропозицію. На базі існуючого створити Музей тоталітарної літератури. В новій установі наочно продемонструвати, що мистецтво загалом і література зокрема ніколи і ніяк не буває “внє палітікі”. Твори Булгакова можуть стати якраз основою для зміни концепції Музею. Сюди ж можна додати й інших літераторів, які народилися/жили/працювали в Україні, але їхні твори носять антиукраїнський характер.

І зовсім свіжий документальний цикл "Велика російська брехня" від Суспільне Культура може допомогти сформувати бачення нового Музею. 

Топ комментарии
+10
"...співець імперії, який залишився малоросом..."

Це влучна характеристика Зеленського. Якщо Булгакова, який давно помер, і вже нічим більше Україні нашкодити не зможе, треба видалити з голів українців, то Зеленського - і поготів. Бо Зеленський - прокацапський малорос, який завдасть непоправної шкоди Україні, якщо його не турнути драною мітлою.
https://www.youtube.com/watch?v=Q4_B5Oe5Mrs
показать весь комментарий
15.04.2024 14:31 Ответить
+9
Булгаков - рашко-импераст и украинофоб. Что в связи с ним вообще обсуждать?
показать весь комментарий
14.04.2024 21:55 Ответить
+8
Поцікавтесь його оповіданням "Я убіл". Це українофобія, якої навіть не досягнули нинішні Соловйови і Дугіни, які просто діти маленькі в порівнянні з глибою Булгаковим. Крім "цікавого" сюжету там ще й такий прийом використаний, що всі позитивні герої розмовляють російською, а всі негативні - українською. Причому на початку оповідання ставиться його центральна тема "Чи має право лікар убити людину?" і текст підводить читача до думки, що Не має він права лікар убивати людину, але може вбивати українців, бо українці - це не люди
показать весь комментарий
15.04.2024 14:34 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Булгаков великий писатель. А вот имперец совсем незначительный.
показать весь комментарий
14.04.2024 20:35 Ответить
..от щодо величини цього маразмотворця є тема для спору.
а щодо другої тези спору немає..)
показать весь комментарий
15.04.2024 01:36 Ответить
О, реинкарнация Латунского.
показать весь комментарий
15.04.2024 15:55 Ответить
А ви - неосвідчена людина, яка з булгакова нічого крім "Мастера і Маргарити" та "Білої гвардії" не читала. Якби читали з нього щось більше, то зрозуміли би, яким фашистом і паскудою він був
показать весь комментарий
15.04.2024 16:37 Ответить
Почти все читал.
показать весь комментарий
15.04.2024 16:44 Ответить
І як ви відноситесь до його оповідання "Я убіл", про яке я писав в коментарях нижче?
показать весь комментарий
15.04.2024 20:44 Ответить
Оповідання сильне, але дуже людожерске. Краще би він цого не писав.
показать весь комментарий
17.04.2024 09:15 Ответить
Татьяна рано утром встала,
... об лавку почесала
показать весь комментарий
15.04.2024 20:52 Ответить
Це якщо більше нічого не читати.
показать весь комментарий
15.04.2024 14:45 Ответить
і трошки наркоман
показать весь комментарий
15.04.2024 19:30 Ответить
На початку ХХ-го століття імперське мислення було розповсюдженим явищем у більшості цивілізованих народів Європи, які зараз підтримують Україну. Ніякої пропаганди тоталітаризму, вождізму в творах Булгакова не має. Є просто особисте несприйняття автором ідеї української самостійності. Найлогічнишим було б зробити музей імперської літератури, але точно не тоталітарної
показать весь комментарий
14.04.2024 20:37 Ответить
На жаль, ******** "шариковым" це неважливо
показать весь комментарий
15.04.2024 14:31 Ответить
"Собаче серце" розібрали на цитати. Там, здається антиукраїнського нічого немає.
показать весь комментарий
15.04.2024 16:03 Ответить
Почитайте оповідання булгакова "Я вбив". Офігеєте просто. По сюжету там лікар-малоросс лікує українського полковника і жорстоко вбиває його під час лікування. Між цим сюжетом там добре видно, ким був булгаков: печерним українофобом він був, який не вважав українців людьми, достойними життя
показать весь комментарий
15.04.2024 14:40 Ответить
Я читала. І там головна жертва - жид, якого вбиває цей полковник. Невже ви думаєте, що окрім вас ніхто не читав цього?
показать весь комментарий
15.04.2024 17:02 Ответить
В 2014-му я теж читав, як "укронацисти" вбивають "жидів" і "людей Дамбаса" мільонами, або як "доблесниє опалчєнци" вбивають укронацистів ЗСУ мільонами. Потім плювався від того прочитанного, і після кількох таких статей зробив висновки і припинив читати ту хєрню. На відміну від вас, яка читає, але висновків не робить, а ще й виправдовує упиря, що він просто "не сприймає ідеї украінської самостійності" (нагадує, як в 2014-му казали "Дамбас нужно панять")
показать весь комментарий
15.04.2024 20:56 Ответить
Булгаков - рашко-импераст и украинофоб. Что в связи с ним вообще обсуждать?
показать весь комментарий
14.04.2024 21:55 Ответить
Незалежність України - очевидна і беззаперечна для нинішнього покоління.
Заперечую. Незалежності немає. Є самостійність.
Якщо є незалежність, то чому по всьому світу випрошуємо зброю та гроші?
росія собі авіацію, ППО та ракети сама за власні гроші робить. А що не робить, то цупить, дозволу не питаючи.
показать весь комментарий
15.04.2024 14:28 Ответить
Та й самостійність, м'яко кажучи, під питанням.
показать весь комментарий
15.04.2024 14:34 Ответить
Зараз - вже так.
показать весь комментарий
15.04.2024 14:36 Ответить
"...співець імперії, який залишився малоросом..."

Це влучна характеристика Зеленського. Якщо Булгакова, який давно помер, і вже нічим більше Україні нашкодити не зможе, треба видалити з голів українців, то Зеленського - і поготів. Бо Зеленський - прокацапський малорос, який завдасть непоправної шкоди Україні, якщо його не турнути драною мітлою.
https://www.youtube.com/watch?v=Q4_B5Oe5Mrs
показать весь комментарий
15.04.2024 14:31 Ответить
"Контрреволюционные вещи вы говорите, Филипп Филиппович" ©
показать весь комментарий
15.04.2024 14:37 Ответить
Поцікавтесь його оповіданням "Я убіл". Це українофобія, якої навіть не досягнули нинішні Соловйови і Дугіни, які просто діти маленькі в порівнянні з глибою Булгаковим. Крім "цікавого" сюжету там ще й такий прийом використаний, що всі позитивні герої розмовляють російською, а всі негативні - українською. Причому на початку оповідання ставиться його центральна тема "Чи має право лікар убити людину?" і текст підводить читача до думки, що Не має він права лікар убивати людину, але може вбивати українців, бо українці - це не люди
показать весь комментарий
15.04.2024 14:34 Ответить
Музей побуту містянської сім*ї Києва поч. ХХ ст-я ??
показать весь комментарий
15.04.2024 16:02 Ответить
З належним ушануванням пам'яті Василя Листовничого
показать весь комментарий
15.04.2024 19:20 Ответить
Если на то пошло, был такой имперец Сикорский, видный деятель русской эмиграции, "популяризатор русской культуры", монархист, мечтавший возродить рос. империю. Его именем в Украине названы киевский политех, авиационный университет, киевский аэропорт. Почему дряхлый музей одного наркомана никому не дает покоя.
показать весь комментарий
15.04.2024 16:52 Ответить
Сікорський не був українофобом, на відміну від булгакова
показать весь комментарий
15.04.2024 20:59 Ответить
Булгаков типічний "каренной кієвлянін" яких зараз серед руSSкоїзичних киян купа.
показать весь комментарий
15.04.2024 17:21 Ответить
Я не хочу сперечатися із автором та науковцями про висновок щодо антиукраїнської позиції Булгакова. Але, як на мене, людина, яка пам'ятає, коли у 1982 році мені - молодому лікаркві, на нічне чергування дали прочитати самодрук Собочого серця, то я не втримався, і за ніч його передрукував у 5 примірниках. На той час то була - бомба., за яку, до речі, можна було і сісти. Тому я б не став би ніколи розглядати Булгакова як оспівувача радянської тоталітарної ідеології. Тут, на мою думку, слід відділити мух від котлет...
показать весь комментарий
15.04.2024 17:36 Ответить
У совку зняли фільм "Собаче серце". Самодрук?
показать весь комментарий
15.04.2024 21:47 Ответить
Так, самодрук на машинці під синю копірку. Тоді за це могли посадити. У СРСР було тільки 2 типи забороненої літератури: антирадянська та порнографія. За обох - жорстко переслідували. 1982 рік - це Брєжнев, а 1988, коли Ботко зняв "Собаче серце" - це пік Перебудови. Будь ласка, не плутайте грішне із праведним.
показать весь комментарий
16.04.2024 11:00 Ответить
Коли Шарікови , починають обговорювати творчисть великого пісьменника , це вже не смішно . До речі Булгакову не подобалась та держава яка була в Україні , та мені теж не подобається те що зараз . Нагодаю тоді держава , просрала Україну , а Фіни ні , хоч на початку були теж самі умови .
показать весь комментарий
15.04.2024 19:41 Ответить
Формально - так. По факту нео-імперії на них не вистачило чи-то ресурсів, чи-то інтересу.

Уявіть дзеркальну ситуацію - загони Муравйова рушають на Хельсінки. Вибачте друзі фіни !!
показать весь комментарий
16.04.2024 18:16 Ответить
Зараз трохи посперечаються для проформи, а тоді бац - і будівля музею вже продана під якусь галерею. Бо грошики самі себе не відмиють.
показать весь комментарий
15.04.2024 19:52 Ответить
Не був він ніколи малоросом.В 19-20 ст. малоросів відділяли по окремій мові,звичаям,одягу ітд.Булгаков був сином брянського попа,який приїхав в Київ і всі його національні маркери були великоросськими.Взагалі не потрібно тут залишати ніяких музеїв пов'язаних з русньою,їх треба просто знищувати.Хоч 100 разів їх переїменуйте,а це все рівно буде маяком для болотних виродків який буде стимулювати їх йти сюди війною.
показать весь комментарий
15.04.2024 20:30 Ответить
так, всі маркери руSSкого міра треба знищити
показать весь комментарий
15.04.2024 20:57 Ответить
Цілком згоден з вами , єдине , почнить будь ласка з Луганска , Донецка , Севастополя та Сімферопаля . А Київ залиште на остане . Працюйте там , що вам заважає До речі Шаріков теж так казав
показать весь комментарий
15.04.2024 20:57 Ответить
ціпком згоден тебе
показать весь комментарий
15.04.2024 20:59 Ответить
Ви знущаєтесь? Лаври Ганни Маляр спокою не дають?
показать весь комментарий
15.04.2024 21:03 Ответить
Цим займеться ЗСУ коли звільнить ці міста.А всім любителям брянського нарколиги шлях на його історичну батьківщину-московію відкритий.
показать весь комментарий
21.04.2024 14:08 Ответить
"..Людина, начитана у світовій літературі, легко побачить усю вторинність роману «Майстер і Маргарита». Чому француз має захоплюватися Булгаковим, якщо багато образів і сюжетних ходів той запозичив із роману П'єра Мак Орлана «Нічна Маргарита», виданого у Москві в 1927 р.? Головні герої тут професор Георг Фауст, що продав душу дияволу (таємничому Леону, який, звісна річ, накульгує) і завдяки цьому перетворився на молодика, та руда красуня Маргарита. Спаде на думку французові й роман Александра Дюма «Жозеф Бальзамо». Американець, читаючи Булгакова, відразу згадає «Таємничого незнайомця» (1898) Марка Твена, особливо бал і спільні філософські ідеї. Німецькомовний читач помітить безліч ремінісценцій з роману Густава Майрінка «Ангел Західного вікна», а хтось іще начитаніший буде просто ошелешений дивовижними збігами з «Пригодами авантюриста Гуго фон Габеніхта» класика угорської літератури Мора Йокаї (1825-1904). Тут маємо і теологічні дискусії, схожі на ті, що велись на Патріарших, і версію про те, що Ісус був містифікатором, а справжнє його ім'я Йошуа Бен Ганоцрі, тут і бал у Сатани, і відрізані задля розваги голови, і зникаючі гроші, і жінка на кабані, і польоти відьом. Одне слово, з Булгаковим проблема. Зрештою, як і з Пушкіним, якого французи не сприймають, вважаючи звичайним епігоном французької поезії. Чимало класичних віршів Пушкіна, у тому числі «Письмо Татьяны» - це переспіви з французької. Але що нам заграниця? Наші дітки й так не будуть вивчати Еваріста Парні чи Андре Шеньє, яких переспівував Пушкін. Вони будуть вивчати вірші, де Анна Керн - ах! «мимолетное виденье», «гений чистой красоты», але ніколи не дізнаються про лист, в якому поет згадує мадам Керн, «которую с помощию Божьей я на днях по...». Бо не нам, блдям".
( Юрій Винничук )
показать весь комментарий
15.04.2024 22:17 Ответить
Що всі вперлись в "ММ"? З художної точки зору - точніше з точки зору стиллю - це дуже посередній роман того самого автора.
показать весь комментарий
16.04.2024 10:15 Ответить
Бо той роман був кодом "свій/чужий" для міської інтелегенції початку 90-х, бо вони його читали (або пролистували), а селюки - ні. Та коли я, селюк, прочитав його, то був дуже розчарований посередністю того роману
показать весь комментарий
16.04.2024 10:41 Ответить
Який ще малорос?! Рафінований кацап.
показать весь комментарий
15.04.2024 22:55 Ответить
Те що випустила так звана комісія - нічого іншого, ніж пропагандиська агітка. Всі твердження просто висосані з пальця, прикладів українофобських висловлювань особисто автора не наведено. Та й взагалі, всі так звані докази є звичайним нахрюком пропаганди, бо взяті виключно з висловлювань героїв оповідань. З тим же успіхом можна звинуватити Ремарка, "Ну, а тепер - зіг хайль, солдате! Траур заборонено." в пропаганді нацизму. Пропаганда не ставить ціллю досягнення істини, її завдання горлом, криком, та оціночними судженнями переконати в тому, що чорне це біле, мир це війна, а Міністерство Правди єдиний взірець об'єктивності.

Питання по музею мають після війни вирішувати кияни, а не зграйка людей в шкірянках з Маузерами. Яким дуже потрібно приміщення в центрі Києва. Це історія з Гостиним Двором №2.
показать весь комментарий
16.04.2024 09:13 Ответить
Ні, це питання треба вирішувати зараз, щоб мільон солдатів на фронті отримали відповідь, за яку країну їм пропонує влада віддати своє життя та здоров'я. Якщо це буде країна, де малороси пісяються від відвертого українофоба булгакова, то ...
показать весь комментарий
16.04.2024 09:27 Ответить
Не може 1% вирішувати, що робити 99%. Що ж стосується солдат на фронті, то вони безпорадно і розгублено дивляться, як на різних бруківках розкрадаються мільйони, як в Міноборони розкрадаються мільярди, як заможні люди спокійно їздять за кордон на відпочинок, поки вони в положенні рабів. І... нічого не можуть зробити. Повірте, переважна більшість з них просто хоче вижити і все, вони взагалі не в курсі про метушню навколо Булгакова.
показать весь комментарий
16.04.2024 09:53 Ответить
Тоді ця відповідь потрібна таким, як я, бо нам уже скоро вже прийдеться йти туди (з моїм мільоном болячок). Потрібна відповідь, заради чого це все, бо поки що якась хрєнова країна виходить, разом з 73 % ідіотів, булгаковим та іншою хєрнею
показать весь комментарий
16.04.2024 10:30 Ответить
таке враження, що автор - директор Архіву ЦК КПУ
показать весь комментарий
16.04.2024 10:09 Ответить
Таке питання:

трудовий шлях тих експертів, які готували висновок, він співпадає з тим, про що писали?

"Наумов Сергій Олександрович - кандидатьська дисертация у лютому 1987 році. «Радянське будівництво на Лівобережній Україні в період громадянської війни (1919 р.)». Федор Александрович Рубльов - Янукович вручав саме Рубльову орден за заслуги 3 степеню 23 серпня 2011 року. "

Автор точно знає на нього відповідь.
показать весь комментарий
16.04.2024 10:22 Ответить